Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(69)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(63)
Czasopisma
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(58)
dostępne
(29)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(29)
Czytelnia
(59)
Autor
Grzybczyk Katarzyna
(5)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Dzierżyńska Jolanta
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Mielczarek Tomasz
(2)
Murdoch Anna
(2)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcarek Szymon
(1)
Baran Beata
(1)
Barański Michał
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bralczyk Jerzy
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brzozowska Monika
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Frań Aneta
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Gierula Marian
(1)
Golat Rafał
(1)
Golka Marian
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Główka Cezary
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hołota Marcin
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Janiak-Jasińska Agnieszka
(1)
Janusz Anna
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kamińska Katarzyna
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Karpowicz Andrzej (1948- )
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kiełbas Dominika
(1)
Kil Jan
(1)
Klimczok Monika
(1)
Knapik Alina
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Kobyliński Konrad
(1)
Kochan Marek
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Kosicki Tomasz
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Krasuń Aneta
(1)
Krekora Magdalena
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Kuczkowski Przemysław
(1)
Lis Artur
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Lubaś Władysław
(1)
Lupa Iwona
(1)
Machowiak Krzysztof
(1)
Majewska Patrycja
(1)
Majewski Kamil
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Malarewicz Agnieszka
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marecki Piotr
(1)
Mazur Marek
(1)
Mendys Wacław
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Michałek Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
Temat
Reklama
(52)
Środki masowego przekazu
(16)
Marketing
(9)
Prawo autorskie
(9)
Reklama telewizyjna
(8)
Telewizja
(6)
Język polski
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Polityka
(5)
Public relations
(5)
Dane osobowe
(4)
Dziennikarstwo
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Polska
(4)
Prawo prasowe
(4)
Radiofonia
(4)
Reklama internetowa
(4)
Controlling
(3)
Dobra osobiste
(3)
Dziennikarze
(3)
Marketing polityczny
(3)
Perswazja
(3)
Prasa (wydawnictwa)
(3)
Prawo reklamy
(3)
Reklama prasowa
(3)
Wybory parlamentarne
(3)
Dziecko
(2)
Etyka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Internet
(2)
Język
(2)
Kobieta
(2)
Konkurencja
(2)
Kultura masowa
(2)
Leki
(2)
Media społecznościowe
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Reklama radiowa
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Rynek pracy
(2)
Twórczość
(2)
Wolność słowa
(2)
Wybory
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Znaki towarowe
(2)
Aborcja
(1)
Administracja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Alkohol
(1)
Alternatywny fundusz inwestycyjny (AFI)
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autorskie prawa osobiste
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bioetyka
(1)
Biopaliwa
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
COVID-19
(1)
Cenzura
(1)
Common law
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Delegowanie pracowników
(1)
Dezinformacja
(1)
Dowód sądowy
(1)
Drukarstwo
(1)
Dyskrecjonalność sędziowska
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekologia
(1)
Etyka lekarska
(1)
Etyka społeczna
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Eutanazja
(1)
Farmacja
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Franchising
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Globalizacja
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry hazardowe
(1)
Homoseksualizm
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(3)
2001-0
(2)
1201-1300
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Bliski Wschód
(1)
Borzykowa (woj. łódzkie, pow. radomszczański, gm. Żytno)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Opracowanie
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Komentarz
(1)
Komentarz prawny
(1)
Monografia
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
71 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 247 s. ; 24 cm.
R.1 Rola reklamy i współpraca z agencją reklamową, R.2 Cele komunikacji marketingowej, R.3 Trening twórczości, R.4 Warsztat reklamotwórczy, R.5 Reklama standaryzowana, R.6 Reklama alternatywna: Internet, sponsoring, gadżety, podarunki, R.7 Celebrity endorsemenet, R.8 Reklama partyzancka i alternatywna
Cele komunikcaji marketingowej, R.3 Trening twórczośc i, R.4 Warsztat reklamotwórczy, R.5 Reklama standaryzo wana, R.6 Reklama alternatywna: Internet, sponsoring, gadżety, podarunki, R.7 Celebrity endorsement, R.8 Re klama partyzancka i alternatywna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Rola reklamy i współpraca z agencją reklamową, R.2 Cele komunikacji marketingowej, R.3 Trening twórczości, R.4 Warsztat reklamotwórczy, R.5 Reklama standaryzowana, R.6 Reklama alternatywna: Internet, sponsoring, gadżety, podarunki, R.7 Celebrity endorsemenet, R.8 Reklama partyzancka i alternatywna
Cele komunikcaji marketingowej, R.3 Trening twórczośc i, R.4 Warsztat reklamotwórczy, R.5 Reklama standaryzo wana, R.6 Reklama alternatywna: Internet, sponsoring, gadżety, podarunki, R.7 Celebrity endorsement, R.8 Re klama partyzancka i alternatywna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Czym jest reklama?, 2. Istota i elementy procesu komunikacji, 3. Człowiek w reklamie, 4. Rola mediów w działaniach reklamowych, 5. Język reklamy, 6. Perswazja w reklamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 2 Stan prawny na 1.09.2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 228, [2] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie; 2. Cywilnoprawne skutki reklamy; 3. Dobra osobiste a reklama; 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa; 6. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej; 7. Reklama w prawie autorskim; 8. Prawo reklamy w mediach; 9. Reklama zewnętrzna; 10. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług; 11. Kodeks etyki w dziedzinie reklamy; 12. Merchandising
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Reklama sprzeczna z prawem; Reklama sprzeczna z dobrymi obyczajami; Reklama uchybiająca godności człowieka; Reklama wprowadzająca klienta w błąd; Reklama nierzeczowa; Reklama imitująca neutralną informację; Reklama ingerująca w prywatność klienta; Reklama porównawcza; Konsekwencje prawne reklamy nieuczciwej; Reklama zakazana przez etykę zawodową; Sponsorowanie - inna forma reklamy; Zasady etyczne agencji reklamowych; Uwaga na prawa autorskie; Ostrożnie z wizerunkami; telewizja i radiofonia publiczne; Zasady podatkowe dla reklamujących się; Zalecane lektury; Aneks - przepisy dotyczące reklamowania się i reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Współpraca instytucjonalnych sfer potrójnej helisy w koncepcji klastra: 1.1. Pojęcie współpracy na gruncie teorii ekonomii i zarządzania; 1.2. Potrójna helisa – naturalne środowisko powstawania i rozwoju struktur klastrowych; 1.2.1. Koncepcja potrójnej helisy; 1.2.2. Komponenty systemu potrójnej helisy i relacje pomiędzy nimi; 1.2.3. Funkcje systemu potrójnej helisy; 1.2.4. Modyfikacje koncepcji potrójnej helisy; 1.3. Podstawowe zagadnienia koncepcji klastra; 1.3.1. Korzyści organizacji funkcjonujących w klastrach oraz dynamika klastra; 1.3.2. Ewolucja klastrów; 1.3.3. Definicje klastra; 1.3.4. Identyfikacja klastrów; 1.3.5. Ocena konkurencyjności klastra; 1.4. Klaster w teorii konkurencyjności; 1.5. Procedura i metoda badawcza; Podsumowanie. Rozdział 2. Polityka rozwoju gospodarczego bazująca na klastrach: 2.1. Założenia polityki rozwoju bazującej na klastrach; 2.2. Inicjatywa klastrowa jako instrument polityki rozwoju bazującej na klastrach; 2.2.1. Koncepcja inicjatywy klastrowej; 2.2.2. Cele inicjatyw klastrowych; 2.2.3. Otwartość inicjatyw klastrowych; 2.2.4. Trwałość inicjatywy klastrowej; 2.2.5. Identyfikacja inicjatywy klastrowej; 2.3. Programy wsparcia klastrów w krajach Unii Europejskiej; 2.4. Programy wsparcia klastrów w Polsce; 2.4.1. Badania identyfikacyjne klastrów w Polsce; 2.4.2. Grupa robocza do spraw polityki klastrowej; 2.4.3. Wizja polskiej gospodarki w 2020 roku – perspektywa klastrów; Podsumowanie. Rozdział 3. Regionalne i krajowe inicjatywy klastrowe: 3.1. Klastry w Polsce; 3.2. Organizacje klastrowe w Polsce; 3.2.1. Inicjatywy klastrowe w Polsce; 3.2.2. Uczestnicy badań benchmarkingowych klastrów polskich; 3.2.3. Klastry kluczowe i standardy zarządzania klastrami; 3.2.4. Inwentaryzacja organizacji klastrowych w Polsce 2015; 3.2.5. Zidentyfikowane skupiska a inicjatywy klastrowe w Wielkopolsce; 3.3. Inwestycje publiczne w rozwój klastrów; 3.4. Wsparcie finansowe jako czynnik klasotwórczy; 3.5. Badania benchmarkingowe klastrów w Polsce; 3.6. Formy wsparcia organizacji klastrowych w Wielkopolsce; 3.7. Wsparcie aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw w Wielkopolsce ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego; 3.8. Wnioski; Podsumowanie. Rozdział 4. Identyfikacja i charakterystyka klastra w sektorze poligrafii i reklamy w subregionie leszczyńskim: 4.1. Metoda badania; 4.1.1. Przedmiot badania empirycznego; 4.1.2. Źródła danych pierwotnych i metody ich pozyskiwania; 4.1.3. Źródła danych wtórnych; 4.2. Identyfikacja klastra w sektorze poligrafii i reklamy subregionu leszczyńskiego; 4.2.1. Historyczne korzenie klastra; 4.2.2. Ilościowe dane dotyczące sektora poligrafii i reklamy w badanym obszarze; 4.2.3. Kluczowe podmioty w klastrze – edukacja oraz badania i rozwój; 4.2.4. Kluczowe podmioty w klastrze – instytucje publiczne; 4.2.5. Kluczowe podmioty w klastrze – przedsiębiorstwa sektora poligrafii i reklamy; 4.3. Schemat klastra w sektorze poligrafii i reklamy; Podsumowanie. Rozdział 5. Aktywność organizacji klastrowej w sektorze poligrafii i reklamy w subregionie leszczyńskim: 5.1. Organizacja klastrowa; 5.1.1. Inicjatywa klastrowa jako czynnik sprawczy organizacji klastrowej; 5.1.2. Misja, wizja, cele organizacji klastrowej; 5.2. Skuteczna mobilizacja środowiska klastrowego; 5.3. Sieciowanie – koncepcja kreatywnej bezdomności; 5.4. Koncepcja ograniczonego centrum; 5.5. Dyfuzja wiedzy i współpraca organizacji klastrowej z partnerami badawczo-rozwojowymi; 5.5.1. Zapotrzebowanie na szkolenia specjalistyczne w środowisku inicjatywy klastrowej; 5.5.2. Realizacja potrzeb szkoleniowych; 5.6. Współpraca przedsiębiorstw klastrowych z partnerami ze sfery nauki; 5.6.1. Promocja wiedzy; 5.6.2. Projekty przedsiębiorstw; 5.7. Kształcenie na potrzeby rynku pracy klastra; 5.7.1. Analiza potrzeb rynku pracy w zakresie kształcenia specjalistycznego; 5.7.2. Partnerstwo organizacji klastrowej z ośrodkiem edukacyjnym; 5.8. Komunikacja w środowisku klastrowym i promocja KPR; 5.8.1. Portal internetowy www.poligrafia.leszno.eu; 5.8.2. Drukowane materiały informacyjne; 5.8.3. Działania lokalne; 5.8.4. Promocja poza obszarem klastra; 5.9. Budowanie kapitału społecznego; 5.10. Internacjonalizacja klastra; 5.11. System klastrowy; Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Aneksy. Spis tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Konkurencja jako obszar działań reklamowych- podstawy i uwarunkowania; 2. Internacjonalizacja przedsiębiorstw a ich konkurencyjność- kontekst skuteczności marketingowej; 3. Procesy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwach; 4. Reklama jako narzędzie zmiany zachowań konsumpcyjnych; 5. Tendencje rozwojowe rynku reklamowego w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Skąd przychodzimy, gdzie jesteśmy i dokąd podążamy, czyli krótka jistoria rekalmy w Polsce w latach 1989-2004, 2.Marketing bezpośredni - co to jest?, 3.Najciekawsze przypadki Marketingu Bezpośredniego czyli samo życie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Angielski w polskiej reklamie / Władysław Chłopicki, Jerzy Świątek. - Warszawa; Kraków : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 628,[8] s. : rys., zdj. ; 20 cm.
Język angielski w reklamie : uwagi wstępne; Cz.I : Angielskie wyrazy w Polskim kontekście; Nowa rzeczywistość - nowy język?; Problemy gramatyczn- słownikowe; Naruszanie zasad polskiej retoryki; Metafo ra i idiom. Cz.II : Język a kultura; Język polskiej reklamy wczoraj i dziś. Podsumowanie - 15 przykazań dla twórców reklam; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Budowa artykułu hasłowego; Słownik; Aneksy; Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tajne służby kapitalizmu / Vadim Makarenko. - Kraków : Znak, 2008. - 236, [1] s. ; 20 cm.
Cz.I W domu, Cz.II Poza domem, Cz.III W pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prawo dla Firm)
1. Wokół pojęcia reklamy; 2. Rys historyczny reklamy i jej form; 3. Prawo reklamy zewnętrznej- zagadnienia ogólne; 4. Materialne prawo reklamy zewnętrznej; 5. Reklama w świetle przepisów o drogach i ruchu drogowym; 6. Reklama zewnętrzna w świetle przepisów o ochronie zabytków; 7. Reklama zewnętrzna w świetle przepisów o ochronie przyrody; 8. Reklama w świetle przepisów o zagospodarowaniu przestrzennym; 9. Zagadnienia proceduralne; 10. Pozwolenie na budowę, zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych a reklama zewnętrzna; 11. Ochrona zabytków a reklama- zagadnienia proceduralne; 12. Ochrona przyrody a reklama- zagadnienia proceduralne; 13. Zezwolenie na umieszczenie reklam w obszarze pasa drogowego; 14. Pozostałe uwarunkowania prawne reklamy zewnętrznej; 15. Niektóre cywilno-prawne uwarunkowania reklamy zewnętrznej; 16. Prawo wyborcze; 17. Przepisy karne; 17. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Warszawa : cop. by Business Press, [b.r.w.]. - 198 s. ; 21 cm.
Zawiera: I GATUNEK: REKLAMA: tekst, komunikat, skuteczność; Język w kampanii reklamowej, Swoistość gatunkowa, Konwencja, forma, treść; II GRA NADAWCY Z ODBIORCĄ W RACJE I EMOCJE; Racje i emocje, etyka i magia; III: REKLAMOWE ZABAWY W PRAWDĘ; IV: JAKI MA BYĆ KOMUNIKAT REKLAMOWY; V: FUNKCJE I MANIPULACJE; VI: ODMIANY JĘZYKA VII SŁOWA: Jak działają słowa, Jakie słowa działają, Nowe słowa; VIII FRAZEOLOGIA; IX: GRAMATYKA REKLAMY; X: SKŁADNIA; XI: SLOGAN; XII TEKST; XII REKLAMA I KULTURA; XIV: SPOŁECZNY KONTEKST REKLAMY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CzęśćI:Sesja plenarna konferencji. Prolog nowego etapu komunikacji społecznej; Ukryta reklama. Wybrane zagadnienia prawne; Dostosowywanie przepisów prawa polskiego z zakresu czynów nieuczciwej konkurencji do prawa Unii Europejskiej; "Czyste informacjie". adania MillwardBrown SMG/KRC; Międzynarodowe doświadczenia z zakresu przejrzystości mediów; Kampania "Czyste informacje"; Część II: Dyskusje i polemiki. Panel pierwszy: Media wobec problemu nieuczciwych działań komunikacyjnych w Polsce. Omówienie i przebieg dyskusji panelowej; Tabloidyzacja mediów; Dziennikarskie grzeszki; Jak rozliczać "czwartą władzę"? Panel drugi: PR jako źródło "czystej informacji" dla mediów. Omówienie dyskusji panelowej; Uwagi i wątpliwości moderatora panelu; Ukrytą reklamę należy zwalczać; Informacja jest mieszana z reklamą. Panel trzeci: Advertoriale i inne formy promocji i reklamy. Omówienie dyskusji panelowej; O wizerunku reklamy; Treści reklamowe w programach telewizyjnych; Prawnik jako magik; Szukanie nowych miejsc na reklamę. Panel czwarty: Wydawcy a reklama i PR w świetle dyskusji o nieuczciwych działaniach komunikacyjnych w Polsce. Omówienie dyskusji panelowej; Wydawcy są przedsiębiorcami w medialnym biznesie. Aneks: Ukryta reklama - wybrane aspekty prawne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieło reklamowe i jego twórca / Katarzyna Grzybczyk. - Warszawa : C.H.Beck, 1999. - XII, 161 s. ; 21 cm.
(Monagrafie Prawnicze)
Pojęcie reklamy; Reklama i pojęcia pokrewne; Przedmiot prawa autorskiego; Reklama jako utwór w rozumieniu prawa autorskiego; Utwory tworzące dzieło reklamowe; Reklama jako dzieło wspólne; Podmiot prawa autorskiego Twórca jako podmiot prawa autorskiego; Treść prawa autorskiego; Konstrukcja prawa autorskiego; Autorskie prawa osobiste; Autorskie prawa majątkowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prawne aspekty ochrony języka polskiego, 2. Rada Języka Polskiego, 3. Poradnie językowe, 4. Marketing, leasing, businesswoman, czyli o zapożyczeniach, 5. E-mail, kasa, sponsor, czyli o wyrazach modnych, 6. Menedżer, biznesmen, e-commerce, czyli o języku biznesu, 7. Piwo bezalkoholowe, superpewność, megabit, czyli o języku reklamy, 8. Lista wyrazów często mylonych (wybór), 9. Najczęściej spotykane błędy językowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 3 rozszerz. i uzupeł. Stan prawny na 1.09.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2012. - 330 s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie; 2. Cywilnoprawne skutki reklamy; 3. Dobra osobiste a reklama; 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa; 6. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej; 7. Reklama w prawie autorskim; 8. Prawo reklamy w mediach; 9. Reklama zewnętrzna; 10. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług; 11. Kodeks etyki w dziedzinie reklamy; 12. Merchandising
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wizualne elementy reklamy prasowej, 2. Werbalne środki perswazji, 3. Ogłoszeniodawcy, 4. Przedmiot reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo reklamy i promocji. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2007. - 1007 s. ; 24 cm.
Cz. I Produktowe i treściowe ograniczenia reklamy i promocji: 1. Wyroby tytoniowe, 2. Produkty lecznicze i wyroby medyczne, 3. Usługi instytucji finansowych, 4. Inne ograniczenia reklamy wynikające z implementacji prawa wspólnotowego, 5. Napoje alkoholowe, 6. Gry i zakłady wzajemne, 7. Wolne zawody. Cz. II Reklama i promocja w środkach masowego przekazu: 8. Reklama radiowa i telewizyjna, 9. Reklama prasowa, 10. Reklama z wykorzystaniem usług telekomunikacyjnych. Cz. III Prawne ramy prowadzenia promocji: 11. Programy lojalnościowe, konkursy i sprzedaż premiowa, 12. Loterie promocyjne, 13. Ochrona danych osobowych w marketingu, 14. Dane objęte tajemnicą zawodową w działalności promocyjnej, Cz. IV Reklama i promocja w prawie konkurencji: 15. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 16. Czyny nieuczciwej konkurencji w działalności promocyjnej, 17. Odpowiedzialność zaczyny nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy i promocji, 18. Promocja towarów a zakaz praktyk ograniczających konkurencję. Cz. V Dobra osobiste i prawa własności intelektualnej w reklamie: 19. Dobra osobiste w reklamie, 20. Reklama a prawo autorskie, 21. Reklama a prawo znaków towarowych, Cz. VI Międzynarodowe aspekty prawa reklamy: 22. Reklama a wolności traktatowe, 23. Prawo właściwe dla reklamy o zasięgu międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej