Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(45)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(43)
Publikacje naukowe
(6)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(26)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(39)
Autor
Frejtag-Mika Eliza
(2)
Gorynia Marian
(2)
Gąsowska Magdalena K
(2)
Strużycki Marian
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Brdulak Jacek
(1)
Butowski Leszek
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Choroszczak Jerzy
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Dynus Magdalena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Glabiszewski Waldemar
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górzyński Michał
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kola Maria
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kondak Anna
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kołosowska Bożena
(1)
Kroik Janusz
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kröger Fritz
(1)
Kuciński Kazimierz
(1)
Kurowska Joanna
(1)
Kuzel Marcin (1976- )
(1)
Kwiatkowski Aleksander
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lech Aleksandra
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Mikulec Marek
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Najlepszy Eugeniusz
(1)
Nehring Anna
(1)
Noga Marian
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Paweł
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Patyk Jacek
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Petrov Alexander
(1)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(1)
Piocha Stanisław (1941- )
(1)
Piotrowski Zbigniew
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rosa Kacper
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Rzemieniak Magdalena
(1)
Samul Joanna
(1)
Sieradzka Katarzyna
(1)
Simiński Roman
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sobczak Iwona (1974- )
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Stawicka Magdalena Kinga
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Stępień Kinga
(1)
Sulich Adam
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szymański Władysław
(1)
Słociński Sebastian
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Vizjak Andrej
(1)
Widera Wiktor
(1)
Wojewoda Izabela
(1)
Wojnicka Elżbieta
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Woodward Richard
(1)
Zalewski Romuald I. (1941- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Temat
Przedsiębiorstwo
(30)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(11)
Unia Europejska
(11)
Polska
(10)
Globalizacja
(9)
Konkurencyjność
(9)
Innowacje
(8)
Gospodarka
(6)
Konkurencja
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Banki
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Marka*
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Benchmarking
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Gospodarka narodowa
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kadry
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Motywacja pracy
(2)
Ocena pracowników
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Programy pomocowe UE
(2)
Rynek
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Alokacja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Blogi
(1)
Czas
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Ekonomia
(1)
Emerytura
(1)
Energetyka
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Faktoring
(1)
Fundusz Spójności UE
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Internacjonalizm
(1)
Inwestycje
(1)
Języki informacyjne
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kolejnictwo
(1)
Konkurencyjność międzynarodowa
(1)
Konsorcjum bankowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(1)
Lotnictwo
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Meblarstwo
(1)
Medycyna
(1)
Mentoring
(1)
Metody badawcze
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Monopole
(1)
Motywacja
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Naród
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Osobowość
(1)
Pieniądz
(1)
Poczta
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polityka strukturalna UE
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Pracodawcy
(1)
Prawo
(1)
Produkt*
(1)
Prywatyzacja
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(6)
Czasopismo naukowe
(2)
Monografia
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Zarządzanie i marketing
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Transport i logistyka
(2)
46 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Konkurencja jako obszar działań reklamowych- podstawy i uwarunkowania; 2. Internacjonalizacja przedsiębiorstw a ich konkurencyjność- kontekst skuteczności marketingowej; 3. Procesy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwach; 4. Reklama jako narzędzie zmiany zachowań konsumpcyjnych; 5. Tendencje rozwojowe rynku reklamowego w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zmiana paradygmatu przestrzeni komunikacyjnej a rozwój infrastruktury społeczno-gospodarczej, 2.Infrastruktura transportu Polski w świetle integracji z UE, 3.Techniczna infrastruktura polskiego transportu lotniczego w XXI wieku, 4.Infrastruktura polskiego transportu kolejowego, 5.Infrastruktura informacyjna w Polsce, 6.Infrastruktura telekomunikacyjna w Polsce, 7.Kapitał ludzki w Polsce w warunkach gospodarki informacyjnej, 8.Szkolnictwo wyższe w Polsce. Podstawowe charakterystyki i tendencje rozwojowe, 9.Infrastruktura oświatowa w Polsce, 10.Infrastruktua edukacyjna na obszarach wiejskich, 11.Uwarunkowania infrastrukturalne konkurencyjności przedsiębiorstwa na obszarach wiejskich, 12.Bezpieczeństwo w infrastrukturze współczesnych systemów społeczno-gospodarczych na przykładzie modelu systemu obronnego RP, 13.Informatyzacja sektora usług, 14.Stan infrastruktury prawnej, 15.Zmiana paradygmatu komunikacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Synteza badań nad transformacją polskich przedsiębiorstw: Wprowadzenie; Badania empiryczne strategii polskich przedsiębiorstw a teoria zarządzania strategicznego; Aspiracje rozwojowe polskich przedsiębiorstw; Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw; Innowacyjność polskich przedsiębiorstw w okresie transformacji gospodarczej; Rozwój zewnętrzny przedsiębiorstw w Polsce; Firmy zagraniczne w Polsce; Procesy prywatyzacji polskich przedsiębiorstw; Restrukturyzacja polskich przedsiębiorstw i przekształcenia kapitałowe; Grupy kapitałowe; Sylwetki polskich menedżerów; Kultura organizacyjna polskich organizacji w okresie transformacji; Nowoczesne techniki i koncepcje zarządzania; Zmiany struktur organizacyjnych; Ewolucja polskich przedsiębiorstw w latach 1989-2000 w świetle statystyk i rankingów. Cz. II Zachowania strategiczne polskich przedsiębiorstw w sektorach globalnych: Wprowadzenie: Założenia metodologiczne do badań empirycznych; Dywersyfikacja produktowa i branżowa; Zakres integracji pionowej polskich przedsiębiorstw; Strategia zarządzania dostawcami a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa; Strategie konkurencji polskich przedsiębiorstw; Sposoby rozwoju polskich przedsiębiorstw; Strategie przedsiębiorstw w sektorach dojrzałych na przykładzie sektora browarniczego; Strategie przedsiębiorstw w sektorach schyłkowych na przykładzie sektora stoczniowego; Zmiany struktur gospodarczych działalności; Ocena sukcesu przedsiębiorstw polskich w okresie transformacji; Empiryczny model strategii polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Teoretyczne aspekty ekspansji zagranicznej firm i strategii firm loklanych, 2.Badanie empirycznej strategii firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych, 3.Implikacje praktyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metodologiczne zagadnienia konkurencyjności, 2. Rola polityki państwa w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, 3. Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, 4. Kapitał ludzki czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, 5. Poprawa konkurencyjności przedsiębiorstw w świetle doświadczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Analizy na poziomie produktu : 1.Modele rozwoju produktu, 2.Struktury i opcje organizacyjne rozwoju produkty. Cz. II Analizy na poziomie przedsiębiorstwa : 1.Znaczenie marki w budowaniu wizerunku i wartości przedsiębiorstwa usługowego, 2.Elementy promocji i jej zadania w przedsiębiorstwie, 3.Funkcje strategii logistycznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4.Rola czynnika ludzkiego w osiąganiu przez firmę przewagi konkurencyjnej na rynku, 5.Warunki wzrostu efektywności przedsiębiorstwa "Poczta Polska" w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej. Cz. III Analiza na poziomie samorządu terytorialnego : 1.Zróżnicowanie regionalne w Polsce w okresie transformacji systemu społeczno-gospodarczego, 2.Rola jednostek samorządu terytorialnego w finansowaniu rozwoju lokalnego (na przykładzie miasta Łomża), 3.Źródła finansowania zadań własnych samorządu terytorialnego na przykładzie powiatu w Ełku. CZ.IV Analizy na poziomie sektora : 1.Konsolidacja sektora bankowego a istota spółdzielczości, 2.Rola i funkcje banków w systemie finansowym państwa, 3.Zastosowanie metod taksonomicznych w wyznaczaniu mierników rozwoju gospodarczego, 5.Eduukacyjne uwarunkowania rozwoju MŚP
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sukces w niszy - czy to w ogóle możliwe? 2. Pożegnanie z niszą - koniec tradycyjnych strategii. 3. Endgame - rozgrywka końcowa otwiera niszom okna czasowe. 4. Nisze - części większych rynków. 5. Wielkie problemy małych nisz. 6. Elementy strukturalne prosperującej niszy. 7. Dziewięć strategii niszowych. 8. Jak się tworzy i rozbudowuje nisze rozgrywek końcowych. 9. Niewykorzystany potencjał nisz rozgrywek końcowych. 10. Sukces w niszach ekonomicznych w warunkach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja systemu innowacyjnego i jej teoretyczne podstawy, 2. Charakterystyka powiązań w procesie innowacyjnym, 3. Przedsiębiorstwa w systemie innowacyjnym Polski, 4. Polityka innowacyjna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ 1. Gospodarka oparta na wiedzy śwaitowej jako nośnik rozwoju i integracji gospodarczej : Gospodarka oparta na wiedzy wkracza w świat paradygmatów; Paradygmat "Nowej Gospodarki" jako wyzncznik konkurencyjności gospodarki krajowej; Unia Europejska: w poszukiwaniu nowej strategii rozwoju; cechy i tendencje rozwojowe teorii handlu międzynarodowego; wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na handel międzynarodowy; Rynki wschodzące - ocena potencjału rozwoju gospodarczego; Nowa ekonomia instytucjonalna jako nowa perspektywa badawcza w analizowaniu procesów gospodarczych; CZĘŚĆ 2. Determinanty przedsiębiorczości i konkurencyjności w praktyce gospodarczej : Znaczenie przedsiębiorstw w Polsce w podnoszeniu wartości kapitału ludzkiego jako źródła przewagi konkurencyjnej; Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju gospodarczego; Przedsiębiorczość indywidualna i zespołowa w świetle teorii ryzyka. Ryzyko w bankowości; Makroekonomiczne warunki funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw; metody zwalczania bezrobocia w Polsce - przykład regiony lubelskiego; Dylematy systemów emerytalnych w Polsce i w innych państwach Unii Europejskiej; Etyczna i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w dobie globalizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Innowacje a konkurencyjność: 1. Kapitał ludzki podstawą budowania przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw, 2. Innowacje marketingowe jako narzędzie poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa w warunkach dynamicznych zmian, 3. Infrastruktura wsparcia przedsiębiorczości akademickiej i jej rola w podnoszeniu konkurencyjności regionu, 4. Innowacyjność w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa dystrybucji energii elektrycznej, 5. Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw budowlanych, 6. Restrukturyzacja a globalna konkurencyjność polskich przedsiębiorstw, 7. Procesy innowacyjne a zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw, 8. Działalność badawczo-rozwojowa i innowacyjna w aspekcie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw, 9. Czy można dokonać przełomu w ocenie opłacalności projektów w obszarze IT?. Cz.II Finansowanie działalności innowacyjnej i innowacje w sektorze usług finansowych: 1. Struktura finansowania innowacji w Polsce - problem luki kapitałowej, 2. Finansowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw z zewnętrznych źródeł kapitałów własnych, 3. Zmiany w finansowaniu działalności B+R w przedsiębiorstwach, 4. Wybrane instrumenty wsparcia innowacyjności polskich przedsiębiorstw w latach 2007-2013, 5. Finansowanie innowacji ze srodków pomocowych Unii Europejskiej a konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, 6. Private equity i venture capital jako źródło finansowania działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce, 7. Private equity/venture capital jako źródło finansowania działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce, 8. I-REEIT's - innowacja na rynku finansowania nieruchomości, 9. Rozwój rynku detelicznych instrumentów płatnicznych stosowanych w transakcjach internetowych, 10. Współpraca przedsiębiorstw z bankami w obszarze systemu płatniczego w Polsce w 2006 roku. - wyniki ogólnopolskiego badania ankietowego, 11. Wykorzystanie usług płatnicznych przez masowych wierzycieli w Polsce w 2006 roku, 12. Wykorzystanie innowacji bankowych przez przedsiębiorstwa sektora małych i średnich przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przewaga konkurencyjna firmy: od lokalizacji do strategii globalnych, 2. Nieporozumienia wokół konkurencyjności, 3. Restrukturyzacja przedsiębiorstw jako warunek rozwoju, 4. Warunki konkurowania małych i średnich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej, 5. Czynniki rozwoju MSP w Unii Europejskiej i w Polsce, 6. Projektowanie podjęcia i/lub rozszerzenia działalności gospodarczej przez małe i średnie przedsiębiorstwa, 7. Wybór optymalnego źródła finansowania przedsiębiorstwa w dobie wzmożonej konkurencyjności gospodarki, 8. Realizacja innowacji w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 9. Wrażliwość przedsiębiorstwa na zmieniające się potrzeby klienta, 10. Efekty dostosowań strukturalnych w przemyśle Polski w okresie przedakcesyjnym do Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. 1. Czynniki rozwoju gospodarki opartej na wiedzy, Cz. 2. Organizacyjne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw, Cz. 3. Prawno - finansowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 4. Biznes elektroniczny w rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 5. technologie informacyjne i aplikacje na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 6. Uwarunkowanie rozwoju rynku kapitałowego w Polsce, cz. 7. Suplement metodologiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
I. Nowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa: 1. Kilka refleksji na temat nowych źródeł wzrostu wartości przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorstwa a integracja i globalizacja; 3. Droga złotego do Euro; 4. Klient kapitałem przedsiębiorstwa II. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa: 1. Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstwa metodą podnoszenia jego wartości; 2. Nowoczesna rachunkowość zarządcza jako źródło informacji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa 3. Modelowanie i kreowanie wzrostu wartości firmy 4. Niematerialne źródła wartości przedsiębiorstwa 5. Wartość dla klientów generatorem wartości przedsiębiorstwa III. Organizacyjne źródła wartości przedsiębiorstwa 1. Systemy zarządzania wiedzą warunkiem wzrostu wartości firmy 2. Wpływ jakości nadzoru korporacyjnego na wartość spółki 3. Procesowe zarządzanie przedsiębiorstwem 4. Konkurowanie czasem w świetle innych koncepcji zarządzania 5. Zarządzanie wiedzą o kliencie źródłem wartości przedsiębiorstwa IV. Pomiar wybranych wartości przedsiębiorstwa: 1 Kreacja wartości przedsiębiorstwa i metody pomiaru 2. Klasyfikacja metod oceny opłacalności przedsięwzięcia inwestycyjnego 3. Metody pomiaru wartości marki 4. Wartość portfela klientów - aspekt teoretyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Raport z badań ankietowych: 1. Charkaterystyka badanych firm, 2. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Dobór pracowników, 4. Ocenianie pracowników, 5. Motywowanie pracowników, 6. Szkolenie pracowników, 7. Stosunki międzyludzkie, 8. Tendencje zmian planowanych, 9. Konkurencyjność badanych przedsiębiorstw, Cz.II Raport z badań pogłębionych - analiza przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ; 11)
1. Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej, 2. Strategiczny wymiar zarządzania organizacjami niekomercyjnymi, 3. Znaczenie działalności gospodarczej prowadzonej przez fundacje, 4. Marka jako czynniki przewagi konkurencyjnej współczesnego przedsiębiorstwa, 5. Rola informacji w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 6. Działania marketingowe w uzdrowiskach polskich jako element rozwoju konkurencyjności na rynku europejskim, 7. Konkurencyjność gospodarstw agroturystycznych, 8. Struktura i jakość usług turystycznych, 9. Procesy innowacyjne w programach rządowych, 10. Procesy urbanizacyjne w Polsce na przełomie XX i XXI wieku, 11. Polski system bankowy w standardach Unii Europejskiej, 12. Finansowy aspekt konkurencyjności jednostek samorządu terytorialnego w Polsce, 13. Alternatywne instrumenty inżynierii finansowej inwestycji jednostek samorządu terytorialnego, 14. Rachunek kosztów jako czynnik kształtujący pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa, 15. Istota holdingu w obszarze prawa handlowego, bilansowego i podatkowego, 16. Organizacja i wyniki kontroli skarbowej w Polsce w latach 1996-2003, 17. Liczba e i jej związki z ekonomią, 18. Programowanie liniowe w ujęciu komputerowym, 19. Przygraniczna przestrzeń turystyczna Meksyku przy granicy z USA, 20. Rola lidera politycznego i jego wpływ na konkurencyjność partii na rynku wyborczym, 21. Determinanty kryzysu zadłużeniowego na początku lat osiemdziesiątych, 22. Przedmiot ekonomiki a zasada swobodnego wyboru w ujęciu Edwarda Taylora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem we współczesnych uwarunkowaniach 1.1. Współczesne kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem 1.2. Pojęcie i istota logistyki w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem 1.3. Koncepcje zarządzania systemami logistycznymi przedsiębiorstw Rozdział 2. Zarządzanie procesami logistycznymi jako determinanta wyników współczesnych przedsiębiorstw w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota procesów logistycznych 2.2. Procesy logistyczne w systemach logistycznych przedsiębiorstw 2.3. Strategiczne i operacyjne zarządzanie procesami logistycznymi w kontekście kształtowania wyników przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zarządzanie procesami logistycznymi a wyniki polskich przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych w świetle badań empirycznych 3.1. Metodyka badań i charakterystyka próby badawczej 3.2. Logistyka w zarządzaniu badanymi polskimi przedsiębiorstwami produkcyjnymi, handlowymi i usługowymi – wybrane aspekty 3.3. Zarządzanie procesami logistycznymi a wyniki polskich przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych w optyce wyników badań empirycznych; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 3/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2003, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Spójność strategii personalnej jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa; Work commitment as an effect of applied system of motivation; Motivating factors applied in small and medium enterprises; Coaching jako interaktywne narzędzie wspomagające rozwój pracowników w przedsiębiorstwie; Poziom innowacyjności polski na tle unii europejskiej - analiza w oparciu o dekompozycję sumarycznego wskaźnika innowacji (SII); Environmental insurance in Poland and selected EU countries; Transformacje struktury organizacyjnej firmy informatycznej - studium przypadku; Pozycja konsumenta na rynku na tle Teorii Kreatywnego Monopolu Petera Andreasa Thiela; Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku; The role of storytelling in building a brand; Development of a support system for managing the cyber protection of an information object; Negocjacje alokacji zasobów w procesie organizacji struktury systemu wytwarzania w warunkach rozproszenia zasobów; Jakość materiałów budowlanych a preferencje nabywców na przykładzie systemów stropowych; Reflective learning facilitators.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2008)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Sieci z udziałem organizacji niekomercyjnych; 2. Przedsiębiorczość sektora publicznego; 3. Czynniki sukcesu rozwoju przedsiębiorczości w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami w regionie małopolskim; 4. Konkurencyjność małych przedsiębiorstw; 5. Strategie konkurencyjne małych przedsiębiorstw; 6. Klaster jako forma powiązań przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy; 7. Strategie inwestora w budowanie wartości przedsiębiorstwa; 8. Humanistyczne aspekty wdrażania zintegrowanych systemów zarządzania; 9. Wykorzystanie wyszukiwarek internetowych w marketingu; 10. Wykorzystani systemów ekspertowych we wspomaganiu decyzji marketingowych; 11. Instrumenty ograniczania niepewności konsumenta; 12. Rola oceniania pracowników w zarządzaniu zasobami ludzkimi w administracji publicznej; 13. Perspektywy odpowiedzialności społecznej w zarządzaniu tożsamością biblioteki uczelnianej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Niniejszy numer jest ukierunkowany na problematykę innowacji w jej poszczególnych obszarach tematycznych z uwzględnieniem uwarunkowań i determinant zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Celem jest prezentacja poglądów i badań specjalistów zajmujących się teorią i praktyką szeroko rozumianych innowacji, reprezentujących różne dyscypliny naukowe, instytucje i doświadczenie zawodowe, jak też inspirowanie dalszych analiz i działań. W treści publikacji wyróżniono kilka nurtów, w których pomieszczono artykuły omawiające wybrane problemy innowacji. Pierwszy nurt obejmuje rozważania na temat innowacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem, z uwzględnieniem otoczenia instytucjonalnego. Wątki badawcze poruszane w prezentowanych tekstach dotyczą szerokiego spektrum innowacji w procesie zarządzania, a mianowicie kontekstu nadzoru właścicielskiego, strategii zarządzania, modeli biznesowych, negocjacji, sposobu finansowania działalności innowacyjnej czy przedsiębiorczości. W ramach tego nurtu przedstawiono również genezę polityki innowacyjnej krajów rozwijających się na przykładzie Indii. Nurt drugi został zawężony do problematyki innowacji w zarządzaniu organizacjami należącymi do sektora usług turystycznych. Innowacyjność organizacji działających w obszarze turystyki jest przedmiotem coraz większego zainteresowania zarówno badaczy, jak i praktyków gospodarki turystycznej. Wynika to z poszukiwania innowacyjnych rozwiązań przez firmy specjalizujące się w turystyce, ale też ze wzrostu oczekiwań klientów. Kolejny nurt oscyluje wokół problematyki zarządzania wiedzą w kontekście metodologii zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa ukierunkowanego na generowanie postępu naukowego, technicznego, ekonomicznego i organizacyjnego. Obejmuje on także kwestie zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania jakością, polityki informacyjnej czy analizy instrumentów wspomagających zarządzanie wiedzą w urzędach administracji samorządowej. Interesującym ujęciem zagadnienia innowacji w organizacjach jest wątek badawczy dotyczący dydaktyki kognitywnej w kontekście nowatorskich metod badawczych, w dziedzinie metodyki prowadzenia prac badawczych. Niniejsza publikacja powinna być inspiracją do dalszych badań i rozważań na temat potencjału innowacyjnego, zdolności innowacyjnej, działalności innowacyjnej czy innowacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 17/2004)
1. Innowacje jako czynnik dynamiczności w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Rola menedżera w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w organizacji, 3. Efektywna komunikacja interpersonalna - czynnik determinujący skuteczne zarządzanie współczesną organizacją, 4. Znaczenie rynku pieniężno-kapitałowego dla rozwoju polskich przedsiębiorstw, 5.Mechanizmy przepływu wybranych instrumentów rynku finansowego w warunkach globalizacji, 6. Zmiany w polsko-rosyjskich kontaktach handlowych w warunkach członkostwa Polski w UE, 7. Konsekwencje dla turystyki przyjazdowej do Polski w związku z wprowadzeniem wiz dla Rosjan po akcesji Polski do Unii Europejskiej, 8. Transformacja systemowa a upadłość przedsiębiorstw na Ukrainie, 9. Oczekiwania i motywacje ludzi w organizacji, 10. Mierniki oceny efektywności w bibliotekach szkół akademickich a marketing biblioteczny 1. Modele finansowania przedsiębiorstw, 2. Ocena procesów logistycznych w relacji koszt-efekt (dobór narzędzi), 3. Marketing społeczny-istota i determinanty, 4. Konkurencyjność polskiej gospodarki w ocenie zagranicznych ośrodków badawczych, 5. Analiza struktury źródeł finansowania MSP w Polsce, 6. Sieci neuronowe w zarządzaniu informacją, 7. System bankowy w Rosji, 8. Tendencje w teorii i praktyce języków informacyjno-wyszukiwawczych, 9. Zarządzanie w procesie zmian (na podstawie doświadczeń w zarządzaniu Biblioteką Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej), 10. Układ księgozbioru podręcznego w WSE-I, 11. Strony internetowe ekonomiczne-pomoc zasadnicza czy marginalna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej