Promocja handlowa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(62)
Forma i typ
Książki
(61)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(47)
dostępne
(40)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(48)
Autor
Budzyński Wojciech
(3)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Nowacki Robert
(2)
Stawowska Karolina
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Walerjan Dorota
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Witek Lucyna
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Barry Pete
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brittain Paul
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cox Roger
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fallon Pat
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huebner-Wojciechowska Janna
(1)
Ind Nicholas
(1)
Jeznach Maria
(1)
Jóźwicka Magdalena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kotra Kazimiera
(1)
Kreuter Dirk
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Margoński Marek
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Merski Janusz
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Musz Anna
(1)
Nowaczyk Grażyna
(1)
Olczak Artur
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Pysz-Radziszewska Anna
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rydel Maciej
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Senn Fred
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Simonson Alex
(1)
Smid Wacław
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sobolewski Dariusz
(1)
Strużycki Marian
(1)
Styś Aniela
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szafrańska-Blank Katarzyna
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szpunar Maciej (1971- )
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Taranko Teresa (1960-2019)
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(62)
Język
polski
(62)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Promocja handlowa
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Opracowanie
(5)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
62 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Podatek dochodowy od osób fizycznych - rys historyczny oraz omówienie przepisów obowiązujących od roku 2004; R.2 Promocje dla konsumentów; R.3 Promocje dla kontrahentów (osoby fizyczne prowadzące działalno ść gospodarczą); R.4 Promocje dla pracowników punktów sprzedaży; R.5 Świadczenia na rzecz dziennikarzy, opinion leaderów, osobistości ze świata kultury, nauki sportu; R.6. Wybrane metody motywowania agentów; R.7 Wzory dokumentów; R.8 Wybrane wyroki NSA, pisma Mini stra Finansów i wyjaśnienia urzędów skarbowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia z zakresu działań marketingowych niezbędne przy klasyfikacji podatkowej wydatków: Uwagi ogólne; Kluczowe pojęcia wspólne na gruncie updop i updof; Inne pojęcia z zakresu pdof; Inne kluczowe pojęcia na gruncie uvat. R.2 Podstawowe przepisy podatkowe regulujące działania z zakresu reprezentacji, reklamy i promocji sprzedaży: Ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych; Ustawa o podatku od towarów i usług; Podatek dochodowy od osób fizycznych. R.3 Dokumentacja: Uwagi ogólne; Obowiązki dokumentacyjne wynikające z przepisów podatkowych; Dokumentacja dodatkowa (tzw. "dowodowa"). R.4 Ch-ka wybranych działań marketingowych i ich skutki podatkowe: Reklama w mediach - telewizja, prasa radio, Internet; Inne rodzaje reklamy publicznej - billboardy, reklama na środkach transportu; Ulotki i katalogi reklamowe przekazywane do punktów sprzedaży; Direct mailing; Materiały reklamowe wspierające sprzedaż przekazywane do punktów sprzedaży; Materiały wspierające sprzedaż o charakterze użytkowym; Sprzedaż premiowa; Konkursy; Loterie promocyjne; Inne akcje promocyjne - przykłady; Płatności na rzecz dystrybutorów; Targi i wystawy; Konferencje prasowe; Szkolenia dla pracowników kontrahentów; Imprezy integracyjno- rozrywkowe, bankiety; Upominki reprezentacyjne; Sponsoring; Darowizny. R.5 Przykład praktyczny - wpływ przepisów na "kosztowność" działania marketingowego (wykorzystanie budżetu marketingowego): Uwagi ogólne; Założenia przyjęte do analizy; Wpływ przepisów podatkowych na budżet; Wyliczanie budżetu akcji; Ocena poszczególnych wariantów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 13)
Globalizacja a przełom w zarządzaniu; Teoretyczne podstawy badania strategii marketingowych przedsięb iorstw transnarodowych (globalizacja); Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie poszukującym proryn kowej reorientacji; Kreowania wizerunku przedsiębior stwa istotnym elementem jego rozwoju; Kreatywność w marketingu jako zasób przedsiębiorstwa. Zastosowanie zasad zarządzania wiedzą do analizy rozwiązywania problemów marketingowych w przedsiębiorstwie; Marke ting w obliczu zmian - kontekst kreowania wizerunku marki; Ocena satysfakcji klienta; Strategia Zarządza nia Relacjami z Klientami (CRM): zmiana filozofii kontaktów z klientem; Praktyka segmentacji rynku w przedsiębiorstwie na rynku krajowym- wyniki badania; Zmienność kontroli marketingowej w kontekście stosowa nej strategii biznesowej- wyniki badań polskich przed siębiorstw; Zastosowanie Internetu w marketingu; Rola i zakres public relations w administracji; Public relations w strategii marketingowej organizacji non- profit; Strategia wyższej szkoły niepublicznej w proce sie zmian; Polskie przedsiębiorstwa handlowe- konkuren cyjność rynkowa, strategie i instrumenty ich realiza cji (w świetle badań ankietowych); Problematyka aktyw ności rynku nieruchomości komunalnych na przykładzie gminy Wrocław; Targi branżowe w praktyce na przykła dzie branży mebli ogrodowych; Strategia marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 236 s. : 8 k il.kol. ; 24 cm.
Reklama i media; Znaki niewerbalne (poetyka obrazu, p. ruchu, p. dźwięku); Aspekt werbalny; Świat przedstawiony; Reklama w kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 234, [2] s., 8 k il. kol. ; 24 cm.
Reklama i media; Znaki niewerbalne (poetyka obrazu, p. ruchu, p. dźwięku); Aspekt werbalny; Świat przedstawiony; Reklama w kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rzeczpospolita Businessman Book)
Promocja jako element marketingu; Uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa; Promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; Charakterystyka form promocji i zasady skutecznego ich oddziaływania; Zakres decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa; Image firmy i kompleksowa wizualna identyfikacja przedsiębiorstwa; Organizacja promocji w przedsiębiorstwie i współpraca z wyspecjalizowanymi agencjami reklamowymi; Kampanie promocyjno-reklamowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
Wykładnia art. 28 w orzecznictwie Trybunału Sprawiedliwości, Krajowe regulacje dotyczące promocji towarów w orzecznictwie Trybunału Sprawiedliwości, Kolizyjno-prawne aspekty stosowania art. 28.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Promocja w procesach komunikacji rynkowej i budowy profilu strategicznego przedsiębiorstwa; 2. Czynniki makrootoczenia rynku oraz komunikacji rynkowej producentów sprzętu komputerowego; 3. Makrouwarunkowania strategii promocji producentów komputerowych; 4. Analiza strategii i polityki promocji przedsiębiorstw- producentów produktów komputerowych; 5. Modele strategii promocji przedsiębiorstw- producentów produktów komputerowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki. - Wyd. 3. - Warszawa : PLACET, 1999. - 223 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Marketing i promocja; Adresaci promocji; reklama; Kreatywność reklamy; Agencje reklamy; Aktywizacja sprzedaży; Promocja osobistej sprzedaży; Promocja firmy; Koszty, skuteczność i efektywność promocji; Etyczne i prawne normy i ograniczenia promocji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja : sztuka pozyskiwania nabywców / Tadeusz Sztucki. - Wyd. 2. - Warszawa : PLACET, 1997. - 223 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Marketing i promocja; Adresaci promocji; reklama; Kreatywność reklamy; Agencje reklamy; Aktywizacja sprzedaży; Promocja osobistej sprzedaży; Promocja firmy; Koszty, skuteczność i efektywność promocji; Etyczne i prawne normy i ograniczenia promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Wybrane aspekty reklamy - najpopularniejsze grupy narzędzi promocji; II. PR jako ciągle niedoceniana grupa narzędzi aktywizujących sprzedaż; III. Promocja uzupełniająca i jej kariera wśród instrumentów komunikowania się firmy z rynkiem; IV. Sprzedaż osobista najważniejszą grupą instrumentów promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Istota i narzędzia komunikacji marketingowej: 1. Istota komunikacji marketingowej; 1.1. Definicja komunikacji marketingowej; 1.2. Elementy procesu komunikacji marketingowej. 2. Funkcje komunikacji marketingowej: 2.1. Tradycyjne funkcje komunikacji marketingowej; 2.2. Nowoczesne funkcje komunikacji marketingowej. 3. Mechanizm i modele oddziaływania komunikacji marketingowej: 3.1. Mechanizm oddziaływania komunikacji marketingowej; 3.2. Rodzaj decyzji zakupowej a mechanizm komunikacji marketingowej; 3.3. Modele komunikowania się pomiędzy uczestnikami procesu komunikacji marketingowej. 4. Rodzaje komunikacji marketingowej: 4.1. Alternatywne rodzaje komunikacji marketingowej; 4.2. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 5. Narzędzia komunikacji marketingowej: 5.1. Rodzaje narzędzi komunikacji marketingowej; 5.2. Reklama; 5.3. Sprzedaż osobista; 5.4. Promocja sprzedaży; 5.5. Public relations; 5.6. Sponsorowanie (sponsoring); 5.7. Lokowanie produktu (product placement); 5.8. Komunikacja nieformalna w systemie komunikacji marketingowej. 6. Specyfika komunikacji marketingowej różnych kategorii dóbr: 6.1. Podstawy zróżnicowania komunikacji marketingowej dotyczącej różnych kategorii dóbr; 6.2. Specyfika komunikacji marketingowej dóbr zaopatrzeniowych; 6.3. Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku; 6.4. Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych częstego nabywania; 6.5. Specyfika komunikacji marketingowej w usługach. Część II. Uwarunkowania komunikacji marketingowej: 7. Uwarunkowania po stronie nadawcy komunikacji marketingowej: 7.1. Czynniki wpływające na decyzje przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji marketingowej; 7.2. Cele rynkowe przedsiębiorstwa a cele komunikacji marketingowej; 7.3. Rodzaj produktu i charakter marki a komunikacja marketingowa; 7.4. Komunikacja marketingowa w różnych fazach cyklu życia produktu; 7.5. Fazy rozwojowe rynku a komunikacja marketingowa; 7.6. Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa i posiadane zasoby a komunikacja marketingowa. 8. Uwarunkowania po stronie adresatów komunikacji marketingowej: 8.1. Czynniki różnicujące adresatów komunikacji marketingowej; 8.2. Cechy demograficzne adresatów a komunikacja marketingowa; 8.3. Styl życia konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.4. Proces uczenia się konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.5. Motywacje konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.6. Postawy konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.7. Postawy odbiorców wobec źródeł informacji. 9. Kulturowe uwarunkowania komunikacji marketingowej: 9.1. Kultura w kształtowaniu zachowań nabywców; 9.2. Wpływ kultury materialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową; 9.3. Wpływ kultury niematerialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową; 9.4. Związki między kulturą a treścią i formą komunikacji marketingowej. 10. Prawne uwarunkowania komunikacji marketingowej: 10.1. Źródła regulacji prawnych w zakresie komunikacji marketingowej; 10.2. Prawne uregulowania dotyczące treści i form reklamy; 10.3. Uregulowania prawne dotyczące reklamy produktów sensytywnych; 10.4. Uwarunkowania prawne realizacji reklamy w środkach przekazu; 10.5. Uwarunkowania prawne realizacji promocji sprzedaży; 10.6. Uwarunkowania prawne działań sponsoringowych; 10.7. Uwarunkowania prawne lokowania produktów. 11. Techniczne uwarunkowania komunikacji marketingowej: 11.1. Media jako techniczne środki komunikacji marketingowej; 11.2. Nowe media - pojęcie i specyfika; 11.3. Interaktywne i mobilne kanały komunikacji marketingowej. Część III. Efekty komunikacji marketingowej: 12. Czynniki determinujące efekty komunikacji marketingowej; 12.1. Wieloczynnikowe uwarunkowania efektów komunikacji marketingowej; 12.2. Ukierunkowanie komunikacji marketingowej; 12.3. Projektowanie celów komunikacji marketingowej; 12.4. Wybór treści, formy i źródła komunikatu; 12.5. Zrozumienie mechanizmu odbioru komunikatów marketingowych przez ich adresatów; 12.6. Projektowanie liczby i częstotliwości kontaktów z komunikatem. 13. Modele efektów komunikacji marketingowej: 13.1. Typy modeli objaśniających efekty komunikacji marketingowej; 13.2. Model pomiaru i oceny efektów komunikacji marketingowej. 14. Pomiar i ocena efektów komunikacji marketingowej: 14.1. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej; 14.2. Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie poznawczej; 14.3. Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie afektywnej (emocjonalnej); 14.4. Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie behawioralnej; 14.5. Pomiar i ocena kapitału marki jako efektu komunikacji marketingowej; 14.6. Ocena niekwantyfikowalnych efektów komunikacji marketingowej; 14.7. Ocena wizerunku marki jako efekt komunikacji marketingowej; 14.8. Ocena jakości relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem jako efekt komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej, Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, Nadawca przekazu - zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiortswa, Formy przekazu w komunikacji marketingowej, Odbiorca przekazu - percepcja promocji i postawy wobec reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan W. Wiktor. - dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2005. - 308,[4] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej, Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, Nadawca przekazu - zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiortswa, Formy przekazu w komunikacji marketingowej, Odbiorca przekazu - percepcja promocji i postawy wobec reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Istota i znaczenie merchandisingu, 2. Zachowania konsumentów w miejscu sprzedaży, 3. Zagospodarowanie przestrzeni sprzedażowej, 4. Sterowanie ruchem nabywców, 5. Atmosfera sklepu, 6. Ekspozycja towarów na półce, 7. Promocja w miejscu sprzedaży, 8. Tworzenie witryn sklepowych, 9. Psychologai w merchandisingu, 10. Efektywność i kontrola w merchandisingu, 11. Merchandising w małym sklepie, 12. Najczęściej popełniane błędy i szybkie działania zaradcze, 13. Kierunki i perspektywy rozwoju merchandisingu, 14. Merchandising wybranych produktów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawy marketingu: Istota marketingu; Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa; Postępowanie konsumenta na rynku; Segmentacja rynku; Polityka produktu; Polityka cen; Polityka dystrybucji; Promocja; Badania marketingowe; Marketing dóbr i usług przemysłowych; Marketing usług. II. Kontrowersje marketingu. Wybrane problemy: Marketing wobec wyzwań społecznych i ekologicznych; Kłamstwo w reklamie; Reklama telewizyjna jako środek perswazji wobec dzieci; Marketing i media; Marketing bezpośredni, szanse i zagrożenia; Dualizm w strategicznym zarządzaniu marketingowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo reklamy i promocji. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2007. - 1007 s. ; 24 cm.
Cz. I Produktowe i treściowe ograniczenia reklamy i promocji: 1. Wyroby tytoniowe, 2. Produkty lecznicze i wyroby medyczne, 3. Usługi instytucji finansowych, 4. Inne ograniczenia reklamy wynikające z implementacji prawa wspólnotowego, 5. Napoje alkoholowe, 6. Gry i zakłady wzajemne, 7. Wolne zawody. Cz. II Reklama i promocja w środkach masowego przekazu: 8. Reklama radiowa i telewizyjna, 9. Reklama prasowa, 10. Reklama z wykorzystaniem usług telekomunikacyjnych. Cz. III Prawne ramy prowadzenia promocji: 11. Programy lojalnościowe, konkursy i sprzedaż premiowa, 12. Loterie promocyjne, 13. Ochrona danych osobowych w marketingu, 14. Dane objęte tajemnicą zawodową w działalności promocyjnej, Cz. IV Reklama i promocja w prawie konkurencji: 15. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 16. Czyny nieuczciwej konkurencji w działalności promocyjnej, 17. Odpowiedzialność zaczyny nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy i promocji, 18. Promocja towarów a zakaz praktyk ograniczających konkurencję. Cz. V Dobra osobiste i prawa własności intelektualnej w reklamie: 19. Dobra osobiste w reklamie, 20. Reklama a prawo autorskie, 21. Reklama a prawo znaków towarowych, Cz. VI Międzynarodowe aspekty prawa reklamy: 22. Reklama a wolności traktatowe, 23. Prawo właściwe dla reklamy o zasięgu międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Europejska ; 29)
Wprowadzenie; R. 1 Promocja towarów przemysłowych; R. 2 Promocja towarów rolno-spożywczych: Zasady promocji towarów rolno-spożywczych; Działania promocyjne wspierane przez Wspólnotę; Ochrona tradycyjnych i regionalnych produktów rolno-spożywczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej