Systemy informatyczne zarządzania
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(89)
Forma i typ
Książki
(88)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(9)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(70)
dostępne
(52)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(55)
Czytelnia
(71)
Autor
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(3)
Gałach Adam
(3)
Kiełtyka Leszek
(3)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Flasiński Mariusz
(2)
Gołuchowski Jerzy
(2)
Januszewski Arkadiusz
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Lech Przemysław
(2)
Majewski Jerzy
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Nowicki Adam
(2)
Pająk Edward
(2)
Sekuła Jolanta
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Adamczyk Adam
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Banaszak Zbigniew
(1)
Bartkiewicz Witold
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Białas Andrzej
(1)
Bojarski Roman
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Cadle James
(1)
Chibowski Robert
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Detyna Beata
(1)
Foemmel Matthew
(1)
Fowler Martin
(1)
Francik Kamila
(1)
Goliński Jan
(1)
Gołuchowskie Jerzy
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabiński Tadeusz
(1)
Grocholski Henrik
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłoński Włodzimierz Jerzy
(1)
Jelonek Dorota
(1)
Józefowska Joanna
(1)
Kacak Iwona
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kobis Paweł
(1)
Koprowska Dorota
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kram Edward
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Kłos Sławomir
(1)
Lotko Aleksander
(1)
Maleszka Alicja
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz
(1)
McAfee Andrew
(1)
Mee Robert
(1)
Mikulski Kazimierz
(1)
Miller Piotr
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Mleczko Janusz
(1)
Mosdrof Romuald
(1)
Mytlewski Adam
(1)
Nowicki Adam (1944- )
(1)
Ober Józef
(1)
Ochman Jacek
(1)
Odlanicka-Poczobutt Monika
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Pawlak Marek
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Pańkowska Małgorzata
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piekarczyk Anna
(1)
Pikiewicz Piotr
(1)
Piotrowski Marek
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Porvazník Ján
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Rice David
(1)
Rojek Izabela
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Siemieniuk Nina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(70)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(87)
nieznany (a)
(1)
Rosja
(1)
Język
polski
(88)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Systemy informatyczne zarządzania
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Opracowanie
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Inżynieria i technika
(1)
89 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Dlaczego myślenie sieciowe?; 2. Teoria systemów jako podstawa myślenia sieciowego; 3. Myślenie sieciowe w ujęciu P. Gomeza, G. Probsta i H. Ulricha; 4. Myślenie sieciowe w ujęciu J. Honeggera i H. Vettigera; 5. Zespół analityczny i warunki jego pracy; 6. Komputerowe wspomaganie myślenia sieciowego; 7. Przykładowe zastosowania metodyki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Notacja modelowania procesów biznesowych : podstawy / Marek Piotrowski. - Warszawa, Legionowo : Wydawnictwo BTC, 2007. - 136 s. : rys., tab. ; 25 cm.
2. BPMN - możliwości i ograniczenia , 3. Elementarz : 3.1. Rysujemy pierwszy schemat procesu , 3.2. Rozgałęzianie procesu , 3.3. Pojęcie podprocesu , 3.4. Zdarzenia , 3.5. Określenie uczestników procesu , 4. Wyższe wtajemniczenie : 4.1. Parę słów o zdarzeniach początkowych i końcowych , 4.2. Więcej o bramkach , 4.3. Transakcje , 4.4. Zaawansowane podprocesy , 4.5. Interakcje pomiędzy procesami , 4.6. Elementy pomocnicze , 5. Książka kucharska , czyli wzorce projektowe : 5.1. Podstawowe wzorce , 5.2. Zaawansowane wzorce rozgałęziania i łączenia , 5.3. Wzorce strukturalne , 5.4. Wzorce wieloinstancyjne , 5.5. Wzorce stanów , 5.6. Odwołania, 5.7. Nowe wzorce projektowe , 6. Niektóre często występujące konstrukcje : 6.1. Zastąpienie kombinacji bramek XOR i AND bramką OR , 7. Propozycje sposobu opisu procesu : 7.1. Słownik pojęć , 7.2. Zestaw podstawowych danych o procesie , 7.3. Proces w otoczeniu , 7.4. Opis procesu "AS IS" (jak jest) , 7.5. Opis procesu w postaci zmodyfikowanej (" TO BE") , 7.6. Wzory dokumentów , 8. Systemy wykorzystujące notację BPMN , 9. BPMN w pigułce oraz (niezbyt formalne) definicje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Opis przedsiębiorstwa produkcyjnego, 3. Systemy informatyczne do zarządzania przedsiębiorstwem, 4. Wykorzystanie systemu IFS Applications do zarządzania produkcją, , 5. Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 3/1998)
1.Podatki a zmiany dochodu narodowego i relacji rynkowych, 2.Marketingowy system informacji o przedsiębiorstwie, 3.Społeczne skutki monopolu, 4.Niektóre problemy reformy zabezpieczenia społecznego, 5.Ustanowienie prokury. Problematyka legitymacji czynnej, 6.Deficyty finansowe w stosunkach polskiej gospodarki z zagranicą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 7/1999)
1. Era informacyjna-problemy z jej identyfikacją i świadomością, 2. Megatrendy cywilizacji informacyjnej, 3. Przestrzeń internetowa jako płaszczyzna konkurencji, 4. Przedsiębiorczość podstawą rozwoju businesu w Polsce i USA - przedsiębiorstwa przyszłości, 5. Tendencje rozwoju narzędzi wspomagających tworzenie zintegrowanych systemów zarządzania, 6. U progu ery społeczeństwa informacyjnego, 7. Struktury organizacyjne polskich przedsiębiorstw. Ocena ich funkcjonowania, 8. Znak towarowy u progu epoki społeczeństwa informacyjnego (Próba prognozy losów znaku towarowego na nadchodzącą epokę), 9. Reengineering - nowoczesna technika usprawniania organizacji, 10. Wykorzystanie baz danych w kształtowaniu trwałych więzi z klientem, 11. Pojęcie o stanie zdolności roboczej złożonego socjo-antropotechnicznego systemu działania, 12. System Informacji Marketingowej w przedsiębiorstwach polskich, 13. Zarządzanie bezpieczeństwem przewozu materiałów niebezpiecznych na drogach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Współczesne technologia informacyjne stosowane w przedsiębiorstwach i instytucjach; 1. Przeprowadzanie rozbudowanych analiz kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw. Zastosowanie programu Analizator Menedżera firmy interLAN; 2. Wybrane metody pomiaru i zarządzania kosztami posiadania informatyki w firmie; 3. Wykorzystanie bankowości internetowej w kontaktach bank-klient; 4. Wspomaganie wyboru zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP przy użyciu internetowego narzędzia dostępnego w witrynie www.decyzje-it.pl; 5. Sieć Internet jako źródło informacji i podstawowe narzędzie komunikacji biznesowej w Polsce w latach 2004-2007; 6. Wykorzystanie sieci Internet w promocji produktu agroturystycznego na przykładzie województwa małopolskiego; 7. Zastosowanie pakietu SCILAB do analizy częstotliwościowej wybranych właściwości finansowych szeregów czasowych; 8. Procesowy obraz Facility Managament; 9. Graficzny system bazodanowy jako narzędzie do zarządzania procesami biznesowymi; 10. Zarządzanie procesami we współczesnych uwarunkowaniach gospodarczych; 11. Zarządzanie projektami na przykładzie metodyki PRINCE2. Generatory programowe; 12. Zintegrowany system w działaniu 4.4 PO IG; 13. Kapitał intelektualny w procesach zmian i wzrostu konkurencyjności organizacji; Cz. II. Kierunki rozwoju systemów informatycznych; 1. Analiza użyteczności banków internetowych dla klienta indywidualnego; 2. Wykorzystanie różnych metod oceny nauczania w e-learningu; 3. Systemy ekspertowe jako narzędzie wykorzystywane w procesie wspomagania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 4. Metody szacowania opóźnienia czasowego przy rekonstrukcji traktora danych giełdowych; 5. Analiza dynamiki odwiedzin wybranych internetowych stron serwisku internetowego WSFiZ; 6. Nowe technologie telekomunikacyjne w kształceniu na odległość na przykładzie przygotowania do eksternistycznego egzaminu maturalnego z matematyki; 7. Biometria- identyfikacja optymalna; 8. Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu relacji przedsiębiorstwo-klient
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Przedmiot nauk o zarządzaniu: 1.1. Geneza nauk o zarządzaniu; 1.2. Systematyka nauk o zarządzaniu; 1.3. Pojęcie organizacji; 1.4. Definicja pojęcia zarządzania i terminów zbliżonych; 1.4. Definicja pojęcia zarządzania i terminów zbliżonych; 1.5. Podstawowe zasady organizacji i zarządzania. Rozdział 2. Organizacja w otoczeniu rynkowym jako obiekt zarządzania: 2.1. Ogólne modele organizacji; 2.2. Typologia organizacji i ich cele; 2.3. Otoczenie rynkowe organizacji i jego struktura; 2.4. Podejście systemowe i holistyczne; 2.5. Rynkowy wymiar zarządzania organizacją. Rozdział 3. Struktury organizacyjne: 3.1. Pojęcie struktury organizacyjnej; 3.2. Funkcje struktury organizacyjnej; 3.3. Zasady kształtowania struktury organizacyjnej; 3.4. Przegląd współczesnych standardowych rozwiązań strukturalnych; 3.5. Kierunki zmian rozwiązań strukturalnych w gospodarce opartej na wiedzy. Rozdział 4. Zarządzanie procesowe: 4.1. Istota podejścia procesowego; 4.2. Proces zarządzania; 4.3. Struktura procesowa; 4.4. Podejście procesowe w zarządzaniu strategicznym; 4.5. Podejście procesowe w zarządzaniu operacyjnym. Rozdział 5. Procesy informacyjno-decyzyjne w zarządzaniu: 5.3. Decyzja i proces decyzyjny; 5.4. Proces informacyjno-decyzyjny; 5.5. Ogólne kryteria wyboru w podejmowaniu decyzji; 5.6. Decyzje kierownicze i modele decyzyjne; 5.7. Badania operacyjne. Rozdział 6. Ocena sprawności działania: 6.1. Działanie jako przedmiot oceny; 6.2. Sprawność działania w ujęciu prakseologicznym; 6.3. Pomiar sprawności pracy człowieka; 6.4. Jakość procesów pracy; 6.5. Ocena sprawności działania w podejściach ekonomicznych. Rozdział 7. Zarządzanie strategiczne: 7.1. Geneza zarządzania strategicznego; 7.2. Pojęcie i ewolucja zarządzania strategicznego; 7.3. Szkoły i nurty w zarządzaniu strategicznym; 7.4. Zasady zarządzania strategicznego; 7.5. Wizja i misja; 7.6. Cele; 7.7. Strategia; 7.8. Proces zarządzania strategicznego. Rozdział 8. Systemy wczesnego ostrzegania i zarządzanie kryzysowe: 8.1. Pojęcie systemu wczesnego ostrzegania; 8.2. Analiza słabych sygnałów; 8.3. Projektowanie systemu wczesnego ostrzegania; 8.4. Pojęcie kryzysu i jego rodzaje; 8.5. Zarządzanie w warunkach kryzysu. Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem: 9.1. Pojęcie ryzyka; 9.2. Ryzyko a prawdopodobieństwo; 9.3. Klasyfikacja ryzyka; 9.4. Uniwersalna formuła zarządzania ryzykiem; 9.5. Metody wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem; 9.6. Przykład systemu oceny ryzyka w przedsiębiorstwie. Rozdział 10. Podejścia i metody badawcze w organizowaniu: 10.1. Istota i stadia organizowania; 10.2. Systematyka metod organizatorskich; 10.3. Ogólne metodyki organizowania; 10.4. Przegląd klasycznych metod i technik organizatorskich; 10.5. Współczesne kierunki metodologii badań organizatorskich. Rozdział 11. Przedmiot i zakres zarządzania zasobami ludzkimi: 11.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi i jego znaczenie dla funkcjonowania i rozwoju organizacji; 11.2. Początki zarządzania zasobami ludzkimi i jego rozwój; 11.3. Współczesne modele zarządzania zasobami ludzkimi; 11.4. Funkcje zarządzania; 11.5. Kształtowanie potencjału pracy w organizacji. Rozdział 12. Specyfika pracy kierowniczej: 12.1. Istota czynności kierowniczych; 12.2. Składniki zarządzania; 12.3. Hierarchia stanowisk kierowniczych; 12.4. Ewolucja ról kierowniczych; 12.5. Style zarządzania. Rozdział 13. Zarządzanie kompetencjami i kapitałem intelektualnym: 13.1. Istota kompetencji pracowniczych; 13.2. Kluczowe kompetencje przedsiębiorstwa a kompetencje indywidualne; 13.3. Kształtowanie kluczowych kompetencji organizacji; 13.4. Specyfika funkcji zarządzania w dziedzinie kompetencji indywidualnych; 13.5. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa; 13.6. Struktura kapitału intelektualnego. Rozdział 14. Ergonomiczne uwarunkowania procesów pracy: 14.1. Ergonomia jako nauka stosowania; 14.2. Organizacja procesu pracy w układzie ergonomicznym; 14.3. Środowisko pracy; 14.4. Zmęczenie; 14.5. Zarządzane układami ergonomicznymi w procesach pracy; 14.6. Ergonomia stanowiska komputerowego. Rozdział 15. Organizacja działalności operacyjnej: 15.1. Istota zarządzania operacyjnego; 15.2. Model zarządzania operacyjnego; 15.3. Zakres przedmiotowy zarządzania operacyjnego; 15.4. Struktura i otoczenie systemu działalności operacyjnej; 15.5. Rola technologii w systemie działalności operacyjnej; 15.6. Kryteria oceny funkcjonowania systemów działalności operacyjnej. Rozdział 16. System logistyczny: 16.1. Pojęcie logistyki; 16.2. Zakres działalności logistycznej; 16.3. Struktura systemu logistycznego; 16.4. Typologie systemów logistycznych; 16.5. Charakterystyka podsystemów logistyki; 16.6. Przepływy towarowe i informacyjno-decyzyjne w logistyce; 16.7. Zastosowanie metod ilościowych w działalności logistycznej. Rozdział 17. Zarządzanie jakością: 17.1. Pojęcie jakości i zarządzania jakością; 17.2. Model TQM; 17.3. Normatywne systemy zarządzania jakością; 17.4. Zasady zarządzania jakością według norm ISO; 17.5. Instrumenty wspomagające zarządzanie jakością. Rozdział 18. Zarządzanie projektami: 18.1. Pojęcie projektu; 18.2. Typy i rodzaje projektów; 18.3. Specyfika zarządzania projektami; 18.4. Strukturalne modele zarządzania projektami; 18.5. Cykl projektowo-realizacyjny; 18.6. Zarządzanie ryzykiem projektu. Rozdział 19. Organizacja systemów zarządzania wiedzą: 19.1. Wiedza jako czynnik przewagi konkurencyjnej; 19.2. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; 19.3. Wspomaganie informatyczne systemu zarządzania wiedzą; 19.4. Doskonalenie struktury organizacyjnej pionu informacji; 19.5. Współpraca instytucjonalna. Instytucje sieciowe; 19.6. Infrastruktura informatyczna i komunikacyjna. Rozdział 20. Wspomaganie informatyczne zarządzania: 20.1. Typy systemów informatycznych zarządzania; 20.2. Zintegrowane systemy informatyczne i hurtownie danych; 20.3. Systemy CRM i e-biznes; 20.4. Wspomaganie informatyczne zarządzania informacjami i wiedzą. Rozdział 21. Zarządzanie informacjami i komunikacją: 21.1. Specyfika zarządzania informacjami; 21.2. Istota i sposoby komunikowania się; 21.3. Style i techniki komunikowania się. Rozdział 22. Rozwój i zarządzanie zmianami: 22.1. Przesłanki rozwoju i zmian organizacyjnych; 22.2. Zakres rozwoju i zmian w organizacji; 22.3. Modele rozwoju i organizacji; 22.4. Istota zarządzania zmianami; 22.5. Systemowe podejście do zarządzania zmianą; 22.6. Metodyka wprowadzania zmian w organizacji. Rozdział 23. Organizacja ucząca się: 23.1. Pojęcie organizacji uczącej się i jej cechy; 23.2. Funkcjonowanie organizacji uczącej się; 23.3. Poziomy strukturalnego uczenia się; 23.4. Modele i koncepcje organizacji uczącej się; 23.5.Międzynarodowa Naukowa Sieć Tematyczna Technologii Środowiskowych ENVITECH-Net jako organizacja ucząca się. Rozdział 24. Zarządzanie w warunkach globalizacji: 24.1. Istota procesu globalizacji; 24.2. Strategie zarządzania w warunkach globalizacji; 24.3. Kierunki rozwoju struktur organizacyjnych przedsiębiorstw globalnych; 24.4. Alians strategiczny. Rozdział 25. Nadzór korporacyjny: 25.1. Geneza nadzoru korporacyjnego; 25.2. Podstawowe definicje; 25.3. Wybrane koncepcje nadzoru korporacyjnego; 25.4. Obszary zastosowań praktycznych, Rozdział 26. Etyczny i kulturowy kontekst zarządzania: 26.1. Etyczny wymiar gospodarowania; 26.2. Kodeks etyczny; 26.3. Kultura jako determinanta działalności biznesowej, Rozdział 27. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa: 27.1. Pojęcie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.2. Przesłanki wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności; 27.3. Model zarządzania społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa; 27.4. Proces wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.5. Narzędzia kształtowania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.6. Społeczna odpowiedzialność jako szansa na zrównoważony rozwój organizacji. Rozdział 28. Nowe kierunki rozwoju nauk o zarządzaniu: 28.1. Determinanty funkcjonowania organizacji w XXI w.; 28.2. Współczesne podejścia teoretyczne w zarządzaniu; 28.3. Wybrane obszary zastosowań nowych koncepcji zarządzania. Aneks. Literatura. Spis tabel. Spis rysunków. Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Elementy metodologii inżynierii systemów informatycznych zarządzania, 2. Wybrane zaawansowane technologie informacyjne w rozwoju zastosowań informatyki, 3. Integracja środowisk transakcyjnych i analitycznych dla potrzeb budowy kreatywnych systemów wspomagania decyzji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja gospodarcza (OG), 2. Zarządzanie, 3. Informacja, 4. Zarządzanie informacją, 5. Strumienie i procesy informacyjne, 6. System, 7. System informacyjny (SI), 8. Systemy informatyczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wymagania logistyki dystrybucji względem systemów informatycznych. 2. Systemy informatyczne wykorzystywane w zarządzaniu logistycznym dystrybucji. 3. Narzędzia usprawniające funkcjonowanie logistyki dystrybucji. 4. Efekty, korzyści i bariery wdrażania systemów informatycznych w logistyce dystrybucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Informatyka a zarządzanie, 2. Elemety zarządzania logistycznym systemem informatycznym, 3. Charakterystyka logistycznego systemu informatycznego przedsiębiorstwa, 4. Charakterystyka i analiza systemów informatycznych wykorzystywanych w zarządzaniu logistycznym przedsiębiorstw, 5. Narzędzie usprawniajace funkcjonowanie logistyki zaopatrywania, 6. Bezpieczeństwo i ochrona informacji w sieciach informatycznych, 7. Efekty, korzyści i bariery wdrażania systemów informatycznych w logistyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
IT w firmie / Tomasz Teluk. - Gliwice : Helion, 2004. - 244 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1. Przedsiębiorstwo działające w czasie rzeczywistym ( Real-Time Enterprise), 2.Technologie informacyjne- rdzeń nowoczesnego biznesu, 3. Marketing w czasie rzeczywistym i współczesne systemy wspomagania sprzedaży, 4. Otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa działającego w czasie rzeczywistym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел I. ИНФОРМАЦИЯ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И ПРОЦЕССЫ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ Глава 1. Экономическая информация: Экономическая информация как часть информационного ресурса общества; Информация и информационные процессы в организационно-экономической сфере; Сущность, значение и закономерности развития информационных систем и технологий в современной экономике; Экономические законы развития информационных технологий. Глава 2. Информационные технологии: Основные понятия, терминология и классификация; Технология и методы обработки экономической информации; Структура базовой информационной технологии. Глава 3. Информационные системы: Роль и место автоматизированных информационных систем в экономике; Виды информационных систем и принципы их создания; Состав информационных систем; Жизненный цикл информационных систем. Раздел II. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В УПРАВЛЕНИИ ПРЕДПРИЯТИЕМ Глава 4. Организация и средства информационных технологий обеспечения управленческой деятельности: Предприятие как объект управления; Роль и место информационных технологий в управлении предприятием; нформационные технологии организационного развития и стратегического управления предприятием. Глава 5. Методические основы создания информационных систем и технологий в управлении предприятием: Основные понятия; Системный подход; Информационный подход; Стратегический подход; Объектно-ориентированный подход; Методические принципы совершенствования управления предприятием на основе информационных технологий; Разработка информационного обеспечения систем управления предприятием. Глава 6. Информационные технологии документационного обеспечения управленческой деятельности: Основные понятия документационного обеспечения управленческой деятельности; Виды информационных систем управления документационным обеспечением предприятия; Организация электронной системы управления документооборотом. Глава 7. Инструментальные средства компьютерных технологий информационного обслуживания управленческой деятельности: Общие свойства КИС; Типовой состав функциональных модулей КИС; Корпоративная информационная система SAP R/3; Корпоративные информационные системы компании «Microsoft»; Корпоративная информационная система «Галактика»; Корпоративная информационная система «Парус». Глава 8. Компьютерные технологии интеллектуальной поддержки управленческих решений: Корпоративная сеть Интранет; Информационные базы корпоративных информационных систем; Аналитическая обработка данных. Раздел III. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В МАРКЕТИНГЕ Глава 9. Структура и состав информационной системы маркетинга; Маркетинг как объект управления; Информационное обеспечение в системе управления маркетингом; Управление взаимоотношениями с потребителем (CRM); Планирование ресурсов в зависимости от потребности клиента (CSRP); Непрерывная информационная поддержка поставок и жизненного цикла (CALS); Программные продукты в маркетинге. Глава 10. Функциональное назначение и ресурсы Интернета: Технология Интернет в маркетинге; Электронная коммерция. Раздел IV. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БУХГАЛТЕРСКОМ УЧЕТЕ Глава 11. Общая характеристика информационной системы бухгалтерского учета: Сущность и принципы ведения бухгалтерского учета; Учетная политика; Функциональная архитектура бухгалтерского учета. Глава 12. Компьютерные информационные технологии в бухгалтерском учете: Программные продукты ИС бухгалтерского учета; Классы программных продуктов ИС бухгалтерского учета. Раздел V. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БАНКОВСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 13. Специфика организации банковского дела в России: Сущность банковской деятельности; Операции и услуги банков; Основные тенденции развития банковской системы России. Глава 14. Проблемы создания информационных систем банковской деятельности: Принципы построения автоматизированных банковских систем; Технические решения банковских систем; Информационное и программное обеспечение банковских систем; Электронный документооборот в банке Глава 15. Электронные банковские услуги: Электронные услуги с использованием банковских карт; Электронные услуги дистанционного банковского обслуживания; Автоматизация межбанковских расчетов; Электронные платежные системы в Интернете. Раздел VI. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В СТРАХОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 16. Понятие страховой деятельности и ее организации: Риск как экономическая категория; Основные функции и задачи страхования; Основы финансово-хозяйственной деятельности страховщиков. Глава 17. Автоматизированные информационные системы страховой деятельности: Организационная структура ИС СД; Функциональная структура ИС СД; Информационные технологии ИС СД; Программа «Парус-Страхование»; Программа «ИНЭК-Страховщик»; Развитие ИС СД. Раздел VII. СТАНДАРТИЗАЦИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ Глава 18. Основы построения системы стандартов ИТ: Понятие открытых систем; Международные структуры в области стандартизации информационных технологий; Методологический базис открытых систем; Архитектурные спецификации (эталонные модели); Эталонная модель взаимосвязи открытых систем; Базовые спецификации. Глава 19. Инструменты функциональной стандартизации: Понятие профиля открытой системы; Классификация профилей; Основные свойства и назначение профилей; Пример компоновки функционального профиля. Раздел VIII. БЕЗОПАСНОСТЬ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ Глава 20. Защищенная информационная система: Определение защищенной информационной системы; Методология анализа защищенности информационной системы; Требования к архитектуре информационной системы для обеспечения безопасности ее функционирования; Этапы построения системы безопасности ИС; Стандартизация подходов к обеспечению информационной безопасности; Обеспечение интегральной безопасности информационных систем.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System informacyjny w zarządzaniu organizacją 2. Zachowania podsystemu społecznego jako wyraz dynamiki systemu informacyjnego 4. Wielokryterialny model dynamiki systemu informacyjnego 5. Praktyczna weryfikacja modelu dynamiki systemu informacyjnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozpoczynanie pracy z Microsoft Office Project 2007; 2. Początek tworzenia projektu; 3. Zarządzanie zadaniami; 4. Zarządzanie zasobami; 5. Przydzielenie zasobów do zadań; 6. Ustalenie czasu pracy i dni wolnych- kalendarze; 7. Koszty projektu; 8. Optymalizacja projektu i rozwiązywanie problemów z nadmiernym obciążeniem zasobów; 9. Wprowadzanie i śledzenie wartości rzeczywistych- informacje o realizacji projektu; 10. Analiza odchyleń; 11. Omówienie widoków; 12. Raporty; 13. Dostosowywanie programu do potrzeb użytkownika; 14. Wymiana informacji pomiędzy Microsoft Office Project 2007 a innymi aplikacjami; 15. Wymiana danych pomiędzy projektami; 16. Microsoft Office Project Server 2007- wprowadzenie; 17. Microsoft Office Project Server 2007 z perspektywy kierownika projektu; 18. Microsoft Office Project Server 2007 z perspektywy uczestnika projektu; 19. Microsoft Office Project Server 2007 z perspektywy menedżera portfela projektów; 20. Microsoft Office Project Server 2007 z perspektywy administratora merytorycznego; 21. Informacje dodatkowe i specyfika techniczna; 22. Kilka słów o zarządzaniu projektami i nie tylko; 23. Dodatkowe zasoby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 577)
1. Analiza kierunków rozwoju systemów informacyjnych wspomagających zarządzanie, 2. Metoda technologii obiektowej w tworzeniu przedsięwzięć biznesowych, 3. Metody obiektowo rozproszone w e-biznesie, 4. Technologie internetowe w tworzeniu systemu informacyjnego przedsiębiorstwa, 5. Badanie stanu zaawansowania przedsiębiorstw w realizacji przedsięwzięć internetowych (e-biznesu), 6. Modele strategii realizacji e-biznesu w przedsiębiorstwie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zintegrowane systemy zarządzania i sterowania bezpośredniego; 2. Model informatyczno-decyzyjny struktury procesów biznesowych ; 3. Modelowanie związków między obiektami EPML; 4. Obiekty biznesowe; 5. Przepływ produktów między czynnościami biznesowymi; 6. Kierunki rozwoju i obszary zastosowań teorii EPC3.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Informatyka, Matematyka. - Sosnowiec : Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu, 2003. - 74 s. : il, wykr., tab. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Informatyka, Matematyka ; Zeszyt 1 (1/2003))
1. Technologie informacyjne i strategie zarządzania wiedzą, 2. Projekt aplikacji monitorującej sieć Novell Netware, 3. Bezpieczeństwo sieci komputerowych, 4.Probabilistic properities od the sets of deteministic sequences, 5.Technologie sztucznej inteligencji w systemach zarządzania, 6. Tworzenie regułowych baz wiedzy z wykorzystaniem systemu kbBuider, 7. Wyznaczenie miar Monte Carlo w sieciach Pert, 8. Statystyczny system informacyjny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
MEiP 1(16) 2007. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im.Ryszarda Łazarskiego, 2007. - 153 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 1(16) 2007)
1. Finanse publiczne w procesie dostosowania polskiej gospodarki do przyjęcia Euro; 2. Rola rynku kapitałowego w proinnowacyjnej alokacji kapitału w Polsce; 3. Reformy bankowe w krajach Europy Środkowej; 4. Organizacja wirtualna a organizacja tradycyjna - analiza porównawcza systemów zarządzania; 5. Istota i zakres marketingu sportu; 6. Raport o innowacyjności polskiej gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej