Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(19)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(30)
Autor
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(4)
Skowronek Czesław
(4)
Krawczyk Stanisław
(3)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Bardi Edward J
(1)
Beier Frederick J
(1)
Bendkowski Józef
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brdulak Halina
(1)
Coyle John J
(1)
Cyplik Piotr
(1)
Dwiliński Lech
(1)
Fertsch Marek
(1)
Filina Lydumyla
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Głowacka Danuta
(1)
Handfield Robert B
(1)
Harrison Alan
(1)
Hoek Remko van
(1)
Januszewski Arkadiusz
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Kapusta Franciszek
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kisperska-Moroń Danuta
(1)
Kotowska Izabela
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Krzyżaniak Stanisław
(1)
Kupiec Leszek
(1)
Langley C. John
(1)
Lipa Michał
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Piasecka Agnieszka
(1)
Pluciński Michał
(1)
Radziejowska Grażyna
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Semenov Iouri N
(1)
Skowron-Grabowska Beata
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Wiktorowska-Jasik Anna
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Temat
Logistyka gospodarcza
(32)
Przedsiębiorstwo
(15)
Łańcuch dostaw
(9)
Transport
(7)
Gospodarka materiałowa
(6)
Logistyka
(4)
Obsługa klienta
(4)
Marketing
(3)
Zarządzanie
(3)
Kadry
(2)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(2)
Odpady
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Rynek
(2)
Towar
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Edytorstwo
(1)
Edytorzy
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Handel
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jakość
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Książki
(1)
Logistyka gospodarcza -- Europa -- od 1989 r. -- materiały konferencyjne
(1)
Logistyka gospodarcza -- Polska -- od 1989 r. -- materiały konferencyjne
(1)
Magazyn
(1)
Marketing partnerski
(1)
Motywacja
(1)
Obrót towarowy
(1)
Ocena pracowników
(1)
Produkcja
(1)
Rachunkowość
(1)
Recykling
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Ryzyko
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Transport -- organizacja -- Europa -- od 1989 r. -- materiały konferencyjne
(1)
Transport -- organizacja -- Polska -- od 1989 r. -- materiały konferencyjne
(1)
Transport kolejowy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Ładunki
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie działaniami logistycznymi / Franciszek Kapusta. - Poznań, Wrocław : Wydawnictwo Forum Naukowe, 2006. - 278 s. : tab., rys. ; 21 cm.
1. Logistyka i istota zarządzania działaniami logistycznymi, 2. Infrastruktura i jej znaczenie w działaniach logistycznych, 3. System logistyczny przedsiębiorstwa i jego struktura, 4. Logistyka w ujęciu funkcjonalnym według faz przepływu produktu, 5. Miejsce i rola logistyki w obsłudze klienta, 6. Lokalizacja obiektów logistycznych, 7. Transport, 8. Składy i składowanie, 9. Zapasu i ich kontrola, 10. Organizacja logistyki w przdsiębiorstwie, 11. Logistyka w analizie działalności firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka w wydawnictwie / Agnieszka Piasecka. - Warszawa : Biblioteka Analiz Sp z o.o., 2004. - 344 s. : wykr., tab. ; 21 cm.
1. Podstawy teoretyczne i funkcjonowanie logistyki, 2. Działania logistyczne w przedsiębiorstwie wydawniczym, 3. Modele dystrybucji książek w Polsce i w wybranych krajach zachodnich, 4. Charakterystyka i procesy logistyczne w wybranych międzynarodowych przedsiębiorstwach wydawniczych w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Wprowadzenie do logistyki i menedżerskich decyzji. I. Logistyka. Koncepcja i rozwój. II. Obsługa klienta. III. Transport. IV. Utrzymywanie i kontrola zapasów. V. Składowanie. VI. Lokalizacja zakładów produkcyjnych i składów. Część II: Przypadki logistyczne. VII. Wprowadzenie do metody studiów przypadków. VIII. Przypadki logistyczne. Część III: Logistyczna gra decyzyjna. IX. Logistyczna gra decyzyjna. X. Uwagi pomocnicze do gry logistycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Logistyczny łańcuch dostaw: Zarządzanie logistycznym łańcuchem dostaw; Tradycyjne problemy logistyki; Logistyka zaopatrzenia; Logistyka dystrybucji; Kanał dystrybucji. Cz. II Procesy zachodzące w logistycznym łańcuchu dostaw: Zapasy w systemie logistycznym; Podejmowanie decyzji dot. zarządzania zapasami; Specjalne zastosowanie koncepcji EQO; Decyzje dot. magazynowania; Manipulacje materiałami i pakowanie; System transportu Zarządzanie transportem; Zasady ustalania stawek przewozowych; Opracowywanie zamówień i systemy informacji. Cz. III Strategie logistyki - wybrane zagadnienia: Projektowanie sieci logistycznej i lokalizacja obiektów w jej ramach; Klasyczne teorie lokalizacji; Logistyka globalna; Organizacja logistyki; Konkurencyjne strategie logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyczna obsługa klienta / Danuta Kempny. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 286,[2] s. : 21 tablic, 66 rys. ; 21 cm.
R.1 Obsługa klienta w logistyce. Podstawy teoretyczne; R.2 Strategie i struktury organizacyjne przedsiębiorstw; R.3 Strategie obsługi klienta różnych producentów Studia przypadków. R.4 Obsługa klienta w informacyjnych organizacjach sieciowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zadania centrów logistycznych w realizacji usług logistycznych; 2. Centrum logistyczne jako ogniwo łańcucha dostaw; 3. Wpływ lokalizacji centrów logistycznych na realizację ich zadań w łańcuchach dostaw; 4. Centra logistyczne jako organizacje wielopodmiotowe; 5. Koncepcje funkcjonowania centrów logistycznych w łańcuchach dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenia 2. Zarys rozwoju logistyki 3.Ogólna charakterystyka logistyki 4. Logistyka przedsiębiorstwa 5. Logistyka zaopatrywania przedsiębiorstwa 6. Logistyka w przygotowaniu wytwarzania i w wytwarzaniu 7. Logistyka dystrybucji wyrobów 8. Logistyka w zarządzaniu łańcuchami dostaw 9 . Logistyka w marketingu, obsłudze klientów i serwisowej opiece nad wyrobami 10. Logistyka w gospodarowaniu opakowaniami. Odpadami i zwracanymi wyrobami 11. Perspektywy rozwoju logistyki w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Miejsce zaopatrzenia w łańcuchu dostaw, 2. Zaopatrzenie w przedsiębiorstwie, 3. Zakupy zaopatrzeniowe, 4. Magazynowanie, 5. Koszty logistyczne zaopatrzenia, 6. Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zaopatrzeniu, 7. Centrum logistyczne - element łańcuchów zaopatrzeniowych, 8. Studia przypadku - logistyka zaopatrzenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
1. Logistyka zaopatrzenia jako jeden z systemów logistycznych, 2. Specyfika aktywności na rynku dóbr przemysłowych, 3. Organizacja procesu zakupu, 4. Systemy dostaw oparte na koncepcji just in time, 5. System informacji na potrzeby logistyki zaopatrzenia, 6. Mierniki efektów i nakładów w logistyce zaopatrzenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Istota i zadania gospodarki odpadami; 2. Uwarunkowania gospodarki odpadami; 3. Koncepcja logistyki zdrowotnej; 4. Zadania logistyki zdrowotnej w systemach gospodarki odpadami; 5. Rola i zadania logistyki zdrowotnej w łańcuchach dostaw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przesłanki powstania zintegrowanych łańcuchów transportowych, 2. Organizacja procesu transportu ładunków transportem zintegrowanym, 3. Ładunki w zintegrowanych systemach transporotwych, 4. Jednostki ładunkowe w transporcie intermodalnym, 5. Technologie przewozowe w zintegrowanych łańcuchach transportowych, 6. Ekonomiczno-handlowe problemy zintegrowanych łańcuchów transportowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 218, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2 zaktual. - Warszawa : Difin, 2011. - 231, [1] s. : rys. ; 23 cm.
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
1. Istota i podstawowe cechy projektów logistycznych; 2. Miejsce projektu logistycznego w przedsiębiorstwie i organizacja prac zespołów projektowych;3. Inicjalizacja projektu; 4. Planowanie w projekcie; 5. Planowanie kosztów i budżetowanie projektu; 6. Planowanie ryzyka w projekcie logistycznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ; Nr 340)
Cz.I podstawowe informacje o badaniach w dziedzinie marketingu i logistyki : 1.Indormacyjno-decyzyjne aspekty zarządzania marketingowo-logistycznego, 2.Metody pomiaru i gormadzenia danych na potrzeby maketingu logistyki, 3.Metody analizy danych empirycznych na potrzeby marketingu logistyki. Cz.II Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania działań marketingowo-logistycznych: 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznych : 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznej i ich wykorzystanie w wyborze rynku docelowego, 6.Cechy i prefernecje nabywców a działania marketingowo-logistyczne, 7.Zadowoloenie i lojalnośc jako przedmiot przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta. Cz.III Analiza strategiczna jako przesłanka zintegrowanego planowania marketingowo-logistycznego : 8.kierunki i metody strategicznej analizy marketingowo-logistycznej, 9.Prognozowanie rozwoju zjawisk rynkowych w czasie a planowanie działalności marketingowo-logistycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Pojęcie i rozwój systemów informatycznych. Wprowadzenie do części pierwszej: 1. Przetwarzanie danych w informacje, 2. System informatyczny wspomagający zarządzanie, 3. Rozwój i charakterystyka systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Cz.IIZintegrowane informatyczne systemy rachunkowości finansowej. Wprowadzenie do części drugiej: 1. Rachunkowości finansowa i cykl operacyjny przedsiębiorstwa, 2. System informatyczny wspomagający działalność podstawową w przedsiębiorstwie handlowym, 3. System informatyczny wspomagający działalność podstawową w przedsiębiorstwie wytwórczym, 4. Podsytemy księgowe wspomagajace cykl administracyjny, 5. Integracja w informatycznym systemie rachunkowości finansowej. Cz.III Kompleksowe zintegrowane systemy ewidencyjno-operacyjne. Wprowadzenie do części trzeciej: 1. Systemy wspomagania zarządzania produkcją klasy MRP II, 2. Systemy wspomagania zarządzania klasy ERP/ERP II. 3. Systemy komputerowo zintegrowanego wytwarzania CIM, 4. Systemy wspomagania zarządzania relacjami z klientem, 5. Systemy komputerowo wspomaganej logistyki, 6. Standardy i technologie w łańcuchach dostaw elektronicznej gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania operacyjnego / pod red. Zdzisława Jasińskiego. - Wyd. 2 popr. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 420 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Analiza, pomiar i kompresja czasu w łańcuchu dostaw, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Transport i magazynowanie w łańcuchu dostaw, 8. Dobór ludzi i organizacja pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocenianie pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Sieci logistyczne - nowy wymiar logistyki, 2. Europejska Polityka Transportowa do roku 2010 - Wkład w efektywność łańcuchów dostaw, 3. Trendy rozwojowe na rynku logistycznym, 4. Rola operatora logistycznego w doskonaleniu operacyjnym łańcucha dostaw, 5. Rozszerzony łańcuch dostaw firmy Flextronics, 6. Rola zautomatyzowanych centrów logistycznych w nowoczesnych procesach łańcucha dostaw, 7. Priorytety we współpracy dostawcy i detalisty w łańcuchu dostaw, 8. Zarządzanie sieciami w obszarze produkcji i dostaw, 9. Sieciowanie centrów logistycznych w rejonie Morza Bałtyckiego, 10. Organizacja łańcucha logistycznego w dystrybucji samochodów osobowych, 11. Rola kolejowego transportu ładunków w tworzeniu sieci logistycznej, 12. Wirtualny Niemiecko-Polski Logistyczny System Brokerski (WN-PLSB), 13. Wspomaganie zarządzania łańcuchem dostaw - elektroniczna platforma eHandel, 14. Internetowy system śledzenia przesyłek, 15. Wpływ systemu SUW 2000 na poprawę bezpieczeństwa międzynarodowych łańcuchów dostaw, 16. Bezpieczeństwo w logistyce paneuropejskiej-wyzwania i wybrane rozwiązania, 17. Bezpieczeństwo i zabezpieczenia w transporcie intermodalnym - polskie aspekty, 18. Centra logistyczne w Europie, 19. Logistyka miejskiego transportu towarowego w Unii Europejskiej, 20. Dzielnice przemysłowe i regionalne systemy logistyczne we Włoszech: Studium przypadku z Regionu Emilia-Romagna, 21. Infrastruktura informatyczno-telekomunikacyjna w przedsiębiorstwie a trendy rozwojowe w logistyce, 22. Globalna synchronizacja Danych (GDS) i Elektroniczny Kod Produktu (EPC) - nowe możliwości dla logistyki, 23. Homogenizacja danych w łańcuchach dostaw-korzyści z zarządzania przepływem informacji towarzyszących przepływowi dóbr w procesach logistycznych, 24. Łańcuch dostaw w branży materiałów budowlanych, 25. Jak poprawić przejrzystość i efektywność łańcucha dostaw?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zmieniająca się istota biznesu międzynarodowego. Podstawowe pojęcia, 2.Teorie biznesu międzynarodowego, 3.Niepewność w międzynarodowym otoczeniu przedsiębiorstw, 4.Międzynarodowe regulacje handlu światowego, 5.Przem,iany w korporacjach transnarodowych, 6.Międzyanrodwe sieci przedsiębiorstw handlowych, 7.Przedsiębiorstwa wirtualne, 8.Małe i średnie przedsiębiorstwa, 9.Podmioty z udziałem kapitału zagranicznego, 10.Zarządzanie międzynarodowe, 11. B+R. Produkcja międzynarodowa (rozwój technologii i produkcja międzynarodowa), 12.Marketing na rynkach zagranicznych, 13.Logistyka międzynarodowa, 14.Finansowanie w biznesie międzynarodowym, 15.Ryzyko kursowe w działalności gospodarczej i metody jego minimalizowania - zarządzanie przepływami środków walutowych w firmie międzynarodowej, 16.Euro jako katalizator rozwoju, 17.Międzyanrodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej