Stosunki interpersonalne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(136)
Forma i typ
Książki
(136)
Dostępność
tylko na miejscu
(98)
dostępne
(81)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(87)
Czytelnia
(99)
Autor
Kacmajor Magdalena
(6)
Eichelberger Wojciech
(4)
Kożusznik Barbara
(3)
Robbins Stephen P
(3)
Stephan Cookie W
(3)
Stephan Walter G
(3)
Stewart John
(3)
Chakowski Maciej
(2)
Edelmann Robert J
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Goffman Erving
(2)
Harwas-Napierała Barbara
(2)
Kacmajor Anna
(2)
Kot Sylwia
(2)
Leary Mark
(2)
Mandal Eugenia
(2)
Muszyński Wojciech
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Satir Virginia
(2)
Smółka Paweł
(2)
Warecki Marek
(2)
Warecki Wojciech
(2)
Adler Ronald Brian
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Baraniewicz Danuta
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Barnes Kim
(1)
Belbin Meredith
(1)
Belbin R. Meredith
(1)
Benien Karl
(1)
Benton Debra
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Biliński Witold
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Blanpain Roger
(1)
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Carducci Bernardo
(1)
Carnegie Dale
(1)
Charles Sara C
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Covey Stephen R
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czykwin Elżbieta
(1)
DeYoung Patricia A
(1)
Degen Ursula
(1)
Derks Lucas
(1)
Deutsch Morton
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Doherty Nora
(1)
Dziurdzikowska Renata
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Evatt Cris
(1)
Feld Bruce
(1)
Flores Suzana E
(1)
Galata Stanisław
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gasz Adrian
(1)
Gaweł-Luty Elżbieta
(1)
Geller Tatiana
(1)
Giblin Leslie T
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Glasl Friedrich
(1)
Golka Marian
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Griffin Em
(1)
Gros Urszula
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hansburg Freda
(1)
Harkins Phil
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Herriger Catherine
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jasiński Tomasz J
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Judge Timothy A
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kalin Karl
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Karbowski Miłosz
(1)
Kargul Józef
(1)
Kennedy Eugene
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Kofta Mirosław
(1)
Korombel Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(106)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(135)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(136)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Stosunki interpersonalne
(136)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-0
(2)
1945-
(1)
Gatunek
Felieton polski
(1)
Literatura
(1)
136 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozwój osobisty, Sytuacyjno-kooperatywny styl kierowania, Analiza transakcyjna na co dzień, Kadra kierownicza z klasą; Rozwój zespołu, Funkcja i znaczenie zespołu w przedsiębiorstwie, Kontrola procesów zachodzących w grupie jako narzędzie kierowania, Rozwój zespołu, Systemy wczesnego ostrzegania przed problemami w grupie, Zwalczanie konfliktów na co dzień, Neurolingwistyczne programowanie w firmie, Rozwój organizacji. Nowa metoda kierowania przedsiębiorstwem, Czy zespól kierowniczy może się sam zreorganizować?, Analiza osób kluczowych środkiem prowadzącym do strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zespołem- podstawy: Co to jest zespół; Jak zaplanować stworzenie skutecznego zespołu?; Jak stworzyć skuteczny zespół?; Jak kierować zespołem; Jak rozwiązywać problemy dotyczące zespołu? Jak oceniać osiągane wyniki?; 2. Wskazówki i narzędzia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie projektem, 2. Kierownik zespołu projektowego, 3. Budowanie zespołu projektowego, 4. Funkcjonowanie zespołu projektowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Role : role męskie, role kobiece, niejasne role kobiet i mężczyzn. 2. Porozumiewanie się kobiet i mężczyzn : komunikowanie się mężczyzn i kobiet, bariery w komunikowaniu się kobiet i mężczyzn. 3. Uważne słuchanie : style słuchania, ukryte przekazy, ukryte programy, czyli mechanizmy obronne, 4. Budowanie zdrowych relacji między kobietą a mężczyzną, 5. Kobieta, mężczyzna i miłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przestrzenie życia społecznego / Andrzej Kaleta, Wojciech Muszyński, Marek Sokołowski, Paweł Śpiewak, Paweł Woroniecki, Andrzej Wójtowicz)
Związki uczuciowe w cywilizacji konsumpcyjnej. 1. " Jesteś lekiem na całe zło" kształtowanie relacji partnerskich: Co zrobić, by On bardziej cię kochał? Poradnik nie tylko socjologiczny; Szczęście małżeńskie w perspektywie psychologiczno-socjologicznej; Komunikacja niewerbalna w kształtowaniu związków partnerskich; Kohabitacja i miłość - przeszkoda czy przygotowanie do małżeństwa?; Miłość i związki partnerskie w opiniach osób w okresie wczesnej dorosłości; Miłość w "związkach partnerskich" studentów; religijność młodzieży akademickiej a ich postawy wobec związków uczuciowych; Miłość w wychowaniu zdrowotnym studentów; 2. "Miłość - nie znaczy zawsze to samo" realia miłości w społeczeństwie ponowoczesnym: Jak kochają Polacy? Miłości Polaków portret własny w epoce dominacji mediów; Miłość w oczach przedszkolaków; Koncepcja jednopłciowych związków partnerskich jako polityczna artykulacja mniejszości seksualnych w Polsce; Romantyczna podróż czy seksturystyka? Płeć jako determinanta doświadczenia turystycznego; Związki na odległość w społeczeństwie ponowoczesnym; Dziecko niepełnosprawne w rodzinie - rozpacz czy miłość rodzicielska?; Rola związków uczuciowych w resocjalizacji penitencjarnej; Miłość na drodze do zbrodni - na podstawie wypowiedzi sprawców zbrodni; "Miłość czy wszystko wybaczy"? Uzależniona miłość w oparach alkoholu; Przekształcanie wyobrażeń na temat miłości rodzicielskiej w dzisiejszym dyskursie medycznym. 3. "Gdy mnie kochać przestaniesz" problemy w związkach partnerskich: Razem czy osobno? Emocje w bliskim związku; Autoprezentacja miłosna: obietnica i rozczarowanie; Wpływ subtelnych zmian w sposobie opisu byłych znajomych i ukochanych na podstawy wobec tych ludzi; Związki uczuciowe osób wypalonych zawodowo - analiza fenomenologiczna; Miłość romantyczna a polityka braku zaangażowania. Refleksje niezamężnych kobiet na temat więzi emocjonalnej w związku; (Nie)wierność w relacjach partnerskich i związkach uczuciowych; Zaburzenia procesu separacji jako jedna z przyczyn problemów w życiu uczuciowym człowieka. 4. "Kochałem panią kilka chwil" Miłość we współczesnych rodzinach: Dostać nic za wszystko - o miłości zdewaluowanej równoległością w ujęciu lirycznym; Czy jest "taka miłość, która nie umiera"? Wpływ dynamiki związku miłosnego i czynników ewolucyjnych na zanikanie miłości w związku; Wspomnienie romantycznych początków związku kołem ratunkowym dla pary w kryzysie? Wpływ przemian społeczno - ekonomicznych na związki uczuciowe; Rola mediacji wśród sposobów rozwiązywania konfliktów małżeńskich i rodzinnych; Miłość w relacjach rodzice-dzieci w okresie adolescencji; Ojcowska miłość w biograficznej relacji ojciec-córka; Realizacja funkcji miłości w rodzinach wielodzietnych; Praca zawodowa kobiet a ich sytuacja rodzinna; Miłość a zderzenie się kultur w opinii Polaków i Polonii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Dlaczego warto i należy zajmować się kompetencjami społecznymi: Kompetencje społeczne a sukces w pracy zawodowej; Nowa organizacja; Nowy kontrakt; Nowa kariera. Rozdział 2. Kompetencje społeczne jako talent i umiejętności interpersonalne: Społeczna natura człowieka; Dwa główne sposoby definiowania kompetencji społecznych; Talent interpersonalny; Kryteria oceny kompetencji społecznych; Kondycja interpersonalna i główne wyzwania interpersonalne; Kompetencje społeczne na mapie kompetencji zawodowych; Rozdział 3. Uwarunkowania kompetencji społecznych: Modele uwarunkowań kompetencji społecznych; Predyspozycje a kompetencje. Modele deficytów skuteczności interpersonalnej; Rola treningu społecznego w rozwoju kompetencji społecznych; Portfolio interpersonalne. Rozdział 4. Zasady pomiaru kompetencji społecznych: Pomiar kompetencji społecznych jako pomiar psychologiczny; Diagnoza, retrognoza i prognoza; Aspekty kompetencji społecznych i wybór narzędzi pomiaru; Strategie pomiaru; Definiowanie kompetencji; Zliczanie i interpretacja wyników. Rozdział 5. Pomiar predyspozycji do rozwoju kompetencji społecznych: Predyspozycje intelektualne. Inteligencja społeczna; Predyspozycje osobowościowe. Temperament; Rola testów psychometrycznych w pomiarze predyspozycji. Rozdział 6. Biodane jako predyktory skuteczności interpersonalnej: Inwentarze biograficzne; Strukturyzowane wywiady biograficzne i behawioralne. Rozdział 7. Pomiar znajomości strategii interpersonalnych: Wiedza społeczna i jej wpływ na skuteczność interpersonalną; Testy kompetencyjne (low-fidelity simulations); Wywiad sytuacyjny. Rozdział 8. Ocena zachowań społecznych i umiejętności podejmowania wyzwań interpersonalnych: Testy sytuacyjne; Obserwatorzy. Rozdział 9. Opinie otoczenia jako wskaźnik poziomu kompetencji społecznych: Referencje; Socjometria; Ocena wieloźródłowa. Rozdział 10. Metody pomiaru kompetencji społecznych – epilog. Rozdział 11. Zasady rozwoju kompetencji społecznych: Proces zmiany; Facylitowanie procesu zmiany; Nabywanie wprawy; Uczenie się dorosłych; Specyfika rozwoju kompetencji społecznych. Rozdział 12. Rola metod edukacyjnych w rozwoju kompetencji społecznych: Biblioterapia - wykorzystanie lektury do wspierania rozwoju kompetencji społecznych; Prelekcje - jak inspirować do doskonalenia kompetencji społecznych; E-learning - interpersonalne szkolenia elektroniczne. Rozdział 13. Trening umiejętności społecznych: Zasadnicze cele i modele treningu umiejętności społecznych; Rola metod aktywnych w treningu umiejętności społecznych; Dobre praktyki treningu umiejętności społecznych; Techniki odgrywania roli i modelowania zachowań; Praktyczne wskazówki pomocne przy projektowaniu programu treningu umiejętności społecznych (TUS); Podstawowe umiejętności społeczne jako punkt wyjścia rozwoju wysokiej skuteczności interpersonalnej; Specyficzne techniki treningu umiejętności społecznych; Transfer umiejętności społecznych; Ściągawka dla trenera. Rozdział 14. Coaching umiejętności interpersonalnych: Istota i style coachingu; Naturalny trening społeczny a rozwój umiejętności interpersonalnych; Coaching umiejętności interpersonalnych a naturalny trening społeczny; Coaching oparty na dowodach (evidence based coaching); Self-coaching i autotrenażer miękkich kompetencji; Peer coaching. Action learning; E-coaching - zdalne wspomaganie rozwoju kompetencji. Rozdział 15. Programy doskonalenia kompetencji społecznych – epilog. Bibliografia. Indeks. Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Dlaczego warto i należy zajmować się kompetencjami społecznymi?, 2. Kompetencje społeczne jako talent i umiejętności interpersonalne, 3. Uwarunkowania kompetencji społecznych, 4. Zasady pomiaru kompetencji społecznych, 5. Pomiar predyspozycji do rozwoju kompetencji społecznych, 6. Biodane jako predykatory skuteczności interpersonalnej, 7. Pomiar znajomości strategii interpersonalnych, 8. Ocena zachowań społecznych i umiejętności podejmowania wyzwań interpersonalnych, 9. Opinie otoczenia jako wskaźnik poziomu kompetencji społecznych, 10. Metody pomiaru kompetencji społecznych - epilog, 11. Zasady rozwoju kompetencji społecznych, 12. Rola metod edukacyjnych w rozwoju kompetencji społecznych, 13. Trening umiejętności społecznych, 14. Coaching umiejętności interpersonalnych, 15. Programy doskonalenia kompetencji społecznych - epilog
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Ta książka jest poradnikiem, który traktuje: o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna; o złożoności procesu komunikacji; o podstawowych błędach w komunikacji; o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian; o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu; o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pragnienie sukcesu, 2. Komunikacja jako więź, 3. Cudowne uzdrowienia - Pani Mara i spółka, 4. Rytułały społeczne, 5. Rytułały w świecie biznesu, 6. Rytuały dnia powszechnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym: 1.1.Histroyczny kontekst komunikacji społecznej. 1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji. 1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji. 1.4.Komunikacja niewrbalna w zachowaniach międzyludzkich. 1.4.1.Główne cele komunikacji niewrbalnej. 1.4.2.Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji. 1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej. 1.4.4.Gesty zamknięte i otwarte. 2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego: 2.1.Źródła potrzeb komunikacji w biznesie. 2.2.Komunikacja interopersonalna w realizacji przywództwa. 2.3.Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem. 2.5.Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych. 3.Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych: 3.1.Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu. 3.2.Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia. 3.2.1.Style negocjowania. 3.2.2.Negocjacje międzykulturowe. 3.3.Skuteczność technik niewerbalnych. 3.4.Środowisko komunikacji w negocjacjach . 3.5.Inteligencja emocjonalna w negocjacjach. 4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem: 4.1.Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie. 4.2.Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikem. 4.3. Komunikacja interepersonalna menedżera z klientem. 4.4.Relacje interpersonalne biznesmen-menedżer.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 128)
Cz.I Teoretyczne podstawy i uwarunkowania komunikacji interpersonalnej w rodzinie: Komunikacja interpersonalna w rodzinie na tle różnych sposobów ujmowania komunikacji; Istotne uwarunkowania komunikacji interpersonalnej w rodzinie; Cz.II Rozwojowe aspekty komunikacji rodzinnej: Komunikacja w podsystemie małżeńskim; Komunikacja interpersonalna w podsystemie rodzicielskim; Komunikacja między rodzeństwem; Cz.III Terapia i profilaktyka zaburzeń rodzinnej komunikacji: Typowe zakłócenia komunikacji w rodzinie; Kształtowanie prawidłowej komunikacji w rodzinie; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 141)
Cz.I Teoretyczne podstawy i uwarunkowania komunikacji interpersonalnej w rodzinie: Komunikacja interpersonalna w rodzinie na tle różnych sposobów ujmowania komunikacji; Istotne uwarunkowania komunikacji interpersonalnej w rodzinie; Cz.II Rozwojowe aspekty komunikacji rodzinnej: Komunikacja w podsystemie małżeńskim; Komunikacja interpersonalna w podsystemie rodzicielskim; Komunikacja między rodzeństwem;Komunikacja interpersonalna w podsystemie dziadkowie - wnuki Cz.III Terapia i profilaktyka zaburzeń rodzinnej komunikacji: Typowe zakłócenia komunikacji w rodzinie; Kształtowanie prawidłowej komunikacji w rodzinie; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316.6
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategia komunikacji; 2. Część pisemna: właściwa struktura; 3. Część pisemna: kwestie ogólne; 4. Część pisemna: kwestie szczegółowe; 5. Część ustna: struktura werbalna; 6. Część ustna: pomoce wizualne; 7. Część ustna: umiejętności niewrebalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Komunikacja niewerbalna: 1. Natura komunikacji niewerbalnej, 2. Ekspresja twarzy, 3. Zachowania wzrokowe, 4. KOmunikacja ciałem, 5. Komunikacja proksemiczna, 6. Dotyk, 7. Wygląd fizyczny, 8. Komunikacja wokalna. Cz.II Doskonalenie komunikacji niewerbalnej: 9. Kształtowanie wrażenia, 10. Kierowanie wrażeniem, 11. Sprzedaj się niewerbalnie, 12. Wykrywanie oszustwa, 13. Spójne komunikowanie się. Cz.III Skuteczna komunikacja w praktyce: 14. Niewerbalne determinanty skutecznych rozmów, 15. Interakcja kobieta - mężczyzna, 16. Skuteczna komunikacja międzykulturowa, 17. Interakcja lekarz - pacjent, 18. Komunikacja na sali sądowej, 19. Komunikacyjny wpływ zmiennych mikrośrodowiskowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikowanie interpersonalne / Włodzimierz Głodowski. - Wyd.2 zm. i rozsz. - Warszawa : "Wydaw. Hansa Communication", cop. 2001. - 255, [1] s. : fot. ; 24 cm.
Definicje i model komunikowania interpersonalnego; Główne cele komunikowania interpersonalnego; Rodzaje sytuacji komunikacyjnych; Podstawowe zasady komunikowania interpersonalnego; Słuchanie; Etyka w komunikowaniu interpersonalnym; Skuteczność w komunikowaniu interpersonalnym; Własne "ja" w komunikowaniu interpersonalnym; Odsłanianie się; Obawa i pewność siebie; Komunikowanie werbalne; Komunikowanie niewerbalne; Dlaczego związki interpersonalne rozwijają się?; Dynamika związku interpersonalnego; Atrakcyjność w komunikowaniu interpersonalnym; Władza w interpersonalnych związkach; Konflikt w związkach interpersonalnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Potrzeby komunikacyjne w organizacji; 2. Teoria komunikowania; 3. Elementy komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie; 4. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem; 5. Komunikacja, wiedza organizacyjna i innowacje zarządcze; 6. Komunikacja interkulturowa w organizacji; 7. Audyt komunikacji wewnętrznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyczyny i konsekwencje konfliktów interpersonalnych; Konfliktowy szef; Trudności w relacjach ze współpracownikami; Trudności w relacjach na płaszczyźnie zawodowej; Nękanie w miejscu pracy; Kiedy konflikty się utrzymują.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przyczyny i konsekwencje konfliktów interpersonalnych; Konfliktowy szef; Trudności w relacjach ze współpracownikami; Trudności w relacjach na płaszczyźnie zawodowej; Nękanie w miejscu pracy; Kiedy konflikty się utrzymują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej