Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(5)
Autor
Kozioł Leszek
(2)
Barczak Andrzej (1946- )
(1)
Bral Wiesław
(1)
Buelta Jaime
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Gajoch Henryk
(1)
Geryk Żaneta
(1)
Lisiński Marek
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Wieczorek Zygmunt
(1)
Wojciechowski Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Praca biurowa
(7)
Automatyzacja
(2)
Coworking
(2)
Pracownicy biurowi
(2)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
BHP
(1)
Banki
(1)
Budżetowanie
(1)
COVID-19
(1)
Chatbot
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dokumentacja
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Faktura VAT
(1)
Freelancer
(1)
Informacje niejawne
(1)
Informatyka
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Księgowość
(1)
Logistyka
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Obieg dokumentów
(1)
Ochrona informacji niejawnych
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pomieszczenia biurowe
(1)
Praca zdalna
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Python (język programowania)
(1)
Radni
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Struktura organizacyjna
(1)
System elektroenergetyczny
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Szkolnictwo niepubliczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Służba publiczna
(1)
Telekomunikacja
(1)
Transfer wiedzy
(1)
Ulga na złe długi
(1)
Voicebot
(1)
Wykluczenie cyfrowe
(1)
Zarządzanie oświatą
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
O autorce; Wstęp; Część I. Praca w biurze Rozdział 1. Biuro dla wszystkich czy biuro dla każdego? Poglądy na kształtowanie powierzchni biurowych: Człowiek jako homo officens – krótka historia pracy biurowej; Biurowce jako symbol korporacyjnej potęgi. Przypadek warszawskiego Mordoru; Open space – efektywne wykorzystanie przestrzeni czy przejaw przedmiotowego podejścia do pracownika?; Den, hive, cell i club – koncepcja stylów pracy Francisa Duffy’ego; Kotwice, łącznicy, zbieracze i żeglarze – mobilność pracowników oczyma Jeremy’ego Myersona i Catherine Greene; Rezydenci, networkerzy, nomadzi i pracownicy terenowi – cztery grupy współczesnych pracowników biurowych Rozdział 2. Czy wiek to tylko liczba? Przynależność pokoleniowa a oczekiwania dotyczące przestrzeni pracy: Pokolenia na współczesnym rynku pracy; Różnice międzypokoleniowe – fakty czy stereotypy?; CO-Worker (CO2 Fighter), Busy But Balanced, White -Collar Classic, Work Hard, Tech Hard, Mission Completion – pięć grup tzw. osobowości biurowych; Rozdział 3. Projektowanie przestrzeni biura w warunkach „nowej normalności”: Czy konieczny jest powrót do biur?; Uwarunkowania powrotu do biur; Jak zapewnić bezpieczny powrót do biur? Zalecenia i dobre praktyki globalnych firm branży HR; Wytyczne Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego; Część II. Praca zdalna Rozdział 4. Praca nakładcza (chałupnictwo), telepraca, praca zdalna – podobieństwa i różnice: Chałupnictwo (praca nakładcza) a telepraca; Telepraca jako elastyczna forma zatrudnienia; Telepraca a praca zdalna. Formy zdalnej pracy; Home office w czasach epidemii. COVID-19 a praca zdalna; Wprowadzenie pracy zdalnej jako egzamin z zarządzania; Rozdział 5. Szanse i zagrożenia związane z pracą zdalną; Praca zdalna – perspektywa pracownika; Praca zdalna – perspektywa pracodawcy; Warunki efektywności pracy zdalnej. Czego uczą nas popełnione błędy?; Zdalny HR. Funkcjonowanie działu personalnego w nowych warunkach; HR jako Paradox Navigator; Praca zdalna jako wyzwanie dla osób zarządzających organizacjami; Rozdział 6. Ocenianie i motywowanie zdalnych pracowników. Zaufanie i komunikacja jako fundamenty zdalnej pracy: Trudności z oceną zdalnych pracowników; Kryteria oceny zdalnych pracowników; Zarządzanie przez cele (ZPC, MBO) jako podstawa oceny zdalnych pracowników; Jak motywować? Pięć filarów motywowania zdalnych pracowników; Jak motywować zdalnych menedżerów?; Obniżka wynagrodzeń – zabójca motywacji?; Czy istnieje „osobowość zdalnego pracownika”?; Część III. Między pracą w biurze a pracą w domu. coworking jako trzecia forma pracy Rozdział 7. Pojęcie coworkingu i wartości leżące u jego podstaw: Definicja i historia pojęcia; Coworking a praca w tradycyjnym biurze; Coworking jako wspólnota wartości; Polityka zero waste – jeden z przejawów realizacji wartości; Koncepcja activity based working jako podstawa projektowania biur coworkingowych; Rozdział 8. Sposoby wykorzystania przestrzeni coworkingowych: Rodzaje przestrzeni coworkingowych; Biura coworkingowe w czasach „przedpandemicznych”; Stare i nowe sposoby korzystania z przestrzeni coworkingowych; Część IV. Próba podsumowania Rozdział 9. Praca w biurze, praca zdalna, coworking w warunkach nowej (tymczasowej?) normalności: Co oznacza „powrót do normalności”?; Kontynuacja pracy zdalnej czy powrót do biur?; Do jakich biur ma nastąpić powrót?; Koniec ery dress code’u?; Projektowanie partycypacyjne – modne hasło czy warunek efektywnego korzystania z przestrzeni biurowej?; Coworking – idea przeszłości czy przyszłości?; Sąsiedzkie biura coworkingowe – utopia czy przyszłość coworkingu?; Jak kreować przestrzeń pracy?; Aneks; Załącznik 1. Zalecenia dotyczące bezpiecznego powrotu do pracy opracowane przez porozumienie firm Randstad, Adecco Group i ManpowerGroup (partner – Polskie Forum HR); Załącznik 2. Lista pytań kontrolnych wspomagających przeprowadzenie oceny zgodności stosowanych środków z wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; Załącznik 3. Fragment formularza ankiety badającej preferencje dotyczące organizacji przestrzeni biurowej; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum BHP)
Wymagania bhp dla pomieszczeń pracy biurowej; Pomieszczenia i urządzenia higieniczno sanitarne; Oświetlenie; Halas; Ogrzewanie; Wentylacja, Klimatyzacja; Instalacje i urządzenia elektryczne w pomieszczeniach biurowych; Ochrona przeciwpożarowa pomieszczeń administracyjno-biurowych; Czynności zabronione w pomieszczeniach administracyjno-biurowych w zakresie ochrony przeciwpożarowej; Ergonomia w organizacji stanowisk przy pracy biurowej; Czynniki ergonomiczne kształtujące stanowisko pracy; organizacja i wyposażenie Stanowska pracy biurowej w aspekcie ergonomii; Ocena warunków pracy na stanowiskach pracy biurowej; Listy kontrolne; Ocena ryzyka zawodowego; Ogólne wymagania dotyczące szkoleń w dziedzinie bhp; Zasady szkolenia w dziedzinie bhp pracowników biurowych; Ramowe programy szkolenia; Instruktaż ogólny pracowników biurowych; Instruktaż stanowiskowy pracowników biurowych; Zwolnienie z odbycia pierwszego po rozpoczęciu pracy szkolenia okresowego; Egzaminy; Dokumentowanie odbycia przez pracowników szkoleń w dziedzinie bhp; Materiały pomocnicze do szkoleń w dziedzinie bhp pracowników administracyjno-biurowych; Odpowiedzialność i obowiązki pracodawcy; Obowiązki, uprawnienia i odpowiedzialność pracownika; Profilaktyczna ochrona zdrowia; Wypadki przy pracy i choroby zawodowe; Wymagania bhp dla pomieszczeń pracy biurowej; Ergonomia stanowiska biurowego; Wymagania bezpieczeństwa pracy przy obsłudze wybranych urządzeń biurowych; Zasady postępowania w razie wypadku- pierwsza pomoc przedmedyczna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak działa nowoczesne biuro. Organizacja i zadania biura: Co to jest biuro, Funkcje biura w procesie zarządzania firmą, Czy planować pracę biura?; Po co ci te wszystkie urządzenia? Technika komputerowa w nowo- czesnym biurze; Jakie programy? Oprogramowanie nowo- czesnego biura; Czy musisz być tam osobiście? Urządze- nia i usługi telekomunikacyjne w nowoczesnym biurze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 651 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Obsługa biura rady / Henryk Gajoch. - Warszawa : MUNICIPIUM SA, 2008. - 230, [2] s. : tab. ; 21 cm.
1. Zadania rady i organizacja ich obsługi; 2. Zadania przewodniczącego rady; 3. Prawa i obowiązki radnego; 4. Działalność uchwałodawcza rady; 5. Praca komisji rady; 6. Wykonywanie przez radę funkcji kontrolnej; 7. Jawność działania organu stanowiąco-kontrolnego rady gminy (powiatu); Spis wzorów i przykładów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: O autorze; O recenzencie; Przedmowa; Dla kogo przeznaczona jest ta książka?; Zawartość książki; Jak maksymalnie skorzystać z lektury?; Pobieranie plików z przykładowym kodem; Pobieranie kolorowych rysunków; Używane konwencje; 1. Rozpoczęcie przygody z automatyzacją: Aktywowanie środowiska wirtualnego; Instalowanie niezależnych pakietów; Tworzenie łańcuchów znaków ze sformatowanymi wartościami; Operowanie łańcuchami znaków; Pobieranie danych z ustrukturyzowanych łańcuchów znaków; Używanie niezależnego narzędzia parse; Wprowadzenie do wyrażeń regularnych; Więcej o wyrażeniach regularnych; Dodawanie argumentów wiersza poleceń; 2. Łatwa automatyzacja zadań: Przygotowanie zadania; Konfigurowanie prac crona; Rejestrowanie błędów i problemów; Wysyłanie e-maili z powiadomieniami; 3. Tworzenie pierwszej aplikacji do pobierania informacji ze stron WWW: Pobieranie stron WWW; Parsowanie kodu HTML; Crawling w sieci WWW; Subskrybowanie kanałów informacyjnych; Dostęp do internetowych API; Interakcje z formularzami; Używanie pakietu Selenium do obsługi zaawansowanych interakcji; Dostęp do stron chronionych hasłem; Przyspieszanie pobierania informacji ze stron WWW; 4. Wyszukiwanie i wczytywanie plików lokalnych: Skanowanie i przeszukiwanie katalogów; Wczytywanie plików tekstowych; Praca z kodowaniami; Wczytywanie plików CSV; Wczytywanie plików dziennika; Odczyt metadanych plików; Wczytywanie plików graficznych; Wczytywanie plików PDF; Wczytywanie dokumentów Worda; Sprawdzanie występowania słowa kluczowego w dokumentach; 5. Generowanie atrakcyjnych raportów: Tworzenie prostego raportu obejmującego zwykły tekst; Używanie szablonów do generowania raportów; Formatowanie tekstu za pomocą znaczników Markdown; Generowanie prostego dokumentu Worda; Dodawanie stylów do dokumentu Worda; Generowanie struktury w dokumencie Worda; Dodawanie grafiki do dokumentów Worda; Generowanie prostego dokumentu PDF; Określanie struktury dokumentu PDF; Łączenie raportów w formacie PDF; Dodawanie znaków wodnych i szyfrowanie dokumentów PDF; 6. Zabawa z arkuszami kalkulacyjnymi: Zapis arkusza kalkulacyjnego w formacie CSV; Aktualizowanie plików CSV; Odczyt arkusza kalkulacyjnego Excela; Aktualizowanie arkusza kalkulacyjnego Excela; Tworzenie nowych arkuszy w plikach Excela; Tworzenie wykresów w Excelu; Formatowanie komórek w Excelu; Tworzenie makra w LibreOffice; 7. Oczyszczanie i przetwarzanie danych: Przygotowywanie arkusza kalkulacyjnego w formacie CSV; Dodawanie symboli walut na podstawie lokalizacji; Standaryzowanie formatu dat; Agregowanie danych; Równoległe przetwarzanie danych; Przetwarzanie danych z użyciem biblioteki Pandas; 8. Tworzenie atrakcyjnych wykresów: Tworzenie prostego wykresu z wartością sprzedaży; Generowanie słupków warstwowych; Rysowanie wykresów kołowych; Wyświetlanie wielu linii; Rysowanie wykresów punktowych; Wyświetlanie map; Dodawanie legendy i opisów; Łączenie wykresów; Zapisywanie wykresów; 9. Kanały komunikacji: Praca z szablonami e-maili; Wysyłanie pojedynczych e-maili; Odczytywanie e-maili; Dodawanie subskrybentów do newslettera rozsyłanego pocztą elektroniczną; Przesyłanie powiadomień za pomocą e-maili; Tworzenie SMS-ów; Odbieranie SMS-ów; Tworzenie bota dla komunikatora Telegram; 10. A może zautomatyzujesz kampanię marketingową?: Wprowadzenie; Wykrywanie okazji; Tworzenie spersonalizowanych kodów rabatowych; Wysyłanie powiadomień do klienta z użyciem preferowanego przez niego kanału; Przygotowywanie informacji o sprzedaży; Generowanie raportów sprzedażowych; 11. Uczenie maszynowe i automatyzacja: Wprowadzenie; Analizowanie obrazów za pomocą Google Cloud Vision AI; Pobieranie tekstu z obrazu za pomocą Google Cloud Vision AI; Analizowanie tekstu za pomocą Google Cloud Natural Language; Tworzenie własnego bazującego na uczeniu maszynowym modelu do klasyfikowania tekstu; 12. Automatyczne procedury testowe: Wprowadzenie; Pisanie i wykonywanie przypadków testowych; Testowanie kodu zewnętrznego; Testowanie z użyciem atrap zależności; Testowanie z użyciem symulowanych wywołań HTTP; Przygotowywanie scenariuszy testowych; Selektywne wykonywanie testów; 13. Techniki debugowania: Wprowadzenie; Podstawy interpretera Pythona; Debugowanie za pomocą rejestrowania informacji; Debugowanie z użyciem punktów przerwania; Doskonalenie umiejętności debugowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Akty prawne, 2. Aspekty organizacyjne, 3. Zakupy, 4. Magazyn, 5. Sprzedaż, 6. Ewidencja środków trwałych, 7. Księgowość, 8. Kadry i płace
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 651 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem sztuczną inteligencją na przykładzie zastosowania chatbotów w wybranych bankach w Polsce; Dojrzałość organizacyjna w krytycznym przeglądzie literatury; Zmiany na rynku przestrzeni coworkingowych w Polsce na przestrzeni lat 2016–2021; System ratownictwa medycznego w Polsce jako system logistyczny – struktura i wyzwania; Faktura jako dowód prawa do odliczenia przez podatnika ulgi na złe długi; Zarządzanie wiedzą w procesie onboardingu; Przywództwo transformacyjne a satysfakcja z pracy w sektorze hotelarsko-gastronomiczno-turystycznym w czasie pandemii COVID-19; Projekt systemu budżetowania sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, oparty na usługach chmury obliczeniowej Microsoft Azure – studium przypadku; Wpływ percepcji na zarządzanie organizacją – metodyczny przegląd literatury; Zarządzanie dobrostanem pracowniczym w organizacji; Rola instytucji otoczenia biznesu województwa śląskiego w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw z sektora MŚP; Wykluczenie cyfrowe w kontekście pandemii COVID-19: wprowadzenie do zagadnienia; Metody zarządzania wiedzą ukrytą pracowników z długim stażem naukowym na przykładzie instytucji naukowych zajmujących się budownictwem. Założenia wstępne; Model kompetencji dyrektora szkoły podstawowej; Model architektury systemu zarządzania talentami w organizacji; Porównanie holakracji z innymi strukturami organizacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Uczelnia niepubliczna jako organizacja; 2. Motywacja w zarządzaniu czynnikiem ludzkim w uczelniach niepublicznych; 3. Motywacja w funkcjonowaniu uczelni niepublicznych; 4. Narzędzia motywacji w kształtowaniu stosunków pracy w uczelniach niepublicznych; 5. Uwarunkowania i motywacja pracowników w badanych uczelniach niepublicznych; Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Problematyka artykułów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień ochrony i humanizacji pracy oraz implementacji ergonomicznych warunków pracy w przedsiębiorstwie. W szczególności poruszone zostały kwestie kształtowania fizycznych cech pracy, zarządzania czasem dojazdów do pracy i zmęczeniem pracowników, rozwojem świadomości ergonomicznej pracowników i pracodawców, kultury bezpieczeństwa pracy w przedsiębiorstwie. Przedstawiono również interesujące modele zarządzania ergonomicznymi czynnikami ryzyka, koncepcję systemu zarządzania absencją w przedsiębiorstwie czy metodę oceny koincydencji zadań wywołujących efekt synergii negatywnej w obszarze bezpieczeństwa pracy. Zawartość Zeszytu obejmuje także tematy ogólniejszej natury, jakimi są: badanie wzrostu gospodarczego regionu oraz doskonalenie procesu obsługi klienta w kontekście rozwoju marki i jakości wyrobu. Problematyka ta jest niezwykle istotna od strony teorii ekonomii i zarządzania oraz realizacji procesu restrukturyzacji gospodarki polskiej. Zidentyfikowane czynniki stanowiące źródło stresu pracowników oraz coraz większa skala tego zjawiska są przykładem, jak słabość teorii i praktyki zarządzania (jak również teorii ekonomii) nie pozwala zapobiegać destrukcyjnym działaniom. Skutkiem takiego stanu rzeczy jest marnowanie siły roboczej, a więc głównego czynnika sprawczego postępu i korzystnych zmian. Podstawą uczciwej, stabilnej finansowo gospodarki przedsiębiorstwa pozostaje zgodność warunków pracy ze standardami ergonomii, której jednak brakuje w odniesieniu do zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych form organizacji pracy i zarządzania nią.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Podstawę metodologiczną prezentowanych analiz stanowi podejście funkcjonalne, które w swej istocie polega na badaniu systemów wytwórczych czy systemów zarządzania z punktu widzenia spełnianych przez nie funkcji. W podejściu tym nadrzędne znaczenie mają zasady i normy użytkowe oraz miary sprawnego działania systemu. W większości zamieszczonych prac odnosi się je w szczególności do funkcji spełnianych w procesie zarządzania aktywami organizacji (J. Ząbek), nowych form organizacji pracy biurowej (A. Taczalska), do czynności składających się na specyficzny rodzaj usług przeładunkowych, jakim jest przeładunek kontenerów (A. Lewiński, R. Sterniński), jak również do modelu systemu finansów oświatowych w Polsce (I. Kowalska). W pozostałych opracowaniach dominują aspekty ergonomiczne. Przedstawiono interesującą refleksję nad funkcjonalnością współczesnej architektury, wskazując przy tym na nieprawidłowości obiektów użyteczności publicznej w oświacie, kulturze czy handlu (K. Krause-Brykalska), dokonano także oceny funkcjonalności aspektu estetycznego w odniesieniu do budownictwa biurowego (M. Złowodzki). Jasne jest przy tym, że podejście funkcjonalne można zastosować do obiektów statycznych, ale też do obiektów dynamicznych, a więc do procesów, procedur, metod i technik, przyjętych sposobów postępowania, działań. W nurcie tym mieszczą się opracowania zawierające wyniki badań nad monitorowaniem transportu drogowego towarów niebezpiecznych (S. Bęczkowska, I. Grabarek), funkcjonalnością warunków pracy personelu pielęgniarskiego w stacjonarnych zakładach opieki długoterminowej (E. Kułagowska, M. Kosińska, I. Karolak), oceną funkcjonalności użytkowania rękawic ochronnych i jej wpływu na sposób wykonywania pracy przy rozbiorze mięsa (T. Tokarski, E. Irzmańska), jak również oceną funkcjonalności warunków pracy w przemyśle motoryzacyjnym (K. Wegner, A. Błaszczyk, M. Zygmańska, M.B. Ogurkowska). Na szczególną uwagę zasługują badania nad oceną funkcjonalności edukacji z zakresu bezpiecznych warunków pracy w kształtowaniu dobrostanu pracowniczego (J.S. Marcinkowski). Rezultaty tych badań pokazują, jak nieprzestrzeganie zasad ergonomii zwiększa ryzyko wypadków i chorób zawodowych, przyczynia się do zmniejszenia dobrostanu pracowniczego, a w ostatecznym rachunku prowadzi do marnotrawienia siły roboczej. W konkluzji wspomnianych prac wskazano kierunki i sposoby niwelowania badanych dysfunkcji.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej