Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(40)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(13)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
tylko na miejscu
(21)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(21)
Autor
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Dzierżyńska Jolanta
(2)
Furman Wojciech (1946- )
(2)
Gierula Marian
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Lupa Iwona
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Mielczarek Tomasz
(2)
Rott Dariusz (1965- )
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Brzoza Katarzyna
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czarnowski Piotr
(1)
Dobrzycki Jarosław
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fleischer Michael
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Gajdka Krzysztof
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Golewska-Stafiej Agata M
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gregory Anne
(1)
Grunig James E
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Hope Ewa
(1)
Jarosz Marta
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Koroczyński Aleksander
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Martela Ina
(1)
Mciejczyk Krzysztof
(1)
Mielczarek Anna
(1)
Miotk Anna
(1)
Olszewski Piotr
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Oskin Aleksander
(1)
Ostaszewski Aleksander
(1)
Pers Jolanta
(1)
Pohrybieniuk Przemek
(1)
Rubaj Anna
(1)
Ruta Przemysław
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Szpor Franciszek
(1)
Słodykiewicz Elżbieta
(1)
Turska-Kawa Agnieszka
(1)
Turzańska Sylwia
(1)
Tułupow Władimir
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Urbas Michał
(1)
Walotek Katarzyna
(1)
Wierzchoń Renata
(1)
Wilk Iwona
(1)
Łuczyński Jurij W
(1)
Łukasiak Paweł (1963- )
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(40)
Słowacja
(1)
Język
polski
(40)
Temat
Public relations
(36)
Media społecznościowe
(9)
Komunikacja społeczna
(7)
Public relations w internecie
(6)
Reklama
(6)
Dziennikarstwo
(5)
Kreowanie wizerunku
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Autoprezentacja
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Marketing
(3)
Opinia publiczna
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rzecznicy prasowi
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Administracja
(2)
Dziennikarze
(2)
Image
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kryzys
(2)
Marketing polityczny
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Studenci
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wizerunek medialny
(2)
Wizerunek uczelni
(2)
Analiza treści i zawartości mediów
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Google Analytics
(1)
Grupy nacisku
(1)
Internet
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konferencja prasowa
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Majorek, Marta
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing zaangażowany społecznie
(1)
Medioznawstwo
(1)
Metody badawcze
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Netykieta
(1)
Polityka
(1)
Promocja handlowa
(1)
Propaganda
(1)
Przywództwo polityczne
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Sfera publiczna
(1)
Socjotechnika
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Urzędnicy
(1)
Web 2.0
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: dzieło
Kod YouTube
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Europa
(1)
Portugalia
(1)
Rosja
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Opracowanie
(10)
Podręcznik
(8)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo prasoznawcze
(3)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(34)
Zarządzanie i marketing
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
40 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy konstruktywistycznej i systemowej teorii komunikacji, 2. Media w perspektywie konstruktywizmu, 3. Krótki zarys rozwoju desingu, 4. Corporate identity, 5. Public relations
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations - co to jest?, Public- skąd to się wzięło?, Public rlations- jak to się robi?, Public relations- czy to się opłaca?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations w administracji / Kuba Giedrojć. - Wyd.2. - Warszawa : ALPHA pro Sp. z o.o., 2004. - 222 s. ; 23 cm.
R.1 Zagadnienia wstępne: Definicja; Public relations a propaganda, reklama, marketing; po co pisać o public relations w administracji? R.2 Cele, funkcje, odbiorcy: Cele działań public relations w administracji; Funkcje działań; Odbiorcy działań; R.3 Główne instrumenty działań: Media relations; System informacji - obsługa klienta, wydawnictwa, Internet; Sponsoring i wsparcie instytucjonalne; Lobbing; R.4 Planowanie, organizacja i realizacja działań: Organizacja, kadry, budżet; Podstawy prawne działań public relations; Normy etyczne; Strategie działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ewolucja: 1.Czym są public relations?; 2.Ewolucja public relations. Cz.II Walidacja: 3.Opinia publiczna; 4.Etyka; 5.Bada nia; 6.Prawo. Cz.III Aktywacja: 7.Komunikacja; 8.Zarządzanie; 9.Za rządzanie kryzysami; 10.Zintegrowana komunikacja mar ketingowa. Cz.IV Realizacja: 11.Pisanie w public relations; 12.Pisanie "dla oka" i "dla ducha"; 13.Public rela tions a Internet. Cz.V Publiczność: 14.Media drukowane; 15.Media elektro niczne; 16.Pracownicy; 17.Wielokulturowe społeczności a public relations; 18.Rząd; 19.Konsumenci i inwesto rzy. Cz.VI Przyszłość: 20.Złoty wiek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Poradnik: 1. Istota Public Relations, 2. Budowanie wizerunku publicznego - przegląd narzędzi PR, 3. Media relations jako instrument kreowania wizerunku publicznego, 4. Konferencje prasowe, 5. Business lunch, 6. Wywieranie wpływu przez ubiór,7. Budowanie własnego wizerunku - rola kanałów komunikacji, 8. Budowanie własnego wizerunku - wystąpienia publiczne, 9. Wyborcze media realtions. Cz. II Warsztat 10. Doskonalenie umiejętności z zakresu kreowania wizerunku - propozycje ćwiczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Komunikowanie się w marketingu; Komunikacja wewnętrzna; Stosunki ze społecznością; Finansowe public relations; Władza lokalna i relacje z rządem; Business to business public relations; Public relations dla organizacji non profit; Sponsoring; Public relations a ekologia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota, funkcje, organizowanie public relations, Istota public relations, Komunikowanie jako podstawowa metoda w public relations, Zasady etyczne w public relations cechą wyróżniającą PR wśród systemów komunikowania społecznego, Miejsce PR w systemie komunikacyjnym organizacji oraz wśród czynników wizerunku, Public relations a pojęcia pokrewne lub za takie uważane, Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, Organizowanie działalności public relations - rozwiązania, kadry, Wstępne fazy procesu public relations, Analiza stanu wyjściowego, Planowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie programów public relations; Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR oraz wykorzystanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia, Public relations organizacji różnych typów, Kontrola powykonawcza w procesie public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy zdobywania dobrego publicity; Poprawa wizerunku; Podstawowe zasady kontaktów z mediami; Tworzymy własny środek masowego przekazu; Angażowanie innych w nasze przesłanie; Organizacja imprez specjalnych; Zdobywanie publicity (rozgłosu) dzięki ryzykownym przedsięwzięciom; Radzenie sobie z negatywnym publicity
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Filozofia public relations- służba społeczeństwu: Instytucjonalizacja, zarządzanie strategiczne i media elektroniczne: czy badania naukowe kształtują przyszłość public relations?; Rewizja współczesnego public relations: zaangażowanie teoretyczne praktyków w społeczeństwo informacyjne; Rola i funkcje rządowego public relations. Wnioski ze społecznego postrzegania rządu; Polityczne public relations a manipulowanie fasadą- refleksja nad teorią Erwinga Goffmana; Rola komunikacji korporacyjnej w nowym porządku społeczno-ekonomicznym; 2. Praktyka służby informacyjnej organizacji i społeczeństwu: Medialne public relations- rzecz o public relations środków masowego przekazu; Social media w działaniach Internet PR przedsiębiorstw polskiego rynku; Specjalista public relations jako strażnik "ducha informacjonalizmu" w przedsiębiorstwie sieciowym; Internetowe witryny firm public relations- próba diagnozy; Komunikacja, public relations, media, reklama. Oferta edukacyjna z zakresu komunikacji społecznej na wybranych polskich uczelniach; Public relations instytucji publicznej: wybrane instrumenty kreowania wizerunku na przykładzie Policji; Budowanie wizerunku Fiat Auto Poland S.S. w otoczeniu społecznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wyd. 2 uzupeł. i uaktual. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2023. - 354 s. : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Wstęp do wydania drugiego; 1. Public relations – kluczowe obszary dyskusji i definicje 1.1. Branża public relations w Polsce 1.2. Relacje, wizerunek i prezentowanie prawdziwych informacji 1.3. Etyczne fundamenty branży 1.4. Public relations a reklama 1.5. Grupy docelowe działań public relations 1.6. Sfery zadaniowe public relations 1.7. Organizacja działań public relations w firmie 1.8. Agencje public relations jako partner w osiąganiu celów organizacji 2. Badania i pomiar efektów 2.1. Wykorzystanie badań do potrzeb public relations 2.2. Wybrane techniki badawcze wykorzystywane w public relations 2.3. Brief przygotowywany na potrzeby realizacji procesu badawczego 2.4. Hipotezy i cele badawcze 2.5. Procedura badań 2.6. Konstruowanie narzędzi 2.7. Obszary badawcze 2.8. Badania satysfakcji pracowników 2.9. Raport z badań i jego wykorzystanie w działaniach public relations 3. System identyfikacji wizualnej i jego pochodne 3.1. Tożsamość i wizerunek firmy 3.2. Tworzenie systemu identyfikacji wizualnej 3.3. Zasady budowy systemu identyfikacji wizualnej 3.4. Księga identyfikacji wizualnej 3.5. Integrator w systemie identyfikacji 3.6. Wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej 3.7. Rebranding 4. Planowanie strategiczne i operacyjne 4.1. Strategia public relations – zasady przygotowania dokumentu 4.2. Elementy składowe dokumentu strategii 4.3. Cele główne i operacyjne 4.4. Wizerunkowa analiza SWOT i jej wykorzystanie w strategii 4.5. Kampanie public relations 4.6. Partnerzy kampanii public relations 4.7. Raport z kampanii public relations 4.8. Komunikowanie w kampanii 4.9. Zmiany w świadomości odbiorców jako cel kampanii public relations 4.10. Organizacja wydarzeń w ramach kampanii 4.11. Harmonogramy w public relations 4.12. Budżetowanie kampanii public relations 5. Zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe 5.1. Definiowanie sytuacji kryzysowej 5.2. Aktywność kryzysowa przedsiębiorstwa 5.3. Cykl i klasyfikacja kryzysu 5.4. Przed kryzysem 5.4.1. Model przygotowania przed kryzysem (4R) 5.4.2. Przyczyny i symptomy sytuacji kryzysowych 5.4.3. Procesy i procedura w zarządzaniu wizerunkiem przed kryzysem 5.4.4. Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych 5.4.5. Opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej 5.5. Podczas kryzysu 5.6. Błędy popełniane przed i w trakcie kryzysu 5.7. Po kryzysie 5.8. Kryzysy w mediach społecznościowych 5.9. Wybrane modele zarządzania w kryzysie 6. Dezinformacja 6.1. Wpływ dezinformacji na procesy komunikacyjne 6.2. Rewolucja mediów społecznościowych jako wsparcie dezinformacji 6.3. Bańka informacyjna determinująca procesy rozwoju dezinformacji 6.4. Zapobieganie dezinformacji w public relations 6.5. Sztuczna inteligencja – tworzenie przekazów i dezinformacja 7. Relacje z mediami 7.1. Zasady skutecznych relacji z mediami 7.2. Organizacja relacji z mediami w firmach 7.3. Jak rozmawiać z dziennikarzem? 7.4. Rodzaje materiałów prasowych 7.5. Jak napisać dobrą informację prasową? 7.6. Autoryzować czy nie autoryzować? 7.7. Czy pisać sprostowania? 7.8. Konferencja prasowa 7.9. Monitoring mediów 7.10. Analizy i ich wykorzystanie 8. Komunikacja wewnętrzna i budowanie relacji 8.1. Korzyści wynikające z prowadzenia dobrej komunikacji i budowania relacji 8.2. Płaszczyzny komunikowania wewnątrz organizacji 8.3. Narzędzia komunikacji wewnętrznej 8.4. Błędy w komunikacji wewnętrznej 8.5. Motywacja finansowa i pozafinansowa 8.6. Psychologia i psychiatria w relacjach wewnętrznych 8.7. Dlaczego odchodzą? 8.8. Proces rekrutacji i zwolnienie z pracy 9. Relacje ze społecznościami lokalnymi 9.1. Public affairs, lobbing i public relations 9.2. Rodzaje aktywności public affairs 9.3. Istota komunikacji na poziomie lokalnym 10. Sponsoring 10.1. Korzyści wynikające ze sponsoringu 10.2. Rodzaje sponsoringu 10.3. Umowy sponsorskie 11. Public relations w sieci 11.1. Public relations w sieci – istota i korzyści 11.2. Narzędzia wspierające komunikowanie w sieci 11.3. Zasady projektowania kampanii public relations w sieci 12. Wizerunek osobisty 12.1. Budowanie wizerunku własnego 12.2. Komunikacja werbalna i niewerbalna 12.3. Wizerunek osoby na rynku pracy 12.4. Dokumenty aplikacyjne 12.5. Nie każdy potrafi pisać; Bibliografia; Indeks rzeczowy; O Autorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Działanie i komunikowanie; 2. Interes wspólny a dziennikarstwo; 3. Interes praktykularny a public relations; 4. Modele interakcji dziennikarzy i specjalistów PR; 5. Zastosowanie modeli interakcji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations w Internecie / Tymon Smektała. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 2006. - 198 s. : il., rys., tab. ; 21 cm.
(Kreatywność)
1. Istota dziedziny public relations. 2. Przestrzeń Internetu jako platforma przedsięwzięć public relations. 3. Tradycyjny model komunikacji z otoczeniem przedsiębiorstwa wsparty narzędziami internetowymi. 4. e-PR - nowa forma prowadzenia przedsięwzięć public relations.5. e-społeczności. 6. Internet w kryzysowym public relations
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziennikarstwo i Świat Mediów : zeszyty warsztatowe)
1. Rzecznik prasowy- czyli kto?; 2. Warsztat i instrumentarium rzecznika prasowe; 3. Rzecznik prasowy- role, taktyki, strategie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rzecznik prasowy : kompetencje intepersonalne - wybrane problemy i zagrożenia / Ina Martela, Dariusz Rott. - Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" ; Trnava : Fakulta masmediálnej komunikacie univerzity sv. Cyrila a Metoda , 2011. - 135, [1] s. ; 17 cm.
1. Charakterystyka funkcji rzecznika prasowego; 2. Kompetencje interpersonalne jako element warsztatu rzecznika prasowego; 3, Wybrane problemy i zagrożenia w sprawowaniu funkcji rzecznika prasowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp. I. Komunikowanie: 1. Działanie. 2. Komunikowanie. 3. Media i znaki. 4. Kodowanie i dekodowanie. 5. Język i jego funkcje. 6.Transmisja sygnałów czy stymulowanie działania? 7. utrwalanie pamięci czy interpretowanie przekazu? 8. Interakcja czy socjalizowanie? 9. Perswazja czy dialog? 10. Komunikowanie masowe. 11. Komunikowanie telepatyczne. 12. Pięć typów komunikowania masowego. 13. Nieuważny odbiorca. II. Dziennikarstwo: 1. Wstępne określenia dziennikarstwa. 2 Perspektywa funkcjonalna: 2.1. Luhmann: Sterowanie samoobserwacją i tworzenie pamięci. 2.2. Funkcje a gatunki dziennikarskie. 2.3. Burkart: Funkcje masowych mediów. 3. Perpektywa teorii konfliktu: 3.1. dziennikarze w społeczeństwie obywatelskim. 3.2. Dwie pozycje dziennikarzy. 4.Perspektywa teorii wymiany: 4.1. Dygresja: od oświecenia do technopolu. 5. Perspektywa interakcjonizmu symbolicznego: 5.1. Ramy i fasady. 5.2. Trzy światy. 6. Modele dziennikarstwa. 7. Wnioski. III. Public relations: 1. Wstępne określenie PR. 2. Perspektywa funkcjonalna. 3. Perspektywa teorii konfliktu. 4. Perspektywa torii wymiany. 5. Perspektywa interakcjonizmu symbolicznego. 6. Spojrzenie zbiorcze. 7. Modele PR. 8. Perswazja i manipulacja w działaniach PR. 9. Wnioski. IV. Wprowadzenie do analizy: 1. Trzy rodzaje zależności dziennikarstwa i PR. 2. Synergiczna współpraca: 2.1. Gazeta popularna " Fakt". 2.2. Gazeta poważna " Rzeczpospolita". 2.3 Metoda badania. 3. Silne PR i słabe dziennikarstwo: 3.1. Prasa Samorządowa. 3.2. Metoda badania. 4. Silne dziennikarstwo i słabe PR: 4.1. Siła mniejszości: " Nasz Dziennik" i " Trybuna". 4.2. Metoda badania. V. Wyniki analizy: 1. Przykłady współpracy dziennikarzy i specjalistów PR: reagowanie na krytykę. 1.1." Fakt". 1.2." Rzeczpospolita" 1.3. Wnioski. 2. Przykłady silnych PR i słabego dziennikarstwa: gazeta samorządowa: 2.1." Tygodnik Sanocki" 2.2 "Korso". 2.3. W nioski. 3. Przykłady silnego dziennikarstwa i słabych PR: 3.1." Nasz Dziennik". 3.2." Trybuna". 3.3. Wnioski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania w public relations : wprowadzenie / Anna Miotk. - Warszawa : Difin , 2012. - 231, [1] s. : rys. ; 23 cm.
1. Badania w public realtions; 2. Prowadzenie badań; 3. Praktyczne aspekty realizacji badań; 4. Metody i techniki badawcze stosowane w public relations; 5. Jak zmierzyć efekty działań PR; 6. Mierzenie skuteczności różnych narzędzi PR; 7. Dlaczego pomiar Pr sprawia tyle problemów?; 8. Jak robią to inni? Rozwiązania stosowane na rynkach zagranicznych; 9. Jak to się robi w Polsce?; 10. Nowe trendy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas rewolucji: Czas na rozwój twojej firmy; Szybkość kontra ospałość- meldunki z frontu; Czas rzeczywisty rządzi się swoimi prawami; Nastawienie na czas rzeczywisty; Za duże, żeby odnieść sukces?; Współpracuj z mediami na ich zasady; Komunikacja kryzysowa i media; Co w tej chwili mówią inni?; Szukaj inspiracji w tłumie; 2. Połącz się ze swoim rynkiem: Kontakt z klientami w czasie rzeczywistym; W urządzeniach mobilnych czas rzeczywisty trwa cały czas; Chcę tego natychmiast; 3. Czas na rozwój twojej firmy: Pozwól im komunikować się teraz; W jaki sposób twoja strona internetowa staje się machina czasu rzeczywistego; Dokonaj sprzedaży; Biznes w tempie teraźniejszości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Public relations. Definicje, cele, zasady, narzędzia; Sytuacje kryzysowe. Definicje, typy, etapy, udziałowcy; Public relations w sytuacjach kryzysowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Definiowanie i kreacja wizerunku; 2. Wpływ mediów masowych na odbiorcę; 3.Szkoła wyższa jako nietypowy podmiot rynkowy; 4. Media studenckie jako przykład działalności kulturotwórczej; 5. Media studenckie w Polsce - próba charakterystyki i oceny ich wpływu na kreowanie wizerunku uczelni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej