Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1064)
IBUK Libra
(38)
ebookpoint BIBLIO
(8)
Forma i typ
Książki
(1038)
Publikacje naukowe
(135)
Publikacje fachowe
(103)
E-booki
(46)
Czasopisma
(25)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje informacyjne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(813)
dostępne
(725)
wypożyczone
(23)
nieokreślona
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(751)
Czytelnia
(823)
Autor
Chodyński Andrzej
(20)
Huczek Marian (1939-2023)
(19)
Kozioł Leszek
(16)
Grabiec Olimpia (1975- )
(15)
Penc Józef (1939-2017)
(15)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(15)
Dzieńdziora Joanna
(11)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(11)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(9)
Antonowicz Paweł
(9)
Duraj Jan
(9)
Gierszewska Grażyna
(9)
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Mruk Henryk (1948- )
(8)
Strużycki Marian
(8)
Bakonyi Jadwiga
(7)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(7)
Jabłoński Marek
(7)
Juchnowicz Marta (1948- )
(7)
Obłój Krzysztof (1954- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Borkowski Stanisław
(6)
Borowiecki Ryszard
(6)
Grudzewski Wiesław M
(6)
Jabłoński Adam
(6)
Kiełtyka Leszek
(6)
Nowak Edward (1951- )
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Perechuda Kazimierz
(6)
Rudolf Stanisław
(6)
Siciński Jędrzej
(6)
Sierpińska Maria (1950- )
(6)
Banaszyk Piotr
(5)
Borkowska Stanisława (1939- )
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(5)
Fleszer Dorota (1971- )
(5)
Jeziorski Leopold
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Lipka Anna
(5)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(5)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(4)
Borkowski Stanisław (1945- )
(4)
Budzyński Wojciech
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Filipiak Beata (1967- )
(4)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(4)
Hejduk Irena K
(4)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(4)
Jabłoński Marek Marian
(4)
Janczewski Jerzy
(4)
Jędralska Krystyna
(4)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(4)
Klimek Jan (1952- )
(4)
Knecht Zdzisław
(4)
Kowalczewski Wiesław
(4)
Kowalska Sylwia
(4)
Lemańska-Majdzik Anna
(4)
Lewandowska Adrianna
(4)
Machała Robert
(4)
Malara Zbigniew
(4)
Malinowska Ewa
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Michalski Grzegorz
(4)
Pachura Aneta
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rostkowski Tomasz
(4)
Rusiński Michał
(4)
Sawicki Jarosław
(4)
Szabłowski Józef
(4)
Trocki Michał (1945- )
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Wolniak Radosław
(4)
Woźniak-Sobczak Barbara
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Bartkowiak Piotr
(3)
Bieniok Henryk (1940- )
(3)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Blaik Piotr (1942- )
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Dresler Zbigniew (1943- )
(3)
Dudzik-Lewicka Irena
(3)
Gajewska Paulina
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Grajewski Piotr
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Adam Stefan
(3)
Janasz Władysław
(3)
Juraszek Marian
(3)
Juruś Jerzy
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Kadysz Piotr
(3)
Kaplan Robert S
(3)
Kassay Štefan (1941- )
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Kobyłko Grzegorz
(3)
Kochmańska Magdalena
(3)
Kocot Maria
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(58)
2010 - 2019
(207)
2000 - 2009
(722)
1990 - 1999
(121)
Okres powstania dzieła
2001-
(94)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(1104)
Rosja
(2)
nieznany (d)
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(1100)
angielski
(8)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(773)
Zarządzanie
(242)
Zarządzanie strategiczne
(136)
Kadry
(103)
Zarządzanie wiedzą
(90)
Organizacja
(88)
Zarządzanie jakością
(74)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(70)
Innowacje
(66)
Marketing
(62)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(53)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(51)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(41)
Menedżerowie
(37)
Systemy informatyczne zarządzania
(37)
Finanse przedsiębiorstwa
(35)
Konkurencja
(34)
Logistyka gospodarcza
(34)
Controlling
(32)
Organizacja ucząca się
(32)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(32)
Globalizacja
(31)
Decyzje
(30)
Kultura organizacyjna
(30)
Otoczenie firmy
(30)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(28)
Wartość ekonomiczna
(28)
Zarządzanie ryzykiem
(28)
Informacja dla zarządzania
(25)
Motywacja pracy
(25)
Analiza strategiczna
(24)
Planowanie strategiczne
(24)
Zarządzanie projektami
(24)
Internet
(23)
Konkurencyjność
(23)
Marketing strategiczny
(23)
Turystyka
(23)
Zarządzanie finansami
(23)
Przedsiębiorczość (postawa)
(21)
Usługi
(21)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(20)
Public relations
(20)
Logistyka
(19)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(19)
Finanse
(18)
Gospodarka oparta na wiedzy
(18)
Inwestycje
(18)
Zarządzanie kryzysowe
(18)
Gospodarka
(17)
Kapitał
(17)
Ochrona środowiska
(17)
Zatrudnienie
(17)
Rachunkowość
(16)
Badania marketingowe
(15)
Informacja gospodarcza
(15)
Praca
(15)
Produkcja
(15)
Przedsiębiorczość
(15)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(15)
Informatyka
(14)
Jakość produktu
(14)
Komunikacja marketingowa
(14)
Outsourcing
(14)
Przedsiębiorstwo usługowe
(14)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(14)
Systemy informatyczne
(14)
Teoria organizacji
(14)
Jakość
(13)
Ocena pracowników
(13)
Łańcuch dostaw
(13)
Banki
(12)
Instytucje nonprofit
(12)
Rynek finansowy
(12)
Szkolnictwo wyższe
(12)
Efektywność ekonomiczna
(11)
Koszty
(11)
Normy ISO 9000
(11)
Polityka zatrudnienia
(11)
Płaca
(11)
Rachunkowość zarządcza
(11)
Rynek pracy
(11)
Analiza SWOT
(10)
Obsługa klienta
(10)
Promocja handlowa
(10)
Przedsiębiorstwo handlowe
(10)
Przywództwo
(10)
Ryzyko
(10)
Usługi turystyczne
(10)
Handel elektroniczny
(9)
Informacja
(9)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(9)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(9)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(9)
Siła robocza
(9)
Systemy informacyjne
(9)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(9)
Środki obrotowe
(9)
Ekorozwój
(8)
Fuzja przedsiębiorstw
(8)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(76)
1989-2000
(32)
1901-2000
(19)
1945-1989
(5)
1989-
(4)
2001-0
(4)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(85)
Kraje Unii Europejskiej
(12)
Niemcy
(3)
Czechy
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa
(1)
Japonia
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Podkarpackie, wojewódzkie
(1)
Rosja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(191)
Praca zbiorowa
(86)
Opracowanie
(84)
Czasopismo naukowe
(25)
Poradnik
(25)
Monografia
(23)
Case study (studium przypadku)
(17)
Czasopismo ekonomiczne
(14)
Materiały pomocnicze
(11)
Materiały konferencyjne
(6)
Raport z badań
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Artykuły
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(390)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(279)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(16)
Transport i logistyka
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Podróże i turystyka
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Psychologia
(3)
Ochrona środowiska
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
1110 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Część 1. Podstawy projektowania innowacyjnego przedsiębiorstwa: Refleksje społeczne; System istotnych zjawisk; Jakość i jej kluczowe znaczenie w środowisku rynkowym; System zarządzania jakością; Innowacje jako konieczność zwiększania wydajności przedsiębiorstwa; Konieczność akceptacji światowych trendów i zasadniczych zmian środowiska społecznego i biznesowego. Część 2. Projektowanie przedsiębiorstwa globalnego: Projektowanie przedsiębiorstwa klasy światowej; Wymagania wobec projektowania i rekonfiguracji systemów produkcyjnych; Przedsiębiorstwa sieciowe i produkty na rynkach sieci handlowych; Metody, metodyki, narzędzia i techniki projektowania; Metodyki umożliwiające wszechstronne zwiększanie jakości i rozwoju ekonomicznego przedsiębiorstwa; Klasyczne metodyki i metody; Reinżynieria; Projektowanie technologii produkcyjnych; Projektowanie przedsiębiorstwa z wykorzystaniem technologii cyfrowych; Projektowanie ergonomicznych stanowisk pracy; Część 3. Realizacja projektów w praktyce przemysłowej: Doświadczenie zdobyte z zarzadzania systemami produkcji dużych przedsiębiorstw; Reinżynieria I.D.C. Holding SA: Zwiększanie wydajności poprzez integrację odkryć naukowych w praktyce produkcyjnej; Identyfikacja stanów krytycznych Johns Manville Slovakia SA: Zdobycie przewagi konkurencyjnej poprzez identyfikację odchyleń w czasie rzeczywistym; Innowacje portfela produktów Chemosvit SA: Modelowanie procesów przedsiębiorstwa; Wykorzystanie stymulacji Nemak Slovakia Sp. Z o.o.: Projektowanie nowych urządzań produkcyjnych; Innowacje przełomowe Linet SA: Rozwój kreatywności i osiągnięcia doskonałości biznesowej w służbie zdrowia; Przedsiębiorczość innowacyjna Virtual Reality Media SA: Zwycięzca międzynarodowego przetargu organizowanego przez rząd amerykański; Radykalna zmiana Borcard Sp. Z o.o.: Koegzystencja systemu ciągłego doskonalenia stanu istniejącego i innowacyjnych zmian; Kuferek innowacji Košturiaka IPA Slovakia: Odkrywcze sposoby przezwyciężania bariery inercji w edukacji w zakresie innowacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. 1 Założenia wstępne: Przemiany społeczno-ekonomiczne i ich odbicie w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Procesy zmian społecznych i ich wpływ na jakość życia i zachowanie człowieka; Kwestia egzystencjalna warunkująca uczenie się i wzrost przedsiębiorstwa. Cz. 2 Człowiek, jego sposób myślenia, twórczość i kreowanie nowych wartości: Przybliżenie tematu. Etapy rozwojowe socjologii i psychologii pracy oraz powiązanych dyscyplin naukowych; Osobowość człowieka. Wybór istotnych teorii w kontekście wydajności człowieka. Cz. 3 Człowiek, wiedza i społeczeństwo wiedzy: Kapitał ludzki i intelektualny. Wiedza i gospodarka przedsiębiorstwa w środowisku globalnej konkurencji; Społeczeństwo wiedzy oraz przedsiębiorstwo wiedzy; Klasyfikacja wiedzy i strategii wiedzy w zarządzaniu opartym na wiedzy; Zarządzanie pracownikami wiedzy. Cz. 4 Człowiek i praca, różnorodność poglądów na pracę: Przedsiębiorstwo jako przedmiot zarządzania, stosowanie metod socjologicznych w procesie pracy; Koncepcja zarządzania ludźmi oparta na zarządzaniu wydajnością i jej wykorzystanie w praktyce produkcyjnej. Cz. 5 Człowiek poznaje sam siebie: Człowiek i jego indywidualność; Zdolność człowieka do uczenia się. Cz. 6 Studia przypadku i ich cel w treści pentalogii: Europejska Akademia Nauk i Sztuk w Salzburgu; I.D.C. Holding SA: Przełomowe rozwiązania w nowych, skomplikowanych warunkach społeczno-ekonomicznych; Perspektywa przemysłu samochodowego; Uniwersytet Przedsiębiorczości. Cz. 7 Dyskurs o konieczności: Refleksje, hipotezy i różnice poglądów na przyszłość świata; Osoby opiniotwórcze. Cz. 8 Nowy Świat, Nowe możliwości: Pararele między rozwiązaniami z przeszłości a potrzebami i wyzwaniami na przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota międzynarodowego zarządzania: Problem; Przedmiot i zakres międzynarodowego zarządzania; Globalizacja działalności przedsiębiorstw; Osnowa teoretyczna; Metoda obserwacji przedsiębiorstwa w działaniu; Internacjonalizacja zarządzania wg koncepcji Betriebswirts chaftslehre (BWL); Podsumowanie i uzupełnienie: Wykład międzynarodowego zarządzania. 2. Wymiar zarządzania międzynarodowego w filozofii biznesu: Problem; Umiędzynarodowienie zarządzania strategicznego; Międzynarodowe zarządzanie marketingowe; Efektywność działania korporacji transnarodowych; Konkurencyjność międzynarodowa w perspektywie zarządzania Podsumowanie i uzupeł. 3. Zarządzanie na skrzyżowaniu kultur: Problem; Kolizje kulturowe- zarządzanie różnicami kulturowymi; Po równania międzynarodowe w zarządzaniu; Zarządzanie europejskie; Negocjacje jako proces zarządzania między narodowego; Wsparcie systemów zarządzania na gruncie filozoficznym i etycznym; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw międzynarodowych; Podsum. i uzupeł. 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w skali międzynarodowej: Problem; Kryteria wyróżniające międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi; Przywództwo a zarządzanie międzynarodowe; Funkcje międzynarodowych menedżerów; Doskonalenie menedżerów w perspektywie umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa; Globalny menedżer; Strategiczna rola międzynarodowego zarządzania zasobami ludzki mi; Podsum. i uzupeł.: kadra japońskich przedsiębiorstw sogo-shosha. 5. Przedsiębiorczość międzynarodowa: Problem; Przedsiębiorczość a przedsiębiorczość międzynarodowa; Poziomy przedsiębiorczości; Zarządzanie przedsiębiorczością; Przedsiębiorczość, przedsiębiorcze wykorzystanie zasobów a konkurencyjność; Przedsiębiorczość międzynarodowa jako internacjonalizacja małych przedsiębiorstw; Podsum. i uzupeł. Zakończenie: Polskie priorytety w zarządzaniu międzynarodowym: Problem; Przeszczepialność systemów zarządzania pod wpływem bezpośrednich inwestycji zagranicznych Zagraniczne studia menedżerskie; Bariery na rynku Unii Europejskiej; Uwagi o polskim modelu zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Zarządzanie strategiczne; R.2 Proces planowania strategicznego; R.3 Istota i zakres strategii firmy; R.4 Kryteria podziału i rodzaje strategii przedsiębiorstwa; R.5 Strategia w procesie zarządzania strategicznego; R.6 Analiza strategiczna jej zakres i wykorzystywanie w budowie strategii; R.7 Wybrane techniki analizy strategicznej; R.8 Strategie przedsiębiorcze; R.9 Strategia sukcesu firmy; R.10 Wpływ ryzyka na kształtowanie się strategii firmy; R.11 Ocena ryzyka i jego miejsce w budowie strategii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zamiast wstępu czyli o potrzebie filozofii organizacji; 2. Ontologia organizacji; 3. Problem treści pojęcia "filozofia organizacji"; 4. Nauki o zarządzaniu a klasyfikacja nauk; 5. Globalizacja, podmiotowość, wiedza. Uwagi o filozofii organizacji; 6. Decyzje- rozwiązania i decyzje- wybory (obiektywny i subiektywny punkt widzenia); 7. Zarządzanie- rządzenie- demokracja jako elementy organizacji społeczeństw (w perspektywie przyszłości); 8. Jak istnieje wiedza o organizacji?; 9. Filozofia organizacji- perspektywa etyczna; 10. Czy socjobiologia może stać się nauką podstawową dla filozofii organizacji? 11. Prakseologia Tadeusza Kotarbińskiego jako filozofia organizacji; 12. Prakseologia a ogólna teoria organizacji; 13. Zygmunt Bauman- przyczynek do krytyki rozumu organizacyjnego; 14. Kultura organizacji; 15. Jak możliwa jest teoria negocjacji?; 16. Narzędzia analityczne wspomagające metody badań struktur organizacyjnych; 17. Narzędzia budowania wizerunku pomocne w przekazywaniu filozofii organizacji jej otoczeniu; 18. Społeczne struktury pośredniczące . Studium przypadku organizacji pozarządowej; 19. Parametry globalizacji i czynniki procesu bolońskiego; 20. Współczesna biblioteka naukowa jako organizacja; 21. Stosunki pracy i kontrakt psychologiczny jako wyraz filozofii organizacji w obszarze zasobów ludzkich; 22. Współczesne podejście do realizacji funkcji personalnej w organizacjach; 23. Ewolucja organizacji w odniesieniu do dwóch zmiennych- techniki i kultury; 24. Czynniki i miary skłonności do podejmowania ryzyka finansowego w jednostkach służby zdrowia; 25. Zespół wirtualny jako przykład zmiany sposobu realizacji zadań pracowniczych; 26. Język - źródło błędów i odkryć filozoficznych; 27. O filozofii grup literackich; 28. Technika współczesna według Neila Postmana
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
R.1 Wprowadzenie do zarządzania strategicznego: Pojęcie i istota zarządzania strategicznego; Ewolucja zarządzania strategicznego. R.2 Model zarządzania strategicznego: Podstawowe typy decyzji w przedsiębiorstwie; Etapy zarządzania strategicznego; Pojęcie, rodzaje i poziomy strategii firmy; Misja przedsiębiorstwa; Wizja przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Analiza zew. (otoczenia) przedsiębiorstwa; Analiza wew. przedsiębiorstwa; Alternatywy strategiczne; Wybór strategiczny; Programy strategiczne; Kontrola strategiczna. R.3 Strategie konkurencyjne przedsiębiorstwa: Rodzaje strategii przedsiębiorstwa; Strategie konkurencyjne Portera. R.4 Podstawowe strategie rozwoju przedsiębiorstwa: Strategia integracji poziomej; Strategia integracji pionowej; Strategia dywersyfikacji; Strategia zawężania pola działalności 9divestment); Strategia likwidacji; strategia restrukturyzacji; Strategia rozwoju rynku; Strategia rozwoju produktu. R.5 Analiza strategiczna przedsiębiorstwa: Metoda analizy strategicznej; Analiza otoczenia przedsiębiorstwa Metody analizy makrootoczenia; Metody analizy mikrootoczenia. R.6 Metody portfelowe jako narzędzie badania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa: Cykl życia; Metoda Boston Consulting Group (BCG); Macierz McKinseya; Macierz ADL Macierz Hofera i Schendla. R.7 Kompleksowe metody analizy strategicznej: Metoda SWOT; Metoda SPACE; Metoda Credit Commerciale de France (CCF). R.8 Rola analizy finansowej w kompleksowej diagnozie strategicznej przedsiębiorstwa: Wykorzystanie analizy finansowej w zarządzaniu strategicznym; Mierniki standingu finansowego przedsiębiorstwa; Generalna sytuacja strategiczna przedsiębiorstwa. R.9 Przykład diagnozy i wyboru strategii przedsiębiorstwa: Ogólna ch-ka przedsiębiorstwa; Prezentacja firmy Analiza otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza strategiczna browaru X; Ocena ekonomicznej kondycji browaru X; Wybór strategii rozwoju browaru X. R.10 Pakiet "Zarządzanie Strategiczne Przedsiębiorstwem"(ZSP): Informacje ogólne oraz instalacja pakietu ZSP; Uruchomienie pakietu ZSP; Opis menu wyboru; Praca w trybie "Przykładowy" lub "Roboczy"; Praca w trybie "Kreator".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty i Prace Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu)
Zarządzanie rozwojem organizacji jako proces zmian i doskonalenia, Podejmowanie decyzji w zarządzaniu procesem innowacyjnym a rozwój organizacji, Strategiczne cele rozwoju organizacji, Nowoczesność środków pracy jako czynnik wzrostu wartości przedsiębiorstwa, Rola marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firmy, Audit w procesie poprawy i doskonalenia systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstwa produkującego szyby zespolone, Analiza i ocena procesu kształtowania jakości wyrobu metalowego, Racjonalizacja zużycia ciepła w Polsce, Czynniki warunkujące rozwój przedsiębiorstwa turystycznego, Kategoryzacja miarą jakości usług hotelowych, Humanizacja pracy na stanowiskach robotniczych, Aspekt ludzki w doskonaleni u jakości wyrobów hutniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Istota centrów kosztów i centrów zysku; II. Wyodrębnienie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie; III. Zarządzanie centrami odpowiedzialności; IV. Planowanie i kontrola realizacji zadań centrów kosztów i centrów zysku; V. Motywowanie w centrum odpowiedzialności; VI. Wdrażanie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R.1 Balanced Scorecard pewnego przyjaciela - jako impuls do refleksji nad tym, jak me realizujemy nasze plany. R.2 Balanced Scorecard w średniej wielkości przedsiębiorstwie? Kolejny przykład: Średniej wielkości wydawnictwo wdraża Balanced Scorecard; Dlaczego przedsiębiorstwa potrzebują Balanced Scorecard?; Strategiczne zarządzanie procesami; Od utopii do przedsiębiorczego działania R.3 Co nowego jest w Balanced Scorecard?: Budujemy na sprawdzonym; Często stawiane pytania; Różne zastosowania Balanced Scorecard. R.4 Opracowanie i wdrożenie Balanced Scorecard w różnych obszarach przedsiębiorstwa: Producent przyrządów pomiarowych, na swojej nowej drodze do Balanced Scorecard; Negatywny rozwój firmy, jako okazja na zmiany; Na którym poziomie przedsiębiorstwa rozpocząć?; Plan wdrażania; Uczestnicy prac na Balanced Scorecard; Rola działu informatycznego; Zakotwiczenie w systemie sprawozdawczym; Scorecards w Marwitz. R.5 Od strategii do budżetu - cele przedsiębiorstwa w biznesowej codzienności: Przedsiębiorstwo przemysłowe - nowa orientacja; Definiowanie celów; Identyfikacja potencjałów sukcesu - ramy dla Balanced Scorecard; Koncentracja na najwyższym; Trzy kamienie milowe Balanced Scorecard; Lista założeń skutecznego wdrożenia koncepcji Balanced Scorecard. R.6 Organizacja oparta na zaufaniu, jako podstawa do skutecznej Balanced Scorecard: Strategia i komunikacja Skutki braku zaufania; Zasady budowania zaufania w przedsiębiorstwie. R.7 Wskaźniki stosowane w praktyce: Wskaźniki dot. perspektywy klienta; Wskaźniki perspektywy procesów wewnętrznych; Wskaźniki perspektywy pracownika (rozwoju); Wskaźniki perspektywy finansowej; Dalsze perspektywy Balanced Scorecard. R.8 Podsumowanie - cztery tezy odnośnie Balanced Scorecard: Balanced Scorecard zmieni nasze zamierzenia strategiczne w praktyczne działanie, gdy znajdziemy odpowiednią formę, odzwierciedlania jej wyników w budżecie Balanced Scorecard będzie przynosiła nam tym więcej sukcesów, im bardziej nam się uda postawić w centrum za interesowania aktorów biorących udział w realizowaniu strategicznych akcji i projektów; Balanced Scorecard nastawiona jest w pierwszej kolejności na potrzeby zarządzanie wewnętrznego w przedsiębiorstwie, a dopiero później na sprawozdawczość zewnętrzną; Balanced Scorecard umożliwi przekonstruowanie naszych struktur zarządczych, w strategiczną sieć, składającą się z odpowiedzialnych liderów projektów i pracowników, ściśle ukierunkowanych na realizację zadań, przyczyniających się do osiągnięcia strategicznych zamierzeń. R.9 Koncepcja Balanced Scorecard w przedsiębiorstwach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R.1 Balanced Scorecard pewnego przyjaciela - jako impuls do refleksji nad tym, jak me realizujemy nasze plany. R.2 Balanced Scorecard w średniej wielkości przedsiębiorstwie? Kolejny przykład: Średniej wielkości wydawnictwo wdraża Balanced Scorecard; Dlaczego przedsiębiorstwa potrzebują Balanced Scorecard?; Strategiczne zarządzanie procesami; Od utopii do przedsiębiorczego działania R.3 Co nowego jest w Balanced Scorecard?: Budujemy na sprawdzonym; Często stawiane pytania; Różne zastosowania Balanced Scorecard. R.4 Opracowanie i wdrożenie Balanced Scorecard w różnych obszarach przedsiębiorstwa: Producent przyrządów pomiarowych, na swojej nowej drodze do Balanced Scorecard; Negatywny rozwój firmy, jako okazja na zmiany; Na którym poziomie przedsiębiorstwa rozpocząć?; Plan wdrażania; Uczestnicy prac na Balanced Scorecard; Rola działu informatycznego; Zakotwiczenie w systemie sprawozdawczym; Scorecards w Marwitz. R.5 Od strategii do budżetu - cele przedsiębiorstwa w biznesowej codzienności: Przedsiębiorstwo przemysłowe - nowa orientacja; Definiowanie celów; Identyfikacja potencjałów sukcesu - ramy dla Balanced Scorecard; Koncentracja na najwyższym; Trzy kamienie milowe Balanced Scorecard; Lista założeń skutecznego wdrożenia koncepcji Balanced Scorecard. R.6 Organizacja oparta na zaufaniu, jako podstawa do skutecznej Balanced Scorecard: Strategia i komunikacja Skutki braku zaufania; Zasady budowania zaufania w przedsiębiorstwie. R.7 Wskaźniki stosowane w praktyce: Wskaźniki dot. perspektywy klienta; Wskaźniki perspektywy procesów wewnętrznych; Wskaźniki perspektywy pracownika (rozwoju); Wskaźniki perspektywy finansowej; Dalsze perspektywy Balanced Scorecard. R.8 Podsumowanie - cztery tezy odnośnie Balanced Scorecard: Balanced Scorecard zmieni nasze zamierzenia strategiczne w praktyczne działanie, gdy znajdziemy odpowiednią formę, odzwierciedlania jej wyników w budżecie Balanced Scorecard będzie przynosiła nam tym więcej sukcesów, im bardziej nam się uda postawić w centrum za interesowania aktorów biorących udział w realizowaniu strategicznych akcji i projektów; Balanced Scorecard nastawiona jest w pierwszej kolejności na potrzeby zarządzanie wewnętrznego w przedsiębiorstwie, a dopiero później na sprawozdawczość zewnętrzną; Balanced Scorecard umożliwi przekonstruowanie naszych struktur zarządczych, w strategiczną sieć, składającą się z odpowiedzialnych liderów projektów i pracowników, ściśle ukierunkowanych na realizację zadań, przyczyniających się do osiągnięcia strategicznych zamierzeń. R.9 Koncepcja Balanced Scorecard w przedsiębiorstwach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój firmy w aspekcie innowacyjności i jakości produktu; Zarządzanie marketingiem na rynku dóbr przemysłowych w kontekście jakości i innowacyjności; Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania strategiczne realizacji innowacji w firmie; Zarządzanie przemysłowymi innowacjami ekologicznymi - studia przypadków innowacji produktowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Pojęcie przedsiębiorstwa i jego składników majątkowych; Związek kapitału z majątkiem przedsiębiorstwa; Gospodarowanie majątkiem trwałym; Strategia i taktyka rozwoju przedsiębiorstwa; Wykonanie inwestycji budowlanych i modernizowanych; Pozyskanie środków na finansowanie inwestycji; Zadania i organizacja controllingu inwestycji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wprowadzenie, Czym jest biznesplan; Aktualna sytua- cja firmy; Biznesplan.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Akceptowany poziom ryzyka finansowego, 2. Metody zabezpieczenia przed ryzykiem kursu walutowego, 3. Zarządzanie wolnymi środkami z przedsiębiorstwie a finanse behawioralne, 4. Cash pooling w efektywnym zarządzaniu gotówką przez przedsiębiorstwo, 5. Problem efektywnej sprzedaży na kredyt, 6. Faktoring metodą wspierania sprzedaży kredytowej, 7. Koszt kredytu dla przedsiębiorstwa, 8. Tarcza podatkowa w kalkulacji kosztu kapitału obcego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Problematyka kapitału intelektualnego, 2. Zarządzanie kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwach, 3. Zarządzanie wiedzą a zarządzanie kapitałem intelektualnym, 4. Metoda oceny kapitału intelektualnego w małych i średnich przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Firmą; 15)
Wstęp; Polityka gospodarcza i polityka przemysłowa; Strategia rozwojowa przedsiębiorstwa i strategie czą- stkowe; Restrukturyzacja przemysłu i przedsiębiorstw; Program strategiczny przedsiębiorstwa i procedura jego tworzenia; Plan strategiczny przedsiębiorstwa i proce- dura jego tworzenia; Metody i techniki realizacji strategii rozwojowej w przedsiębiorstwie; Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp do zarządzania zmianami; 2. Zarządzanie zmianami organizacyjnymi - podstawowe zagadnienia; 3. Typologie i modele zmian organizacyjnych; 4. Metodyka wprowadzania zmian do przedsiębiorstwa; 5. Kultura organizacyjna w procesie zmian; 6. Aspekt społeczny procesu zmian w organizacji; 7. Przywództwo i liderzy zmian w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alianse strategiczne / Joanna Cygler. - Warszawa : Difin, 2002. - 206 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw jako przesłanka aliansów strategicznych; Uwarunkowania i motywy zawierania aliansów strategicznych; Zarządzanie aliansami strategicznymi; Alianse wielostronne - powiązania sieciowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Outsourcing w świetle współczesnych tendencji zarządzania; 2. Kluczowe aspekty koncepcji outsourcingu; 3. Wpływ outsourcingu na przedsiębiorstwo oraz proces jego zarządzania; 4. Perspektywy rozwoju koncepcji outsourcingu na tle jego stanu i znaczenia w krajach rozwiniętych i w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Nowy paradygmat strategii konkurencji: Podejście pozycjonowania oraz zasobowe do analizy strategii konkurencji; Integracja pionowa a przewaga konkurencyjna; Logika tradycyjnego łańcucha wartości. Stary paradygmat strategii konkurencji; Przyczyny dekonstrukcji łańcucha wartości; Dekonstrukcja łańcucha wartości. Nowy paradygmat strategii konkurencji; Nowe strategie konkurencji. R.2 Reakcje na zmiany a konkurencyjność przedsiębiorstw: Warunki funkcjonowania przedsiębiorstw; Konieczność dostosowań do zmian jako trwała cecha konkurencyjności podmiotów gospodarczych; Obszary problemowe w badaniu konkurencyjności przedsiębiorstw; Sposoby wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. R.3 Sytuacja koniunkturalna a konkurencyjność: Wartość diagnostyczna wskaźników koniunktury; Identyfikacja konkurencyjności wybranych rodzajów działalności gospodarczej; Ocena konkurencyjności przedsiębiorstw różnej wielkości. R.4 Rola jakości w budowie konkurencyjności firmy: Wprowadzenie; Jakość - filozofia i podstawowe definicje; Systemy zarządzania jakością; Metrologia techniczna a metrologia konsumencka; Wpływ jakości wyrobów na konkurencyjność przedsiębiorstw; Zakończenie. R.5 Konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłu żywnościowego - case studies: Siła konkurencyjna przedsiębiorstw; Jakość konkurencyjności; Sposoby kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstw mleczarskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej