Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(97)
Forma i typ
Książki
(95)
Publikacje naukowe
(22)
Publikacje fachowe
(19)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(72)
tylko na miejscu
(66)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(78)
Czytelnia
(66)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(3)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bartkowiak Grażyna
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Cichosz Adam
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Mazurek-Kucharska Beata
(2)
Paluchowski Władysław J
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(2)
Zaltman Gerald
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Artymiak Jacek
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Baka Łukasz
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Boyatzis Richard E. (1946- )
(1)
Broweus Niklas
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Carew Donald
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Cieśla-Szymańska Dominika (1975- )
(1)
Conley Randy
(1)
Copp Tomasz
(1)
Cuff Kathy
(1)
Cunningham Jane
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Demarest Garry
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Drozdowski Krzysztof Jan
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Edmonds Chris
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Enkelmann Nikolaus B. (1936- )
(1)
Figiel Adam
(1)
Finch Fred
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Fowler Susan (ok. 1990- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasiul Henryk (1950- )
(1)
Glaser Robert
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Golnau Wiesław (1965- )
(1)
Good Lael
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gros Urszula
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Halsey Victoria
(1)
Hawkins Laurence
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Hill Napoleon (1883-1970). Myśl! ...i bogać się
(1)
Hoekstra Judd
(1)
Hopkins Tom
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Hultén Bertil (1949- )
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kamińska Anna
(1)
Kanarski Leszek
(1)
Kandarian Fay
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna (1948- )
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kowalczyk Elżbieta
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(94)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(94)
angielski
(3)
Temat
Zarządzanie
(22)
Psychologia pracy
(21)
Motywacja pracy
(17)
Marketing
(13)
Menedżerowie
(13)
Reklama
(13)
Praca
(12)
Organizacja
(11)
Psychologia zarządzania
(11)
Zachowanie organizacyjne
(10)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(9)
Kadry
(8)
Motywacja
(8)
Przedsiębiorstwo
(8)
Przywództwo
(8)
Relacje międzyludzkie
(7)
Decyzje
(6)
Mentoring
(6)
Coaching
(5)
Psychologia
(5)
Stres zawodowy
(5)
Sukces
(5)
Inteligencja emocjonalna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Mobbing
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Stres
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Kariera
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci
(3)
Marketing polityczny
(3)
Obsługa klienta
(3)
Postawy
(3)
Produktywność pracy
(3)
Promocja handlowa
(3)
Public relations
(3)
Płaca
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Uczucia
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Ceny
(2)
Dzieci
(2)
Handel
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Negocjacje
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacja pracy
(2)
Polityka
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Samorealizacja
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Socjologia pracy
(2)
Spostrzeganie
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Turystyka
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zatrudnienie
(2)
Awans zawodowy
(1)
BHP
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Bodźce ekonomiczne
(1)
Bogactwo
(1)
Coachowie
(1)
Controlling
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Etnocentryzm konsumencki
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Grupy społeczne
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Hill, Napoleon (1883-1970)
(1)
Hotelarstwo
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Jakość życia
(1)
Job crafting
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Chiny
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Opracowanie
(18)
Poradnik
(18)
Monografia
(7)
Praca zbiorowa
(4)
Raport z badań
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Podręczniki
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(76)
Psychologia
(43)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
97 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
1.Uderzenie krwi do mózgu. Największe badania neuromarketingowe, jakie kiedykolwiek przeprowadzono, 2. To musi być tutaj. Lokowanie produktu, American Idol i wielomilionowy błąd Forda, 3. Wezmę to co ona. Neurony lustrzane w akcji, 4. Nie widzę wyraźnie. Informacja podprogowa ma się świetnie, 5. Wierzysz w magię? Rytuały, przesądy i powody, dla których kupujemy, 6. I Say a Little Prayer. Wiara, religia, marka, 7. Czemu cię wybrałem? Potęga markerów somatycznych, 8. Działanie na zmysły, 9. Odpowiedź brzmiůNeuromarekting i przewidywanie przyszłości, 10. Zostań ze mną na noc. Seks w reklamie, 11. Wnioski. Nowy markowy świat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Męskość i kobiecość w ujęciu naukowym. Sześć głównych różnic między płciami; 2. Męskie dążenie do osiągnięć i kobiece dążenie do Utopii. Różnice między płciami w sferze motywacji i technik osiągania swoich celów; 3. Męski świat marketingu: Jak męski punkt widzenia dominuje w koncepcjach i praktycznych działaniach stosowanych w marketingu; 4. Kod altruizmu. Jak i dlaczego kobiety reagują na altruistyczne motywacje firm; 5. Kod estetyki. Dlaczego wygląd zewnętrzny jest ważny dla kobiet i jakie ma to znaczenie dla marketingu; 6. Kod ładu. Dążenie kobiet do tworzenia harmonijnego, bezpiecznego środowiska i redukowania niepokoju; 7. Kod więzi. Dlaczego kobiety bardziej niż mężczyźni odczuwają potrzebę budowania więzi i nawiązywania relacji; 8. Cztery kody w praktyce. Zastosowanie w praktyce czterech kodów- przykłady konkretnych działań w wybranych dziedzinach; 9. Marka kobieca. Modele budowania Marek uwzględniające kobiece motywacje; 10. Jak kobiety kupują. Zrozumienie schematu kobiecych zakupów; 11. Sieć mediów kobiecych. Bardziej skuteczne planowanie kanałów komunikacji marketingowe; 12. Skuteczna kreacja reklamowa. Tworzenie lepszego systemu przekazywania informacji adresowanych do kobiet; 13. Nowa organizacja. Wpływ struktury i kultury firmy na "płeć organizacji"; 14. Podsumowanie i wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Psychologiczne aspekty kontaktu sprzedawcy z klientem, 2.Mechanizmy podejmowania decyzji konsumenckich, 3.Psychologia oddziaływania reklamy, 4.Negocjacje handlowe, 5.Dziecko jako konsument, 6.Etyka w marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Percepcja; Pamięć; Kategoryzacja, podobieństwo i analogia; Zastosowanie praktyczne; Percepcja; Pamięć; Kategoryzacja, podobieństwo i analogia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym jest marketing sensoryczny; 2. Marketing 3.0; 3. Zmysł węchu; 4. Zmysł słuchu; 5. Zmysł wzroku; 6. Zmysł smaku; 7. Zmysł dotyku; 8. Marka jako doświadczenie zmysłowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Rynek kultury i jego specyfika, 2. Orienatacja marketingowa w sferze kultury, 3. Informacja marketingowa w instytucjach kultury, 4. Uwarunkowania zachowań nabywców dóbr i usług kultury, 5. Postępowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury, 6. Typologia konsumentów dóbr i usług kultury, 7. Tendencje w zachowaniach konsumentów dóbr i usług kultury
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przywództwo / Brian Tracy ; przekł. Michał Lipa. - Dodruk - Warszawa : MT Biznes sp. z o.o., 2017. - 96, [2] s. ; 21 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Wprowadzenie; 1. Przywódcą się stajemy, nie rodzimy; 2. Poczucie misji; 3. Orientacja na działanie; 4. Odwaga; 5. Przywódca jako strateg; 6. Umiejętność inspirowania i motywowania; 7. Zobowiązanie do wygrywania; 8. Przywódca jako komunikator; 9. Wyciąganie wniosków z porażek; 10. Budowanie zespołu mistrzów; 11. Skupianie się na wynikach; 12. Pragnienie przywództwa; 13. Przywództwo a poczucie własnej wartości; 14. Przywództwo przez dawanie przykładu; 15. Motywacja wewnętrzna przywódcy; 16. Rozwijanie cech przywódczych; 17. Siła dzięki współpracy; 18. Przywództwo przez konsensus; 19. Przywództwo przez słuchanie; 20. Żyj jak przywódca; 21. Prawość: najistotniejsza cecha przywództwa. O autorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teorie i modele motywacji do pracy, 2. Czynniki mające wpływ na motywację do pracy, 3. Modelowe ujęcie motywowania pracowników, 4. Badania motywacji do pracy - studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Człowiek w organizacji, 2. Indywidualny poziom zachowań organizacyjnych człowieka, 3. Grupowe determinanty zachowania organizacyjnego, 4. Systemowe wyznaczniki zachowania organizacyjnego, 5. Stres organizacyjny, 6. Praktyczne problemy psychologii zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Turystyka i rynek turystyczny; 2. Instrumenty marketingu w działalności firm i biur turystycznych; 3. Plan marketingowy a ogólna strategia przedsiębiorstwa; 4. Działalność firm usługowych zorientowanych na klienta; 5. Elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; 6. Badania marketingowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kontekst zarządzania, 2. Poznaj swój umysł, 3. Myślenie analityczne, 4. Myślenie holistyczne, 5. Pojęcia, 6. Twórcze myślenie, 7. Zdolność oceny, 8. Twój szósty zmysł -intuicja, 9. Umysł głębi, 10. Alternatywy, 11. Dyskusje, 12. Użyteczna oryginalność, 13. Rozwijanie zdolności umysłowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Argumentowanie i zmiana postaw, 2. Reklama kontrowersyjna i jej skuteczność, 3. Podatność na wpływ sprzedawców a umiejscowienie poczucia kontroli, 4. Reklama pod progowa - mity, fakty i badania, 5. Oddziaływanie werbalnymi i niewerbalnymi bodźcami podprogowymi a tworze nie się postaw, 6. Wiedza o manipulacji a jej skuteczność, 7. Uwaga mimowolna a proces komunikacji marketingowej, 8. Odbiór reklam zawierających schemat dziecięcości, 9. Skuteczność reklamy zewnętrznej - poszukiwaniu wskaźników, 10. Wybrane czynniki skuteczności działań medialnych PR, 11. Public relations wobec kryzysu - test profesjonalizmu, 12. Korzyści i ich prezentacja w różnych mediach reklamy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy marketingu. 2. Warunki działania firmy w gospodarce rynkowej. 3. Konsument i jeo zachowanie na rynku. 4. Marketingowy system informacyjny. 5. Badania marketingowe. 6. Produkt i proces jego rozwoju. 7. Cena i sposoby jej ustalania. 8. Dystrybucja. 9. Komunikacja marketingowa. 10. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Dla Opornych)
Wstęp; Sztuka sprzedawania; Zwycięzcy odrabiają pracę domową; Niezbędne umiejętności; Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów; Nie zawsze wygrywasz; Dekalogi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Problemy i decyzje menedżerskie; 2. Obiektywne uwarunkowania decyzji menedżerskich; 3. Subiektywne uwarunkowania procesów decyzyjnych; 4. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie normatywne; 5. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie opisowe; 6. Metody i techniki wspomagania procesów decyzyjnych; 7. Intuicja i kreatywność w procesach decyzyjnych; 8. Metody pozyskiwania akceptacji dla decyzji menedżerskich. Wnioski końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie stresem w organizacji / Adam Cichosz. - Warszawa : Difin SA, 2018. - 279, [1] s. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział I. Wszechobecny stres 1.1. Człowiek i jego świat wartości 1.2. Emocje wobec zjawisk natury, cywilizacji, kultury 1.3. Homeostaza 1.4. Zdolność wyznaczania i osiągania celów 1.5. Tworzenie i doskonalenie zasobów ludzkich 1.6. Stres w stanach wzburzonej emocji 1.7. Następstwa najczęściej występujących problemów w organizacji 1.8. Stresogenne podłoże konfliktów 1.9. Fizjologia stresu Rozdział II. Przyczyny i źródła stresu 2.1. Uwarunkowania przyczynowe i ich rodzaje 2.2. Niepewne otoczenie w świadomości osobniczej 2.3. Lęk i niepokój sygnałem zaburzonych emocji 2.4. Stres w relacjach ról społecznych (zwierzchnictwo i podległość) 2.5. Uwarunkowania środowiskowe postaw i zachowań 2.6. Modyfikowanie funkcjonowania organizacyjnego (aktywność, kreatywność) Rozdział III. Stres organizacyny i jego przejawy 3.1. Poglądy, postawy i zachowania w organizacji 3.2. Funkcjonowanie osobnicze w sytuacjach trudnych 3.3. Lęk w oczekiwaniu przyszłości. Anatomia egzystencji 3.4. W trosce o zdrowie jednostki i społeczeństwa Rozdział IV. Zjawiska stresogenne, sposoby przezwyciężania sytuacji trudnych 4.1. Celowa działalność osobnicza 4.2. Ryzyko strukturalne w podejmowaniu decyzji 4.3. Instytucjonalne wzory przeciwdziałania sytuacjom trudnym 4.4. Przejawy przemocy emocjonalnej 4.5. Przyczyny zaburzeń w postrzeganiu rzeczywistości Rozdział V. Jednostka na tle grupy w organizacji 5.1. Problemy stresu w organizacji 5.2. Od narodzin do późnej starości 5.3. Lęk i stres - postęp czy regres 5.4. W relacjach z najbliższym otoczeniem 5.5. W rodzinie, w środowisku społecznym, biofizycznym i bioklimatycznym 5.6. Pokonywanie przeciwności w stresie organizacyjnym 5.7. Istota władzy zwierzchniej i podporządkowanie się wymogom; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
R.1 Pojęcie etnocentryzmu i powody jego występowania, R.2 Etnocentryzm konsumenacki jako gospodarcza forma etnocentryzmu, R.3 Podstawy budowy strategii w warunkach etnocentryzmu konsumenckiego, R.4 Lokalizacja i forma prowadzenia działalności gospodarczej, R.5 Wizerunek i identyfiakcja kraju pochodzenia a wizerunek produktu, R.6 Działania w sferze marketingu, R.7 Efekt wzajemnego dopasowania wizerunku kraju i cech produktu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; O autorze; Ciekawi mnie, co dobrego u Ciebie? Akt I. Fundament 1.1. Menedżer — czyli kto? 1.2. Triada biznesowej efektywności 1.3. Samoświadomość menedżerska 1.4. Inteligencja emocjonalna 1.5. Analiza transakcyjna 1.6. Proces grupowy Nowa psychologia zarządzania Akt II. Model 2.1. Dlaczego coaching (nie) działa? 2.2. 7 filarów coachingowego modelu zarządzania 2.2.1. Cel indywidualny 2.2.2. Koncentracja na zasobach 2.2.3. Wzmacniająca informacja zwrotna 2.2.4. Działanie w ramie rozwiązania 2.2.5. Pozytywna intencja 2.2.6. Autonomia 2.2.7. Wewnętrzna motywacja Akt III. Implementacja 3.1. Menedżer w roli coacha, mentora i trenera 3.2. 10 kroków w rozmowie motywacyjno-korygującej 3.2.1. SMART+ 3.2.2. Metoda błyskawicznej motywacji 3.2.3. Przykładowa rozmowa motywacyjno-korygująca; Jaki będzie Twój pierwszy krok, jeżeli go w ogóle zrobisz? Dodatek A. Słownik terminów merytorycznych; Dodatek B. Coachingowy model zarządzania — opis schematu; Rekomendowana literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej