Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
Forma i typ
Książki
(29)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(20)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(26)
Autor
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Maćkowska Renata
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Andrzejewski Piotr
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Bland Michael
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Davis Anthony
(1)
Duda Aneta
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Flis Jarosław
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Levine Michael
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Misiołowski Robert
(1)
Ociepka Beata
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Parkes Aneta
(1)
Podgórska Joanna
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Szocki Józef
(1)
Szostok Patrycja
(1)
Theaker Alison
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Wragg David
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Święćkowska Teresa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Public relations
(27)
Środki masowego przekazu
(26)
Komunikacja społeczna
(12)
Dziennikarze
(4)
Marketing polityczny
(4)
Reklama
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Komunikacja polityczna
(3)
Opinia publiczna
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Sponsoring
(3)
Czasopisma
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Internet
(2)
Kultura masowa
(2)
Marketing
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Polityka
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Socjotechnika
(2)
Targi i wystawy
(2)
Administracja publiczna
(1)
Controlling
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gazety
(1)
Grupy nacisku
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nieruchomości
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje
(1)
Prawo do informacji niejawnej
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Private equity
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Radiofonia
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Sport
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Strony WWW
(1)
Telewizja
(1)
Venture capital
(1)
Wybory
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Nurt krytyczny w teorii public relations. Nowe koncepcje teoretyczne czy tylko kontestowanie dotychczasowych podejść badawczych, modeli i wzorców działania; Cz. I Public relations w zarządzaniu organizacjami. Nowe koncepcje, nowe wyzwania: Komunikacja wewnętrzna - czynnik sukcesu komunikacyjnego organizacji; CSR jako narzędzie budowania marki; Wizerunek przedsiębiorstwa w kryzysie (na przykładzie Toyoty); etykieta biznesu w kreowaniu wizerunku; etyczne aspekty public relations; Czy PR potrzebuje retoryki?; Cz. II Rola public relations w zarządzaniu publicznym: Public relations w rozwiązywaniu problemów społecznych; Public relations uczelni; Rola procesu komunikowania w budowaniu relacji z interesariuszami jednostek ochrony zdrowia. Badania sondażowe; Tożsamość wizualna jako narzędzie budowy wizerunku miast w Polsce na podstawie sygnatur promocyjnych; Industriada 2010 - promocja sieciowego produktu turystycznego poprzez wydarzenie. Studium przypadku; Public relations i wykonywanie zadań oraz pełnienie funkcji jednostek samorządu terytorialnego w realizacji idei społeczeństwa obywatelskiego; Poza-pr-owskie kreowanie wizerunków narodowych: przykład "Entropy"; Strategie komunikowania organizacji pożytku publicznego z potencjałem darczyńcami w kontekście motywacji Polaków przy wyborze organizacji, którym przekazują 1% podatku; Istota public relations w świadomości studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach w świetle przeprowadzonych badań; Znaczenie city diplomacy w międzynarodowej promocji miast; Unia Europejska a obywatele - skuteczna czy nieskuteczna komunikacja; Wpływ działań public relations w projektach PHARE na wynik referendum europejskiego w województwie śląskim; Cz. III Nowe media czy stare media. Wzlot czy upadek znaczenia mediów w działalności public relations: Media relations jako istotny element kreowania wizerunku nowoczesnej organizacji; Media społecznościowe w budowaniu wizerunku szkoły wyższej. Raport z badań przeprowadzonych w Akademii ekonomicznej w Katowicach; Zarządzanie wizerunkiem polityka w obszarze social media; Wykorzystanie mediów społecznościowych przez grupy nacisku a wizerunek firmy; Media jako źródło i środek upowszechniania doktryn i ruchów społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda. - Warszawa : Difin, 2010. - 274 s. : il. ; 23 cm.
1. Public relations w teorii: Istota i rola public relations; Jakiego public relations potrzebuje samorząd?; Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej; Media relations w samorządzie; Media szansą dla lokalnych społeczności; Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu; 2. Public relations w praktyce samorządowej: Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów; Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie; Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Rozdział I : Teoretyczne zagadnienia public relations : 1. Public relations theory and professional project , 2. " Czwarta władza " . Czy nad public relations ? , 3. Public relations w strukturze organizacyjnej korporacji - założenia modelowe a rzeczywistość , 4. Otoczenie jako determinanta podejmowania decyzji w organizacji publicznej , 5. Rola public relations w marketingu społecznym ; Rozdział II : Wizerunek i jego badanie : 6. Europejski monitor komunikacyjny - portret branży PR w czasach niepokoju , 7. Rankingi najbogatszych polaków a wizerunek przedsiębiorcy , 8. Analiza dyskursu jako metoda badania wizerunku , 9. Znaczenie działań promocyjnych i wizerunkowych w procesie otwierania polskiej gospodarki , 10. Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako element promocji kraju na przykładzie Polski , Rozdział III : Public relations w firmie : 11. Public relations - jako wyznacznik jakości w systemie zarządzania przedsiębiorstwem , 12. Ograniczenia audytu komunikacyjnego przeprowadzonego siłami wewnętrznymi firmy , 13. Zasady działania w sytuacjach kryzysowych , 14. Polityka informacyjna firm a identyfikacja pozytywnych efektów sytuacji kryzysowych , 15. Kreowanie wizerunku placówki medycznej ; Rozdział IV : Społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność firm a wizerunek : 16. Zaangażowanie społeczne organizacji komercyjnych akcentem we współczesnym kształtowaniu wizerunku korporacyjnego , 17. Firmy jako obywatele . Jako pogromcy reklam wpływają na wizerunek firm ? 18. Etyka - komu to potrzebne ? , 19. Kapitał społeczny w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa , 20. Niedobór kompetencji społecznych pracowników jako problem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w przedsiębiorstwie , 21. Kształtowanie wizerunku pracodawcy poprzez działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu ; Rozdział V : Media a public relations : 22. Relacje pomiędzy specjalistami PR i dziennikarzami w świecie wyników badań dziennikarzy , 23. Relacja rzecznik - dziennikarz . Uwagi praktyczne , 24. Rola mediów elektronicznych w komunikacji biznesowej na przykładzie radia o profilu ekonomiczno - biznesowym , 25. Rola czasopism lokalnych w budowaniu wizerunku regionu , 26. Społeczna przestrzeń internetu , 27. Pomiędzy zasadami etyki a praktyką public relations . Przypadek szczególny : Internet ; Rozdział VI : Public relations w przestrzeni publicznej : 28. Sex , zbrodnie , defraudacje ů. Kryzysowe public relations Organizacji Narodów Zjednoczonych , 29. Rola public relations w komunikowaniu projektów politycznych , 30. Znaczenie działań public relations w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego ze społecznością lokalną 31. Wybrane zagadnienia PR w urzędach miejskich , 32. Między otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym organizacji . Studenci szczególnym elementem otoczenia uczelni , 33. Rozumienie istoty public relations przez studentów studiów stacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach - analiza wyników przeprowadzonych badań , 34. Współczesny wizerunek nauczyciela akademickiego w opinii studentów AE w Katowicach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej / Krystian Dudek. - Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" ; Praga : Verbum , 2015. - 316, [2] s. : rys., tab. ; 25 cm.
1.Rzecznictwo prasowe jako działalność społeczno-komunikacyjna: ujęcie teoretyczne; 2. Metodologiczne założenia badań własnych; 3. Znaczenie i rola rzeczników prasowych- studium empiryczne w województwie śląskim; 4. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych w ocenie dziennikarzy- studium empiryczne w województwie śląskim; 5. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych- podsumowanie studium empirycznego w województwie śląskim. Wnioski kocowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Strategia: 1. Kroki budowania strategii, 2. Cele i odbiorcy komunikowania, 3. Zrozumienie odbiorców, 4. Opracowanie przekazu, 5. Ramy działania, 6. Wybór form przekazu. Cz. II Taktyka: 1. Kontakt z dziennikarzem, 2. Komunikat prasowy, 3. Sprostowanie, 4. Program telewizyjny, 5. Konferencja prasowa, 6. Obecność w mediach, 7. Impreza masowa, 8. Aktywność odbiorców, 9. Impreza oficjalna. Cz. III Pola bitew: 1. Pola komunikowania, 2. Sytuacje kryzysowe, 3. Role rzecznika prasowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Poradnik: 1. Istota Public Relations, 2. Budowanie wizerunku publicznego - przegląd narzędzi PR, 3. Media relations jako instrument kreowania wizerunku publicznego, 4. Konferencje prasowe, 5. Business lunch, 6. Wywieranie wpływu przez ubiór,7. Budowanie własnego wizerunku - rola kanałów komunikacji, 8. Budowanie własnego wizerunku - wystąpienia publiczne, 9. Wyborcze media realtions. Cz. II Warsztat 10. Doskonalenie umiejętności z zakresu kreowania wizerunku - propozycje ćwiczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy w mediach / Józef Szocki. - Poznań, Wrocław : PASSAT - Paweł Pietrzyk, 2008. - 181, [1] s. ; 21 cm.
(Podręczniki)
1. Wizerunek firmy- pojęcia i miejsce w ej strategii marketingowej: Kultura organizacyjna i tożsamość firmy oraz istota i wartość jej wizerunku; Wyróżniki tożsamości firmy jako wyróżniki jej wizerunku; Pojęcie wizerunku marki. Relacje między wizerunkiem firmy a wizerunkiem marki; Znaczenie wizerunku firmy. Procesy globalizacyjne; Wizerunek firmy w jej strategii marketingowej i systemie wynikających z niej celów; 2. Wizerunek firmy w teorii zachowań: Adresaci wizerunku firmy; Oddziaływanie wizerunku firmy na zachowania nabywców; Kształtowanie postawy klienta; Adresaci wizerunku firmy jako odbiorcy mediów; 3. Zarządzanie wizerunkiem firmy: Ważniejsze teorie zarządzania; Zarządzanie firmą i jej wizerunkiem; Oddziaływanie procedur zarządzania firmą i marketingiem na jej wizerunek; 4. Działania public relations za pomocą mediów (media relations): Charakterystyka public relations; Public relations a inne formy promocji firmy; Public relations jako działanie. Pojęcie metody public relations; Perswazyjny charakter gatunków dziennikarskich; Język mediów i jego rola perswazyjna; Sugestia, manipulacja i działanie na podświadomość człowieka jako metody public relations; Typowe działania public relations; Wykorzystanie siły mediów w działaniu public relationsl Mediatyzacja polityki jako public relations aktorów politycznych; 5. Prasa w procesie wizualizacji firmy: Prasa: pojęcie i podmiot nauki; Pojęcia i typologia gazet i czasopism; Redakcja, redaktor i redagowanie; Agencje prasowe; Kolportaż prasy i jej czytelnictwo; Rynek prasowy jako rynkowy wizerunek firmy; Zalety prasy z punktu widzenia reklamy; Reklama prasowa; Wizualizacja firmy jako efekt reklamy prasowej; 6. Radio w procesie fonetyzacji firmy: Radio i jego dzieje; Radio jako sztuka; Rynek radiowy; Reklama radiowa; Fonetyzacja firmy przez radio; 7. Wykorzystanie telewizji i filmu do unaoczniania i nagłaśniania firmy: Charakterystyka telewizji; charakterystyka filmu; Telewizja i film jako sztuki; Rynek telewizyjny; Reklama telewizyjna i kinowa; Audiowizualizacja firmy przez reklamę telewizyjna i kinową; 8. Internet i multimedia w procesie zapisywania i przesyłania tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firmy: Charakterystyka Internetu; Multimedia i ich funkcjonowanie. Konwergencja mediów. Rynek multimediów; Konstrukcja przekazu w Internecie i multimediach; Reklama firm w Internecie i multimediach; Zapisywanie i przesyłanie tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Prawne i społeczne a polityczne uwarunkowania dostępu do informacji i zarządzania informacją: Funkcjonowanie prawa do informacji publicznej w działalności samorządu lokalnego; Działalność organów samorządu terytorialnego a dostęp do informacji publicznej (na tle orzecznictwa sądów administracyjnych); Karna ochrona prawa do informacji publicznej; Informacja publiczna on-line. Stopień realizacji wymogu prawnego przez gminy i powiaty Lubelszczyzny; Sądowa kontrola udostępniania informacji publicznej; Zasady nieudzielania informacji publicznej; Ograniczenia dostępu do informacji publicznej (zagadnienia wybrane); Dostęp do informacji publicznej w polskim planowaniu przestrzennym, sektorze Administracji Publicznej; Przesłanki dobrego zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego; Koncepcje budowy społeczeństwa informacyjnego w UE i ich konsekwencje dla Polski; Budżet jednostki samorządu terytorialnego jako źródło w informacji publicznej. R.2 Polityka informacyjna i media w samorządzie lokalnym: Polityka informacyjna w samorządzie terytorialnym a społeczeństwo obywatelskie; Lokalna przestrzeń komunikacyjna mediów periodycznych w Polsce; Samorząd - media: wzajemne relacje i ich granice; Rola samorządu terytorialnego w procesie budowy społeczeństwa informacyjnego; Dwa światoobrazy: media i samorządy w społeczeństwie obywatelskim; Wolność wypowiedzi prasy lokalnej a samorząd terytorialny; Sprawne zarządzanie jako element budowania wiarygodności urzędów samorządowych i zaufania mieszkańców; Wizerunek Rady Miasta Lublina w prasie lokalnej (na podstawie tytułów i nagłówków); Samorząd lokalny na łamach lubelskich dzienników; Dlaczego media i samorząd prowadzą wojnę?; Dlaczego lokalne media są krytycznie nastawione do władzy samorządowej?; Władza, media, społeczeństwo - komunikacja lokalna na przykładzie Wielkiej Brytanii; Administrowanie informacją jako formą własności organów rządowych i samorządowych Ukrainy. R.3 Marketing i public relations jednostek samorządu terytorialnego: Zarządzanie informacją w gminie - podejście strategiczne czy marketingowe?; Public relations jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie Lubelszczyzny; Polityka informacyjna urzędu miasta - PR, E - Urząd, promocja miasta (na przykładzie Warszawa); Polityka komunikacyjna województwa opolskiego; Imagistyka w procesie pozyskiwania inwestorów przez gminy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Public relations- komunikowaniem w społecznej przestrzeni; 2. Środki komunikowania się w promocji- obraz i treść; 3. Współpraca z mediami jako element działań public relations; 4. Dziennikarstwo- public relations razem i osobno; 5. Rola kultury organizacji w działalności public relations; 6. Strategie działań public relations w sytuacjach kryzysowych; 7. Podstawowe zadania lobbysty; 8. Kultura języka w kontekście problemów komunikacji werbalnej; 9. Strategia perswazji w public relations; 10. Działania public relations na przykładzie PLL LOT S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej