Spostrzeganie społeczne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Davis Mark H
(1)
Kenrick Douglas T. (1948- )
(1)
Królikowska Beata
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Neuberg Steven L
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Orski Marek
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Trzebiatowska Małgorzata
(1)
Waśkiewicz Olena
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Spostrzeganie społeczne
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Literaturoznawstwo
(1)
Podróże i turystyka
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
Historia i definicje; Ewolucyjne pochodzenie zdolności empirycznych; Ocena różnic indywidualnych w zakresie empatii; Pochodzenie indywidualnych różnic w zakresie empatii; Skutki nieafaktywne; Skutki afektywne; Altruizm i pomaganie; Agresja i zachowania aspołeczne; Zależności społeczne i społeczne zachowania; Gdzie byliśmy, a dokąd powinniśmy zmierzać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do psychologii społecznej: Czym jest psychologia społeczna; Psychologia społeczna - główne perspektywy teoretyczne; Podstawowe zasady zachowania społecznego; Jak psycholodzy badają zachowania społeczne; Jakie jest miejsce psychologii społecznej wśród innych nauk? R.2 Osoba a sytuacja: System motywacyjny: motywy i cele; System reprezentacji poznawczych: nasz obrza świata i siebie; System afektywny: uczucia; Od osoby do zachowania. R.3 Poznanie społeczne zrozumienie siebie i innych: Poznawanie świata społecznego; Cel: zminimalizowanie wysiłku umysłowego; Cel: zarządzanie wizerunkiem własnej osoby; Cel: słuszność. R.4 Autoprezentacja: Czym jest autoprezentacja?; Cel: wzbudzać sympatię; Cel: uchodzić za osobę kompetentną; Cel: dowieść swego statusu i władzy. R.5 Perswazja : Definicja i charakterystyka preswazji; Cel: Trafny obraz rzeczywis tości; Cel: zgodność; Cel: zyskanie aprobaty społecznej. R.6 Wpływ społeczny : Kategorie wpływu społecznego: konformizm,uległość i posłuszeństwo; Cel: dokonanie właściwego wyboru; Cel: zdobycie aprobaty społecznej; Cel: zarządzanie wizerunkiem własnej osoby. R.7 Afilacja i przyjażń: Definicja afilacji i przyjaźni; Cel: zdobycie w sparcia społecznego; Cel: gromadzenie informacji; Cel: zdobycie wysokiego statusu; Cel: wymiana korzyści materialnych. R.8 Miłość i związki romantyczne: Czym jest miłość i związki romantyczne; Cel: uzyskanie satysfakcji seksualnej; Cel: stworzenie więzi rodzinnych; Cel: zdobycie zasobów materialnych i pozycji społecznej. R.9 Zachowania prospołeczne: Definicja zachowań prospołecznych; Cel: korzyści materialne i genetyczne; Cel: aprobata i pozycja społeczna; Cel: zarządzanie wizerunkiem własnej osoby; Cel: zarządzanie nastrojami i emocjami; Czy altruizm istnieje? R.10 Agresja: Definiowanie agresji; Cel: rozładowanie napięcia; Cel: osiągnięcie korzyści materialnych i społecznych; Cel: zdobycie lub utrzymanie wyskiej pozycji społecznej; Cel: obrona siebie lub innych; Przeciwdziałanie przmocy. R.11 Uprzedzenia, stereotypy, dyskryminacja: Globalne uprzedzenia ; Cel: osiagnięcie materialnych korzyści dla własnej grupy; Cel: zyskanie aprobaty społecznej; Cel: zarządzanie wizerunkiem własnej osoby; Cel: oszczędność poznawcza; Przeciwdziałanie uprzedzeniom, stereotypom i dyskryminacji. R.12 Grupy: Natura grupy; Cel: realizacja zadań; Cel: podejmowanie słusznych decyzji; Cel: zdobycie pozycji lidera. R.13 Globalne dylematy społeczne: Definiowanie dylematów społecznych; Cel: osiąganie natychmiastowej korzyści; Cel: obrona siebie i własnej grupy. R.14 Zintegrowana psychologia społeczna: Główne perspektywy teoretyczne psychologii społecznej; Łączenie różnych perspektyw; Dlaczego metoda badawcza jest ważna?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna / Bogdan Wojciszke. - Dodruk 2. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe , 2013. - 635, [1] s. : rys., tab. ; 31 cm.
1.Czym i jak zajmuje się psychologia społeczna; 2. Motywy społeczne; 3. Poznanie społeczne; 4. Przekonania społeczne; 5. Spostrzeganie osób; 6. Spostrzeganie siebie; 7. Samoocena; 8. Postawy; 9. Moralność; 10. Szczęście; 11. Wpływ społeczny; 12. Atrakcyjność; 13. Miłość; 14. Prospołeczność; 15. Agresja; 16. Konflikt społeczny; 17. Władza; 18. Grupa społeczna; 19. Stosunki międzygrupowe; 10. Kobiety i mężczyźni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej