Sorting
Source
Książki
(9)
Form of Work
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(8)
only on-site
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(4)
Author
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(7)
Chodyński Andrzej
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Year
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(3)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
Marketing
(6)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja wizualna
(1)
Jakość produktu
(1)
Nowy produkt
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Polityka ochrony środowiska
(1)
Reklama
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Wpływ na środowisko
(1)
Włókiennictwo
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Znak towarowy
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(7)
Opracowanie
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Historia
(1)
Ochrona środowiska
(1)
9 results Filter
No cover
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (5 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2003. - 437, [4] s. : rys., tab. ; 23 cm.
R. I Istota i znaczenie marketingu: Podmioty rynku; Ewolucja orientacji przedsiębiorstwa i geneza marketingu; Pojęcie marketingu; Ogólne zasady marketingu; Sektorowe uwarunkowania marketingu; Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu; Kierunki rozwoju marketingu. R. II Zachowanie nabywców na rynku: Proces postępowania nabywcy na rynku; Uwarunkowania zachowań rynkowych nabywcy; Specyfika zachowań rynkowych klientów instytucjonalnych. R. III Segmentacja rynku: Pojęcie i rola segmentacji rynku; Segmentacja rynku a typy marketingu; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ogólne warunki wyodrębniania segmentacji rynku; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków i koncepcja ich obsługi; planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynku. R. IV Produkt: Pojęcie i struktura produktu; Klasyfikacja produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Eliminowanie produktów nietrafionych; Kryteria formowania asortymentu produktów; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dobór. R. V Wprowadzanie na rynku nowych produktów: Pojęcie nowego produktu; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu. R. VI Cena: Cena jako instrument marketingu; Strategiczne cele polityki cen; Metody ustalania cen; Kształtowanie cen w kanałach dystrybucji; Strategie cen. R. VII Dystrybucja: Istota znaczenie dystrybucji w marketingu; Funkcje dystrybucji; Pojęcie i elementy systemu dystrybucji przedsiębiorstwa; Kanały dystrybucji; Czynniki wpływające na strukturę kanałów dystrybucji; Projektowanie kanałów dystrybucji; Współpraca i konflikty w kanałach dystrybucji; Zarzadzanie fizyczną dystrybucją produktów. R. VIII Hurt i detal: Funkcje hurtu; Klasyfikacja hurtowników; Tendencje rozwojowe hurtu; Funkcje detalu; Formy instytucjonalne detalu; Strategie marketingowe detalistów; Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej; Tendencje rozwojowe detalu. R. IX Promocja: Promocja w strukturze marketingu-mix; Promocja osobista; Reklama; Promocja dodatkowa; Public relations; Formy promocji w Internecie; Kształtowanie kampanii promocyjnej przedsiębiorstwa. R. X Marketingowy system informacji: Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Istota i rodzaje badań marketingowych; Obszary badań marketingowych; Marketingowe proces badawczy. R. XI Zarządzanie marketingiem: Proces zarządzania marketingiem; Pole rynkowej aktywności przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Planowanie marketingowe; Realizacja planów marketingowych; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu. R. XII Marketing na rynkach międzynarodowych: Czym jest marketing globalny?; Globalne rynki czy globalne segmenty? Przesłanki standaryzacji i adaptacji międzynarodowego marketingu; Marketing-mix na rynkach międzynarodowych; Przesłanki wchodzenia na rynki zagraniczne; Sposoby wejścia na rynki zagraniczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - 436 s. : rys. tab. ; 20 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338.138, 339.138 (2 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i posz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - 436 s. : wykr., tab. ; 21 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (4 egz.)
No cover
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. o posz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 436 s. : rys. ; 20 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Wizualizacja firmy / Jerzy Altkorn. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 68 s., [4] k. : rys., tabl. ; 21 cm.
Wstęp; R.1 Pojęcie i funkcje systemu identyfikacji wizualnej; R.2 Nazwa firmy; R.3 Godło firmy; R.4 Firmowe kolory; R.5 Firmowe liternictwo; R.6 Wizytówki; R.7 Znakowanie środków transportu; R.8 Firmowe unifor my; R.9 Flagi firmowe; R.10 Firmowe upominki; R.11 Druki firmowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing w zarządzaniu gminą; Marketing urbanistyczny a projektowanie miast; Marketing w gospodarce nieruchomościami gminy; Zarządzanie administracją publiczną i kształtowanie środowisk opiniotwórczych w gminie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 352/354 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 352/354 (1 egz.)
Book
In basket
Rozwój firmy w aspekcie innowacyjności i jakości produktu; Zarządzanie marketingiem na rynku dóbr przemysłowych w kontekście jakości i innowacyjności; Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania strategiczne realizacji innowacji w firmie; Zarządzanie przemysłowymi innowacjami ekologicznymi - studia przypadków innowacji produktowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again