Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(7)
Autor
Czyż Marek
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Marketing partnerski
(8)
Banki
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki wirutalne
(1)
Ekorozwój
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość usług
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Leasing
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Public relations
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Upadłość
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing partnerski w usługach bibliotek: Partnerzy biblioteki a kreowanie jej wizerunku; Otoczenie bibliotek akademickich i jego wpływ na funkcjonowanie; Marketing partnerski w kreowaniu wizerunku biblioteki; Realizacja idei partnerstwa w bibliotece szkoły wyższej; Biblioteka wydziałowa: między wydziałem a biblioteką główna; Elementy koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w procesie konstruowania misji i wizji biblioteki; Związki partnerskie bibliotek; Marketing partnerski w usługach bibliotek; Miejsce biblioteki w strukturze uczelni na przykładzie biblioteki w Wyższej Szkole Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu; Czytelnik czy konsument wiedzy? Nowe podejście do użytkowników bibliotek; 2. Public relations bibliotek- kreowanie związków partnerskich: Współpraca biblioteki uniwersyteckiej z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi jako zasadnicza część kreacji wizerunku; Rozwój biblioteki jako element rozwoju w kontekście społecznej odpowiedzialności uczelni; Działania biblioteki w zakresie public relations jako czynnik motywujący jej pracowników; Ocena satysfakcji użytkowników biblioteki jako podstawa kształtowania relacji partnerskich; Blogi w public relations organizacji niedochodowych; Nowe formy społecznościowej współpracy bibliotekarzy; Kształtowanie relacji biblioteki z mediami; Jak pozyskać sponsora, czyli o praktycznej stronie sponsoringu bibliotecznego; Public relations biblioteki wyższego szkoły niepublicznej; 3. Biblioteki cyfrowe- partnerzy przyszłości: Perspektywa współpracy bibliotek szkół wyższych i placówek naukowych w tworzeniu systemu informacyjnego nauk o turystyce; Śląska Biblioteka Cyfrowa jako partner Wyższej Szkoły Humanista; Rozwój bibliotek cyfrowych w Polsce; Współpraca sieci bibliotek Uniwersytetu Śląskiego z Narodowym Uniwersalnym Katalogiem Centralnym NUKAT; System biblioteczny SOWA2?MARC21 w szkołach wyższych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie współczesnych narzędzi marketingowych w instytucjach finansowych: Uwagi ogólne; Współczesne uwarunkowania rozwoju podmiotów gospodarczych; Marketing w ujęciu tradycyjnym; Marketing bankowy jako jedna z dziedzin marketingu usług. II. Bankowość korporacyjna jako podstawowy obszar działalności banków: Dotychczasowy rozwój bankowości korporacyjnej; Produkty bankowe ľ specyfika, rodzaje; Źródła przewagi konkurencyjnej w bankach; Kierunku rozwoju współczesnych instytucji finansowych. III. Ocena działań marketingowych w bankowości korporacyjnej; Prezentacja wyników badań przedsiębiorstw; Wnioski z przeprowadzonych badań marketingowych. IV. Koncepcja wykorzystania marketingu partnerskiego w bankowości korporacyjnej: Założenia i uwarunkowania proponowanej koncepcji; Model docelowy marketingu na potrzeby bankowości korporacyjnej; Przewidywany harmonogram wdrażania proponowanego modelu (na przykładzie banku X); Wnioski. V. Wpływ nowej koncepcji marketingu partnerskiego na poprawę jakości usług oferowanych przez wybrany bank: Jakość pożądana a jakość oferowana w banku X; Zagraniczne wzorce jakości usług bankowych; Sposoby i narzędzia doskonalenia marketingu partnerskiego w bankowości korporacyjnej; Szacunek nakładów i efektów z wdrożenia koncepcji marketingu partnerskiego w banku äXö
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola zapewnienia jakości w zarządzaniu organizacjami; 2. Percepcja jakości w usługach medycznych; 3. Rola marketingu relacyjnego w kształtowaniu jakości usług medycznych; Integracja systemów zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Nowoczesna komunikacja w zmieniającym się otoczeniu społeczno-ekonomicznym 1.1. Istota komunikacji międzyludzkiej 1.2. Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku 1.3. Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy 1.3.1. Tożsamość firmy 1.3.2. Wizerunek 1.3.3. Reputacja 1.4. Strategiczni odbiorcy komunikacji firm 1.4.1. Duże przedsiębiorstwa 1.4.2. Małe i średnie przedsiębiorstwa 1.5. Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców 1.6. Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców Rozdział 2. Skuteczna komunikacja w środowisku biznesowym - B2B 2.1. Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B 2.1.1. Otwieranie rozmowy z klientem 2.1.2. Poznawanie potrzeb klienta 2.1.3. Przedstawianie korzyści 2.1.4. Asertywność 2.1.5. Współpraca w sytuacji konfliktowej 2.2. Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw 2.2.1. Podejście partnerskie w komunikacji B2B 2.2.2. Zarządzanie jakością (TQM - Total Quality Management) 2.2.3. Koncepcja marketingu relacji 2.2.4. Pracownicy organizacji jako part-time marketers 2.2.5. Doskonała obsługa klienta 2.2.6. Metody zdobywania wiedzy o klientach - lead generation 2.2.7. Zarządzanie relacjami z klientem - CRM 2.2.8. Budowa lojalności 2.2.9. Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B Rozdział 3. Zintegrowana komunikacja marketingowa z odbiorcą końcowym - B2C 3.1. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej 3.1.1. Nowa rola marketingu - od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo 3.1.2. Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy 3.1.3. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami 3.1.4. Odbiorcy komunikacji B2C a B2B 3.2. Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej 3.2.1. Reklama 3.2.2. Marketingowe public relations 3.2.3. Promocja sprzedaży i POS 3.2.4. Sprzedaż osobista 3.2.5. Marketing bezpośredni 3.2.6. Marketing internetowy 3.2.7. Mobile marketing 3.2.8. Marketing szeptany 3.2.9. Sponsoring 3.2.10. Event marketing 3.3. Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym 3.3.1. Założenia strategii POE - spójne zarządzanie kanałami komunikacji 3.3.2. Media Paid 3.3.3. Media Owned 3.3.4. Media Earned 3.3.5. Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów 3.4. Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej 3.4.1. Content marketing 3.4.2. Storytelling 3.4.3. Autentyczność i podkreślanie pochodzenia 3.4.4. Dostarczanie doświadczeń 3.4.5. Komunikacja wideo w internecie 3.4.6. Retrokomunikacja: sentyment konsumentów Rozdział 4. Komunikacja motywacyjna wewnątrz organizacji 4.1. Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników 4.1.1. Pochwała i wyrazy uznania 4.1.2. Dystrybucja opinii klienta 4.1.3. Wyrazy wdzięczności 4.1.4. Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę 4.1.5. Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne 4.1.6. Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji 4.2. Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem 4.2.1. Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących 4.2.2. Deklaracja zobowiązania 4.2.3. Efekt rozgrzeszenia 4.2.4. Organizacja zebrań 4.2.5. Plan realizacji celu 4.2.6. Słowa komunikujące sukces lub porażkę 4.2.7. Wizualizacja konsekwencji 4.2.8. Monitoring progresu 4.2.9. Udzielanie motywującej informacji zwrotnej Rozdział 5. CSR - zintegrowana komunikacja społecznej odpowiedzialności biznesu 5.1. CSR - zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie 5.2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu 5.3. Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa 5.4. Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu 5.5. CSR w komunikacji public relations 5.6. Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu 5.7. Marketing społecznie zaangażowany - Cause Related Marketing (CRM); Bibliografia; Spis rysunków i tabel; Sylwetki autorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Marketing relacyjny jako nowa orientacja strategiczna, 2.Lojalność i satysfakcja klientów banku a utrwalanie relacji, 3.zarzadzanie jakością w marketingu relacyjnym istota i rola w utrwalaniu związków z klientami banku, 4.zasady wdrażania marketingu relacyjnego, 5.Marketing relacyjny w praktyce sektora banków detalicznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teorie internacjonalizacji MSP - ewolucja i perspektywy rozwoju. 2. Wpływ udziału małych i średnich przedsiębiorstw w 5 Programie Ramowym Badań Rozwoju i Prezentacji Unii Europejskiej 1998-2002 na ich innowacyjność na przykładzie firm województwa łódzkiego. 3. Bariery rozwoju działalności innowacyjnej małych i średnich przedsiębiorstw na terenach wiejskich na przykładzie województwa łódzkiego. 4.Karnoprawne aspekty bankructwa. 5. Zastosowanie algorytmów genetycznych w prognozowaniu upadłości przedsiębiorstw. 6. Weryfikacja sprawności I stopnia wybranych krajowych modeli prognozowania zagrożenia upadłości przedsiębiorstw. 7. Przewidywanie upadłości przedsiębiorstw handlowych na Białorusi. 8. Założenia metodyki pomiaru rozwoju lokalnej gospodarki sieciowej. 9. Franchising w Polsce - profil potencjalnego franchisiobiorcy. 10. Od marketingu innowacji do marketingu partnerskiego. 11. Instrumenty wspierania małych i średnich przedsiębiorstw na rynku zamówień publicznych. 12. Ocena wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Wielkopolsce w latach 2002-2004. 13. Efektywność polityki władz lokalnych we wspieraniu rozwoju przedsiębiorczości na przykładzie regionu częstochowskiego i łódzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kieunki rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 2. Instrumenty przedsiębiorczości małych i średnich przedsiębiorstw; 3. Stymulanty i destymulanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości w procesie transformowania polskiej gospodarki; 5.Rozwój drobnej przedsiębiorczości na bazie majątku kopalń węgla kamiennego ;6. Prawno - finansowe problemy działalności małych i średnich przedsiębiorstw; 7. Wybór formy organizacyjno-prawnej i formy opodatkowania przez małe i średnie firmy; 8. Wpływ małych i średnich przedsiębiorstw na rynek pracy; 9. Leasing jako szczególna forma finansowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 10. Rynek pracy na Śląsku Opolskim do 2005 r. w świetle potrzeb rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 11. Rynek podwykonawstwa w aktywizacji małych i średnich przedsiębiorstw; 12. Wpływ otoczenia na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 13. Rola małych i średnich przedsiębiorstw w ekorozwoju regionu; 14. Rola małych i średnich przedsiębiorstw z udziałem kapitału niemieckiego na opolskim rynku pracy; 15. Wpływ struktury franchisingowej na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 16. Małe przedsiębiorstwa na wsi - inicjatywy rolników w powiacie opolskim; 17. Marketing partnerski a średnia i mała firma - aspekt regionalny; 18. Wykorzystanie zasad marketingu w zarządzaniu regionem oraz stymulowaniu rozwoju małeś i średniej przedsiębiorczości; 19. Podpora maleho a stredniho podnikani v ceske republice; 20. Wybrane aspekty doskonalenia kadry kierowniczej; 21. Rola liderów opinii w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; 22. Ocena przedsiębiorstwa na podstawie kryteriów Polskiej Nagrody Jakości; 23. Proces tworzenia wartości w świetle teorii kluczowych kompetencji; 24. Inwestycje zagraniczne w budownictwie; 25. Pracownicze programy emerytalne w przedsiębiorstwach; 26. Bankowość - wybór, perspektywy, rozwój, zagrożenia; 27. R/3 jako zintegrowany system wspomagający zarządzanie w przedsiębiorstwach; 28. Optymalizacja obsługi transportowej rynku; 29. Integracja komputerowa technicznego przygotowania produkcji; 30. Źródła prawa gospodarczego; 31. Metoda dyskontowa jako kryterium wyboru projektów ekologicznych; 32. Pewne zastosowanie pól losowych w teorii zanieczyszczenia i ochrony środowiska naturalnego; 33. Zmiany systemowe w służbie zdrowia. Model finansowania usług zdrowotnych przez regionalną służbę zdrowia; 34. Przemiany społeczne, demograficzne i historyczne w Kujawach w powiecie krapkowickim; 35. Konstytucyjne gwarancje społeczeństwa obywatelskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej