Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(209)
Forma i typ
Książki
(203)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(163)
dostępne
(136)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(136)
Czytelnia
(164)
Autor
Grzybczyk Katarzyna
(5)
Kall Jacek
(5)
Doliński Dariusz (1959- )
(4)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(4)
Nowacki Robert
(4)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Bralczyk Jerzy
(3)
Budzyński Wojciech
(3)
Laszczak Mirosław
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Pers Jolanta
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Caples John
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Dzierżyńska Jolanta
(2)
Hahn Fred E
(2)
Heath Robert
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lewiński Piotr H
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Mielczarek Tomasz
(2)
Murdoch Anna
(2)
Nowak Agnieszka
(2)
Orżewski Wojciech
(2)
Ries Al
(2)
Ries Laura
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Skubisz Ryszard (1950- )
(2)
Strużycki Marian
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Antczak Katarzyna
(1)
Antczak Katarzyna. Rola prowokacji w reklamie społecznej
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcarek Szymon
(1)
Balon Urszula
(1)
Baran Beata
(1)
Barański Michał
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barry Pete
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bergström Bo
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bernstein David
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Bogusz Marta
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brock Timothy C
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Brzozowska Monika
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Burgers Willem
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chiaravalle Bill
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Ciszkowska Ewa
(1)
Cunningham Jane
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dziadkowiec Joanna M
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Edwards Paul
(1)
Edwards Sarah
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fallon Pat
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(147)
1990 - 1999
(30)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(206)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(206)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Reklama
(209)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(3)
1201-1300
(1)
1901-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Borzykowa (woj. łódzkie, pow. radomszczański, gm. Żytno)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Opracowanie
(12)
Poradnik
(9)
Czasopismo naukowe
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Akta normatywne
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Komentarz
(1)
Komentarz prawny
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(40)
Media i komunikacja społeczna
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
209 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dziedziny perswazji: Wprowadzenie, 2. Mierzenie podstaw: Techniki pomiaru tego co nieobserwowalne, 3. Działanie na podstawie odczuć: Kiedy i w jaki sposób postawy kierują zachowaniem, 4. Działania i postawy: Teoria dysonansu poznawczego, 5. Myśleć czy nie myśleć: Badając dwie drogi perswazji, 6. Perswazyjność utworów narracyjnych, 7. Zasady wpływu interpersonalnego. 8. Wywieranie wpływu i perswazja w małych grupach, 9. Czy przekazy organizmu, przyjaciół, lekarza i mediów kształtują zachowania zdrowotne?, 10. Środki masowego przekazu i perswazja polityczna, 11. Zmienianie uprzedzeń: Wpływ perswazji na ukryte i jawne przejawy tendencyjności rasowej, 12. Psychologia reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Wstęp; Cz. I Komunikacja wizualna: R. 1 Autoprezentacja i jej elementy; R. 2 Style autoprezentacji; R. 3 Ulegać czy nie ulegać stereotypom? R. 4 Wizerunek własny a wizerunek organizacji. Cz. II Public relations: R. 1 Co to jest Public relations?; R. 2 Kontakty z mediami; R. 3 Udział w życiu społecznym. Cz. III Reklama: R.1 Co to jest reklama?; R. 2 Krótka historia reklamy; R.3 Budowa przekazu reklamowego; R. 4 Najpopularniejsze formy reklamy. Cz. IV Branding: R. 1 Co to jest branding?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradniki / LexisNexis Polska Sp. z o.o.)
1. Zagadnienia wstępne, 2. Prawa twórców reklamy, 3. Umowy prawnoautorskie, 4. Wykorzystanie wizerunku w reklamie, 5. Event, wernisaż, impreza, 6. Kazusy - czyli "z życia wzięte"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : echniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 1999. - 217 s. : fot., tab. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Uwarunkowania prawne działalności reklamowej; Etapy tworzenia reklamy i wybór jej celów; Decyzje w zakresie grup docelowych, treści reklamy i budżetu; Spo-rządzania briefu reklamowego; Plan mediów - wybór środków przekazu reklamowego; Zasady współpracy z agencją reklamową; Reklama prasowa; Reklama telewizyjna; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Internet; Inne formy reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Uwarunkowania prawne działalności reklamowej; Etapy tworzenia reklamy i wybór jej celów; Decyzje w zakre- sie grup docelowych, treści reklamy i budżetu; Spo- rządzania briefu reklamowego; Plan mediów-wybór śro- dków przekazu reklamowego; Zasady współpracy z agencją reklamową; Reklama prasowa; Reklama telewizyjna; Re- klama radiowa; Reklama zewnętrzna; Internet; Inne for- my reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Uwarunkowania prawne działalności reklamowej; Etapy tworzenia reklamy i wybór jej celów; Decyzje w zakre- sie grup docelowych, treści reklamy i budżetu; Spo- rządzania briefu reklamowego; Plan mediów-wybór śro- dków przekazu reklamowego; Zasady współpracy z agencją reklamową; Reklama prasowa; Reklama telewizyjna; Re- klama radiowa; Reklama zewnętrzna; Internet; Inne for- my reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym właściwie jest marketing?; 2. Prace bedawczo-rozwojowe w zakresie marketingu; 3. Marketing jako filozofia biznesu; 4. Czy w marketingu potrzebna jest jakakolwiek wiedza?; 5. Zadania marketingu; 6. Zarządzanie rynkami; 7. Nowe spojrzenie na segmentacje rynku; 8. Utrata klientów; 9. Czy potrafisz ocenić swoją reklamę; 10. Na czym polega dobra reklama?; 11. Wybór mediów: gdzie najlepiej się reklamować; 12. Agencja reklamowa nie jest twoim partnerem; 13. Nie pytaj, co twoja marka może zrobić dla ciebie; 14. Matematyka marketingu; 15. Strategie cenowe; 16. System dystrybucji; 17. Władza; 18. Uczciwość, czyli nowa idea w marketingu; 19. Środowisko zewnętrzne firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Kreatywna)
Wprowadzenie; Struktura agencji; R1. Wybór mediów, mediów. R.2 Planowanie i strategia kampanii, R.3 Brief kreatywny, R.4 Koncept kreatywny, R.5 Projektowanie, R.6 Przyszłość reklamy, Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Nowa strategia reklamowa; Najważniejsza część reklamy; Nagłówki przyciągające największą liczbę czytelników; Dobre i złe metody pisania nagłówków Trzydzieści pięć sprawdzonych przepisów na nagłówki i wabiki dla reklamy bezpośredniej; Znalezienie właściwego środka oddziaływania; Reklama sprawdzona kontra reklama niesprawdzona; Jak zawrzeć entuzjazm w tekście reklamowym; Jak napisać pierwszy akapit; Dobre i złe metody pisania tekstów reklamowych; Dwadzieścia sposobów zwiększenia siły reklamy; Jak unikać niektórych problemów z pisaniem reklam; Trzydzieści dwa sposoby zwiększenia odzewu na nasze ogłoszenie reklamowe; Jak dotrzeć do masowego odbiorcy; Elementy graficzne i ilustracje, które przyciągają największą liczbę odbiorców; Jak uzyskać najlepszy efekt z małych ogłoszeń reklamowych; Dziesięć łamigłówek; Siedemnaście sposobów testowania reklam.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Nowa strategia reklamowa; Najważniejsza część reklamy; Nagłówki przyciągające największą liczbę czytelników; Dobre i złe metody pisania nagłówków Trzydzieści pięć sprawdzonych przepisów na nagłówki i wabiki dla reklamy bezpośredniej; Znalezienie właściwego środka oddziaływania; Reklama sprawdzona kontra reklama niesprawdzona; Jak zawrzeć entuzjazm w tekście reklamowym; Jak napisać pierwszy akapit; Dobre i złe metody pisania tekstów reklamowych; Dwadzieścia sposobów zwiększenia siły reklamy; Jak unikać niektórych problemów z pisaniem reklam; Trzydzieści dwa sposoby zwiększenia odzewu na nasze ogłoszenie reklamowe; Jak dotrzeć do masowego odbiorcy; Elementy graficzne i ilustracje, które przyciągają największą liczbę odbiorców; Jak uzyskać najlepszy efekt z małych ogłoszeń reklamowych; Dziesięć łamigłówek; Siedemnaście sposobów testowania reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie wizerunku urzędu jako element zarządzania jakością relacji z klientem; Kompozytowy indeks satysfakcji pracowników jednostek samorządu terytorialnego w Polsce; Kategoria jakości życia a satysfakcja z usług publicznych - uwagi teoretyczne i praktyka badań na poziomie lokalnym; Satysfakcja klienta w zarządzaniu jakością; Stosowanie koncepcji User-Driven Innovation w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw; Analiza skuteczności reklamy z wykorzystaniem metody Ishikawy; Inherentne ograniczenia uczelnianych systemów jakości kształcenia; Aspekty jakości produktów spożywczych w koncepcji Food Related Lifestyles.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd.3 rozszerz. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2007. - 265 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Everything you ever wanted to know about branding; 2. Building a Brand, step-by-step; 3. Launching your New Brand; 4. The care and feeding of your Brand; 5. Protecting your Brand; 6. The part of tens.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Angielski w polskiej reklamie / Władysław Chłopicki, Jerzy Świątek. - Warszawa; Kraków : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 628,[8] s. : rys., zdj. ; 20 cm.
Język angielski w reklamie : uwagi wstępne; Cz.I : Angielskie wyrazy w Polskim kontekście; Nowa rzeczywistość - nowy język?; Problemy gramatyczn- słownikowe; Naruszanie zasad polskiej retoryki; Metafo ra i idiom. Cz.II : Język a kultura; Język polskiej reklamy wczoraj i dziś. Podsumowanie - 15 przykazań dla twórców reklam; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-1/2005)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Wiedza a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Macierz oceny szans strategicznych firmy. Struktura organizacyjna w firmie międzynarodowej. Rola analizy wskaźnikowej w procesie podejmowania decyzji. Możliwość wsparcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z funduszu Phare. Organizacja rynku biopaliw w Polsce na tle krajów Unii. Satysfakcja klienta a jakość. Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności z tworzyw sztucznych. Analiza niezgodności występujących w procesie wytwarzania konstrukcji stalowych. Determinanty jakości stacjonarnej opieki medycznej. Samoocena administracji publicznej za pomocą modelu CAF. Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów. O kategorii stosowności w politycznej komunikacji marketingowej. Kultura organizacyjna biblioteki. Znaczenie satysfakcji pracowników w zarządzaniu bibliotekami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Męskość i kobiecość w ujęciu naukowym. Sześć głównych różnic między płciami; 2. Męskie dążenie do osiągnięć i kobiece dążenie do Utopii. Różnice między płciami w sferze motywacji i technik osiągania swoich celów; 3. Męski świat marketingu: Jak męski punkt widzenia dominuje w koncepcjach i praktycznych działaniach stosowanych w marketingu; 4. Kod altruizmu. Jak i dlaczego kobiety reagują na altruistyczne motywacje firm; 5. Kod estetyki. Dlaczego wygląd zewnętrzny jest ważny dla kobiet i jakie ma to znaczenie dla marketingu; 6. Kod ładu. Dążenie kobiet do tworzenia harmonijnego, bezpiecznego środowiska i redukowania niepokoju; 7. Kod więzi. Dlaczego kobiety bardziej niż mężczyźni odczuwają potrzebę budowania więzi i nawiązywania relacji; 8. Cztery kody w praktyce. Zastosowanie w praktyce czterech kodów- przykłady konkretnych działań w wybranych dziedzinach; 9. Marka kobieca. Modele budowania Marek uwzględniające kobiece motywacje; 10. Jak kobiety kupują. Zrozumienie schematu kobiecych zakupów; 11. Sieć mediów kobiecych. Bardziej skuteczne planowanie kanałów komunikacji marketingowe; 12. Skuteczna kreacja reklamowa. Tworzenie lepszego systemu przekazywania informacji adresowanych do kobiet; 13. Nowa organizacja. Wpływ struktury i kultury firmy na "płeć organizacji"; 14. Podsumowanie i wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Wprowadzenie; 1. Planowanie mediów w kampaniach rekla mowych; 2. Znaczenie i mechanizm oddziaływania mediów; 3.Różne metody kalsyfikacji mediów; 4.Telewizja; 5.Pra sa codzienna; 6. Czasopisma; 7. Radio; 8. Reklama zew nętrzna; 9. Reklama pocztowa; 10. Reklama kinowa; 11. Infolinia; 12. Internet; 13. Badania mediów; 14. Badania inwestycji reklamowych w media; 15. Parame try medialne, czyli język planerów; 16. Etapy planowa nia kampanii reklamowej w mediach; 17. Zasady i kryte ria wyboru mediów; 18. Kryteria doboru nośników rekla my; 19. Ocena efektywności przeprowadzonej kampanii reklamowej; 20. Formy oragnizacji planowania i zakupu reklam w mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Istota i mechanizm oddziaływania product place ment: Komunikacja marketingowa i jej instrumenty; Isto ta product placement; Mechanizm oddziaływania product placement. Cz.II Uwarunkowania wykorzystania product placement: Wpływ czynników ekonomicznych, społecznych i technolo gicznych na wykorzystanie product placement; Zalety i wady product placement jako instrumentu komunikacji marketingowej; Korzyści i ograniczenia dla producentów filmowych, telewizyjnych i teatralnych oraz stacji te lewizyjnych związane z product placement; Etyka a pro duct placement; Prawo a product placement. Cz.III Nośniki product placement i sposoby ich wykorzy stania: Rodzaje product placement; Product placement w filmach; Product placement w telewizji; Product place ment w innych nośnikach; Sposoby wykorzystania product placement; Zastosowanie product placement. Cz.IV Organizacja i skuteczność product placement: Organizacja i koszty działań związanych z product placement; Ocena skuteczności product placement.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dylematy etyczne współczesności / Paweł Czarnecki. - Warszawa : Difin, 2008. - 263, [1] s. ; 23 cm.
Etyka: cele, zadania i funkcje; Bioetyka; Aborcja; Klonowanie; Etyka lekarska; Manipulacje genetyczne; Zapłodnienie in vitro; Transplantacje organów; Eutanazja; Homoseksualizm; Pedofilia; Prostytucja; Pornografia; Narkomania i narkotyki; Polityka; Kara śmierci; Korupcja; Biznes; Reklama; Ekologia; Wolność słowa i myśli; Ludzie i maszyny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej