Grunig, James E. (1942- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Barlik Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Grunig, James E. (1942- )
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Doskonałe public relations : teorie, kontrowersje, debaty / Jacek Barlik. - Warszawa : Poltext, 2021. - 299, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp. Dlaczego teoria public relations jest potrzebna; Rozdział 1. Dwa i pół paradygmatu Wprowadzenie do teorii public relations: Zmiany w światowym public relations; Interdyscyplinarne korzenie; Paradygmat public relations; Poza dominującym paradygmatem; Trzy czy dwa i pół paradygmatu; Rozdział 2. Symetryczne i doskonałe public relations Dominujący nurt w teorii public relations: Geneza teorii Gruniga; The Excellence study; Wartość komunikowania a teoria public relations; Doskonały dział public relations; Narzędzia strategicznego komunikowania; Od modeli public relations do strategii kultywowania relacji; Kontekst organizacyjny doskonałego public relations; Globalizacja doskonałego public relations; Perspektywy teorii doskonałego public relations; Rozdział 3. Zarządzanie relacjami w public relations Rozwój czy zmiana dominującego paradygmatu?: Referat opublikowany po 34 latach; Wolny start i ostry finisz; Dwa nurty w zarządzaniu relacjami; Typy i modele relacji organizacji z publicznościami; Podstawy zarządzania relacjami; Konwergencja zarządzania relacjami i doskonałego public relations; Rozdział 4. Krytycznie o doskonałym public relations W poszukiwaniu programu: W opozycji do dominującego paradygmatu; Istota krytycznego public relations; Krytyczne public relations a władza; Public relations jako domena intelektualna; Główne obszary krytycznego public relations; Różnice perspektyw: między dialogiem a sporem; Wkład krytycznego public relations do teorii; Rozdział 5. Aktywiści i specjaliści public relations: symbioza czy konfrontacja: Powstanie public relations a aktywizm; Natura aktywizmu; Aktywizm w doskonałym public relations; Alternatywne podejście do aktywizmu w public relations; Perspektywy dla aktywizmu w public relations; Rozdział 6. Od STP do STOPS: od teorii publiczności do teorii rozwiązywania problemów: Czym są publiczności; Sytuacyjna teoria publiczności; Zachowania komunikacyjne publiczności; Programy dla konkretnych publiczności; Rozwinięcie teorii publiczności; STOPS, czyli sytuacyjna teoria rozwiązywania problemów; Zastosowania sytuacyjnej teorii rozwiązywania problemów; Rozdział 7. Feminizm w badaniach public relations: Feminizacja branży public relations; Fazy w badaniach public relations o kobietach; Role i status kobiet w public relations; Główne tematy w feministycznych badaniach public relations; Perspektywy badań feministycznych w public relations; Rozdział 8. Profesjonalizm i etyka w badaniach public relations: Opisowy i normatywny profesjonalizm w public relations; Socjologia public relations; Profesjonalny projekt public relations; Profesjonalizm w public relations a wartości; Etyka w public relations; Reflektywna symetria etyczna w public relations; Rozdział 9. Edukacja public relations – pomost między teorią a praktyką (współpraca: Andrew Lingwall, Clarion University, USA): Rozwój edukacji public relations; Czynniki wzrostu edukacji public relations; O wyższą jakość studiów public relations; Luki i szanse w edukacji public relations; Rozdział 10. Dokąd zmierza doskonałe public relations Horyzont i wartości: Uwarunkowania doskonałego public relations; Główne nurty doskonałego public relations; Wartości i postulaty; Spis rysunków i tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej