Przedsiębiorstwo wielonarodowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
Forma i typ
Książki
(33)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(16)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(27)
Autor
Najlepszy Eugeniusz
(4)
Oczkowska Renata
(2)
Przytuła Sylwia
(2)
Andrews Tim G
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Cygler Joanna
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dziemianowicz Wojciech
(1)
Gardawski Juliusz
(1)
Gorczyńska Alina
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Jarczewska-Romaniuk Aleksandra
(1)
Jałowiecki Bohdan
(1)
Karaszewski Włodzimierz
(1)
Kuzel Marcin
(1)
Lipiński Jan
(1)
Masłowski Andrzej
(1)
Mead Richard
(1)
Pakulska Teresa
(1)
Piórko Katarzyna
(1)
Poniatowska-Jaksch Małgorzata
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Różański Jerzy
(1)
Sadowski Zdzisław
(1)
Sagan Mariusz
(1)
Staszczak Dariusz Eligiusz
(1)
Sławińskim Andrzej
(1)
Tubielewicz Andrzej
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna
(1)
Zorska Anna
(1)
Łuczak Maciej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Otoczenie kulturowe, 2. Znaczenie otoczenia kulturowego w biznesie międzynarodowym, 3. Zróżnicowanie językowe w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 4. Język niewerbalny w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 5. Religia, wartości oraz symbole jako aspekty kulturowe w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 6. Przezwyciężenie szoku kulturowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alianse strategiczne / Joanna Cygler. - Warszawa : Difin, 2002. - 206 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw jako przesłanka aliansów strategicznych; Uwarunkowania i motywy zawierania aliansów strategicznych; Zarządzanie aliansami strategicznymi; Alianse wielostronne - powiązania sieciowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Internacjonalizacja przedsiębiorstw i marketing na rynkach zagranicznych, 2. Czynniki przewagi konkurencyjnej w strategiach marketingowych polskich przedsiębiorstw na wewnętrznym rynku Unii Europejskiej, 3. Możliwości stosowania marketingowych narzędzi konkurowania w branżach napojów alkoholowych w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej, 4. Transfer technologii w międzynarodowym cyklu życia produktu, 5. Efekt kraju pochodzenia w marketingu międzynarodowym, 6. Sposoby pozyskiwania marek przez przedsiębiorstwa działajace na rynku międzynarodowym, 7. Kształtowanie wizerunku firmy i marki na rynku międzynarodowym, 8. Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw usługowych a ich strategie marketingowe, 9. Miedzynarodowa segmentacja rynku, 10. Wpływ internetu na marketing międzynarodowy, 11. Miedzynarodowe i globalne systemy informacji marketingowej, 12. Zakupy w procesie umiędzynarodawiania i globalizacji przedsiębiorstw, 13. Marketing wewnętrzny w ujęciu międzynarodowym, 14. Przedsiębiorstwo odpowiedzialne społeczenie na rynku międzynarodowym - aspekty marketingowe, 15. społeczna odpowiedzoalność przedsiębiorstw w kontekscie repektowania praw człowieka i marketingu etycznego (przykład wizerunku kobiet e reklamie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Miasta polskie w procesie metropolizacji, 2.Bezpośrednie inwestycje zagraniczne, 3.Polityka miejska, 4.Przedsiębiorstwa zagraniczne w metropoliach, 5.Wnioski z przeprowadzonych badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Uwarunkowania działalności korporacji transnarodowych. Podstawowe perspektywy badawcze. II. Dyfuzja praktyk zarządzania zasobami ludzkimi III. Europejskie Rady Zakładowe a Europejski Model Społeczny IV. Europejskie Rady Zakładowe w badaniach ETUI V. Badania kwestionariuszowe przedstawicieli polskich związków zawodowych w ERZ VI. Rola instytucji branżowych, europejskich i polskich a funkcjonowanie ERZ VII. Wyniki jakościowych badań ERZ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I. Modelowe ujęcie międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw: 1. Problem ekspansji: Istota ekspansji przedsiębiorstw; Czynniki ekspansji przedsiębiorstw; Cel ekspansji; 2. Modele międzynarodowej ekspansji: Opis modeli międzynarodowej ekspansji; Istota form międzynarodowej ekspansji; Międzynarodowa ekspansja a wzrost wartości rynkowej przedsiębiorstwa; Cz. II. Formy międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw: 3. Międzynarodowa ekspansja produktowa: Eksport jako forma międzynarodowej ekspansji produktowej; Kontrakty jako forma międzynarodowej ekspansji produktowej; 4. Międzynarodowa ekspansja zasobowa: Licencjonowanie jako forma międzynarodowej ekspansji zasobowej; Franchising jako forma międzynarodowej ekspansji zasobowej; Alianse strategiczne jako forma międzynarodowej ekspansji zasobowej ; 5. Międzynarodowa ekspansja kapitałowa: Joint venture jako forma międzynarodowej ekspansji kapitalowej; Samodzielne prowadzenie działalności gospodarczej za granica jako forma międzynarodowej ekspansji kapitałowej; Cz. III. Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w liczbach i przykładach w oparciu o polską gospodarkę: 6. Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w Polsce: Uwarunkowania rozwoju międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw w Polsce; Ocena wykorzystania form międzynarodowej ekspansji przez przedsiębiorstwa w Polsce; 7. Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw i jej wpływ na wzrost wartości rynkowej przedsiębiorstw- studium przypadków: LPP; Comarch; Bioton
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Elementy strategii przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. 2. Strategia marketingowa i inne strategie funkcjonalne przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym. 3. Strategia marketingu-mix na rynkach zagrsnicznych i jej elementy. 4. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwa międzynarodowe / Aleksandra Jarczewska-Romaniuk. - Bydgoszcz [i in.] : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2004. - 214,[2] s. : tab., rys. ; 23 cm.
R.1 Pojęcie i istota przedsiębiorstw międzynarodowych: Kwestie definicyjne i stosowana terminologia; Geneza, ewolucja, geograficzna i branżowa struktura zaangażowania przedsiębiorstw międzynarodowych; Teoretyczne ujęcia działalności przedsiębiorstw międzynarodowych. R.2 Specyfika uczestnictwa przedsiębiorstw międzynarodowych w stosunkach międzynarodowych: Charakterystyka przedsiębiorstw międzynarodowych; Miejsce przedsiębiorstw międzynarodowych wśród uczestników stosunków międzynarodowych; Porównanie potencjałów przedsiębiorstw międzynarodowych i państw; Przynależność narodowa i tożsamość przedsiębiorstw międzynarodowych; Interesy i cele państw oraz przedsiębiorstw międzynarodowych. R.3 Narodowe i międzynarodowe uwarunkowania działalności przedsiębiorstw międzynarodowych: Ogólne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw międzynarodowych; Wewnętrzne regulacje państw wobec przedsiębiorstw międzynarodowych; Międzynarodowa działalność państw w zakresie regulacji aktywności przedsiębiorstw między narodowych. R.4 Funkcje przedsiębiorstw międzynarodowych w stosunkach międzynarodowych: Ekonomiczne funkcje przedsiębiorstw międzynarodowych; Publiczne funkcje przedsiębiorstw międzynarodowych; Społeczne funkcje przedsiębiorstw międzynarodowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Bezpośrednie inwestycje zagraniczne-wybrane zagadnienia teoretyczne, R.II Bezpośrednie inwestycje za graniczne w gospodarce światowej na przełomie XX i XXI wieku, R.III Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w Polsce 1990-2002, R.IV Przedsiębiorstwa z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce, R.V Znaczenie bezpośrednich inwestycji zagranicznych dla rozwoju gospodarki Polski-wybrane zagadnienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne i ich rola w procesie tworzenia powiązań oraz inicjowania dyfuzji wiedzy i umiejętności - wybrane zagadnienia teoretyczne 2. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w gospodarce światowej 3. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w Polsce w kontekście przepływu wiedzy i umiejętności 4. Filie największych korporacji transnarodowych świata w Polsce a tworzenie powiązań i inicjowanie dyfuzji wiedzy i umiejętności (wyniki badania)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Polska w Unii Europejskiej / Polskie Towarzystwo Ekonomiczne)
Wprowadzenie. Cz. I Ogólne problemy akcesji: Kierunki modernizacji strukturalnej polskiego przemysłu; Lizbońska strategia Unii Europejskiej. Wnioski dla Polski. Cz. II Handel zagraniczny: Wejście do Unii Europejskiej a zmiany w strukturze handlu zagranicznego Polski; Wpływ przystąpienia Polski do Unii Gospodarczej i Walutowej na handel zagraniczny. Cz. III Kurs walutowy: Wpływ członkostwa w strefie euro na konkurencyjność polskich przedsiębiorstw; Teoretyczne aspekty efektu Balassy-Samuelsona; Polityka kursowa a wejście Polski do EMK2. Cz. I V Konkurencyjność przedsiębiorstw: Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw; Kierunki usprawnień zarządzania w firmach; Strukturalne uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw; Konsekwencje liberalizacji przepływów kapitałowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorca w teorii ekonomii; R.2 Istota i za kres przedsiębiorczość; R.3 Warunki podejmowania działalności gospodarczej w Polsce; R.4 Planowanie i podejmowanie decyzji; R.5 Wybrane metody przedsiębiorczego zarządzania; R.6 Istota i zakres strategii przedsiębiorstwa; R.7 Zintegrowane systemy zarządzania jakością firmy; R.8 Wpływ zintegrowanego systemu zarządzania jakością na funkcjonowanie firmy; R.9 Wpływ niepewności i ryzyka na możliwość prowadzenia działalności gospodarczej; R.10 Ch-ka i ocena sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; R.11 Ch-ka i ocena sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Unii Europejskiej; R.12 Ocena możliwości rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; R.13 Ch-ka przedsiębiorstwa międzynarodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Znaczenie zagranicznych inwestycji bezpośrednich w międzynarodowym obrocie usługami, 2.Strumienie i stan zagranicznych inwestycji bezpośrednich w sektorze usług w Polsce, 3.Wybrane elementy charakterystyk spółek z kapitałem zagranicznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej