Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(199)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(199)
Publikacje fachowe
(28)
Publikacje naukowe
(23)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje informacyjne
(4)
E-booki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(143)
dostępne
(110)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(113)
Czytelnia
(145)
Autor
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(13)
Budzyński Wojciech
(11)
Monkiewicz Jan (1949- )
(10)
Fedorowicz Zdzisław (1922-2007)
(7)
Szablewski Andrzej
(7)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(7)
Juchnowicz Marta (1948- )
(6)
Pawlak Zbigniew
(6)
Sajkiewicz Alicja
(6)
Białopiotrowicz Grażyna
(5)
Bryx Marek
(5)
Krzyżkiewicz Zbigniew (1923-2016)
(5)
Murdoch Anna
(5)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(4)
Antoszkiewicz Jan D
(3)
Buschgen Hans E
(3)
Kosiński Bohdan
(3)
Rostkowski Tomasz
(3)
Skrzypek Jerzy
(3)
Warecki Marek
(3)
Warecki Wojciech
(3)
Wesołowska Anna Maria
(3)
Świda Dagmara
(3)
Świderska Gertruda Krystyna
(3)
Barlik Jacek
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Choroszczak Jerzy
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Filar Ewa
(2)
Górska Joanna
(2)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(2)
Hadyniak Bogusław (1944- )
(2)
Jamka Beata
(2)
Kołodko Grzegorz W
(2)
Makowski Kazimierz
(2)
Mikulec Marek
(2)
Panfil Marek
(2)
Puławski Mieczysław
(2)
Rybicki Piotr
(2)
Sangowski Tadeusz (1943-2005)
(2)
Siemińska Ewa
(2)
Sienkiewicz Łukasz
(2)
Sobczak Andrzej
(2)
Szelągowska Anna
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Walkiewicz Rafał
(2)
Wawrzyniak Bogdan
(2)
Wróblewska Joanna
(2)
Świątek Włodzimierz
(2)
Šmid Wacław
(2)
Żurek Elżbieta
(2)
Andrzejewski Piotr
(1)
Bacia Bartosz
(1)
Baczyńska Anna Katarzyna
(1)
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Beeck Helmut
(1)
Belka Marek
(1)
Binkowski Peter
(1)
Bitz Michael
(1)
Bloom Helen
(1)
Bochniarz Paweł
(1)
Brzeziński Zbigniew
(1)
Buschgen Hans E. Tom 1 Przedsiębiorstwo bankowe
(1)
Buschgen Hans E. Tom 2 Przedsiębiorstwo bankowe 2
(1)
Butryn Ewelina
(1)
Calori Roland (19..-2002)
(1)
Chauvet Alain
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dreger Henryk
(1)
Dreger Piotr
(1)
Drozdowski Adam J
(1)
Dębniewska Maria
(1)
Eaton David
(1)
Egeman Marian (1940- )
(1)
Fast Larysa
(1)
Fornalczyk Anna
(1)
Foryś Iwona
(1)
Fuchsel Halina
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Golinowska Stanisława (1947- )
(1)
Greinert Agnieszka
(1)
Groń Krzysztof
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Gugała Krzysztof
(1)
Gąsowska Agnieszka
(1)
Główka Gabriel
(1)
Hadyniak Bogusław
(1)
Handschke Jerzy (1948-2013)
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Herman Andrzej
(1)
Holly Romuald
(1)
Jacukowicz Zofia
(1)
Jarosiński Mirosław
(1)
Jas-Koziarkiewicz Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(110)
1990 - 1999
(38)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(200)
Niemcy
(1)
Język
polski
(201)
Temat
Przedsiębiorstwo
(42)
Banki
(26)
Zarządzanie
(22)
Public relations
(15)
Kadry
(14)
Nieruchomości
(14)
Ubezpieczenia
(13)
Rynek finansowy
(11)
Finanse
(10)
Bankowe usługi detaliczne
(9)
Ryzyko ubezpieczeniowe
(9)
Ryzyko bankowe
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Zatrudnienie
(7)
Bank centralny
(6)
Język angielski
(6)
Kredyt
(6)
Nadzór bankowy
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Organizacja
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Obrót bezgotówkowy
(4)
Pieniądz
(4)
Polityka pieniężna
(4)
Promocja handlowa
(4)
Reklama
(4)
Rynek pieniężny
(4)
Rynek ubezpieczeniowy
(4)
Wartość ekonomiczna
(4)
Zakłady ubezpieczeniowe
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Gwarancje bankowe
(3)
Innowacje
(3)
Inwestycje
(3)
Język polski
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Marketing
(3)
Menedżerowie
(3)
Narkotyki
(3)
Nauki ekonomiczne
(3)
Obrót pieniężny
(3)
Ocena pracowników
(3)
Prawo rzeczowe
(3)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(3)
Przestępczość zorganizowana
(3)
Przywództwo
(3)
Rachunkowość
(3)
Retoryka
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Spółki kapitałowe
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Ubezpieczenia majątkowe
(3)
Umowa ubezpieczenia
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Banki hipoteczne
(2)
Bankowość elektroniczna
(2)
Budownictwo
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Dziennikarze
(2)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Giełda
(2)
Gospodarka
(2)
Integracja europejska
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Młodzież
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Ogólne warunki ubezpieczenia
(2)
Platforma internetowa
(2)
Pluralizm społeczny
(2)
Pomoc publiczna
(2)
Poradnictwo
(2)
Postępowanie w sprawach nieletnich
(2)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Prawo
(2)
Prawo Unii Europejskiej
(2)
Prawo finansowe
(2)
Prawo pracy
(2)
Prawo ubezpieczeniowe
(2)
Płaca
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Rynek nieruchomości
(2)
Ryzyko kredytowe
(2)
Samoobrona
(2)
Samorealizacja
(2)
Sukces
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Terminologia
(2)
Temat: czas
2001-
(13)
1989-
(4)
1989-2000
(4)
1901-2000
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(29)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Belgia
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Niemcy
(1)
RFN
(1)
Gatunek
Podręcznik
(30)
Opracowanie
(29)
Praca zbiorowa
(10)
Monografia
(4)
Poradnik
(4)
Słownik terminologiczny
(3)
Słownik
(2)
Słownik angielsko-polski
(2)
Słownik polsko-angielski
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Publicystyka
(1)
Słownik niemiecko-polski
(1)
Słownik polsko-niemiecki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(57)
Zarządzanie i marketing
(31)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(16)
Językoznawstwo
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
201 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedstawianie się; 2. Prezentacja firmy; 3. Rozmowa przez telefon; 4. Organzacja kontaktów służbowych; 5. Negocjajce; 6. Spotkania służbowe; 7. Planowanie; 8. Działalność firmy; 9. Charakterystyka produktu; 10. Osiągnięcia firmy; 11. Wyjazdy służbowe; 12. Życie towarzyskie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.161.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan : model najlepszych praktyk / Jerzy T. Skrzypek. - Nowe wyd. zaktual. i rozszerz. - Warszawa : Poltext , 2012. - 256 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Model najlepszych praktyk sporządzania biznesplanu; 2. 12 kroków do opracowania i wdrożenia skutecznego biznesplanu; 3. Charakterystyka przedsiębiorstwa oraz koncepcja realizowanego przedsięwzięcia; 4. Plan strategiczny; 5. Plany dziedzinowe; 6. Plan finansowy; 7. Prognozy elementów planu finansowego; 8. Zestaw analiz finansowych; 9. Dostosowanie modelu najlepszych praktyk do wytycznych dla projektów współfinansowanych z funduszy unijnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan: zastosowania i przykłady / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : Poltext, 2001. - 284 s. : rys., tabl. ; 23 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Wstęp; Teoretyczne podstawy biznesplanu; Typowe zastosowania biznesplanu; Biznesplan małego przedsiębiorstwa; Biznesplan dużego przedsiębiorstwa; Biznesplan przedsięwzięcia inwestycyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biznesplan: zastosowania i przykłady / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : Poltext, 2002. - 284 s. : tab., rys. ; 23 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Wstęp; Teoretyczne podstawy biznesplanu; Typowe zastosowania biznesplanu; Biznesplan małego przedsiębiorstwa; Biznesplan dużego przedsiębiorstwa; Biznesplan przedsięwzięcia inwestycyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
1. Czym jest kapitał ludzki?, 2. Zarządzanie kapitałem ludzkim w ujęciu strategicznym, 3. Budowanie kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa, 4. Ryzyko w inwestycjach w kapitał ludzki, 5. Efektywność inwestycji w kapitał ludzki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Czy skutek może być przyczyną? Przemiana myśli ( przez telewizję i dziennikarzy); Mass media w świecie; Jak mass media tworzą rzeczywistość?; Mass media - pytanie o wpływ; Ekspansja mediów; Aksjomaty medialnego świata; Manipulacja i mass media; Polityka i media. Część II: Jak oddzielić światło od cienia? Antymanipulator polityczny; Kto ulega perswazji?; Stereotypy, dziennikarze, politycy; Co wpływa na dziennikarzy?; Medialny terroryzm; Konsument wpływu; Lista Wildsteina - analiza na minus; Czwarta władza u łoża boleści - analiza na plus. Część III: Recepta na rzeczywistość - kreować czy opisywać? Rozmowa z Jackiem Żakowskim; Rozmowa z Rafałem Ziemkiewiczem; Rozmowa z Janem Pospieszalskim; Rozmowa z Kamilem Durczokiem; Rozmowa z Wojciechem Skowrońskim; Rozmowa z Antonim Dudkiem; Byłem "prześwietlany"... - krótki poradnik dla debiutantów. Zakończenie - teraz oni.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pomiędzy potrzebą, możliwością, ochotą i wolą - jak coaching wspiera klienta w motywowaniu się. CZĘŚĆ 1. TEORIE MOTYWACJI A COACHING: Motywacja w coachingu - Model Warstw Motywacyjnych oraz narzędzia coachingowej praktyki z teorii potrzeb, neuronauk i grywalizacji; Coaching i autodeterminacja; Zastosowanie koncepcji flow w coachingu; Motywacja a emocje. CZĘŚĆ 2. MOTYWACJA POPRZEZ COACHING W DZIAŁANIU - NARZĘDZIA: Zaczyna się od wymówki; Wzmacnianie motywacji w procesie coachingu poprzez zwiększanie świadomości preferencji behawioralnych; Rola ćwiczeń coachingowych pomiędzy sesjami z coachem w podtrzymywaniu wewnętrznej motywacji w procesie coachingowym. CZĘŚĆ 3. WZROST MOTYWACJI POPRZEZ COACHING -OBSZARY ZASTOSOWAŃ: Budowanie motywacji wewnętrznej poprzez przywództwo oparte na empatii; Współpraca i motywacja w zespole -jak budować poprzez coaching; Coaching a motywacja pracowników sektora kreatywnego; Coaching a wewnętrzna motywacja kluczowego aktora w fazie przed adaptacją innowacji marketingowych; Szybciej, dalej, mocniej - coachingowo o motywacji w sporcie. CZĘŚĆ 4. FILOZOFIA COACHINGU - REFLEKSJE: Filozoficzne uwarunkowania motywujące coacha do pracy nad sobą; Użyteczne dopasowanie motywatorem w osiąganiu celów własnych i organizacji. CZĘŚĆ 5. MOTYWACJA W COACHINGU OKIEM PRAKTYKA -TEKSTY NIERECENZOWANE: Autentyczne życie w chaotycznym świecie. W drodze ku wewnętrznej motywacji; Transformujące podejście do życia i pracy - odkrywając drogę do motywacji wewnętrznej; Coachingjako metoda wspierająca motywację w skutecznej zmianie pracy; Autosabotaż w czasach sukcesu. Rozważania coacha praktyka; Pokonaj swoje wewnętrzne gremliny. Cztery sposoby sabotowania samego siebie i jak z nimi wygrać?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling w instytucjach kultury / Paweł Wnuczak. - Warszawa : Poltext , 2017. - 320, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Rozdział 1. CHARAKTERYSTYKA POLSKICH INSTYTUCJI KULTURY I ICH ROLI W GOSPODARCE I ŻYCIU SPOŁECZNYM: 1.1. Charakterystyka instytucji kultury prowadzących działalność w warunkach polskich; 1.2. Rola i znaczenie instytucji kultury w gospodarce i życiu społecznym; 1.3. Ocena kondycji publicznych instytucji kultury w Polsce. Rozdział 2. CONTROLLING JAKO SKUTECZNE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA INSTYTUCJĄ KULTURY: 2.1. Badanie efektywności instytucji kultury; 2.2. Istota controllingu; 2.3. Funkcje i zadania controllingu w instytucjach kultury; 2.4. Kryteria systematyzacji controllingu; 2.5. Controling funkcyjny w instytucjach kultury; 2.5.1. Controlling finansowy w instytucji kultury; 2.5.3. Controlling zasobów ludzkich w instytucji kultury; 2.5.4. Controlling usług i projektów w instytucji kultury; 2.6. System controllingu w instytucji kultury - wnioski. Rozdział 3. NARZĘDZIA STOSOWANE W CONTROLLINGU ORAZ MOŻLIWOŚCI W ZAKRESIE ICH IMPLEMENTACJI W INSTYTUCJACH KULTURY: 3.1. Strategiczna karta wyników; 3.1.1. Strategiczna karta wyników jako instrument implementacji strategii i pomiaru rezultatów; 3.1.2. Systemy pomiaru dokonań w instytucjach kultury w kontekście wdrożenia zrównoważonej karty wyników; 3.1.3. Zastosowanie zrównoważonej karty wyników w instytucjach kultury; 3.2. Ocena opłacalności projektów kulturalnych; 3.3. Budżetowanie jako narzędzie sterowania instytucją kultury; 3.4. Rachunek kosztów instytucji kultury; 3.5. Narzędzia controllingu w instytucjach kultury - podsumowanie. Rozdział 4. CONTROLLING W INSTYTUCJACH KULTURY -WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 4.1. Cel badania i zastosowana metodyka; 4.2. Charakterystyka próby badawczej; 4.3. Ocena systemów controllingu stosowanych przez polskie instytucje kultury. Rozdział 5. ZASTOSOWANIE NARZĘDZI CONTROLLINGU W ZARZĄDZANIU INSTYTUCJĄ KULTURY - STUDIUM PRZYPADKU: 5.1. Implementacja systemu controllingu w teatrze -studium przypadku; 5.1.1. Wprowadzenie do studium przypadku; 5.1.2. Implementacja zrównoważonej karty wyników jako narzędzia usprawniającego proces tworzenia i kontroli realizacji strategii; 5.1.3. Proces tworzenia budżetu; 5.1.4. Zastosowanie rachunku kosztów i wyników w procesie podejmowania decyzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele:

  • eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations
  • eksplikacyjne – a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz
  • prognostyczne – czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskonałego public relations.

Choć autor szczegółowo opisuje i analizuje teorię doskonałego public relations, to książka odnosi się do public relations w szerszym ujęciu, ponieważ dr Jacek Barlik omawia także najważniejsze wyzwania, najbardziej istotne problemy i najciekawsze kontrowersje oraz debaty wokół i w samej dyscyplinie public relations.

Pierwsza część książki opisuje paradygmat dyscypliny, porządkując wiele jej aspektów, w tym interdyscyplinarność i specyfikę public relations, a ponadto przystępnie i przejrzyście wskazuje na zawiłości i spory wokół PR. Kolejne rozdziały w syntetyczny sposób prezentują historię tworzenia się dyscypliny public relations oraz krytykę dotyczącą jej istoty, metodologii i przydatności. Dużo miejsca w książce zajmuje prezentacja krytycznego podejścia w PR do teorii Jamesa Gruniga. W końcowej części książki autor przedstawia swoje rozważania o ewolucji teorii doskonałego public relations, formułując postulaty, które muszą być spełnione, aby jej zasięg nie ograniczał się do branży public relations, lecz rozszerzył się na inne obszary zarządzania – na poziomie praktycznego działania, szkolnictwa wyższego i prowadzonych badań naukowych.

Dzięki doświadczeniu autora jako menedżera, konsultanta i doradcy w dziedzinie public relations oraz wykładowcy akademickiego książka przedstawia szerokie spektrum praktycznego i teoretycznego spojrzenia na PR w jego współczesnym wydaniu. Z książki skorzystają zarówno specjaliści z branży PR, jak i studenci tej dziedziny oraz eksperci z zakresu komunikacji społecznej.

***

Jacek Barlik - praktyk i badacz public relations, konsultant polskich i międzynarodowych firm, instytucji i organizacji, pracownik Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW (od 2014 r.). Doktor nauk humanistycznych, stypendysta Fulbrighta (University of Maryland at College Park, u prof. Jamesa Gruniga, 1994–1995), jedyny polski członek Public Relations Society of America (od 1999 r.). Uczestnik m.in. kongresu ICA w Bostonie (2011) i konferencji BledCom (2018, 2019).

Współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (1994), członek Rady Etyki Public Relations (2008–2010). Publikacje m.in. w: „Corporate Communications: An International Journal”, „Studiach Medioznawczych”, „Zeszytach Prasoznawczych”, „Central European Journal of Communication”, rozdziały w publikacjach pod red. J. Olędzkiego i R. Ławniczaka (w języku polskim i angielskim), autor książki Sztuka sprzedawania (Warszawa 1994).

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Doskonałe public relations : teorie, kontrowersje, debaty / Jacek Barlik. - Warszawa : Poltext, 2021. - 299, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp. Dlaczego teoria public relations jest potrzebna; Rozdział 1. Dwa i pół paradygmatu Wprowadzenie do teorii public relations: Zmiany w światowym public relations; Interdyscyplinarne korzenie; Paradygmat public relations; Poza dominującym paradygmatem; Trzy czy dwa i pół paradygmatu; Rozdział 2. Symetryczne i doskonałe public relations Dominujący nurt w teorii public relations: Geneza teorii Gruniga; The Excellence study; Wartość komunikowania a teoria public relations; Doskonały dział public relations; Narzędzia strategicznego komunikowania; Od modeli public relations do strategii kultywowania relacji; Kontekst organizacyjny doskonałego public relations; Globalizacja doskonałego public relations; Perspektywy teorii doskonałego public relations; Rozdział 3. Zarządzanie relacjami w public relations Rozwój czy zmiana dominującego paradygmatu?: Referat opublikowany po 34 latach; Wolny start i ostry finisz; Dwa nurty w zarządzaniu relacjami; Typy i modele relacji organizacji z publicznościami; Podstawy zarządzania relacjami; Konwergencja zarządzania relacjami i doskonałego public relations; Rozdział 4. Krytycznie o doskonałym public relations W poszukiwaniu programu: W opozycji do dominującego paradygmatu; Istota krytycznego public relations; Krytyczne public relations a władza; Public relations jako domena intelektualna; Główne obszary krytycznego public relations; Różnice perspektyw: między dialogiem a sporem; Wkład krytycznego public relations do teorii; Rozdział 5. Aktywiści i specjaliści public relations: symbioza czy konfrontacja: Powstanie public relations a aktywizm; Natura aktywizmu; Aktywizm w doskonałym public relations; Alternatywne podejście do aktywizmu w public relations; Perspektywy dla aktywizmu w public relations; Rozdział 6. Od STP do STOPS: od teorii publiczności do teorii rozwiązywania problemów: Czym są publiczności; Sytuacyjna teoria publiczności; Zachowania komunikacyjne publiczności; Programy dla konkretnych publiczności; Rozwinięcie teorii publiczności; STOPS, czyli sytuacyjna teoria rozwiązywania problemów; Zastosowania sytuacyjnej teorii rozwiązywania problemów; Rozdział 7. Feminizm w badaniach public relations: Feminizacja branży public relations; Fazy w badaniach public relations o kobietach; Role i status kobiet w public relations; Główne tematy w feministycznych badaniach public relations; Perspektywy badań feministycznych w public relations; Rozdział 8. Profesjonalizm i etyka w badaniach public relations: Opisowy i normatywny profesjonalizm w public relations; Socjologia public relations; Profesjonalny projekt public relations; Profesjonalizm w public relations a wartości; Etyka w public relations; Reflektywna symetria etyczna w public relations; Rozdział 9. Edukacja public relations – pomost między teorią a praktyką (współpraca: Andrew Lingwall, Clarion University, USA): Rozwój edukacji public relations; Czynniki wzrostu edukacji public relations; O wyższą jakość studiów public relations; Luki i szanse w edukacji public relations; Rozdział 10. Dokąd zmierza doskonałe public relations Horyzont i wartości: Uwarunkowania doskonałego public relations; Główne nurty doskonałego public relations; Wartości i postulaty; Spis rysunków i tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
3. Przeobrażenia strukturalne w polskiej gospodarce w okresie transformacji: Przezwyciężanie dysproporcji makrostrukturalnych w okresie transformacji; Rozwój sektora prywatnego w polskiej gospodarce w okresie transformacji; Sektor publiczny i możliwości poprawy zarządzania przedsiębiorstwami publicznymi; Przezwyciężanie dysproporcji w strukturze produkcji przemysłowej; Problemy funkcjonowania sfery badawczo-rozwojowej w warunkach transformacji; Najważniejsze problemy wsi i rolnictwa w okresie transformacji; 4. Międzynarodowe stosunki gospodarcze Polski w okresie otwierania się i transformacji gospodarki: Proeksportowa strategia rozwoju w procesie przemian systemowych w polskim handlu zagranicznym; Rola zagranicznych inwestycji bezpośrednich w rozwoju gospodarczym i transformacji systemowej w Polsce; Polska na drodze do integracji z Unią Europejską; Strategia gospodarcza Polski wobec Rosji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / red. Grzegorz Mazurek. - Wyd. w nowej szacie graficznej - Warszawea : Poltext, 2022. - 482, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorzy; Wstęp; Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe; Rozdział 2. Konsument w internecie; Rozdział 3. Badania marketingowe online; Rozdział 4. Mierzalność działań online; Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu; Rozdział 6. Usługi interaktywne; Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online; Rozdział 8. Projektowanie interfejsów; Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO); Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa; Rozdział 11. Reklama internetowa; Rozdział 12. E-mail marketing; Rozdział 13. Marketing Automation; Rozdział 14. Social media marketing; Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu; Rozdział 16. Content marketing; Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube; Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing; Rozdział 19. Personal branding; Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
Wprowadzenie; Rozdział 1. Strategia marketingowa w eksporcie 1.1. Struktura eksportu jako uwarunkowanie działań marketingowych 1.2. Segmentacja rynku zagranicznego 1.3. Wybór strategii w zakresie produktu, ceny i logistyki marketingowej 1.4. Strategia działań promocyjnych za granicą 1.5. Strategia kreowania wizerunku przedsiębiorstwa eksportującego 1.6. Organizacja i budżetowanie działań marketingowych na rynku zagranicznym Rozdział 2. Analiza rynków eksportowych i wybór metody wejścia 2.1. Ustalanie sytuacji rynkowej 2.2. Metody wejścia na rynek zagraniczny 2.3. Badanie zachowań nabywców za granicą 2.4. Analiza uwarunkowań prawnych, kulturowych i politycznych Rozdział 3. Zarządzanie ryzykiem w eksporcie 3.1. Niepewność i ryzyko w odniesieniu do rynku zagranicznego 3.2. Sposoby ograniczania ryzyka eksportowego 3.3. Gwarancje bankowe jako forma przeniesienia ryzyka na bank 3.4. Ubezpieczenia w działalności eksportowej 3.5. Międzynarodowe procedury bezpieczeństwa dostaw Rozdział 4. Specyfika sporządzania oferty eksportowej 4.1. Prawne aspekty ofert w handlu zagranicznym 4.2. Elementy ofert zgodnych z wymaganiami rynków zagranicznych 4.3. Kalkulacja ceny ofertowej 4.4. Cykl zawierania umów w eksporcie za pomocą oferty 4.5. Postępowanie eksportera z zapytaniem i zamówieniem Rozdział 5. Kulturowe aspekty negocjacji z kupcami z różnych krajów 5.1. Etapy negocjacji w handlu zagranicznym 5.2. Taktyki negocjowania umów w eksporcie 5.3. Wykorzystanie przez eksportera taktyk obrony ceny 5.4. Specyfika negocjowania umów z kupcami z różnych kultur narodowych Rozdział 6. Zabezpieczanie interesów eksportera w kontrakcie handlowym 6.1. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe kontraktów zagranicznych 6.2. Konwencja NZ o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów 6.3. Formułowanie klauzul podstawowych w kontrakcie 6.4. Posługiwanie się warunkami ogólnymi umów eksportowych 6.5. Zasady ustalania kar umownych i postępowania reklamacyjnego Rozdział 7. Etapy realizacji transakcji eksportowej 7.1. Cykl transakcji eksportowej i związane z nim czynności 7.2. Działania eksportera w zakresie dokumentacji 7.3. Kontrola przedwysyłkowa i wysyłka towaru 7.4. Załatwianie reklamacji towaru przez eksportera Rozdział 8. Warunki dostaw w transakcjach eksportowych 8.1. Uzanse międzynarodowe w zakresie bazy dostawy 8.2. Szczegółowa wykładnia uniwersalnych terminów Incoterms 2010 8.3. Postanowienia terminów Incoterms 2010 dla transportu morskiego 8.4. Nowe zwyczaje Combiterms 2011 dla dostaw kontenerowych 8.5. Amerykańskie formuły RAFTD Rozdział 9. Dobór finansowych zabezpieczeń i rozliczanie dostaw w eksporcie 9.1. Akredytywa dokumentowa jako tradycyjny sposób rozliczeń 9.2. Zwyczaje dotyczące akredytyw dokumentowych UCP 600 9.3. Zabezpieczenia przed odrzucaniem dokumentów eksportowych przez banki 9.4. Bankowe zobowiązanie płatnicze (BPO) jako najnowszy sposób rozliczeń 9.5. Rachunek zastrzeżony jako alternatywa akredytywy 9.6. Inkaso dokumentowe i jego negocjowanie przez eksportera 9.7. Analiza sposobu płatności z punktu widzenia eksportera Rozdział 10. Dokumenty w transakcjach eksportowych 10.1. Faktura handlowa jako jeden z dokumentów podstawowych 10.2. Dokumenty przewozowe, składowe i ubezpieczeniowe 10.3. Dokumenty kontroli i pochodzenia jako uzupełniające 10.4. Kwestie zgodności dokumentacji w zwyczajach UCP 600 Rozdział 11. Transport i spedycja w transakcjach eksportowych 11.1. Współpraca eksportera z przewoźnikiem i spedytorem 11.2. Umowa przewozu i list przewozowy w transporcie drogowym 11.3. Posługiwanie się konosamentem i dokumentami multimodalnymi w transporcie morskim 11.4. Wykorzystanie transportu kolejowego i lotniczego w eksporcie 11.5. Dokumenty spedycyjne FIATA Rozdział 12. Dochodzenie spraw spornych w eksporcie 12.1. Arbitraż instytucjonalny i ad hoc 12.2. Wzorcowe klauzule arbitrażowe w różnych sądach 12.3. Procedury arbitrażowe i sądy ponadnarodowe 12.4. Dochodzenie roszczeń przed sądami państwowymi 12.5. Porozumienia międzynarodowe o uznawaniu orzeczeń; Zakończenie; Załącznik 1. Konwencja CISG (wyciąg); Załącznik 2. Status Konwencji CISG; Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
1. Zmiana specyfiki pracy w społeczeństwie informacyjnym; 2.Zmiany struktur organizacyjnych; 3. Telepraca- nowa forma zatrudnienia; 4. Blaski i cienie telepracy w praktyce; 5. Organizacja pracy i zarządzanie pracownikiem zdalnym; Podsumowanie- przyszłość telepracy w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera : Wstęp ; Diplomatic Visits ; Economic and Political Relations ; Fairs and Exhibitions ; Companies and Entreneurs ; An Emerging Economy ; Contracts , deals and Tenders ; Economic Performance ; The President , Parliament and Goverment ; Monetary Policy ; The Central Bank ; On the Commodity Markets ; On the Stock Markets .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera : Wstęp ; Diplomatic Visits ; Economic and Political Relations ; Fairs and Exhibitions ; Companies and Entreneurs ; An Emerging Economy ; Contracts , deals and Tenders ; Economic Performance ; The President , Parliament and Goverment ; Monetary Policy ; The Central Bank ; On the Commodity Markets ; On the Stock Markets .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finanse przedsiębiorstwa / Zdzisław Fedorowicz. - Wyd. 3 rozsz. i zaktualiz. - Warszawa : Poltext, 2000. - 175 s. : rys., wzory, tab. ; 20 cm.
(Studia Finansowo-Bankowe / Szkoła Główna Handlowa)
Zawiera: Wprowadzenie; Źródła funduszów; Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa i planowanie finansowe; Koszt pieniądza i wartość w czasie; Ryzyko i stopa dochodu; Wartość obligacji i akcji; Inwestycje rzeczowe; Ryzyko w działalności inwestycyjnej; Długoterminowe finansowanie przedsiębiorstwa; Koszt i struktur a kapitału; Majątek obrotowy przedsiębiorstwa; Kapitał obrotowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Finanse przedsiębiorstwa / Zdzisław Fedorowicz. - Wyd. 3 rozsz. i zaktualiz. - Warszawa : Poltext, 1998. - 175 s. : rys. ; 20 cm.
(Studia Finansowo-Bankowe / Szkoła Główna Handlowa)
Zawiera: Wprowadzenie; Źródła funduszów; Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa i planowanie finansowe; Koszt pieniądza i wartość w czasie; Ryzyko i stopa dochodu; Wartość obligacji i akcji; Inwestycje rzeczowe; Ryzyko w działalności inwestycyjnej; Długoterminowe finansowanie przedsiębiorstwa; Koszt i struktur a kapitału; Majątek obrotowy przedsiębiorstwa; Kapitał obrotowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Pojęcie i uwarunkowania kondycji finansowej przedsiębiorstwa, 2. Sytuacja finansowa małej firmy, 3. Źródła informacji finansowej, 4. Metody pomiaru i oceny sytuacji finansowej, 5. Metody pomiaru i oceny zagrożeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Finansowanie inwestycji mieszkaniowych / Marek Bryx. - Warszawa : Poltext, 2001. - 191, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Nieruchomości / Poltext)
Mieszkanie jako dobro konsumpcyjne i inwestycyjne, Ewolucja systemów finansowania inwestycji mieszkaniowych, Nowe formy inwestowania w mieszkaniach, Kierunki zmian w finansowaniu inwestycji mieszkaniowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej