Rynek
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(105)
Forma i typ
Książki
(105)
Dostępność
tylko na miejscu
(83)
dostępne
(66)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(67)
Czytelnia
(83)
Autor
Kosikowski Cezary (1942- )
(4)
Nasiłowski Mieczysław
(3)
Bryx Marek
(2)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Figiel Szczepan
(2)
Gardawski Juliusz
(2)
Gilejko Leszek
(2)
Kozłowski Wojciech
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pilarski Stanisław
(2)
Ratajczak Marek
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Siewierski Jacenty
(2)
Towalski Rafał
(2)
Aldridge Alan
(1)
Allaire Yvan
(1)
Anusz Jan
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Barrow Colin
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Bossak Jan W
(1)
Brodecki Zdzisław
(1)
Burgers Willem
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chomsky Noam
(1)
Christopher Martin
(1)
Ciżkowicz Piotr
(1)
Cravens David W
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czyżewski Andrzej
(1)
Dach Zofia
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dominiak Piotr
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fierla Andrzej
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Fryzeł Barbara
(1)
Gawrońska-Nowak Bogna
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Górniak Ewelina
(1)
Hague Paul
(1)
Henisz-Matuszczak Anna
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kałkowski Leszek
(1)
Koch Szołtysek Marta
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kowalski Andrzej
(1)
Kozyr-Kowalski Stanisław
(1)
Kołodko Grzegorz W
(1)
Krakowińska Ewa
(1)
Krawczyk Marcin
(1)
Krawiec Bogdan
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Krawiec Monika
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Kusińska Alicja
(1)
Kwiatkowski Mieczysław
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Kłosiewicz-Górecka Urszula
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewandowski Krzysztof
(1)
Lunden Bjorn
(1)
Malinowski Dariusz
(1)
Marciniak Mateusz
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazurkiewicz Eugeniusz
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Narski Zygmunt
(1)
Niedźwiedzki Arkadiusz
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna Maria
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Partycki Sławomir
(1)
Patten Dave
(1)
Pawlak Karolina
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pałasz Lech
(1)
Peck Helen
(1)
Piasecki Stanisław
(1)
Pietraś Marek
(1)
Piątek Stanisław
(1)
Poczta Walenty
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(95)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(104)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(105)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Rynek
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1901-
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Azja
(1)
Chiny
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
105 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rola procesów informacyjnych w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, 2. Potrzeby informacyjne przedsiębiorstw a potrzeby informacyjne nabywców, 3. Budowa systemu kształtowania więzi informacyjnych przedsiębiorstwa z rynkiem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Transformacja rynkowa w Polsce. 2. Pojęcie i uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku. 3. Marketingowa aktywność firm w kształtowaniu zachowań rynkowych młodych konsumentów. 4. Zachowania młodych konsumentów na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek młodych konsumentów / Anna Olejniczuk-Merta. - Warszawa : Difin, 2001. - 209 s. : tabl. ; 23 cm.
Kształtowanie się rynku młodych konsumentów, Ekonomiczne i społeczne warunki kształtowania rynku młodych konsumentów w Polsce w latach 90-tych, ZAchowania młodych konsumentów, Badania marketingowe na rynku młodych konsumentów, Kształtowanie podazy dóbr na rynku młodych konsumentów, Dystrybucja dóbr na rynku młodych konsumentów, Promocja na rynku młodych konsumentów, Nowe zjawiska i trendy na rynku młodych konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Stowarzyszenie Naukowe Instytut Gospodarki i Rynku ; 3)
1.Rynek - jego pojęcie i istota, 2.Podstawowe rodzaje i elementy rynku, 3.Zakres i segmenty rynku, 4.Rola i funkcjonowanie rynku, 5.Podmiot i przedmiot rynku, 6.Miejsce rynku w gospodarce i mechanizmy jego funkcjonowania, 7.Procesy negocjacyjne i konkurencyjne, 8.Strategie i instrumenty konkurencji, 9.Funkcje i formy intensywności konkurencji, 10.Intensywność konkurencji, 11.Monopol w funkcjonowaniu rynku, 12.Marketing rynkowy, 13.Marka oraz opakowanie i oznakowanie produktu na rynku, 14.Popyt na dobra i usługi, 15.Podaż dóbr i usług na rynku, 16.Równowaga rynkowa, 17.Interwencjonizm państwa na rynku, 18.Ceny w analizie gospodarki rynkowej, 19.Funkcje pieniądza i inflacja, 20.Podstawy analizy rynku, 21.Analiza rynku, 22.Obrót towarowy, 23.Przebiegi towarowe na rynku, 24.Normalizacja towarów, 25.Rynki giełdowe, 26.Rynki terminowe, 27.Promocja oraz reklama, 28.Rynek wobec integracji z unią Europejską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modele teoretyczne socjologii gospodarki, 2. Jednostki a rynek, 3. Pieniądz a społeczeństwo, 4. Rynek a społeczeństwo, 5. Społeczna gospodarka rynkowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teorie handlu międzynarodowego i ich implikacje dla handlu rolnego; 2. Konkurencyjność międzynarodowa i metody jej pomiaru; 3. Uwarunkowania polskiego handlu zagranicznego artykułami rolno-spożywczymi; 4. Polski handel zagraniczny produktami rolno-spożywczymi w warunkach akcesji do Unii Europejskiej; 5. Wykorzystanie wybranych metod analizy międzynarodowej pozycji konkurencyjnej ex post; 6. Wykorzystanie wybranych metod analizy międzynarodowej pozycji konkurencyjnej ex ante.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Na początek trochę teorii, 2.Image i profil, 3.Klienci i rynek, 4.Planowanie, misja i strategia, 5.Marketing usług, 6.Promocja, czyli różne sposoby dotarcia do klientów, 7.Rekalma, 8.Marketing bezpośredni, 9.Marketing wewnętrzny, 10.Inetrnet, 11.Przepisy prawa, 12.Gdzie jeszcze szukać informacji?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I. Niektóre pojęcia i założenia: 1. O zależności popytu od ceny wyrobu; 2. Koszt i opłacalność produkcji; 3. Uwagi o klasyfikacji modeli; R. II. Działalność firmy miejscowej: 1. Modele elementarne; 2. Modele podstawowe; R. III. Działalność lokalne firmy wśród klientów rozproszonych: 1. Działalność przy równomiernym przestrzennym rozmieszczeniu klientów; 2. Złożony model z kosztami transportu wyrobów; R. IV. Optymalizacja działalności firmy globalnej: 1. Modele firmy przy stałej gęstości powierzchniowej potencjalnych klientów; 2. Model podstawowy firmy globalnej ze zmienną gęstością klientów; 3. Optymalizacja sieciowa firmy globalnej, działającej na wielu rynkach; R. V. Obrona posiadanego udziału w rynku: Strategie obrony posiadanego udziału
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo telekomunikacyjne : komentarz / Stanisław Piątek. - Wyd.2. - Warszawa : C.H.Beck, 2005. - 1024 s. ; 20 cm.
(Krótkie Komentarze Becka)
Prawo telekomunikacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktów, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : zeszyt ćwiczeń / Marian Pietraszewski. - Poznań : eMPi 2, 2004. - 56 s. : tab. ; 23 cm.
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktu, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Rozumienie procesów globalizacji : Prawa rozwoju i zmienności stosunków międzynarodowych w świetle procesów globalizacji, Globalizacja jako proces zmiany społeczności międzynarodowej. II. Zakres procesów globalizacji : Globalizacja i polityka zagraniczna, Korporacje transnarodowe w procesach globalizacji, Społeczeństwo informacyjne i globalizacja, Kulturowa ścieżka globalizacji, Ekologiczna ścieżka globalizacji. III. Skutki procesów globalizacji : Procesy globalizacji a demokracja bezpośrednia, Globalizacja a kultura, Globalizacja : między zagubioną a odzyskaną tożsamością, Wpływ globalizacji na rynek uzbrojenia, Globalizacja jako remedium na globalizację. IV. Reakcje na procesy globalizacji : Unia Europejska wobec procesów globalizacji, Ameryka Łacińska wobec globalizacji, Adaptacja Polski do procesów globalizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Elementy ekonomii: Podstawowe pojęcia ekonomii; Rozmiary produkcji w warunkach funkcjonowania rynku i mechanizmu konkurencji; Rynki i systemy ekonomiczne; Makroanaliza monetarna banku centralnego; Polityka fiskalna i budżetowa państwa; Polityka handlu zagranicznego i kursu walutowego. 2. Elementy ekonomiki przedsiębiorstwa: Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarowania; Podstawowe warunki ekonomiki przedsiębiorstwa; Dziedziny ekonomiki przedsiębiorstwa; Kondycja ekonomiczna przedsiębiorstwa - jej elementy i mierniki oceny; Czynnik czasu i ryzyka w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Ekonomia głównego nurtu : 1.Historyczne korzenie ekonomii głównego nurtu, 2.Keynes i postkeynesizm, 3.Monetaryzm, 4.Nowa ekonomia klasyczna, 5.Neokeynesizm, 6.Ekonomia podaży (supply-side-economics). Cz.II Ekonomia alternatywna : 7.Historyczne korzenie współczesnej ekonomii alternatywnej, 8.Ekonomia instytucjonalna, 9.Inne nurty współczesnej ekonomii alternatywnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Ekonomia głównego nurtu : 1.Historyczne korzenie ekonomii głównego nurtu, 2.Keynes i postkeynesizm, 3.Monetaryzm, 4.Nowa ekonomia klasyczna, 5.Neokeynesizm, 6.Ekonomia podaży (supply-side-economics). Cz.II Ekonomia alternatywna : 7.Historyczne korzenie współczesnej ekonomii alternatywnej, 8.Ekonomia instytucjonalna, 9.Inne nurty współczesnej ekonomii alternatywnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas transformacji - u wrót globalnie zintegrowanej gospodarki, 2. Pojęcie i istota marki narodowej, 3. Budowanie marki Atlas (studium przypadku)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 533)
1.Struktury rynkowe - problemy identyfikacji, 2.Struktury rynkowe - problemy modelowania i symulacji, 3.Struktury rynkowe - pomiar
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy funkcjonowania opieki zdrowotnej, 1.1. Kategorie pojęciowe opieki zdrowotnej, 1.2. Mechanizm rynkowy a specyfika opieki zdrowotnej, 1.3. Mechanizmy ingerencji państwa w opiece zdrowotnej, 2. Przesłanki urynkowienia opieki zdrowotnej, 2.1. Pojęcie urynkowienia opieki zdrowotnej, 2.2. Sektorowe przesłanki urynkowienia, 2.3. Pozasektoroweprzesłanki urynkowienia, 2.4. Doświadczenia Polski z rynkiem wewnetrznym w opiece zdrowotnej, 3. Koncepcja marketingu relacji w opiece zdrowotnej, 3.1. Paradygmat marketingu relacji w opiece zdrowotnej, 3.2. Wartośc relacji pacjent-usługowca, 3.3. Specyfika wymiany w opiece zdrowotnej, 3.4. Zaufanie i zaangażowanie w relacji usługowca-pacjent, 4. Elementy rynkowe po stronie podaży opieki zdrowotnej, 4.1. Obszary i mechanizmy konkurencji w opiece zdrowotnej, 4.2. Dylematy konkurencji publicznej, 4.3. Metody finansowania usłuh\g zdrowotnych i ich konsekwencje, 4.4. Decentralizacja uprawnień w opiece zdrowotnej, 4.5. Świadczenie usług zdrowotnych przez podmioty sektora niepublicznego, 5. Elementy rynkowe po stronie popytu na opiekę zdrowotną, 5.1. Swoboda wyboru usługodawcy przez pacjentów, 5.2. Współpłacenie pacjentów za usługi opieki zdrowotnej, 6. Narzędzia marketingu w opiece zdrowotnej, 6.1. Struktura usługi zdrowotnej jako produktu, 6.2. Tworzenie oferty usługowej. 6.3. Cena jako instrument marketingu, 6.4. Komunikacja marketingowa w relacji z pacjentami, 7. Obsługa pacjentów i ocena wartości relacji w opiece zdrowotnej, 7.1. Obsługa pacjentów, 7.2. Ocena wartości relacji pacjent-usługowca, 7.3. Wartośc relacji z perspektywy pacjenta, 7.4. Wartośc relacji z perspektywy usługodawcy, 8. Kierunki doskonalenia systemu opieki zdrowotnej w Polsce, 8.1. Nowa rola władz publicznych i koncepcja stewarda, 8.2. Etyczne i ekonomiczne aspekty podejmowania wyborów w opiece zdrowotnej, 8.3. Stymulowanie efektywności usługodawców opieki zdrowotnej, 8.4. Bodżce elektywnościowe kierowane do pacjentów, 8.5. przyszłośc marketingu w opiece zdrowotnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej