Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(40)
Forma i typ
Książki
(40)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(28)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(29)
Czytelnia
(35)
Autor
Błaszczyk Wanda
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Aleksandrowicz Tomasz R
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Faerman Sue R
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kobyłko Grzegorz
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Leszczyński Zdzisław
(1)
McGrath Michael R
(1)
Misztal Piotr
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Nita Bartłomiej
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pawlak Marek
(1)
Quinn Robert E
(1)
Robbins Stephen P
(1)
Robson Mike
(1)
Rucińska Danuta
(1)
Skotnicka Bożena
(1)
Skowron-Grabowska Beata
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Smith Michael L
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szkoda Jerzy
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Thompson Michael P
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Tłoczyński Dariusz
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Williams C. Arthur Jr
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Young Peter C
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łagowski Edmund
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Żuchowski Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(40)
Temat
Zarządzanie
(18)
Przedsiębiorstwo
(14)
Zarządzanie jakością
(10)
Organizacja
(9)
Jakość
(6)
Jakość produktu
(5)
Marketing
(4)
Kadry
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Informacja dla zarządzania
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Menedżerowie
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produkcja
(2)
Ryzyko
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Agrobiznes
(1)
Banki
(1)
Benchmarking
(1)
Bhp
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komputery
(1)
Kursy walutowe
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Motywacja
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Negocjacje
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odzież
(1)
Opakowania
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca
(1)
Projektowanie
(1)
Projekty
(1)
Promocja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiortswa małe i średnie
(1)
Przemysł
(1)
Przywództwo
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rozliczenia międzynarodowe
(1)
Rynek
(1)
Rynek ubezpieczeniowy
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Strony WWW
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Towar
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ubezpieczenia majątkowe
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Usługi
(1)
Wychowanie
(1)
Zachowanie
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zawód
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Zadania centrów logistycznych w realizacji usług logistycznych; 2. Centrum logistyczne jako ogniwo łańcucha dostaw; 3. Wpływ lokalizacji centrów logistycznych na realizację ich zadań w łańcuchach dostaw; 4. Centra logistyczne jako organizacje wielopodmiotowe; 5. Koncepcje funkcjonowania centrów logistycznych w łańcuchach dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zachowań w organizacji. 2. Osobowość i wartości. 3. Postrzeganie i indywidualne podejmowanie decyzji. 4. Postawy w pracy. 5. Koncepcje motywacji. 6. Motywacja: od koncepcji do zastosowań. 7. Emocje i nastroje. 8. Podstawy zachowań. 9. Zespoły robocze. 10. Komunikacja. 11. Przywództwo. 12. Władza i politykowanie. 13. Konflikt i negocjacje. 14. Podstawy struktury organizacyjnej. 15. Kultura organizacji. 16. Zmiana w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami / Marek Pawlak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 276 s. : rys. ; 24 s.
1. Pojęcie projektu 2. Tworzenie rozwiązań w ramach zarządzania projektami 3. Zarządzanie projektem w sensie funkcjonalnym 4. Struktury organizacyjne zarządzania projektami 5. Zarządzanie zespołem projektowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy zarządzania w praktyce gospodarczej / Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2006. - 375 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Systemowe podejście do jakości w oparciu o normy ISO serii 9000; 2. System zarządzania środowiskowego; 3. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy 4. Zarządzanie jakością w poszczególnych sektorach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Cz.1 Spojrzenie na ryzyko i zarządzanie ryzykiem: R.1 Wprowadzenie do analizy ryzyka i niepewności, R.2 Wstęp do zarządzania ryzykiem. Cz.2 Szacowanie ryzyka: R.3 Szacowanie ryzykaI Podstawowe kryteria oceny ryzy ka, R.4 Szacowanie ryzykaII Metody ilościowe w szacowa niu ryzyka, R.5 Majątkowe źródła potancjalnego ryzyka, R.6 Źródła potencjalnego ryzyka strat w zasobach ludz kich. Cz.3 Metody i techniki zarządzania ryzykiem: Dz.1 Przegląd środków i metod zarządzania ryzykiem: R.7 Kontrola ryzyka, R.8 Metody finansowania ryzykaI, R.9 Metody finansowania ryzykaII, Dz.2 Metody decyzyj ne:cele i analiza: R.10 Podstawowe zasady zarządzania ryzykiem w organizacjach, R.11 Metody decyzyjne w za rządzaniu ryzykiem:organizacja i analiza danych.Cz.4 Instytucje ubezpieczeniowe i ubezpieczenia: R.12 Wpro wadzenie do sektora ubezpieczeniowego, R.13 Wycena ube zpieczeń, R.14 Przepisy ubezpieczeniowe i ocena finan sowa towarzystw ubezpieczeniowych, R.15 Prawne aspekty umów ubezpieczeniowych, R.16 Analiza umów ubezpiecze niowych:ubezpieczenia majątkowe i ubezpieczenia od od powiedzialności cywilnej, R.17 Analiza umów ubezpiecze niowych:ubezpieczenia na zycie, R.18 Analiza umów ubez pieczeniowych:ubezpieczenia zdrowotne. Cz.5 Zagadnie nia z zakresu administracji w zarządzaniu ryzykiem : R.19 Przegląd zagadnień administracyjnych w procesie zarządzania ryzykiem, R.20 Umowy ubezpieczenia majątko wego i od odpowiedzialności cywilnej, R.21 Odszkodowa nia dla pracowników i bezpieczeństwo miejsca pracy, R.22 Plany świadczeń pracowniczych, R.23 Projektowanie planów świadczeń pracowniczych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 368/369 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Instytucjonalizacja edukacji 2. Podstawy dydaktyki menadżerskiej 3. Metody kształcenia menedżerów 4. Podnoszenie efektywności edukacji menedżerskiej 5. Rola nauczyciela akademickiego 6. Praca dydaktyczno- wychowawcza 7. Pomoce dydaktyczne wspomagające efektywność nauczyciela 8. Łączenie procesu dydaktycznego z procesem wychowawczym 9. Funkcje dydaktyczne i wychowawcze nauczyciela w kształceniu menedżerów 10. Narzędzia wirtualne - infostrady
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw na rynku turystycznym, 2. Proces uruchomienia działalności usługowej w małych i średnich przedsiębiorstwach sektora turystycznego, 3. Wybrane nowoczesne metody organizacji i zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami na rynku turystycznym, 4. Zarządzanie finansami małych i średnich przedsiębiorstw w sektorze turystycznym, 5. Ocena efektywności ekonomicznej małego i średniego przedsiębiorstwa w sektorze turystycznym, 6. Rozliczenia podatkowo-ubezpieczeniowe małych i średnich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej