Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(83)
Forma i typ
Książki
(82)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(73)
dostępne
(36)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(73)
Autor
Kojs Wojciech (1940- )
(3)
Mrózek Robert (1942- )
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Studenski Ryszard (1937-2023)
(3)
Gawlik Ewa
(2)
Jędrzejewski Marek
(2)
Kaliszewska Małgorzata
(2)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(2)
Klasińska Barbara
(2)
Musiał Emilia
(2)
Nycz Edward
(2)
Sikora Ewa
(2)
Walczak-Duraj Danuta
(2)
Wasylewicz Magdalena
(2)
Wawro Franciszka Wanda
(2)
Łączek Tomasz
(2)
Batiuk Anna
(1)
Białobrzeska Katarzyna
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Bilewicz Małgorzata
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Borowska Teresa
(1)
Bąk Tadeusz
(1)
Chymuk Mariia
(1)
Cichosz Mariusz (1960- )
(1)
Colonna-Kasjan Daniela
(1)
Cybal-Michalska Agnieszka
(1)
Czerkawski Andrzej
(1)
Czopek Jakub
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Dobrakowski Paweł
(1)
Dolata Roman
(1)
Doliński Artur
(1)
Domalewska Dorota
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dąbrowska Anna (pedagog)
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Friszke Andrzej
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Gajdzica Zenon (1970- )
(1)
Gaweł-Luty Elżbieta
(1)
Gałkowska-Jakubik Maria
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Gola Beata
(1)
Gołębiowski Bronisław
(1)
Grabowska Barbara
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Grusiewicz Mirosław
(1)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(1)
Grzelak Szymon
(1)
Gunia Grażyna
(1)
Gurba Ewa
(1)
Hajduk Edward
(1)
Hallada Marek
(1)
Ilnicka Renata Małgorzata
(1)
Jarczyńska Jolanta
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kalinowski Romuald
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karpińczyk Paweł
(1)
Karwowska Małgorzata
(1)
Kawula Stanisław (1939-2014)
(1)
Knopek Jacek (1969- )
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Kocór Maria
(1)
Komorska Marta
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Korabiewska Izabela
(1)
Koseła Krzysztof
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kowalska-Kantyka Małgorzata
(1)
Kozaczuk Franciszek
(1)
Kozerska Agnieszka
(1)
Krakowski Krzysztof
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Krzychała Sławomir
(1)
Kupiec Hubert
(1)
Kurtek Paweł
(1)
Kwaśna Anna
(1)
Laskowski Mirosław
(1)
Leppert Roman
(1)
Lewandowska Monika
(1)
Lewandowski Marek
(1)
Lewicka Monika
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Leśniewski Zbigniew
(1)
Lisiecka Alina
(1)
Lorenc Joanna
(1)
Machnio Dominika
(1)
Magierek Dariusz
(1)
Majerek Bożena
(1)
Majewski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(53)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(83)
Język
polski
(83)
Temat
Młodzież
(68)
Postawy
(15)
Rodzina
(10)
Socjalizacja
(7)
Subkultura
(7)
Szkolnictwo
(7)
Niedostosowanie społeczne
(6)
Świadomość społeczna
(6)
Aspiracje
(5)
Kształcenie
(5)
Patologia społeczna
(5)
Pedagogika resocjalizacyjna
(5)
Wartość
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Agresywność
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Studenci
(4)
Dziecko
(3)
Nauczyciele
(3)
Oświata
(3)
Pedagogika specjalna
(3)
Pedagogika społeczna
(3)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(3)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(3)
Ubóstwo
(3)
Uczniowie
(3)
Wychowanie seksualne
(3)
Zmiana społeczna
(3)
AIDS
(2)
Aspiracje zawodowe
(2)
Demografia
(2)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(2)
Edukacja kulturalna
(2)
Edukacja zdrowotna
(2)
Emigracja
(2)
Emigracja zarobkowa
(2)
Erotyzm
(2)
Grupy społeczne
(2)
HIV
(2)
Historia wychowania
(2)
Jakość życia
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kontrkultura
(2)
Kultura
(2)
Migracje
(2)
Młodzież niepełnosprawna
(2)
Młodzież szkolna
(2)
Młodzież trudna
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Nałóg
(2)
Nieletni przestępcy
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Przemoc
(2)
Przysposobienie do życia w rodzinie
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Seksuologia -- socjologia -- Polska
(2)
Socjologia
(2)
Socjologia kultury
(2)
Społeczeństwo
(2)
Sukces
(2)
Szkoły średnie
(2)
Twórczość dzieci i młodzieży
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Wolontariusze
(2)
Wsparcie społeczne
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Wykluczenie społeczne
(2)
Zakłady poprawcze i wychowawcze
(2)
Zapobieganie
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Alkohole
(1)
Alkoholizm
(1)
Alkoholizm dzieci i młodzieży
(1)
Andragogika
(1)
Animacja kultury
(1)
Antypedagogika
(1)
Aspiracje edukacyjne
(1)
Autodestruktywność
(1)
Autyzm
(1)
Awans społeczny
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Bezdomność
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biblioterapia
(1)
Bioetyka
(1)
Cele wychowania
(1)
Chuligaństwo
(1)
Ciąża
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czasopisma młodzieżowe polskie
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dieta cukrzycowa
(1)
Dietetyka
(1)
Domy dziecka
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Wychowanie Fizyczne (czasopismo ; Poznań)
(1)
Temat: czas
1989-
(18)
2001-
(12)
2001-0
(9)
1989-2000
(6)
1901-2000
(4)
1501-
(1)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(22)
Europa
(3)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(1)
Lubuskie, województwo
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Materiały konferencyjne
(4)
Monografia
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(22)
Edukacja i pedagogika
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Kultura i sztuka
(3)
Psychologia
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
83 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Sukces edukacyjny, sukces zawodowy, sukces życiowy / red. nauk. Tomasz Łączek. - Warszawa : Difin SA, 2018. - 302 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
(Engram)
Wstęp; Część I. Rodzinne uwarunkowania sukcesu życiowego dzieci i młodzieży: Mądre rodzicielstwo – wpływ postaw i zachowań rodziców na sukces edukacyjny, zawodowy i życiowy dziecka; Uczenie się na błędach jako droga do edukacyjnego sukcesu; Rola wsparcia społecznego rodziny dotkniętej urodzeniem dziecka zagrożonego nieprawidłowym; rozwojem lub zmagającej się z niepełnosprawnością dziecka a jego sukces; Potrzeba sukcesów i osiągnięć w świetle potrzeb jednostki – uwarunkowania rodzinne; Część II. Standaryzacja i kreatywność w edukacji szkolnej – wyzwania i ograniczenia: Samoskuteczność uczniów w edukacji wczesnoszkolnej warunkiem sukcesu życiowego; Edukacja matematyczna jako czynnik socjalizacji ekonomicznej dzieci; Wychowanie młodzieży do sukcesu na przykładzie doświadczeń międzynarodowego programu wychowawczo-profilaktycznego „Golden Five”; Działania w cyberprzestrzeni użytkowników Internetu – wieloaspektowość zagrożeń; Część III. Współczesne aspiracje i oczekiwania młodzieży w ujęciu interdyscyplinarnym Inteligencja emocjonalna a osiąganie sukcesów życiowych: Kulturowe postrzeganie sukcesu według antropologicznej teorii Edwarda Halla; Wychowanie zdrowotne i wychowanie poprzez sport – procesy wspierające sukces życiowy; Motywacyjne uwarunkowania wyboru studiów studentów Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży drogą do sukcesu życiowego; Sukces w społeczeństwie osiągnięć; Część IV. Wieloaspektowa integracja edukacji i rynku pracy jako jedna z dróg prowadzących do sukcesu: X, Y, Z, czyli generacyjna perspektywa sukcesu w kontekście edukacji i zatrudnienia; Sukces w pracy socjalnej w opinii pracowników socjalnych; Praca i kształcenie ustawiczne w opinii osób dorosłych; Pracownik socjalny urzędnik czy opiekun spolegliwy – porażka czy sukces?; Część V. Istota sukcesu życiowego a potrzeby społeczne jednostki; Sukces – powodzenie – samorealizacja; W kierunku sukcesu życiowego więźniów – resocjalizacja poprzez edukację; Zachowania suicydalne młodzieży jako problem społeczny – doświadczenia własne; Współczesne „sytuacje życiowe” a aspiracje i oczekiwania młodzieży w ujęciu interdyscyplinarnym; Późna dorosłość (sukces życia) i jego determinanty w opiniach seniorów; Noty o autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sukces życiowy w społeczeństwie konsumpcyjnym / red. nauk. Tomasz Łączek. - Warszawa : Difin SA, 2020. - 307 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
(Engram)
Wprowadzenie; Część I. Sukces w społeczeństwie konsumpcyjnym: Sukces życiowy na kanwie sukcesu edukacyjnego w socjologicznej koncepcji Geerta Hofstede; Rzetelność w ujęciu Bertranda Russella a sukces w społeczeństwie konsumpcyjnym; Idea sukcesu życiowego w kontekście granic społeczeństwa konsumpcyjnego; Sukces życiowy młodzieży w społeczeństwie konsumpcyjnym; Część II. Poczucie własnej wartości – wymiar aksjologiczny sukcesu dzieci w młodszym wieku szkolnym: Pedagogiczne uwarunkowania odniesienia życiowego sukcesu; Aksjologiczny wymiar sukcesu życiowego w opinii uczniów edukacji wczesnoszkolnej; Koncepcja Inteligencji Wielorakich, jako szansa na osiągnięcie sukcesu edukacyjnego przez ucznia; Poczucie własnej wartości jednostki w kontekście osiągania sukcesu życiowego; Kształtowanie poczucia własnej skuteczności jako przyczynek do sukcesu edukacyjnego i życiowego dzieci w młodszym wieku szkolnym; Część III. Sukces zawodowy jednostki: Uwarunkowania wyborów edukacyjno-zawodowych 15–16-latków – determinanty sukcesu; Sukces to nie przypadek. Projekty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego jako przykład wsparcia karierowego młodzieży i młodych dorosłych; Zawód jako kategoria poznawcza w perspektywie sukcesu zawodowego jednostki; Internet i jego zasoby w planowaniu sukcesu zawodowego – wyzwania edukacyjne w społeczeństwie konsumpcyjnym; Część IV. Znaczenie sukcesu wychowawczego w przestrzeni edukacyjnej: Sukces pedagogiki specjalnej na szczeblu szkoły średniej – z zapisków szkolnego subiekta; Znaczenie nauczycielskich kompetencji z zakresu wyrównywania szans edukacyjnych w procesie kreowania sukcesu szkolnego dziecka z rodziny ubogiej – raport z badań; Komercjalizacja efektów kształcenia jako droga do sukcesu zawodowego absolwentów uczelni wyższych (na przykładzie magisterskich prac wdrożeniowych w naukach społecznych i humanistycznych); Awans zawodowy jako element sukcesu w pracy nauczyciela; Przystosowanie do studiów sposobem dążenia do osiągnięcia sukcesu przez studentów PWSIiP w Łomży; Część V. Uwarunkowania sukcesu społecznego młodych polaków w różnych środowiskach: Sukces życiowy a świat wartości i marzeń w perspektywie oglądu pokolenia Zet; Wpływ oddziaływań reintegracyjnych i postpenitencjarnych na osiągnięcie sukcesu życiowego osób osadzonych w środowisku wolnościowym – odniesienie do wyników badań własnych; Program Rodzina 500+ a aspiracje życiowe Polaków; Resocjalizacja kobiet – poprawa kompetencji opiekuńczo-wychowawczych jako sukces społeczny; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Postawy społeczne wobec niepełnosprawności, 2. Niepełnosprawność jako problem społeczny, 3. Założenia metodologiczne, 4. Dzieci i młodzież niepełnosprawna w rodzinie, 5. Dzieci i młodzież niepełnosprawna w systemie szkolnym, 6. Młodzież niepełnosprawna a społeczeństwo
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Niepełnosprawność wzroku – w świetle literatury przedmiotu 1.1. Uszkodzenie wzroku – definicje, klasyfikacje, przyczyny niepełnosprawności 1.2. Konsekwencje niepełnosprawności wzroku 1.3. Psychopedagogiczne mechanizmy kompensujące brak wzroku 2. Sytuacja życiowa osób z niepełnosprawnością wzroku – kontekst teoretyczny 2.1. Sytuacja życiowa – rozumienie pojęcia i rodzaje sytuacji życiowych 2.2. Percepcja sytuacji życiowej przez osoby niepełnosprawne 3. Akceptacja niepełnosprawności 3.1. Pojęcie akceptacji w ujęciu definicyjnym 3.2. Akceptacja niepełnosprawności przez osoby z niepełnosprawnością wzroku 4. Poczucie sensu życia młodzieży z niepełnosprawnością wzroku 4.1. Sens życia i potrzeba poczucia sensu życia – ujęcie teoretyczne 4.2. Sens życia osób niepełnosprawnych w świetle dotychczasowych badań 5. Jakość życia osób niepełnosprawnych 5.1. Definicje i kategorie jakości życia 5.2. Jakość życia w niepełnosprawności 6. Role społeczne 6.1. Pojęcie roli społecznej 6.2. Pełnienie ról społecznych jako przejaw przystosowania społecznego 6.3. Niepełnosprawność a zakres pełnienia ról społecznych 7. Metodologiczne podstawy i organizacja badań własnych 7.1. Przedmiot i cel badań 7.2. Problemy badawcze i hipotezy robocze 7.3. Zmienne i wskaźniki 7.4. Metody, techniki oraz narzędzia badań własnych 7.5. Organizacja badań i metody analizy wyników 7.6. Charakterystyka badanej grupy 8. Analiza i interpretacja wyników badań własnych 8.1. Percepcja własnych problemów przez młodzież z niepełnosprawnością 8.2. Poczucie jakości życia młodzieży z niepełnosprawnością wzroku 8.3. Poziom poczucia sensu życia młodzieży z niepełnosprawnością wzroku w świetle uzyskanych wyników badań Inwentarzem Sensu Życia T. Warnera i S. Williamsa 8.4. Akceptacja niepełnosprawności przez młodzież z niepełnosprawnością wzroku w świetle uzyskanych wyników badań Skalą Akceptacji Inwalidztwa (SAI) Moniki Orkan-Łęckiej 8.5. Poziom pełnienia ról społecznych przez młodzież z niepełnosprawnością wzroku w świetle wyników badań Skalą Oszacowań do Oceny Funkcjonowania Młodzieży w Rolach Społecznych 9. Percepcja własnej sytuacji życiowej a funkcjonowanie w rolach społecznych przez młodzież z niepełnosprawnością wzroku 9.1. Analiza korelacji między wskaźnikami percepcji własnych problemów a poziomem funkcjonowania w rolach społecznych w badanych grupach młodzieży 9.2. Analiza korelacji między wynikami poczucia jakości życia a poziomem funkcjonowania w rolach społecznych w badanych grupach młodzieży 9.3. Analiza korelacji między wynikami badań poczucia sensu życia a poziomem funkcjonowania w rolach społecznych w badanych grupach młodzieży 9.4. Analiza korelacji między wynikami akceptacji niepełnosprawności a poziomem funkcjonowania w rolach społecznych w badanej grupie młodzieży z niepełnosprawnością wzroku 10. Charakterystyka badanej grupy z perspektywy analizy skupień. Zakończenie; Bibliografia; Spis obiektów graficznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Terminologia i problematyka niedostosowania społecznego w literaturze przedmiotu, 2. Środowiska socjalizacji w etiologii niedostosowania społecznego, 3. Środowiskowy kontekst niedostosowania społecznego młodzieży w świetle wyników badań, Program profilaktyczny. Przeciwdziałanie zachowaniom agresywnym wśród młodzieży
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 133)
1. Globalizacja współczesnego świata - apogeum czy zmierzch cywilizacyjny?, 2. Społeczno-kulturowy wymiar procesów globalizacji, 3. Założenia metodologiczne badań, 4. Indywidualne (auto) definicje i interpretacje wybranych aspektów świata globalnego z perspektywy badanej młodzieży, 5. Homo explorens jako przestrzeń edukacyjnej narracji współczesności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Założenia teoretyczne i metodologiczne badań własnych Rozdział 1. Tożsamość osobowa w perspektywie humanistyczno-społecznej: 1.1. Filozoficzne tropy myślenia o tożsamości człowieka; 1.1.1. Samoświadomość jako istota tożsamości osobowej; 1.1.2. Tożsamość osobowa w ujęciu procesualnym; 1.1.3. Aksjologiczno-etyczny wymiar tożsamości osobowej; 1.1.4. Określanie własnej tożsamości przez nawiązywanie relacji dialogicznej z innymi; 1.1.5. Twarze i maski; 1.1.6. Autorefleksja i sytuacje graniczne w budowaniu tożsamości osobowej; 1.2. Pojęcie, struktura, rodzaje i rozwój tożsamości osobowej w ujęciu psychologicznym; 1.2.1. Pojęcie tożsamości osobowej na tle kategorii bliskoznacznych; 1.2.2. Rodzaje tożsamości osobowej; 1.2.3. Struktura oraz procesy integracji tożsamości osobowej; 1.2.4. Wewnętrzne mechanizmy konstruowania własnej tożsamości;  1.2.5. Tożsamość osobowa w perspektywie rozwojowej; 1.2.6. Przebieg i uwarunkowania procesu zmian w tożsamości osobowej; 1.3. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zmienności tożsamości osobowej; 1.3.1. Znaczenie kontekstu społeczno-kulturowego w socjologicznych modelach rozwoju tożsamości; 1.3.1.1. Rozwój tożsamości w poglądach przedstawicieli interakcjonizmu symbolicznego; 1.3.1.2. Kształtowanie się tożsamości według założeń modelu światopoglądowego; 1.3.1.3. Rozwój tożsamości w założeniach modeli eklektycznych; 1.3.2. Tworzenie własnej tożsamości w zmieniającym się społeczeństwie i kulturze ponowoczesnej; 1.3.2.1. Popkulturowe uwarunkowania kształtowania się tożsamości współczesnej młodzieży. Rozdział 2. Zmiana tożsamości dewiacyjnej jako cel oddziaływań resocjalizacyjnych: 2.1. Pojęcie i struktura tożsamości dewiacyjnej; 2.1.1. Poznawczy wymiar tożsamości dewiacyjnej; 2.1.2. Aksjologiczny wymiar tożsamości dewiacyjnej; 2.1.3. Afektywny i ewaluacyjny wymiar tożsamości dewiacyjnej; 2.1.4. Behawioralny wymiar tożsamości dewiacyjnej; 2.1.5. Wymiar rozwojowy tożsamości dewiacyjnej; 2.2. Powstawanie i rozwój tożsamości dewiacyjnej w toku nawiązywanych interakcji społecznych; 2.2.1. Tożsamość dewiacyjna jako efekt stygmatyzacji zewnętrznej i autostygmatyzacji; 2.2.2. Znaczenie odzwierciedlania ocen innych w procesie autostygmatyzacji; 2.3. Psychospołeczne konsekwencje posiadania tożsamości dewiacyjnej; 2.4. Pozytywne aspekty funkcjonowania kontroli społecznej; 2.5. Wywoływanie zmian w tożsamości dewiacyjnej w warunkach resocjalizacji instytucjonalnej; 2.5.1. Organizacja oraz funkcjonowanie młodzieżowych ośrodków wychowawczych i socjoterapeutycznych w systemie resocjalizacji nieletnich; 2.5.2. Klimat społeczny w instytucjach resocjalizujących młodzież niedostosowaną społecznie. Rozdział 3. Motywacja do zmiany tożsamości dewiacyjnej w procesie resocjalizacji nieletnich: 3.1. Podstawowe mechanizmy i typy motywacji do samodoskonalenia w okresie dorastania; 3.1.1. Pojęcie i funkcje motywacji w procesie samorozwoju człowieka; 3.1.2. Znaczenie emocji w motywacji zachowań; 3.1.3. Potrzeby jako motyw ludzkiego działania; 3.1.4. Oczekiwania związane z prawdopodobieństwem sukcesu i porażki; 3.1.5. Atrybucje sukcesów i niepowodzeń jako mechanizm motywujący do zmiany; 3.1.6. Siła motywacji a zaangażowanie w proces zmiany; 3.1.7. Typy motywacji w dążeniu do zmiany siebie; 3.2. Motywowanie do zmiany w wychowaniu resocjalizującym; 3.2.1. Znaczenie mechanizmów motywujących w procesie resocjalizacji; 3.2.2. Metody motywowania do zmiany tożsamości dewiacyjnej stosowane w resocjalizacji nieletnich; 3.2.2.1. Dialog motywujący w resocjalizacji nieletnich; 3.2.2.2. Motywowanie do zmiany metodą coachingu; 3.2.2.3. Mentoring jako sposób na rozwijanie wewnętrznej motywacji do zmiany; 3.2.2.4. Metody twórczej resocjalizacji jako katalizator zmian w tożsamości dewiacyjnej; 3.2.2.5. Motywowanie do zmiany zachowania za pomocą nagród i kar. Rozdział 4. Założenia metodologiczne badań własnych: 4.1. Przedmiot, cele, problematyka i hipotezy badawcze; 4.2. Charakterystyka zmiennych i wskaźników występujących w badaniu; 4.3. Zastosowane metody, techniki i narzędzia badawcze; 4.4. Teren i organizacja badań oraz charakterystyka grupy badawczej; 4.5. Zastosowane procedury i metody analizy danych. Część 2. Rezultaty badań własnych Rozdział 5. Komponenty strukturalne tożsamości dewiacyjnej wychowanków młodzieżowych ośrodków wychowawczych (MOW): 5.1. Procesy rozwoju tożsamości osobowej wychowanków; 5.2. Orientacje aksjologiczne i kryzys w wartościowaniu u wychowanków MOW;  5.2.1. Zróżnicowanie natężenia kryzysu w wartościowaniu u wychowanków MOW; 5.3. Wymiar ewaluacyjno-emocjonalny tożsamości dewiacyjnej nieletnich;  5.3.1. Poczucie winy i lęk przed karą; 5.4. Poznawcze i behawioralne aspekty tożsamości dewiacyjnej nieletnich; 5.5. Struktura komponentów tożsamości dewiacyjnej nieletnich;  5.6. Interpretacja i dyskusja nad wynikami dotyczącymi tożsamości dewiacyjnej nieletnich.  Rozdział 6. Motywacja do zmiany tożsamości dewiacyjnej u nieletnich przebywających w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych: 6.1. Natężenie i powiązania między mechanizmami wyznaczającymi siłę motywacji do zmiany siebie; 6.2. Typ motywacji do zmiany i zaawansowanie w procesie zmian a płeć i wiek nieletnich oraz długość pobytu w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych; 6.3. Wzajemne powiązania i znaczenie komponentów strukturalnych w przyjętym modelu motywacji do zmiany siebie; 6.4. Interpretacja i dyskusja nad wynikami dotyczącymi motywacji nieletnich do zmiany. Rozdział 7. Wymiary tożsamości dewiacyjnej a motywacja do zmiany u wychowanków młodzieżowych ośrodków wychowawczych : 7.1. Wymiar rozwojowy tożsamości dewiacyjnej a motywacja do zmiany siebie; 7.1.1. Stopień rozwoju procesów tożsamościowych a zróżnicowanie siły motywacji do zmiany siebie; 7.1.2. Natężenie komponentów wymiaru rozwojowego tożsamości dewiacyjnej a typ motywacji do zmiany siebie; 7.1.3. Procesy rozwoju tożsamości osobowej a zaawansowanie w procesie zmiany siebie; 7.2. Wymiar aksjologiczny tożsamości dewiacyjnej a motywacja wychowanków do jej zmiany; 7.2.1. Natężenie komponentów w wymiarze aksjologicznym tożsamości dewiacyjnej nieletnich a zróżnicowanie siły motywacji do zmiany; 7.2.2. Natężenie komponentów w wymiarze aksjologicznym tożsamości dewiacyjnej nieletnich a typ motywacji do zmiany siebie; 7.2.3. Preferencje aksjologiczne a zaawansowanie w procesie zmiany siebie  7.3. Wymiar autoewaluacyjny tożsamości dewiacyjnej a motywacja do zmiany siebie; 7.3.1. Zróżnicowanie siły motywacji do zmiany i jej związki z poziomem samooceny nieletnich; 7.3.2. Poziom samooceny a typ motywacji do zmiany; 7.3.3. Poziom samooceny a zaawansowanie w procesie zmiany; 7.4. Poziom kryzysu w wartościowaniu oraz trudności z określeniem własnej tożsamości osobowej a motywacja do zmiany siebie; 7.4.1. Zróżnicowanie siły motywacji do zmiany ze względu na poziom kryzysu w wartościowaniu oraz natężenie eksploracji ruminacyjnej; 7.4.2. Natężenie komponentów kryzysu w wartościowaniu i kryzys poszukiwania własnej tożsamości a typ motywacji do zmiany; 7.4.3. Poziom kryzysu w wartościowaniu i natężenie eksploracji ruminacyjnej a zaawansowanie w procesie zmiany siebie; 7.5. Wymiar behawioralny tożsamości dewiacyjnej a motywacja do zmiany siebie; 7.5.1. Związki pomiędzy komponentami wymiaru behawioralnego tożsamości dewiacyjnej a siłą motywacji do jej zmiany; 7.5.2. Poziom dysfunkcjonalności społecznej a typ motywacji do zmiany tożsamości dewiacyjnej; 7.5.3. Natężenie komponentów w wymiarze behawioralnym tożsamości dewiacyjnej a zaawansowanie w procesie zmiany siebie; 7.6. Komponenty wymiaru poznawczo-afektywnego tożsamości dewiacyjnej a motywacja do zmiany siebie; 7.6.1. Zróżnicowanie siły motywacji do zmiany ze względu na natężenie komponentów w poznawczo-afektywnym wymiarze tożsamości dewiacyjnej; 7.6.2. Poziom natężenia komponentów w poznawczo-afektywnym wymiarze tożsamości dewiacyjnej a typ motywacji do zmiany siebie; 7.6.3. Natężenie komponentów poznawczych i afektywnych tożsamości dewiacyjnej a zaawansowanie w procesie zmiany siebie. Rozdział 8. Tożsamość dewiacyjna nieletnich a motywacja do zmiany w świetle uzyskanych rezultatów badawczych: 8.1. Stopień rozwoju tożsamości dewiacyjnej nieletnich a motywacja do zmiany – wyniki uogólnione; 8.2. Interpretacja i dyskusja nad wynikami przeprowadzonych badań; 8.3. Zalecenia do pracy pedagogicznej nad rozwijaniem motywacji do zmiany u nieletnich przebywających w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych. Zakończenie.    
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Opracowania PBZ - Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. System edukacji wobec ubóstwa i wykluczenia społecznego; 2. Dziedziczenie biedy i wychodzenie z biedy w rodzinach były pracowników PGR-ów; 3. Losy usamodzielnionych wychowanków domu dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Problemy Pracy Socjalnej)
1. Zmiany warunków uczestnictwa społecznego, 2. Powroty do koncepcji działania społecznego, 3. Propozycje uczestnictwa społecznego młodzieży, 4. Stosunek młodzieży do działalności społecznej, 5. Możliwości i ograniczenia społecznego uczestnictwa młodzieży - potrzeba dyskusji o nowej rzeczywistości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i czynniki kształtujące zachowania konsumentów. 2. Młodzież akademicka jako segment rynku. 3. Badania zachowań konsumenckich studentów. 4. Eksploracja zewnętrznych uwarunkowań zachowań konsumenckich młodzieży akademickiej. 5. Eksploracja wewnętrznych uwarunkowań zachowań konsumenckich młodzieży akademickiej. 6. Poszukiwanie ukrytych struktur uwarunkmowań zachowań konsumenckich studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wartości i postawy- podstawowe problemy i tendencje: Dylematy moralne młodzieży polskiej; Seksualność w systemach etycznych a postawy seksualne młodzieży; Relatywizm kulturowy pokolenia "odłożonej gratyfikacji"; Zróżnicowane postawy wobec wybranych wymiarów rzeczywistości społecznej jako wyznaczniki odrębności pokoleniowej; Wartości młodzieży pogranicza kulturowego; Orientacje normatywne indywidualizm vs. Kolektywizm młodzieży; Metodologiczne założenia badań nad wartościami młodzieży polskiej przed i po 1989 roku; 2. Młodzież wobec wartości etycznych: Autonomia jednostki w aksjologicznej przestrzeni egzystencjalnej. Wobec pytań o sens życia; Młodzież wobec stopnia akceptacji norm prawnych i moralnych; Postawy młodzieży licealnej wobec zasad katolickiej etyki małżeńskiej i rodzinnej; Wartości prorodzinne i jakość środowiska rodzinnego w świadomości młodzieży słowackiej; Obszary i zakres zróżnicowania religijności polskiej młodzieży; Preferencje wartości nadających sens życia studentów kierunków artystycznych; Postawa altruistyczna wśród studentów pielęgniarstwa i pedagogiki; 3. Problemy młodzieży czy młodzież z problemami?: Świat dorosłych w opiniach młodzieży: wsparcie, rygoryzm czy obojętność?; Młodzież i pomoc. Z badań przed i po samobójstwie Ani z Gdańska; "Róbta co chceta"- czyli o tym, jak trudno dzisiaj dorastać; Młodzi zbędni. Grafficiarze, kibole i neofaszyści; Korona nad ŁKS-em. Studium celów życiowych i wartości młodzieży z podwórek śródmiejskich kamienic Łodzi; Obrazy młodzieży w dyskursie prasowym; Struktura wartości wychowanków zakładu poprawczego-doniesienia z badań; Tożsamość migranta- czyli o kodzie społecznym młodzieży pochodzącej z rodzin wojskowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
4. Młodzież a edukacja i praca zawodowa: Społeczne zróżnicowanie młodzieży szkolnej jako mechanizm segmentacji społecznej. Intuicje socjologiczne; Wartość wykształcenia w opinii współczesnej młodzieży; Wykształcenie jako wyzwanie dla młodzieży wiejskiej; Rzeczywistość edukacyjna w ocenie uczniów szkół ponadgimnazjalnych na przykładzie województwa małopolskiego; Młodzież a praca zawodowa; Protestancka etyka pracy: porównanie przekonań studentów amerykańskich i polskich; Obraz siebie jako przyszłego pracownika w opinii uczniów polskich i norweskich szkół ponadgimnazjalnych; Absolwent krakowski wyższych uczelni na rynku pracy. Atuty i ograniczenia; Samoocena uczniów szkół zawodowych a perspektywa pracy; Aspiracje zawodowe i edukacyjne uczniów ostatnich klas szkół ponadgimnazjalnych województwa małopolskiego; Łódzka młodzież akademicka wobec imigracji do Polski; 5. Młodzież a polityka: Wpływ "młodzieżowego" elektoratu na wyniki wyborów parlamentarnych w roku 2005 i 2007; Problematyka młodzieży w kampanii parlamentarnej 2007 roku; Postawy łódzkich młodzieżówek wobec problemów politycznych i społeczno-gospodarczych; Wybory samorządowe w opiniach studentów; 6. Digitalna młodzież: Deliberacja- Mobilizacja- Integracja? Internet jako medium między młodzieżą a sferą polityki; Młodzież jako podmiot działań obywatelskich w Internecie; Ilość czy jakość? O przyjaźni z Internetu jako wartości ludzi młodych na podstawie popularnych serwisów społecznościowych; Autokreacja współczesnego młodego mężczyzny- w poszukiwaniu nowej koncepcji męskości; Świat według singli- analiza najpopularniejszych wątków dyskursu na forum internetowym "single"; Młodzież wobec reklamy; Postawy studentów WSHE wobec kampanii społecznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Socjalizacja i jej zaburzenia; R.2 Wykolejenie społeczne jako efekt wadliwej integracji wartości i postaw; R.3 Metodologiczne podstawy badań własnych; R.4 System wartości nieletnich w różnych stadiach wykolejenia społecznego; R.5 Postawy nieletnich w różnych stadiach wykolejenia; R.6 Interpretacja i dyskusja wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Opinai publiczna w Polsce wobec choroby i śmierci Józefa Stalna, 2.O paradoksie masowej emigracji z pańs twa zamkniętego : wyjazdy do Niemiec w pierwszej połow ie lat pięćdziesiątych, 3.Rozpad i likwidacja Związku Młodzieży Polskiej w latach 1956-1957, 4.Kultura czy ideologia? Polityka kulturalna PZPR w latach 1957-1963 , 5.Władysław Gomułka a tak zwana sprawa Hollanda, 6. Teczka "Fondy", czyli o początkach penetracji agentura lnej Radia Wolna Europa, 7.PZPR i MSW jako przedsiębio rstwa wypoczynkowe w latach 1945-1980, 8."Bez naruszen ia podstawowych zasad". Ekipa Wojciecha Jaruzelskiego wiosną 1988 roku, 9."Okrę jest niezatapialny".Propagan da komunistyczna w ostatnim roku władzy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Subkultury młodzieżowe: Pojęcie subkultur; Socjologiczne teorie powstania subkultur; Wybrane rodzaje subkultur młodzieżowych. 2. Uwarunkowania subkultur młodzieżowych: Badania własne; Aksjologiczne uwarunkowania kreacji; Uspołecznienie a kreacja subkultur; Społeczne zróżnicowanie subkultur młodzieżowych jako czynnik kreacji; Teorie a realia kreacji subkultur młodzieżowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagrożenia i przejawy patologii we współczesnych rodzinach polskich w opinii młodzieży licealnej; 2. Rodzina a wychowanie agresywne młodzieży gimnazjalnej; 3. Polityczno-medialne uwarunkowania patologii w okresie zmiany społecznej; 4. Dyskurs publiczny a indukowanie i promowanie praktyk przemocy; 5. Obiektywna i subiektywna ocena strachu przed przepaścią w opinii studentów wybranych kierunków studiów; 6. Stosunek studentów Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. Gen. J. Ziętka do zjawisk i zachowań patologicznych; 7. Asertywność jako behawioralna strategia radzenia sobie z negatywną presją środowiska rówieśniczego- programy profilaktyczne; 8. Problemy i dylematy diagnozy resocjalizacyjnej- podstawowe założenia teoretyczne i metodologiczne poznawania tzw. "zjawisk trudnych"; 9. Uwarunkowania skutecznej resocjalizacji; 10. Znaczenie komunikacji w resocjalizacji- formy jej doskonalenia na przykładzie videotraningu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I: Zachowania dewiacyjne współczesnej młodzieży. 1. Tendencje we współczesnej przestępczości młodzieży. 2. Główne interpretacje teoretyczne. Rozdział II: Temperamentalne uwarunkowania zróżnicowań zaburzeń w zachowaniu. 1. Biopsychiczne uwarunkowania zaburzeń w zachowaniu i niedostosowania społecznego. 2. Współczesne badania nad uwarunkowaniami biopsychicznymi. 3. Teoretyczne i operacyjne ujęcie zaburzeń w zachowaniu. 4. Zróżnicowania typologiczne zaburzeń: zachowania eksternalizacyjne i internalizacyjne. 5. Emocjonalność i kontrola wewnętrzna a typy zaburzeń. 6. Predyspozycje temperamentalne i wczesne oddziaływania rodzicielskie jako predyktory zaburzeń w zachowaniu. 7. Geneza zachowań agresywnych. 8. Empiryczna weryfikacja uwarunkowań zachowań agresywnych. Rozdział III: Grupowe uwarunkowania zjawisk dewiacyjnych. 1. Rola grupy rówieśniczej w etiologii zachowań dewiacyjnych. 2. Odrzucenie a wycofanie. Powiązania z problemami internalizacyjnymi. 3. Znęcanie się i wiktymizacja. 4. Negatywna socjalizacja w grupie rówieśniczej. 5. Procesy pośredniczące w oddziaływaniu czynników grupowych na indywidualne zachowania dewiacyjne. 6. Dewiacyjne grupy rówieśnicze a przestępczość. 7. Relacje w grupie rówieśniczej a przystosowanie społeczne w życiu dorosłym. 8. Zorganizowane grupy dewiacyjne w środowisku lokalnym. Rozdział IV: Odrzucenie dzieci z zaburzeniami w zachowaniu przez grupę rówieśniczą. 1. Reakcje rówieśników na przejawy zaburzeń w zachowaniu. 2. Zachowania agresywne i przemocowe jako efekt agresji wewnątrzrodzinnej i rówieśniczej. 3. Percepcja odrzucenia a rodzaje zaburzeń w zachowaniu. 4. Motywy zachowań agresywnych dzieci odrzuconych. 5. Agresja i odrzucenie przez grupę jako predyktory chronicznych zachowań dewiacyjnych. 6. Przyjaźń i przejawy agresji. 7. Samotność jako konsekwencja zaburzeń w zachowaniu i odrzucenia przez grupę rówieśniczą. Rozdział V: Pozytywny wpływ grupy rówieśniczej na readaptację dzieci agresywnych i odrzuconych. 1. Akceptacja w grupie rówieśniczej jako przeciwwaga negatywnych doświadczeń rodzinnych. 2. Grupa rówieśnicza jako wsparcie dla ofiar przemocy ze strony środowiska lokalnego. 3. Modyfikujący wpływ grupy rówieśniczej na skuteczność strategii adaptacyjnych stosowanych przez dzieci zaburzone w sytuacji stresu i wiktymizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przegląd teorii, 2. Założenia metodologiczne badań własnych, 3. Doświadczenia rodzinne jako źródło transmisji wzorów zachowań, 4. Transmisja rodzinnych wzorów a zachowania młodzieży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Prorodzinna edukacja seksuologiczna, 2. Problematyka historyczna wychowania seksualnego, 3. Obraz zachowań seksualnych ludzkości i Polaków, 4. Sytuacja demograficzna, 5. Biologiczne uwarunkowania zachowań seksualnych, 6. Psychologia płci, 7. Seksualizm w rozwoju ontogenetycznym, 8. Typowość i inność, 9. Seksuologia jako nauka i praktyka, 10. Podstawy prawne w seksuologii, 11. Choroby przenoszone droga płciową. HIV/AIDS, 12. Metody regulacji urodzeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Środowisko rodzinne osamotnionej młodzieży gimnazjalnej; 2. Trudna sytuacja szkolna jako czynnik ryzyka marginalizacji lubuskich gimnazjalistów; 4. Rola dorosłych we wsparciu młodzieży gimnazjalnej; 5. Czynniki ryzyka i czynniki ochronne w zaburzeniach nastroju młodzieży gimnazjalnej; 6. Brak przynależności grupowej jako czynnik sprzyjający wykluczeniu społecznemu gimnazjalistów; 7. Profilaktyczne aspekty spędzania czasu wolnego lubuskich gimnazjalistów; 8. Media w życiu lubuskich gimnazjalistów - spojrzenie jakościowe; 9. Młodzież Lubuska 2012 z perspektywy uczniów i dyrektorów szkół gimnazjalnych w świetle wyników badań sondażowych; 10. Główne problemy życiowe mieszkańców województwa lubuskiego w świetle wyników badań sondazowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej