Postawy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(85)
Forma i typ
Książki
(85)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(67)
dostępne
(37)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(39)
Czytelnia
(67)
Autor
Jachnis Anna (1959- )
(3)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Crisp Richard J
(2)
Kazanowski Zdzisław
(2)
Kocór Maria
(2)
Koralewicz Jadwiga
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Maliszewski Norbert
(2)
Smyczek Leon
(2)
Turner Rhiannon N
(2)
Walczak-Duraj Danuta
(2)
Akert Robin M
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Brandt Richard Booker (1910-1997)
(1)
Burgiel-Szwec Aleksandra
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Chodkowska Maria
(1)
Chorąży Ewa
(1)
Chrzanowska Iwona
(1)
Chętkowski Dariusz
(1)
Cudowska Agata
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Czopek Jakub
(1)
Derks Lucas
(1)
Doszyń Mariusz
(1)
Douglas Mary
(1)
Drogosz Marek
(1)
Dusza Bożena
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Frąckiewicz Lucyna (1926-2009)
(1)
Gałkowska-Jakubik Maria
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gocławska Małgorzata
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Gondzik Erwin
(1)
Gostyńska Dorota
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Grzelak Janusz (1941- )
(1)
Gunia Grażyna
(1)
Gurba Ewa
(1)
Hajduk Edward
(1)
Hallada Marek
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hampeden-Turner Charles
(1)
Hildebrandt-Wypych Dobrochna
(1)
Hozer Józef
(1)
Hołówka Jacek (1943- )
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Jaworowska Mirosława
(1)
Kabacińska Katarzyna
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska-Juckiewicz Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karpińczyk Paweł
(1)
Keplinger Alicja
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Klebaniuk Jarosław
(1)
Kochanowicz Maciej
(1)
Konieczka-Śliwińska Danuta
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kowalska Maria
(1)
Kozaczuk Franciszek
(1)
Kozielecki Józef
(1)
Krasnodębska Anna
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kropińska Irena
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Krzemiński Ireneusz
(1)
Kugler Jerzy S
(1)
Kundera Milan (1929-2023)
(1)
Kwiatkowski Paweł (1967- )
(1)
Leippe Michael R
(1)
Lewicka Maria
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majerek Bożena
(1)
Malendowicz Paweł
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Marchwicki Piotr
(1)
Mariański Janusz
(1)
Mika Stanisław
(1)
Mink Joanna
(1)
Minus Paul M
(1)
Musiał Emilia
(1)
Męcina Jacek (1968- )
(1)
Naumiuk Agnieszka
(1)
Nowak Paweł Fryderyk (1977- )
(1)
Olbrycht Katarzyna
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Olszewska justyna
(1)
Osik-Chudowska Danuta
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(59)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(85)
Język
polski
(85)
Przynależność kulturowa
Literatura czeska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Postawy
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
1989-
(11)
2001-
(9)
1989-2000
(4)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1901-
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Czechosłowacja
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Opracowanie
(12)
Podręcznik
(8)
Praca zbiorowa
(5)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(17)
Psychologia
(10)
Edukacja i pedagogika
(6)
Zarządzanie i marketing
(5)
Filozofia i etyka
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Historia
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rozwój osobisty
(1)
85 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Postawy pracodawców wobec problemu godzenia życia zawodowego z rodzinnym; 2. Rozwiązania sprzyjające równowadze praca- rodzina w opinii badanych pracobiorców; 3. Dostosowanie systemu instytucjonalnego opieki nad dziećmi do potrzeb pracujących rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Między ciągłością z zmianą, 2. Założenia metodologiczne badań własnych, 3. Pedagodzy/nauczyciele a kariera zawodowa/praca zawodowa, 4. Pedagodzy/nauczyciele akademiccy a inni pracownicy naukowi, 5. Pedagodzy/nauczyciele akademiccy a studenci, 6. Pedagodzy/nauczyciele akademiccy a uniwersytecka codzinność, 7. Pedagodzy/nauczyciele akdemiccy - specyfika zawodu a rodzina, 8. Pedagodzy/nauczyciele akademiccy a patologie w środowisku uniwersyteckim, 9. "Pierwsze skojarzenia" - między zadowoleniem, samorealizacją a "pruskim konceptem" (suplement)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I: POSZUKIWANIE: dwa sposoby patrzenia na życie, Uczenie się bezradności, Wyjaśnianie nieszczęścia, Głęboki pesymizm, Jak myślisz, jak się czujesz; CZĘŚĆ II: DZIEDZINY ŻYCIA: Sukces w pracy, Dzieci i rodzice. Geneza optymizmu, Szkoła, Sport, Zdrowie, Polityka, religia i kultura: nowa psychohistoria; CZĘŚĆ III: PRZEMIANA: OD PESYMIZMU DO OPTYMIZMU: optymistyczne życie, Jak pomóc dziecku uniknąć pesymizmu, Optymistyczna organizacja, Elastyczny optymizm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czego winna dotyczyć równość?; 2. Wolność, osiągnięcia i zasoby; 3. Funkcjonowanie i zdolność; 4. Wolność, działanie, dobrobyt; 5. Sprawiedliwość i zdolność; 6. Ekonomia dobrobytu i nierówność; 7. Ubóstwo i zamożność; 8. klasy, płeć i inne kategorie; 9. Warunki równości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Postawy polskich konsumentów w kryzysie; 2. Polski konsument na rynku dóbr usług w czasach kryzysu; 3. Czas wolny a kryzys- szanse i zagrożenia; 4. Rola szarej strefy z zaspokajaniu potrzeb polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego; 5. Wpływ zmian wartości majątku na decyzje w sferze konsumpcji; 6. Upadłość konsumenta jako efekt nadmiernego zadłużania się; 7. Aktywizacja zawodowa osób dotkniętych kryzysem gospodarczym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 83)
Wstęp, I. Teoretyczne i metodologiczne założenia badań nad wartościami moralnymi, 1. Wartości moralne w ujęciu socjologicznym, 2. Metoda oraz sposób przeprowadzenia badań, 3. Społeczna i religijna charakterystyka badanych osób, II. Podstawowe orientacje moralne, 1. Stosunek do ogólnych norm moralnych, 2. Postawy licealistów wobec Dekalogu, 3. Stosunek do norm moralnych odnoszących się dożycia codziennego, 4. Autorytety moralne, III. Cele i dążenia życiowe młodzieży, 1. Znaczenie wartości w życiu codziennym, 2. Codzienne wartości ogólne i konkretne, 3. Wartości codzienne jako ostateczne cele życiowe, 4. Wartości codzienne nadające sens życiu, IV. Wartości prospołeczne i egoistyczne, 1. Pojęcie wartości prospołecznych i egoistycznych, 2. Ocena tzw. natury ludzkiej i stosunków międzyludzkich, 3. Postawy młodzieży wobec wartości prospołecznych, 4. Zasada miłości bliźniego jako ideał etyczny, V. Wartości godnościowe, 1. Godność jako wartość społeczna, 2. Godność ludzka w kontekście wartości codziennych i uroczystych, 3. Sytuacje naruszające godność ludzką, VI. Wartości życia małżeńskiego i rodzinnego, 1. Rodzina podstawowym nośnikiem przekazu wartości moralnych, 2. Treści moralne w przekazie rodzinnym, 3. Ciągłość i zmiana w przekazie wartości moralnych, 4. Wartości związane z moralnością małżeńsko-rodzinną, 5. Style wychowania moralnego, Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: dostosowywanie się a sprzeciw; 1. Robienie tego, co robią inni; 2. Posłuszeństwo (i nieposłuszeństwo) prawu; 3. Podążanie za tłumem; 4. Co pomyślą sąsiedzi?; 5. Wolność słowa; 6. Prawo radykalizacji grup; 7. Największy wkład Ojców Konstytucji; 8. Czy również sędziowie są konformistami?; 9. Program kompensowania skutków dyskryminacji w szkolnictwie wyższym; Zakończenie: dlaczego sprzeciw?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Kontekst: Dlaczego zaufanie?, 1. Zwrot teoretyczny w socjologii. Cz.II Teoria: 2. Idea zaufania, 3. Odmiany zaufania, 4. Filary zaufania, 5. Geometraia zaufania, 6. Kultura zaufania, 7. Funkcje zaufania. Cz.II Aplikacje: 8. Zaufanie w demokracji, 9. Zaufanie do nauki, 10. Zaufanie w erze globalizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Samoświadomość; Rozwijanie własnej asertywności; Rozwijanie i wzmacnianie asertywności u innych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wartości i postawy- podstawowe problemy i tendencje: Dylematy moralne młodzieży polskiej; Seksualność w systemach etycznych a postawy seksualne młodzieży; Relatywizm kulturowy pokolenia "odłożonej gratyfikacji"; Zróżnicowane postawy wobec wybranych wymiarów rzeczywistości społecznej jako wyznaczniki odrębności pokoleniowej; Wartości młodzieży pogranicza kulturowego; Orientacje normatywne indywidualizm vs. Kolektywizm młodzieży; Metodologiczne założenia badań nad wartościami młodzieży polskiej przed i po 1989 roku; 2. Młodzież wobec wartości etycznych: Autonomia jednostki w aksjologicznej przestrzeni egzystencjalnej. Wobec pytań o sens życia; Młodzież wobec stopnia akceptacji norm prawnych i moralnych; Postawy młodzieży licealnej wobec zasad katolickiej etyki małżeńskiej i rodzinnej; Wartości prorodzinne i jakość środowiska rodzinnego w świadomości młodzieży słowackiej; Obszary i zakres zróżnicowania religijności polskiej młodzieży; Preferencje wartości nadających sens życia studentów kierunków artystycznych; Postawa altruistyczna wśród studentów pielęgniarstwa i pedagogiki; 3. Problemy młodzieży czy młodzież z problemami?: Świat dorosłych w opiniach młodzieży: wsparcie, rygoryzm czy obojętność?; Młodzież i pomoc. Z badań przed i po samobójstwie Ani z Gdańska; "Róbta co chceta"- czyli o tym, jak trudno dzisiaj dorastać; Młodzi zbędni. Grafficiarze, kibole i neofaszyści; Korona nad ŁKS-em. Studium celów życiowych i wartości młodzieży z podwórek śródmiejskich kamienic Łodzi; Obrazy młodzieży w dyskursie prasowym; Struktura wartości wychowanków zakładu poprawczego-doniesienia z badań; Tożsamość migranta- czyli o kodzie społecznym młodzieży pochodzącej z rodzin wojskowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
4. Młodzież a edukacja i praca zawodowa: Społeczne zróżnicowanie młodzieży szkolnej jako mechanizm segmentacji społecznej. Intuicje socjologiczne; Wartość wykształcenia w opinii współczesnej młodzieży; Wykształcenie jako wyzwanie dla młodzieży wiejskiej; Rzeczywistość edukacyjna w ocenie uczniów szkół ponadgimnazjalnych na przykładzie województwa małopolskiego; Młodzież a praca zawodowa; Protestancka etyka pracy: porównanie przekonań studentów amerykańskich i polskich; Obraz siebie jako przyszłego pracownika w opinii uczniów polskich i norweskich szkół ponadgimnazjalnych; Absolwent krakowski wyższych uczelni na rynku pracy. Atuty i ograniczenia; Samoocena uczniów szkół zawodowych a perspektywa pracy; Aspiracje zawodowe i edukacyjne uczniów ostatnich klas szkół ponadgimnazjalnych województwa małopolskiego; Łódzka młodzież akademicka wobec imigracji do Polski; 5. Młodzież a polityka: Wpływ "młodzieżowego" elektoratu na wyniki wyborów parlamentarnych w roku 2005 i 2007; Problematyka młodzieży w kampanii parlamentarnej 2007 roku; Postawy łódzkich młodzieżówek wobec problemów politycznych i społeczno-gospodarczych; Wybory samorządowe w opiniach studentów; 6. Digitalna młodzież: Deliberacja- Mobilizacja- Integracja? Internet jako medium między młodzieżą a sferą polityki; Młodzież jako podmiot działań obywatelskich w Internecie; Ilość czy jakość? O przyjaźni z Internetu jako wartości ludzi młodych na podstawie popularnych serwisów społecznościowych; Autokreacja współczesnego młodego mężczyzny- w poszukiwaniu nowej koncepcji męskości; Świat według singli- analiza najpopularniejszych wątków dyskursu na forum internetowym "single"; Młodzież wobec reklamy; Postawy studentów WSHE wobec kampanii społecznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Moderatora / red. Tomasz Witkowski)
1. Pranie mózgu, 2. Niepodważalne przekonania, 3. Warunkowanie, 4. Wpływ uczuć, 5. Zmiana postaw, 6. Hipnoza, 7. Zaskakujące nawrócenia, 8. Wywieranie wpływu przez profesjonalistów, 9. Opór wobec wpływu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 102)
R.I Postawy a cechy osobowościowe w literaturze przedmiotu: 1. Postawy wobec osób z zaburzeniami psychicznymi jako specyficznej grupy niepełnosprawnych, 2. Wybrane zmienne osobowości warunkujące postawy wobec osób z zaburzeniami psychicznymi jako specyficznej grupy niepełnosprawnych, 3. Funkcjonowanie domów pomocy społecznej. R.II Program badań nad postawami personelu domów pomocy społecznej wobec osób z zaburzeniami psychicznymi, R.III Wyniki badań empirycznych uzyskane na podstawie zastosowanych metod, R.IV Zależności pomiędzy postawami a inteligencją, wartościami, lękiem i samooceną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 142)
1. Macierzyństwo jako przedmiot zainteresowań dyscyplin podstawowych i prakseologicznych, 2. Socjalizacyjne aspekty wartości i kompetencji macierzynskich, 3. Zarys własnego projektu badawczego, 4. Badana młodzież wobec wartości macierzynstwa (rodzicielstwa) i wrozów jej pielęgnowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna / Bogdan Wojciszke. - Dodruk 2. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe , 2013. - 635, [1] s. : rys., tab. ; 31 cm.
1.Czym i jak zajmuje się psychologia społeczna; 2. Motywy społeczne; 3. Poznanie społeczne; 4. Przekonania społeczne; 5. Spostrzeganie osób; 6. Spostrzeganie siebie; 7. Samoocena; 8. Postawy; 9. Moralność; 10. Szczęście; 11. Wpływ społeczny; 12. Atrakcyjność; 13. Miłość; 14. Prospołeczność; 15. Agresja; 16. Konflikt społeczny; 17. Władza; 18. Grupa społeczna; 19. Stosunki międzygrupowe; 10. Kobiety i mężczyźni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Antropologiczne podstawy orientacji działań na wartości, Formy społecznej samoorganizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wprowadzenie do psychologii. Psychologia społeczna / red. Wiesław Łukaszewski)
1.Posłuszeństwo, .Konformizm, 3.Zachowania niezależne, 4.Zachowania zbiorowe, 5.Przywództwo, 6.Pomoce naukowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 111)
Część I: Referendum europejskie jako zdarzenie społeczno-polityczne. Tło psychologiczne. 1. Wstęp: Kontynent Europy przez pryzmat psychologiczny. 2. Problem i pytania badawcze projektu. Część II: Wyznaczniki postaw referendalnych. 3. Ogólne parametry demograficzno-społeczne. 4. Patriotyzm a postawa referendalna. 5. Wartości a nastawienie wobec Unii. 6. Duma i wstyd a łączenie się z Europą. 7. Podobieństwo do zachodnich Europejczyków a otwartość na Unię. 8. Konformizm a poparcie dla akcesji. 9. Wpływ źródeł informacji i autorytetów na decyzje referendalne. 10. Perspektywa przyszłości a wizja kraju w Unii. 11. Postawa prounijna jako wspólny efekt wyznaczników psychologicznych. 12. Postawy po referendum: powrót do codzienności. 13. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Świat wpływu, 2. Wywieranie wpływu na zachowania, 3. Wywieranie wpływu na postawy poprzez zachowania, 4. Zmienianie postaw za pomocą perswazji, 5. Utrwalenie perswazji, 6. Odpieranie wpływu i uleganie mu, 7. Wpływ, wiadomość i to, co nieświadome, 8. Wywieranie wpływu a system prawny, 9. Wpływ społeczny w służbie zdrowiea i szczęścia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej