Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(17)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(24)
Autor
Domański Tomasz
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Cravens David W
(1)
Day Derek
(1)
Edwards Helen
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Johann Maria
(1)
Johnson Gerry
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kowal Witold
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Kłodziński Ryszard
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Rucińska Danuta
(1)
Sagan Mariusz
(1)
Scholes Kevan
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Stachowiak Zenon
(1)
Stachura Ewa
(1)
Stone Merlin
(1)
Styś Aniela
(1)
Szulce Halina
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tłoczyński Dariusz
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Whittington Richard
(1)
Witek Lucyna
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Wożniczka Jarosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(26)
Temat
Marketing strategiczny
(17)
Marketing
(11)
Analiza strategiczna
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Rynek
(4)
Ceny
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marka*
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Zarządzanie
(2)
Znaki towarowe
(2)
Analiza SWOT
(1)
Baza danych
(1)
Decyzje
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kluby sportowe
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Nieruchomości
(1)
Opakowania
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Praca
(1)
Produkt*
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Sport
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Towar
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; Wprowadzenie; Znaczenie strategii w marketingu; Analiza sytuacji; Opracowanie strategii marketingowej; Roczny plan marketingowy; Określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego; Organizacja, wdrożenie i kontrola realizacji strategii marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przewodnik po marketingu / red. Bogusława Szydełko ; Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie ; Zeszyt 2)
1.Istota zarządzania działalnością gospodarczą, 2.Działalność gospodarcza a marketing, 3.Istota zarządzania marketingowego organizacją gospodarczą, 4.Strategie marketingowe jako element zarządzania przedsiębiorstwem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe dużych sieci handlowych / Tomasz Domański. - Warszawa; Łódź : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 177,[1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
I. Strategiczne dylematy marketingowe sieci handlowych Typologia podstawowych formuł dystrybucji; Strategie marketingowe europejskich sieci hipermarketów; Marke tingowe strategie niskich cen; Marketingowe strategie dużych sieci handlowych; Ocena działań marketingowych zagranicznych sieci hipermarketów w Polsce. II. Internacjonalizacja strategii dużych sieci handlo wych: Rozwój strategii internacjonalizacji; Strategie wchodzenia na rynki międzynarodowe; Podstawowe trendy międzynarodowego rozwoju sieci handlowych - wyzwania na przyszłość. III. Strategie rozwoju marek handlowych: Przyczyny tworzenia marek handlowych; Typologia marek handlowych Strategie pozycjonowania marki handlowej; Główne cele strategiczne realizowane przez sieć za pomocą marki handlowej; Rola marek handlowych w różnych krajach i w różnych kategoriach produktów; Postawy konsumentów europejskich wobec marek handlowych; Budowanie atrak cyjnego wizerunku produktów opatrzonych marką handlową Wpływ marki handlowej na relacje sieci ze swymi dostaw cami; Marka handlowa na polskim rynku; Przyszłość marek handlowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Elementy marketingu na rynkach zagranicznych, Selekcja rynków zagranicznych i formy działania na nich, Strategie marketingowe na rynkach zagranicznych, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych - przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w tyrystyce / Maria Johann. - Warszawa : Difin, 2009. - 150 s. : rys.; tab.; wykr. ; 23 cm.
1. Istota i znaczenie marketingu w turystyce; 2. Formułowanie i wybór strategii marketingowej; 3. Usługa turystyczna jako produkt; 4. Kształtowanie cen w turystyce; 5. Dystrybucja usług turystycznych; 6. Promocja w turystyce; 7. Strategia wobec personelu; 8. Zarządzanie marketingiem w turystyce; 9. Przykłady do studiowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 32)
1. Klub sportowy jako podmiot analizy teoretycznej, 2. Istota i przesłanki rozwoju marketingu w sporcie, 3. Marketingowe zorientowanie klubów sportowych - ocene dorobku literatury przedmiotu, 4. Determinanty i zakres marketingowego zorientowania klubów sportowych w Polsce, 5. Wdrażanie orientacji marektingowej w klubach sportowych - diagnoza stanu i proporcja modelu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zarządzanie marketingowe, 2.Analiza sytuacji marketingowej, 3.Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4.Analiza strategii marketingowej, 5.Operacyjny plan marketingowy, 6.Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7.Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Pojęcie,istota i funkcje marki. 2.Wizerunek i tożsamość marki. 3.Wartość, siła i kapiał marki. 4.Pozycjonowanie marki. 5.Strategie zarządzania marką. 6.Zastosowanie koncepcji zarządzania marką
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Geneza i istota zarządzania strategicznego: R.1 Zarządzanie strategiczne - tło ekonomiczne, R.2 Zarządzanie strategiczne jako koncepcja zarządzania. Cz. II Strategia przedsiębiorstwa: R.3 Strategia przedsiębiorstwa jako system, R.4 Podmiotowe ujęcie strategii - kluczowe wybory strategiczne, R.5 Procesowe ujęcie strategii - przedsiębiorczość strategiczna. Cz. III Opracowanie strategii przedsiębiorstwa: R.6 Identyfikacja przedsiębiorstwa, R.7 Analiza strategiczna, R.8 Implementacja strategii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej