Perswazja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(51)
Forma i typ
Książki
(50)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(29)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(30)
Czytelnia
(37)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(7)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(6)
Lipa Michał
(3)
Aronson Elliot
(2)
Decker Bert
(2)
Hogan Kevin (1961- )
(2)
Pratkanis Anthony
(2)
Sieczkowski Tomasz
(2)
Abgrall Jean-Marie (1950- )
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Batko Andrzej
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Brent Mike
(1)
Brock Timothy C
(1)
Chomicz Mieczysław
(1)
Cybulko Anna
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dzieża Wiesława
(1)
Dziuban Anna
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gasparska Grażyna
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Green Melanie C
(1)
Grenny Joseph
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Janiak-Jasińska Agnieszka
(1)
Jarmuła Anna
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kampka Agnieszka
(1)
Karwat Mirosław (1953- )
(1)
Katolicki Rafał
(1)
Kleszcz Ryszard
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Kwiatkowski Paweł (1967- )
(1)
Leary Mark R
(1)
Leippe Michael R
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lubaś Władysław
(1)
Martin Steve J
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Maxfield David
(1)
McMillan Ron
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Mosiołek-Kołasińska Katarzyna
(1)
Myers David G
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Perelman Chaim
(1)
Przygońska Ewa
(1)
Reiher Robert H
(1)
Rusinek Michał
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Rzędowski Jerzy
(1)
Skibiński Adam
(1)
Sobczak Barbara
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Stuart Cristina
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Switzler Al
(1)
Sławek Jolanta
(1)
Tokarz Marek
(1)
Turk Christopher
(1)
Urbański Marcin
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Warecki Marek
(1)
Warecki Wojciech
(1)
Wasilewski Jacek
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wozniak Steve (1950- )
(1)
Załazińska Aneta
(1)
Zgółka Tadeusz
(1)
Zgółkowa Halina
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Łabuz Piotr
(1)
Łysakowski Tomasz
(1)
Śledź Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Perswazja
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Zabór rosyjski
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Poradnik
(6)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Audiobooki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(17)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Religia i duchowość
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wprowadzenie ; Cz. I Kontakt emocjonalny ; Cz. II Używaj całego umysłu ; Cz. III Dwa ważne czynniki ; Cz. IV Zapanuj nad mózgiem pierwotnym ; Cz. V Od przekazywania informacji do wywierania wpływu .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1. Nowoczesny komunikator; 2. Emocje kontra fakty; 3. Twoja siła perswazji; 4. Strażnik mózgu; 5. Zdobywanie zaufania; 6. Czynnik wzroku; 7. Czynnik energii; 8. Strach mózgu pierwotnego; 9. Mózg pierwotny pod kontrolą; 10. Potęga perswazji; 11. Tworzenie celowych komunikatów; 12. Kreowanie doświadczeń komunikacyjnych; 13. Mistrzostwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie: znaczenie wywierania wpływu, 2. Zrozumienie środowiska wywierania wpływu: ogólny obraz, 3. Postawy i umiejętności związane z wywieraniem wpływu: co wnosisz do grupy?, 4. Styl wywierania wpływu: twardziel, najlepszy kumpel, słoń w składzie porcelany czy idealista?, 5. Świadomość innych: "Postawić się w ich sytuacji", 6. Metody i techniki: jak korzystać z dostępnych narzędzi?, 7. Wybór i wprowadzenie w życie własnej strategii wywierania wpływu: zastosowanie praktyczne, 8. Podsumowanie: wskazówki, techniki i przesądy!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki wpływu społecznego / Dariusz Doliński. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe, 2008. - 334 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Wykłady z psychologii / red. nauk. Jerzy Brzeziński ; Tom 12)
1. Wprowadzenie; 2. Sześć reguł podstawowych. Propozycja Roberta Cialdiniego; 3. "Stopa w drzwiach"; 4. Inne techniki sekwencyjne; 5. Techniki odwołujące się do mechanizmów egotystycznych i autoprezentacyjnych; 6. Wahanie, wahanie i decyzja na "tak"; 7. Blisko, bliżej, najbliżej; 8. Nastrój i pobudzenie emocjonalne; 9. Emocje kontrolujące; 10. Huśtawka emocji; 11. Wyobraźnia i przewidywanie; 12. Słowa, słowa, słowa; 13. Jak się dzisiaj czujesz?; 14. Siła dialogu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 118)
1. Perswazyjne oddziaływanie telewizji, 2. Obrona przed perswazyjnym wpływem telewizji, 3. Procesy modyfikacji postaw wobec treści wiadomości telewizyjnych - badania własne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczno-kulturowe uwarunkowania perswazji, 2. Mity, obrazy symbole jako narzędzia perswazji, 3. Strategie i techniki perswazyjne, 4. Media i polityka w kontekście komunikowania perswazyjnego, 5. Reklama jak przestrzeń komunikacji perswazyjnej, 6. Socjologiczne aspekty perswazji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzać kłopotu odbiorcom? 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności? 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, ze komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego? 4. Jak sobie poradzić z "magnetyzmem średniej" i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu? 5. Kiedy - oferując ludziom więcej - sprawiamy, że chcą mniej? 6.Kiedy upominek staje się problemem? 7. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego? 8. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco? 9. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty? 10. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 11. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami? 12. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu? 13. Czy przysługi są jak chleb, czy jak wino? 14. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach? 15. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu? 16. W jaki sposób proste pytanie może drastycznie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei? 17. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań? 18. Jak zwalczać konsekwencjęů konsekwencją? 19. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji użyczył nam Benjamin Franklin? 20. Kiedy - prosząc o niewiele - możemy wiele zyskać? 21. Zacząć od niskiej, czy wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu? 22. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka? 23. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym? 24. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy? 25. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy? 26. to jest bardziej przekonujący - adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec? 27. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem? 28. Jak przekształcić wadę w zaletę? 29. Które wady mogą zjednać nam sympatię ludzi? 30. Kiedy warto się przyznać do błędu?31. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera? 32. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)? 33. Jak imię wpływa na twoje życie? 34. Czego możemy nauczyć się od kelnerów? 35. Jaki uśmiech może sprawić ze świat uśmiechnie się do ciebie? 36. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek? 37. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty? 38. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 39. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem 40. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększyć jej atrakcyjność? 41. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 42. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego? 43. Jak uzyskać przewagę w walce o lojalność klientów? 44. Czego możemy dowiedzieć się o perswazji oglądając pudełko kredek? 45. Jak przekazywać komunikaty by na długo zapadały w pamięć? 46. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi? 47. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji? 48. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania? 49. Co może sprawić że ludzie uwierzą we wszystko co przeczytają? 50. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Wstęp; Źródła i definicje; Techniki: Geneza; Niedostępność; Argumentum ad auditorem; Argumentum ad feminam; Lubienie; Efekt przywiązania; Analogia; Argumentum ad misericordiam; Argumentum ad traditionem; Zatruwanie studni; Zwolnienie z konsekwencji; Budowanie potencjału reakcji; Argumentum ad baculum; Argumentum ad personam; Odwołanie się do autorytetu; Argumentum ad numerum; Uzasadnienie; Negatywne konsekwencje i alternatywa; Retorsio argumenti; Przyznanie się do błędu; Zadawanie pytań kierunkowych; Argumentum ad populum; Etykietowanie; Odczucia i prośba; Poznanie kryteriów; Społeczny dowód słuszności; Złoty środek; Balans; Argumentum ad vanitatem; Kontrast percepcyjny; Potwierdź i prowadź; Delegacja z odpowiedzialnością; Intensywne emocje; Argumentum ad petitio principii; Własny błąd; Stopa w drzwiach; Argumentum ad ignorantiam; Personal brand eksperta; Podłączenie do wizji; Wprowadzanie cienia; Argumentum ad nauseam; Podobieństwa; Argumentum ad lazarum; Social jiu-jitsu; Wzajemność; Argumentum a minori ad maius; Argumentum a maiori ad minus; Specjalne traktowanie; Konsekwencja; Argumentum ad novum; Nieistotny humor; Nieosiągalna doskonałość; Znajomości; Argumentum ad crumenam; Ucieczka w ogólniki (rozmydlanie); Zmiana tematu; Błahe wątpliwości; Fałszywe zwycięstwo; Potok słów; Efekt czystej ekspozycji; Efekt izolacji; Efekt kontrastu; Efekt Pollyanny; Efekt pominięcia; Efekt posiadania; Efekt potwierdzenia; Iluzja korelacji; Efekt pierwszeństwa; Autowaloryzacja, autoweryfikacja, samopoznanie; Efekt pseudopewności; Efekt skupienia; Efekt ślepej plamki; Efekt wspierania decyzji; Efekt wyniku; Efekt wyświadczonej przysługi; Iluzja wstrząsu; Niechęć do straty; Racjonalizacja zakupu; Skrzywienie zawodowe; Złudzenie kontroli; Złudzenie planowania; Błąd koniunkcji; Efekt pewności wstecznej; Efekt przekonania; Heurystyka dostępności; Heurystyka zakotwiczenia i dostosowania; Iluzja grupowania; Paradoks hazardzisty; Pozytywna retrospekcja; Zasada: szczyt - koniec; Błąd przypisania cech; Efekt grupy; Efekt aureoli; Efekt horoskopowy; Złudzenie ponadprzeciętności; Efekt projekcji; Fenomen sprawiedliwego świata; Iluzja przejrzystości; Samospełniające się przewidywania; Tendencja samoobronna; Efekt jednorodności grupy obcej; Metamodel i model Miltona; Epilog; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
O autorze; O redaktorce; Zespół wydania oryginalnego; Podziękowania; Przedmowa; Wprowadzenie; 1. Rzut oka na nowy świat zawodowej socjotechniki: Co się zmieniło?; Dlaczego warto przeczytać tę książkę?; Przedstawienie socjotechniki; Piramida IS; Co zawiera ta książka?; 2. Czy widzisz to, co ja?: Autentyczny przykład białego wywiadu; Nietechniczny biały wywiad; Narzędzia dla fachowców; 3. Profilowanie przez komunikację (czyli wykorzystywanie Twoich słów przeciwko Tobie): Podejście; DISC; 4. Bądź, kim tylko chcesz być: Zasady tworzenia pretekstu; 5. Wiem, jak sprawić, byście mnie lubili: Mentalność plemienna; Tworzenie relacji przez socjotechnika; Mechanizm relacji; 6. Pod wpływem: Zasada pierwsza: wzajemność; Zasada druga: zobowiązanie; Zasada trzecia: ustępowanie; Zasada czwarta: niedobór; Zasada piąta: autorytet; Zasada szósta: spójność i zaangażowanie; Zasada siódma: sympatia; Zasada ósma: dowód społeczny; Wpływ i manipulacja; 7. Tworzenie dzieła sztuki: Dynamiczne zasady ramowania; Wzbudzanie; 8. Widzę, czego mi nie mówisz: Sygnały niewerbalne to podstawa; Bazowe stany emocjonalne; Podstawowe cechy komunikatów niewerbalnych; Komfort i dyskomfort; 9. Hakowanie ludzi: Każdy może być ofiarą; Podstawowe założenia testu penetracji; Phishing; Vishing; SMiShing; Podszywanie się; Raportowanie; Częste pytania dla testerów; 10. Czy wiesz, co to M.A.P.A.?: Krok pierwszy: naucz się określać ataki socjotechniczne; Krok drugi: opracuj racjonalne i wykonalne zasady; Krok trzeci: regularnie sprawdzaj, czy zasady są przestrzegane; Krok czwarty: wprowadzaj stosowne metody szkolenia w zakresie bezpieczeństwa; Dobrze połącz składniki; Aktualizacja to podstawa; Ucz się na błędach (innych ludzi); Tworzenie kultury świadomości zagrożeń; 11. Co teraz?: Umiejętności miękkie przydatne w inżynierii społecznej; Umiejętności techniczne; Wykształcenie; Oferty pracy; Przyszłość socjotechniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. : Wprowadzenie do procesu komunikacji , Rozdział 2. : Komunikacja w organizacjach , Rozdział 3. : Poprawianie relacji interpersonalnych , Rozdział 4. : Efektywne słuchanie, Rozdział 5.: Komunikacja niewerbalna w organizacjach , Rozdział 6.: Przezwyciężanie barier komunikacyjnych wewnątrz organizacji , Rozdział 7.: Podstawowe informacje o wszystkich rodzajach wywiadów i rozmów , Rozdział 8.: Rozmowa kwalifikacyjna , Rozdział 9.: Komunikacja i rozwiązywanie problemów w małych grupach , Rozdział 10.: Grupy: przywództwo i uczestnictwo , Rozdział 11. : Prezentacje informacyjne , Rozdział 12. : Badanie , uzasadnianie i przekazywanie własnych pomysłów , Rozdział 13.: Profesjonalne pomoce wizualne , Rozdział 14.: Prezentacje perswazyjne : indywidualne czy w zespole?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zasady, Ćwiczenia, Materiały Autotreningowe)
Cz.1 Wzory perswazji: Siła perswazji; Myślenie ukierunkowane na cel; Prawa perswazji; Techniki perswazji; Potęga komunikacji niewerbalnej; Informacja-jak ją uzyskać, jak wykorzystać; Style komunikowania się - "kodowanie" wiadomości; Siła wewnętrzna-jak stać się panem samego siebie i zdobyć władzę nad innymi; Szybkie nawiązywanie kontaktu; Doskonałe prezentacje przygotowane bez wysiłku; Zamykanie transakcji; Każdy wygrywa. Cz.2 Techniki perswazji dla zaawansowanych: Struktura perswazji; Mistrz Perswazji-cz.1; Mistrz perswazji-cz.2 Etyka; Pranie mózgu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ukryta perswazja zaczyna się w głowie 2. Od "nie" do "tak" 3. Ukryte strategie służące zmienianiu przekonań 4. Ukryta perswazja: taktyki 5. Słowa ukrytej perswazji 5. Nastawienie na wynik 7. Dwadzieścia sposobów na zastosowanie ukrytej perswazji w opowiadaniu historii 8. Zastosowanie pytań w ukrytej perswazji 9. Zastosowanie emocji w ukrytej perswazji 10. Dwadzieścia siedem obserwacji na temat ludzi oraz możliwości stosowania wobec nich ukrytej perswazji 11. Wszystko razem 11. Arkusze robocze ukrytej perswazji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wizualne elementy reklamy prasowej, 2. Werbalne środki perswazji, 3. Ogłoszeniodawcy, 4. Przedmiot reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Wywieranie wpływu na ludzi: Wywieranie wpływu a manipulacja; Mechanizmy wywierania wpływu- sześć technik Cialdiniego; I jeszcze więcej technik; Specyfika wywierania wpływu w miłości; 2. Autoprezentacja jako metoda wywierania wpływu na ludzi: Motywy autoprezentacji; Strategie autoprezentacji; 3. Perswazja: Drogi perswazji; Teoria a rzeczywistość; Jak zwiększyć skuteczność perswazji? Perswazja eksperymentalna, czyli o "praniu mózgu"; Perswazja tajemnicza, czyli o hipnozie; Perswazja nieświadoma, czyli o komunikatach podprogowych; 4. Specyfika wywierania wpływu w biznesie: Najczęstsze techniki wpływu; Taktyki oddolne; Negocjacje; Manipulacja a motywacja; Autoprezentacja w procesie rekrutacji; 5. Obrona przed wpływem innych: Propozycje Cialdiniego; Asertywność; Przerwanie automatyzmów; Obrona przed manipulacja- mechanizmy naturalne; Obrona przed manipulacją- techniki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Miejsce perswazji w polityce: Perswazyjność jako wyróżnik języka polityki; definicja perswazji; Rola perswazji w procesie politycznym. 2. Inscenizacja nowego początku - perswazyjna definicja sytuacji: Środki budujące definicję sytuacji; Ogłoszenie nowego początku; Polityka jako gra. 3. Perswazyjne kreowanie wizerunku: Formy autoprezentacji; Sposób określania przeciwników; Retoryczny konflikt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Krytyka merytoryczna a chytra napastliwość: 1. istota i standardy krytyki, 2. Krytyka jako narzędzie walki, 3. Dyskredytacja, 4. Krytyka złośliwa i destrukcyjna. Cz. II Pobudki, cele i taktyka złośliwych krytyków: 5. Psychiczno - moralne oblicze tendencyjności, 6. Funkcje i cele manipulatorskiej dyskredytacji, 7. taktyka i narzędzia dyskredytacji podstępnej, 8. Predyskredyctacja. Cz. III Metodyka złośliwości: tendencyjność jako narzędzie piętnowania i wykluczenia. 9. Krzywe zwierciadło, czyli deformacja cudzego wizerunku, 10. Tendencyjne redukcje i znaki równości, 11. Etykietki. Cz. IV Szukanie dziury w całym, czyli punkty zaczepienia i płaszczyzny ataku: 12. Dyskredytacja detaliczna i hurtowa, 13. Niezgodność osoby z wizerunkiem i wymaganiami, 14. Złe wrażenie i podejrzane koneksje, 15. Niegodna postawa i złe zachowanie, 16. Akcenty dyskredytacji grupowej. Cz. V Poniżanie zniewagami i śmiechem: 17. istota zniewag, 18. mechanizm znieważania, 19. konwencjonalne formy znieważania, 20. Napastliwe formy zniewagi, 21. Ośmieszanie i wyśmiewanie, czyli dyskredytacja prześmiewcza. Cz. VI Spektrum form zniesławienia: 22. Tendencyjne osądzanie i fałszywe oskarżenia, 23. Obmowa, czyli dyskredytacja zaoczna i "zaplecza", 24. Typowe narzędzia, 25. arsenał przewrotności, 26. W pajęczej sieci sprostowań0
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
1. Wprowadzenie; 2. Taktyki; 3. Motywy autoprezentacji; 4. Kontekst społeczny: normy i role; 5. Wartości odbiorców autoprezentacji; 6. Aktualny wizerunek społeczny; 7. Zasada komplementarności; 8. "Ja" prywatne; 9. Autoprezentacyjne troski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Języka w systemie komuniakcji, 2. Perswazja, 3. Reklama
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I.Jak działa umysł, czyli o co tak naprawdę chodzi. 1.Emocje, czyli zachowanie. 2.Podstawą zaufania jest dobry kontakt. II. To słowa decydują o wszystkim. 3.Jak pisać, aby klient...rozumiał. 4.Pytania, które sprzedają. III. jak napisać tekst, który będzie sprzedawał. 5.Czas na tekst...Dodatki: Przykładowy tekst perswazyjny. Podstawowe zasady wpływu społecznego (perswazji). Lista kontrolna. reklama podprogowa - mity i fakty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Co to jest kategoria gramatyczna?, 3. O samej osobie, 4. Pierwsza lepsza osoba, 5. Druga osoba: bliźni, 6. Trzecia osoba ( boska - bo-nie-ludzka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej