Uczenie się
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(94)
Forma i typ
Książki
(92)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(9)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(62)
dostępne
(60)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(64)
Czytelnia
(63)
Autor
Radzicki Józef
(7)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(5)
Czerniawska Ewa (1955- )
(4)
Gerrig Richard J. (1959- )
(4)
Jaworska Aleksandra
(4)
Materska Maria (1942- )
(4)
Binder Marek
(3)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(3)
Czerniawska Ewa
(3)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(3)
Jarmocik Anna
(3)
Kalat James W. (1946- )
(3)
Włodarski Ziemowit
(3)
Kaiser Jan
(2)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(2)
Kowlaczewska Joanna
(2)
Kuniecki Michał
(2)
Kurcz Ida
(2)
Ledzińska Maria
(2)
Mietzel Gerd
(2)
Niemierko Bolesław
(2)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Półturzycki Józef
(2)
Sadowski Bogdan (1932- )
(2)
Alster Agnieszka
(1)
Anderson John R. (1947- )
(1)
Anderson Liz McKendry (1961- )
(1)
Andrzejczak Aldona
(1)
Anglin Jeremy M
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Ayres Anna Jean (1920-1988)
(1)
Bandura Albert
(1)
Bartoszewicz Hanna
(1)
Bednarkowa Wiga
(1)
Berryman Julia C
(1)
Beuret Lawrence J
(1)
Biliński Witold
(1)
Blythe Peter
(1)
Brown H. Douglas
(1)
Bruner Jerome S
(1)
Bucki Piotr
(1)
Butcher James N
(1)
Butler Gillian
(1)
Carson Robert C
(1)
Chojak Małgorzata
(1)
Dawson Peg
(1)
Dembo Myron H
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Dietrich Włodzimierz
(1)
Dryden Gordon
(1)
Dzionek Elżbieta
(1)
Emmons Poly Godwin (1960- )
(1)
FUNDACJA NA RZECZ NAUKI POLSKIEJ
(1)
Filipiak Ewa
(1)
Fontana David
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Galloway Charles
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Glasser William
(1)
Gluźniewicz Jadwiga
(1)
Gmosińska Małgorzata
(1)
Goddard Blythe Sally
(1)
Goddard Sally
(1)
Gromadzka Monika
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Guare Richard
(1)
Harciarek Michał
(1)
Hargreaves David J
(1)
Hejnicka-Bezwińska Teresa
(1)
Hilgard Ernest R
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Howells Kevin
(1)
Hussain Zulfi
(1)
Idzikowska-Szymańska Maria
(1)
Illeris Knud
(1)
Ireland Sara
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Johnson Robert Lee (1941- )
(1)
Jurgiel Alicja
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Kamiński Arkadiusz
(1)
Karaś Stanisław
(1)
Kardel Telse
(1)
Karpińska Anna
(1)
Karwowska Dorota
(1)
Kincel Adam
(1)
Kirwiel Romuald
(1)
Kosek-Nita Bogumiła
(1)
Kosslyn Stephen M
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kostka-Szymańska Małgorzata
(1)
Kostyło Hanna
(1)
Kostyło Piotr
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Kowaliszyn Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(3)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(93)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(94)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Uczenie się
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Opracowanie
(5)
Poradnik
(4)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Monografia
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(18)
Psychologia
(12)
Biologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Matematyka
(1)
94 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Biologiczne mechanizmy zachowania się ludzi i zwierząt / Bogdan Sadowski. - Wyd. 3 - 1 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2009. - 584, [2] s. : il. ; 24 cm.
1. Zachowanie jako przedmiot badań, 2. Dynamiczna struktura organizmów żywych. Dziedziczenie cech, 3. Rozwój i budowa układu nerwowego, 4. Czynności neuronów i przekaźnictwo synaptyczne, 5. Ogólne właściwości układów sensorycznych, 6. Czucie somatyczne i czucie równowagi, 7. Układ wzrokowy, 8. Układ słuchowy, 9. Zmysły chemiczne, 10. Ból, 11. Czynności ruchowe, 12. Rytmika czynności fizjologicznych, 13. Czuwanie i sen, 14. Regulacja homeostazy wewnątrzustrojowej, 15. Zachowania popędowe i instynktowne. Regulacja nastroju, 16. Pobieranie pokarmu i gospodarowanie energią, 17. Czynności ochronne, 18. Czynności rozrodcze, 19. Uczenie się i warunkowanie, 20. Pamięć, 21. Środowisko życia. Życie społeczne, 22. Myślenie, mowa, inteligencja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zachowanie jako przedmiot badań, 2. Dynamiczna struktura organizmów żywych. Dziedziczenie cech, 3. Rozwój i budowa układu nerwowego, 4. Czynności neuronów i przekaźnictwo synaptyczne, 5. Ogólne właściwości układów sensorycznych, 6. Czucie somatyczne i czucie równowagi, 7. Układ wzrokowy, 8. Układ słuchowy, 9. Zmysły chemiczne, 10. Ból, 11. Czynności ruchowe, 12. Rytmika czynności fizjologicznych, 13. Czuwanie i sen, 14. Regulacja homeostazy wewnątrzustrojowej, 15. Zachowania popędowe i instynktowne. Regulacja nastroju, 16. Pobieranie pokarmu i gospodarowanie energią, 17. Czynności ochronne, 18. Czynności rozrodcze, 19. Uczenie się i warunkowanie, 20. Pamięć, 21. Środowisko życia. Życie społeczne, 22. Myślenie, mowa, inteligencja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Cz.I Wprowadzenie. Cz.II Opracowanie programu aktywnego szkolenia : 1.Ustalenie potrzeb szkoleniowych i określenie profilu uczestników, 2.Wyznaczenie celów nauczania i zadań szkoleniowych, 3.Projektowanie ćwiczeń wprowadzających, 4.Przygotowanie skutecznego wykładu, 5.Wykorzystanie metod zastępujących wykład, 6.Uczenie się przez działanie, 7.Projektowanie ćwiczeń, 8.Ustalanie kolejności ćwiczeń, 9.Praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy, 10.Planowanie programu aktywnego szkolenia. Cz.III Realizacja programu aktywnego szkolenia : 1.Rozpoczęcie programu aktywnego szkolenia, 12.Kierowanie grupą szkoleniową, 13.Wygłaszanie wykładów i prowadzenie dyskusji, 14.Prowadzenie ćwiczeń w grupach i wspomaganie zespołowego uczenia się, 15.Zakończenie i ocena programu aktywnego szkolenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Wprowadzenie: Istota i metody psychologii wychowawczej; Nauczanie: sztuka kierowania uczeniem się; Kierowanie uczeniem się: nowy aspekt twórczego nauczania. Cz. II Osobowość i przystosowanie: Teoria osobowości: rozwój, dynamika, ideał; Osobowość a problemy przystosowania u dzieci; Specjalne problemy uczenia się i przystosowania dzieci upośledzonych. Cz. III wzrastanie i rozwój w okresie dzieciństwa o adolescencji: Ogólny charakter rozwoju; Wzrastanie fizyczne i rozwój motoryczny; Rozwój umysłowy; Rozwój emocjonalny; Rozwój społeczny; Rozwój postaw, zainteresowań i wartości; Rozwój jednostki w okresie dzieciństwa i adolescencji. Cz. IV Uczenie się: Podstawowa teoria uczenia się (dla nauczycieli); Istota i warunki uczenia się; Motywacja w uczeniu się szkolnym; Transfer i uczenie się funkcjonalne; Nabywanie sprawności motorycznych i wiedzy; Myślenie twórcze, rozumowanie i rozwiązywanie problemów; Uczenie się podstawowych przedmiotów szkolnych; Specjalne trudności w uczeniu się poszczególnych przedmiotów; Statystyka w naukach pedagogicznych; Wykrywanie potencjalnych możliwości dziecka: inteligencja i zdolności; Ocenianie wyników uczenia się; Różnice indywidualne w zdolnościach umysłowych: ich implikacje pedagogiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. Część I. Jak się uczymy: 2. Zdarzenia, 3. Neurony, 4. Wiedza i umiejętności, 5. Reprezentacje neuronowe, 6. Plastyczne mapy, 7. Sen i marzenia senne. Część II. Co wpływa na uczenie się: 8. Uwaga, 9. Emocje, 10. Motywacja, 11. Uczenie się przed narodzeniem i po nim. Część III. Uczenie się w ciągu całego życia: 12. Dzieciństwo, 13. Czytanie, 14. Kształcenie: matematyka, nauki przyrodnicze i humanistyczne, 15. Szybka młodość, mądra starość. Część IV. Uczenie się wspólnoty: 16. Współpraca, 17. Oceny, 18. Wartości, 19. Uczenie się przemocy z telewizji. Część V Wnioski: Od badania PISA do Pizy: 20. badania PISA, 21. Szkoła, 22. Lekcje religii, 23. Treści życia, 24. Epilog: Terra II
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
O systematyzacji treści kształcenia / Artur Stachura. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls" , 2012. - 193, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1. Systemowa struktura umysłu jako podstawa planowania procesu kształcenia: Pojęcie systemu w świetle ogólnej teorii systemów i jego zastosowanie w pedagogice; Pojęcie jako kategoria epistemologiczna, psychologiczna i dydaktyczna; System pojęć w umyśle człowieka i jego reprezentacja; Operacje umysłowe na systemie pojęć- myślenie systemowe; Określenie celów kształcenia na statycznych i dynamicznych własnościach systemu pojęć; Zasada systemowości rozwoju człowieka; 2. Konstrukcja usystematyzowanych zasobów treści i ich wykorzystanie w procesie kształcenia: Systemowe rozumienie pojęć przez ucznia jako cel kształcenia; Treści kształcenia jako składnik warunków kształcenia; Warunki kształcenia związane z własnościami ucznia; sposób podawania usystematyzowanej treści kształcenia; Sposób diagnozy procesu kształtowania systemu pojęć; Prawidłowości przebiegu procesu przyswajania systemu pojęć; Wnioski z diagnozy procesu kształtowania systemu pojęć; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej / FUNDACJA NA RZECZ NAUKI POLSKIEJ ; rada wydawnicza Henryk Samsonowicz, Janusz Sławiński, Lech Szczucki, Marek Ziółkowski)
1. Teoretyczna konstrukcja przyjmowanego modelu: Przekaz kulturowy w procesie rozwoju; Sytuacja indywidualnego podmiotu poznającego; Zarys współczesnego modelu rozwoju reprezentacji; Integracja czynnika Piageta i czynnika Wygotskiego w rozwoju i możliwe zakłócenia: wiedza naturalna a wiedza scholastyczna; 2. Empiryczna weryfikacja modelu teoretycznego: Plan eksperymentu. Zmienne, materiał, procedura; Prezentacja wyników; Interpretacja wyników; Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Inteligencja w teorii: 1. Rozumienie inteligencji w psychologii; 2. Założenia teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera; 3. Teoria inteligencji wielorakich jako inspiracja dla edukacji szkolnej. Cz.II Teoria inteligencji wielorakich w praktyce: 1. Test psychozabawa "Jak jesteś inteligentny"; 2. Style uczenia się; 3. Sposoby rozwijania inteligencji wielorakich; 4. Kariera zawodowa osób o określonym profilu inteligencji; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozwój organizacyjnych wzorców, Inteligentna organizacja - analiza pojęcia, Architektura i morfologia inteligentnej organizacji, Dynamika systemowa jako metodologia myślenia w inteligentnej organizacji, Rozwiązywanie problemów w inteligentnej organizacji, Modelowanie komputerowe i symulacja w rozwiązywaniu organizacyjnych problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia dla coachów / Maciej Świeży. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2020. - 235 s. : rys., rab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Rozdział 1. Coaching i psychologia 1. Rozumienie coachingu 2. Psychologia jako źródło podstaw dla modelu coachingowego 3. Psychologia jako źródło wiedzy użytecznej dla coachów Rozdział 2. Psychologia w coachingu operacyjnym: definiowanie celów, podtrzymywanie motywacji i twórcze podejście do problemów 1. Definiowanie celów i dążenie do ich realizacji 2. Wspieranie samokontroli i wytrwałości 3. Stwarzanie przestrzeni dla motywacji autonomicznej 4. Zmiana strategii działania: wycieczka w stronę psychologii twórczości Rozdział 3. Psychologia w coachingu kompetencyjnym: organizacja procesu uczenia się 1. Rozwijanie samoświadomości: identyfikacja obszarów do rozwoju 2. Organizacja procesu uczenia się umiejętności 3. Uczenie się jako zmiana nawyków 4. Uczenie się z wykorzystaniem treningu wyobrażeniowego Rozdział 4. Coaching psychologiczny: praca z emocjami klientów 1. Podstawowe charakterystyki emocji 2. Inteligencja emocjonalna 3. Rola coacha we wspieraniu zarządzania emocjami Rozdział 5. Psychologia w coachingu psychologicznym: osobowość, samoocena i zmiana schematów 1. Podstawowe pytania w psychologii osobowości 2. Zmiana osobowości w coachingu: praca ze schematami 3. Myślenie o sobie, schematy Ja i samoocena Dodatek 1. Kiedy coaching nie pomoże? Kwalifikowanie klientów do pracy coachingowej 1. Ograniczenia coachingu i kompetencji coachów 2. Ocena możliwości podjęcia coachingu 3. Rezygnacja z coachingu i dalsze kroki Dodatek 2. Uczenie się z głową. Jak czytać teksty psychologiczne z perspektywy praktyka? Literatura cytowana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podmiotowość jako główna kategoria w rozważaniach o dziecku jako osobie; 2. Uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną; 3. Uczniowie z nadpobudliwością ruchową; 4. Uczniowie szczególnie uzdolnieni; 5. Uczniowie ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się; 6. Uczniowie z problemami zdrowotnymi; 7. Kształcenie dzieci w zakładach- z praktyki szkolnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zaburzenia uczenia się- próba przybliżenia trudnego pojęcia; 2. Powstanie szczególnej pedagogiki dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się; 3. Teorie zaburzeń uczenia się; 4. Dydaktyka- lekcja dla uczniów przejawiających trudności w uczeniu się; 5. Perspektywy uczniów z trudnościami w uczeniu się
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. IV Zależność przebiegu i efektów uczenia się od wcześniejszej aktywności podmiotu i od poprzedzających czynników sytuacyjnych: R. 16 Ogólna charakterystyka transferu i proakcji; R. 17 Metodologia badań; R. 18 Czynniki wpływające na transfer i proakcję; R. 19 Próby wyjaśnienia transferu i proakcji. Cz. V Zależność efektów uczenia się od późniejszej aktywności podmiotu i od następujących czynników sytuacyjnych: R. 20 Retroakcja i problemy metodologiczne związane z jej badaniem; R. 21 Determinanty retroakcji; R. 22 Istota retroakcji i jej mechanizmy; R. 23 Reminiscencja i problemy metodologiczne związane z jej badaniem; R. 24 Determinanty reminiscencji i próby jej wyjaśnienia. Cz. VI Zaburzenia uczenia się po uszkodzeniach mózgu: R. 25 Mózgowe mechanizmy uczenia się - zarys problematyki; R. 26 Zespół amnestyczny; R. 27 Zaburzenia pamięci w niektórych schorzeniach mózgu; R. 28 Zaburzenia pamięci w następstwie obustronnego uszkodzenia płatów skroniowych mózgu; R. 29 Zaburzenia pamięci po jednostronnych uszkodzeniach półkul mózgowych. Cz. VII Ogólne koncepcje psychologiczne i związane z nimi nurty badań nad uczeniem się: R. 30 Filozoficzne źródła ogólnych koncepcji psychologicznych i aktualne związki obu dyscyplin; R. 31 Przegląd nurtów badawczych w ramach koncepcji behawiorystycznych i poznawczych w psychologii uczenia się; R. 32 Mechanizmy uczenia się w koncepcjach behawiorystycznych i poznawczych; R. 33 Próba integracji koncepcji behawiorystycznych i poznawczych w psychologii uczenia się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia uczenia się. T. 1 / Ziemowit Włodarski. - Wyd. 3. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 1998. - 351, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Cz. I Proces uczenia się i jego efekty: R. 1 Organizm a środowisko; R. 2 Pojęcie uczenia się; R. 3 Uczenie się a dojrzewanie; R. 4 Przejawy uczenia się; R. 5 Przechowywanie skutków uczenia się; R. 6 Rodzaje uczenia się; R. 7 Taksonomia efektów uczenia się; R. 8 Zagadnienia metodologiczne. Cz. II Zależność przebiegu i efektów uczenia się od gatunkowych, rozwojowych i indywidualnych cech osobnika: R. 9 Uczenie się zwierząt a uczenie się człowieka; R> 10 Uczenie się w zależności od wieku człowieka; R. 11 Uczenie się w zależności od indywidualnych cech człowieka. Cz. III Zależność przebiegu i efektów uczenia się od aktywności podmiotu i aktualnie działających czynników sytuacyjnych: R. 12 Aktywność poznawcza podmiotu; R. 13 Struktura i forma przyswajanych treści; R. 14 Powtórzenia; R. 15 Wzmocnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp do polskiego wydania; Wprowadzenie; Udało nam się!; Część 1. Zrozumieć wzmocnienie, aby osiągnąć zmianę zachowania Rozdział 1. Ochota na złoto Rozdział 2. Czym jest wzmocnienie? Rozdział 3. Zmiana zachowania jest decydująca Rozdział 4. Oddziaływanie na zmianę zachowania Część 2. Tworzenie fundamentów Rozdział 5. Ogólne informacje na temat 7 zasad wzmocnienia Rozdział 6. Zasada 1: Opanuj 3 fazy, aby uzyskać rezultaty Rozdział 7. Zasada 2: Zlikwiduj 5 luk wzmocnienia Rozdział 8. Zasada 3: Osiągnij mierzalną zmianę zachowania Rozdział 9. Podsumowanie tworzenia fundamentów Część 3. Zaangażowanie Rozdział 10. Zasada 4: Zapewnij idealny efekt push and pull Rozdział 11. Zasada 5: Wytwórz tarcie i wyznacz kierunek Rozdział 12. Zasada 6: Płyń z przepływem wzmocnienia Rozdział 13. Podsumowanie zaangażowania Rozdział 14. Zasada 7: Umieść uczestnika szkolenia centrum Część 4. Analiza twojego programu wzmocnienia Rozdział 15. Znajdowanie równowagi dzięki dźwigni wzmocnienia Rozdział 16. Tworzenie komunikatów wzmacniających Rozdział 17. Wzmocnienie dla różnych rodzajów szkoleń Rozdział 18. Wprowadzanie Twojego programu wzmocnienia Rozdział 19. Sore -Made Załącznik. Narzędzia do stworzenia programu wzmocnienia; Źródła; O autorach; O Mindmarker; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Zrozumieć osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Psychologia społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Zrozumieć osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Psychologia społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Emocje i motywacja: Po co nam emocje?; Skąd się biorą nasze emocje?; Ile kontroli mamy nad własnymi emocjami?; Motywacja: co sprawia, że zachowujemy się tak, jak się zachowujemy?; Co łączy motywację osiągnięć, łaknienie i seks? Co je różni?; 2. Uczenie się i wychowanie: Jakiego rodzaju uczenie się wyjaśnia warunkowanie klasyczne?; Jak uczymy się nowych zachowań za pomocą warunkowania sprawczego?; Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się?; 3. Pamięć: Czym jest pamięć?; W jaki sposób powstają wspomnienia?; W jaki sposób wydobywamy wspomnienia?; Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159,9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 159.9 (wyp. dla wykładowcy)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej