Zarządzanie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(682)
Forma i typ
Książki
(665)
Publikacje naukowe
(87)
Publikacje fachowe
(68)
Czasopisma
(13)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Audiobooki
(5)
Poradniki i przewodniki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(533)
dostępne
(438)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(451)
Czytelnia
(539)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(16)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(13)
Grabiec Olimpia (1975- )
(12)
Huczek Marian (1939-2023)
(10)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(9)
Dzieńdziora Joanna
(9)
Ehrlich Andrzej
(8)
Bieniok Henryk (1940- )
(7)
Duraj Jan
(7)
Kożuch Barbara (1950- )
(7)
Bakonyi Jadwiga
(6)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(6)
Chodyński Andrzej
(6)
Koźmiński Andrzej
(6)
Piotrowski Włodzimierz
(6)
Strużycki Marian
(6)
Bieda Jolanta
(5)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(5)
German Janusz (1974- )
(5)
Grudzewski Wiesław M
(5)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(5)
Hejduk Irena K
(5)
Kostera Monika
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Albigowski Marek
(4)
Blaik Piotr (1942- )
(4)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(4)
Dudzik-Lewicka Irena
(4)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Fleszer Dorota (1971- )
(4)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(4)
Jabłoński Adam
(4)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(4)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(4)
Martyniak Zbigniew
(4)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(4)
Sipa Monika
(4)
Sitek Marcin
(4)
Trojanowski Tomasz
(4)
Wojtaszek Henryk
(4)
Zimniewicz Kazimierz
(4)
Adair John Eric (1934- )
(3)
Antoszkiewicz Jan D
(3)
Borkowski Stanisław
(3)
Doroba Anita
(3)
Gajewska Paulina
(3)
Galata Stanisław
(3)
Grajewski Piotr
(3)
Ingram Marian
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Janczewski Jerzy
(3)
Janiszewski Adam
(3)
Kamińska Barbara
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Kassay Štefan (1941- )
(3)
Klimek Jan (1952- )
(3)
Kowalczewski Wiesław
(3)
Kowalska-Napora Ewa
(3)
Koźmiński Andrzej K
(3)
Listwan Tadeusz
(3)
Madyda Aneta
(3)
Masiukiewicz Piotr
(3)
Mikołajczyk Zofia
(3)
Moczydłowska Joanna M
(3)
Pachura Aneta
(3)
Pawlak Zbigniew
(3)
Pawłowski Konrad
(3)
Perechuda Kazimierz
(3)
Porvazník Ján
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Sankowska Anna
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Tyrała Paweł
(3)
Wańtuchowicz Monika
(3)
Widera Zbigniew
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bartkowiak Grażyna
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Beckhard Richard (1918-1999)
(2)
Bednarski Adam
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bitkowska Agnieszka
(2)
Bitkowska Agnieszka Anna
(2)
Blanchard Marjorie (1940- )
(2)
Bobińska Krystyna
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Borodin Yevgeniy
(2)
Bratnicki Mariusz
(2)
Brigham Eugene F
(2)
Bryx Marek
(2)
Bućko Józef
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Carew Donald
(2)
Chmielewiec Beata
(2)
Chovancová Miloslava
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(140)
2000 - 2009
(410)
1990 - 1999
(108)
Okres powstania dzieła
2001-
(54)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(676)
Rosja
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Kiribati
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(676)
angielski
(4)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(43)
1989-2000
(15)
1901-2000
(11)
1989-
(7)
1945-1989
(5)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1918-
(1)
1945-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(35)
Czechy
(3)
Europa
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Świat
(2)
Hiszpania
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(116)
Opracowanie
(62)
Praca zbiorowa
(26)
Poradnik
(21)
Monografia
(17)
Czasopismo naukowe
(14)
Czasopismo ekonomiczne
(11)
Encyklopedia
(5)
Case study (studium przypadku)
(4)
Raport z badań
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Biografia
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Tezaurus
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(219)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(128)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(14)
Psychologia
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Transport i logistyka
(7)
Inżynieria i technika
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Matematyka
(3)
Nauka i badania
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podróże i turystyka
(1)
682 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorczość i innowacje: Współczesne podejście do innowacji jako wartości dla klienta; Innowacje w rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw- siły motoryczne i bariery; Uwarunkowania procesów innowacyjnych w organizacji; Outsourcing w aspekcie zmian organizacyjnych; Rola kanałów dystrybucji w rozwoju przedsiębiorstwa z sektora MŚP; Budowa wartości dla klienta w kanałach dystrybucji; Współpraca MŚP z instytucjami pośrednictwa finansowego warunkiem efektywnego zarządzania strategicznego; Efekty finansowe działania grup kapitałowych w Polsce; Pozycja innowacyjna UE na tle jej głównych rywali; 2. Społeczna odpowiedzialność biznesu: Społeczna odpowiedzialność biznesu w wymiarze lokalnym i międzynarodowym; Świadomość ekologiczna w realizacji koncepcji Ekologicznej Społecznej Odpowiedzialności Biznesu; SOB: fanaberia czy biznesowa konieczność; Recykling produktowy w procesie zarządzania przedsiębiorstwem usługowym; Wyzwania etyczne współczesnych przedsiębiorstw; 3. Przedsiębiorstwa i organizacje w środowisku lokalnym: Klastry jako forma kształtowania konkurencyjności regionu; Wpływ infrastruktury logistycznej na rozwiązania zarządcze w klastrach przemysłowych; Wpływ zarządzania projektami na efektywność jednostek samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw komunalnych; Technologie mobilne w funkcjonowaniu szkoły wyższej; Młodzi ludzie na rynku pracy województwa lubelskiego; 4. Uwarunkowania zarządzania organizacjami: Istota decyzji i jej znaczenie w procesie zarządzania organizacjami; Zmiany w kształtowaniu wizerunku instytucji finansowych na przykładzie banków; Rola menedżera w procesie zmiany kultury organizacyjnej na przykładzie banku X; Rola pracowników w obsłudze klienta biura podróży; Oczekiwania wobec jakości usług świadczonych w sektorze publicznym- wyniki badań.
Bibliogr. przy rozdz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Menedżerowie w społecznym podziale pracy. Pojęcie menedżera w myśli potocznej, literaturze socjologicznej i ekonomicznej; Pojęcie podziału pracy; Skutki podziału pracy. 2. Menedżerowie w świetle teorii i praktyki organizacji i zarządzania. Miejsce kierownictwa w refleksji teoretycznej na gruncie nauki organizacji i zarządzania; Odpowiedzialność jako fundamentalna kategoria w teorii i praktyce organizacji i zarządzania; Nowe formy organizacji pracy; Władza w organizacji; Style kierowania; Wartościowanie pracy a położenie menedżerów. 3. Klasy menedżerskie. Znaczenie kategorii "klasa społeczna" w analizie pozycji społeczno-ekonomicznej menedżerów; Pojęcie klasy społecznej; Ekonomiczno-socjologiczne a prawne ujęcie własności; Teleskop i mikroskop w badaniu zróżnicowania społecznego; Rola klas w życiu społecznym; Makroklasa menedżerów a klasy i stany kierownicze; Makroklasa jako kategoria nie tylko heurystyczna; Organizacje menedżerskie; Menedżerowie a elita władzy i technostruktura łady produkcji a mikroklasy; Wykształcenie jako czynnik kariery menedżerskiej i niezbywalny obiekt własności ergodynamis; Wykształcenie i kwalifikacje a praktyka zarządzania przedsiębiorstwami; Etyka menedżerów; Prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych; Menedżerowie jako beneficjenci przemian; Płace menedżerów jako wskaźnik ergodynamis; Mikroklasa korporacyjnych dyrektorów naczelnych a właściciele kapitału; Szacunek społeczny w położeniu klasowym menedżerów. 4. Styl życia menedżerów. Miejsce w podziale pracy, własność ergodynamis a styl życia menedżerów; Postawy wobec pracy i pracowników; Uczciwość; Bezpieczeństwo zatrudnienia i ocena szansy utraty pracy; Codzienne i niecodzienne zachowania menedżerów; Menedżerowie i polityka. Preferencje i zachowania wyborcze; Menedżerowie i specjaliści. Zafascynowani reengineringiem i downsizingiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie - założenia i zamierzenia; Cele przedsiębiorstw w świetle wiedzy współczesnej i w poglądach klasyków; Myślenie strategiczne klasyków z punktu widzenia obecnego stanu wiedzy; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa w poglądach klasyków nauki o zarządzaniu i w świetle zaleceń współczesnych; Znaczenie innowacji w zarządzaniu, w poglądach współczesnych i według klasyków; Klasyczne i współczesne poglądy na kompetencje w zarządzaniu; Style kierowania w opiniach klasyków i na tle współczesnych poglądów; Ewolucja teorii zarządzania kadrami; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie przez jakość / John Bank ; tł. Andrzej Teodorowicz. - Warszawa : FELBERG SJA, 1999. - XX, 236 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Podstawy Zarządzania / Adrian Buckley ; red. nauk. wyd. pol. Grażyna Gierszewska)
Zawiera: Wstęp; Orientacja na klienta (Klient nasz pan, Potęga konsumentów, Obsługa klienta w amerykańskim stylu, Lekceważenie klienta, Relacje międzyludzkie w marketingu); Kluczowe aspekty zarządzania przez jakość (Jakość dla zysku, Dobrze za pierwszym razem, Koszt jakości, Porównanie z konkurencją- benchmarking, Wszyscy są zaangażowani, Efekt synergii w pracy zespołowej, Własność i elementy współzarządzania, Menedżerowie jako modele ról, Uznanie i nagroda, Proces tworzenia jakości); Co mówią autorytety (W. Edwards Deming, Joseph M. Juran, Karoru Ishikawa, Philip B. Crosby, William E. Conway); Obniżanie kosztu jakości (Studium katastrofy promu kosmicznego Challenger, Koszt jakości, Przykłady kosztów jakości); Studium zarządzania przez jakość (Zmiana kultury organizacyjnej firmy, British Airways - nowe podejście do obsługi klienta, IBM - tworzenie polityki i planu jakości, Korporacja Xerox -ZPJ jako strategia konkurencyjna, Paul Revere Insurance Group - ZPJ w firmie ubezpieczeniowej, Royal Mail); Narzędzia i techniki zarządzania przez jakość (Techniki analizowania procesów jakościowych, Statystyczna kontrola procesów, Zorganizowane rozwiązywanie procesów); Jak uniknąć przesady.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Człowiek najważniejszym i najdroższym z zasobów w organizacji: Człowiek w organizacji; Jakie walory osobowe powinien posiadać efektywny pracownik?; Pracownik -członkiem drużyny; Pracownik podmiotem; Walory interpersonalne kadry kierowniczej firmy. II. Kierowanie pracownikami w małych i średnich firmach kryteria opisujące małe i średnie firmy; O co powinien dbać szef firmy?; Od czego zależy wybór systemu kierowania pracownikami w małej i średniej firmie; Kierownik w firmie; Kierowanie zespołem pracowniczym. III. System kadrowy w małej i średniej firmie: Istota systemu kadrowego i jego elementy; Pozyskiwanie pracowników do firmy; Przyjęcie nowego pracownika. IV. Zgrany zespół pożądanym dobrem firmy: Czym jest zespół zadaniowy; Organizacja zespołu zadaniowego; Kierowanie zespołem zadaniowym; Stymulowanie kreatywności zespołu. V. Przywództwo w procesie kierowania pracownikami: Rozumienie przywództwa; Rodzaje przywództwa; Istota przywództwa transakcyjnego; Droga do przywództwa. VI. Motywacja w zarządzaniu pracownikami w małej i średniej firmie: Człowiek w systemie prac; Sposoby wzmacniania motywacji; Motywacja pozapłacowa; Popełniane błędy w procesie motywacji. VII. Kultura w małej i średniej firmie: Kultura firmy; Zakres kultury; Funkcje kultury firmy; Przejawy kultury firmy; Kreowanie kultury firmy. VIII. Rozwój pracowników w małej i średniej firmie: Wiedza i jej znaczenie w pracy zawodowej; Przesłanki do decyzji skierowania pracownika na szkolenie; Formy szkolenia i doskonalenia zawodowego pracownika; Organizacja szkolenia; Ocena szkolenia. IX. Mała i średnia firma- firmami uczącymi się: Przesłanki zmian; Cechy firmy uczącej się; Tworzenie firmy uczącej się; Proces uczenia się w firmie; Kierowanie pracownikami w firmie uczącej się. X. Ocena pracy pracowników w małej i średniej firmie: Cele oceny pracy pracowników; Formy oceny; Kryteria oceny; Techniki oceniania; Błędy w procesie oceniania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od klasycznej szkoły zarządzania do zarządzania zasobami pracy; Sprawowanie władzy w organizacji; Kierowanie pracownikami; System kadrowy w organizacji; Rozwój pracowników; Stosunki pracownicze w organizacji Grupy pracownicze. Kierowanie zespołami zadaniowymi; Procesy motywacyjne w kierowaniu ludźmi. Zjednywanie kierowanych dla realizacji zadań; Przywództwo i autorytet; Konflikty. Kierowanie konfliktami w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Cz. I ERC jako strategia łańcucha dostaw: 1. Istota ERC, 2. Obszary zadaniowe ERC. Cz. II Realizacja ERC - teoria i praktyka, Cz. III Strategia ERC jako narzędzie poprawy konkurencyjności łańcuchów dostaw na przykładzie sektora farmaceutycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Interakcja: Samorządność lokalna- przedsiębiorczość w procesie rozwoju lokalnego: Istota samorządności lokalnej. Samorządność a państwo o władza publiczna; Gmina wobec wartości i wizji rozwoju; Przedsiębiorczość lokalna jako czynnik rozwoju; Rola samorządu lokalnego w rozwijaniu przedsiębiorczości w gminie; Atrakcyjność gminy jako rezultat gry o rozwój opartej na walorach przedsiębiorczości i konkurencyjności; 2. Instytucjonalny wymiar samorządności: Myśleć kategorią instytucji; Krajobraz instytucjonalny gminy; Governance jako wyraz instytucjonalnej ewolucji samorządności lokalnej; 3. Przedsiębiorcza kompetencja samorządu lokalnego w perspektywie instytucjonalnej ewolucji gminy: Kształtowanie przedsiębiorczego profilu governance; Wewnętrzne i zewnętrzne konteksty rozwijania przedsiębiorczej orientacji samorządu lokalnego; Kształtowanie zewnętrznych kontekstów przedsiębiorczości samorządu lokalnego; 12. Istota i znaczenie innowacji instytucjonalnych dla umacniania przedsiębiorczego profilu governance
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesności)
Cz. I: Rozważania wstępne na temat systemów współdziałania; Cz. II: Teoria i struktura organizacji formalnych; Cz. III: Elementy organizacji formalnych; Cz. IV: Funkcje organizacji w systemach kooperacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Walka konkurencyjna przedsiębiortsw / Frantisek Bartes. - Warszawa : C.H.Beck, 2003. - 193 s. : wykr. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
Cz. I Istota walki konkurencyjnej: 1. Optymalne skon centrowanie sił, 2. Moment zaskoczenia i wybór miejsca walki, 3. Komunikacja między "dowódcą" i "jednostkami", 4. Dalsze reguły pomyślnego prowadzenia walki w praktyce przedsiębiorczej, 5. Zadania specyficznego systemu informacyjnego w alce ofensywnej przedsiębiorstwa, 6. Wykorzystywanie reguł pomyślnego prowadzenia walki i jej głównego narzędzia - Spefisu w warunkach praktyki przedsiębiorczej firm czeskich. Cz. II Praktyka walki konkurencyjnej: 7. Praktyka walki konkurencyjnej w warunkach polskich oraz możliwości jej racjonalizacji i humanizacji. Przykłady, 8. Możliwości integracji systemu Spefis z innymi systemami zarządzania w oparciu o ryzyko przedsiębiorcy - traktowane jako wspólny integrator dla tych systemów, 9. Innowacje jako efektywna broń w walce konkurencyjnej, Załączniki
4.Dalsze reguły pomyślnego prowadzenia walki w prakty ce przedsiębiorczej, 5.Zadania specyficznego systemu informacyjnego w walce ofensywnej przedsiębiorstwa, 6. Wykorzystywanie reguł pomyślnego prowadzenia walki i jej głównego narzędzia-Spefisu w warunkach praktyki przedsiębiorczej firm czeskich. Cz.II Praktyka walki konkurencyjnej : 7.Praktyka walki
konkurencyjnej w warunkach polskich oraz możliwości jej racjonalizacji i humanizacji.Przykłady, 8.Możliwo ści integracji systemu Spefis z innymi systemami zarzą dzania w oparciu o ryzyko przedsiębiorcy-traktowanie jako wspólny integrator dla tych systemów, 9.Innowacje
jako efektywna broń w walce konkurencyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zarządzania / Grażyna Bartkowiak. - Wyd.3 uzupeł. - Zielona Góra : Zachodnie Centrum Organizacji, 2003. - 240 s. : rys. ; 24 cm.
Cz. I Psychologia zarządzania wśród innych dyscyplin społecznych: 1. Psychologia zarządzania i jej miejsce w kontekście innych dyscyplin społecznych. Cz. II Zachowanie się człowieka w organizacji: 2. Psychologiczne uwarunkowania zachowania się człowieka w organizacji, 3. Niezawodność człowieka w pracy i jej uwarunkowania. Cz. III Kierowanie zespołami ludzkimi. Wybrane zagadnienia: 4. Psychologiczne aspekty sytuacji kierowania i społeczne umiejętności kierownika, 5. Motywacja w zarządzaniu, 6. Proces podejmowania decyzji, 7. Szkolenie w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Humanistyczny kontekst pracy lekarza i pielęgniarki w zakładzie opieki zdrowotnej. 1. Psychologiczne koncepcje człowieka. Ewolucja koncepcji organizacji w kierunku organizacji usługowej.. 2. Etyczno-filozoficzne i psychologiczne aspekty pracy lekarza i pielęgniarki. Część II: Nowa strategia zarządzania zasobami ludzkimi w służbach publicznych, w szczególności w systemie opieki zdrowotnej. 3. Zarządzanie zakładami opieki zdrowotnej jako organizacją służb publicznych. 4. Zarządzenie zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej. Planowanie pracy i zarządzanie personelem. 5. Kierunki zmian w przewodzeniu ludźmi - propozycje dla zakładów opieki zdrowotnej. Część III: Instrumenty i aplikacyjne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej. 6. Rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy w zawodach medycznych. 7. Motywowanie do pracy w zespole pracowniczym w zakładach opieki zdrowotnej. Troska o utrzymanie kompetentnych pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wyjątkowa edukacja, 2. Co robię? Piszę!, 3. W stronę nowego społeczeństwa, 4. General Motors od środka, 5. Najważniejsza turbulencja XX wieku, 6. Wynalazca zarządzania, 7. Epoka zerwanej ciągłości, 8. Miej pod ręką maczetę, 9. Bóg nie potrzebuje konsultanta od zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Dział personalny jako partner strategiczny - jak umocnić jego pozycję; Strategiczne znaczenie pomiaru efektów zarządzania zasobami ludzkimi; Analiza kosztów i korzyści w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Zasady dobrego pomiaru; Pomiar zgodności systemu zarządzania zasobami ludzkimi ze strategią firmy; Kompetencje specjalistów ds. zasobów ludzkich; Wskazówki dot. wdrażania karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi. Dodatek: wyniki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Między szokiem przeszłości a szokiem przyszłości; Gospodarka globalna w świecie XXI wieku; Szanse i zagrożenia dla społeczeństwa gospodarki globalnej; Jeśli jest tak dobrze, to czemu jest tak źle, czyli na tropach globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historia rozwoju naukowej organizacji pracy i zarządzania. Cel przedmiot i metody nauk o organizacji i zarządzaniu. Miejsce i znaczenie teorii organizacji i zarządzania wśród innych dyscyplin naukowych. Historia rozwoju
myśli organizatorskiej w teorii organizacji i zarządz ania.Pytania kontrolne.Przypisy do rozdziału 1.Literat ura zalecana. Kierunki rozwoju teorii organizacji i zarządzania.Gene za - wpływ rewolucji naukowo-technicznej na organizacj ę procesów pracy i zarządzania.Nurt klasyczny i neokla syczny: Kierunek techniczno-fizjologiczny;Kierunek adm inistracyjny;Kierunek psycho-socjologiczny.Współczesne
kierunki rozwoju.Wkład Polakow i polskiej myśli organ izatorskiej do nauk o organizacji i zarządzaniu. Zamiast podsumowania.Pytania kontrolne.Przypisy do roz działu 2.Literatura zalecana. Podstawy sprawnego działania.Cechy działania zorganizo wanego.Teleologiczne aspekty sprawności działań.Typolo gia celów działania.Cykl działania zorganizowanego.Pos tacie sprawnego działania.Wytyczne sprawnego działania .Rzeczywiste a metodologiczne znaczenie postaci sprawn ości i ich wpływ na ocenę efektywności organizacyjnej. Pytania kontrolne.Przypisy do rozdziału 3.Literatura z alecana. Podstawy organizacji.Pojęcie organizacji.O istocie pro cesów organizowania i terminu organizacja.Potrzeby org anizacji a potrzeby ludzi w organizacjach w procesach budowy modelu organizacyjnego dzialania.Pozyskiwanie l udzi i zasobów do instytucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Analiza zespołów, czyli jak to się wszystko zaczęło; 2. Syndrom "Apollo"; 3. Zespoły złożone z członków o podobnych osobowościach; 4. Kreatywność w zespole; 5. Przywództwo w zespole; 6. Kluczowe role zespołowe; 7. Zespoły nieskuteczne; 8. Zespoły skuteczne; 9. Optymalna liczebność zespołu; 10. Cechy zespołowców; 11. Komponowanie zespołu; 12. Zespoły w strukturach publicznych; 13. Co teraz?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Krótka historia ról w pracy; R.2 Tajemnica kwalifikacji; R.3 Narodziny języka ról pełnionych w zespole; R.4 Odpowiedzialność a dopasowanie; R.5 Spójne i nie spójne profile ról; R.6 Relacje międzyludzkie w miejscu pracy; R.7 Napięte relacje; R.8 Strategie kierowania sobą; R.9 Sztuka budowania zespołu; R.10 Przywódca samotny i przywódca-członek zespołu; R.11 Zarządzanie spuścizną; R.12 Przyszły kształt organizacji; Dodatek: Ustalanie wymogów pracy dotyczących ról pełnionych w zespole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Wykazuj inicjatywę; R.2 Oczekuj akceptacji i dawaj ja innym; R.3 Zadawaj pytania i proś o oddanie przysługi; R.4 Przybieraj wyprostowaną postawę i uśmiechaj się; R.5 Bądź ludzki, miej poczucie humoru i osobiście się angażuj; R.6 Posłuchaj, co inni mają do powiedzenia; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo - istota, typologia, rozwój; R.2 Restrukturyzacja przedsiębiorstwa; R.3 Sytuacja prawno-własnościowa przedsiębiorstwa; R.4 Zarządzanie przedsiębiorstwem; R.5 Zatrudnienie - gospodarka zasobami ludzkimi; R.6 Potencjał techniczny i innowacje; R.7 Działalność produkcyjna; R.8 Produkt i usługi; R.9 Marketing i sprzedaż; R.10 Model ekonomiczny przedsiębiorstwa; R.11 Jakość zarządzania przedsiębiorstwem; Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej