Wiedza
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(39)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
tylko na miejscu
(24)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(30)
Czytelnia
(24)
Autor
Nęcka Edward (1953- )
(3)
Orzechowski Jarosław
(3)
Szymura Błażej (1969-2009)
(3)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Kwiatkowski Stefan
(2)
Popper Karl R
(2)
Stefanowicz Bogdan
(2)
Abramowicz Witold
(1)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Apanowicz Jerzy
(1)
Bohme Gernot
(1)
Bruce Eadie
(1)
Bruckman Amy S. (1965- )
(1)
Bullock Alan (1914-2004)
(1)
Bytniewski Paweł
(1)
Chałubiński Mirosław
(1)
Czajka Monika
(1)
Czerniak Stanisław
(1)
Domański Piotr
(1)
Doroba Anita
(1)
Elias Norbert
(1)
Feyerabend Paul K. (1924-1994)
(1)
Finnis John
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Grobler Adam
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Jakubczyc Janina A
(1)
Jakubowska Wioletta
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jaworski Tadeusz B
(1)
Kamiński Marek B
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kobyliński Władysław
(1)
Korowicki Antoni
(1)
Kotarba Wiesław
(1)
Kowalska Małgorzata
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kubiak Bernard F
(1)
Lossman Karolina
(1)
Lyotard Jean-Francois
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Matuszewski Roman
(1)
Mańka Aleksander (1966- )
(1)
McInerney Peter K
(1)
Migasiński Jacek
(1)
Motycka Alina
(1)
Motyka Krzysztof
(1)
Nowotniak Justyna
(1)
Owoc Mieczysław L
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Pfeffer Jeffrey
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Probst Gilbert
(1)
Raub Steffen Raub
(1)
Romhardt Kai
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Scholte Jan Aart
(1)
Stallybrass Oliver (1925-1978)
(1)
Stanek Janusz (1968- )
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Sutton Robert I
(1)
Szacki Jerzy (1929-2016)
(1)
Szyjewski Zdzisław
(1)
Trombley Stephen
(1)
Tryl Fabian
(1)
Tudrej Jerzy
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Woleński Jan
(1)
Wurth Anthonie (1967- )
(1)
Wurth Kees (1969- )
(1)
Zacher Lech W
(1)
Zaliwski Andrzej
(1)
Zemło Mariusz
(1)
Zieliński Jerzy S
(1)
Znaniecki Florian (1882-1958)
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Wiedza
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: dzieło
Wikipedia
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Synteza
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(4)
Psychologia
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Filozofia i etyka
(2)
39 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Filozofia, Bóg, Rzeczywistość, Wiedza, nauka, Umysł, Osoby, Wolność i odpowiedzialność, Dobre życie, Teorie moralności, Podstawy władzy państwowej Materiały źródłowe, Arystoteles, Platon Państwo, Hume Badania dotyczące rozumu ludzkiego, Descartes Medytacje o pierwszej filozofii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza a uczucia / red. Alina Motycka. - Warszawa : Wydawnictwo IFiS PAN, 2003. - 268,[4] s. ; 20 cm.
(PHONIX. Filozoficzne Problemy Wiedzy / red. Alina Motycka ; Tom 4)
Słowo wstępne. Status uczuć we współczesnej humanistyce; Równowaga życiowa. Rola samoświadomości i emocji; Czy do wyjaśniania zachowań potrzebna jest kategoria emocji?; Schizoanaliza wobec psychoanalizy; Filozofia a wrażliwość; Aksjologia a emocje. O emocjonalnych źródłach wartościowania; Uczucie jako wiedza; Czuję, więc jestem (istnieję!). Uczucia w sidłach poznania czy poznanie w niewoli uczuć?; Jaka filozofia pozwala myśleć o emocjach? Szkic do filozofii emocjonalności; Uczucia a rozum w poznaniu; Wiedza versus uczucie nienawiści; Czy nauka jest niemoralna?; Emocje i matematyka; Chaosensologia - fizykalistyczna teoria uczuć; Albert Einstein o emocjonalnych determinantach wiedzy naukowej; Poznanie naukowe a emocje; Emocje a proces twórczy w nauce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Psychologia poznawcza / Edward Nęcka, Jarosław Orzechowski, Błażej Szymura. - Wyd. 1 - 5 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2013. - 739 s. ; 24 cm + płyta CD.
1. Umysł i poznanie, Cz.I Reprezentacje poznawcze: 2. Istota i forma reprezentacji umysłowych, 3. Pojęcia i schematy, 4. Wiedza. Cz.II Elementarne procesy poznawcze: 5. Świadomość i uwaga, 6. Kontrola poznawcza, 7. Percepcja, 8. Pamięć, 9. Czynności pamięciowe, Cz.III Złożone procesy poznawcze : 10. Myślenie i rozumowanie, 11. Rozwiązywanie problemów, 12. Wydawanie sądów i podejmowanie decyzji, 13. Język i mowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Umysł i poznanie, Cz.I Reprezentacje poznawcze: 2. Istota i forma reprezentacji umysłowych, 3. Pojęcia i schematy, 4. Wiedza. Cz.II Elementarne procesy poznawcze: 5. Świadomość i uwaga, 6. Kontrola poznawcza, 7. Percepcja, 8. Pamięć, 9. Czynności pamięciowe, Cz.III Złożone procesy poznawcze : 10. Myślenie i rozumowanie, 11. Rozwiązywanie problemów, 12. Wydawanie sądów i podejmowanie decyzji, 13. Język i mowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Psychologia poznawcza / Edward Nęcka, Jarosław Orzechowski, Błażej Szymura. - Wyd. 1 [dodruk 4]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2012. - 739 s. ; 24 cm + CD.
1. Umysł i poznanie, Cz.I Reprezentacje poznawcze: 2. Istota i forma reprezentacji umysłowych, 3. Pojęcia i schematy, 4. Wiedza. Cz.II Elementarne procesy poznawcze: 5. Świadomość i uwaga, 6. Kontrola poznawcza, 7. Percepcja, 8. Pamięć, 9. Czynności pamięciowe, Cz.III Złożone procesy poznawcze : 10. Myślenie i rozumowanie, 11. Rozwiązywanie problemów, 12. Wydawanie sądów i podejmowanie decyzji, 13. Język i mowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narracja inicjalna; 1. Prawda absolutna 2. Pustka 3. Forma 4. Prawda - nazywanie 5. Wszystko we wszystkim 6. Szczeliny bytu 7. Szczelina epistemologiczna 8. Logika procesu badawczego 9. Teorie krótkiego i średniego zasięgu 10. Złudzeniowość obszaru badawczego 11. Złudzeniowość „pustych" procesów badawczych 12. Zjawiska poza naszym doświadczeniem 13. Badanie nierzeczywistego 14. Holistyczne pole poznania 15. Od dualizmu poznawczego do interferencji pól znaczeń 16. Problem naukowy a pole niewiedzy 17. Problem badawczy - samopoznawanie obserwatora 18. Gry w polach badawczych 19. Ogradzanie „pastwisk" badawczych 20. Tożsamość a różnorodność 21. Dualność i różnorodność 22. Jedność a różnorodność 23. Przypuszczenie. Sacrum a profanum 24. Analiza podmiotowo-obiektowa 25. Obiekt modelowy a rzeczywisty 26. Rozrzut obiektów doświadczenia 27. Komunikowanie się z obiektem 28. Indywiduacja 29. Atomizacja 30. Niebezpieczeństwo fiksacji 31. Absolutna równość zjawisk 32. Klasyka sprzeczności: prawda subiektywna a prawda obiektywna 33. Prawda jako wyzerowanie dystansu między podmiotem a przedmiotem poznania 34. Zawężanie a rozszerzanie 35. Ześrodkowanie 36. Tworzenie a odtwarzanie 37. Poszerzanie 38. Odśrodkowanie 39. Synteza 40. Komponowanie 41. Realność 42. Substancjalizacja 43. Dekodowanie 44. Redukcjonizm 45. Działania jako przyczyna 46. Uniwersalność metody przypadków decyzyjnych 47. Przypadkowość 48. Analiza porównawcza 49. Badania etnograficzne 50. Wielkie i małe narracje 51. Piękno 52. Teatr 53. Gra na linearności 54. Czytanie tekstu 55. Analiza tekstu 56. Interpretacja 57. Obrzeża i peryferie 58. Lokalizacja badacza: centrum - peryferie 59. Dynamika a statyka 60. Obiektywność a subiektywność procesu poznania. Aspekty dynamiczne i statyczne 61. Koniec poznania; Narracja finalna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (2 egz.)
Książka
W koszyku
Nie wystarczy wiedzieć, co należy zrobić, Kiedy mówienie zastępuje działanie, Kiedy pamięć zastępuje myślenie, Kiedy strach przeszkadza w wykorzystaniu wiedzy, Kiedy system pomiaru wyników utrudnia ich właściwą ocenę, Kiedy współzawodnictwo wewnątrz firmy zmienia przyjaciół we wrogów, Firmy, które radzą sobie
z problemem rozbiezności między wiedzą a jej zastosowaniem, Przekładanie wiedzy na działania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Współczesnych Filozofów / Wydawnictwo Naukowe PWN)
1.Droga do wiedzy : Wprowadzenie, Domysły,Refutacje, Dodatki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Współczesnych Filozofów / Wydawnictwo Naukowe PWN)
1. Wiedza hipotetyczna : moje rozwiązanie problemu indukcji, 2. Dwa oblicza zdrowego rozsądku. Argument w obronie zdroworozsądkowego realizmu i przeciwko zdroworozsądkowej teorii wiedzy, 3. Epistemologia bez podmiotu poznającego, 4. O teorii obiektywnego umysłu, 5. Cel nauki,
6.O chmurach i zegarach.Zarys teorii racjonlaności i wolności człowieka, 7.Ewolucja i drzewo wiedzy, 8.Logi ka, fizyka i historia - pogląd realistyczny, 9.Uwagi filozoficzne o teorii prawdy Tarskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Publikcaje biznesowe)
Zarządzanie wiedzą - świat biznesu w obliczu nowego wyzwania, Zasoby wiedzy przedsiębiorstwa, Najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania wiedzą, Cele zarządzania wiedzą, Lokalizowanie zasobów wiedzy, Pozyskiwanie wiedzy, Rozwijanie wiedzy, dzielenie się wiedzą i rozpowszechniania jej, Wykorzystywanie wiedzy Zachowanie wiedzy, Mierzenie wartości zasobów wiedzy, Wdrażanie zarządzania wiedzą, Studium przypadku: novartis, Holderbank.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawowe ustalenia wyjściowe. 1. Spory o globalizację. 2. Defniowanie globalizacji. 3. Globalizacja w dziejach. 4. Teorie globalizacji. Część II: Zmiana i ciągłość. 5. Globalizacja i produkcja: od kapitalizmu do hiperkapitalizmu. 6. Globalizacja i rządzenie: od etatyzmu do policentryzmu. 7. Globalizacja i tożsamość: Od nacjonalizmu do hybrydyzacji. 8. Globalizacja a wiedza: Od nacjonalizmu do refleksyjności. Część III: Oceny i działania. 9. Globalizacja a ludzkie bezpieczeństwo. 10. Globalizacja a równość społeczna. 11. Globalizacja a demokracja. 12. Budowanie przyszłych globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólna charakterystyka współczesnej konkurencji międzynarodowej. 2. Zasoby wiedzy jako strategiczny czynnik międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa. 3. Istota i główne problemy zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach. 4. Metody i narzędzia pomiaru zasobów wiedzy i oceny poziomu zarządzania w przedsiębiorstwach. 5. Pomiar zasobów wiedzy i ocena poziomu zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 6. Uwarunkowania zewnętrzne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 7. Uwarunkowania wewnątrzorganizacyjne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 8. Kultura organizacyjna a procesy zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 9. Zarządzanie wiedzą - stan w przedsiębiorstwach działających w Polsce na tle osiągnięć największych korporacji świata. 10. Próba modelowania procesów zarządzania konkurencyjnym potencjałem wiedzy w polskich przedsiębiorstwach. 11. Rola konsultingu w racjonalizacji zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Informacja. Komunikat. Dane 2. Własności informacji, 3. Różnorodność informacji, 4. Przestrzeń komunikatów. Przestrzeń informacyjna, 5. Funkcje informacji, 6. Ilość informacji, 7. Wartość informacji, 8. Cechy pożądane informacji, 9. Informacja i wiedza, 10. Infologia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Informacja / Bogdan Stefanowicz. - Wyd. 2 rozszerz. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2010. - 173, [1] s. ; 24 cm.
1. Informacja. Komunikat. Dana; 2. Wlasność informacji; 3. Różnorodność informacji; 4. Przestrzeń komunikatów. Przestrzeń informacyjna; 5. Funkcje informacji; 6. Cechy pożądane informacji; 7. Ilość informacji; 8. Wartośćinformacji; 9. Informacja i wiedza; 10. Procesy informacyjne; 11. Infologia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólny wstęp historyczny, 2. Zagadnienia metateoretyczne, 3. Historia pojęcia prawdy (od Kanta), 4. Teorie prawdy w XIX wieku, 5. Teorie prawdy w XX wieku, 6. Zadania teorii prawdy, 7. Semantyczna definicja prawdy - ekspozycja, 8. Semantyczna definicja prawdy - dalsze sprawy formalne i inne, 9. Semantyczna definicja prawdy - dyskusja, 10. Analiza wiedzy, 11. Percepcja i pamięć, 12. Wokół empiryzmu i racjonalizmu, 13. Realizm i antyrealizm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp do polskiego wydania; Wprowadzenie; Udało nam się!; Część 1. Zrozumieć wzmocnienie, aby osiągnąć zmianę zachowania Rozdział 1. Ochota na złoto Rozdział 2. Czym jest wzmocnienie? Rozdział 3. Zmiana zachowania jest decydująca Rozdział 4. Oddziaływanie na zmianę zachowania Część 2. Tworzenie fundamentów Rozdział 5. Ogólne informacje na temat 7 zasad wzmocnienia Rozdział 6. Zasada 1: Opanuj 3 fazy, aby uzyskać rezultaty Rozdział 7. Zasada 2: Zlikwiduj 5 luk wzmocnienia Rozdział 8. Zasada 3: Osiągnij mierzalną zmianę zachowania Rozdział 9. Podsumowanie tworzenia fundamentów Część 3. Zaangażowanie Rozdział 10. Zasada 4: Zapewnij idealny efekt push and pull Rozdział 11. Zasada 5: Wytwórz tarcie i wyznacz kierunek Rozdział 12. Zasada 6: Płyń z przepływem wzmocnienia Rozdział 13. Podsumowanie zaangażowania Rozdział 14. Zasada 7: Umieść uczestnika szkolenia centrum Część 4. Analiza twojego programu wzmocnienia Rozdział 15. Znajdowanie równowagi dzięki dźwigni wzmocnienia Rozdział 16. Tworzenie komunikatów wzmacniających Rozdział 17. Wzmocnienie dla różnych rodzajów szkoleń Rozdział 18. Wprowadzanie Twojego programu wzmocnienia Rozdział 19. Sore -Made Załącznik. Narzędzia do stworzenia programu wzmocnienia; Źródła; O autorach; O Mindmarker; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Pojecie, model i funkcje korporacyjnej bazy wiedzy; Infomapy jako narzędzie reprezentacji wiedzy i modelowania procesów gospodarczych; Model konceptualny korporacyjnej bazy wiedzy; Dostosowywanie się organizacji gospodarczych do zarządzania opartego na korporacyjnych bazach wiedzy; Baza wiedzy w doskonaleniu organizacji gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 88)
Temat
I. George'a Herberta Meada socjologia wiedzy : 1. Uwagi wprowadzające, 2. Środowisko obiektów społecznych, 3. Środowisko przedmiotów fizycznych, 4. Znaczenie, 5. Umysł a społeczeństwo, 6. Zagadnienia wiedzy, 7. Uwagi krytyczne. II. Alfreda Schutza socjologia wiedzy : 1. Uwagi wprowadzające, 2. Analiza świadomości, 3. Biograficzne czynniki sytuacji i formy symboliczne, 4. Społeczna dystrybucja wiedzy, 5. Uwagi krytyczne. III. Petera L. Bergera i Thomasa Luckmanna socjologia wiedzy : 1. Uwagi wprowadzające, 2. Dialektyka, 3. Społeczeństwo jako rzeczywistość subiektywna, 5. Uwagi krytyczne. IV Synteza ku syntezie : 1. Podstawowe kategorie socjologii wiedzy w tradycji interakcyjno - fenomologicznej, 2. Teoria semiozy wiedzy, 3. Charakterystyka pragmatycznego i semantycznego modelu socjologii wiedzy, 4. Status teoretyczny socjologii wiedzy, 5. Definicja socjologii wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Socjologiczna)
Zawiera: Przedmiot i zadania nauki o wiedzy; Prąd socjologiczny w filozofii nowoczesnej; Potrzeby socjologii w Polsce; Początki myśli socjologicznej; W sprawie rozwoju socjologii polskiej. Program i samoobrona; Uczeni polscy a życie polskie; Stan obecny technologii społecznej. Społeczna rola uczonego: Socjologia a teoria wiedzy; Technologowie i mędrcy; szkoły i scholarze jako głosiciele prawdy absolutnej; Eksplorator jako twórca nowej wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej