Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(334)
IBUK Libra
(19)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(331)
Publikacje naukowe
(55)
Publikacje fachowe
(40)
E-booki
(21)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(256)
dostępne
(230)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(235)
Czytelnia
(259)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(12)
Gierszewska Grażyna
(11)
Romanowska Maria (1947- )
(10)
Mruk Henryk (1948- )
(8)
Chodyński Andrzej
(6)
Penc Józef (1939-2017)
(6)
Banaszyk Piotr
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Kaplan Robert S
(4)
Kożuch Barbara (1950- )
(4)
Lewandowska Adrianna
(4)
Norton David P
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Bartołd Robert
(3)
Cyfert Szymon
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Kaleta Andrzej
(3)
Krupski Rafał
(3)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(3)
Lipa Michał
(3)
Rokita Jerzy
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Becht Adam
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borodako Krzysztof
(2)
Cygler Joanna
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Doroba Anita
(2)
Friedag Herwig R
(2)
Galata Stanisław
(2)
Gorynia Marian
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Gregorczyk Sylwester
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Jaksa Michael
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jańska Regina
(2)
Jeżak Jan
(2)
Johnston Robert
(2)
Jędralska Krystyna
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kall Jacek
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kim W. Chan
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Klin Lidia
(2)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Küng Lucy
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Likierski Marcin
(2)
Marcinkowska Monika
(2)
Mauborgne Renée
(2)
May Peter (1958- )
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Olczak Artur
(2)
Olszewska Barbara
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Shmidt Walter
(2)
Sopińska Agnieszka
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Urbanek Grzegorz
(2)
Wawrzyniak Bogdan
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Witczak Hubert
(2)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(2)
Zalewski Alojzy
(2)
Zook Chris
(2)
Żelazko Beata
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Allaire Yvan
(1)
Allen James
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andreson Steven R
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthony Scott D
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(80)
2000 - 2009
(227)
1990 - 1999
(31)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(347)
Wielka Brytania
(4)
Rosja
(3)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(347)
angielski
(4)
rosyjski
(4)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(245)
Przedsiębiorstwo
(145)
Marketing strategiczny
(63)
Planowanie strategiczne
(60)
Marketing
(39)
Organizacja
(39)
Analiza strategiczna
(38)
Zarządzanie
(37)
Kadry
(23)
Zarządzanie jakością
(20)
Konkurencja
(18)
Innowacje
(15)
Analiza SWOT
(14)
Decyzje
(14)
Otoczenie firmy
(14)
Strategia marketingowa
(13)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(13)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Controlling
(11)
Kultura organizacyjna
(10)
Strategia organizacyjna
(10)
Usługi
(10)
Przywództwo
(9)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(8)
Menedżerowie
(8)
Firma (nazwa)
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Konkurencyjność
(7)
Produkcja
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Globalizacja
(6)
Kompleksowa karta wyników
(6)
Motywacja
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Znaki towarowe
(6)
Gospodarka
(5)
Informacja gospodarcza
(5)
Kanały marketingowe
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Kontrola zarządcza
(5)
Motywacja pracy
(5)
Plan marketingowy
(5)
Planowanie
(5)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(5)
Public relations
(5)
Rynek (ekonomia)
(5)
Segmentacja rynku
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Teoria organizacji
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Badania marketingowe
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Logistyka
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Marka*
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Regionalizacja gospodarcza
(4)
Rynek
(4)
Samorząd gminny
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(4)
Służba zdrowia
(4)
Towar
(4)
Współdziałanie
(4)
Biznesplan
(3)
Ekorozwój
(3)
Informacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Jakość
(3)
Jakość produktu
(3)
Jakość usług
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Konsumenci
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Kontrola
(3)
Kultura
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Ocena pracowników
(3)
Praca zespołowa
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przemysł
(3)
Ryzyko gospodarcze
(3)
Sektor publiczny
(3)
Strategia rozwoju
(3)
Turystyka
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Współpraca gospodarcza
(3)
Zachowania konsumentów
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Budżety terenowe
(2)
Ceny
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Temat: czas
2001-
(25)
1989-2000
(10)
1901-2000
(6)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(91)
Opracowanie
(27)
Praca zbiorowa
(27)
Poradnik
(6)
Case study (studium przypadku)
(5)
Monografia
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Wydawnictwa popularne
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(150)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(76)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Transport i logistyka
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Nauka i badania
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
355 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Strategia i zarządzanie strategiczne-geneza i historia tworzenia pojęć, R.II Kilka definicji zarządzania strategicznego, R.III Podstawowe szkoły i modele zarządzania strategicznego, R.IV Wizja, misja i cele zarządzania strategicznego, R.V Planowanie strategiczne
R.VI Rodzaje i podstawowe zakresy strategii przedsieb iorstwa, R.VII Strategie marketingowe, R.VIII Strategi e produkcji i usług, R.IX Strategie personalne, R.X St rategie finansowe, R.XI Organizacja prac nad strategią , r.XII Kontrola strategii, R.XIII Kilka współczesnych
koncepcji zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja zarządzania strategicznego, 2. Otoczenie podstawą analizy strategicznej, 3. Metody analizy strategicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rozwój myśli strategicznej, 2. Rodzaje strategii, 3. Metody analiz strategicznych, 4. Formowanie strategii przedsiębiorstwa, 5. Elementy procesu zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 Przedmiot zarządzania strategicznego, 2. Podstawy zarządzania strategicznego, 3. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa, 4. Formułowanie strategii, 5. Implementacja strategii, 6. Kontrola strategiczna
zarządzania strategicznego, 2.Podstawa systemowa, 3.S prawność działalności, 4.Przedsiębiorstwa w strukturze
społeczno-gospodarczej, 5.Otoczenie i przedsiebiorstw o, 6.Sytuacja strategiczna, 7.Pozycja strategiczna. R.2 Podstawy zarządzania strategicznego : 1.Wprowadze nie do zagadnienia, 2.Geneza koncepcji i praktyki zarz ądzania strategicznego, 3.Kontrowersje wokół interpre tacji zarządzania strategicznego, 4.Istota zarządzania
strategicznego. R.3 Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa : 1.Aspekty
metodyczne diagnozy strategicznej przedsiębiorstwa, 2.Makrodeterminanty działalności przedsiębiorstwa, 3. Konkurenci, 4.Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa,
5.Zdolność do konkurowania. R.4 Formułowanie strategii : 1.Istota projekcji strate gicznej, 2.Cele strategiczne przedsiębiorstwa, 3.Formu łowanie reakcji ze względu na zajmowaną pozycję strate giczną (wielkie strategie rozwoju), 4.Formułowanie str ategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, 5.Formu łowanie strategii konkurowania, 6.Formułowanie strate gii funkcjonalnych, 7.Inkrementalny proces strategiczn y. R.5 Implementacja strategii : 1.Istota i zadania imple mantacji, 2.Opercjonalizacja celów i alokacja zasobów,
3.Organizacja, 4.Budżety, 5.System zarządzania wspier ający implementację, 6.Kultura organizacji a implement acja strategii, 7.System motywacji, 8.Strategiczne prz ywództwo, 9.Kontrola strategiczna i ciągłość zarządza nia strategicznego R.6 kontrola strategiczna : 1.Istota i funkcje kontrol i strategicznej, 2.Źródła i sposoby pozyskiwania infor macji na potrzeby kontroli strategicznej, 3.Metody i t echniki kontroli strategicznej, 4.System informacyjny na potrzeby zarządzania strategicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (6 egz.)
Książka
W koszyku
1 Przedmiot zarządzania strategicznego, 2. Podstawy zarządzania strategicznego, 3. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa, 4. Formułowanie strategii, 5. Implementacja strategii, 6. Kontrola strategiczna
zarządzania strategicznego, 2.Podstawa systemowa, 3.S prawność działalności, 4.Przedsiębiorstwa w strukturze
społeczno-gospodarczej, 5.Otoczenie i przedsiebiorstw o, 6.Sytuacja strategiczna, 7.Pozycja strategiczna. R.2 Podstawy zarządzania strategicznego : 1.Wprowadze nie do zagadnienia, 2.Geneza koncepcji i praktyki zarz ądzania strategicznego, 3.Kontrowersje wokół interpre tacji zarządzania strategicznego, 4.Istota zarządzania
strategicznego. R.3 Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa : 1.Aspekty
metodyczne diagnozy strategicznej przedsiębiorstwa, 2.Makrodeterminanty działalności przedsiębiorstwa, 3. Konkurenci, 4.Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa,
5.Zdolność do konkurowania. R.4 Formułowanie strategii : 1.Istota projekcji strate gicznej, 2.Cele strategiczne przedsiębiorstwa, 3.Formu łowanie reakcji ze względu na zajmowaną pozycję strate giczną (wielkie strategie rozwoju), 4.Formułowanie str ategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, 5.Formu łowanie strategii konkurowania, 6.Formułowanie strate gii funkcjonalnych, 7.Inkrementalny proces strategiczn y. R.5 Implementacja strategii : 1.Istota i zadania imple mantacji, 2.Opercjonalizacja celów i alokacja zasobów,
3.Organizacja, 4.Budżety, 5.System zarządzania wspier ający implementację, 6.Kultura organizacji a implement acja strategii, 7.System motywacji, 8.Strategiczne prz ywództwo, 9.Kontrola strategiczna i ciągłość zarządza nia strategicznego R.6 kontrola strategiczna : 1.Istota i funkcje kontrol i strategicznej, 2.Źródła i sposoby pozyskiwania infor macji na potrzeby kontroli strategicznej, 3.Metody i t echniki kontroli strategicznej, 4.System informacyjny na potrzeby zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania strategicznego: Istota zarządzania strategicznego; Główne czynniki determinujące zarządzanie strategiczne; Wyzwania wobec zarządzania strategicznego; 2. Analiza strategiczna: Analiza otoczenia dalszego; Analiza otoczenia sektorowego; Analiza wewnętrzna; 3. Formułowanie, wybór i wdrażanie strategii: Strategie na poziomie biznesu; Strategie na poziomie przedsiębiorstwa; Wybrane strategie funkcjonalne; Wybór i wdrożenie strategii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Strategie i zarządzanie strategiczne; Planowanie strategiczne; Strategie funkcjonalne; Implementacja strategii. Controlling strategiczny; Współczesne koncepcje zarządzania a zarządzanie strategiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne : koncepcje, metody. / pod red. Rafał Krupski. - Wyd.5 popr. zmien. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2003. - 503 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Strategie i zarządzanie strategiczne; Planowanie strategiczne; Strategie funkcjonalne; Implementacja strategii. Controlling strategiczny; Współczesne koncepcje zarządzania a zarządzanie strategiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne : koncepcje, metody. / pod red. Rafał Krupski. - Wyd.6 zm. i rozszerz. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2007. - 533 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Strategie i zarządzanie strategiczne; Planowanie strategiczne; Strategie funkcjonalne; Implementacja strategii. Controlling strategiczny; Współczesne koncepcje zarządzania a zarządzanie strategiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zarządzania strategicznego, 2. Cele przedsiębiorstwa, 3. Strategie przedsiębiorstw w dobie globalizacji, 4. Analiza strategiczna w przedsiębiorstwie, 5. Globalne przywództwo strategiczne, 6. Kontrola strategiczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Wprowadzenie; 2. Opracowanie strategii; 3. Planowanie strategii; 4. Inicjatywy strategiczne: wprawianie strategii w ruch; 5. Zestrajanie jednostek organizacyjnych i pracowników; 6. Planowanie operacji: zestrajanie programów doskonalenia procesów; 7. Planowanie operacji: prognozowanie sprzedaży, zdolność produkcyjna zasobów, budżety dynamiczne; 8. Zebrania poświęcone przeglądowi operacji i strategii; 9. Zebrania poświęcone testowaniu i adaptacji strategii; 10. Biuro zarządzania strategią
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Proces strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, R.II Ewolucyjne aspekty analiz sektorowych, R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze, R.IV Diagnoza stanu rozwoju sektora
3.Charakterystyka wybranych modeli procesu zarządza nia strategicznego, 4.Analiza strategiczna w procesie zarządzania strategicznego. R.II Ewoulcyjne aspekty analiz sektorowych : 1.Pojęcie
i ewolucja cyklu życia sektora, 2.Czynniki charaktery zujące fazy cyklu życia sektora, 3.Podstawowe zależnoś ci w ewolucji sektora, 4.Strategiczne zachowania firm w czasie ewolucji sektora, 5.Struktura sektora konkure ncyjnego. R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze : 1.Metoda pięciu sił Potera, 2.Analiza grup strategicznych, 3.Wywiad gospodarczy, 4.Prognozow anie rozwoju rynkowego, 5.Punktowa ocena atrakcyjności
sektora, 6.Krzywa doświadczeń. R.IV Diadnoza stanu rozwoju sektora : 1.Metodyka diagn ozowania faz rozwojowych sektora, 2.Metoda list kontro lnych w diagnozowaniu faz rozwoju sektora, 3.Identyfi kacja faz rozwoju sektora, 4.Możliwości wnioskowania diagnostycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział IV: Rodzaje strategii oraz strategie działania w wybranych sektorach: Strategia jakości w opiece zdrowotnej w Polsce; The opportunity cost of ethical conviction: Evidence from the uk FTSE4Good indices; Zarządzanie strategiczne w warunkach upadłości przedsiębiorstwa; Strategia zarządzania procesami dystrybucji; Strategia zarządzania jakością przepustką do UE; Konsolidacja sektora dystrybucji farmaceutyków na przykładzie Polskiej Grupy Farmaceutycznej S.A.; Formułowanie i implementacja strategii w przedsiębiorstwach sektora energetycznego; Analiza porównawcza strategii finansowych przedsiębiorstw narodowych i międzynarodowych; Uwarunkowania strategii personalnej przedsiębiorstwa; Strategie przedsiębiorstw rodzinnych; Strategiczne uwarunkowania nowoczesnych systemów wynagradzania w organizacjach; Strategie przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce; Internacjonalizacja przedsiębiorstwa jako przesłanka przetrwania i rozwoju - strategie umiędzynarodowienia; Strategie wynagrodzeń kadry kierowniczej jako element strategii przedsiębiorstwa; Rozdział V: Konkurencyjność, kształtowanie przewagi konkurencyjnej oraz czynniki sukcesu przedsiębiorstwa w kontekście UE i globalizacji: Przymus budowy przewagi konkurencyjnej jako wymóg nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem; Kreatywność jako element struktury kompetencji strategicznych menedżera; Alianse strategiczne organizacji non-profit i for profit jako narzędzie podnoszenia ich konkurencyjności; Kluczowe czynniki sukcesu polskich przedsiębiorstw w pespektywie integracji z Unią Europejską ( świetle badań empirycznych); Informacja źródłem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Warunki polskie pobudzające i hamujące konkurencyjność przedsiębiorstw; Źródła przewagi konkurencyjnej średnich przedsiębiorstw w Polsce na przykładzie branży piwowarskiej; Organizacja a kluczowe cechy konkurencyjności; Tendencje w nawiązywaniu aliansów strategicznych w państwach Europy Zachodniej; Elastyczność zasobów i kompetencji jako elementy strategii i przedsiębiorstwa; Przewagi konkurencyjne - próba systematyzacji; Strategiczne zarządzanie kompetencjami; Polskie przedsiębiorstwa w obliczu rynku konkurencyjnego Unii Europejskiej; Zarządzanie strategiczne zorientowane na innowacje; Innowacje czynnikiem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; Identyfikacja rodzajów determinantów działalności innowacyjnej przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych; Kluczowe kompetencje źródłem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Wpływ globalizacji na konkurencyjność przedsiębiorstwa; Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej opartej na wiedzy; Wymagania kompetencyjne otoczenia w dobie globalizacji a kondycja polskich przedsiębiorstw; Strategiczne znaczenie nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych; Determinanty wyboru strategii innowacyjnej w firmie; Rozdział VI: Strategia i zarządzanie strategiczne a systemy nadzoru korporacyjnego: Odpowiedzialność członków zarządów spółek kapitałowych za podejmowanie i realizację decyzji strategicznych; Rola rady nadzorczej w formułowaniu strategii; Nadzór korporacyjny jako niezbędny element przedsiębiorczości strategicznej; Nadzór korporacyjny w firmach rodzinnych- zarys mapy problemów; Problemy wynagradzania menedżerów i członków rad nadzorczych; Orientacja korporacyjna naczelnej kadry kierowniczej w spółkach kapitałowych; Partycypacja pracowników w zarządzaniu strategicznym w przedsiębiorstwach francuskich (koncepcja projet d' enterprise); Udział rady nadzorczej w przygotowywaniu strategii rozwoju firmy; Polityka dywidend a zmiana wartości rynkowej spółek notowanych na GPW w Warszawie; Corporate governance jako system monitorowania procesów realizacji strategii przedsiębiorstwa; Nadzór korporacyjny w procesie transformacji - wnioski z badań empirycznych; Wpływ zmiany właściciela na strategię przedsiębiorstwa; Rozdział VII: Nauczanie zarządzania strategicznego: Strategiczna Karta Wyników jako platforma nauczania Zarządzania Strategicznego; Problemy analizy sektorów w ujęciu globalnym; Wpływ fazy przygotowawczej na efektywność realizacji projektu na przykładzie organizacji szkolenia; Technologie informatyczne w nauczaniu zarządzania strategicznego; Uwarunkowania sukcesu nauczania wywiadu gospodarczego; Zarządzanie strategiczne jako przedmiot nauczania; Analiza strategiczna Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego- doświadczenia z pracy ze studentami nad opracowaniem Strategicznej Karty Wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne myślenie w firmie / Frank Krawiec. - Warszawa : Difin, 2003. - 228 s. : rys. ; 23 cm.
Wprowadzenie; R.1 koncepcja strategii; R.2 Wiedza w strategii wzrostu firmy; R.3 tradycyjny proces formułowania strategii firmy; R.4 Sztuka i nauka strategicznego myślenia; R.5 Cykl myślenia strategicznego w wyborze strategii firmy; Podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Przemiana błękitnego oceanu. 1. Sięgaj dalej niż najlepsi; 2. Fundamenty strategii kreowania rynku; 3. Umysł stratega błękitnego oceanu; 4. Człowieczeństwo, wiara w siebie i kreatywna kompetencja. Część II. Pięć kroków do dokonania przemiany błękitnego oceanu. Krok pierwszy jak zacząć? 5. Wybór właściwego miejsca rozpoczęcia; 6. Budowa odpowiedniego zespołu błękitnego oceanu; Krok drugi: Zrozum, gdzie jesteś w tej chwili. 7. Jasność co do aktualnej sytuacji. Krok trzeci: Wyobraź sobie, gdzie możesz być. 8. Odkrywanie ukrytych bolesnych punktów ograniczających rozmiary naszej branży; 9. Odkrywanie oceanu nieklientów. Krok czwarty: Znajdź drogę, by tam dotrzeć. 10. Systematyczna przebudowa granic rynku; 11. Rozwijanie alternatywnych możliwości błękitnego oceanu. Krok piąty: Wykonaj ruch. 12. Wybór posunięcia błękitnego oceanu i przeprowadzenie szybkich testów rynkowych; 13. Zakończenie przygotowywania i wprowadzenie w życie posunięcia błękitnego oceanu. Epilog: Przykład przemiany błękitnego oceanu na poziomie kraju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategią firmy / Franciszek Krawiec. - Warszawa : Difin, 2011. - 184 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Rozdział 1.: Istota i rola misji, wartości, wizji oraz strategii w procesie budowy systemu zarządzania strategią firmy, Rozdział 2.: Koncepcja strategii i jej ewolucja, Rozdział 3.: System zarządzania strategią, Rozdział 4.: Implementacja systemu zarządzania strategią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza przypadku jako metoda rozwiązywania problemów zarządzania w przedsiębiorstwie, 2. Analiza strategii przedsiębiorstwa - zakres i metody, 3. Wykorzystanie scenariuszy w analizie zmian w makrootoczeniu - przykład Polskich Linii Lotniczych LOT SA, 4. Wykorzystanie metody punkotowej w analizie aktrakcyjności sektora naftowego, 5. Wykorzystanie metody pięciu sił konkurencyjnych M.E. Portera do analizy sektora na przykładzie przemysłu odzieżowego, 6. Wykorzystanie metod analizy portfelowej w ocenie pozycji strategicznej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy UPC Poslka, 7. Wykorzystanie metody map kompetencji na identyfikacji źródeł przewagi konkurencyjnej na przykładzie zastosowania systemów odczytu optycznego w wybrnaych bankach, 8. Wykorzystanie łańcucha wartości w analizie zasobów przedsiębiorstwa 0 kierunki działań związane ze zwiększeniem wartości dodanej, 9. Wykorzystanie analizy SWOT przy wyborze strategii "błękitnego oceanu" - próba interpreatacji na przykładzie firmy MArwit
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - [5 dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., [2011]. - 377, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
R.1 Koncepcje zarządzania strategicznego: Pojęcie zarządzania strategicznego; Determinanty systemu zarządzania strategicznego; Geneza zarządzania strategicznego; Szkoły i nury w zarządzaniu strategicznym; Zasady zarządzania strategicznego. R.2 Typologia strategii zarządzania: Pojecie strategii zarządzania; Cele firmy; Wizja i misja firmy; Podział strategii zarządzania; Opcja strategiczna; Program działalności globalnej przedsiębiorstwa (DGP). R.3 Kierunki wykorzystania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym: Istota analizy preferencji; Zasady analizy preferencji; Strefa przygotowawcza analizy preferencji; Metoda rangowania; Metoda punktacji. R.4 Analiza strategiczna: Istota i zakres analizy strategicznej; Przegląd metod analizy makrootoczenia; Przegląd metod analizy sektorowej; Przegląd metod analizy strategicznej firmy; Podejście uniwersalne w analizie strategicznej firmy. R.5 Planowanie strategiczne: Planowanie strategiczne jako narzędzie rozwoju firmy; Internacjonalizacja i globalizacja a koncepcja planowania strategicznego; Analiza zdolności rozwojowej firmy; Restrukturyzacja firmy; Programowanie strategiczne; Plan biznesowy firmy. R.6 Implementacja strategii i kontrola strategiczna: Ch-ka procesu implementacji; Kontrola strategiczna w praktyce firmy; Analiza produktywności; Instrumenty analizy działalności operacyjnej; Analiza dziedziny zasobów ludzkich; Kompleksowa kwalifikacja działalności firmy. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr i magistr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел 1 ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ УПРАВЛЕНИЯ МАРКЕТИНГОМ: Глава 1. Основные понятия управления маркетингом; Глава 2. Стратегия и тактика управления маркетингом; Глава 3. Принципы управления маркетингом; Глава 4. Процессы и технология управления маркетингом; Глава 5. Организационные структуры управления маркетингом. Раздел 2 ОЦЕНКИ И ИЗМЕРЕНИЯ ПРИ УПРАВЛЕНИИ МАРКЕТИНГОМ: Глава 6. Архитектура экспертно-аналитических методов оценки конкурентного позиционирования в управлении маркетингом (макро- и мезоуровень); Глава 7. Методы прогнозирования и оценки рисков поведения фирмы в конкурентной среде; Глава 8. Методология определения значимых кластерных групп в регионе; Глава 9. Методы оценки позиционно-деятельностного поведения компании (SWOT/TOWS- и PEST-анализ); Глава 10. Использование моделей матричного позиционирования для оценки конкурентной позиции (BKG, модель SPACE и др.); Глава 11. Методы оценки и индикатирования регионов Российской Федерации. Раздел 3 СТРАТЕГИИ УПРАВЛЕНИЯ ОБЪЕМАМИ ПРОДАЖ: Глава 12. Продуктовые стратегии. Подходы к разработке нового товара. Оценка степени новизны продукта для фирмы; Глава 13. Стратегии оптимальной длины товарной линии; Глава 14. Позиционирование и управление лояльностью компании; Глава 15. Бренд-маркетинг. Репутация торговой марки; Глава 16. Стратегия ценообразования - стратегия развертывания функции качества. Раздел 4 КОРПОРАТИВНЫЕ СТРАТЕГИИ УПРАВЛЕНИЯ: Глава 17. Конкурентные стратегии; Глава 18. Позиционные стратегии участников рынка; Глава 19. Стратегии диверсификации; Глава 20. Стратегии маркетинга, ориентированного на стоимость. Особенности рынка слияний и поглощений. Практикум. Список литературы.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej