Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Autor
Forsyth Patrick
(1)
Ryan Damian
(1)
Theobald Theo
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(3)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
angielski
(3)
Temat
Język angielski
(3)
Marketing
(2)
Kampania reklamowa
(1)
Komunikacja w biznesie
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Sprawozdawczość
(1)
Strony WWW
(1)
Sztuka pisania
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
How to write reports and proposals / Patrick Forsyth. - 3rd ed. - London ; Philadelphia ; New Delhi : Kogan Page Limited , 2013. - X, 138, [1] s. : il. ; 22 cm.
(Creating Success)
Zawiera: 1. What makes good business Whiting?; 2. Creating a good report; 3. Preparing to write; 4. The power of language; 5. Making numbers clear; 6. Making proposals persuasive; 7. The contribution of layout and presentation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Understanding digital marketing : a complete guide to engaging customers and implementing successful digital campaigns / Damian Ryan. - Fifth edition. - London ; New York ; New Delhi : Kogan Page Limited , 2021. - XXII, 426 stron : tabele, rysunki ; 23 cm.
About the author; Preface; Acknowledgements; List of contributors; 1. Introduction: Digital transformation: In the beginning…; But this is a book about marketing in the digital age - the present and the future; The technology behind digital marketing; Digital transformation; Enough technology… let’s talk about people; Case study: SSE; References; 2. Digital marketing strategy setting: Why you need a digital marketing strategy; Your business and digital marketing; Defining your digital marketing strategy; Understanding the digital consumer; The four Ps of marketing and the 10 Ps of digital marketing; Eyes on the prize; Bringing it all together; Case study: Folly farm Leisure Limited; References; 3. Being online: Welcoming the world: Your website - the hub of your digital marketing world; Building an effective website; The main steps of building your website; Before you start; Choosing your domain name; Hosting - your website’s home on the internet; How to choose a web designer/developer; Arranging your information; Writing effective web content; Case study: Save the Children Australia; References; 4. Search: Being found online: Search: still the online marketer’s holy grail; About the engines; Optimizing your site for the engines; Case study: Bris; Advertising on the search engines; Mobile search; Black hat, the darker side of search; Bringing the pros; Universal search - more opportunities to rank; Shifting goalposts - search innovation and the quest for relevance; Case study: Homewise; References; 5. Email marketing: Email - the power channel; What exactly is email marketing?; Before you start; Planning your campaign; Measuring your success; Email - a vital component of digital marketing; Case study: Fitness Superstore; References; 6. Mobile marketing: Mobile - market size and rate of growth; So what can mobile marketing be used for?; The rise and the rise of mobile advertising; Location, location, location; The role of voice and voice-enabled devices; Mobile gaming; Mobile applications; Mobile privacy; Mobile data; Further exploration; Building a multichannel marketing strategy; Case study: UKTV Play; References; 7. Social media: Join the conversation; What is social media?; Different forms of social media; Social media dashboards - all your updates in one place; The rule engagement; Case study: Virgin Trains and the Toilet Role; References; 8. Content marketing and native content: Nothing has changed, but everything has changes; Why content? An overview; Content strategy; Content production; Promoting your content; Case study: WW Just Watch Me___; References; 9. Programmatic marketing: What is programmatic ad buying?; What do digital marketers need to know about programmatic buying?; Deeper dive; In-housing your programmatic media; The impact of GDPR and other privacy legislation on programmatic advertising; Dos and don’ts of programmatic advertising; The future challenges of programmatic for marketers; Case study: The Programmatic Company; References; 10. Performance marketing: Recognizing opportunities for strategic partnership; What is performance marketing?; Top five tips to publisher success; Summary; Case study: Shaw Academy; 11. How to form meaningful insights from data: Log files versus page tagging; Augmenting information using cookies; Test and test again; Measuring paid media; Attribution modelling; The return of GRP; The problem of earned media; What are you trying to achieve?; The need for trust; Case study: CITRIX; Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Develop your presentation skills / Theo Theobald. - Second ed. - London ; Philadelphia ; New Delhi : Kogan Page Limited , 2013. - 170 s. ; 22 cm.
(Creating Success)
1. What's your motivation?; 2. Where do you Begin?; 3. What on earth are you going to say?; 4. It's time to write…now!; . 5. The power of storytelling; 6. Using humor; 7. What's the point of PowerPoint?; 8. Other visual aids; 9. Rehearsal; 10. Finding your voice; 11. Openings; 12. Endings; 13. Handling your nerves; 14. Handling your audience; 15. Question and answer sessions; 16. Getting ready- some practical aspects; 17. As the moment approaches; 18. Stripped Bare; 19. Advanced interactivity; 20. Progess report; 21. What next?.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej