Negocjacje
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(90)
Forma i typ
Książki
(86)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje naukowe
(5)
Czasopisma
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(70)
dostępne
(63)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(64)
Czytelnia
(70)
Autor
Błaż Agata
(3)
Davis Martha
(3)
Fanning Patrick
(3)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
McKay Matthew
(3)
Rządca Robert A
(3)
Szapiro Ewa
(3)
Baran Beata
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Fisher Roger (1922-2012)
(2)
Holwek Jarosław
(2)
Ilich John
(2)
Jankowski Piotr
(2)
Kalisz Anna
(2)
Kamiński Jacek
(2)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(2)
Kwaśniak Aleksander
(2)
Mastenbroek Willem
(2)
Morek Rafał
(2)
Murphy John
(2)
Patton Bruce
(2)
Russill Richard
(2)
Steele Paul
(2)
Stępniewski Jan
(2)
Szapiro Tomasz
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Ury William
(2)
Winch Anna
(2)
Winch Sławomir
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Antolak-Szymanski Katarzyna
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Bajur Agnieszka
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Bryła Jolanta
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bures Ivan
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Błaut Robert
(1)
Casse Pierre
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Christopher Elizabeth M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Chęcińska Katarzyna
(1)
Ciesielski Mateusz
(1)
Cohen Herb
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dawson Roger
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dunin-Wąsowicz Maria
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fołomiow Aleksander Nikołajewicz
(1)
Fuchs Bolko
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Gieorgica Paweł J
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Gostyńska Dorota
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lektor
(1)
Gracz Leszek
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hadel Maciej
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Huras-Darkowska Agnieszka
(1)
Höffner Marta
(1)
Jabłoński M. Marian
(1)
Jakubik Mateusz
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Judge Timothy A
(1)
Juranek Alexander
(1)
Juranek Alexander Martin
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kendik Magdalena
(1)
Kennedy Gavin (1940- )
(1)
Kil Jan
(1)
Kondak Anna
(1)
Konieczny Jerzy
(1)
Kordel Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(58)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(90)
Język
polski
(90)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Negocjacje
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Jagielnica (Ukraina, obw. tarnopolski, rej. czortkowski ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szwecja
(1)
Ukraina
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Podręcznik
(5)
Czasopismo naukowe
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo prawnicze
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Psychologia
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
90 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Konflikt społeczny: 1. Konflikt społeczny - pierwsze przyblizenie, 2. Warunmki powstania konfliktu, 3. Dynamika konfliktu społecznego, 4. Funkcje konfliktu, 5. zakończenie konfliktu. Cz.II Negocjacje: 6. Sztuka rozwiązywania sporów, 7. Proces przednegocjacyjny, 8. Rokowania, 9. Elementy teorii negocjacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz I.: Elementy konfliktu: 1. Natura konfliktu; 2. Postrzeganie konfliktu; 3. Cele i interesy; 4. Władza. Struktura konfliktu; 5. Style i taktyki; Cz. II.: Interwencja: 6. Ocena konfliktów; 7. Moderowanie własnych konfliktów; 8. Negocjowanie wspólnych korzyści; 9. Interwencje osób trzecich; 10. Uzdrawianie złamanej gałęzi: przebaczenie i pojednanie; 11. Zapobieganie destruktywnemu konfliktowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mediacje : teoria i praktyka / red. nauk. Ewa Gmurzyńska, Rafał Morek. - Wyd. 2 rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska SA , 2014. - 490, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie; 2. Historyczna i międzynarodowa perspektywa mediacji; 3. Historia polubownego rozwiązywania sporów na ziemiach polskich. Zarys problematyki; 4. Konflikt; 5. Konflikty w organizacjach- organizacje w konfliktach; 6. Komunikacja interpersonalna; 7. Negocjacje; 8. Zasady mediacji; 9. Rodzaje mediacji; 10. Przygotowanie do mediacji w pięciu krokach; 11. Etapy mediacji; 12. Kwestie etyczne w mediacji; 13. Kwestie kulturowe w mediacji; 14. Mediator: role, umiejętności, osobowość; 15. Mediacja w sprawach cywilnych; 16. Mediacja w sprawach rodzinnych; 17. Mediacja w sprawach karnych; 18. Mediacja w sprawach nieletnich; 19. Mediacja jako metoda rozwiązywania indywidualnych i zbiorowych sporów pracy; 20. Mediacja w konfliktach społecznych; 21. Mediacja w prawie administracyjnym; 22. Mediacja w sprawach akademickich; 23. Mediacja a prawnicy; 24. Przyszłość alternatywnych metod rozwiązywania konfliktów: Online Dispute Resolution; 25. Omówienie filmu Kraken v. Kraken.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. OBLIGATORYJNOŚĆ MEDIACJI. PERSPEKTYWA INTERDYSCYPLINARNA: Rozdział 1. Komunikowanie i manifestowanie jako dwie strategie - mediacja i wojna kulturowa; Rozdział 2. Mediacje rodzinne obligatoryjne z perspektywy stron konfliktu - oczekiwania i kontrowersje; Rozdział 3. Obowiązkowe mediacje w przestrzennych procedurach planistycznych i w konfliktach przestrzennych; Rozdział 4. Mediacje obligatoryjne a gotowość stron do współdziałania w mediacji. Perspektywa psychologiczna. Część II. OBLIGATORYJNE MEDIACJE W POLSCE. PERSPEKTYWA PRAWNA: Rozdział 1. Wyzwania stawiane pełnomocnikom w reprezentowaniu klientów w mediacji obligatoryjnej; Rozdział 2. Obligatoryjność działań sądu w zakresie upowszechniania mediacji w sprawach cywilnych; Rozdział 3. Mediacja jako obligatoryjny etap procedury ogłoszenia strajku; Rozdział 4. Mediacje w odpowiedzialności zawodowej lekarzy. Analiza i propozycje zmian w kierunku obligatoryjności; Rozdział 5. Obligatoryjne postępowanie mediacyjne przed sądem rodzinnym i nieletnich. CzęŚĆ III. OBLIGATORYJNE MEDIACJE NA PRZYKłADZIE WYBRANYCH KRAJÓW: Rozdział 1. Mediacje obowiązkowe a prawo do sądu w Stanach Zjednoczonych: standardy wprowadzania ograniczeń co do postępowań mediacyjnych i implikacje dla Unii Europejskiej; Rozdział 2. Aktualny stan prawny w zakresie mediacji obowiązkowych we Włoszech; Rozdział 3. System rokowań zbiorowych w Finlandii i rola mediacji obowiązkowych; Rozdział 4. Obligatoryjne mediacje w Rumunii; Mediacje obligatoryjne - wnioski z analiz prawnych, interdyscyplinarnych oraz międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna, 2. Kultura przedsiębiorstwa - uwarunkowania jednostkowe i organizacyjne, 3. Warunki pracy - struktura i zagrozenia, 4. Menedżerowie, 5. Przywództwo, 6. Dezycje i ich psychospołeczne uwarunkowania, 7. Komunikacja w organizacji, 8. Negocjowanie, 9. Problemy motywacji w organizacji, 10. Proces kontroli w organizacji, 11. Zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Profesjonalizm sprzedawcy jako podstawa negocjacji; sztuka negocjowania; Negocjacje specyficzne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja jako podstawa udanych negocjacji, Znaczenie komunikacji niewerbalnej w negocjacjach, Kanały komunikacyjne wykorzystane w negocjacjach, Fazy negocjacji, Miejsce i czas prowadzenie negocjacji, Style i koszty negocjacji, Taktyki i techniki negocjacyjne, Sytuacje konfliktowe w negocjacjach, Wybrane aspekty negocjacji międzynarodowych, Charakterystyka dobrego negocjatora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Racjonalność w negocjacjach, 2. Strategie negocjacyjne, 3. Perswazja, 4. Techniki sprzedaży, 5. Kulturowa perspektywa analizy negocjacji - wyniki badań, 6. Techniki perswazyjne - wyniki badań, 7. Mity negocjacji, 8. Negocjacje z perspektywy kultury organizacyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
Słowo wstępne; Wprowadzenie; Czym są negocjacje; Cztery etapy negocjacji; Etap pierwszy: przygotowanie; Etap drugi: prowadzenie dyskusji; Etap trzeci: składanie propozycji; Etap czwarty: zawieranie transakcji; Porozumienie; Style negocjacji; Znaczenie sztuczek manipulacyjnych; Negocjowanie trudnych sporów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Wprowadzenie do negocjacji 1.1. Istota negocjacji – definicje, rodzaje, zasady 1.2. Cechy i umiejętności negocjatora oraz typy negocjatorów 1.3. Style negocjacyjne 1.4. Konflikt w negocjacjach 1.5. Postawa asertywna w procesie negocjacji 2. Fazy procesu negocjacji 2.1. Proces negocjacji i jego fazy 2.2. Faza przygotowania do negocjacji 2.3. Faza otwarcia negocjacji 2.4. Faza negocjacji właściwych 2.5. Faza zamknięcia i sytuacja ponegocjacyjna 3. Techniki negocjacyjne 3.1. Istota technik negocjacyjnych 3.2. Techniki otwarcia negocjacji 3.3. Techniki właściwej części negocjacji 3.4. Techniki zamknięcia negocjacji 3.5. Podsumowanie technik negocjacji 4. Komunikacja w negocjacjach 4.1. Istota komunikacji 4.2. Kanały komunikacji 4.3. Modele i elementy procesu komunikacji 4.4. Czynniki oddziaływania na proces komunikacji w negocjacjach 4.5. Efektywność procesu komunikacji 5. Komunikacja werbalna 5.1. Istota komunikacji werbalnej 5.2. Zadawanie pytań 5.3. Argumentacja i perswazja 5.4. Rozmowa telefoniczna 6. Umiejętność słuchania w komunikacji i negocjacjach 6.1. Negocjacje jako rodzaj komunikacji międzyludzkiej 6.2. Typy procesu słuchania 6.3. Etapy procesu słuchania 6.4. Korzyści z aktywnego słuchania w negocjacjach 6.5. Bariery utrudniające proces słuchania 6.6. Techniki usprawniające proces słuchania 7. Komunikacja niewerbalna 7.1. Definicja, funkcje, znaczenie komunikacji niewerbalnej 7.2. Kanały i elementy ekspresji niewerbalnej 7.3. Mimika oraz kontakt wzrokowy 7.4. Gestyka 7.5. Postawa ciała 7.6. Prosemika (dystans względem innych) 8. Komunikacja międzykulturowa w negocjacjach międzynarodowych (Izabela Ostrowska) 8.1. Znaczenie odmienności kulturowych w negocjacjach 8.2. Podział kultur biznesowych na świecie 8.2.1. Kultury propartnerskie i protransakcyjne – podejście do prowadzenia rozmów biznesowych 8.2.2. Podejście do ceremoniału i hierarchii 8.2.3. Kultury monochroniczne i polichroniczne – podejście do czasu i jego planowania 8.2.4. Kultury ekspresyjne lub powściągliwe – podejście do procesu komunikacji 8.3. Europejska kultura biznesowa 8.3.1. Niemieccy negocjatorzy 8.3.2. Brytyjscy negocjatorzy 8.3.3. Francuscy negocjatorzy 8.3.4. Włoscy negocjatorzy 8.3.5. Hiszpańscy negocjatorzy 8.3.6. Szwedzcy negocjatorzy 8.3.7. Szwajcarscy negocjatorzy 8.3.8. Polska kultura biznesowa 8.4. Wschodnia kultura biznesowa 8.5. Amerykańska kultura biznesowa 8.6. Dalekowschodnia kultura biznesowa 8.7. Arabska kultura biznesowa 9. Elementy savoir-vivre’u w negocjacjach 9.1. Savoir-vivre na co dzień 9.2. Wizytówki 9.3. Ubiór 10. Komunikacja elektroniczna 10.1. Istota komunikacji elektronicznej 10.2. Komunikacja przez e-mail 10.3. Komunikacja przez Web 2.0 i kanały mediów społecznościowych 10.4. Komunikacja przez urządzenia mobilne 10.5. Komunikacja przez własną stronę internetową; Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zasady komunikacji interpersonalnej, 2. Reguły wywierania wpływu społecznego oraz zasady autoprezentacji, 3. Konflikty interpersonalne, 4. Negocjacje, 5. Mediacje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje i mediacje w sferze publicznej / Magdalena Tabernacka - Wyd. 2. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2018. - 409, [5] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
Zawiera: Wykaz skrótów. Wstęp. Rozdział pierwszy. Istota negocjacji i mediacji w sferze publicznej. I. Negocjacje. 1. Pojęcie negocjacji. 2. Przedmiot negocjacji. 3. Formy i charakter prowadzenia negocjacji w sferze publicznej. A. Negocjacje dwustronne, wielostronne i wielo-dwustronne. B. Negocjacje o charakterze formalnym i nieformalnym. C. Negocjacje jawne, niejawne i tajne. 4. Etapy procesu negocjacji. A. Faza przedwstępna. B. Faza wstępna negocjacji. C. Faza właściwych rozmów. D. Faza sporządzania dokumentów końcowych. E. Faza akceptacji (faza ratyfikacyjna i publikacyjna). II. Mediacje. 1. Pojęcie i mechanizm mediacji. 2. Rodzaje mediacji i ich zastosowanie. A. Mediacyjny pluralizm form i zastosowania. B. Mediacje bezpośrednie i niebezpośrednie. C. Mediacje online. D. Komediacje. E. Mediacje obowiązkowe. F. Mediacje rówieśnicze. 3. Rola mediatora w procesie mediacji. A. Rola mediatora a idea mediacji. B. Nawiązanie kontaktu pomiędzy stronami mediacji. C. Umożliwianie prowadzenia mediacji i jej moderowanie. D. Pośredniczenie w rozmowach pomiędzy stronami mediacji. E. Przyjmowanie stanowisk stron mediacji. F. Doradzanie stronom mediacji możliwych rozwiązań. G. Udzielanie fachowych wyjaśnień co do znaczenia okoliczności faktycznych i prawnych. H. Mediator jako osoba pomagająca stronom mediacji sformułować tekst porozumienia. 4. Celowość, zakres, forma i czas przeprowadzenia mediacji. 5. Koszty mediacji. III. Regulacja prawna negocjacji i mediacji w sferze publicznej. 1. Zakres regulacji prawnej. 2. Regulacja kompetencji do podejmowania czynności w negocjacjach i mediacjach w sferze publicznej. 3. Regulacja prawna procedur i zakresu czynności. IV. Struktury administracji publicznej i podmioty w procesie negocjacji i mediacji w sferze publicznej. 1. Mediacje i negocjacje a struktury administracji publicznej. 2. Podmioty uczestniczące w negocjacjach i mediacjach w sferze publicznej. A. Strony negocjacji i ich przedstawiciele. B. Zespoły negocjacyjne. C. Podmioty infrastrukturowe. D. Fachowcy w negocjacjach. 3. Podmioty uczestniczące w mediacjach. A. Strony mediacji. B. Mediator. 4. Podmioty wspierające przebieg mediacji. 5. Instytucje mediacyjne. V. Formy i metody działania administracji stosowane w negocjacjach i mediacjach. Literatura i materiały wykorzystane w rozdziale. Rozdział drugi. Zakres przedmiotowy negocjacji w sferze publicznej. I. Negocjacje prowadzące do zawierania umów publicznoprawnych. 1. Charakter negocjacji prowadzących do zawarcia umowy publicznoprawnej. 2. Negocjowanie umów publicznoprawnych zawieranych przez jednostki samorządu terytorialnego. A. Negocjacje w celu utworzenia stowarzyszeń jednostek samorządu terytorialnego. B. Negocjacje w celu utworzenia związków międzygminnych i związków powiatów. C. Negocjacje w celu utworzenia porozumień jednostek samorządu terytorialnego. 3. Negocjowanie kontraktów wojewódzkich. II. Negocjacje w ramach stosunków cywilnoprawnych zawieranych przez podmioty w sferze publicznej. 1. Negocjacje przy zawieraniu i realizacji umów cywilnoprawnych. 2. Negocjacje w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego. III. Negocjacje w strukturach administracji publicznej. 1. Negocjacje w organach kolegialnych administracji publicznej. 2. Negocjacje w organach wspólnych. 3. Negocjacje prowadzące do powierzenia funkcji albo obsadzenia stanowiska. IV. Negocjacje w stosunkach z obywatelami i adresatami działań administracji. 1. Negocjacje w ramach postępowania wnioskowego w trybie działu VIII k.p.a. i w przedprocesowym stadium wyjaśniania sprawy. 2. Negocjacje lobbingowe i lobbing w negocjacjach. 3. Negocjacje obywatelskie i społeczne. V. Negocjacje policyjne i kryzysowe. VI. Negocjacje międzynarodowe. 1. Zakres negocjacji międzynarodowych. 2. Negocjacje międzynarodowe jako forma rozwiązywania sporów. 3. Negocjacje międzynarodowe służące podjęciu współpracy. VII. Negocjacje akcesyjne. Literatura wykorzystana w rozdziale. Rozdział trzeci. Zakres przedmiotowy działań mediacyjnych w sferze publicznej. I. Mediacje w postępowaniu administracyjnym i przed organem administracji. 1. Konsensualność i niearbitralność działań polubownych organów administracji publicznej. 2. Mediacje w postępowaniu administracyjnym. A. Podstawa prawna. B. Zakres i charakter spraw kierowanych do mediacji. C. Mediator w postępowaniu administracyjnym. D. Procedura postępowania. E. Skutki mediacji. F. Koszt mediacji. 3. Działania mediacyjne organu prowadzące do zawarcia ugody administracyjnej. A. Podstawa prawna. B. Znaczenie instytucji. C. Procedura postępowania. D. Środki odwoławcze i środki prawne. E. Skutki zawarcia ugody administracyjnej. 4. Mediacje prowadzone przy zawieraniu ugód regulowanych przepisami prawa materialnego. A. Mediacje dotyczące korzystania z obiektów i urządzeń użyteczności publicznej. B. Mediacje w prawie łowieckim. C. Mediacje prowadzące do zawarcia ugody w postępowaniu w przedmiocie rozgraniczenia nieruchomości. D. Mediacje prowadzone w celu zawarcia ugody regulowanej prawem wodnym. II. Mediacje przed sądem administracyjnym. 1. Podstawa prawna. 2. Znaczenie instytucji. 3. Procedura postępowania. 4. Zasady prowadzenia postępowania mediacyjnego przed sądem administracyjnym. 5. Środki odwoławcze. 6. Koszt mediacji. III. Mediacje w postępowaniu cywilnym, w którym uczestniczą podmioty o statusie publicznoprawnym. 1. Podstawa prawna. 2. Znaczenie instytucji. 3. Procedura postępowania. 4. Wymogi ustawowe dotyczące mediatora. 5. Skutki mediacji. IV. Mediacje w świetle prawa karnego i procedury karnej. 1. Sprawiedliwość naprawcza i jej instytucje w Polsce. 2. Mediacje pomiędzy sprawcą a pokrzywdzonym w postępowaniu przygotowawczym i przed sądem. A. Podstawa prawna. B. Znaczenie instytucji. C. Zasady odnoszące się do mediacji w postępowaniu karnym. D. Wymogi prawne dotyczące mediatora. E. Procedura postępowania mediacyjnego. F. Miejsce prowadzenia mediacji. 3. Mediacje w postępowaniu w sprawach nieletnich. 4. Mediacje po wyroku. V. Mediacje międzynarodowe. 1. Mediacje wśród form rozwiązywania sporów międzynarodowych. 2. Przykłady uregulowań i instytucji mediacji w stosunkach międzynarodowych. A. Postanowienia ramowej konwencji Światowej Organizacji Zdrowia o ograniczeniu użycia tytoniu. B. Mediacje prowadzone w ramach Światowej Organizacji Handlu. Literatura wykorzystana w rozdziale. Rozdział czwarty. Emocje w negocjacjach i mediacjach. I. Emocje, ich ekspresja i percepcja. 1. Rodzaje emocji. 2. Percepcja emocji. 3. Ekspresja emocji. 4. Ekspresja i percepcja emocji a kultura. II. Źródła emocji. 1. Procesy fizjologiczne jako źródła emocji. 2. Zachowanie jako źródło emocji. 3. Procesy poznawcze jako źródło emocji. III. Emocje kontrolujące w negocjacjach i mediacjach. 1. Znaczenie emocji dla działania. 2. Lęk. 3. Poczucie winy i wstydu. 4. Zakłopotanie. 5. Radość. IV. Wywoływanie konformizmu dzięki emocjom. Techniki wpływu społecznego wykorzystujące wpływ emocji na ludzkie działanie. 1. Siła wybaczenia. 2. Technika nadstawiania drugiego policzka. 3. Indukowanie poczucia winy. A. Technika niekomunikowania wprost. B. Groźba zerwania emocjonalnej lub trwałej więzi. 4. Huśtawka emocjonalna. 5. Wykorzystywanie siły empatii. Literatura wykorzystana w rozdziale. Rozdział piąty. Komunikacja w procesie negocjacji i mediacji w sferze publicznej. I. Komunikacja – niezbędny element negocjacji i mediacji. 1. Komunikacja społeczna. 2. Komunikowanie interpersonalne w mediacjach i negocjacjach. A. Środowisko komunikacyjne. B. Strategie komunikacyjne. C. Lęk komunikacyjny. 3. Komunikowanie masowe. II. Komunikacja werbalna w negocjacjach i mediacjach. 1. Znaczenie języka. A. Język jako podstawowy czynnik umożliwiający komunikację. B. Język jako społeczna cecha wyróżniająca i określająca status społeczny. C. Język jako cecha określająca wiarygodność. D. Język jako narzędzie autoprezentacyjne. 2. Zjawiska z zakresu komunikacji werbalnej mające znaczenie w komunikowaniu w procesie negocjacji i mediacji. A. Teoria dostosowania mowy. B. Zjawisko językowej inklinacji międzygrupowej. C. Zjawisko języka poprawnego politycznie w negocjacjach i mediacjach w sferze publicznej. D. Etykietowanie. 3. Rozumienie znaczenia wypowiedzi. A. Język prawny i prawniczy. B. Praktyka rozumienia znaczenia słów i wypowiedzi. 4. Międzykulturowe trudności w komunikacji werbalnej. III. Komunikacja niewerbalna w negocjacjach i mediacjach. 1. Znaczenie komunikacji niewerbalnej. 2. Elementy i kanały komunikacji niewerbalnej. A. Równoczesność komunikowania. B. Elementy behawioralne komunikacji w negocjacjach i mediacjach w sferze publicznej. C. Elementy pozabehawioralne w negocjacjach i mediacjach. 3. Funkcje komunikacji niewerbalnej w negocjacjach i mediacjach w sferze publicznej. A. Regulowanie interakcji. B. Wpływ na komunikację werbalną. 4. Problem spójności sygnałów. 5. Błędy w interpretacji w komunikacji niewerbalnej. Literatura wykorzystana w rozdziale. Rozdział szósty. Kulturowe, psychologiczne i społeczne uwarunkowania procesu mediacji i negocjacji w sferze publicznej. I. Prawda, nieprawda i kłamstwo w negocjacjach i mediacjach w sferze publicznej. 1. Prawda jako wartość. 2. Paradygmaty i aksjomaty. 3. Prawda, fałsz i kłamstwo. 4. Naukowe koncepcje prawdy. A. Prawda według Arystotelesa. B. Prawda kontekstowa. C. Teoria koherencyjna prawdy. D. Pragmatyczna teoria prawdy. E. Teoria konsensualna prawdy. 5. Kłamstwo w negocjacjach i mediacjach w sferze publicznej. A. Rodzaje kłamstw i znaczenie kłamstwa. B. O „wykrywaniu” kłamstwa. 6. Prawda jako przedmiot regulacji prawnej w sferze publicznej. 7. Technika uświadamiania hipokryzji. II. Mediacje i negocjacje a kultura. 1. Percepcja zdarzeń, faktów i postaw warunkowana kulturowo. A. Zjawisko etnocentryzmu. B. Wpływ kultury na percepcję postaw i zachowań społecznych. 2. Kultura jako czynnik warunkujący zachowanie jednostki w odniesieniu do negocjacji i mediacji w sferze publicznej. A. Kulturowo-biologiczna determinacja ludzkiego zachowania. B. Kultura a stosunki międzyludzkie. C. Kultura a rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji. D. Argumentacja i porozumienie a kultura. 3. Wpływ kultury systemu administracji publicznej na negocjacje i mediacje. III. Stereotypy a negocjacje i mediacje. 1. Pojęcie stereotypu i źródła stereotypów. 2. Wpływ stereotypów na ocenianie. A. Uprzedzenia. B. Dyskryminacja. IV. Mediacje i negocjacje a środowisko społeczne. 1. Mediacje i negocjacje a uwarunkowania socjologiczne. 2. Mediacje i negocjacje a uwarunkowania środowiska społecznego. V. Mediacje i negocjacje a osobowość i umiejętności mediatora oraz uczestników negocjacji. 1. Uwarunkowania wpływu osobowości uczestników negocjacji i mediacji na ich przebieg. 2. Cechy i umiejętności uczestników negocjacji i mediatora mogące zwiększyć sukces prowadzonych rozmów. A. Wysoka samoocena i poczucie dużej skuteczności własnej. B. Cierpliwość, wytrwałość. C. Umiejętność koncentracji na przedmiocie rozmów. D. Umiejętność panowania nad emocjami. E. Dociekliwość. F. Niska skłonność do autorytaryzmu. VI. Mediacje i negocjacje a płeć ich uczestników. 1. Biologiczne i kulturowe różnice między płciami. 2. Warunkowane płcią społeczne reakcje i umiejętności a negocjacje i mediacje. A. Aprobata i konflikt. B. Empatia. C. Pamięć emocjonalna i percepcja sygnałów emocjonalnych. D. Gniew. VII. Autoprezentacja w mediacjach i negocjacjach w sferze publicznej. 1. Psychologiczne i społeczne uwarunkowania autoprezentacji w negocjacjach i mediacjach w sferze publicznej. 2. Błędy w postrzeganiu innych, które mogą wpływać negatywnie na przebieg i wynik negocjacji i mediacji w sferze publicznej. A. Podstawowy błąd atrybucji. B. Błąd aureoli. 3. Strategie autoprezentacyjne w negocjacjach i mediacjach. A. Strategie usprawiedliwiające możliwą porażkę. B. Autoprezentacja wybiórcza i wymijająca. 4. Zasady autoprezentacji warunkowane protokołem dyplomatycznym. A. Formalizacja zasad. B. Zasady odnoszące się do ubioru. C. Zasady określające wzajemne kontakty. VIII. Mediacje i negocjacje a opinia publiczna. Literatura wykorzystana w rozdziale. Rozdział siódmy. Techniki wpływu społecznego i taktyki wykorzystywane w mediacjach i negocjacjach w sferze publicznej. I. Kontakt bezpośredni i inne rodzaje kontaktu w mediacjach i negocjacjach. 1. Rodzaje kontaktu w negocjacjach i mediacjach. 2. Bezpośredniość kontaktu a efektywność komunikacji. i wywoływanie uległości w mediacjach i negocjacjach w sferze publicznej. II. Techniki odwołujące się do mechanizmów autoprezentacyjnych i egotystycznych w negocjacjach i mediacjach w sferze publicznej. 1. Technika personalnego zwracania się do partnera rozmów w trakcie publicznych negocjacji lub mediacji. 2. Technika wykorzystywania incydentalnego podobieństwa. 3. Technika świadka interakcji. 4. Prawienie komplementów. III. Taktyki związane z wywieraniem presji. 1. Presja w negocjacjach i mediacjach w sferze publicznej. 2. Taktyka milczenia. 3. Argument zastosowania środków ochrony prawnej w negocjacjach i mediacjach. 4. Wywieranie presji przy użyciu groźby przemocy w mediacjach i negocjacjach w sferze publicznej. A. Przemoc jako argument i przedmiot rozmów w negocjacjach i mediacjach w sferze publicznej. B. Regulacja prawna skutków zagrożenia przemocą w kontaktach międzyludzkich jako czynnik mający związek z negocjacjami i mediacjami w sferze publicznej. C. Regulacja prawna problemu zagrożenia wojną i interwencją zbrojną. 5. Taktyka presji faktów. 6. Wykorzystanie presji czasu. 7. Taktyka faktów dokonanych. IV. Sekwencyjne techniki wpływu społecznego. 1. Zasady wywierania wpływu społecznego przy zastosowaniu technik sekwencyjnych. 2. Technika stopy w drzwiach. 3. Technika drzwi zatrzaśniętych przed nosem (drzwiami w twarz). 4. Technika niskiej piłki. 5. Taktyka dobrego i złego / dobrego i złego policjanta. V. Taktyki negocjacyjne ułatwiające targowanie się w negocjacjach w sferze publicznej. 1. Technika wygórowanych żądań. 2. Taktyka wyższej instancji. 3. Sugerowanie potrzeby wzajemności. 4. Niestanowcza odmowa na wstępie. VI. Wykorzystywanie przekonującego działania autorytetu. 1. Co i kto może wystąpić w roli autorytetu w negocjacjach i mediacjach. 2. Znaczenie autorytetu. 3. Techniki kreowania i uświadamiania autorytetu. VII. Bodźce odbierane bez bezpośredniego udziału świadomości i manipulowanie zapachem w negocjacjach i mediacjach. 1. Wykorzystanie bodźców podprogowych i innych bodźców odbieranych bez bezpośredniego udziału świadomości w negocjacjach i mediacjach. A. Mechanizm oddziaływania. B. Mimowolne zapamiętywanie. C. Wpływ na preferencje i sądy interpersonalne. D. Możliwe obszary zastosowań w negocjacjach i mediacjach w sferze publicznej. 2. Wykorzystanie efektów wywieranych przez zapach w negocjacjach i mediacjach w sferze publicznej. A. Zjawisko zapachu. B. Zapach a wywieranie wpływu społecznego. Literatura wykorzystana w rozdziale. Rozdział ósmy. Trudności i niebezpieczeństwa w negocjacjach i mediacjach i sposoby przeciwdziałania im. I. Zjawiska socjologiczne i psychologiczne mogące być zagrożeniem dla sprawnego przebiegu negocjacji lub mediacji. 1. Syndrom myślenia grupowego. A. Opis zjawiska. B. Symptomy myślenia grupowego. 2. Konflikty w trakcie negocjacji i mediacji. A. Konflikty strukturalne. B. Konflikty interpersonalne. C. Konflikty interesów. D. Konflikty wartości. II. Trudności związane ze stanem, w którym znajdują się strony mediacji. 1. Czy stan stron może być przeszkodą do podjęcia mediacji? 2. Zespół stresu pourazowego. 3. Wiktymizacja i wiktymizacja wtórna. III. Obrona przed presją i zachowaniami ofensywnymi w negocjacjach i mediacjach. 1. Celowość obrony. 2. Sprawdzanie realności groźby. 3. Gra na zwłokę. 4. Taktyki negocjacyjne i techniki wpływu społecznego, które mogą być stosowane w warunkach presji. A. Taktyka salami, taktyka małych kroków. B. Taktyka tysiąca pretekstów (wyjątków). C. Technika zdartej płyty. D. Technika przedefiniowania sytuacji. 5. Wybrane sposoby odpierania zachowań ofensywnych. A. Zachowania ofensywne w negocjacjach i mediacjach. B. Pytania ofensywne i reakcja na nie. IV. Przeciwdziałanie zaburzeniom płynności toku rozmów i ryzyku zerwania rozmów w negocjacjach i mediacjach w sferze publicznej. 1. Identyfikacja zagrożeń dla trwania i płynności negocjacji. 2. Strategie pozwalające być przygotowanym na najgorsze. A. Określenie zakresu rozmów. B. Plan B, C, D. C. Ustalenie scenariusza rozmów. 3. Strategie pokonywania trudności. A. Zmiana lub modyfikacja stylu prowadzenia rozmów. B. Mediacje w negocjacjach. C. Zmiana składu zespołów uczestników rozmów. D. Zmiana scenariusza rozmów. E. Metoda maratonu. F. Metoda konfesjonału. Literatura wykorzystana w rozdziale. Rozdział dziewiąty. Sporządzanie dokumentów podczas negocjacji i mediacji w sferze publicznej. I. Zasada pisemności w negocjacjach i mediacjach w sferze publicznej. 1. Zasada pisemności jako wymóg prawny. A. Zakres regulacji prawnej. B. Wzorce porozumień określone w Europejskiej konwencji ramowej o współpracy transgranicznej między wspólnotami i władzami terytorialnymi. C. Zachowanie formy pisemnej w mediacjach. 2. Zasada pisemności jako wymóg rozsądku. A. Utrwalanie przebiegu rozmów. B. Przedstawianie ofert. II. Dokumenty sporządzane podczas negocjacji i mediacji. 1. Dokumenty do własnego użytku stron. 2. Pisemne ustalenia wstępne. A. Wstępne ustalenia. B. Scenariusz negocjacji i terminarz mediacji. 3. Protokoły i stenogramy. 4. Listy intencyjne. 5. Rezolucje, umowy i ugody. A. Ogólne zasady sporządzania dokumentów końcowych. 6. Zatwierdzenie i ratyfikacja. Literatura wykorzystana w rozdziale. Rozdział dziesiąty. Komfort pracy negocjatora i mediatora. I. Ryzyko zawodowe negocjatora i mediatora działającego w sferze publicznej. 1. W imieniu państwa i władz publicznych. 2. Sytuacja negocjatora. 3. Sytuacja mediatora. II. Zagrożenia funkcjonowania zawodowego negocjatora i mediatora. 1. Wyczerpanie współczuciem, traumatyzacja pośrednia i przeciwprzeniesienie. 2. Syndrom wypalenia zawodowego. III. Remedia na trudności i zagrożenia w obszarze funkcjonowania zawodowego negocjatora i mediatora. 1. Dopasowanie. 2. Diagnoza. 3. Superwizja. 4. Czas pracy. 5. Systemy społecznego wsparcia. 6. Przyjazny klimat. 7. Nie tylko praca. Literatura wykorzystana w rozdziale. Zbiór materiałów dydaktycznych. Wykaz literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. System negocjacji międzynarodowych 2. Kategoria negocjacji w stosunkach międzynarodowych 3. Negocjacje jako przedmiot badań 4. Procesualny model negocjacji 5. Faza rozpoznawcza (diagnostyczna) negocjacji 6. Faza prenegocjacyjna 7. Faza negocjacji właściwych 8. Finalizowanie negocjacji 9. Faza postnegocjacyjna 10. Międzynarodowe mediacje, aspekt teoretyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje międzynarodowe / Magdalena Kendik. - Warszawa : Difin, 2009. - 174, [2] s. : tab. ; 22 cm.
1. Czym negocjacje międzynarodowe różnią się od negocjacji w swoim kraju?; 2. Negocjacje po amerykańsku; 3. Azjatyckie ceremonie; 4. Czy dystans psychologiczny jest tak samo duży jak geograficzny? Australia i Ocenia; 5. Hiszpania i Portugalia kontra Ameryka Łacińska. Czy wielkie odkrycia geograficzne miały wpływ na odkrywanie kart w biznesie?; 6. Eleganccy negocjatorzy; 7. Arabski bazar; 8. Tak blisko, a tak daleko- polskie sąsiedztwo; 9. Włosi- oryginalna kultura?; Polacy- jakimi negocjatorami jesteśmy?; 11. Mentalność narodowa, a cechy indywidualne negocjatorów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot, cele i rodzaje negocjacji, 2. negocjator - cechy, kompetencje, zachowanie, 3. Konflikty i sposoby osiągania porozumienia, 4. Przebieg procesu negocjacyjnego, 5. Rola psychologii społecznej w kształtowaniu zachowań negocjacyjnych - wybrane problemy, 6. Style, strategie i taktyki w rozmowach negocjacyjnych, 7. Negocjacje w polskich przedsiębiorstwach w świetle wyników badań własnych, 8. Negocjacje z partnerami zagranicznymi - wybrane przykłady, 9. Komunikacja niewerbalna w negocjacjach, 10. Etyka w negocjacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zagadnienia teorii negocjacji: 1.1.Konflikt. 1.2.Wzajemna zależność i cechy relacji łączącej strony negocjacji. 1.3. Pojęcie negocjacji. 1.4.Perspektywy teoretyczne wykorzystywane w opisie negocjacji. 1.5.Kontrowersje związane z oceną wyniku negocjacji. 2.Negocjacje w biznesie i marketingu: 2.1.Negocjacje w biznesie jako przedmiot zainteresowania nauk ekonomicznych. 2.2.Działalność marketingowa przedsiębiorstwa. 2.3.Negocjacje w związku z realizacją zadań marketingowych prowadzone w przedsiębiorstwie. 2.4.Negocjacje na rynku. 3.Wykorzystanie negocjacji w rozwiązywaniu konfliktów powstałych w zwiażku z działalnością jednostki marketingu w przedsięiorstwie: 3.1.Przyczyny konfliktów marketingu z innymi działami przedsiębiorstwa. 3.2.Przeciwdziałanie konfliktom. 3.3.Metody rozwiązywania konfliktów pomiędzy marketingiem a innymi działami przedsiebiorstwa. 3.4.Warunki skuteczności negocjacji jako metody rozwiązywania konfliktów powstałych w związku z działalnością jednostki marketingu w przedsiębiorstwie. 3.5.Analiza możliwości wykorzystania negocjacji w rozwiązywaniu konfliktów związanych z działalnością jednostki marketingu w świetle własnych badań empirycznych. 4.Negocjacje w zakupach zaopatrzeniowych: 4.1.Podstawowe pojęcia dotyczące zakupów zaopatrzeniowych. 4.2.Znaczenie i orgaznizacja funkcji zakupów w badanych przedsiębiorstwach. 4.3.Strategie zakupu i ich rodzaje. 4.4.Czynniki warunkujące wybór strategii zakupu. 4.5.Sposób kształtowania relacji z dostawcami a poziom innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. 4.6.Strategie zakupów stosowane przez badane przedsiebiorstwa. 4.7.Konsekwencje wyboru strategii zakupu. 4.8.Negocjacje w zakupach zaopatrzeniowych w świetle badań własnych. 5.Negocjacje w kanałach marketingowych: 5.1.Przesłanki wykorzystania kanałów marketingowych. 5.2.Negocjacje jako przepływ w kanale marketingowym. 5.3.Przesłanki wykorzystania negocjacji w koordynacji kanłu marketingowego. 5.4.Sposoby przeciwdziałąnia ryzyku relacji w kanale marketingowym. 5.5. Koordynacyjna rola negocjacji. 5.6.Znaczenie siły przetargowej na wyniki negocjacji w kanale marketingowym - badania własne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Negocjacje - dominujący paradygmat; R.2 Negocjacje - wymiana i komunikacja; R.3 Negocjująca organizacja - postrzeganie sytuacji i działanie; R.4 Negocjująca organizacja - poza postrzeganiem; R.5 Negocjacje w warunkach gospodarki cyfrowej - kontynuacja i zmiana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologiczne aspekty zadłużenia, 2. Czynniki zachęcające dłużników do uników i pułapki czyhające na wierzyciela, 3. Skłonności do wpadania w długi a typ osobowości, 4. Co zrobić z dłużnikiem? - zasady działania wierzyciela (windykatora), 5. Procedura windykacyjna, 6. Gry i wymówki dłużników, 7. Sankcje, 8. Rola informacji w windykacji należności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Tak, możesz. 1. Czym są negocjacje? 2. Prawie wszystko podlega negocjacji. 3. Zmoczenie stóp. Część II: Trzy podstawowe zmienne. 4. Władza. 5. Czas. 6. Informacja. Część III: Style negocjacji. 7. Wygrana za wszelką cenę - styl radziecki. 8. Negocjacje, w wyniku których obie strony zyskują. 9. Więcej na temat techniki wygrany-wygrany. Część IV: Negocjowanie czegokolwiek, gdziekolwiek. 10. Negocjowanie telefoniczne i pisanie notatek. 11. Przejdź o jeden poziom w górę. 12. Nadawanie sytuacjom osobistego charakteru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Cz.I Geneza i struktura; Cz.II Model negocjacji: Negocjowanie - orientacja; Osiąganie istotnych wyników; Wpływanie na równowagę sił; Tworzenie konstruktywnego klimatu; Osiąganie elastyczności w postępowaniu; wywieranie wpływu na mocodawców; Negocjowanie skuteczne - wnioski; Cz.III Nietypowe sytuacje i problemy: Rozwijanie umiejętności negocjacyjnych; Przygotowanie negocjacji; Przewodniczenie negocjacjom; Negocjowanie z silniejszym; Od walki do negocjacji; Mapa negocjacyjna i indywidualne style negocjowania; Negocjacje - kilka recept; Manipulowanie emocjami podczas negocjacji; Negocjacje wewnątrz instytucji: od kontroli pionowej do poziomego monitoringu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej