Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje naukowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(24)
Autor
Tworzydło Dariusz
(11)
Soliński Tomasz
(5)
Antonowicz Paweł
(2)
Chmielewski Zbigniew
(2)
Chłopecki Jerzy
(2)
Gawroński Sławomir
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Pomianek Tadeusz
(2)
Siciński Jędrzej
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Zaremba Ulyana
(2)
Biliński Jacek
(1)
Gardziel Tadeusz
(1)
Grzywacz Renata
(1)
Hałaj Barbara Joanna
(1)
Jurkowska-Gomułka Agata
(1)
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(1)
Mendys Wacław
(1)
Mickiewicz Tomasz
(1)
Misiąg Wojciech
(1)
Paszczyński Stanisław
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Polak Rafał
(1)
Przywara Barbara
(1)
Radochoński Mieczysław
(1)
Rodzinka Jacek
(1)
Rozmus Andrzej
(1)
Sawaryn Daria
(1)
Siewierska-Chmaj Anna
(1)
Skica Tomasz
(1)
Waltoś Stanisław (1932- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Public relations
(13)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Komunikacja społeczna
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Dziennikarze
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Model biznesowy
(2)
Oświata
(2)
Polityka
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama
(2)
Sponsoring
(2)
Studenci
(2)
Zarządzanie
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agencje rządowe
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Big data
(1)
Blogi
(1)
Budżet
(1)
Budżety terenowe
(1)
Controlling
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dochody państwowe
(1)
Dług państwowy
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekoturystyka
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fundusze celowe
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Interesariusze
(1)
Jednolity plik kontrolny
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność międzynarodowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Najwyższa Izba Kontroli
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauka
(1)
Negocjacje
(1)
Numizmatyka
(1)
Odpoczynek
(1)
Partie polityczne
(1)
Państwo
(1)
Podatek
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polityka publiczna
(1)
Prawo prasowe
(1)
Programowanie zwinne
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Start-up
(1)
Turystyka
(1)
Turystyka a gospodarka
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Unia Europejska
(1)
Upadłość
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Wydatki budżetowe
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zielone obligacje
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz. I Aspekty integracji międzynarodowej w turystyce i rekreacji: Procesy integracji z UE w sektorach turystyki i kultury w świetle Traktatu Amsterdamskiego a nauczanie turyzmu w Polsce; Turystyka transgraniczna w Polsce i jej uwarunkowania; Integracyjne funkcje turystyki na przykładzie trójnarodowej wymiany młodzieżowej w ramach "Trójkąta Weimar'skiego"; Rozwój turystyki jako cel współpracy samorządów lokalnych; Turystyka socjalna czynnikiem integracji w euroregionie "Karpaty Wschodnie"; Wpływ procesu globalizacji gospodarki światowej na ekonomiczne i społeczne aspekty turystyki Turystyka zrównoważona- turystyka przyszłości; Współpraca transgraniczna a ochrona granicy państwa we Wschodniej części Karpat Polskich; Zagadnienia turystyki nadgranicznej; Turystyka zrównoważona - przemysł turystyczny a zrownoważony rozwój; Szanse rozwoju turystyki transgranicznej na przykładzie województwa podlaskiego; Walory przyrodniczo-turystyczne Roztocza Wschodniego; Wolny czas trurystyka młodzieży słowackiej; Koncepcja sportu dla wszystkich w aspekcie sponsoringu i marketingu; Linie lotnicze w sieci- rezerwacje online; Wykorzystanie Internetu w turystyce. Cz. II Uwarunkowania rozwoju, organizacji i zarządzania w turystyce: Finansowo-prawne organiczenia funkcjowa nia i rozwoju polskich uzdrowisk; Międzynarodowe i krajowe uwarunkowania rozwoju turystyki; Zagraniczna turystyka przyjazdowa do województwa podkarpackiego w latach 1998-2000; Lojalność klientów w kontekście marketingowego sposobu zarządzania przedsiębiorstwem; Możliwości finansowego wsparcia rozwoju turystyki wiejskiej w Polsce; Turystyka wiejska na Podhalu (na przykładzie Białki i Bukowiny Tatrzańskiej); Możliwości rozwoju turystyki w Kotlinie Jeleniogórskiej z uwzględnieniem agroturystyki; Ekologiczne aspekty rozwoju turystyki; Dziedzictwo kultury materialnej Żydów jako element oferty turystycznej Podkarpacia; Rekreacja fizyczna jako czynnik zdrowotny; Działalność organizacji pozarządowych w zakresie turystyki i rekreacji osób niepełnosprawnych; Turystyka w kształtowaniu dojrzałej osobowości; Ochrona środowiska w turystyce alternatywnej; Rekreacja dla osób niepełnosprawnych; Wykorzystanie czasu wolnego przez młodzież z regionu podkarpackiego; Program studiów na kierunku turystyka i rekreacja a oczekiwania studentów; Znaczenie żywności i żywienia w sektorze turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czy media zagrażają demokracji?, 2. Społeczne funkcje prasy lokalnej (uwagi i refleksje dotyczące Warszawy), 3. Przesunięci centrum władzy : media jako pierwsza siła systemu politycznego, 4. Wolność słowa w myśl litery prawa i w praktyce prasy lokalnej, 5.Czy media lokalne są środkami masowego przekazu?, 6. Prasa lokalna i regionalna jako element społeczeństwa obywatelskiego, 7. Relacje między władzą samorządową a gazetą lokalną, 8. Nie trzeba myśleć, wystarczy kliknąć, 9. Media lokalne w społeczeństwie sieci, 10. Prasa lokalna i sublokalna w województwie podkarpackim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Czy jest dzisiaj możliwy uniwersytet?; Co z tą edukacją? NIe do końca subiektywna analiza stanu polskiej nauki i szkolnictwa wyższego; Wykorzystanie technologii informatycznych do uzyskiwania przewagi konkurencyjnej na globalnym rynku edukacyjnym - wybrane problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie wyborów: Wybory; Partie polityczne i ich programy; Marketingowa koncepcja rywalizacji politycznej. 2. Komitet Wyborczy Platformy Obywatelskiej RP: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 3. Komitet Wyborczy Prawo i Sprawiedliwość: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 4. Komitet Wyborczy Lewica i Demokraci: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 5. Komitet Wyborczy Polskiego: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 6. Komitet Wyborczy Ligi Prawicy: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 7. Komitet Wyborczy Samoobrona RP: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 8. Komitet Wyborczy Partia Kobiet: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 9. Na obrzeżach kampanii wyborczej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Public relations jako komunikowanie społeczne. 2. Public relations jako komunikowanie marketingowe. 3. Oczekiwania dziennikarzy wobec specjalistów PR - wyniki badań empirycznych. 4. Oczekiwania specjalistów PR wobec dziennikarzy - wyniki badań empirycznych. 5. Model współpracy dziennikarzy i specjalistów PR.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz I. Klient na rynku usług turystycznych: Wiek turysty jako czynnik rozwoju pozaeuropejskiej turystyki poznawczej; Dziedzictwo kulinarne jako produkt turystyczny Polski; Samotny turysta- konsument na rynku usług turystycznych; Internet jako źródło informacji dla turystów; Analiza rozmieszenia gospodarstw agroturystycznych według powiatów województwa lubelskiego; Cz. II. Trendy w turystyce zdrowotnej: Rola sportu, turystyki i rekreacji w tworzeniu jakości życia osób w wieku starszym; Kierunki i perspektywy rozwoju turystyki zdrowotnej; Możliwości rozwoju turystyki leczniczej w oparciu o procesy restrukturyzacji instytucji ochrony zdrowia; Turystyka medyczna nową perspektywą dla polskich placówek służby zdrowia; Aktywizacja osób niesłyszących poprzez wykorzystanie multimedialnego systemu informacji turystycznej; Cz. III. Tendencje rozwoju turystyki w regionie: Specyfika i ochrona wartości kulturowych na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego; Akces Polski do Unii Europejskiej jako czynnik zwiększający turystyczną atrakcyjność Polski na rynkach Ukrainy, Białorusi i Rosji, Turystyka a dialog interreligijny; Turystyka weekendowa i jej znaczenie dla wykorzystania czasu wolnego w rodzinie; Turystyka postindustrialna szansą rozwoju gospodarczego gminy Bogatynia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zawieranie umów przez Internet, 2. Podpis elektroniczny, 3. Świadczenie usług drogą elektroniczną, 4. Uprawnienia konsumentów przy zawieraniu umów za pośrednictwem Internetu, 5. Aukcje internetowe - wybrane zagadnienia prawne, 6. Płatność w Internecie, 7. Reklama w Internecie, 8. Ochrona znaków towarowych w Internecie, 9. Prawa autorskie do programu komputerowego, 10. Ochrona baz danych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Rzecznik prasowy jako postać medialna. 2.Rzecznik prasowy jako twórca wizerunku instytucji. 3.Rzecznik a świat mediów. 4.Elementy prawa prasowego w pracy rze cznika. 5.Symptomy wypalenia w zawodzie rzecznika pras owego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Potencjał społeczny w organizacji: System organizacyjny; Schematy organizacyjne; Współczesne spojrzenie na organizację; Zarządzanie potencjałem społecznym w organizacji; Przyczyny wzrostu znaczenia zarządzania potencjałem społecznym. R.2 Praca menedżera: Typy menedżerów; Umiejętności i kompetencje menedżera; Role menedżera; Zadania menedżera. R.3 Przywództwo: Istota przywództwa; Koncepcje przywództwa; Lider w organizacji. R.4 Społeczny charakter organizacji: Kultura organizacyjna; Komunikacja w organizacji; Konflikty w organizacji. R.5 Planowanie zatrudnienia, rekrutacja i selekcja kadr: Planowanie zatrudnienia; Rekrutacja; Selekcja. R.6 Motywowanie pracowników: Motywacja; polityka płacowa i systemy wynagradzania. R.7 Ocena i doskonalenie pracowników: System okresowych ocen pracowniczych; Doskonalenie pracowników. Podsumowanie: Katalog błędów w zarządzaniu polskich menedżerów; Źródła sukcesu w zarządzaniu firmami amerykańskimi; Krótkie życie i niespełnione nadzieje; Jak budować tożsamość firmy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Psychologiczne i pedagogiczne aspekty funkcjonowania społeczeństwa informatycznego : 1. Nadprodukcja informacji jako wyzwanie edukacyjne - perspektywa psychologiczna, 2. Komunikacja za pośrednictwem sieci komputerowych a interakcje rodzinne i rówieśnicze młodzieży: perspektywa polska i amerykańska, 3. Rzeczywistość wirtualna jako przestrzeń wspomagania rozwoju życia człowieka, 4. Internet w życiu dzieci i młodzieży, 5. Potrzeba aprobaty społecznej jako zmienna psychologiczna profilująca korzystanie z Internetu, 6. Internet a zagrożenia rozwoju dzieci i młodzieży. Cz.II Społeczno-kulturowe aspekty funkcjonowania społeczeństwa informatycznego : 1. Internet a tendencje indywidualistyczne we współczesnym społeczeństwie zachodnim, 2. Internet i wirtualne public relations, 3. Człowiek w Sieci. Socjologiczne studium przypadku, 4. Społeczności wirtualne jako społeczności - próba ujęcia socjologicznego, 6. Internet a rzeczywistość wirtualna, 7. Wpływ rozwoju naukowo-technicznego na stosunki społeczne, 8. Podmiot deiktyczny w przestrzeni wirtualnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co z tym dziennikarstwem?, 2. Studium przypadku z czterema komentarzami, 3. O wtórnej wiktymizacji bohaterów materiałów prasowych, 4. Molarność media relations. Etyczne aspekty współpracy dziennikarzy i specjalistów public relations w Polsce, 5. Głos o stanie współczesnego rynku medialnego w Wielkiej Brytanii i szkoleniu dziennikarzy na przykładzie BBC, 6. Czy praktyka jest potrzebna?, 7. Kształcenie dziennikarzy czy edukacja medialna? Technologie - poznanie - komunikacja, 8. Rola radia studenckiego w kształceniu studentów dziennikarstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kapitał relacji, wartość public relations; Symbole i wyróżniki w procesie kreowania wizerunku kraju; Wykorzystanie działań public relations przed uruchomieniem projektu; Kształtowanie i ocena wizerunku jednostki samorządu terytorialnego; Propaganda czy public relations? Dwa wybrane przypadki z USA i Polski; Komunikowanie polityczne w kampanii wyborczej - kierunki zmian w polskiej rzeczywistości politycznej; Metody działań PR w jednostkach samorządu terytorialnego; Skuteczność i efektywność PR; Marketing międzywyborczy w praktyce. Sto dni rządu Kazimierza Marcinkiewicza; Wizerunek mafii w literaturze Mario Puzo; Społeczna odpowiedzialność uczelni publicznej a public relations (na przykładzie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego); Public relations w zarządzaniu sytuacją kryzysową w banku; Samorządowe public relations w Polsce - doniesienie z badań; Uwarunkowania i instrumenty kształtowania wizerunku firmy w Internecie; Public relations rejonu Kaszub; Lobbying organizacji trzeciego sektora; Etyczne aspekty PR w Polsce w świetle wyników badań empirycznych; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji marketingowej; Public relations - gdzie jesteśmy i gdzie idziemy? Mity i fakty; Wykorzystanie telemarketingu w ubezpieczeniach; Zmiana wizerunku służby zdrowia w Polsce - konieczność i potrzeba społeczna; Niedyskretny urok grupy. Grupy studenckie a kształtowanie wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; Duży sukces małej Ani, czyli reklamowa kampania wizerunkowi na usługach PR; Marketingowe PR w zintegrowanej komunikacji; Marketingowa koncepcja kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa; Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w analizie i ocenie sytuacji wyjściowej firmy; Zjawiska społeczno-psychologiczne, wykorzystywane przez public relations w procesie pozyskiwania akceptacji konsumenta dla produktu odzieżowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media w XXI wieku: 1. Czynniki oddziałujące na zachowania mediów masowych w procesach wyborczych, 2. Czwarta władza - media na progu XXI wieku, 3. Profesjonalizm w dziennikarstwie - historycznie i współcześnie, 4. Światowe koncerny medialne i przekazy rozpowszechniane przez nie w skali globalnej, 5. Media w polityce informacyjnej Komisji Europejskiej w Polsce przed rozszerzeniem 2004. II. Koalicja, sojusz,...blo(g) wyborczy: 6. Internet a wolność (od) wypowiedzi, 7. Blogosfera a dziennikarstwo obywatelskie, 8. Internet w kampanii wyborczej w 2005 roku. III. Za szklanym ekranem: 9. Polityka w ramówkach stacji telewizyjnych, 9. Sensacyjność dźwignią informacji telewizyjnej, 10. Zmiany w telewizyjnym prawie wspólnotowym i polskim - oddziaływanie na poziomie instytucjonalnym i programowym, 11. Dostępność rynku medialnego dla mniejszości narodowych zamieszkujących w Republice Austrii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Dziennikarza i polityce - wzajemne zależności: 1. Miedzy cenzurą a rynkiem, 2. Media jako specyficzna instytucja generowania zachowań wyborczych, 3. Dziennikarstwa śledcze i prowokacja dziennikarska, 4. Polityczna odpowiedzialność dziennikarska?, 5. Polityka dziennikarzem, dziennikarz politykiem?, 6. Takie widzie świata koło..., jakie telewizyjnymi zakreśla oczy - w teatrze życia politycznego, 7. "Wróg na 1" czy " czwarta władza" - media w systemie politycznym RP. Cz.II Dziennikarstwo w XXI wieku: 1. Poskramianie dziennikarzy. Instrumentarium demokracji dyktatorskiej, 2. Misja " czwarta władza" czy biznes? O potrójnej naturze mediów, 3. O przyczynach i skutkach upolitycznienia Telewizji Polskiej, 4. Trójkąt bermudzki - czyli jak kierować przedsiębiorstwem medialnym w warunkach presji politycznej, 5. Cóż to jest prawda? Wiarygodność współczesnego języka dziennikarskiego w Polsce, 6. chichot z polityka. Rola humoru w dyskursie politycznym, 7. Etyczne granice współczesnego dziennikarstwa, 8. Co z tą Radą?, 9. Demokracja deliberatywna a Internet, 10. Internetowy dyskurs polityczny na przykładzie wybranych forów i grup dyskusyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Teoretyczne i definicyjne aspekty kreowania i zarządzania wizerunkiem: Systematyzacja pojęć. Definicja tożsamości, wizerunku oraz PR; Znaczenie wizerunku w organizacji; Grupy docelowe działań public relations; Public relations w strukturze organizacyjnej firmy; Tradycyjne i nowoczesne spojrzenie na sfery zadaniowe PR; Determinanty wewnętrznego i zewnętrznego wizerunku; Cz. II. Pomiar efektywności wizerunku na tle działań komunikacyjnych organizacji: Finansowa wartość pr; Przesłanki podejmowania procesów badawczych dotyczących efektywności; Pozyskiwanie informacji niezbędnych do pomiaru efektywności działań PR; Efektywność i skuteczność działań pr; Pomiar efektów ekonomicznych i pozaekonomicznych w działaniach PR; Cz. III. Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru efektów działań pr: Badania wizerunku w Systemie Informacji Marketingowej; Koncepcja budowy macierzy celów wizerunkowych; Obszary i warunki zastosowania macierzy celów wizerunkowych; Wytyczne w procesie konstruowania macierzy celów wizerunkowych; Cz. IV. Macierz celów wizerunkowych w kryzysie organizacji: Założenia i typy sytuacji kryzysowych w organizacji; Kryzys wizerunkowi; Ryzyko wizerunkowi reputacji; System wczesnego ostrzegania jako element crisis managament; Rola macierzy w komunikacji kryzysowej; Organizacja w kryzysie; Prognozowanie kryzysu z wykorzystaniem macierzy celów wizerunkowych; Efekty wynikające z wykorzystania macierzy macierzy celów wizerunkowych w procesie zapobiegania sytuacjom kryzysowym; Cz. V. Zastosowanie macierzy celów wizerunkowych w praktyce: Wykorzystanie macierzy w procesie zarządzania wizerunkiem; Transformacja marki a proces umacniania wizerunku; Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w procesie transformacji marki; ; Program PR w procesie kształtowania wizerunku; Wizerunek wewnętrzny organizacji i jego modyfikacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media relations; Mediatyzacja polityki a problem PR - owskiego profesjonalizmu (media relations braci Kaczyńskich); Współpraca z mediami. Teoria a oczekiwania dziennikarzy; Współpraca przedsiębiorstw farmaceutycznych z mediami - wybrane aspekty; e - PR - wyzwanie teraźniejszości i przyszłości; Monitoring Internetu na potrzeby public relations; Skuteczność komunikatów prasowych rzecznika burmistrza miasta Jarosławia; Internet i czytanie, czyli PR akcji proczytelniczych i PR książkowy; Uzależnienie, współpraca czy konflikt interesów - o relacjach między PR - owcami a dziennikarzami; Internet jako skuteczne narzędzie Pr; Internet jako narzędzie public relations; Cz. II komunikacja wewnętrzna; Relacje między komunikacją wewnętrzną a wizerunkiem; Wpływ komunikacji wewnętrznej na wizerunek przedsiębiorstwa; Luka wizerunkowa a postrzeganie pracodawców przez potencjalnych i aktualnych pracowników; Kapitał społeczny a wewnętrzne public relations organizacji; Audyt komunikacyjny jako składnik wewnętrznego public relations
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koncentracja a pluralizm; Wartość dodana public relations - kapitał relacji; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit; Autostrada do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej; Promocja miast czy gra pozorów; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego; Brunatny PR - Internet relations organizacji skrajnie prawicowych; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. Analizy przypadków: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych; :Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej"; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations w sytuacjach kryzysowych: Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations; Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit; Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego; Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości; Uwarunkowania działań public relations w sytuacji kryzysowej organizacji politycznej; Wizerunek organizacji jako płaszczyzna zarządzania antykryzysowego; Wybrane aspekty zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie Wyższej Szkoły Finansów i Bankowości w Radomiu; Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w sytuacjach kryzysowych; Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; Efektywna komunikacja w zarządzaniu kryzysami i problemami. Przykłady zastosowań instrumentów Public Relations (easy study): Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów"; Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu; Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO; Public relations Urzędu Miasta Poznania; Public relations w bankach - główne cechy i zadania; Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie spółki giełdowej; Kreowanie wizerunku poety w mediach; Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów Sp. z o.o.; Public relations jako czynnik konkurencyjności szkół wyższych; Sytuacja kryzysowa w lokalnym banku - studium przypadku; Skuteczna komunikacja antykryzysowa firmy na przykładzie Netii Holding SA; Prewencja antykryzysowa na przykładzie wdrożenia telefonicznej obsługi klienta Górnośląskiego Zakładu Elektroenergetycznego. Komunikaty: Negocjacje jako narzędzie PR-rowca w rozwiązywaniu konfliktów; Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych; Twórcze rozwiązywanie problemów organizacji; Kreowanie wizerunku w działaniach promocyjnych przedsiębiorstwa; Czy mamy kryzys w edukacji public relations w Polsce? Problem standaryzacji; Znaczenie wizerunku polski w kontekście członkostwa w Unii Europejskiej; Public relations - znajomość istoty przedmiotu wśród studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu; Wpływ systemów CRM na zewnętrzny wizerunek przedsiębiorstwa; Psycholog w dziale public relations; Czynniki lojalności klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń; Działania public relations w warunkach ukraińskiego rynku ubezpieczeniowego; Rola tożsamości organizacji w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw działających na polskim rynku w świetle wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Teoretyczne podstawy public relations: Pojęcie public relations; Public relations w procesie komunikacji marketingowej; Public relations a inne dyscypliny; Analiza otoczenia organizacji w aspekcie działań public relations; Public relations w strukturze organizacyjnej; Procedura public relations; Bariery stosowania public relations; Wymierne i niewymierne efekty public relations; Pomiar efektów public relations; Ochrona wizerunku firmy i menedżera; Kodeks etyczny public relations. R.2 Wybrane sfery zadaniowe public relations: Kryzys i jego implikacje; Media relations (komunikacja ze środkami masowego przekazu); Drzwi otwarte; Sponsoring - skuteczne narzędzie public relations; Inwestor relations; Public participation; Internal relations. R.3 Studia przypadków oraz opracowania do pracy własnej: Adam Małysz - fenomen polskiego sponsoringu; Delphi; Johnson & Johnson - zarządzanie sytuacją kryzysową; Kryzys w firmie Coca-Cola; Kryzys we współczesnej przedsiębiorstwie; Special event firmy Tchibo - "Moda na Kawę"; Filmowe wyzwanie dla public relations w Polsce; Kryzys w firmie Winiary S.A. i jego implikacje dla branży; Jak rodził się orzeł?; ICN Polfa Rzeszów S.A. - komunikacja wewnętrzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Teoretyczne podstawy public relations: Pojęcie public relations; Public relations w procesie komunikacji marketingowej; Public relations a inne dyscypliny; Analiza otoczenia organizacji w aspekcie działań public relations; Public relations w strukturze organizacyjnej; Procedura public relations; Bariery stosowania public relations; Wymierne i niewymierne efekty public relations; Pomiar efektów public relations; Ochrona wizerunku firmy i menedżera; Kodeks etyczny public relations. R.2 Wybrane sfery zadaniowe public relations: Kryzys i jego implikacje; Media relations (komunikacja ze środkami masowego przekazu); Drzwi otwarte; Sponsoring - skuteczne narzędzie public relations; Inwestor relations; Public participation; Internal relations. R.3 Studia przypadków oraz opracowania do pracy własnej: Adam Małysz - fenomen polskiego sponsoringu; Delphi; Johnson & Johnson - zarządzanie sytuacją kryzysową; Kryzys w firmie Coca-Cola; Kryzys we współczesnej przedsiębiorstwie; Special event firmy Tchibo - "Moda na Kawę"; Filmowe wyzwanie dla public relations w Polsce; Kryzys w firmie Winiary S.A. i jego implikacje dla branży; Jak rodził się orzeł?; ICN Polfa Rzeszów S.A. - komunikacja wewnętrzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej