Strony WWW
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(62)
Forma i typ
Książki
(61)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(49)
tylko na miejscu
(38)
Placówka
Wypożyczalnia
(49)
Czytelnia
(38)
Autor
Berkley Holly
(2)
Danowski Bartosz
(2)
Dzieniszewski Sławomir
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Moch Wojciech
(2)
Nielsen Jakob
(2)
Pilch Piotr
(2)
Abiteboul Serge
(1)
Adamczyk Jan
(1)
Bacon Jono
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barczak Andrzej
(1)
Bargieł Daniel
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Binkowski Marek
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Boryczka Bożena
(1)
Brzostek-Kleszcz Mirosława
(1)
Brągoszewski Paweł
(1)
Bulandra Agata
(1)
Buneman Peter (1943- )
(1)
Castro Elizabeth
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Coggeshall John
(1)
Cohen June
(1)
Collin Simon
(1)
Comer Douglas E
(1)
Cowell John (1957- )
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Czaplicki Kamil
(1)
Dadan Michał
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Fabian Ewa
(1)
Florek Jacek
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gerner Jason
(1)
Gonera Paweł
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Henderson Cal
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Jarzębowicz Tomasz
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jońca Rafał
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kendefer Marcin
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Koterov Dmitriy
(1)
Krawiec Stanisław
(1)
Krerowicz Robert
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Lane David
(1)
Larose Daniel T
(1)
Levine Michael
(1)
Levy Jaime
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Loranger Hoa
(1)
Luterek Mariusz
(1)
MacDonald Matthew
(1)
Majewski Piotr
(1)
Marek Sebastian
(1)
Markiewicz-Hoyda Hanna
(1)
Markov Zdravko
(1)
Marzec Ewa
(1)
Meryk Radosław
(1)
Naramore Elizabeth
(1)
Narojczyk Krzysztof
(1)
O'Neill Mark
(1)
Okoń Zbigniew
(1)
Owens Morgan L
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pałczyński Marek
(1)
Phyo Ani
(1)
Pietrasiewicz Adam (1958- )
(1)
Pikiewicz Piotr
(1)
Polański Przemysław
(1)
Price Jonathan
(1)
Price Lisa
(1)
Prusak-Górniak Katarzyna
(1)
Pęzik Piotr
(1)
Płatek Rafał
(1)
Rajca Piotr
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Regulski Lech
(1)
Robson Kinga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(57)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(62)
Język
polski
(62)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Strony WWW
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Komentarz do ustawy
(2)
Poradnik
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
62 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Medium. Sieć WWW jako przedmiot badań naukowych; Analiza sieciosfery: próba studiów nad działaniem w trybie online; Drożne portale. Projektowanie przyjaznych witryn dla społeczności internetowych; Od niedoskonałego hipertekstu do WWW konwersacji? Przypadek systemów adnotacyjnych dla World Wide Web; Badania archeologiczne sieci WWW; Scena symultaniczna i ikonostas - zagubione ślady archeologii stron internetowych; Oblicza Sieci. Ewolucja interfejsu stron WWW. Część II: Nowa Agora. Digitalizacja i globalizacja autochtonicznych głosów: ruch zapatystów; "Jak narodziło się becikowe" - czyli o pewnym typie cyfrowej przemocy; Sieć jako medium dekonspiracji (prolegomena do analizy dyskursu teoriospiskowego); Blogi - nowy głos demokracji?; Dawid vs. Goliat? WWW jako cel ataku cyberaktywistów. Część III: Brama. Czy telewizja równoległa? Interaktywna strona internetowe itvp.pl; Hurtownie kodów: popkulturowe portale i magazyny internetowe; Interakcja i budowanie tożsamości grupowej: rola stron internetowych we wspomaganiu i kreowaniu przekazów medialnych. Część IV: Księga. Bit za bitem, za bitem: hiperkompleksowość, media cyfrowe i szkolnictwo wyższ; Rzecz o edukacyjnym zastosowaniu oprogramowania klasy Open Source, czyli przegląd bezpłatnych platform edukacji wirtualnej; Komunikacja w systemach e-learningowych. Część V: Echo. Strona internetowa jako przedmiot badań językoznawczych; Nagłówek wiadomości w internetowym serwisie informacyjnym; Analiza możliwości podnoszenia kompetencji zawodowych nauczycieli języków obcych przez internet; Formy adresatywne jako jeden z aspektów etykiety językowej internautów; Odmiany dialogu na forach internetowych. Część VI: Scena. Obraz Teodora Parnickiego w Sieci w świetle narratywizmu Franka Ankersmitha; Archiwizacja, prezentacja i dyseminacja cybersztuki w sieci; Niezwykła podróż. Net-art w projekcie Petera Greenwaya; Efekty interfejsu w hipertekstach literackich. Część VII: Lustro. Internet - wróg czy przyjaciel?; Strona internetowa jako element cyberreligii w Internecie; Nowe funkcje kulturowe wirtualnych nekropolii; Tożsamość graczy RPG na przykładzie wortalu Poltergeist
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w wyszukiwarkach / Tomasz Frontczak. - Gliwice : Helion, 2006. - 338 s. : rys. ; 24 cm.
Część I: Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach. 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut. 3. Wyszukiwarki a uzytkownik. 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach. 5. Nie tylko wyszukiwarki. Część II: Dobry plan to połowa sukcesu. 6. Zanim zaczniesz, określ cele. 7. Badanie słów kluczowych - keyword research. 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych. Część III: Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach. 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? 10 Google AdWords - podstawy. 11. Google AdWords - zaawansowane techniki. 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach. Część IV: Dla praktyków - pozycjonowanie stron. 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści. 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom. 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji. 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków. Część V: Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia. 17. Jak zmierzyć sukces? 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics. 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO. 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Co nowego w PHP 5. 2. Programowanie obiektowe w PHP 5. 3. Niejasne elementy języka PHP. 4.Z aawansowany MySQL. 5. Konfiguracja PHP. 6. Sztuczki z serwerem Apache. 7. Bezpieczeństwo witryn. 8. PEAR i PECL. 9. Wydajność kodu. 10. Rozszerzenia PHP. 11. AJAX. 12. Mechanizmy buforowania. 13. Systemy zarządzania treścią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój działań wirtualnych w przedsiębiorstwach, 2. Zarządzanie i funkcjonowanie MŚP w układach wirtualnych, 3. Strategie i działania innowacyjne MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 4. Optymalizacja działania MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 5. Działania innowacyjne MŚP na Ukrainie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Nowe technologie w systemach przesyłania informacji. 1. Informatyka wczoraj i dziś. 2. Matematyczne podstawy sieci kwantowych. 3. Predykcja jakości połączenia w Internecie jako nowa funkcjonalność wyszukiwarek. 4. Technologie informacyjne inwentaryzacji gazów cieplarnianych z wykorzystaniem georozproszonych baz danych. 5. System monitorowania parametrów meteorologicznych i drogowych. 6. Wydajność systemów bazodanowych. 7. Ocena mechanizmów kształtowania efektywności transmisji w Internecie. 8. Systemy operacyjne w technicznych i biologicznych systemach informatyki. 9. Modelowanie pakietowego przesyłu radiowego. II. Internet szerokopasmowy i jakość usług. 1. Rachunek sieciowy w zastosowaniu do analizy jakości usług. 2. Jakość usług w sieciach osiedlowych. 3. Szybkość transmisji danych w sieciach bezprzewodowych IEEE 802.11. 4. Analiza wydajności technologii wykorzystywanych do tworzenia dynamicznych stron internetowych. 5. Metryki wydajności IP. 6. Wpływ mechanizmów kontroli jakości na dynamikę zmian natężenia ruchu internetowego. 7. Teoretyczne i praktyczne aspekty geolokalizacji w sieci Internet. 8. Wydajność wirtualnych sieci prywatnych zbudowanych w oparciu o protokół PPTP. 9. Jakość usług w protokole TCP/IP. 10. Wpływ algorytmów kolejkowania pakietów na jakość usług w łączu ADSL. III. Bezpieczeństwo informacji w rozproszonych systemach komputerowych. 1. Bezpieczeństwo informacji w rozległych systemach zarządzania. 2. Metoda prowadzenia wysokopoziomowej analizy ryzyka. 3. Wysokopoziomowa analiza ryzyka - studium przypadku. 4. Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych wspomaganych biometrycznie. 5. Biometryczny system uwierzytelniania w architekturze klient-serwer. 6. Bezpieczeństwo wymiany klucza szyfrującego z wykorzystaniem wybranych protokołów kwantowych. 7. Modelowanie przepływu zaufania w sieciach informatycznych. 8. Identyfikacja zagrożeń bezpieczeństwa komputerów w sieci Internet. 9. Bezpieczeństwo systemu zarządzania uczelnią wyższą HMS. 10. Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych w korporacyjnym portalu sprzedaży węgla. 11. Algorytmy wykrywania zagrożeń. 12. Metody monitorowania aktywności sieciowej. 13. Licencjonowanie oprogramowania z wykorzystaniem kart inteligentnych. 14. Kontrola praw dostępu w aplikacjach rozproszonych z wykorzystaniem języka PHP. 15. Bezpieczeństwo usług internetowych. 16. Klasyfikacja danych oraz zasady bezpiecznego ich przetwarzania w systemach teleinformatycznych przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie, 2. Architektura aplikacji internetowej, 3. Środowiska wytwarzania oprogramowania, 4. i18n, L10n i Unicode, 5. Integralność danych i bezpieczeństwo, 6. Poczta elektroniczna, 7. Usługi zdalne, 8. Wąskie gardła, 9. Skalowanie aplikacji internetowych, 10. Statystyki, monitorowanie i wykrywanie usterek, 11. Interfejsy API
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Pozycjonowanie stron, 2. Wyszukiwarki, 3. Google - parametry techniczne, 4. Analiza strony pod kątem SEO, 5. Optymalizujemy swoja stronę, 6. Linki do stron, 7. 20 najczęściej popełnianych błędów, 8. Tworzenia zaplecza, 9. Spam w Gogle, 10. Dodatkowe kary i zabezpieczenia, 11. Testy, 12. Firmy SEO w Polsce, 13. Najczęstsze pytania - odpowiedzi w Google. Dodatek A: Programy, Dodatek B: Słownik SEO, Dodatek C: adresy w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego / Uniwersytet Jagielloński ; Nr 16)
1. Tendencje, 2. Jakość i integracja, 3. Tworzenie i dostęp, 4. Dystrybucja przez biblioteki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Programowanie na potrzeby sieci - podstawy: 1.Podstawy funkcjonowania Internetu, 2. interfejs CGI, 3.Szczegóły działania skryptów CGI. Cz. II wybór i konfiguracja narzędzi - serwer Apache: 4.Instalowanie serwera Apache, 5.Instalowanie PHP i MySQL-a, Cz. III Podstawy języka PHP: 6.Cechy szczególne języka PHP, 7.Zmienne, stałe i wyrażenia, 8.Przetwarzanie danych z formularzy, 9.Konstrukcja składniowa języka PHP, 10.Tablice ascojacyjne, 11.Funkcje i zakres widoczności zmiennych. Cz. IV Standardowe funkcje PHP: 12.Funkcje operujące na ciągach tekstowych, 13.Wykorzystanie tablic, 14.Funkcje matematyczne, 15.Obsługa plików, 16.Obsługa katalogów, 17.Potoki i dowiązania symboliczne, 18.Uruchamianie programów zewnętrznych, 19.Funkcje daty i czasu, 20.Przesyłanie wiadomości przez e-mail w PHP, 21.Współpraca z siecią WWW, 22.Podstawy wyrażeń regularnych w formacie RegEx, 23.Praca z obrazami, 24.Sterowanie interpreterem, 25.Sesje, 26.Praca z bazą danych MySQL, 27.Funkcje sieciowe. Cz. V Techniki programistyczne: 28.Umieszczanie plików na serwerze, 29.Programy modułowe, 30.Kod i szablon stron www, 31.Programowanie obiektowe w PHP, 32.Szablon listów e-mail, 33.Różne rady i wskazówki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przeglądarka internet Explorer 5.5, 2. Przeglądanie zasobów sieci Web, 3. Outlook Express 5.5, 4. Strony sieci Web, 5.Dodatki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama internetowa / Agnieszka Leśniewska. - Gliwice : Helion, 2006. - 249 s. : fot., rys. ; 21 cm.
1. Internet - najmłodsze medium przekazu. 2. Reklama internetowa - modele i zachowania odbiorców. 3. Formy reklamy internetowej a reklama tradycyjna. 4. Przyszłość reklamy internetowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
1. Partyzanci : Tanie P.R. w dwudziestym pierwszym wieku, 2. O sieci i o tym jak ją rozwikłać, 3. Czym jest internetowe public relations, 4. Zawężanie pola, 5. Gotów, cel, 6 ...Pal!, 7. Jeśli zbudujesz, przyjdą, 8. Poznaj swoją zwierzynę, czyli myśl jak media, 9. Żółte strony w układzie scalonym, 10. Partyzant na medal, 11. Poznaj media, 12. Ograniczanie strat, 13. Wszystko idzie jak należy - co teraz?, 14. Jaki ten Internet mały, 15. Rozwiń skrzydła, 16. Partyzancki quiz
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Opinie o książce; Wstęp: Kto powinien przeczytać tę książkę?; Dlaczego napisałam tę książkę?; Jak została uporządkowana treść tej książki?; Przybornik Strategii UX; Podziękowania; Rozdział 1. Strategia UX co to takiego?: Ewolucja pojęcia strategii UX; Rozdział 2. Cztery elementy składowe strategii UX: W jaki sposób stworzyłam swój model strategii UX?; Element składowy nr 1: strategia biznesowa; Element składowy nr 2: innowacja w zakresie wartości; Element składowy nr 3: zweryfikowane badania z udziałem użytkowników; Element składowy nr 4: zabójczy projekt UX; Podsumowanie; Rozdział 3. Weryfikacja propozycji wartości: Hitowa propozycja wartości; Propozycja wartości; Jeżeli nie chcesz bujać w obłokach; Podsumowanie; Rozdział 4. Badania na potrzeby analizy konkurencji: Nauka na własnych błędach; Obserwacja konkurencji i znajdowanie wartościowych pomysłów; Konkurencja i jej znaczenie; Badanie zebranych punktów danych o konkurencji; Podsumowanie; Rozdział 5. Analiza konkurencji: Hitowa propozycja wartości, część druga; Analiza co to takiego?; Cztery kroki analizy konkurencji; Czas zająć stanowisko; Podsumowanie; Rozdział 6. Innowacja w zakresie wartości na scenopisie obrazkowym: Liczy się przede wszystkim czas, naprawdę!; Techniki dochodzenia do innowacji w zakresie wartości; Modele biznesowe a innowacja w zakresie wartości; Podsumowanie; Rozdział 7. Tworzenie prototypów na potrzeby eksperymentów: Daj z siebie wszystko; Jak uzależniłam się od eksperymentów; Współczesna definicja eksperymentu; Szybkie prototypowanie na potrzeby weryfikacji propozycji wartości; Podsumowanie; Rozdział 8. Badania z udziałem użytkowników: Marzec 2020 roku: nie ulec obłędowi; Badania z udziałem użytkowników podstawy; Trzy główne etapy badań online z udziałem użytkownika; Podsumowanie; Rozdział 9. Projektowanie pod kątem konwersji: Lejek sprzedaży; Na tropie hakerów wzrostu; Prowadzenie eksperymentów ze stronami docelowymi; Podsumowanie; Rozdział 10. Na zakończenie; Dodatek. Źródła; O autorce; Kolofon.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
1. Administracja publiczna w społeczeństwie informacyjnym; 2. Organizacja systemów e-government w wybranych krajach; 3. Systemy informacji publicznej w Stanach Zjednoczonych i Unii Europejskiej; 4. Organizacja systemu informacji publicznej w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Witamy w sieci WWW. 1. Przygotować się na sieć. 2. Tworzenie pierwszej strony. 3. Umieszczanie strony w sieci. 4. Skuteczne narzędzia. Część II: Tworzenie lepszych stron WWW. 5. Tekstowe znaczniki HTML. 6. Arkusze stylów. 7. Dodawanie grafiki. 8. Łączenie stron. 9. Narzędzia układu strony: tabele i style. 10 Ramki. Część III: Komunikowanie się z odwiedzającymi stronę. 12. Umożliwianie użytkownikom komunikowania się z nami (i ze sobą). 13. Zarabianie za pomocą swojej witryny. Część IV: Upiększanie stron WWW. 14. JavaScript i DHTML: interaktywne strony WWW. 15. Wymyślne przyciski i menu. 16. Audio i wideo. Część V: Blogi. 17. Blogi. Część VI: Dodatki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy e-biznesu, 2. Strategia w e-biznesie, 3. Branding, 4. Automatyzacja, 5. Dystrybucja w internecie, 6. Coprywriitnig, 7. Strona www, 8. Spam, 9. Lista adresowa, 10. E-mail marketing, 11. Autoresponder, 12. Wyszukiwarki, 13. Świadomy marketing, 14., Reklama, 15. Program partnerski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Krótkie Komentarze Becka)
Zawiera: Wykaz skrótów; Wykaz literatury; A. Komentarz; Ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z dnia 4 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 848); Wprowadzenie; Art. 1. Zakres przedmiotowy; Art. 2. Zakres podmiotowy; Art. 3. Wyłączenie stosowania; Art. 4. Objaśnienie pojęć; Art. 5. Dostępność cyfrowa strony internetowej i aplikacji mobilnej Art. 6. Publikacja informacji; Art. 7. Alternatywny sposób dostępu; Art. 8. Zapewnienie dostępności cyfrowej przez podmiot publiczny; Art. 9. Zapewnienie dostępności cyfrowej przez samorząd terytorialny; Art. 10. Deklaracja dostępności; Art. 11. Termin przeglądu i aktualizacji deklaracji dostępności; Art. 12. Zadania ministra właściwego do spraw informatyzacji; Art. 13. Zakres nadzoru; Art. 14. Wykaz adresów stron internetowych podmiotów publicznych; Art. 15. Zakres stron internetowych i aplikacji mobilnych podlegających monitorowaniu; Art. 16. Udostępnianie informacji o wynikach monitorowania; Art. 17. Sprawozdanie z wyników monitorowania; Art. 18. Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej; Art. 19. Kara pieniężna; Art. 20. Zmiany w InformPodPublU; Art. 21. Zmiany w ZmDowodyU18; Art. 22. Warunki techniczne publikacji, struktura dokumentu elektronicznego deklaracji dostępności; Art. 23. Termin pierwszego monitorowania; Art. 24. Termin przekazania pierwszego sprawozdania do KE; Art. 25. Limit wydatków z budżetu państwa; Art. 26. Utrata mocy aktów wykonawczych; Art. 27. Wejście w życie; B. Aneks; 1 . Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego z dnia 26 października 2016 r. (Dz.Urz.UE.L z 2016 r. Nr 327, str. 1); 2. Wytyczne dla dostępności treści internetowych (WCAG); Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza struktury sieci WWW: Wyszukiwanie informacji tekstowych i wyszukiwanie w Internecie; Ranking oparty na strukturze połączeń; 2. Analiza zawartości sieci WWW: Grupowanie; Ocena grupowania; Klasyfikacja; 3. Analiza użytkowania sieci WWW: Wprowadzenie do analizy użytkowania sieci WWW; Wstępne przetwarzanie danych do analizy użytkowania sieci WWW; 8. Eksploracyjna analiza użytkowania sieci WWW; 9. Modelowanie użytkowania sieci WWW: grupowanie, reguły asocjacyjne i klasyfikacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Blogi. Blog firmowy a witryna internetowa; Cechy bloga; Modele wykorzystania blogów; Blogi w liczbach; Elementy funkcjonalne bloga; Kreacja graficzna bloga; Zasoby i warunki prowadzenia bloga firmowego; Korzyści z wykorzystania bloga do celów biznesowych; Etapy projektowania bloga firmowego; Wykorzystanie bloga w komunikacji wewnętrznej; Komercyjne wykrzoystanie blogów; Zakończenie. 2. Wirtualne społeczności konsumenckie. Web 2.0; Znaczenie wirtualnych społeczności konsumenckich dla marketingu; Narzędzia sprzyjające tworzeniu wirtualnych społeczności; Rodzaje społeczności; Korzyści dla internautów; Korzyści dla specjalistów od marketingu; Fundamenty wirtualnej społeczności konsumenckiej; Teoria motywacji Maslowa - on-line; Etapy tworzenia społeczności; Czynniki sukcesu społecznościowego - diament społecznościowy; Modele biznesowego wykorzystania społeczności; Liderzy opinii i ambasadorzy marek; Zakończenie. 3. Analizy przypadków. Blog firmowy www.Opcom.pl; Blog korporacyjny FRoSTA; Blog branżowy - Interaktywnie.com; Projekt społecznościowy moBlog; Blog specjalistyczny www.webusability.pl; Blog firmowy e-Lady.pl; Blog wewnętrzny Ideo; Projekt społecznościowy Winiary; Projekt społecznościowy Messenger Service Stolica SA (obecnie UPS Polska); Projekt społecznościowy Sunsilk.pl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie internetu dla działalności promocyjnej, 2. Internetowa witryna firmowa, 3. Inne rodzaje witryn internetowych, 4. Reklama internetowa, 5. Wykorzystanie Internetu w programach lojalnościowych, 6. Promocja uzupełniająca, 7. Public relations i sponsoring w Internecie, 8. Promocja z wykorzystaniem wyszukiwarek, 9. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych on-line, 10. Internet - jego rola w komunikacji wewnątrzorganizacyjnej, 11. Ekstranet - komunikacja z partnerami biznesowymi, 12. Badania marketingowe w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej