Organizacja ucząca się
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(67)
Forma i typ
Książki
(65)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(56)
dostępne
(53)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(57)
Czytelnia
(56)
Autor
Chodyński Andrzej
(4)
Grudzewski Wiesław M
(4)
Mikuła Bogusz
(4)
Potocki Arkadiusz
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Krupski Rafał
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Merski Janusz
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Senge Peter M
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Albigowski Marek
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Batorski Jarema
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czekaj-Szopa Anna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Godala Magdalena
(1)
Goldsmith Marshali
(1)
Goryńska Anna
(1)
Grandys Andrzej J
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hesselbein Frances (1915- )
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Władysław
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Janisz Karina
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jaskólski Krzysztof
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Joanna
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kaliski Maciej
(1)
Kamiński Robert
(1)
Kasprzak Marek
(1)
Kawalec Anna
(1)
Kleiner Art
(1)
Kochalski Cezary
(1)
Kopciuszewska Elżbieta
(1)
Koralewska-Mróz Helena
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalczyk Stanisław
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kuta Małgorzata
(1)
Kwarcińska Beata
(1)
Kwiatkowski Stefan M
(1)
Kwieciński Mirosław (1954- )
(1)
Kędra Agnieszka
(1)
Kłak Marcin
(1)
Laskowski Piotr
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Lichtarski Jan
(1)
Lis Marcin
(1)
Majchrzak Małgorzata
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Meyer Paul J. (1928-2009)
(1)
Minkiewicz Barbara
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Mrozik Przemysław
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Osman Alkuru
(1)
Pfeffer Jeffrey
(1)
Piechucki Jacek
(1)
Pietruszka-Ortyl Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(54)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(67)
Język
polski
(67)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Organizacja ucząca się
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(7)
Podręcznik
(5)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Poradnik
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
67 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Budowa systemu gospodarki opartej na wiedzy (GOW) w Polsce - wybrane problemy: 1. Struktura gospodarki opartej na wiedzy, 2. Polska na tle gospodarek opartych na wiedzy - porównanie wskaźników standardowych w wybranych krajach, 3. Analiza polskiej koncepcji GOW. Cz. II System zarządzania wiedzą: 1. Kierunki rozwoju wiedzy w dobie globalizacji, 2. Zarządzanie wiedzą podstawą przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw, 3. Organizacja inteligentna, wirtualna i zwinna współczesnym narzędziem zarządzania wiedzą. Cz. III Charakterystyka zarządzania elektronicznego - Internet: 1. Geneza Internetu, 2. Modele biznesowe. Cz. IV Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie. Analiza przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inspiracje)
Cz. I Kierowanie organizacją przyszłości. Nowy język organizacji i jego znaczenie dla liderów. Kierowanie organizacją odchudzoną. Przywództwo oddolne. Tworzenie organizacji o wielu przywódcach. Kierowanie organizacjami uczącymi się. Przywództwo a kultura organizacji. Kierowanie zróżnicowaną kadrą pracowniczą. Stawianie piramidy organizacyjnej do góry nogami. Cz. II Liderzy przyszłości działaniu. Liderzy światowej klasy. Potęga partnerskieg o wsółdziałania... Cz.III Zdobywanie wiedzy na przyszłość. Cz.IV Praktycy na temat przyszłości przywództwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Historyczne źródła polskiej kultury organizacyjnej, 2. Modele motywacyjne, 3. Koszt psychiczny a inicjatywa i innowacyjność, 4. Style kierowania, 5. Sztywność i elastyczność w doborze stylu kierowania, 6. Metody kierowania ludźmi a efektywność przedsiębiorstw czy podręcznikowe zasady kierowania są skuteczne w polskich warunkach, 7. Dlaczego przedsiębiorstwa prywatne i publiczne stosują rożne metody kierowania? Dwie perspektywy analityczne: konfliktowa i funkcjonalna, 8. Alienacja, kultura i stosunki klasowe w badanych przedsiębiorstwach, 9. Przeszkody osobowościowe we współdziałaniu i decydowaniu zbiorowym, 10. Gospodarka oparta na wiedzy i organizacje "uczące się", 11. Czynniki sprzyjające i niesprzyjające adaptacji do gospodarki opartej na wiedzy. Optymalny dobór stylu kierowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
1. Wiedza i organizacyjne uczenie się: Wiedza czynnikiem konkurencyjności przedsiębiorstw; Proces organizacyjnego uczenia się jako czynnik rozwoju organizacji; Organizacja ucząca się wzorcem współczesnego przedsiębiorstwa; Funkcje kierownicze; 2. Kompetencje pracownicze a rozwój organizacji: Istota i komponenty kompetencji pracowniczych; Kluczowe kompetencje organizacji źródłem przewagi konkurencyjnej; Kompetencje pracownicze determinantą kapitału intelektualnego organizacji; Kompetencje menedżerskie czynnikiem rozwoju organizacji; Metody i techniki kształtowanie kompetencji pracowniczych w organizacji uczącej się; 3. Kształtowanie kompetencji pracowniczych w organizacji uczącej się: Formułowanie funkcji kompetencji pracowniczych; Metodologiczne aspekty kształtowanie kompetencji; Szkolenia off-the-job w organizacji uczącej się; Zmienne sterowanie procesami rozwoju kompetencji; Metoda oceny kompetencji pracowniczych w oparciu o logikę zbiorów rozmytych; Scenariusze doskonalenia kompetencji pracowniczych; Instrumenty stymulujące zarządzania wiedzą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1104)
1. Koncepcje i metody zarządzania - ujęcia ogólne, przekrojowe. 2. Przedsiębiorstwo bazujące na wiedzy. Organizacja ucząca się - zarządzanie wiedzą - zarządzanie kapitałem intelektualnym. 3. Problemy rozwoju i zastosowań wybranych koncepcji i metod zarządzania. 3.1. Ujęcia teoretyczne. 3.2. Wyniki badań empirycznych, 3.3. Doświadczenia praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Odkrywanie wiedzy. 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą. 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy. 3. Część II: Generowanie wiedzy. 3. Organizacyjne uczenie się. 4. Technologie zarządzania wiedzą. Część OIII: Wartościowanie wiedzy. 5. Systemy zarządzania wiedzą. 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym. Część IV: Upowszechnianie wiedzy. 7. Zarządzanie wiedzą a kultury organizacyjna. 8. Zarządzanie zmianą. Część V: Wykorzystywanie wiedzy. 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się. 10. Kapitał intelektualny. 11. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Część I. RÓŻNORODNOŚĆ W PRACY ZAWODOWEJ Rozdział 1. Zróżnicowanie personalne współczesnych organizacji 1.1. Wymiary różnorodności pracowniczej 1.2. Istota zarządzania różnorodnością pracowniczą 1.3. Korzyści wynikające z zarządzania różnorodnością pracowniczą Rozdział 2. Pokolenia aktywne na rynku pracy 2.1. Kategoria pokolenia w analizach kohortowych 2.2. Jakościowa charakterystyka pokoleń w kontekście ich funkcjonowania w miejscu pracy Rozdział 3. Niepełnosprawność jako wymiar różnicujący zasoby ludzkie 3.1. Współczesne rozumienie niepełnosprawności 3.2. Potencjał zawodowy osób niepełnosprawnych - od ograniczeń do możliwości 3.3. Niepełnosprawność a rynek pracy 3.4. Zarządzanie niepełnosprawnością w organizacji 3.5. Zatrudnienie wspomagane Rozdział 4. Zróżnicowanie zasobów pracy jako czynnik sprzyjający uczeniu się 4.1. Uczenie się w miejscu pracy. Orientacja nastawiona na rozwój 4.2. Uczenie się w miejscu pracy przez organizację pracy 4.3. Korzyści z uczenia się w miejscu pracy zróżnicowanych zasobów pracy Część II. ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ Rozdział 5. Zarządzanie różnorodnością w organizacji a adaptacja społeczno-zawodowa pracowników 5.1. Znaczenie adaptacji do środowiska pracy w zarządzaniu personelem 5.2. Etapy rozwoju zawodowego w cyklu życia człowieka 5.3. Start zawodowy na etapie wczesnej kariery 5.4. Instrumenty wspierające adaptację społeczno-zawodową pracowników Rozdział 6. Zarządzenie pracownikami różnych pokoleń w polskich firmach 6.1. Istota zarządzania różnorodnością pokoleniową 6.2. Zespoły międzypokoleniowe 6.3. Zarządzanie międzypokoleniowe w obszarze rekrutacji i selekcji 6.4. Uwarunkowania dialogu międzypokoleniowego 6.5. Międzypokoleniowy transfer wiedzy 6.6. Różnicowanie motywatorów ze względu na przynależność pokoleniową Rozdział 7. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a zarządzanie różnorodnością pracowników 7.1. Idea społecznej odpowiedzialności biznesu 7.2. Społeczna odpowiedzialność biznesu wobec problemów grup defaworyzowanych 7.3. Wielokulturowość a zarządzanie zróżnicowanym zespołem pracowników 7.4. Strategia współpracy instytucjonalnej Rozdział 8. Zarządzanie w start-upie. Różnorodność kompetencyjna zespołu start-upu 8.1. Organizacja typu start-up. Zwinne zarządzanie 8.2. Zespoły tworzące start-up i ich różnorodność 8.3. Praktyki w działalności start-upów Rozdział 9. Kształtowanie zróżnicowanych zespołów pracowniczych 9.1. Kultura organizacyjna 9.2. Rola przełożonego w tworzeniu zróżnicowanych zespołów pracowniczych 9.3. Psychologiczne aspekty zarządzania różnorodnością pracowników 9.4. Inteligencja emocjonalna pracowników a zarządzanie różnorodnością; Zakończenie; Aneks - Karta Różnorodności; Spis tabel, rysunków, schematów; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedza we współczesnych organizacjach gospodarczych; 2. Systemy zarządzania informacją i wiedza w przedsiębiorstwie; 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstw opartych na wiedzy; 4. Wiedza jako podstawa zarządzania kapitałem intelektualnym i kulturą organizacyjną przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Elastyczność organizacji jako odpowiedź na turbulencje otoczenia, 2. Elastyczność celów i strategii, 3. Elastyczność struktur i zasobów, 4. Organizacja procesowa, 5. Organizacja wirtualna, 6. Organizacja fraktalna, 7. Organizacje sieciowe, 8. Organizacja ucząca się, 9. Wykorzystanie chaosu w zarządzaniu - organizacje w ruchu, 10. Powrót do koncepcji systemowych, 11. Kultura elastycznej organizacji, 12. Kierowanie ludźmi w zrelatywizowanym i dynamicznym świecie organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I: Społeczeństwo wiedzy - wyzwanie XXI wieku. 1. Zmiana społeczna - uwarunkowania i charakterystyka. 2. Społeczeństwo informacyjne - teraźniejszość i przyszłość. 3. Kapitał ludzki w zmieniającym się świecie. 4. Wiedza i jej znaczenie w uczącym się społeczeństwie. 5. Wiedza proceduralna i deklaratywna. 6. Funkcjonowanie edukacji - stan obecny i perspektywy. Miejsce edukacji dorosłych. Rozdział II: Wiedza a edukacja i organizacja, 1. Organizacja - stan obecny i perspektywy rozwoju. 2. Od zarządzania personelem do zarządzania zasobami ludzkimi, kapitałem ludzkim i wiedzą. 3. Organizacyjne uczenie się - wyjaśnienie zjawiska. 4. Ucząca się organizacja i organizacja tworząca wiedzę - wymagania wobec organizacji na miarę XXI wieku. 5. Edukacja dla gospodarki a gospodarka oparta na wiedzy - znaczenie zdobywania, przetwarzania i przekazywania wiedzy. Rozdział III: W stronę nowego wizerunku menedżera. 1. Ewolucja organizacji i zarządzania a ewolucja zadań menedżerów. 2. Charakterystyka menedżerów średniego i niższego szczebla w organizacjach uczących się i tworzących wiedzę. 4. Przygotowanie menedżerów do funkcjonowania w organizacjach nowej gospodarki. Rozdział IV: Metodologia badań. 1. Temat, przedmiot i cele badań. 2. Problemy i hipotezy badawcze oraz definiowane zmiennych. 3. Metody badawcze. 4. Dobór próby. 5. Charakterystyka grupy badawczej. 6. Weryfikacja hipotez badawczych. 7. Czynniki warunkujące aktywność edukacyjną menedżerów. 8. Ocena własnych kompetencji zawodowych. 9. Aktualny stan wiedzy menedżerów na temat gospodarki opartej na wiedzy i organizacji uczących się. 10. Rozwój zawodowy oraz plany edukacyjne studentów studiów MBA w Polsce. 11. Wnioski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historyczny rys waloryzacji pracy, Modele karier zawodowych w przedsiębiorstwach-propozycja badawcza, Współczesne funkcje zakładów pracy, Wyznaczniki i szanse bycia współczesnym pracownikiem, Zakład pracy jako organizacja ucząca się, Pedagogika pracy-kształtowanie przedsiębiorczości pracowników, Kilka refleksji o edukacji ustawicznej, Ambiwalentność doświadczenia zawodowego, Komunikowanie się w procesie pracy w kontekście wiedzy,umiejśtności i cech psychofizycznych pracowników, Kompetencje informacyjne w kształceniu zawodowym, Samowychowanie-formacja-kultura w procesie pracy ludzkiej, Pracownicy wobec współczesnych problemów aksjologicznych, Kultura pracy a poziom bezpieczeństwa pracowników, Konflikty międzyludzkie w zakładzie pracy i sposoby zapobiegania im, Doskonalenie zawodowe właścicieli i pracowników mikroprzedsiębiorstw, Kwalifikacje kluczowe w świetle oczekiwań mazurskich pracodawców, Kompetencje pracowników organizacji wirtualnych, Technologie e-learning w doskonaleniuzawodowym na odległość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Transformacja cyfrowa jako nowe wyzwanie dla organizacji i jej otoczenia; 2. Strategia jako kultura zarządzania – od strategii do działania; 3. Sukcesja i Kaizen. Przypadek firmy wielorodzinnej w firmie rodzinnej; 4. Wsparcie transformacji cyfrowej firm małych i średnich poprzez klastry i huby innowacji cyfrowych; 5. Rola Lean Management w strategicznym podejściu do zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Budowanie kultury Kaizen w firmie usługowej na przykładzie studium przypadku firmy PROFES; 7. Job crafting a Kaizen w procesie ciągłego doskonalenia; 8. Ewolucja wskaźnika pomiaru efektywności w obliczu transformacji Kaizen; 9. Transformacja Kaizen – jak zrobić to dobrze? 10. Budowanie kultury lean oraz Kaizen w firmie produkcyjnej na przykładzie studium przypadku Flextronics International Poland Sp. z o. o. w Tczewie; 11. KION League w działaniu; 12. Transformacja Lean w siedmiu krokach Model transformacji Lean/Kaizen – całościowe praktyczne podejście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Koncepcja badania. 1. Sformułowanie problemu badawczego. 2. Model badawczy i hipotezy. 3. Metoda badawcza. Część II: Wyniki badania empirycznego. 1. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę. 2. Orientacja przedsiębiorstw na wiedzę. 3. Poziom orientacji menedżerów a poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę. 4. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw. 5. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonoimczne. 6. Poziomy orientacji nenedżerów na wiedzę oraz poziomy orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w segmentach przedsiębiorstw a wyniki ekonomiczne. 7. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w wyróżnionych zakresach a wyniki ekonomiczne. 8. Struktura orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonomiczne. 9. Łączna orientacja menedżerów i przedsiębiorstw na wiedzę. Część III: Interpretacja wyników badania empirycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 173)
Część I: Organizacje w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. 1. Wprowadzenie do gospodarki opartej na wiedzy. 2. Organizacja ucząca się jako system oparty na wiedzy. 3. Inne wybrane modele organizacji opartej na wiedzy. Część II: Zarządzanie wiedzą w organizacji. 4. Podstawy zarządzania wiedzą. 5. Strategiczne zarządzanie wiedzą. 6. Generowanie wiedzy przez organizację. Część III: Kapitał intelektualny i ludzie organizacji opartych na wiedzy. 7. Istota, rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji. 8. Ludzie pracujący dla organizacji opartych na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W kierunku organizacji inteligentnych / Bogusz Mikuła. - Kraków : Antykwa, 2001. - 187,[3] s. : 31 rys., 17 tab. ; 20 cm.
(Elementy Nowoczesnego Zarządzania)
R.1 Charakterystyka współczesnych koncepcji zarządzania opartych na procesach organizacyjnego uczenia się: Zarys ewolucji zarządzania; Procesy organizacyjnego uczenia jako podstawa nowoczesnej organizacji. R.2 Wybrane koncepcje operacyjnego poziomu zarządzania Koncepcje realizacji funkcji personalnej; Zarządzanie kompetencjami; Zarządzanie talentami; Zarządzanie wiedzą; Zarządzanie innowacyjno-partycypacyjne. R.3 Metodyka wdrażania procesów organizacyjnego uczenia: Etapy wdrażania procesów organizacyjnego uczenia się; Wybrane metody wspomagające realizację procesów organizacyjnego uczenia się. R.4 Opis wybranych metod służących diagnozowaniu stanu organizacji: Diagnoza efektywności systemu motywacji; Technika określania potrzeb zastosowania treningu wrażliwości; Technika określania subiektywnych odczuć klimatu organizacyjnego; Technika określania poziomu autonomii zespołu. R.5 Opis wybranych metod wspomagających wdrażanie i realizację procesów organizacyjnego uczenia: Burza mózgów; Kaizen; Koła jakości; Benchmarking; Trening wrażliwości. R.6 Inne nowoczesne modele zarządzania przedsiębiorstwem: Organizacja fraktualna; Organizacja wirtualna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Modele przedsiębiorstwa przyszłości: Organizacja ucząca się; Organizacja inteligentna; Organizacja fraktalna; Organizacja wirtualna; Analiza porównawcza i wnioski. R.2 Rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji: Kapitał intelektualny i jego elementy składowe; Rozwój kapitału intelektualnego; Wartościowanie kapitału intelektualnego; Modele diagnozy kapitału intelektualnego organizacji. R.3 Generowanie wiedzy w organizacji: Istota wiedzy i zarządzanie wiedzą; Tworzenie i transfer wiedzy w organizacji; Transfer wiedzy między przedsiębiorstwami partnerskimi; Uwarunkowania poziomu efektywności zarządzania wiedzą. R.4 Metody wspomagające rozwój wiedzy w organizacji: Obrady i ich formy; Technologia otwartej przestrzeni; Grupy i zespoły wiedzy tzw.Group-Team-Ware; Grupy wspólnych interesów; Koncepcja "fermentacji drożdży"; Metoda wewnętrznego marketingu kadrowego; Kazein; Koła jakości; Quality Audit Meeting (QAM); Zespoły twórczego zaangażowania w jakości D.Petersena.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modele przedsiębiorstwa przyszłości, Rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji, Generowanie wiedzy w organizacji, Metody wspomagające rozwój wiedzy w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej