Stosunki interpersonalne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(136)
Forma i typ
Książki
(136)
Dostępność
tylko na miejscu
(98)
dostępne
(79)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(87)
Czytelnia
(99)
Autor
Kacmajor Magdalena
(6)
Eichelberger Wojciech
(4)
Kożusznik Barbara
(3)
Robbins Stephen P
(3)
Stephan Cookie W
(3)
Stephan Walter G
(3)
Stewart John
(3)
Chakowski Maciej
(2)
Edelmann Robert J
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Goffman Erving
(2)
Harwas-Napierała Barbara
(2)
Kacmajor Anna
(2)
Kot Sylwia
(2)
Leary Mark
(2)
Mandal Eugenia
(2)
Muszyński Wojciech
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Satir Virginia
(2)
Smółka Paweł
(2)
Warecki Marek
(2)
Warecki Wojciech
(2)
Adler Ronald Brian
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Baraniewicz Danuta
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Barnes Kim
(1)
Belbin Meredith
(1)
Belbin R. Meredith
(1)
Benien Karl
(1)
Benton Debra
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Biliński Witold
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Blanpain Roger
(1)
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Carducci Bernardo
(1)
Carnegie Dale
(1)
Charles Sara C
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Covey Stephen R
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czykwin Elżbieta
(1)
DeYoung Patricia A
(1)
Degen Ursula
(1)
Derks Lucas
(1)
Deutsch Morton
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Doherty Nora
(1)
Dziurdzikowska Renata
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Evatt Cris
(1)
Feld Bruce
(1)
Flores Suzana E
(1)
Galata Stanisław
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gasz Adrian
(1)
Gaweł-Luty Elżbieta
(1)
Geller Tatiana
(1)
Giblin Leslie T
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Glasl Friedrich
(1)
Golka Marian
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Griffin Em
(1)
Gros Urszula
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hansburg Freda
(1)
Harkins Phil
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Herriger Catherine
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jasiński Tomasz J
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Judge Timothy A
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kalin Karl
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Karbowski Miłosz
(1)
Kargul Józef
(1)
Kennedy Eugene
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Kofta Mirosław
(1)
Korombel Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(106)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(135)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(136)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Stosunki interpersonalne
(136)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-0
(2)
1945-
(1)
Gatunek
Felieton polski
(1)
Literatura
(1)
136 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Złożoność problematyki zachowań organizacyjnych: 1.1. Interdyscyplinarny i dualny charakter zachowań w organizacji; 1.2. Pozytywne zachowania w pracy; 1.3. Negatywne zachowania w pracy; 1.4. Konstruktywne dewiacje oraz destruktywne aspekty pozytywnych zachowań; 1.5. Współwystępowanie zachowań pozytywnych i negatywnych. 2. Zachowania kontproduktywne w organizacji i ich pomiar: 2.1. Pojęcie zachowań kontrproduktywnych; 2.2. Klasyfikacja zachowań kontrproduktywnych; 2.3. Główne uwarunkowania zachowań kontrproduktywnych; 2.3.1. Uwarunkowania podmiotowe; 2.3.2. Uwarunkowania organizacyjne; 2.3.2.1. Sprawiedliwość organizacyjna; 2.3.2.2. Przywództwo; 2.3.2.3. Kontrakt psychologiczny; 2.3.3. Uwarunkowania pozaorganizacyjne; 2.4. Konsekwencje i koszty zachowań kontrproduktywnych; 2.5. Zapobieganie zachowaniom kontrproduktywnym; 2.5.1. Dobór i socjalizacja pracowników; 2.5.2. Szkolenia; 2.5.3. Kontrola zachowań kontrproduktywnych; 2.6. Złożoność problematyki pomiaru zachowań kontrproduktywnych; 2.7. Autoraportowanie oraz pomiar częstotliwości w badaniach zachowań kontrproduktywnych; 2.8. CWB-C jako skala do jednoczesnego pomiaru wielu przejawów zachowań kontrproduktywnych. 3. Istota relacji organizacyjnych w naukach o zarządzaniu: 3.1. Znaczenie relacji dla organizacji i człowieka; 3.2. Wieloaspektowość pojęcia relacji; 3.3. Relacje wewnątrzorganizacyjne; 3.3.1. Relacje pracownik–przełożony; 3.3.2. Relacje między współpracownikami; 3.4. Relacje organizacji z jej otoczeniem; 3.4.1. Relacje międzyorganizacyjne; 3.4.2. Relacja dostawca–nabywca; 3.5. Cykl życia relacji. 4. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym: 4.1. Specyfika zespołu pracowniczego; 4.2. Pojęcie relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.3. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym a interakcje, związki i więzi; 4.4. Typy i funkcje relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.5. Rola oczekiwań w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.6. Rola bezpieczeństwa psychologicznego w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.7. Przyjaźń jako forma relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 5. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym i jej pomiar: 5.1. Istota i definicja jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2. Główne uwarunkowania jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2.1. Satysfakcja z relacji; 5.2.2. Wzajemna zależność pracowników; 5.2.3. Zaangażowanie w relację; 5.2.4. Zaufanie między pracownikami; 5.2.5. Cechy i podobieństwo pracowników; 5.2.6. Czas trwania relacji i częstotliwość interakcji; 5.2.7. Emocje; 5.2.8. Inwestycje w relacje; 5.2.9. Komunikacja; 5.2.10. Kultura i atmosfera organizacyjna; 5.2.11. Relacje pozazawodowe; 5.3. Skutki jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.3.1. Skutki fizjologiczne; 5.3.2. Skutki poznawcze; 5.3.3. Skutki behawioralne; 5.4. Pomiar jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 6. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a kontrproduktywne zachowania pracowników w świetle wyników badań własnych: 6.1. Etap I: Identyfikacja zmiennych do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.1.1. Wstępna identyfikacja zmiennych (wywiady indywidualne); 6.1.2. Identyfikacja dodatkowych zmiennych (wywiady grupowe); 6.1.3. Potwierdzenie występowania zidentyfikowanych zmiennych w praktyce (obserwacje uczestniczące); 6.2. Etap II: Walidacja skali do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.3. Etap III: Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a zachowania kontrproduktywne pracowników; 6.4. Ograniczenia i implikacje badań oraz ich dalsze kierunki. Zakończenie. Bibliografia. Załączniki. Załącznik 1. Załącznik 2. Załącznik 3. Załącznik 4. Załącznik 5. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Spis załączników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umysł uzależniony; Wyścig szczurów; Zarabiać na siebie Plebiscyt: Baśń wszechczasów; Czy ktoś tutaj umiera?; Matka musi być kobietą, kobieta nie musi być matką; Bez mężczyzny żyć się nie da; Krótka pamięć - mit słodkiego dzieciństwa; Potrzeba nieodwołalnego czyli ucieczka z Disneylandu; Podglądanie samego siebie; Zmarnowany czas; Horoskop; Córka marnotrawna; Kobieca furia; W męskim Matriksie; Śmiech. Trzęsienie kobiecego brzucha; Dobrze być małym hedonistą; Lęk przed życiem; Kobieta nowej ery; Zakochani we własnym wizerunku; Ofiara szuka ofiary; Tęsknota za własną płcią; Samotność, chwila, wyrok, wybór; Wakacyjny romans; Po co kobietom feminizm?; Jestem macochą; Kiedy kobieta rodzi kobietę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 182/2000)
1. Klimat organizacyjny- jak powstaje i czym jest w przedsiębiorstwie; Pojęcie klimatu; Przypisywanie znaczenia zdarzeniom organizacyjnym; Koncepcja strukturalna formowania się klimatu; Koncepcja percepcyjna klimatu; Koncepcja interakcyjna klimatu; Koncepcja kulturowa klimatu; Klimat organizacyjny i poziom wykonania zadań. 2. Pracownik jako przedmiot oddziaływań przedsiębiorstwa: Restrukturyzacja i kierowanie zespołami pracowniczymi; Polityka kadrowa czy kreowanie człowieka twórczego; Gospodarowanie zasobami ludzkimi czy obsługiwanie pracowników. 3. Tworzenie układu społecznego organizacji: Adaptacja pracownika; Socjalizacja; Wsparcie społeczne i organizacyjne; Relacje przełożony-podwładny; Pomaganie w pracy; Zachowania obywatelskie. 4. Kształtowanie stosunków władzy w organizacji: Pojęcie władzy i jej badanie; Analiza transakcyjna jako metoda diagnozy i terapii; Pojęcie stosunków władzy; Stosunki wymuszonego podporządkowania i dominacji; Stosunki inicjacji i animacji; Stosunki współudziału we władzy. 5. Konflikt, komunikacja i negocjacje: Zachowania językowe i komunikacyjne; Negocjacje w zarządzaniu; Negocjacje i psychologia kierowania; Negocjacje kontynuacją kooperacji; Negocjacje jako działania intelektualne; Emocje negocjatorów; Motywacja wyboru strategii negocjacyjnej; Czynności komunikowania się - rozmowa; Cechy postaw negocjacyjnych kierowników i pracowników. 6. Zamiana, przystosowanie i uczenie się organizacji: Przystosowanie; Uczenie się organizacji; Zmiany adaptacyjne organizacji; Uczenie się pracy na nowym stanowisku;; Uczenie się pracy kierowniczej; Klimat uczenia się kierowania; Trzy metody badania uczenia się organizacji. 7. Badania własne- cechy organizacji, gotowość do zmian i klimat organizacyjny: Przedmiot badań własnych Metody badań; Próby badawcze; Charakterystyka badanej grupy A1; Charakterystyka badanej grupy B1; Podstawowe wyniki badań; Uwarunkowania organizacyjne funkcjonowania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania informacyjne i komunikacyjne; Podejmowanie decyzji; System motywowania; Warunki dokonywania zmian w przedsiębiorstwie; Ocena wyników działalności przedsiębiorstwa i jego miejsca na rynku; Zmienne demograficzne; Związki korelacyjne; Zmienne niezależne i zależne. Dodatek- Ćwiczenia kierownicze: Diagnoza wsparcia organizacyjnego; Interpretacja zachowania w sytuacjach trudnych; Kierownik w sytuacji pomocy; Kultura ustawicznego uczenia się; Postawy obronne w uczeniu się; Ocena wykorzystania czynników rozwojowych w pracy kierowniczej; Uczenie się kierowania w trakcie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I : Jak żyć w zgodzie z ludzką naturą?: 1. Twój klucz do sukcesu i szczęści, 2. jak uzywać podstawowego sekretu do wywierania wpływu na ludzi, 3. W jaki sposób wykorzystywać swoje ukryte atuty. Część II. W jaki spsób kontrolować działania i postawy innych ludzi: 4. W jaki spsoób możesz kontrolowac działania i postawy innych osób, 5. W jaki sposób zrobic dobre pierwsze wrażenie na innych ludziach. Część III. Techniki zawierania i pielęgnowania przyjaźni: 6. Na czym polegają trzy sekrety dzięki którym uda ci się przyciągnąć do siebie ludzi, 7. W jaki sposób sprawić, aby druga osoba natychmiast poczyła przyjazne nastawienie. Część IV. W jaki sposób techniki skutecznego przemawiania pomogą Ci osiągnąć sukces: 8. W jaki sposób rozwinąć zdolność posługiwania sie słowami, 9. W jaki sposób wykorzystywać technikę, którą Sąd Najwyższy nazwal "białą magią", 10. Jak sprawić, aby inni szybko zaczęli postrzegac rzeczywistość w taki sposób jak ty. Część V. W jaki sposób skutecznie zarządzać ludźmi: 11. W jaki sposób pozyskać stuprocentową współpracę oraz zwiekszyc siłe umysłu, 12. W jaki sposób wykorzystać swoja cudowna moc w relacjach z innymi ludźmi: Dwie zasady obowiązujące przy stosowaniu pochwał, 13. W jaki sposób krytykować innych bez obrażania ich: Siedem zasad efektywnej krytyki. Część VI. Zeszyt zadań w relacjach międzyludzkich: 14. Prosty, skuteczny plan działań, ktory przyniesie Ci szczęście i sukces
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Moderatora / red. Tomasz Witkowski)
1. Pranie mózgu, 2. Niepodważalne przekonania, 3. Warunkowanie, 4. Wpływ uczuć, 5. Zmiana postaw, 6. Hipnoza, 7. Zaskakujące nawrócenia, 8. Wywieranie wpływu przez profesjonalistów, 9. Opór wobec wpływu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Mediacja w miejscu pracy: Czym właściwie jest mediacja w miejscu pracy?; Przykład załamania relacji międzyludzkich w miejscu pracy: Wendy i Mark; Jak właściwie działa mediacja?; Jak poruszać się po obszarze rozwiązywania konfliktów: dlaczego mediacja jest najlepsza?; Sposoby wykorzystania mediacji w organizacjach; Mediacja w miejscu pracy dla zespołów; Mediacja zespołowa a dynamika grupy; Wprowadzenie mediacji w miejscu pracy: dostawcy mediacji, polityka personalna i praktyczne zastosowanie mediacji w organizacji; 2. Mediacja w praktyce: studia przypadków mediacji w miejscu pracy; Przypadki mediacji pracowniczej w zespołach; Przypadki mediacji pracowniczej w sytuacji konfliktów w zarządzie; 3. Filozofia i procesy mediacji: wspomaganie pracy osób zarządzających konfliktem i rozwojem organizacji: Powody powstawania konfliktów: niektóre modele uniwersalne, indywidualne i międzyludzkie; Dlaczego (i jak) kierownicy powinni reagować na konflikt?; Filozofia mediacji a kwestia prawa do samodzielności pracy; Poza mediację: kultura a rozwój organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Wykazuj inicjatywę; R.2 Oczekuj akceptacji i dawaj ja innym; R.3 Zadawaj pytania i proś o oddanie przysługi; R.4 Przybieraj wyprostowaną postawę i uśmiechaj się; R.5 Bądź ludzki, miej poczucie humoru i osobiście się angażuj; R.6 Posłuchaj, co inni mają do powiedzenia; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uzurpator; Wzorzec; Chłopiec; Wtajemniczony; Zraniona bestia; Narcyz; Potrzebujący; Dojrzewający; Narzeczony Ojciec; Po przejściach; Kochanek; Dojrzały; Starzec.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Władza; 2. Władza i płeć; 3. Wpływ społeczny- władza- płeć; 4. Bliskie związki i wpływ społeczny; 5. Uroda- władza- manipulacja; 6. Seks- władza- manipulacja; 7. Małżeństwo- rodzina- władza- manipulacja, 8. Od oczarowania do wymuszenia- wybrane taktyki wpływy społecznego w bliskich związkach; 9. Refleksje końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; Nr 397)
1. Typy postaw wobec osób postrzeganych jako one, 2. Determinanty procesu społecznego i poznawania ludzi, 3. Komponenty postaw nietolerancyjnych, 4. Metodologiczne podstawy badań własnych, 5. Kierunki badań empirycznych nad postawami wobec osób postrzeganych jako inne, 6. Postawy młodzieży licealnej wobec osób postrzeganych jako inne w świetle badań własnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mobbing : aspekty prawne / Maciej Chakowski. - Bydgoszcz [i in.] : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2005. - 84 s. ; 21 cm.
1. Pojęcie, zakres i skutki mobbingu, 2. Regulacja prawna mobbingu w wybranych krajach europejskich i drogi jej rozwoju w Unii Europejskiej, 3. Regulacja prawna mobbingu w stanach Zjednoczonych i Kanadzie, 4. Regulacja prawna mobbingu w Polsce, 5. Wewnętrzna polityka antymobbingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Mobbing : aspekty prawno-organizacyjne / Maciej Chakowski. - Wyd. 2 - Bydgoszcz [i in.] : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2011. - 145, [1] s. ; 21 cm.
1. Pojęcie, zakres, przyczyny i skutki mobbingu w organizacji; 2. Mobbing a konflikt w organizacji; 3. Mobbing a style zarządzania; 4. Regulacja prawna mobbingu w wybranych krajach europejskich i drogi jej rozwoju w Unii europejskiej; 5. Regulacja prawna mobbingu w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie; 6. Regulacja prawna mobbingu w Polsce- możliwe drogi rozwiązania problemu na poziomie organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zjawisko mobbingu - definicja, fakty, przebieg, skutki, 2. Jak zakład pracy może przeciwdziałać mobbingowi?, 3. Jak przełożony może przeciwdziałać mobbingowi? 4. Jak mobbowany może przeciwdziałać mobbingowi?, 5. Jak koledzy z pracy mogą przeciwdziałać mobbingowi?. 6. Jak rada zakładowa może przeciwdziałać mobbingowi?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów. - Gliwice : Helion, 2005. - 225, [6] s. ; 22 cm.
1. Zarządzanie różnicami; 2. Zespół, którego nie było; 3. Pogodzić skłócone zespoły; 4. Nie możesz pozwolić sobie na przegraną: negocjacje z klientami; 5. Negocjacje jako źródło przewagi konkurencyjnej; 6. Skąd biorą się tarcia na linii konsultanci-klienci?; 7. Pięć technik polubownego rozstrzygania sporów; 8. Rozstrzyganie sporów poza sądem: kiedy się to opłaca, a kiedy nie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Znaczenie ról zespołowych, 2. Zespół w krzyżowym ogniu pytań, 3. Zespół czy grupa?, 4. Zrozumieć rolę pracy, 5. Czym naprawdę jest różowa praca, 6. Formuły spotkań, 7. Co się stało z delegowaniem uprawnień?, 8. Nagrody i płace, 9. Wartość dodana do pracy, 10. Informacyjne sprzężenie zwrotne i praca w sieci, 11. Podejmowanie decyzji i dojrzały zespół, 12. Paradoks zarządzania, 13. Superorganizm - model organizacji pracy, 14. Od grup do supergrup, 15. Zróbmy krok we właściwym kierunku, 16. Węże i drabiny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Witamy w pozytywnie nieśmiałym życiu, 2. Nieśmiałość ciała, umysłu i Ja, 3. Z nieśmiałością przez życie, 4. Nieśmiałość na świecie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej