Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(78)
Forma i typ
Książki
(78)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(53)
dostępne
(41)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(48)
Czytelnia
(53)
Autor
Kamińska Aleksandra (1976- )
(4)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(4)
Ledzińska Maria
(3)
Baran Jolanta
(2)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(2)
Czerniawska Ewa
(2)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(2)
Dewey John (1859-1952)
(2)
Jarmuż Sławomir
(2)
Przetacznik-Gierowska Maria (1920-1995)
(2)
Półturzycki Józef
(2)
Rudkowska Grażyna
(2)
Witkowski Tomasz
(2)
Wrona Leszek
(2)
Włodarski Ziemowit (1925-2014)
(2)
Łuszczuk Władysława
(2)
Adamczewski Rafał
(1)
Alster Agnieszka
(1)
Anderson John R. (1947- )
(1)
Andrzejczak Aldona
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Bartoszewicz Hanna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bełszyńska Helena
(1)
Bielicki Eugeniusz (1926- )
(1)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(1)
Borowska Teresa
(1)
Bruner Jerome
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Brzostowska-Tereszkiewicz Tamara
(1)
Byčkov Jiří (1972- )
(1)
Camarda Sylwia
(1)
Charmaciński Marcin
(1)
Chojnacki Marek
(1)
Ciosek Mieczysław (1945- )
(1)
Claparede Edward
(1)
Cudowska Agata
(1)
Cylkowska-Nowak Mirosława
(1)
Czapiga Alina
(1)
Czaplińska-Muternilchowa Róża
(1)
Czerniawska Ewa (1955- )
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Dawidziuk Stanisław
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dopierała Dominika
(1)
Dryden Gordon
(1)
Dąbrowski Andrzej
(1)
Fabiszak Marta
(1)
Galloway Charles
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Glasser William
(1)
Grochowalska Magdalena
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Hanelt-Skotarczak Joanna
(1)
Jacewicz Agata
(1)
Janicka-Olejnik Ewa
(1)
Jasiński Tadeusz
(1)
Jstrzębska Elżbieta
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kalina Roman Maciej
(1)
Karolak Wiesław (1949- )
(1)
Kałuszyński Maciej
(1)
Knapik-Szweda Sara
(1)
Komar Natalia
(1)
Konarzewski Krzysztof
(1)
Konieczna-Nowak Ludwika
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kozdroń Agnieszka
(1)
Kościelniak Marek
(1)
Kraszewski Krzysztof
(1)
Kruszewski Krzysztof
(1)
Kubielski Wiesław Wojciech
(1)
Kuszak Kinga
(1)
Kędzia Marta
(1)
Lasocińska Kamila
(1)
Lewczuk Anna
(1)
Lewicka Agnieszka
(1)
Matczak Anna
(1)
Michalak Renata
(1)
Mietzel Gerd
(1)
Mikrut Adam
(1)
Modrzejewska Daria
(1)
Montessori Maria (1870-1952)
(1)
Mroczek-Żulicka Aleksandra
(1)
Muchacka Bożena
(1)
Nelson Thorana S
(1)
Neville Bernie
(1)
Nowicka Agnieszka
(1)
Obniski Zbigniew
(1)
Ochonczenko Helena
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Olszak Alicja
(1)
Olszewski Sławomir
(1)
Olubiński Andrzej
(1)
Ostrowska Krystyna
(1)
Phillips D.C
(1)
Piękoś Karolina
(1)
Pomirska Zofia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(78)
Język
polski
(78)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Nauczanie
(38)
Uczenie się
(16)
Nauczyciele
(15)
Psychologia wychowawcza
(12)
Nauczanie początkowe
(11)
Pedagogika
(11)
Uczniowie
(10)
Kształcenie
(9)
Myślenie twórcze
(7)
Wychowanie
(7)
Szkolnictwo
(6)
Twórczość
(6)
Dziecko
(5)
Osobowość
(5)
Wychowanie przedszkolne
(5)
Internet
(4)
Niepowodzenia szkolne
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Kultura
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Pedagogika specjalna
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Uczniowie klas początkowych
(3)
Uczucia
(3)
Zdolności
(3)
Agresywność
(2)
Arteterapia
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Język
(2)
Język polski
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kreatywność
(2)
Leczenie
(2)
Metoda Montessori
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Mowa
(2)
Muzykoterapia
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Nauczanie -- teoria
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Oceny szkolne -- psychologia
(2)
Oświata dorosłych
(2)
Pedeutologia
(2)
Poznanie
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Psychologia nauczania
(2)
Psychologia rozwojowa
(2)
Psychoterapia
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Studenci
(2)
Wartość
(2)
Wychowanie fizyczne
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Wyobraźnia
(2)
Zawód
(2)
Antropologia filozoficzna
(1)
Biblioterapia
(1)
Bruner, Jerome (1915- )
(1)
Cele wychowania
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Czytanie
(1)
Dane osobowe
(1)
Dewey, John (1859-1952)
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja najmłodszych
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Empatia
(1)
Etyka
(1)
Głusi
(1)
Humanizm (postawa)
(1)
Jakość życia
(1)
Język a kultura
(1)
Język dziecka
(1)
Język francuski
(1)
Języki
(1)
Kompetencje dydaktyczne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(5)
Podręcznik
(4)
Monografia
(3)
Opracowanie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(15)
Psychologia
(13)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
78 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Psychologia wychowawcza jako psychologia nauczania i wychowania; R. 2 Nauczanie i wychowanie a rozwój psychiczny. Cz. I Psychologia nauczania: R. 3 Nauczanie jako kierowanie uczeniem się innych osób; R. 4 Analiza sytuacji nauczania. Determinanty przebiegu i efektów, wskaźniki, pomiary; R. 5 Nauczanie przygotowawcze a idea edukacji permanentnej; R. 6 Psychologiczne problemy zewnętrznych warunków nauczania; R. 7 Psychologiczne problemy programu nauczania; R. 8 Psychologiczne problemy sposobu nauczania (zagadnienia ogólne); R. 9 Koncepcja nauczania programowanego; R. 10 Psychologiczne problemy oceniania i egzaminowania; R. 11 Nauczanie w okresie poprzedzającym rozpoczęcie nauki w szkole; R. 12 Problem dojrzałości szkolnej i sposoby jej oceniania. Równy start w szkole; R. 13 Nauczanie szkolne na poziomie podstawowym i średnim (zagadnienia ogólne); R. 14 Pożądane cechy nauczyciela i sposoby porozumiewania się w procesie nauczania; R. 15 Różnice indywidualne między uczniami a zbiorowy charakter nauczania szkolnego; R. 16 Trudności w uczeniu się szkolnym. Cz. II Psychologia wychowania: R. 17 Wychowanie a regulacja stosunków człowieka ze światem zewnętrznym; R. 18 Psychologiczna struktura działalności wychowawczej; R. 19 Psychologiczne podstawy oddziaływań wychowawczych; R. 20 Wychowanie a kształtowanie osobowości; R. 21 Charakterystyka środowiska wychowawczego; R. 22 Psychologiczne podstawy wychowania w rodzinie; R. 23 Wychowanie małego dziecka w rodzinie i w środowisku pozarodzinnym; R. 24 Psychologiczne problemy wychowania dzieci w wieku przedszkolnym; R. 25 Wychowanie dzieci i młodzieży w wieku szkolnym; R. 26 Trudności wychowawcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika)
Zawiera: 1.Zakres i zadania psychologii kształcenia: Ch-ka psychologii kształcenia; Badanie uczenia się i jego uwarunkowań; Opracowywanie wiedzy psychologiczno-pedagogicznej; Warunki efektywnej pracy dydaktycznej. 2.Wsparcie pedagogiczne w perspektywie psychologii rozwojowej: Problem dziedziczności i środowiska; Zależność między dojrzewaniem a uczeniem się; Nabywanie wiadomości według Jeana Piageta; Rozwój poznawczy z perspektywy społeczno-kulturowej; Kształtowanie ocen moralnych. 3.Podstawowe procesy uczenia się: Uczenie skojarzeń przez warunkowanie klasyczne; Warunkowanie sprawcze; Podstawy społeczno-poznawczej teorii uczenia się; Znaczenie behawiorystycznych teorii uczenia się dla pracy dydaktycznej. 4.Uczenie się jako aktywne przetwarzanie informacji: Sposób przetwarzania informacji przez człowieka; Schemat jako złożona jednostka wiedzy pamięci deklaratywnej; Uczenie się nowych informacji; Korzystne warunki dla pozyskiwania nowych informacji; Wiedza o własnych procesach poznawczych; Mnemotechniki; Teorie zapominania; Kształtowanie uwarunkowań dydaktycznych wspierających zapamiętywanie. 5.Rozwiązywanie problemów - warunki: Inteligencja jako zdolność rozwiązywania problemów; Rozwiązywanie problemów; Przenoszenie materiału wyuczonego na sytuacje pozaszkolne: transfer. 6.Wspomaganie motywacji do uczenia się: Motywacja i siła woli jako znaczące procesy prowadzące do osiągnięcia celów nauczania; Niektóre teorie motywacji i ich znaczenie dla praktyki dydaktycznej; Specyficzne koncepcje wyjaśniające i wspomagające motywację do uczenia się; Różne struktury służące realizacji celu; Lek i osiągnięcia. 7.Diagnostyka i ocenianie szkolnego uczenia się: Sprawdzanie wiedzy i umiejętności z perspektywy nauczania zakładającego obiektywizm; Cechy tradycyjnych metod oceny wyników: stopnie i testy; Sprawdzanie wiedzy i umiejętności zgodnie z konstruktywistyczną teorią uczenia się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przyszłość, 2. Tylko to co najlepsze, 3. Poznaj swój zadziwiające mózg, 4. Przewodnik samouka, 5. Jak myśleć, by znajdować wspaniałe pomysły, 6. Prawidłowy start, 7. Najważniejsze lata, 8. Tajemnica efektywnej nauki, 9. Prawdziwa nauka - szybka i zabawna, 10. Rób to stylowo, 11. Co robić, gdy późno zaczynamy?, 12. Zapobiegamy porzucaniu szkół przez młodzież, 13. Planowanie szkół przyszłości, 14. Przyszłość świata biznesu, 15. Zrób to!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. II Kierowanie zachowaniem klasy szkolnej i różnice indywidualne: R. 9 Pozytywne ujmowanie motywacji; R. 10 Nauczanie samoorganizacji. Cz. III Rozwój i różnice indywidualne: R. 11 Koncepcje i prawa rozwoju; R. 12 Nauczanie zindywidualizowane. Cz. IV Ocena uczenia się i nauczania: R. 13 Ocena uczenia się i nauczania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Moderatora / red. Tomasz Witkowski)
1.Zawód - trener, 2.Szkolenie a trening, 3.Przygotowanie szkoleń, 4.trener w akcji, 5.Warsztat trenera-metody prowadzenia zajęć, 6.Sytuacje trudne w pracy trenera, 7.Język trenera, 8.Po szkoleniu, 9.Trener sam ze sobą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik nauczyciela, wychowawcy, pedagoga)
1.O realistycznym myśleniu; 2. O emocjach - zarówno pozytywnych, jak i negatywnych; 3. O skutecznym działaniu; 4. Przed czym się bronimy, zmieniając zachowanie i sposób myślenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Wprowadzenie: Istota i metody psychologii wychowawczej; Nauczanie: sztuka kierowania uczeniem się; Kierowanie uczeniem się: nowy aspekt twórczego nauczania. Cz. II Osobowość i przystosowanie: Teoria osobowości: rozwój, dynamika, ideał; Osobowość a problemy przystosowania u dzieci; Specjalne problemy uczenia się i przystosowania dzieci upośledzonych. Cz. III wzrastanie i rozwój w okresie dzieciństwa o adolescencji: Ogólny charakter rozwoju; Wzrastanie fizyczne i rozwój motoryczny; Rozwój umysłowy; Rozwój emocjonalny; Rozwój społeczny; Rozwój postaw, zainteresowań i wartości; Rozwój jednostki w okresie dzieciństwa i adolescencji. Cz. IV Uczenie się: Podstawowa teoria uczenia się (dla nauczycieli); Istota i warunki uczenia się; Motywacja w uczeniu się szkolnym; Transfer i uczenie się funkcjonalne; Nabywanie sprawności motorycznych i wiedzy; Myślenie twórcze, rozumowanie i rozwiązywanie problemów; Uczenie się podstawowych przedmiotów szkolnych; Specjalne trudności w uczeniu się poszczególnych przedmiotów; Statystyka w naukach pedagogicznych; Wykrywanie potencjalnych możliwości dziecka: inteligencja i zdolności; Ocenianie wyników uczenia się; Różnice indywidualne w zdolnościach umysłowych: ich implikacje pedagogiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część pierwsza: Style uczenia się i myślenia, ich struktura i konsekwencje edukacyjne; Determinanty i rozwój samoregulacji w uczeniu się; Pamięć a aktywność: strategie, prestrategie i ekwiwalenty strategii pamięciowych; Efekt kontekstu w pamięci; Rodzaje wnioskowania aktywizowane w procesie rozumienia tekstu; Predyktory powodzenia tekstu; Dylematy rekrutacji na studia psychologiczne - testy zdolności czy wiadomości szkolnych? Część druga: Zadania nauczycieli w procesie edukacji. Wczesna profilaktyka wypalenia zawodowego wśród przyszłych nauczycieli; Interpsychiczne i intrapsychiczne uwarunkowania postaw nauczycieli wobec integracji szkolnej dzieci niepełnosprawnych; Dialogowe interakcje w procesie oceniania szkolnego; Perspektywy i ograniczenia metod psychoedukacyjnych. Część trzecia: Edukacja w perspektywie klinicznej. Zaburzenia zachowania u uczniów; Różnice między dziewczętami a chłopcami w strategiach radzenia sobie ze stresem; Wybrane cechy osobowości dzieci i młodzieży jąkających się w świetle badań psychologicznych; Edukacja młodych dorosłych z rozpoznaniem schizofrenii leczonych na oddziale otwartym; Wzór zachowania A jako czynnik ryzyka w chorobie niedokrwiennej serca. Część czwarta: Dzieci i młodzież ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi. Rodzinne uwarunkowania psychologicznych i edukacyjnych problemów dzieci niepełnosprawnych; Logowertebrologiczne wskaźniki w obrazie klinicznym autyzmu wczesnodziecięcego; Przyczyny trudności w procesie nauczania osób z autyzmem; Oryginalność w rysunkach dzieci niesłyszących; Technika medialna w edukacji osób niepełnosprawnych. Szanse i wyzwania. Część piąta: Różne konteksty edukacji. Edukacja różnych warstw społecznych na Górnym Śląsku - koniec wieku XIX i XX. Analiza porównawcza; Pomiar wsparcia społecznego jako źródło wiedzy o relacjach interpersonalnych w okresie dorastania; Promowanie zdrowia w procesie edukacji; Udział mobilizacji i krytyki rodziców w funkcjonowaniu ucznia (III, IV klasa); Racjonalność komunikacyjna a dyskurs psychologii humanistycznej; Rozwojowa dynamika struktury czynnikowej Skali Poczucia Beznadziejności A. Becka: od szkoły podstawowej do szkoły wyższej; Niektóre uwarunkowania wiary w zjawiska paranormalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. U źródeł nauczania- psychologiczne prawidłowości uczenia się: Uczenie się- różnorodność ujęć teoretycznych; 2. Specyfika podejścia poznawczego; Kontrola jako szczególny rodzaj kompetencji; Uczenie się- podstawowe prawidłowości, implikacje dla praktyki; 2. Nauczanie: od teorii do praktyki: Koncepcja nauczania przygotowawczego a idea edukacji całożyciowej; Istota nauczania w ujęcie kognitywistycznym; Od kierowania uczeniem się do kształtowania samoregulacji; Wiedza o rozwoju psychicznym jako fundament (podstawa) nauczania; Wiedza o różnicach indywidualnych w praktyce nauczania; Nauczanie uczenia się, rozwijanie samoregulacji; 3. Uczeń jako podmiot w procesie poznawania: Podstawowe narzędzia poznawcze: strategie poznawcze; Zaawansowane narzędzia poznawcze: strategie metapoznawcze; Indywidualne style uczenia się; Pozapoznawcze uwarunkowania funkcjonowania ucznia; 4. Nauczyciel jako uczący się dorosły: O skuteczności oddziaływań dydaktycznych; Trud stawania się nauczycielem; Nauczyciel- człowiek i profesjonalista; Pomiar efektów uczenia się; 5. Wybrane problemy edukacji XXI wieku: Czasy globalnych przemian: próba analizy psychologicznej; Informacja, wiedza, doświadczenie indywidualne w dobie przemian ogólnoświatowych; Poznawać siebie, rozumieć innych: uniwersalne cele kształcenia; Z zagadnień dialogu edukacyjnego; Problemy edukacji w zapisach wielkich dokumentów oświatowych; O niektórych zadaniach psychologa u początku XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wybitne zdolności a osobowość, Cz.II Psychospołeczne aspekty edukacji osób zdolnych, Cz.III Diagnoza i identyfikacja wybitnych zdolności, Cz.IV Wybitne zdolne osoby dorosłe, Cz.V Współczesne tendencje w badaniach zdolności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Metodologia na usługach trenera, 2. Szkolenie jako forma uczenia, 3. Motywacja, 4. Grupa szkoleniowa, 5. Przydatność wiedzy o osobowości, 6. Emocje, 7. Modele komunikacji, relacje trener - grupa, 8. Podstawy wpływu społecznego - oddziaływanie an postawy uczestników szkoleń, 9. Etyka w pracy trenera
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Teorie klasyczne, 3. Behawioryzm, 4. Rozwiązywanie problemów, wgląd i aktywność, 5. Piaget i konstruktywizm psychologiczny, 6. Społeczne aspekty uczenia się, 7. Struktury poznawcze i dyscyplinarne, 8. Psychologia poznania, 9. Kwestie sporne i zagadnienia do dyskusji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Myśl Pedagogiczna)
1. Psyche w szkole. 2. Potęga sugestii. 3. Magia i manipulacja. 4. Użyj wyobraźni. 5. Głębia, wzniosłość i zwyczajność. 6. Chwytając światło. 7. W poszukiwaniu spontaniczności. 8. Siedząc spokojnie. 9. Eros i inni. 10. Bogowie w klasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychopedagogiczne podstawy współczesnej dydaktyki języków obcych; 2. Lingwistyczno-komunikacyjne podstawy dydaktyki języka francuskiego jako obcego a pedagogika twórczości; 3. Twórczy wymiar współczesnej dydaktyki języków obcych; 4. Działania twórcze w rozwijaniu sprawności mówienia i pisania w dydaktyce języka francuskiego jako języka obcego- wyniki badań własnych; 5. Wybrane strategie psychodydaktyki twórczości w procesie optymalizacji kształcenia sprawności językowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pomiar w pedagogice; 2. Pomiar dydaktyczny; 3. Narzędzie pomiaru- test dydaktyczny; 4. Opracowanie testu dydaktycznego; 5. Analiza i ocena zadań testu; 6. Analiza i ewaluacja testu dydaktycznego; 7. Wartościowanie i ewaluacja testu dydaktycznego- egzemplifikacja praktyczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podejście do uczenia się i pamięci; 2. Warunkowanie klasyczne; 3. Warunkowanie instrumentalne; 4. Wzmocnienia i uczenie się; 5. Pamięć przemijająca; 6. Zapamiętywanie; 7. Przechowywanie informacji w pamięci; 8. Wydobywanie z pamięci; 9. Nabywanie umiejętności; 10. Uczenie się indukcyjne; 11. Zastosowania w edukacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Horyzonty Nowoczesności - teoria - literatura - kultura / przewod.kom.red Ryszard Nycz ; 44)
Kultura, umysł i edukacja; Pedagogia potoczna; Złożoność celów kształcenia; Nauczanie Teraźniejszego, Przyszłego i Możliwego; Rozumienie i wyjaśnianie innych umysłów; Narracje w nauce; Narracyjna konstrukcja rzeczywistości; Wiedzieć jako działać; Następny rozdział w psychologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
( Edukacja Nauczycielska Polonisty / red. Anna Janus-Sitarz)
1. Humanizm - odkrywanie osobowości nauczyciela-terapeuty, 2. Zdarzenia krytyczne w nauczaniu - budowanie refleksyjnej postawy nauczyciela, 3. Analiza transakcyjna - odkrywanie relacji nauczyciel-uczeń w sytuacjach dydaktyczno-wychowawczych, 4. Istota stylu terapeutycznego na lekcjach języka polskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesne problemy edukacji dziecka; 2. Uwarunkowania rozwoju w okresie dzieciństwa; 3. Diagnoza w edukacji przedszkolnej; 4. Metody diagnozowania i ich sposoby; 5. Metody diagnozowania środowiska dziecka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cele kształcenia, 2. Wyniki kształcenia, 3. O nauczaniu i uczeniu się w szkole, 4. Nauczanie i uczenie się faktów, pojęć, zasad, 5. Nauczanie i uczenie się rozwiązywanie problemów, 6. Metody nauczania, 7. Gry dydaktyczne, 8. Najpotrzebniejsze zasady dydaktyczne, 9. O wychowaniu w szkole, 10. Niezwyczajni uczniowie, 11. Problemy zachowania uczniów, 12. Zbieranie i wykorzystywanie informacji o uczniu i klasie, 13. Nauczyciel jako twórca programu, 14. Scenariusze
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej