Handel
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(67)
Forma i typ
Książki
(67)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(50)
dostępne
(44)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Czytelnia
(52)
Autor
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Pokorska Barbara
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Artymiak Jacek
(1)
Bajan Konrad
(1)
Baldwin Richard
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bettger Frank
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Bugaj Arkadiusz
(1)
Cichorska Joanna
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dalewski Zbigniew
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dreger Henryk
(1)
Dreger Piotr
(1)
Falandysz-Zięcik Antonina
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fuchs Bernadetta
(1)
Hopkins Tom
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Jurkowska-Gomułka Agata
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kienzler Iwona
(1)
Klepacki Laura
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kozioł Waldemar
(1)
Kołtuniak Michał
(1)
Kraj Kamil M
(1)
Krasowski Tomasz
(1)
Kruk-Kubarska Joanna
(1)
Lang Jacek
(1)
Lipiński Jan
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Maleszyk Edward
(1)
Mamet Piotr
(1)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(1)
Martyniuk Teresa
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
McCormick Michael
(1)
Mering Leszek
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Michałek Jan Jakub
(1)
Modzelewska de Raad Małgorzata
(1)
Niedźwiedziński Marian
(1)
Olczak Artur
(1)
Olkiewicz Anna Maria
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pieńkos Jerzy
(1)
Powałowski Andrzej (1951- )
(1)
Poznańska Krystyna
(1)
Prusak Feliks (1939- )
(1)
Pyka Irena
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rymarczyk Jerzy
(1)
Siskind Barry (1946- )
(1)
Siwiński Włodzimierz
(1)
Skrzypczak Irena
(1)
Socha Mieczysław W
(1)
Sporek Tadeusz
(1)
Stefanicki Robert
(1)
Steinerowska-Streb Izabella
(1)
Strużycki Marian
(1)
Sztejnert-Roszak Olga
(1)
Szydło Marek (1977- )
(1)
Sławińska Maria
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Sławińskim Andrzej
(1)
Thedy Michał
(1)
Tokaj-Krzewska Agnieszka
(1)
Tuytschaever Filip
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wach Krzysztof (1976- )
(1)
Wasiluk Anna
(1)
Widelska Urszula
(1)
Wijckmans Frank
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Żukrowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(66)
Kiribati
(1)
Język
polski
(67)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Handel
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Azja Południowo-Wschodnia
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Opracowanie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Słownik francusko-polski
(1)
Słownik niemiecko-polski
(1)
Słownik polsko-niemiecki
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Językoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
67 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Wyzwania logistyczne w erze gospodarki elektronicznej; Cz.2 Logistyczne uwarunkowania handlu B2C; Cz.3 Zakupy zaopatrzeniowe a elektroniczne rynki zakupów; Cz.4 Logistyka on-line - nowe wyzwania dla branży logistycznej
Zakupy zaopatrzeniowe a elektroniczne rynki zakupów; Cz.4 Logistyka on-line-nowe wyzwania dla branży logi stycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
1. Logistyka zaopatrzenia jako jeden z systemów logistycznych, 2. Specyfika aktywności na rynku dóbr przemysłowych, 3. Organizacja procesu zakupu, 4. Systemy dostaw oparte na koncepcji just in time, 5. System informacji na potrzeby logistyki zaopatrzenia, 6. Mierniki efektów i nakładów w logistyce zaopatrzenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing B2B w praktyce gospodarczej / Artur Olczak, Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2006. - 302 s., tabl. : il. ; 23 cm.
1. Relacje partnerskie na rynku B2B. 2. Decyzje zakupu i sprzedaży na rynku B2B. 3. Działania promocyjne na rynku B2B. 4. Zarządzanie produktem na rynku B2B. 5. Marka na rynku B2B. 6. Zarządzanie dystrybucją na rynku B2B. 7. Zarządzanie polityką cenową na rynku B2B. 8. Studia przypadków - przykłady działań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2. Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3. Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4. Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5. Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6. Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7. Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8. Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9. Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10. Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11. Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Przedsiębiorstwo handlowe-problemy techniczno organizacyjne; Organizacja przedsiębiorstwa handlowego; Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym; Zatrudnienie i płace w przedsiębiorstwie handlowym; Marketing w sferze sprzedaży detalicznej towarów; Wpływ bazy materialno-technicznej handlu na funkcjonowanie przedsiębiorstw handlowych; Technologia i technika handlu; Negocjacje handlowe jako podstawa relacji między podmiotami rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie finansami: 1. Określenie celu uczestnictwa w targach; 2. Tworzenie budżetu i zarządzanie finansami; 3. Wybór imprezy wstawienniczej; Cz.II Realizacja projektu wsyatwienniczego: R.4 Jak zrobic wrażenie na kliencie; R.5 Budowa stoiska - zagadnienia praktyczne; R.6 Zwiększanie atrakcyjności stoiska; R.7 DEziałania promocyjne prze rozpoczęciem targów; Cz.III Zarządzanie zasobami ludzkimi: R.8 Szkolenie pracowników; R.9 Cztery etapy rozwoju pracownika; R.10 Przełamywanie pierwszych lodów; R.11 Gromadzenie informacji; R.12 Efektywna prezentacja na stoisku; R.14 Zakończenie rozmowy z klientem; R.14 Budowanie płaszczyzny porozumienia; R.15 Jak sprawić, aby nawiązane podczas targów kontakty zaowocowały późniejszymi zamówieniami; R16 Wywiad strategiczny podczas targów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Przemysły kreatywne jako obszar badawczy w zarządzaniu. Analiza bibliometryczna; Główne determinanty wizerunku marek pośredników handlowych; Nowe kreatory zachowań konsumenckich na rynku dóbr i usług ze szczególnym uwzględnieniem gamifikacji; Kształtowanie postawy proinnowacyjnej u pracowników - wybrane czynniki organizacyjne i menedżerskie; Problem różnorodności pokoleniowej w organizacji; Kreowanie wartości dla klienta w szpitalu; Rozwój sieci detalicznych na rynku międzynarodowym; Cele pomiaru kapitału ludzkiego w organizacji; Kontrowersyjny marketing na aptecznym rynku farmaceutycznym w Polsce. Wyzwania i dylematy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ME 32. - Warszawa : Urząd Komitetu Integracji Europejskiej, 2007. - 120, [1] s. ; 22 cm.
(Monitor Europejski / Urząd Komitetu Integracji Europejskiej ISSN 1732-8268 ; Nr 32)
Zielona Księga. Ochrona dyplomatyczna i konsularna obywateli unii Europejskiej w krajach trzecich (przedstawiona przez Komisję), Bruksela 28 listopad 2006 r., Europa w erze globalizacji. europejskie instrumenty ochronay handlu w kontekście zmian w gospodarce światowej. Zielona Księga do konsulatacji społecznej. Bruksela 6 grudnia 2006 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. UKIE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. Handel, komunikacja i powstanie gospodarki europejskiej. Cz.I Koniec świata: 1. Koniec antycznego świata, 2. Załamanie się późnorzymskiego przemysłu, 3. Komunikacja ladowa i rzeczna w późnym antyku, 4. Żegluga morska w okresie późnego antyku. Cz.II Ludzie w drodze: 5. Porterty podróżnych z Zachodu, 6. Posłowie i pielgrzmi z Zachodu, 7. Portrety podróżnych biznatyjskich, 8. Podróżni ze Wschodu zmierzający na zachód, 9. Kupcy, niewolnicy, wygnańcy. Cz.III Wędrówka przedmiotów: 10. Aspekt hagiograficzny: egzotyczne relikwie we wczesnośredniowiecznej Francji, 11. "Wirtualne" pieniądze a komunikacja, 12. Prawdziwe pieniądze: arabskie i bizantyjskie monety w Europie karolińskiej. Cz.IV Schemat przemian: 13. Doświadczenie podróży, 14. Rytmy długookresowe: komunikacja w czasie, 15. Rytmiczność podróży wynikająca z pór roku, 16. Kwestia czasu, 17. "Przestrzenie morksie" komunikacja na Morzu Śródziemym w Europie Zachodniej, 18. Przełom za sprawą Wenecjan: komunikacja europejska w środkowej części Morza Śródziemnego, 19. Nowe szlaki lądowe. Cz.V Handel: 20. Świat wczesnośredniowiecznego handlu, 21. Gdzie są kupcy? Italia, 22. Kupcy i targi w państwie Franków, 23. Powiązania, 25. Śladami importu wschodnich towarów do Europy, 25. Europejskie eksport do Afryki i Azji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 930.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia ogólne, 2. Zakres stosowania dyrektywy, 3. Generalnie ujęty zakaz stosowania nieuczciwych praktyk handlowych i jego konkretyzacja (art. 5 Dyrektywy), 4. Nieuczciwe praktyki handlowe stypizowane w dyrektywie, 5. Aneksy do dyrektywy,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Opodatkowanie rynku nieruchomości / Michał Thedy, Tomasz Krasowski, Anna Wasiluk. - Stan prawny na wrzesień 2007 r. - Warszawa : C.H.Beck, 2007. - 209 s. ; 25 cm.
1. Faza inwestycyjna, 2. Proces budowlany, 3. Faza operacyjna, 4. Finansowanie, 5. Wyjście z inwestycji, 6. Planowanie struktury inwestycji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i charakterystyka małych i średnich przedsiębiorstw, 2. Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce po zmianie systemowej, 3. Bariery rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw po zmianie systemowej, 4. Polityka państwa i programy pomocy dla MSP, 5. Szanse i zagrożenia sektora MSP w perspektywie przystąpienia do Unii Europejskiej, 6. Specyfika sieci Franchisingowych w Polsce, 7. Rola franchisingu w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, 8. Franchising jako metoda przezwyciężania barier sektora MSP
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój gospodarczy polskie (ujęcie skrótowe). 2. Polityka Gospodarcza - zagadnienia ogólne. 3. Czynniki i narzędzia polityki gospodarczej. 4. Ekonomiczne aspekty rozwoju gospodarczego. 5. Unia Europejska. 6. Zasady polityki gospodarczej Unii Europejskiej. 7. Przemysł w polityce gospodarczej. 8. Rolnictwo w polityce gospodarczej. 9. Usługi. 10. Biznes w polityce gospodarczej. 11. Polityka gospodarcza w zakresie handlu zagranicznego. 12. Polityka społeczna. 13. Opieka społeczna UE. 14. Dochody ludności. 15. Bezrobocie w polityce społecznej. 16. Niektóre zagadnienia ochrony zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Dynamika konwergencji realnej. 1. Realna i nominalna konwergencja ľ podstawy teoretyczne i implikacje praktyczne. 2. Unia Europejska i wzrost gospodarczy ľ perspektywy dla Polski i krajów Europy Centralnej. 3. Struktura techniczna gospodarki a dyfuzja technologii w perspektywie konwergencji realnej Polski z UE. 4. Wpływ handlu zagranicznego na konwergencję płac w wybranych krajach UE. 5. Ewolucja instytucji rynku pracy w Polsce i w krajach UE-15. Konwergencja czy dywergencja. 6. Przedsiębiorstwa międzynarodowe a konwergencja płac realnych w warunkach elastycznej podaży pracy w kraju goszczącym. 7. Polityka regionalna a konwergencja w UE i w Polsce w świetle nowych teorii geografii ekonomicznej. 8. Regionalna konwergencja płac w Polsce w okresie integracji z UE. 9. Nierównowaga fiskalna a długookresowy wzrost gospodarczy. Część II: Zmiany w strukturze polskiego handlu w okresie akcesji Polski do UE a dynamika konwergencji realnej. 10. Wpływ konwergencji na zawartość czynników produkcji w handlu Polski z UE. 11. Polityka standaryzacyjna UE ľ konsekwencje przystąpienia dla Polski i innych nowych członków. 12. Zmiany handlowe i produkcyjne w sektorze hutniczym po przystąpieniu Polski do UE. 13. Potencjalne skutki handlowe przystąpienia Polski do UE dla krajów byłego Związku Radzieckiego. 14. Zmiany cen polskich produktów importowych pod wpływem liberalizacji handlu z UE. Część III: Procesy konwergencji nominalnej. 15. Kurs walutowy ľ od akcesji do wprowadzenia euro. 16. Prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysu walutowego w Polsce w warunkach integracji gospodarczej i walutowej. 17. polityka pieniężna w systemie ERM II ľ stabilizacja wewnętrzna a kontrola kursu walutowego. 18. Konwergencja nominalna w przypadku asymetrycznych preferencji banku centralnego. 19. Wpływ globalizacji i integracji na wielkość i strukturę dochodów i wydatków publicznych w krajach UE.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wykaz skrótów. Przedmowa. Przedmowa do wydania polskiego. PRAWO CYWILNE I GOSPODARCZE Rozdział 1. Obowiązki informacyjne poprzedzające zawarcie umowy dystrybucji. A. Prawo dystrybucji. B. Umowy pośrednictwa. C. Zasada swobody umów. D. Loi de police. E. Inne przepisy decydujące o treści umowy pośrednictwa. F. Obowiązki informacyjne związane z zawarciem umowy. G. Ujemny interes umowny. Rozdział 2. Wykonywanie umowy dystrybucji. A. Zasady ogólne. B. Zastrzeżenie wyłączności. C. Klauzule umowne. Rozdział 3. Rozwiązanie umowy dystrybucji. Rozdział 4. Skutki prawne rozwiązania umowy dystrybucji. PRAWO KONKURENCJI Część I. Ramy prawne Rozdział 1. Ramy prawne – uwagi ogólne. A. Artykuł 101 TFUE oraz odpowiadające mu przepisy prawa krajowego. (1) Artykuł 101 TFUE. (2) Relacja pomiędzy art. 101 i 102 TFUE. (3) Odpowiednie krajowe przepisy z zakresu prawa konkurencji. B. Stosowanie art. 101 TFUE oraz odpowiadających mu krajowych przepisów z zakresu prawa konkurencji. C. Egzekwowanie zakazów z art. 101 TFUE i odpowiadających mu przepisów prawa krajowego. (1) Publicznoprawny system egzekwowania reguł konkurencji. (2) Prywatnoprawny system egzekwowania prawa konkurencji. D. Akty normatywne i regulacje prawa miękkiego. (1) Uwagi ogólne. (2) Status prawny wytycznych w sprawie ograniczeń wertykalnych. (3) Konsekwencje przyjęcia i stosowania wytycznych w sprawie ograniczeń wertykalnych. (4) Prawne i praktyczne skutki wytycznych uzupełniających (rozporządzenie 461/2010). (5) Krajowe miękkie prawo konkurencji w zakresie porozumień dystrybucyjnych. Część II. Porozumienia wertykalne objęte rozporządzeniem 330/2010. Rozdział 2. Mapa drogowa. A. Uwagi wstępne. B. Blok pierwszy: ogólny zakres zastosowania rozporządzenia. (1) Krok pierwszy: co najmniej dwa przedsiębiorstwa. (2) Krok drugi: porozumienie wertykalne. (3) Krok trzeci: wpływ na handel między państwami członkowskimi. (4) Krok czwarty: ograniczenia wertykalne. C. Drugi blok: specyficzne warunki wykluczające zastosowanie wyłączenia. (1) Krok piąty: związki przedsiębiorstw. (2) Krok szósty: prawa własności intelektualnej (PWI). (3) Krok siódmy: uczestnictwo konkurentów. (4) Krok ósmy: pozostałe wyłączenia grupowe. (5) Wnioski. D. Blok trzeci: progi udziałów rynkowych. (1) Krok dziewiąty: jaki jest (są) rynek(ki) właściwy(e) produktowo i geograficznie? (2) Krok dziesiąty: czy udziały w rynku właściwym przekraczają 30%? E. Blok czwarty: ocena właściwa porozumienia. (1) Krok jedenasty: czy porozumienie wertykalne zawiera najpoważniejsze ograniczenia konkurencji (klauzule typu hardcore)? (2) Krok dwunasty: czy porozumienie wertykalne zawiera ograniczenia zakazane (wykluczone) na mocy rozporządzenia? F. Blok piąty: niestosowanie i wycofanie wyłączenia. (1) Krok trzynasty: czy Komisja przyjęła rozporządzenie stanowiące, że wyłączenie grupowe nie ma zastosowania do porozumienia wertykalnego? (2) Krok czternasty: czy Komisja lub krajowy organ ochrony konkurencji wycofał wyłączenie grupowe? G. Praktyczne wnioski. Rozdział 3. Artykuł 2 ust. 1: zakres zastosowania rozporządzenia 330/2010. A. Zarys ogólny. B. Krok pierwszy: co najmniej dwa przedsiębiorstwa. (1) Przedsiębiorstwo. (2) Wymóg udziału w praktyce przynajmniej dwóch niezależnych przedsiębiorstw. (3) Maksymalna liczba przedsiębiorstw biorących udział w praktyce. (4) Podsumowanie. C. Krok drugi: porozumienie wertykalne. (1) Wstęp. (2) Porozumienia i praktyki uzgodnione. (3) Przedsiębiorstwa działające na różnych szczeblach obrotu. (4) Porozumienia lub praktyki uzgodnione określające warunki zakupu, sprzedaży lub odsprzedaży niektórych towarów lub usług. (5) Podsumowanie. D. Krok trzeci: wpływ na handel między państwami członkowskimi. (1) Szczególne znaczenie przesłanki wpływu porozumienia na handel między państwami członkowskimi. (2) Przesłanka wpływu na handel a zakres terytorialny zastosowania unijnego prawa konkurencji. (3) Zastosowanie przesłanki wpływu na handel do porozumień wertykalnych. (4) Porozumienia wertykalne, które wpływają na handel między państwami EOG w stopniu odczuwalnym. (5) Podsumowanie. E. Krok czwarty: ograniczenia wertykalne. (1) Ograniczenia zakazane ze względu na cel lub skutek. (2) Wymóg odczuwalności. (3) Inne przesłanki wyłączające zastosowanie art. 101 ust. 1 TFUE. (4) Podsumowanie. Rozdział 4. Artykuł 2 ust. 2–5: ograniczenia zakresu zastosowania rozporządzenia 330/2010. A. W skrócie. B. Krok piąty: porozumienia z udziałem związku przedsiębiorstw. (1) Wstęp. (2) Sprzedaż detaliczna. (3) Próg obrotów. (4) Dwuetapowa kontrola. (5) Praktyczne podsumowanie. C. Krok szósty: rola praw własności intelektualnej. (1) Wstęp. (2) Przesłanki zastosowania wyłączenia grupowego do porozumień zawierających postanowienia o PWI. (3) Znaki towarowe, prawa autorskie i know-how. (4) Praktyczne podsumowanie. D. Krok siódmy: porozumienia pomiędzy przedsiębiorstwami konkurującymi. (1) Wstęp. (2) Zasada: porozumienia pomiędzy konkurentami nie wchodzą w zakres rozporządzenia 330/2010. (3) Wyjątek: dystrybucja „dwutorowa” wchodzi w zakres rozporządzenia 330/2010. (4) Praktyczne podsumowanie. E. Krok ósmy: zakres zastosowania pozostałych rozporządzeń o wyłączeniach grupowych. (1) Wstęp. (2) Relacja pomiędzy rozporządzeniem 330/2010 a rozporządzeniami w sprawie horyzontalnych porozumień kooperacyjnych. (3) Relacja pomiędzy rozporządzeniem 330/2010 a rozporządzeniem 316/2014. (4) Relacja pomiędzy rozporządzeniem 330/2010 a rozporządzeniem w sprawie dystrybucji pojazdów silnikowych. (5) Praktyczne podsumowanie. Rozdział 5. Artykuł 3: udział w rynku. A. W skrócie. B. Wprowadzenie reguły związanej z progami udziału w rynku. C. Krok dziewiąty: definicja rynku właściwego. (1) Definicja rynku właściwego. (2) Definicja rynku właściwego dostawcy. (3) Definicja rynku właściwego nabywcy. (4) Podsumowanie. D. Krok dziesiąty: obliczanie udziałów w rynku. (1) Udział rynkowy w ujęciu wartościowym i ilościowym. (2) Udziały rynkowe przedsiębiorstw powiązanych i joint ventures. (3) Udział rynkowy a produkcja wewnętrzna (in-house production). (4) Podsumowanie. E. Zastosowanie progów udziału rynkowego stron porozumienia. (1) Artykuł 3 ust. 1 rozporządzenia 330/2010: porozumienia dwustronne. (2) Artykuł 3 ust. 2 rozporządzenia 330/2010: porozumienia wielostronne. (3) Podsumowanie. Rozdział 6. Artykuł 4: najpoważniejsze ograniczenia konkurencji. A. W skrócie. B. Pojęcie najpoważniejszych ograniczeń. (1) Uwagi ogólne. (2) Nałożenie ograniczenia typu hardcore. (3) Ograniczenie konkurencji zakazane „ze względu na cel”. (4) Podsumowanie. C. Zakres terytorialny zastosowania art. 4 rozporządzenia 330/2010. (1) Uwagi ogólne. (2) Podsumowanie. D. Artykuł 4 lit. a – ustalanie cen odsprzedaży. (1) Zakaz ustalania cen odsprzedaży. (2) Zagrożenia dla konkurencji wywołane ustalaniem cen odsprzedaży. (3) Metody ustalania cen odsprzedaży. (4) Ceny rekomendowane i ceny maksymalne. (5) Podsumowanie. E. Artykuł 4 lit. b – ograniczenia terytorialne i podmiotowe. (1) Wstęp. (2) Zakaz ograniczeń terytorialnych i podmiotowych. (3) Wyjątek pierwszy: ograniczenia sprzedaży aktywnej. (4) Wyjątek drugi: ograniczenia podmiotowe nakładane na hurtowników. (5) Wyjątek trzeci: ograniczenie sprzedaży na rzecz dystrybutorów nieautoryzowanych w systemie dystrybucji selektywnej. (6) Wyjątek czwarty: ograniczenia sprzedaży komponentów. (7) Podsumowanie. F. Ograniczenia terytorialne i podmiotowe w systemie dystrybucji selektywnej. (1) Uwagi ogólne. (2) Wnioski praktyczne. (3) Podsumowanie. G. Ograniczenia sprzedaży komponentów. (1) Uwagi ogólne. (2) Podsumowanie. Rozdział 7. Artykuł 5: ograniczenia zakazane (wykluczone). A. Zarys ogólny. B. Pojęcie ograniczeń zakazanych (wykluczonych). C. Zakazy konkurowania nieobjęte art. 101 ust. 1 TFUE. D. Uregulowania rozporządzenia 330/2010 dotyczące zakazów konkurencji. (1) Zakazy konkurowania w okresie obowiązywania porozumienia. (2) Minimalny próg wielkościowy. (3) Wyznaczone źródło zaopatrzenia. (4) Zakazy konkurowania obowiązujące po wygaśnięciu porozumienia. (5) Zakazy konkurowania nałożone na członków sieci dystrybucji selektywnej (bojkot). (6) Podsumowanie. E. Skutki niespełnienia warunków wyłączenia grupowego na podstawie rozporządzenia 330/2010. (1) Skutki dla pozostałych postanowień porozumienia (rozdzielność). (2) Skutki dla zakazu konkurowania. (3) Klauzula salwatoryjna. (4) Podsumowanie. Rozdział 8. Artykuł 6 rozporządzenia 330/2010 (zaprzestanie stosowania rozporządzenia) oraz art. 29 rozporządzenia 1/2003 (wycofanie wyłączenia grupowego). A. Wstęp. (1) Związek pomiędzy rozporządzeniem wyłączeniowym i art. 101 ust. 3 TFUE. (2) Prawne instrumenty modyfikujące wyłączenie grupowe. B. Zaprzestanie stosowania rozporządzenia wyłączeniowego. (1) Równoległe sieci umów zawierających ograniczenia wertykalne. (2) Reguła 50%. (3) Okres przejściowy. (4) Nieretroaktywność rozporządzenia. (5) Rozporządzenie Komisji jako forma zaprzestania stosowania rozporządzenia wyłączeniowego. C. Wycofanie wyłączenia grupowego. (1) Porozumienia jednostkowe. (2) Wycofanie wyłączenia przez Komisję lub krajowy organ ochrony konkurencji. (3) Nieretroaktywność decyzji o wycofaniu wyłączenia. (4) Brak skutku dla przyszłych porozumień. (5) Procedura wycofania wyłączenia. Rozdział 9. Najczęściej spotykane modele dystrybucji. A. Zarys ogólny. (1) Dystrybucja. (2) Dostawa i podwykonawstwo. (3) Dystrybucja internetowa. B. Dystrybucja selektywna. (1) Pojęcie. (2) Ochrona terytorialna dystrybutora. (3) Terytorialne ograniczenia działalności dystrybutora. (4) Przydział klientów. (5) Ograniczenia podmiotowe (dotyczące klientów lub grup klientów). (6) Zakaz konkurowania i narzucanie ilości zakupu. (7) Wyłączność dostaw. (8) Wyłączność zakupu. C. Dystrybucja nieselektywna. (1) Wstęp. (2) Ochrona terytorialna. (3) Ograniczenia terytorialne. (4) Przydział klientów. (5) Ograniczenia podmiotowe (dotyczące klientów lub kręgów klientów). (6) Zakaz konkurowania i narzucanie ilości zakupu. (7) Wyłączność dostaw. (8) Wyłączność zakupu. D. Wybór pomiędzy dystrybucją selektywną a nieselektywną. (1) Wstęp. (2) Czynniki niemające znaczenia dla wyboru pomiędzy dystrybucją selektywną a nieselektywną. (3) Czynniki mające znaczenie dla wyboru pomiędzy dystrybucją selektywną a nieselektywną. (4) Podsumowanie. E. Franchising. (1) Wstęp. (2) Definicja franchisingu na tle rozporządzeń o wyłączeniu grupowym. (3) Uregulowanie porozumień franchisingowych w rozporządzeniu o wyłączeniu grupowym. (4) Znaczenie art. 2 ust. 3 rozporządzenia 330/2010 (wzajemne oddziaływanie pomiędzy rozporządzeniem o wyłączeniu grupowym a zawartymi w porozumieniu franchisingowym postanowieniami dotyczącymi praw własności intelektualnej). (5) Szczególne ograniczenia, które pozostają poza zakresem art. 101 ust. 1 TFUE. (6) Podsumowanie. F. Agencja. (1) Wstęp. (2) Definicja agencji. (3) Charakter i poziom ryzyk. (4) Ocena porozumienia agencyjnego z punktu widzenia prawa ochrony konkurencji. (5) Podsumowanie. G. Dostawy przemysłowe i podwykonawstwo. (1) Definicja. (2) Czy zobowiązania o wyłącznym wykorzystaniu oraz wyłącznej dostawie mieszczą się w zakresie art. 101 ust. 1 TFUE? (3) Czy zobowiązania do wyłącznego wykorzystania i do wyłącznej dostawy w porozumieniu o podwykonawstwie są objęte rozporządzeniem o wyłączeniu grupowym? (4) Czy zobowiązania do wyłącznego wykorzystania oraz do wyłącznej dostawy w porozumieniu o dostawie lub o podwykonawstwie mogą skorzystać z wyłączenia indywidualnego na podstawie art. 101 ust. 3 TFUE? (5) Podsumowanie. H. Handel internetowy. (1) Wstęp. (2) Czy dostawca może zakazać nabywcy prowadzenia sprzedaży przez Internet? (3) Czy dostawca może ograniczyć nabywcy prowadzenie sprzedaży internetowej? (4) Czy dostawca może w inny sposób ograniczyć swoim nabywcom możliwość prowadzenia sprzedaży przez Internet? (5) Jak dostawca może chronić wizerunek swoich produktów, które są sprzedawane przez Internet? (6) Jak ustalać ceny w sprzedaży internetowej? Część III. Porozumienia wertykalne poza zakresem rozporządzenia 330/2010 Rozdział 10. Wymiar ekonomiczny i samoocena porozumień wertykalnych. A. Zarys ogólny. B. Nadrzędne zasady rządzące samooceną. C. Ramy analityczne. (1) Ocena z perspektywy art. 101 ust. 1 TFUE. (2) Ocena z perspektywy art. 101 ust. 3 TFUE. (3) Podejście praktyczne. D. Pozytywne i negatywne skutki ograniczeń wertykalnych. (1) Negatywne skutki ograniczeń wertykalnych. (2) Pozytywne skutki ograniczeń wertykalnych. E. Wskazówki w wytycznych w sprawie ograniczeń wertykalnych. (1) Dystrybucja wyłączna. (2) Dystrybucja selektywna. (3) Franchising. (4) Jednomarkowość. (5) Wyłączny przydział klientów. (6) Wyłączność dostaw. (7) Opłaty za dostęp wnoszone z góry. (8) Porozumienia dotyczące zarządzania kategoriami produktów. (9) Sprzedaż wiązana. (10) Ograniczenia cen odsprzedaży. (11) Kombinacje. (12) Podsumowanie. Część IV. Dystrybucja pojazdów samochodowych. Rozdział 11. Dystrybucja pojazdów samochodowych. A. Wprowadzenie. B. Ogólne omówienie obowiązującego wyłączenia grupowego. (1) Zarys ogólny. (2) Struktura analizy. C. Pozycja poszczególnych uczestników rynku. (1) Producenci pojazdów samochodowych. (2) Autoryzowani importerzy. (3) Autoryzowani dealerzy (dystrybutorzy). (4) Niezależni dealerzy (dystrybutorzy). (5) Autoryzowane warsztaty. (6) Niezależne warsztaty. (7) Autoryzowani dystrybutorzy. (8) Niezależni dystrybutorzy. D. Dystrybucja pojazdów samochodowych. (1) Wprowadzenie. (2) Definicja rynku i udziały rynkowe. (3) Reżim wyłączenia grupowego. (4) Samoocena. E. Świadczenie usług posprzedażnych. (1) Wprowadzenie. (2) Definicja rynku i udziały rynkowe. (3) Reżim wyłączenia grupowego. (4) Samoocena. F. Dystrybucja części zamiennych. (1) Wprowadzenie. (2) Definicja rynku i udziały rynkowe. (3) Reżim wyłączenia grupowego. (4) Samoocena. G. Praktyczne podsumowanie. Część V. Specyfika polskiego prawa konkurencji w umowach dystrybucyjnych. Rozdział 12. Porozumienia wertykalne w polskim prawie konkurencji. A. W skrócie. B. Polskie i unijne prawo konkurencji. (1) Źródła prawa. (2) Postępowanie przed Prezesem UOKiK dotyczące porozumień wertykalnych. (3) Regulacje porozumień wertykalnych w sektorze rolno-spożywczym. C. Specyfika polskiej praktyki antymonopolowej w odniesieniu do porozumień wertykalnych. (1) Decyzje Prezesa UOKiK. (2) Orzecznictwo sądowe – podsumowanie. D. Pojęcie porozumienia wertykalnego i pojęcia pokrewne. (1) Porozumienia a art. 6 u.o.k.k. (2) Porozumienie wertykalne. (3) Porozumienie dystrybucyjne. (4) Dystrybutor. (5) Rodzaje dystrybucji. (6) Porozumienia dystrybucyjne a umowy agencyjne. (7) Porozumienia typu hub-and-spoke. E. Strony porozumienia: dwóch lub więcej przedsiębiorców. (1) Legalna definicja przedsiębiorcy. (2) Adresaci decyzji Prezesa UOKiK. (3) Zakres podmiotowy wyłączenia grupowego: § 5 i 6 r.w.p.w. F. Najpoważniejsze ograniczenia konkurencji: § 11 r.w.p.w. (1) Wprowadzenie. (2) Klauzule cenowe. (3) Pozostałe najpoważniejsze ograniczenia konkurencji. G. Klauzule niedozwolone: § 12 r.w.p.w. H. Inne ograniczenia w umowach dystrybucyjnych oceniane przez Prezesa UOKiK. I. Próg udziału w rynku. (1) Rozporządzenie wyłączające. (2) Ustawowe wyłączenie dla porozumień de minimis. J. Wyłączenia indywidualne spod zakazu porozumień dla porozumień wertykalnych. (1) Przesłanki wyłączenia indywidualnego. (2) Podejście ekonomiczne wobec porozumień wertykalnych. K. Podsumowanie. Bibliografia. Indeks rzeczowy. Autorzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wprowadzające; 2. Prezentacja podmiotów; 3. Zagadnienia ogólne spółek; 4. Spółka akcyjna; 5. Spółka jawna; 6. Spółka partnerska; 7. Spółka komandytowa; 8. Spółka komandytowo-akcyjna; 9. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; 10. Spółka akcyjna; 11. Spółdzielnia jako przedsiębiorca; 12. Przedsiębiorstwo państwowe; 13. Rzemiosło w obrocie handlowym; 14. Domy składowe; 15. Giełdy towarowe; 16. Banki i ubezpieczy ciele w obrocie handlowym; 17. Nietypowi uczestnicy obrotu gospodarczego; 18. Umowy w obrocie prawnym; 19. Sposoby zawierania umów; 20. Systematyzacja rodzajowa umów; 21. Obrót papierami wartościowymi; 22. Ochrona własności intelektualnej; 23. Prawny zakaz konkurencji; 24. Postepowanie układowe; 25. Prawo upadłościowe; Aneks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Uwagi na tle pojęcie konsument; R.2 Ochrona konkurencji i zbiorowych interesów konsumentów; R.3 Nieuczciwa konkurencja jako czynnik godzący w prawa konsumenckie; R.4 Ochrona konsumentów przed produktami niebezpiecznymi; R.5 Ochrona konsumentów przed wyborami i przyrządami niespełniającymi wymagań technicznych i normatywnych; R.6 Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; R.7 regulacje wzorców umownych; R.8 Treść umów konsumenckich (niedozwolone postanowienia umowne); R.9 Regulacja prawna umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa oraz umów zawieranych na odległość; R.10 Sprzedaż konsumencka; R.11 Rękojmia i gwarancja; R.12 Ustawa o kredycie konsumenckim; R.13 Prawo okresowego korzystania z nieruchomości (timesharing); R.14 Regulacja prawna usług turystycznych; R.15 Instytucje i organizacja ochrony konsumentów; R.16 Ochrona informacji dot. konsumentów; R.17 Reglamentacja cen jako system ochrony konsumentów R.18 Procedury publicznoprawnej ochrony konsumentów; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Podmioty biorące udział w obrocie gospodarczym, 2.Swoboda działalności gospodarczej, 3.Czynności prawne, zawarcie umowy i swoboda umów, 4.Sprzedaż towarów, 5.Giełdy towarowe i domu składowe, 6.Transport, 7.Cła, procedury celne, 8.Faktoring międzynarodowy, 9.Leasing, 10.Prawo właściwe dla stosunku prawnego, 11.Rozstrzyganie sporów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej