Sorting
Source
Książki
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(2)
Author
Kostera Monika (1963- )
(1)
Krejtz Izabela
(1)
Neckar Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Action Research
(1)
Autoetnografia
(1)
Badania jakościowe
(1)
Darwin, Charles (1809-1882)
(1)
Etnografia
(1)
Hermeneutyka
(1)
Metody badawcze
(1)
Metody badań mieszanych
(1)
Osobowość
(1)
Pamięć
(1)
Poznanie
(1)
Psychologia ewolucyjna
(1)
Teoria ugruntowana
(1)
Uczenie się
(1)
Uwaga (psychol.)
(1)
Zarządzanie
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Nauka i badania
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 results Filter
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie)
Wstęp; Metody jakościowe eksplorujące; 1. Etnografia; 2. Teoria ugruntowania; 3. Studium przypadku; 4. Autoetnografia; 5. Opowieści biograficzne; 6. Collage narracyjny; 7. Jakościowe metody badawcze interakcji wirtualnych; Metody jakościowe interpretacyjne; 8. Czytanie tekstów; 9. Metody hermeneutyczne; 10. Badania fikcji literackich i filmowych; 11. Interpretacja obrazu; 12. Czytanie przestrzeni; Metody ilościowe i mieszane; 13. Metody ilościowe; 14. Metody interdyscyplinarne; 15. Metody systemowe; 16. Action research (doradztwo naukowe) w systemowym projektowaniu strategii; Refleksje badawcze i praktyczne; 17.Podejście narratologiczne w badaniach organizacji i zarządzania; 18. Widzieć więcej, czyli po co komu etnografia w firmie; 19. Metody humanistyczne w praktyce konsultanta; 20. O znaczeniu badań z perspektywy zarządzania w dziedzinie nauk humanistycznych; Bibliografia; Filmografia; Autorzy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (2 egz.)
Book
In basket
Wprowadzenie; Rozdział 1. Teoria ewolucji: od Darwina poprzez nową syntezę do współczesnych propozycji: 1.1. Logika teorii Darwina 1.2. Nowa synteza 1.2.1. Czynniki generujące zmienność genetyczną 1.3. Poza nową syntezę Rozdział 2. Ewolucjonizm w psychologii: od socjobiologii do psychologii ewolucyjnej. Specyfika psychologii ewolucyjnej: 2.1. Ewolucjonizm w psychologii 2.2. Etologia i socjobiologia 2.3. Psychologia ewolucyjna Rozdział 3. Biologiczne i psychologiczne ujęcie modularności: 3.1. Modularność – podstawowy element systemów złożonych 3.2. Biologiczne ujęcia modularności 3.3. Wczesne psychologiczne ujęcia modularności 3.4. Powszechna modularność – ujęcie psychologii ewolucyjnej Rozdział 4. Ewolucyjne ujęcie osobowości: poziom ogólny: 4.1. Co składa się na ogólny poziom analizy osobowości? 4.2. Motywacja 4.3. Emocje 4.4. Samoświadomość i Ja 4.5. Postulaty dla ewolucyjnego ujęcia osobowości na poziomie ogólnym Rozdział 5. Ewolucyjne ujęcie osobowości: poziom różnicowy: 5.1. Zróżnicowanie fenotypu i genotypu człowieka 5.2. Problematyczność ewolucyjnego ujęcia różnic indywidualnych 5.3. Dobór zrównoważony, w tym dobór zależny od częstości, jako wyjaśnienie adaptacyjnych różnic indywidualnych 5.4. Teoria historii życia i jej znaczenie w wyjaśnianiu ewolucyjnych mechanizmów genezy cech osobowości 5.5. Psychologia ewolucyjna i genetyka ewolucyjna człowieka – nowe modele wyjaśnień genezy różnic indywidualnych 5.6. Postulaty dla ewolucyjnego ujęcia osobowości na poziomie różnicowym Rozdział 6. Ewolucyjna teoria osobowości – próba syntezy: 6.1. O możliwości wykorzystania ujęcia ewolucyjnego do stworzenia teorii osobowości 6.2. Ewolucyjna teoria osobowości: analiza metateoretyczna, teoretyczna i metodologiczna 6.3. Ewolucyjna teoria osobowości: postulaty i kierunki rozwoju. Zakończenie; Bibliografia; Indeks nazwisk.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Zawiera: 1.Proces uczenia się z perspektywy psychologii poznawczej, 2. W oszukiwaniu poznawczych predyktorów osiągnięć szkolnych, 3. Tyle rzeczy mnie rozprasza – procesy kontroli uwagi, 4. Pamięć robocza – istotna zmienna w badaniach edukacyjnych, 5. Lęk i poczucie bezradności na lekcjach, 6. Wybrane predyktory osiągnięć szkolnych – model podsumowujący, 7. Poznawcze korepetycje.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again