Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Jegier Aneta
(1)
Mikler-Chwastek Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Zabawa
(1)
Żłobki
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2608)
Opracowanie
(1489)
Praca zbiorowa
(1322)
Monografia
(473)
Poradnik
(390)
Gry i zabawki
(-)
Komentarz do ustawy
(222)
Ćwiczenia i zadania
(221)
Materiały konferencyjne
(216)
Materiały pomocnicze
(212)
Powieść
(142)
Analiza i interpretacja
(131)
Czasopismo naukowe
(120)
Raport z badań
(97)
Encyklopedia
(78)
Literatura polska
(65)
Esej
(61)
Powieść polska
(58)
Wzory dokumentów
(53)
Antologia
(51)
Case study (studium przypadku)
(48)
Powieść amerykańska
(48)
Księga pamiątkowa
(44)
Literatura angielska
(44)
Czasopismo prawnicze
(43)
Karty pracy ucznia
(42)
Publicystyka
(40)
Kompendia i repetytoria
(35)
Kazusy
(34)
Powieść angielska
(32)
Słownik terminologiczny
(31)
Dane statystyczne
(30)
Scenariusz zajęć
(29)
Rocznik statystyczny
(28)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Kryminał
(27)
Komentarz prawny
(25)
Czasopismo pedagogiczne
(24)
Reportaż
(23)
Wydawnictwa popularne
(23)
Literatura
(21)
Literatura amerykańska
(21)
Komentarz
(20)
Pamiętniki i wspomnienia
(20)
Literatura francuska
(19)
Pamiętniki polskie
(19)
Antologie
(18)
Artykuły
(17)
Dramat angielski
(17)
Poezja polska
(17)
Literatura japońska
(16)
Biografia
(15)
Publicystyka polska
(15)
Opowiadania i nowele
(14)
Akty prawne
(13)
Słownik angielsko-polski
(13)
Thriller
(13)
Czasopismo prasoznawcze
(12)
Reportaż polski
(12)
Ćwiczenia logopedyczne
(12)
Poradniki i przewodniki
(11)
Powieść obyczajowa
(11)
Felieton
(10)
Komedia angielska
(10)
Słownik
(10)
Słownik języka polskiego
(10)
Słownik polsko-angielski
(10)
Tablice i wzory
(10)
Wywiady
(10)
Wzory umów
(10)
Dramat polski
(9)
Podręczniki
(9)
Szkic literacki
(9)
Wykład
(9)
Atlas anatomiczny
(8)
Podręczniki akademickie
(8)
Powieść niemiecka
(8)
Sprawdziany i testy
(8)
Konstytucja
(7)
Literatura szwedzka
(7)
Opowiadanie polskie
(7)
Powieść rosyjska
(7)
Audiobooki
(6)
Felieton polski
(6)
Książka do wypełniania
(6)
Pamiętniki amerykańskie
(6)
Powieść francuska
(6)
Powieść młodzieżowa angielska
(6)
Powieść peruwiańska
(6)
Publicystyka polityczna
(6)
Raport
(6)
Szkic
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Bibliografia
(5)
Gry i zabawy
(5)
Listy
(5)
Literatura niemiecka
(5)
Literatura włoska
(5)
Poezja
(5)
Powieść brazylijska
(5)
Powieść szwedzka
(5)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1 Biologiczne potrzeby małych dzieci; 1.1. Rola snu; 1.2. Prawidłowe żywienie; 1.3. Zasady organizacji żywienia małego dziecka; 1.3.1. Bobas Lubi Wybór; 1.3.2. Aktywność ruchowa; 1.4. Potrzeba właściwej opieki pielęgnacyjnej i zdrowotnej; 1.4.1. Pielęgnacja, dbałość o higienę ciała; 1.4.2. Zdrowe zęby; 1.4.3. Ubranie dobrane odpowiednio do warunków; 1.4.4. Rezygnacja z pieluchy; 1.4.5. Ochrona przed promieniowaniem UV i elektromagnetycznym; 1.4.6. Ochrona zdrowia – kontrola pediatryczna; Rozdział 2 Zaspokajanie potrzeb psychicznych; 2.1. Dążenie do samodzielności i potrzeba badania otoczenia; 2.2. Potrzeba bliskości, przynależności i bezpieczeństwa; 2.3. Ochrona dziecka przed krzywdzeniem; 2.4. Potrzeba kontaktu z rówieśnikami; 2.5. Potrzeba samodzielnego poznawania i uczenie się przez doświadczanie; 2.6. Respektowanie potrzeb dzieci w żłobku; Rozdział 3 Wspomaganie rozwoju psychoruchowego w żłobku; 3.1. Rozwój i proces uczenia się; 3.2. Co należy mieć na uwadze, wspierając rozwój małego dziecka; 3.3. Wspomaganie rozwoju dziecka w żłobku; 3.4. Wczesne wspomaganie dziecka z trudnościami rozwojowymi; 3.5. Zalety wczesnego wsparcia rozwoju małego dziecka; 3.6. Zasady organizacji procesu wspomagania rozwoju; 3.7. Metoda Weroniki Sherborne we wspomaganiu rozwoju małych dzieci; Rozdział 4 Fizyczne i społeczne środowisko żłobka; 4.1. Przestrzenie budowania relacji; 4.2. Bodźce zmysłowe płynące z przestrzeni; 4.3. Co to jest dieta sensoryczna; 4.4. Społeczne środowisko żłobka; 4.5. Interakcje w żłobku; 4.6. Powody komunikowania się; 4.7. Posiłki w żłobku. Czy chodzi jedynie o to, żeby dziecko zjadło?; Rozdział 5 Zabawa swobodna i zorganizowana; 5.1. Czym jest zabawa dla małego dziecka i jakich kompetencji ono potrzebuje, by się bawić?; 5.2. Rola dorosłego w organizacji zabaw dla małych dzieci; 5.3. Diagnostyczny walor zabaw; 5.4. Terapeutyczny walor zabawy; 5.5. Propozycje zabaw dla dzieci w wieku poniemowlęcym; 5.5.1. Zabawy fundamentalne; 5.5.2. Zabawy konstrukcyjne; 5.5.3. Zabawy ruchowe – wsparcie naturalnej potrzeby dziecka; 5.5.4. Elementy jogi w grupie żłobkowej; 5.5.5. Elementy sensoplastyki w grupie żłobkowej; 5.5.6. Elementy terapii ręki w grupie żłobkowej; 5.5.7. Zabawy z elementami dramy; 5.5.8. Zabawy z wykorzystaniem muzyki; Rozdział 6 Czas wolny małych dzieci; Rozdział 7 Możliwości i zagrożenia atrakcji w żłobku – teatrzyków, balów, spotkań świątecznych; Rozdział 8 Bank dobrych praktyk dla rodziców i wychowawców małych dzieci; Zakończenie; Bibliografia; Załącznik. Sprawdzian rozwoju dzieci kończących pierwszy, drugi i trzeci rok życia; Koniec pierwszego roku życia; Koniec drugiego roku życia; Koniec trzeciego roku życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej