Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(55)
Forma i typ
Książki
(54)
Publikacje naukowe
(20)
Publikacje fachowe
(15)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(33)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(37)
Czytelnia
(44)
Autor
Borkowska Stanisława (1939- )
(8)
Juchnowicz Marta (1948- )
(6)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(4)
Rostkowski Tomasz
(4)
Armstrong Michael (1928- )
(3)
Kinowska Hanna
(3)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(3)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(2)
Beck-Krala Ewa
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Król Henryk (1932-2014)
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Manikowski Robert
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Sienkiewicz Łukasz
(2)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Cowling Alan
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Detyna Beata
(1)
Dolot Anna
(1)
Francik Kamila
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Graniewska Danuta
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Głogosz Dorota
(1)
Hebda-Czaplicka Izabela
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kaźmierczyk Jerzy
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimkiewicz Katarzyna
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kobis Paweł
(1)
Koczyński Marek
(1)
Kopeć Jacek
(1)
Kostrzewa Agata
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kołaczek Bożena
(1)
Krajewska Anna (1942- )
(1)
Krzyżanowska-Celmer Magdalena
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Lany Magdalena
(1)
Liksza Joanna
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Listwan Tadeusz (1940- )
(1)
Lundy Olive
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Miś Alicja
(1)
Multan Ewa
(1)
Nahotko Sławomir
(1)
Patkaniowski Michał
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Piwowar-Sulej Katarzyna
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Poels Frans
(1)
Porvazník Ján
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Purgał-OPopiela Joanna
(1)
Purgał-Popiela Joanna
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Raźniewski Karol
(1)
Rogizińska-Pawełczyk Anna
(1)
Sapeta Tomasz
(1)
Sedlak Kazimierz (1952- )
(1)
Sekuła Zofia
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Stachowska Sylwia
(1)
Stachurski Tomasz
(1)
Staszkiewicz Marzena
(1)
Stelmach Waldemar
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Striker Małgorzata
(1)
Sulich Adam
(1)
Szałkowski Adam
(1)
Szydło Robert
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Tyrańska Małgorzata
(1)
Urbaniak Bogusława
(1)
Uścińska Gertruda (1958- )
(1)
Walczak Krzysztof
(1)
Warwas Izabela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Temat
Płaca
(53)
Kadry
(28)
Motywacja pracy
(18)
Praca
(16)
Ocena pracowników
(14)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(13)
Polityka płacowa
(11)
Zatrudnienie
(11)
Polityka zatrudnienia
(8)
Wartościowanie pracy
(8)
Przedsiębiorstwo
(7)
Menedżerowie
(5)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(5)
Siła robocza
(5)
Prawo pracy
(4)
Rynek pracy
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Płynność kadr
(3)
Rekrutacja pracowników
(3)
Świadczenia pracownicze
(3)
BHP
(2)
Bezrobocie
(2)
Bodźce ekonomiczne
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kariera
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Koszty pracy
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Kwalifikacje zawodowe
(2)
Motywacja
(2)
Organizacja pracy
(2)
Outplacement
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Psychologia pracy
(2)
Płaca minimalna
(2)
Regulamin wynagradzania
(2)
Równouprawnienie płci
(2)
Teoria wymagań i zasobów pracy
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kompetencjami
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
BPMS (informatyka)
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Benfity (świadczenia)
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bhp
(1)
Blockchain
(1)
Branża TSL
(1)
COVID-19
(1)
Controlling personalny
(1)
Czas pracy
(1)
Decyzje
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Epidemie
(1)
Etyka społeczna
(1)
Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
(1)
Fundusz Pracy
(1)
Fundusz płac
(1)
Grywalizacja
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Kobieta
(1)
Kobiety
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Koszty
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Niepewność
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje wirtualne
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outsourcing
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka społeczna
(1)
Polska
(1)
Poradnie psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Praca czasowa
(1)
Praca zdalna
(1)
Pracodawcy
(1)
Premia
(1)
Proaktywność
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(21)
Praca zbiorowa
(12)
Opracowanie
(10)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(27)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Motywowanie w procesie zarządzania. 2. Narzędzia i podmioty motywowania w przedsiębiorstwie. 3. Warunki podnoszenia skuteczności motywowania. 4. Wynagradzanie pracowników. 5. Partycypacja pracownicza jako narzędzie motywowania. 6. Satysfakcja pracownicza i problemy jej diagnozowania. 7. Dysfunkcje procesu motywowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Partycypacyjne formy wynagrodzeń zmiennych; 2. Istota programów partycypacji w korzyściach; 3. Partycypacja w korzyściach - główne założenia; 4. Propozycja budowy programu w warunkach polskich; Dobre praktyki partycypacji pracowników w zarządzaniu - studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie wynagrodzeń, 2. Miejsce i rola wynagrodzeń w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Znaczenie wynagrodzeń w realizacji strategicznych celów badanych przedsiębiorstw, 5. Rola instrumentów strategicznego zarządzania poprzez wynagrodzenia w badanych przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Teoria oczekiwań 1.1. Założenia teorii oczekiwań 1.2. Rozwój teorii oczekiwań 1.3. Wnioski dla praktyki motywacyjnego kształtowania wynagrodzeń za pracę Rozdział 2. Teoria sprawiedliwości 2.1. Założenia teorii sprawiedliwości 2.2. Rozwój teorii sprawiedliwości 2.3. Wnioski dla praktyki motywacyjnego kształtowania wynagrodzeń za pracę Rozdział 3. Teoria wzmocnienia 3.1. Założenia teorii wzmocnienia 3.2. Rozwój teorii wzmocnienia 3.3. Wnioski dla praktyki motywacyjnego kształtowania wynagrodzeń za pracę Rozdział 4. Teoria ustalania celów 4.1. Założenia teorii ustalania celów 4.2. Rozwój teorii ustalania celów 4.3. Wnioski dla praktyki motywacyjnego kształtowania wynagrodzeń za pracę Rozdział 5. Teoria agencji 5.1. Założenia teorii agencji 5.2. Rozwój teorii agencji 5.3. Wnioski dla praktyki motywacyjnego kształtowania wynagrodzeń za pracę; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel i rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 3 rozszerz. i zaktual. - Warszawa : Wolters Kluwer SA , 2014 - 642, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Istota i ewolucja zarządzania kadrami; 2. ZZL w systemie zarządzania organizacja; 3. Kompetencje i rozwój zawodowy; 4. Kształtowanie zatrudnienia; 5. Motywowanie; 6. Wynagradzanie; 7. Wymiarowanie pracy i ocena pracowników; 8. Kultura i etyka organizacji; 9. Zamiast zakończenia: wyzwania ZZL z szerszej perspektywy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wartościowanie stanowisk pracy; Systemy wartościowa- nia stanowisk pracy; Tabele wynagrodzeń; Badania wynagrodzeń; Podsumowanie; Definicje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kapitał ludzki w organizacji wiedzy, 2. Elastyczne zarządzanie kapitałem ludzkim jako paradygmat nowoczesnej gospodarki, 3. Determinanty elastycznego zarządzania kapitałem ludzkim, 4. Elastyczne pozyskiwanie kapitału ludzkiego, 5. Rozwój kompetencji jako kluczowy czynnik elastyczności kapitału ludzkiego, 6. Wynagradzanie kompetencji w elastycznym zarządzaniu kapitałem ludzkim
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Warunki skuteczności systemów wynagrodzeń 1.1. Istota skuteczności systemu wynagrodzeń 1.2. Strategiczne podejście do zarządzania wynagrodzeniami 1.3. Systemowa kompleksowość 1.4. Sprawiedliwość systemu wynagradzania 2. Metody ustalania różnic wartości pracy 2.1. Wartościowanie stanowisk pracy 2.2. Opisy stanowisk 2.3. Metody całościowe budowania struktury stanowisk 2.4. Metody analityczne budowania struktury stanowisk 3. Rola danych rynkowych o wynagrodzeniach w kształtowaniu systemów wynagradzania 3.1. Źródła danych rynkowych 3.2. Metody budowy siatki wynagrodzeń na podstawie danych rynkowych 3.3. Szerokość przedziałów wynagrodzeń 3.4. Ustalanie poziomu wynagrodzenia pracownika 4. Wynagrodzenia zmienne 4.1. Zasady ustalania premii 4.2. Specyfika instrumentów motywowania kluczowych pracowników i kadry menedżerskiej 4.3. Wyzwania związane z wynagradzaniem wyższej kadry menedżerskiej 5. Zasady przydzielania świadczeń 5.1. Uwarunkowania skuteczności zasad przydzielania świadczeń 5.2. Specyfika świadczeń kafeteryjnych 6. Specyfika systemów wynagradzania w sektorze publicznym 6.1. Sektor publiczny w Polsce i jego złożoność 6.2. Formalnoprawne uwarunkowania zarządzania wynagrodzeniami w sektorze publicznym w Polsce 7. Systemy wynagradzania w sektorze publicznym w Polsce i ich źródła 7.1. Problemy budowy systemów wynagradzania w sektorze publicznym w Polsce 7.2. Prawdopodobne przyczyny problemów zarządzania wynagrodzeniami w sektorze publicznym w Polsce 7.3. Dobre praktyki w rozwiązywaniu problemów zarządzania wynagrodzeniami w sektorze publicznym w Polsce 8. Wyzwania wobec współczesnych systemów wynagrodzeń 8.1. Zaangażowanie i satysfakcja z pracy jako kluczowe efekty skutecznych systemów wynagrodzeń 8.2. Systemy wynagrodzeń w warunkach zrównoważonego rozwoju 8.3. Zarządzanie zmianami systemów wynagradzania; Zakończenie; Bibliografia; Załącznik; Spis tabel; Spis rysunków; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Funkcje i determinanty wynagrodzeń; 2. Projektowanie systemów wynagrodzeń; 3. Wartościowanie pracy podstawą polityki płac; 4. Systemowa ocena efektów pracy i kompetencji; 5. Rynkowe przeglądy wynagrodzeń; 6. Budowanie tabel płac oraz podwyższanie płac; 7. Formy wynagrodzeń oparte na bodźcach krótkoterminowych; 8. Wynagrodzenie długoterminowe; 8. Świadczenie dodatkowe; 9. Świadczenia dodatkowe; 10. Pakiety wynagrodzeń dla specyficznych grup pracowników; 11. Zarządzanie istniejącymi systemami wynagrodzeń; 12. Rokowania zbiorowe a polityka wynagrodzeń; 13. Zadania sprawdzające widzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Projektowanie systemów premiowych / Robert Manikowski. - Wyd. 2. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2021. - 191 s. : il., wykresy, tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
O autorze; Wstęp; Przedmowa do wydania II. Rozdział 1. Funkcje systemu premiowego 1.1. Funkcja motywacyjna 1.2. Funkcja buforowa 1.3. Funkcja zarządcza 1.4. Funkcja retencyjna 1.5. Funkcja komunikacyjna Rozdział 2. Rodzaje systemów wynagrodzeń ze względu na typ części zmiennej 2.1. Systemy oparte tylko na płacy zasadniczej 2.2. Systemy prowizyjne 2.3. Systemy akordowe 2.4. Systemy premiowe 2.5. Świadczenia pozapłacowe w systemie wynagrodzeń Rozdział 3. Premia a płaca zasadnicza 3.1. Rola płacy zasadniczej przy projektowaniu systemu premiowania 3.2. Systemy premiowe niezwiązane z płacą zasadniczą Rozdział 4. Premia indywidualna i premia zespołowa 4.1. Zasady stosowania mechanizmów indywidualnych i zespołowych 4.2. Ocena mechanizmów indywidualnych i zespołowych 4.3. Mechanizmy mieszane Rozdział 5. Grupy premiowe 5.1. Definicja grupy premiowej 5.2. Po co tworzyć grupy premiowe 5.3. Zasady identyfikacji grup premiowych Rozdział 6. Mierniki w systemie premiowym 6.1. Zasady doboru miernika do konkretnego mechanizmu premiowego 6.2. Liczba użytych mierników i konsekwencje dla systemu Rozdział 7. Krzywe premiowe 7.1. Rodzaje krzywych premiowych 7.2. Krzywe premiowe a problem budżetowania systemu premiowego Rozdział 8. Warunki brzegowe w systemie premiowym 8.1. Warunki wynikające z sytuacji przedsiębiorstwa 8.2. Warunki opisane za pomocą krzywych premiowych 8.3. Warunki indywidualne 8.4. Warunki brzegowe w sytuacjach nadzwyczajnych Rozdział 9. Wysokość wypłacanej premii 9.1. Premia naliczana od płacy zasadniczej i premia od kwoty stałej 9.2. Wysokość premii jako motywator Rozdział 10. Częstotliwość wypłacania premii 10.1. Zasady decydowania o częstotliwości wypłacania premii Rozdział 11. Systemy premiowe otwarte i zamknięte 11.1. Systemy otwarte 11.2. Systemy premiowe zamknięte 11.3. Problem jednoczesnego używania mechanizmów otwartych i zamkniętych 11.4. Samo finansowanie się systemu premiowania Rozdział 12. Analizy wykonalności projektowanego systemu premiowego 12.1. Analiza kosztochłonności systemu Rozdział 13. Mechanizmy premiowe związane z MBO 13.1. Kadra menadżerska i MBO 13.2. Sposoby premiowania za MBO 13.3. Premia za zadania (ZPZ) Rozdział 14. Szczegółowe rozważania nad niektórymi mechanizmami premiowymi 14.1. Premie dla handlowców 14.2. Premie dla pracowników produkcji 14.3. Premie za udział w pracach projektowych 14.4. Premie dla administracji 14.5. Systemy premiowe w małych organizacjach Rozdział 15. Premiowanie z uwzględnieniem różnicy pokoleniowej 15.1. Pokolenia na rynku 15.2. Motywatory i czynniki higieny różnych pokoleń 15.3. Systemy premiowe w organizacjach zatrudniających różne pokolenia pracowników Rozdział 16. Zasady projektowania systemów premiowych w praktyce 16.1. Projekt prowadzony samodzielnie czy z udziałem firmy doradczej? 16.2. Projekt ekspercki 16.3. Metoda pracy zespołowej Rozdział 17. Wdrażanie systemów premiowych w różnych fazach życia organizacji 17.1. Fazy życia organizacji Rozdział 18. System premiowy – zapisy formalne 18.1. Opis mechanizmów premiowych 18.2. Opis procedury naliczania premii 18.3. Regulamin premiowania Rozdział 19. Studium przypadku 19.1. Opis organizacji 19.2. Definicja problemu 19.3. Zespół i zdobywanie wiedzy 19.4. Pierwsze i kolejne warsztaty z zespołem projektowym 19.5. Prezentacja koncepcji wstępnej systemu 19.6. Analiza wykonalności 19.7. Komunikacja dla pracowników 19.8. Podsumowanie; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp, Przedsiębiorstwo jako system pracy; Zadania, funkcje i wymagania kwalifikacyjne w systemie pracy; Organizacja pracy indywidualnej; Zasady organizacji pracy zespołowej; Normowanie procesów pracy; Wartościowanie pracy; Organizacja przebiegu procesu kadrowego; Czas pracy i jego organizacja; Planowanie przebiegu pracy; Kontrola przebiegu pracy; Wynagrodzenie za pracę; Badania i ocena efektywności pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
O autorze; Wstęp; Rozdział 1. Optymalizacja i restrukturyzacja – definicja, zakres i cele: Kluczowe pojęcia – optymalizacja i restrukturyzacja; Cele optymalizacji w firmie; Zmiana jako kluczowy czynnik optymalizacji; Czym jest przerost zatrudnienia w organizacji; Zjawisko chomikowania pracy; Demografia jako punkt wyjścia; Zmiany a strategia; Optymalizacja – również w HR; Rozdział 2. Czynniki, które muszą być brane pod uwagę przy optymalizacji: Znaczenie puli kapitału intelektualnego (zasobów wiedzy) w utrzymaniu potencjału wiedzy organizacji; Rozdział 3. Rozpoczęcie procesu optymalizacji zatrudnienia w przedsiębiorstwie: Analiza zatrudnienia, organizacji pracy i struktury firmy jako punkt wyjścia optymalizacji zatrudnienia; Plan funkcji w firmie; Stanowiska – od funkcji do kompetencji; Doskonalenie struktury organizacyjnej; Rodzaje struktur organizacyjnych; Rozdział 4. Zadania kadry kierowniczej w procesie optymalizacji zatrudnienia: Tradycyjny kierownik a restrukturyzacja; Podejście procesowe szansą dla kierowników; Menedżer – osoba, która inicjuje zmiany i odpowiada za nie; Kierownicy średniego i niższego szczebla w procesie restrukturyzacji; Relacje kierownik – pracownicy w procesie restrukturyzacji; Pomoc działu personalnego dla kierowników różnych szczebli w procesie restrukturyzacji; Rozdział 5. Restrukturyzacja – narzędzia i procedura: Zestawienie obecnej struktury zatrudnienia z potrzebami – analiza przerostów zatrudnienia, niedoborów w zatrudnieniu oraz luki kompetencyjnej; Procedura analizy pracy; Określenie celów działań racjonalizacyjnych; Określenie koniecznych zmian ilościowych oraz jakościowych w zatrudnieniu w poszczególnych jednostkach organizacyjnych; Rozdział 6. Racjonalizacja systemów wynagradzania: Efektywność wynagrodzeń; Przegląd sytuacji związanej z wynagrodzeniami; Racjonalizacja systemu płac zasadniczych; Racjonalizacja systemu premii i nagród; Stworzenie racjonalnych zasad podwyżek (awansu płacowego); Rozdział 7. Racjonalizacja – działania uzupełniające: Przesunięcia wewnętrzne – mobilność pozioma pracowników; Telepraca – potencjał oszczędności; Formuła zadaniowa – zadaniowy czas pracy; Outsourcing i inne formy przenoszenia wybranych funkcji na zewnątrz firmy; Podsumowanie: charakterystyka wybranych działań optymalizacyjnych w zakresie form zatrudnienia; Rozdział 8. Redukcja zatrudnienia: Konieczne zmiany w podejściu do redukcji; Polityka zwolnień – odpowiedzialne podejście pracodawcy; Odpowiednia komunikacja; Podsumowanie: przygotowywanie zwolnień – kompletna procedura postępowania; Zasady zwolnień – wytyczne do rozmów ze zwalnianymi pracownikami; Rozdział 9. Outplacement, czyli zwolnienia monitorowane: Historia, definicja, istota i formy outplacementu; Outplacement indywidualny; Czy zwolnienia monitorowane opłacają się pracodawcy? Załącznik. Procedura outplacementu – przykład dobrej praktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Teoretyczne podstawy wynagradzania pracowników; Motywacyjne aspekty wynagradzania pracowników; Doskonalenie systemu wynagradzania w firmie; Kontrakty menedżerskie; Metody oceny efektywności wynagrodzeń; Prawne aspekty wynagradzania pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1. Uwagi wstępne. 2. Pojęcie podwyżki wynagrodzeń: 2.1. Systematyka podwyżek wynagrodzeń; 2.2. Podwyżki płacy zasadniczej; 2.3. Podwyżki płacy całkowitej. 3. Funkcje podwyżki wynagrodzeń; 3.1. Funkcja motywacyjna; 3.1.1. Częstotliwość przeprowadzania podwyżek; 3.2. Funkcja retencyjna; 3.3. Funkcja komunikacyjna. 4. Mechanizmy podwyżkowe: 4.1. Siatka płac zasadniczych jako warunek wdrożenia profesjonalnych mechanizmów podwyżkowych; 4.2. System decylowy; 4.3. Macieże podwyżkowe; 4.4. Inne mechanizmy. 5. Od czego uzależniać zmiany w wynagrodzeniach: 5.1. Wzrost funduszu płac; 5.1.1. Wzrost płac na rynku; 5.1.2. Podwyżki inflacyjne; 5.1.3. Tradycja corocznych negocjacji wzrostu budżetu wynagrodzeń; 5.2. Wzrost wynagrodzeń w przypadku podwyżek indywidualnych; 5.2.1. Podwyżki „po równo”; 5.2.2. Wzrost płac na rynku na danym stanowisku; 5.2.3. Ocena kompetencji pracownika; 5.2.4. Ocena rezultatów pracy (MBO); 5.2.5. Ocena efektów pracy; 5.2.6. Staż pracy. 6. Podwyżki a system ocen okresowych: 6.1. Normalizacja systemu ocen pod kątem podwyżek; 6.1.1. Procesy moderacyjne; 6.1.2. Skale ocen a procesy podwyżkowe; 6.1.3. Analityczne procesy normalizacyjne. 7. Związek pomiędzy wartościowaniem stanowisk a podwyżką wynagrodzeń: 7.1. Kategorie zaszeregowań a wysokość podwyżki wynagrodzeń (podwyżki kierowane do grup zawodowych); 7.2. Podwyżki a ścieżka kariery pracownika; 7.3. Wycena kwalifikacji w trakcie wartościowania i w systemach podwyżkowych. 8. Podwyżki wynagrodzeń w szczególnych przypadkach: 8.1. Podwyżki związane z awansem pionowym i awansem poziomym pracownika; 8.2. Podwyżki związane z rozszerzeniem zakresu obowiązków; 8.3. Degradacje; 8.4. Podwyżki związane z wdrożeniem lub znaczną zmianą w systemie wynagrodzeń; 8.4.1. Sytuacja po przeprowadzeniu zmian; 8.5. Podwyżki w przypadku fuzji lub przejęcia firm; 8.6. Podwyżki w grupach kapitałowych; 8.7. Podwyżki dla pracowników na stanowiskach stażystów, praktykantów i osób zatrudnionych tymczasowo; 8.8. Podwyżki dla pracowników zatrudnionych na umowach innych niż umowa o pracę. 9. Mechanizmy podwyżkowe – kwestie formalne: 9.1. Rola związków zawodowych w trakcie przeprowadzania podwyżek; 9.2. Zapisy formalne w regulaminach wynagrodzeń i ZUZP-ach. 10. Opisy przykładowych systemów podwyżkowych w różnych organizacjach: 10.1. Opis systemu podwyżkowego dla firmy X; 10.2. Opis sytemu podwyżkowego dla firmy Y. 11. Kierunki zmian w systemach podwyżkowych w przyszłości. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Personel w systemie zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Analiza pracy, 3. Rekrutacja i redukcja personelu, 4. Ocenianie pracowników, 5. Doskonalenie zawodowe, 6. Wynagradzanie personelu, 7. Koszty pracy i wartość kapitału ludzkiego firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Istota i treść systemu zarządzania zasobami ludzkimi. 2. Ustalanie potrzeb kadrowych. 3. Rekrutacja - nabór pracowników. 4. Selekcja - dobór pracowników. 5. Adaptacja społeczno-zawodowa. 6. Ochrona zdrowia i bezpieczeństwo pracy. 7. Rozwój zawodowy pracowników. 8. Rozwój kariery i sukcesja. 9. Kształtowanie postaw i zachowań pracowników. 10. Stosunki pracy. 11. Ocenianie pracowników. 12. Wynagrodzenia i świadczenia. 13. Zwalnianie i odejścia pracowników. 14. Metody badania i doskonalenia systemu zarządzania zasobami ludzkimi przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie wynagrodzeń / Stanisława Borkowska. - Wyd. 2. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 580 s. : tab. ; 25 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Istota i funkcje wynagrodzeń; Potrzeba budowy nowych systemów wynagrodzeń; Projektowanie systemu wynagrodzeń w organizacji gospodarczej; Struktura wynagrodzeń całkowitych; Wartościowanie pracy podstawą polityki płac; Systemowa ocena efektów pracy; Rynkowe przeglądy wynagrodzeń; jak budować tabele płac; Jak podwyższać płace; Formy wynagrodzeń - bodźce krótkoterminowe; Wynagrodzenia długoterminowe; Wynagradzanie pracowników ds. sprzedaży; Wynagradzanie wyższej kadry kierowniczej - systemy, struktura i zróżnicowanie; Zarządzanie wynagrodzeniami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kapitał ludzki w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, 2. Specyfika systemu wynagrodzeń w małych i średnich przedsiębiorstwach, 3. Zakres i metoda przeprowadzania badań, 4. Analiza poziomów i relacji wynagrodzeń, 5. Prognoza zmian wynagrodzeń oraz czynniki determinujące wzrost wynagrodzeń w opinii pracowników i pracodawców, 6. Zasady ustalania wynagrodzeń indywidualnych, 7. Sposoby wynagradzania w małych i średnich przedsiębiorstwach, 8. Sposoby wynagradzania w małych i średnich przedsiębiorstwach w wybranych krajach Unii Europejskiej na podstawie studiów przypadków, 9. Kierunki doskonalenia systemów wynagradzania w małych i średnich firmach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne metody zarządzania zasobami ludzkimi / pod red. Tomasz Rostkowski. - Warszawa : Difin, 2004. - 197, [3] s. : rys., tab. ; 23 cm.
R.1 Strategia personalne; R.2 Zarządzanie kompetencjami; R.3 Wartościowanie stanowisk; R.4 Opis stanowiska pracy; R.5 System ocen okresowych pracowników; R.6 Wynagrodzenia premiowe; R.7 System szkoleń; R.8 Badania satysfakcji pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie ludźmi - zarys problematyki: 1. Menedżer liniowy jest odpowiedzialny za ludzi. 2. Rola funkcji personalnej 3. Funkcja personalna menedżera liniowego II. Zarządzanie ludźmi - podstawowe umiejętności: 4. Motywowanie; 5. Zawieranie kontraktu psychologicznego; 6. Zaangażowanie i morale 7. Przywództwo 8. Budowanie zespołu; 9. Delegowanie kompetencji 10. Komunikowanie 11. Organizowanie III. Zasoby: 12. Planowanie wymagań; 13. Analiza stanowiska pracy; 14. Analiza ról 15. Analiza kompetencji i kompetencyjności; 16. Opis stanowiska pracy i określenie roli 17. Projektowanie stanowiska pracy; 18. Rekrutacja 19. Rozmowa kwalifikacyjna IV. Zarządzanie wynikami: 20.Zarządzanie wynikami - ujecie ogólne 21. Zarządzanie oczekiwaniami 22. Przeglądy wyników i rozwoju 23. Plan rozwoju indywidualnego 24. Zarządzanie mało wydajnymi pracownikami 25. Zarządzanie wynikami zespołu V. Rozwój pracowników: 26. Odpowiedzialność menedżera liniowego za rozwój pracowników 27. Określenie potrzeb edukacyjnych 28. Zarządzanie szkoleniem i rozwojem VI. Zarządzanie wynagrodzeniem: 29. Zarządzanie strukturami i systemami płac 30. Wartościowanie i wycena stanowisk pracy; 31. Wynagrodzenie uzależnione od wyników, kompetencji lub umiejętności; 32. Przegląd płac i podejmowanie decyzji finansowych VII. Stosunki pracy: 33. Zarządzanie stosunkami pracy; 34. Negocjacje VIII. Zarządzanie stosunkami pracy: 35. Struktura prawna; 36. Zarządzanie zdrowiem i bezpieczeństwem 37. Reedukacja pracowników; 38. Rozmowy dyscyplinarne 39. Zarządzanie frekwencją
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej