Form of Work
Książki
(127)
Czasopisma
(4)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Status
only on-site
(116)
available
(83)
unavailable
(3)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(86)
Czytelnia
(118)
Author
Gierszewska Grażyna
(5)
Romanowska Maria
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Duliniec Elżbieta
(4)
Huczek Marian
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(4)
Borkowski Stanisław
(3)
Gabrusewicz Wiktor
(2)
Gorynia Marian
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Jerzemowska Magdalena
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Porvazník Ján
(2)
Sedlak Kazimierz
(2)
Sienkiewicz Łukasz
(2)
Walczak Marian
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
zbiorowa Praca
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Białecki Klemens
(1)
Bidnenko Nataliya
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blankenship Albert B
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Breen George E
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Budzik Ryszard
(1)
Burkett Holly
(1)
Butor-Keler Agnieszka
(1)
Butowski Leszek
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Cooter Robert
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czubasiewicz Halina
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dendera-Gruszka Małgorzata
(1)
Detyna Beata
(1)
Dobija Dorota
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Dziwota Janusz
(1)
Dźwigoł Henryk
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ellis John
(1)
Francik Kamila
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Galata Stanisław
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gardawski Juliusz
(1)
Garmider Larysa
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gołębiowski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsiorowska Elżbieta
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Gębczyński Michał
(1)
Helfert Erich A
(1)
Hoffman Edward
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Huczek Antoni
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Janczyk-Strzała Elżbieta
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Johnson Hazel
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kalwasińska Monika
(1)
Karmańska Anna
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Damian
(1)
Kola Maria
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(106)
1990 - 1999
(11)
Country
Poland
(133)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(134)
Subject
Przedsiębiorstwo
(100)
Marketing
(23)
Kadry
(15)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(15)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Finanse
(8)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(8)
Rachunkowość
(8)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Planowanie strategiczne
(7)
Rynek
(7)
Analiza SWOT
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Oceny pracowników
(6)
Zarządzanie
(6)
Badania marketingowe
(5)
Efektywność ekonomiczna
(5)
Internet
(5)
Banki
(4)
Globalizacja
(4)
Konkurencja
(4)
Marketing partnerski
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Controlling
(3)
Ekorozwój
(3)
Gospodarka
(3)
Inwestycje
(3)
Koszty
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Praca
(3)
Płaca
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Upadłość
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Ceny
(2)
Ekonomia
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kapitał intelektualny przesiębiorstwa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Menedżerowie
(2)
Optymalizacja
(2)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(2)
Polska
(2)
Promocja
(2)
Przedsiebiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Public relations
(2)
Rolnictwo
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Siła robocza
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Turystyka
(2)
Usługi
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Akcjonariusze
(1)
Analiza wartości
(1)
BPMS (informat.)
(1)
Badania operacyjne
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpzieczeństwo informacyjne
(1)
Bhp
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budownictwo przemysłowe
(1)
Czas pracy
(1)
Decyzje
(1)
Dokumenty
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Emerytura
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Franchising
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Górnictwo
(1)
Handel
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Hutnictwo
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Katowice
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(4)
134 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-397-3
1. Upadki przedsiębiorstw zagranicznych: Upadek Arthur Andersen; Upadek Enron; Upadek operatora telefonii satelitarnej Iridium; Upadek Adelphia Communications; Upadek Delphi; 2. Upadki przedsiębiorstw polskich: Upadek Domu Maklerskiego Warszawskiej Grupy Inwestycyjnej; Upadek Air Polonii; Upadek Alpinusa; Upadek tygodnika OZON; Upadek producenta makaronów Malma
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86846-97-6
Koncepcja dominującej logiki; Problem, model i metoda badań; Dominująca logika SMG/KRC Poland Media SA; Dominująca logika Laboratorium Kosmetycznego Irena Eris SA; Dominująca logika Alpinus SA; Strategia i do minująca logika firmy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89069-40-5
1. Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie, 2. Metody analizy ekonomicznej, 3. Badanie i diagnoza sytuacji majątkowej przedsiębiorstwa, 4. Analiza sytuacji kapitałowej, 5. Analiza produkcji - wilkość, struktura i sprzedaż, 6. Analiza i ocena poziomu kosztów, 7. Ekonomiczna efektywność procesów logistycznych, 8. Analiza i ocena efektywności wykorzystania zasobów ludzkich, 9. Wskaźniki w ocenie działalności przedsiębiorstwa, 10. Analiza gospodarki pieniężnej, 11. Analiza rentowności na podstawie rachunku zysków, 12. Zastosowanie ekonomicznej analizy decyzyjnej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-358-5
1. Istota uwarunkowania współpracy w budowaniu potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw; 2. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw; 3. Czynniki wpływające na podejmowanie współpracy przez przedsiębiorstwa w Polsce; 4. Stan i potrzeba współpracy przedsiębiorstw w Polsce; 5. Ocena składników potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw w Polsce; 6. Czynniki wpływające na budowanie potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw w Polsce; 7. Współpraca przedsiębiorstw w Polsce a budowanie ich potencjału innowacyjnego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88760-97-1
R.1 Kształtowanie struktury kapitału jako przedmiot decyzji finansowych: Struktura i koszt kapitału; Teorie struktury kapitału; Czynniki kształtujące strukturę kapitału polskich przedsiębiorstw w świetle badań empirycznych; Rola planowania finansowego w podejmowa niu decyzji finansowych. R.2 Zdolność do emisji akcji i obligacji a strategia finansowania: Mechanizm pozyskiwania kapitału przez spółki na drodze emisji akcji; Ocena zdolności spółki do emisji akcji; Związek pomiędzy zdolnością do emisji akcji a strategią finansowania; Obligacje jako źródło finansowania przedsiębiorstwa. R.3 Strategia kredytu kupieckiego przedsiębiorstwa w Polsce: Wykorzystywanie i udzielanie kredytu kupieckie go przez przedsiębiorstwo; Znaczenie kredytu kupieckie go w finansowaniu przedsiębiorstwa; Znaczenie kredytu kupieckiego w kształtowaniu polityki sprzedaży przedsiębiorstwa; Związek między wykorzystywanym i udzielanym przez przedsiębiorstwo kredytem kupieckim. R.4 Warunki i możliwości korzystania ze źródeł krótko terminowego finansowania przez przedsiębiorstwa w Polsce: Stosunkowe znaczenie źródeł krótkoterminowego finansowania przedsiębiorstw w Polsce w latach 1995-97; Badanie czynników determinujących strukturę i wielkość źródeł krótkoterminowego finansowania; Badanie czynników decydujących o zdolności przedsiębiorstwa do pozyskiwania kredytu kupieckiego i krótkoterminowego kredy tu bankowego; Faktoring w gospodarce finansowej przedsiębiorstwa; Znaczenie źródeł krótkoterminowego finansowania przedsiębiorstw w Polsce. R.5 Prawne i ekonomiczne środki ochrony środowiska: Uciążliwości przedsiębiorstw dla środowiska naturalne go; Systematyka środków ochrony środowiska; Inwestycje ekorozwojowe a strategia przedsiębiorstwa; Źródła finansowania inwestycji ekorozwojowych w Polsce. R.6 Opodatkowanie w strategii kapitałowej przedsiębiorstwa: Zmiany opodatkowania obrotu w okresie przemian ustroju polityczno-gospodarczego; Wpływ opodatkowania dochodu przedsiębiorstwa na jego rozwój i strukturę kapitału; Planowanie podatkowe jako element strategii koncernów międzynarodowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88597-53-1
Forma prawna przedsiębiorstwa i cele zarządzania nim; Kapitał obrotowy jako przedmiot zarządzania płynnością finansowa przedsiębiorstwa; Potrzeba i cel zarządzania płynnością finansową; Strategie płynności finansowej w ujęciu dochód - ryzyko; Charakterystyka strategii płynności finansowej w ujęciu harmonizacji; Ustalanie i budżetowanie zapotrzebowania na kapitał obrotowy; Metody oceny efektywności strategii płynności finansowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Rachunkowości)
ISBN: 978-83-7251-828-6
1. Potrzeby informacyjne zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem, 2. Znaczenie analizy finansowej w systemie informacyjnym zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem, 3. Sprawozdawczość finansowa jako źródło analizy finansowej przedsiębiorstwa, 4. Wycena aktywów i pasywów oraz ustaleanie wyniku finanoswego w ustawie o rachunkowości, 5. Wycena aktywów i zobowiązań według międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej, 6. Tradycyjne metody analizy finansowej, 7. Nowoczesne metody analizy dokonań przedsiębiorstwa, 8. Analiza efektywności ekonomicznej gospodarowania, 9. Analiz efektywności inwestycji, 10. Analiza decyzyjna w procesie zarządzania ryzykiem inwestycyjnym, 11. Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa, 12. Metody przewidywania upadłości przedsiębiorstw, 13. Analiza finansowa w procesie budżetowania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7285-117-4
R.1 Pojęcie, determinanty oraz użytkownicy wyników badania kondycji finansowej przedsiębiorstwa. R.2 Źródła informacji finansowej. R.3 Systematyka metod pomiaru i oceny sytuacji finansowej przedsiębiorstwa. R.4 Wybrane metody pomiaru i oceny symptomów zagrożenia kontynuacji działalności przedsiębiorstwa. R.5 Przykłady implementacji wybranych metod pomiaru i oceny kondycji finansowej przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7426-411-2
1. Kryzys w rozwoju przedsiębiorstwa. 2. Systemy wczesnego ostrzegania w przedsiębiorstwach. Źródła danych finansowych do badania przedsiębiorstw. 4. Wady i zalety stosowania punktowej oceny przedsiębiorstwa. 5. Czym jest zdolność klasyfikacyjna modelu Z-score. 6. Modele opracowane w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk pod kierunkiem E. Mączyńskiej. 7. Adaptacja funkcji O. Jacobsa ZM do polskich arunków. 8. Model "poznański" ZHCP - M. Hamrol, B. Czajka, M. Piechocki. 9. Modele dyskryminacyjne ZBP1, ZBP2, ZBP3 i ZBP4 - B. Prusaka. 10. Model dyskryminacyjny ZDW - D. Wierzby. 11. Modele dyskryminacyjne ZA1, ZA2, ZAL, E. I. Altmana. 12. Modele ZGG1, ZGG2, ZGG3 - G. Gebhardta. 13. Modele ZAS1 oraz ZAS2 - D. Appenzeller i K. Szarzec. 14. Modele ZSS, ZSSM1, ZSSM2, ZSSM3 - P. Stepniaka i T. Strąka. 15. Modele ZDW=A, ZDW-B, ZDW-C, ZDW-D, ZDW-E - D. Wędzkiego. 16. ZDH1, ZDH2, ZDH3, ZDH4, ZDH5 - D. Hadasik. 17. Model ZH - A. Hołdy. 18. Model ZGLVS - G. L. V. Springate'a. 19. Modele ZGS1, ZGS2, ZGS3, ZGS4, ZGS5-GPW - J. Gajdki i D. Stosa. 20. Modele ZKB1(p=1 rok), ZKB2(p=2 lata), ZKB3(p=3 lata), ZKB4(p=4 lata), - K. Beermanna. 21. Model punktowej oceny i funkcja dyskryminacyjna ZW5 - G. Weinricha. 22. Model ZPS - M. Pogodzińskiej i S. Sojaka. 23. Modl ZL - J. Legaulta. 24. Analiza wskaźnikowa działalności przedsiębiorstwa. 25. Wzorce Wielowymiarowych Systemów Wczesnego Ostrzegania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 766)
ISBN: 978-83-7241-776-3
1.Metody analizy strategicznej e ocenie konkurencyjności przedsiębiorstw: Podstawowe pojęcia i klasyfikacja metod konkurencyjności przedsiębiorstw; Wybrane metody analizy strategicznej; 2. Metody oceny konkurencyjności przedsiębiorstw: Wybrane metody jakościowe w ocenie konkurencyjności przedsiębiorstw; Wybrane metody ilościowe; 3. Badanie konkurencyjności mikroprzedsiębiorstw: Specyfika przedsiębiorstw sektora MSP; 4. Badanie konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-2356-1
Zawiera: Wstęp . 1. Podstawy teoretyczne i aspekty praktyczne analizy finansowej: 1.1. Analiza finansowa w systemie dyscyplin mikroekonomicznych; 1.2. Istota analizy finansowej przedsiębiorstwa; 1.3. Przedmiot i zakres analizy finansowej przedsiębiorstwa; 1.4. Rodzaje analizy finansowej przedsiębiorstwa; 1.5. Materiały źródłowe analizy finansowej przedsiębiorstwa. 2. Metodyczne aspekty analizy finansowej: 2.1. Istota i znaczenie metod badawczych w analizie finansowej przedsiębiorstwa; 2.2. Podział metod analizy finansowej; 2.2.1. Metody ogólne i szczegółowe; 2.2.2. Metody indukcji i dedukcji; 2.2.3. Metody badań wstępnych; 2.2.4. Metody badań pogłębionych. 3. Metody analizy sytuacji zasobowej przedsiębiorstwa: 3.1. Związek majątku i kapitału jako podstawa działalności przedsiębiorstwa; 3.2. Cele i zakres analizy zasobów majątkowych przedsiębiorstwa; 3.3. Podejście metodyczne do analizy zasobów majątkowych przedsiębiorstwa; 3.4. Metody analizy głównych zasobów majątkowych przedsiębiorstwa; 3.4.1. Analiza środków trwałych; 3.4.2. Analiza zapasów; 3.4.3. Analiza należności handlowych; 3.5. Metody analizy zasobów kapitałowych przedsiębiorstwa; 3.5.1. Cele i zakres analizy zasobów kapitałowych; 3.5.2. Analiza wielkości i zmian kapitałów w czasie; 3.5.3. Analiza struktury kapitałów; 3.5.4. Analiza kapitału własnego; 3.5.5. Analiza kapitałów obcych; 3.5.6. Analiza sytuacji majątkowo-kapitałowej; 3.5.7. Analiza kosztu kapitałów. 4. Metody analizy kategorii strumieniowych: 4.1. Metody analizy przychodów ze sprzedaży; 4.1.1. Istota i zakres analizy przychodów ze sprzedaży; 4.1.2. Analiza wielkości i dynamiki przychodów ze sprzedaży; 4.1.3. Analiza struktury przychodów ze sprzedaży; 4.1.4. Analiza możliwości zwiększenia przychodów ze sprzedaży; 4.2. Metody analiza kosztów działalności przedsiębiorstwa; 4.2.1. Istota, cel i zadania analizy kosztów; 4.2.2. Ogólna analiza kosztów; 4.2.3. Analiza kosztów w układzie rodzajowym; 4.2.4. Analiza kosztów w układzie kalkulacyjnym; 4.2.5. Metody analizy kosztów bezpośrednich; 4.2.6. Metody analizy kosztów pośrednich; 4.2.7. Metody analizy kosztu jednostkowego; 4.3. Wynik finansowy i metody jego analizy; 4.3.1. Wynik finansowy miernikiem oceny działalności przedsiębiorstwa; 4.3.2. Analiza porównawcza zysku ze sprzedaży; 4.3.3. Analiza przyczynowa zysku ze sprzedaży. 5. Analiza wskaźnikowa jako narzędzie oceny sytuacji finansowej przedsiębiorstwa: 5.1. Istota i główne obszary analizy wskaźnikowej; 5.2. Analiza sprawności działalności przedsiębiorstwa; 5.2.1. Analiza obrotowości majątku; 5.2.2. Analiza obrotowości zapasów; 5.2.3. Analiza rotacji należności handlowych; 5.2.4. Analiza okresu spłaty zobowiązań; 5.2.5. Analiza cyklu środków pieniężnych; 5.3. Metody analizy rentowności; 5.3.1. Rentowność jako cel działania przedsiębiorstwa; 5.3.2. Analiza rentowności sprzedaży; 5.3.3. Analiza rentowności majątku; 5.3.4. Analiza rentowności kapitału własnego; 5.4. Metody analizy płynności finansowej; 5.4.1. Istota i czynniki kształtujące płynność finansową; 5.4.2. Statyczne metody analizy płynności finansowej; 5.4.3. Dynamiczne metody analizy płynności finansowej; 5.5. Metody pomiaru i analizy zadłużenia przedsiębiorstwa; 5.5.1. Cele analizy zadłużenia; 5.5.2. Analiza poziomu zadłużenia; 5.5.3. Analiza zdolności do obsługi zadłużenia; 5.6. Ocena wskaźników rynku kapitałowego. 6. Metody analizy zdolności przedsiębiorstwa do rozwoju: 6.1. Zdolność przedsiębiorstwa do rozwoju i jej determinanty; 6.2. Analiza otoczenia przedsiębiorstwa; 6.3. Analiza zasobów przedsiębiorstwa; 6.4. Syntetyczna ocena zdolności przedsiębiorstwa do rozwoju. Literatura.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-347-8
Cz.I Modele biznesu - aspekty teoretyczne: 1. Model biznesu - przegląd koncepcji teoretycznych, 2. Koncepcja modelu biznesu przyjęta w pracy, Cz.II Badania empiryczne modeli biznesu polskich przedsiębiorstw: 3. Analiza wyników badań aniketowych polskich przedsiębiorstw, 4. Identyfiakcja i analiza modeli biznesu polskich przedsiębiorstw, 5. Modele biznesu poslkich przedsiębiorstw - analiza przypadków
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Finanse Przedsiębiorstw)
ISBN: 83-88170-10-4
Dlaczego decyzje dotyczące inwestycji są ważne?; Kla- syfikacja projektów inwestycyjnych; Narzędzia oceny projektów inwestycyjnych; Wybór właściwych strumieni pieniężnych; Sytuacje specjalne; Transakcje leasingowe Rodzaje leasingu, Charakterystyka leasingu kapitało- wego, Analiza ekonomiczna leasingu finansowego; War- tość pieniądza w czasie; Współczynniki wartości bieżą- cej i przyszłej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych / Elżbieta Janczyk-Strzała. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 182 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7556-033-6
1. Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem. 2. Ogólna charakterystyka badanych przedsiębiorstw. 3. Controlling w praktyce przedsiębiorstw produkcyjnych. 4. Perspektywy rozwoju controllingu w przedsiębiorstwach produkcyjnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-978-83-7930-820-0
1. Innowacja przedsiębiorstwa - podstawowe pojęcia i podejścia teoretyczne; 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa - podstawowe pojęcia, ujęcia i nurty badawcze; 3. Usieciowienie przedsiębiorstwa - podstawowe pojęcia i podejścia teoretyczne; 4. Internacjonalizacja, innowacyjność i usieciowienie przedsiębiorstwa - główne nurty badawcze; 5. Internacjonalizacja, innowacyjność i usieciowienie przedsiębiorstw - koncepcja i metoda badań; 6. Internacjonalizacja, innowacyjność i usieciowienie przedsiębiorstw - wyniki badań i dyskusja.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7378-212-5
R.1 Przewaga konkurencyjna; R.2 Wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej; R.3 Istota kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.4 Problematyka pomiaru kapitału intelektualnego w literaturze przedmiotu; R.5 Podstawowy model pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.6 Dodatkowe kryteria pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstw w wybranych sektorach; R.7 Znaczenie kapitału intelektualnego dla uczelni wyższych. Analiza rankingów szkół wyższych; R.8 Kryteria pomiaru kapitału intelektualnego wyższych uczelni o profilu ekonomicznym w Polsce wynikające z uwarunkowań sektorowych; R.9 Pomiar kapitału intelektualnego Szkoły Głównej Handlowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-289-1
I. Uwarunkowania działalności korporacji transnarodowych. Podstawowe perspektywy badawcze. II. Dyfuzja praktyk zarządzania zasobami ludzkimi III. Europejskie Rady Zakładowe a Europejski Model Społeczny IV. Europejskie Rady Zakładowe w badaniach ETUI V. Badania kwestionariuszowe przedstawicieli polskich związków zawodowych w ERZ VI. Rola instytucji branżowych, europejskich i polskich a funkcjonowanie ERZ VII. Wyniki jakościowych badań ERZ
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-823-1
1. Pomiar dokonań - podstawowe zagadnienia, 2. Ewolucja koncepcji pomiaru dokonań, 3. Pomiar dokonań w praktyce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-499-7
1. Teoretyczne podstawy zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją; Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie; Organizacyjne i społeczne uwarunkowania zarządzania procesami w przedsiębiorstwie; 2. Wybrane zagadnienia zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Zarządzanie kosztami w ujęciu procesowym; Procesy wdrażania innowacji poprzez transfer technologii; 3. Praktyczne aspekty zarządzania procesami w przedsiębiorstwach: Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych; Podejście procesowe w zarządzaniu jakością- Instytut Energetyki O/Gdańsk; Procesowe zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa / Piotr Banaszyk, Szymon Cyfert. - Warszawa : Difin, 2007. - 92, [4] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
ISBN: 978-83-7251-736-4
1. Rekonstrukcja istoty strategicznej odnowy przedsiębiorstwa we współczesnych koncepcjach teoretycznych. 2. Zakres i metodyka odnowy strategii biznesowej w przedsiębiorstwie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again