Publikacje dydaktyczne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(700)
Forma i typ
Książki
(22949)
E-booki
(4642)
Publikacje naukowe
(2119)
Publikacje fachowe
(1976)
Publikacje dydaktyczne
(700)
Poradniki i przewodniki
(154)
Proza
(152)
Czasopisma
(131)
Publikacje informacyjne
(90)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(89)
Publikacje popularnonaukowe
(43)
Audiobooki
(30)
Druki ulotne
(14)
Dramat (rodzaj)
(3)
Poezja
(3)
Artykuły
(2)
Pliki i bazy danych
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(459)
tylko na miejscu
(443)
wypożyczone
(21)
nieokreślona
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(481)
Czytelnia
(449)
Autor
Hinz Magdalena
(14)
Hryszkiewicz Ewa
(13)
Sałamacha Przemysław
(13)
Stępień Barbara
(13)
Głuchowska Hanna
(12)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(12)
Winiecka-Nowak Joanna
(12)
Gepert Bożena
(11)
Kubik Monika
(11)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(11)
Kukuła Karol (1948- )
(10)
Pelc Maria
(10)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(9)
Dudek Sandra
(9)
Dudziec Kamila
(9)
Krukowska Małgorzata
(9)
Olejniczak Adam (1952- )
(9)
Petkowicz Helena
(9)
Spychał Krzysztof
(9)
Bielenica Krystyna
(8)
Bura Maria
(8)
Gardocki Lech (1944- )
(8)
Kwil Małgorzata
(8)
Sójka-Zielińska Katarzyna (1931-2019)
(8)
Adamiak Barbara (1949- )
(7)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(7)
Górska Milena
(7)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(7)
Łukasik Stanisława
(7)
Czarnik Barbara
(6)
Graboś Anita
(6)
Jędrzejczyk Zbigniew
(6)
Maniecka Magdalena
(6)
Skrzypek Jerzy
(6)
Staszkiewicz Ewa
(6)
Walkosz Anna
(6)
Andrzejczyk Paweł
(5)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(5)
Grzegółka-Maciejewska Agnieszka
(5)
Gubała Magdalena
(5)
Howard-Williams Deirdre
(5)
Nowacki Józef (1923-2005)
(5)
Szumowski Grzegorz (1946- )
(5)
Włodarski Lech (1916-1997)
(5)
Ablewicz Joanna
(4)
Bojarski Tadeusz (1941-2020)
(4)
Borszowski Paweł (1972- )
(4)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(4)
Czerner-Wieczorek Katarzyna (1952- )
(4)
Demianiuk Krzysztof
(4)
Grębosz Jerzy
(4)
Jarosz Magdalena
(4)
Jędrzejewski Kazimierz S
(4)
Lankiewicz Bogusława
(4)
Listwan Tadeusz (1940- )
(4)
Miętkiewicz Jaśmina
(4)
Ogrodowczyk Małgorzata
(4)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(4)
Paulsen Friedrich (1965- )
(4)
Rucińska-Sech Emilia
(4)
Samojlik Tomasz
(4)
Sczaniecki Michał (1910-1977)
(4)
Sobotta Johannes (1869-1945)
(4)
Tobor Zygmunt
(4)
Waschke Jens (1974- )
(4)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(4)
Woźniak Witold (1934-2016)
(4)
Barańska Małgorzata
(3)
Barzycka-Banaszczyk Małgorzata (1949- )
(3)
Bierzanek Remigiusz (1912-1993)
(3)
Bruchnalski Marcin
(3)
Cesarska Danuta (1942- )
(3)
Cieślak Piotr
(3)
Dietrich Marek (1934-2009)
(3)
Dobrowolska Hanna
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Dukiet-Nagórska Teresa
(3)
Dzwonkowski Henryk
(3)
Florek Ludwik (1946- )
(3)
Gniewek Edward (1947- )
(3)
Gryzoń Nina
(3)
Górczyński Robert
(3)
Jońca Rafał
(3)
Kacprzak Elżbieta
(3)
Kolanko Agnieszka
(3)
Koliński Adam
(3)
Kostrikin Aleksej Ivanovič (1929-2000)
(3)
Kęska Michał
(3)
Marek Andrzej (1940-2012)
(3)
Małasiewicz Alicja
(3)
Michalski Mariusz
(3)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(3)
Piecha Jacek
(3)
Remus-Duda Joanna
(3)
Róg-Dyrda Joanna
(3)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(3)
Sprawka Romana
(3)
Stankiewicz Rafał
(3)
Symonides Janusz (1938-2020)
(3)
Tomalin Mary
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(276)
2010 - 2019
(240)
2000 - 2009
(123)
1990 - 1999
(54)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(367)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(669)
Niemcy
(15)
Wielka Brytania
(11)
Rosja
(3)
Australia
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Język
polski
(666)
niemiecki
(17)
angielski
(14)
rosyjski
(3)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(31)
6-8 lat
(29)
Dzieci
(25)
0-5 lat
(23)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(21)
Przedszkola
(14)
Szkoły wyższe
(14)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(14)
9-13 lat
(12)
Szkoły specjalne
(9)
Klasa 1.
(8)
Klasa 2.
(8)
Klasa 3.
(8)
Logopedzi
(6)
Nauczyciele
(6)
Rodzice
(5)
Szkoły zawodowe
(5)
Klasa 4.
(3)
Klasa 5.
(3)
Klasa 6.
(3)
14-17 lat
(2)
Chorzy z afazją
(2)
Szkoły policealne
(2)
Technikum
(2)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(1)
Klasa 0.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Młodzież
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Nauczanie początkowe
(54)
Język polski
(40)
Korekcja mowy
(39)
Nauczanie zintegrowane
(34)
Nauczanie języków obcych
(31)
Wymowa
(28)
Prawo karne
(27)
Spółgłoski
(26)
Prawo cywilne
(23)
Programowanie (informatyka)
(23)
Prawo zobowiązań
(21)
Terapia logopedyczna
(21)
Język niemiecki
(18)
Historia prawa
(17)
Język angielski
(17)
Teoria prawa
(16)
Prawo pracy
(15)
Zaburzenia mowy
(15)
Prawo administracyjne
(14)
Prawo rzeczowe
(14)
Języki programowania
(13)
Prawo podatkowe
(13)
Przestępstwo
(13)
Postępowanie administracyjne
(12)
Prawo konstytucyjne
(12)
Prawo rodzinne
(12)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(12)
Gramatyka
(11)
Język dziecka
(11)
Kara (prawo)
(11)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(11)
Percepcja wzrokowa
(11)
Transport
(11)
Matematyka
(10)
Pisanie
(10)
Postępowanie sądowoadministracyjne
(10)
Prawo karne procesowe
(10)
Zarządzanie
(10)
Analiza matematyczna
(9)
Anatomia człowieka
(9)
Kryminologia
(9)
Nauczanie
(9)
Pedagogika
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
Sądownictwo administracyjne
(9)
Umowa
(9)
Bezpodstawne wzbogacenie
(8)
Czas pracy
(8)
Decyzje
(8)
Nauka mówienia
(8)
Norma prawna
(8)
Penologia
(8)
Podatek
(8)
Postępowanie sądowe
(8)
Prawo
(8)
Prawo cywilne procesowe
(8)
Prawo karne finansowe
(8)
Prawo międzynarodowe
(8)
Produkcja
(8)
Płaca
(8)
Samorząd terytorialny
(8)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(8)
Wychowanie przedszkolne
(8)
Zbiorowe stosunki pracy
(8)
Administracja publiczna
(7)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(7)
Kształcenie
(7)
Państwo
(7)
Prawo finansów publicznych
(7)
Spadek
(7)
Spostrzeganie
(7)
Uczucia
(7)
Umowa o pracę
(7)
Unia Europejska (UE)
(7)
Urlopy
(7)
Ustrój polityczny
(7)
Wierzytelność
(7)
Wychowanie
(7)
Wykładnia prawa
(7)
Własność
(7)
Świadczenia
(7)
Afazja
(6)
Apelacja
(6)
Badania operacyjne
(6)
Banki
(6)
Fizjologia człowieka
(6)
Grafomotoryka
(6)
Gry kierownicze
(6)
Hipoteka
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Metodologia
(6)
Motoryka mała
(6)
Nieruchomości
(6)
Postępowanie cywilne
(6)
Prawo Unii Europejskiej
(6)
Prawo gospodarcze
(6)
Prawo rzymskie
(6)
Użytkowanie wieczyste
(6)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(6)
Autyzm
(5)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(182)
1901-2000
(14)
1989-2000
(13)
1945-1989
(3)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
101-200
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(209)
Kraje Unii Europejskiej
(11)
Europa
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Niemcy
(3)
Wielka Brytania
(3)
Francja
(2)
Rosja
(2)
Australia
(1)
Austria
(1)
Belgia
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Dania
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Hiszpania
(1)
Indie
(1)
Japonia
(1)
Norwegia
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(418)
Ćwiczenia i zadania
(141)
Materiały pomocnicze
(104)
Karty pracy ucznia
(37)
Opracowanie
(28)
Kompendia i repetytoria
(25)
Kazusy
(22)
Scenariusz zajęć
(17)
Monografia
(16)
Praca zbiorowa
(16)
Ćwiczenia logopedyczne
(12)
Poradnik
(10)
Wzory dokumentów
(9)
Książka do wypełniania
(6)
Atlas anatomiczny
(5)
Komentarz do ustawy
(5)
Case study (studium przypadku)
(4)
Sprawdziany i testy
(4)
Gry i zabawy
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Słownik polsko-angielski
(3)
Pieśń i piosenka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Akty prawne
(1)
Analiza i interpretacja
(1)
Antologia
(1)
Arkusze egzaminacyjne
(1)
Encyklopedia
(1)
Esej
(1)
Fantasy
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Konstytucja
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pisma procesowe
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki dla dzieci
(1)
Pozew
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Rap
(1)
Raport
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Szkic literacki
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik języka angielskiego
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Umowa międzynarodowa
(1)
Vademecum
(1)
Wytyczne
(1)
Wzory umów
(1)
Ćwiczenia grafomotoryczne
(1)
Ćwiczenia laboratoryjne
(1)
Śpiewnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(250)
Edukacja i pedagogika
(210)
Językoznawstwo
(80)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(76)
Matematyka
(54)
Informatyka i technologie informacyjne
(50)
Zarządzanie i marketing
(38)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(35)
Medycyna i zdrowie
(33)
Psychologia
(25)
Transport i logistyka
(14)
Filozofia i etyka
(13)
Biologia
(12)
Historia
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Inżynieria i technika
(11)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Fizyka i astronomia
(6)
Nauka i badania
(5)
Kultura i sztuka
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Chemia
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
700 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Część ogólna: Osie i płaszczyzna ciała ludzkiego; Metamateria organizmu ludzkiego; Układ narządów ruchu; Układ krążenia; Układ trawienny- narząd trawienny; Układ nerwowy; Układ autonomiczny; 2. Część szczegółowa: Osteologia szczegółowa; Klatka piersiowa; Czaszka; Kończyna górna; Kończyna dolna; Syndesmologia i artrologia szczegółowa; Tułów; Śródpiersie; Jama brzuszna; Szyja; Głowa; Kończyna górna; Kończyna dolna; Ośrodkowy układ nerwowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do anatomii, fizjologii i nauk pokrewnych; 2. Elementy cytologii i histologii ogólnej; 3. Organizm jako całość; 4. Kości, połączenia i więzadła; 5. Mięśnie; 6. Układ krążenia; 7. Układ chłonny; 8. Układ oddechowy; 9. Układ trawienny; 10. Układ moczowo-płciowy; 11. Gruczoły dokrewne; 12. Układ nerwowy; 13. Receptory i narządy zmysłów; 14. Powłoka wspólna; 15. Metabolizm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Anatomia radiologiczna : Rtg, TK, MR, USG, SC / Bohdan Daniel, Bogdan Pruszyński. - Wyd. 1 - 10 dodruk. - Warszawa : PZWL Wydawnictwo Lekarskie , 2021. - 453 s. ; il. (w tym kolor) ; 29 cm.
Wstęp: Geneza powstania podręcznika; Zakres informacji i ich układ; Główni adresaci podręcznika; Podziękowania. Podstawy interpretacji badań obrazowych: Rentgenodiagnostyka konwencjonalna; Angiografia; Tomografia komputerowa; Rezonans magnetyczny; Ultrasonografia; Scyntygrafia; Prezentacja wyników badań. Głowa: Wskazówki metodyczne; Obrazy anatomiczne; Wartości pomiarowe i punkty odniesienia. Szyja: Wskazówki metodyczne; Obrazy anatomiczne; Wartości pomiarowe i punkty odniesienia. Klatka piersiowa: Wskazówki metodyczne; Obrazy anatomiczne; Wartości pomiarowe i punkty odniesienia. Brzuch i narządy miednicy: Wskazówki metodyczne; Obrazy anatomiczne; Wartości pomiarowe i punkty odniesienia. Kończyna dolna i kończyna górna: Wskazówki metodyczne; Obrazy anatomiczne; Wartości pomiarowe i punkty odniesienia. Całe ciało: Obrazy anatomiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Andragogika: podstawowe terminy i konceptualizacje, 2. Teoretyczno-metodologiczne założenia andragogiki, 3. Współdziałanie andragogiki z innymi dyscyplinami, 4. Badania andragogiczne, 5. Ogólne uwarunkowania rozwoju oświaty dorosłych, 5. Wybrane problemy dydaktyki dorosłych, 7. Instytucjonalizacja badań andragogicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Apelacje cywilne : zagadnienia praktyczne, akta i kazusy / Marcin Kołakowski ; [współautor radca prawny Emilia Rucińska-Sech]. - Wyd. 7, stan prawny : listopad 2020 r., uwzględnia aktualne zmiany w KPC / aktualizacja: radca prawny Emilia Rucińska-Sech. - Warszawa : C.H.Beck , 2021. - XIII, [1], 587, [6] stron ; 24 cm.
(Aplikacje Prawnicze : akta, kazusy)
(Aplikacje Prawnicze : przewodnik)
Zawiera: Wstęp. Wykaz skrótów. Wykaz literatury. Część I. Apelacja w procesie cywilnym. 1. Uwagi ogólne. 2. Wymogi formalne apelacji. 3. Termin do wniesienia apelacji, miejsce wniesienia, opłata, właściwość sądu. 4. Kontrola formalna apelacji. 5. Rozprawa apelacyjna, granice, wnioski apelacji. 6. Nieważność postępowania. 7. Rodzaje orzeczeń sądu II instancji – co do istoty sprawy. 7.1. Zakaz reformationis in peius. 7.2. Oddalenie apelacji. 7.3. Uwzględnienie apelacji. 7.4. Uzasadnienie orzeczenia sądu II instancji. 8. Przedstawienie zagadnienia prawnego sądowi najwyższemu. 8.1. Uwagi ogólne. 8.2. Znaczenie uchwały. 9. Uwagi końcowe. 9.1. Uwagi ogólne. 9.2. Odpowiednie stosowanie przepisów. 9.3. Cofnięcie apelacji. 10. Apelacja w postępowaniu cywilnym – konstrukcja. 10.1. Oznaczenie sądu i stron. 10.2. Nagłówek i petitum. 10.3. Uzasadnienie. 10.4. Kwestie formalne. Część II. Kazusy z odpowiedziami. 1. Kazusy. 2. Odpowiedzi. Część III. Akta spraw. 1. Sprawa o zapłatę z zakresu prawa cywilnego. 2. Sprawa o naruszenie dóbr osobistych. 3. Sprawa o odszkodowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Apelacje karne : zagadnienia praktyczne, akta i kazusy / Zbigniew Kapiński. - Wyd. 9 Stan prawny na wrzesień 2021 r. - Warszawa : C.H.Beck , 2021. - IX, [1], 370 s. ; 24 cm.
(Aplikacje Prawnicze : akta, kazusy)
(Aplikacje Prawnicze : przewodnik)
Zawiera: Wstęp. Wykaz skrótów. Część I. Zagadnienia praktyczne i minikazusy. Rozdział I. Uwagi ogólne i omówienie poszczególnych zarzutów apelacyjnych. 1. Uwagi ogólne dotyczące sposobu konstrukcji petitum apelacji. 2. Zarzut obrazy prawa materialnego. 3. Zarzut obrazy przepisów postępowania. 4. Zarzut błędu w ustaleniach faktycznych. 5. Zarzut rażącej niewspółmierności kary lub niesłusznego zastosowania albo niezastosowania środka zabezpieczającego lub innego środka. Rozdział II. Ćwiczenia praktyczne. 1. Kazusy. 2. Odpowiedzi do kazusów. Część II. Kazusy z omówieniami i apelacjami Kazus 1. Kazus 2. Kazus 3. Kazus 4. Kazus 5. Kazus 6. Kazus 7. Kazus 8. Kazus 1. Apelacja i omówienie. Kazus 2. Apelacja i omówienie. Kazus 3. Apelacja i omówienie. Kazus 4. Apelacja i omówienie. Kazus 5. Apelacja i omówienie. Kazus 6. Apelacja i omówienie. Kazus 7. Apelacja i omówienie. Kazus 8. Apelacja i omówienie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 343 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mięśnie twarzy; 2. Mięśnie języka; 3. Mięśnie podniebienia; 4. Mięśnie żucia; 5. Mięśnie gardła; 6. Mięśnie krtani; 7. Gałęzie i zakres unerwienia splotu szyjnego; 8. Mięsień boczny szyi; 9. Mięśnie nadgnykowe; 10. Mięśnie podgnykowe; 11. Mięsnie pochyłe; 12. Mięśnie przedkręgowe; 13. Mięsnie ściany klatki piersiowej; 14. Mięsnie przedniej ściany jamy brzusznej; 15. Mięśnie bocznej ściany jamy brzusznej; 16. Mięśnie tylnej ściany jamy brzusznej; 17. Mięśnie kolcowo-żebrowe; 18. Mięśnie właściwe (głębokie) grzbietu; 19. Przepona; 20. Dno miednicy i mięśnie krocza; 21. Stawy kończyny górnej; 22. Gałęzie i zakres unerwienia splotu ramiennego; 23. Segmentowe unerwienie mięśni kończyny górnej; istotne znaczenie diagnostyczne; 24. Mięśnie obręczy kończyny górnej; 25. Mięśnie przebiegające ku przodowi od stawu ramiennego; 26. Mięśnie przebiegające boczne od stawu ramiennego; 27. Mięsnie przebiegające ku tyłowi od stawu ramiennego; 28. Grupa tylna mięśni obręczy kończyny górnej; 29. Grupa przednia mięśni ramienia; 30. Grupa tylna mięśni ramienia; 31. Warstwa powierzchniowa grupy przedniej mięśni przedramienia; 32. Warstwa głęboka grupy przedniej mięśni przedramienia; 33. Grupa boczna (promieniowa) mięśni przedramienia; 34. Warstwa powierzchniowa grupy tylnej mięśni przedramienia; 35. Warstwa głęboka grupy tylnej mięśni przedramienia; 36. Mięśnie kłębu kciuka; 37. Mięśnie dłoni; 38. Mięśnie kłębu palca małego; 39. Stawy kończyny dolnej; 40. Gałęzie i zakres unerwienia splotu lędźwiowo-krzyżowego; 41. Segmentowe unerwienie mięśni kończyny dolnej; istotne znaczenie diagnostyczne; 42. Grupa przednia mięśni grzbietowych obręczy kończyny dolnej; 43. Grupa tylna mięśni grzbietowych obręczy kończyny dolnej; 44. Grupa mięśni brzusznych obręczy kończyny dolnej; 45. Grupa przednia mięśni uda; 46. Grupa przyśrodkowa mięśni uda (przywodziciele); 47. Grupa tylna mięśni uda (mięśnie kulszowo-piszczelowe); 48. Grupa przednia mięśni goleni; 49. Grupa boczna (strzałkowa) mięśni goleni; 50. Warstwa powierzchniowa grupy tylnej mięśni goleni; 51. Warstwa głęboka grupy tylnej mięśni goleni; 52. Mięśnie grzbietu stopy; 53. Mięśnie wyniosłości przyśrodkowej podeszwy stopy; 54. Mięśnie wyniosłości pośredniej podeszwy stopy; 55. Mięśnie wyniosłości bocznej podeszwy stopy; 56. Nerwy czaszkowe; rodzaje włókien (podział czynnościowy); 58. Nerwy czaszkowe; 59. Czynnościowy podział kory nowej: pierwszo- i drugorzędowe pola korowe; 60. Jądra wzgórza (wybrane).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Audytora / InfoAudit ; T.4)
I. System środków unijnych w Polsce oraz podstwy ich audytowania : 1. Fundusze strukturalne i Fundusz Spójności, 2. Cele polityki regionalnej Unii Europejskiej, 3. Zarys systemu absorpcji funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności, 4. Inicjatywy wspólnootwe, 5. Mechanizmy finansowe - EOG i norweski, 6. Główni partnerzy oraz organy uczestniczące w audycie funduszy strukturalnych. II. Przeprowadzanie audytów wydatków w ramach funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności : 1. Czynności poprzedzające przeprowadzenie badania audytowego, 2. Czynności dokonywane w trakcie wizyty inspekcyjnej, 3.Czynności dokonywane po zakończeniu wizyty inspekcyjnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.112.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
AutoCAD 2021 PL / Andrzej Pikoń. - Gliwice : Helion , cop. 2020. - 240 s. : il. ; 24 cm.
(Pierwsze Kroki)
Wstęp. Pierwsze kroki. Pierwszy rysunek. Podstawowe obiekty. Współrzędne punktów. Oglądanie rysunku. Rysowanie precyzyjne. Modyfikacje obiektów. Modyfikacje w praktyce. Szerokość linii. Linie przerywane. Szyk kołowy i prostokątny. Uchwyty obiektów. Informacje o rysunku. Kreskowanie. Menedżer właściwości. Napisy. Wymiary. Rysunek parametryczny. Bloki. Warstwy. Wydruk. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Automatyka : napęd elektryczny / Andrzej Dębowski. - Warszawa : Wydawnictwo WNT Sp. z o.o. : PWN Wydaw. Nauk. , 2017. - 252 s. : il., fot., wykresy ; 24 cm.
1. Przedmowa 2. Ogólne wiadomości o napędzie elektrycznym. 3. Warunki pracy zautomatyzowanych układów napędowych. 4. Napędy elektryczne z silnikami prądu stałego (DC-M). 5. Wprowadzenie do napędów prądu przemiennego z silnikami trójfazowymi (AC-M). 6. Napędy elektryczne z klatkowymi silnikami indukcyjnymi (AC-SCIM). 7. Napędy elektryczne z silnikami synchronicznymi o magnesach trwałych (AC-PMSM). 8. Uwagi o projektowaniu specjalnych napędów elektrycznych. 9. Dodatki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. Do kogo jest skierowana ta książka? Konwencje. Czym jest programowanie? O tej książce. Pobieranie i instalacja Pythona. Pobieranie i instalowanie edytora tekstu Mu. Uruchomienie edytora Mu. Uruchomienie środowiska IDLE. Powłoka interaktywna. Instalowanie modułów zewnętrznych. Jak otrzymać pomoc? Sprytne zadawanie pytań dotyczących programowania. Podsumowanie. CZĘŚĆ I. PODSTAWY PROGRAMOWANIA W PYTHONIE. 1. Podstawy Pythona. Wprowadzanie wyrażeń w powłoce interaktywnej. Liczby całkowite, zmiennoprzecinkowe i ciągi tekstowe. Konkatenacja i replikacja ciągu tekstowego. Przechowywanie wartości w zmiennych. Twój pierwszy program. Analiza programu. Podsumowanie. Pytania kontrolne. 2. Kontrola przepływu działania programu. Wartości boolowskie. Operatory porównania. Operatory boolowskie. Łączenie operatorów boolowskich i porównania. Elementy kontroli przepływu działania programu. Wykonywanie programu. Polecenia kontroli przepływu działania programu. Import modułów. Wcześniejsze zakończenie programu za pomocą sys.exit(). Krótki program - odgadnij liczbę. Krótki program - kamień, papier, nożyce. Podsumowanie. Pytania kontrolne. 3. Funkcje. Polecenie def wraz z parametrami. Wartość zwrotna funkcji i polecenie return. Wartość None. Argumenty w postaci słów kluczowych i funkcja print(). Stos wywołań. Zasięgi lokalny i globalny. Zmienne lokalne nie mogą być używane w zasięgu globalnym. W zasięgu lokalnym nie można używać zmiennych zdefiniowanych w innych zasięgach lokalnych. Zmienna globalna może być używana w zasięgu lokalnym. Zmienna lokalna i globalna o takiej samej nazwie. Polecenie global. Obsługa wyjątków. Krótki program – zigzag. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekt praktyczny. 4. Listy. Typ danych List. Praca z listą. Operatory przypisania i zmiany wartości. Metody. Przykładowy program - Magic 8 Ball utworzony za pomocą listy. Typy danych w postaci sekwencji. Odwołania. Krótki program - gra w życie. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 5. Słowniki i strukturyzacja danych. Typ danych Dictionary. Eleganckie wyświetlanie danych. Użycie struktur danych do modelowania rzeczywistych rozwiązań. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 6. Operacje na ciągach tekstowych. Praca z ciągami tekstowymi. Umieszczenie ciągu tekstowego w innym. Użyteczne metody ciągu tekstowego. Wartości liczbowe znaków pobrane za pomocą funkcji ord() i chr(). Kopiowanie i wklejanie ciągów tekstowych za pomocą modułu pyperclip. Projekt - schowek dla wielu ciągów tekstowych. Projekt - dodanie wypunktowania do kodu znaczników Wiki. Krótki program - świńska łacina. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekt praktyczny. CZĘŚĆ II. AUTOMATYZACJA ZADAŃ. 7. Dopasowanie wzorca za pomocą wyrażeń regularnych. Wyszukiwanie wzorców w tekście bez użycia wyrażeń regularnych. Wyszukiwanie wzorców w tekście z użyciem wyrażeń regularnych. Jeszcze więcej o dopasowaniach wzorca za pomocą wyrażeń regularnych. Dopasowanie zachłanne i niezachłanne. Metoda findall(). Klasy znaków. Utworzenie własnej klasy znaków. Znaki oraz $. Znak wieloznaczny. Przegląd znaków stosowanych w wyrażeniach regularnych. Dopasowanie bez uwzględnienia wielkości znaków. Zastępowanie ciągu tekstowego za pomocą metody sub(). Zarządzanie skomplikowanymi wyrażeniami regularnymi. Połączenie opcji re.IGNORECASE, re.DOTALL i re.VERBOSE. Projekt - wyodrębnianie numeru telefonu i adresu e-mail. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 8. Weryfikacja danych wejściowych. Moduł PyInputPlus. Projekt - zajęcie kogoś godzinami. Projekt - quiz z tabliczki mnożenia. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 9. Odczyt i zapis plików. Pliki i ścieżki dostępu do plików. Proces odczytu i zapisu pliku. Zapis zmiennych za pomocą modułu shelve. Zapis zmiennych za pomocą funkcji pprint.pformat(). Projekt - generowanie losowych plików quizu. Projekt - schowek przechowujący wiele elementów. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 10. Organizacja plików. Moduł shutil. Przejście przez drzewo katalogu. Kompresja plików za pomocą modułu zipfile. Projekt - zmiana plików z datami w stylu amerykańskim na daty w stylu europejskim. Projekt - utworzenie archiwum ZIP będącego kopią katalogu. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 11. Usuwanie błędów. Zgłaszanie wyjątku. Pobranie stosu wywołań w postaci ciągu tekstowego. Asercje. Rejestracja danych. Debugger edytora Mu. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekt praktyczny. 12. Pobieranie danych z internetu. Projekt - mapIt.py z użyciem modułu webbrowser. Pobieranie plików z internetu za pomocą modułu requests. Zapis pobranych plików na dysku twardym. HTML. Przetwarzanie kodu HTML za pomocą modułu bs4. Projekt - wyświetlenie wyników wyszukiwania. Projekt - pobranie wszystkich komiksów z witryny XKCD. Kontrolowanie przeglądarki WWW za pomocą modułu selenium. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 13. Praca z arkuszami kalkulacyjnymi programu Excel. Dokumenty Excela. Instalacja modułu openpyxl. Odczyt dokumentów Excela. Projekt - odczyt danych z arkusza kalkulacyjnego. Zapis dokumentów Excela. Projekt - uaktualnienie skoroszytu. Ustawienie stylu czcionki komórek. Obiekt Font. Formuły. Dostosowanie wierszy i kolumn do własnych potrzeb. Wykresy. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 14. Praca z Arkuszami Google. Instalacja i konfiguracja EZSheets. Obiekt skoroszytu. Obiekt arkusza. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 15. Praca z dokumentami PDF i Worda. Dokumenty w formacie PDF. Projekt - połączenie wybranych stron z wielu dokumentów PDF. Dokumenty procesora tekstu Microsoft Word. Tworzenie dokumentu PDF na podstawie dokumentu Worda. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 16. Praca z plikami CSV i danymi JSON. Moduł csv. Projekt - usunięcie nagłówka z pliku CSV. JSON i API. Moduł json. Projekt - pobieranie bieżących danych prognozy pogody. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 17. Czas, harmonogram zadań i uruchamianie programów. Moduł time. Zaokrąglanie liczb. Projekt – superstoper. Moduł datetime. Przegląd funkcji czasu w Pythonie. Wielowątkowość. Projekt - wielowątkowy program pobierający dane z witryny XKCD. Uruchamianie innych programów z poziomu Pythona. Projekt - prosty program odliczający czas. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 18. Wysyłanie wiadomości e-mail i tekstowych. Wysyłanie i odbieranie poczty za pomocą API Gmail. SMTP. Wysyłanie wiadomości e-mail. IMAP. Pobieranie i usuwanie wiadomości e-mail za pomocą protokołu IMAP. Projekt - wysyłanie wiadomości e-mail z przypomnieniami o składkach. Wysyłanie wiadomości tekstowych za pomocą bramek SMS. Wysyłanie wiadomości tekstowych za pomocą Twilio. Projekt - moduł typu "wyślij mi wiadomość SMS". Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 19. Praca z obrazami. Podstawy teorii obrazu cyfrowego. Praca z obrazami za pomocą modułu pillow. Projekt - dodanie logo. Rysowanie na obrazach. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 20. Kontrolowanie klawiatury i myszy za pomocą automatyzacji GUI. Instalacja modułu pyautogui. Konfiguracja ustawień dostępności w macOS. Pozostajemy na kursie. Kontrola poruszania myszą. Kontrola działania myszy. Planowanie ruchu myszą. Praca z ekranem. Rozpoznawanie obrazu. Pobieranie informacji o oknie. Kontrola klawiatury. Konfiguracja skryptów automatyzacji GUI. Projekt - automatyczne wypełnianie formularzy. Wyświetlanie okien dialogowych. Podsumowanie. Pytania kontrolne Projekty praktyczne. A. Instalacja modułów firm trzecich. B. Uruchamianie programów. C. Odpowiedzi na pytania kontrolne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Informacje dla rodziców i opiekunów; Jak korzystać z tej książki; Zadania: Zabawa w chowanego ze zwierzętami; Dokop się do dinozaurów; Zagubione uczucia; Wskazówki z ciała; Potworni przyjaciele; Odkryj nową planetę; Twarze na patyczkach do lodów; Ruchy zwierząt; Gdzie jest moja czapka?; Kaczka Kwaczka się zgubiła; Dopasuj uczucia; Pięć minut przerwy; Quiz o elastyczności; Po pierwsze, po drugie, po trzecie; Plac zabaw; Piękny motyl; Co robi Dawid?; Narysuj przyjaciela; Zaprojektuj swoje superja; Duży, mały, wysoki i niski; Słowa, które się rymują; Pięć zmysłów; Jaki to dźwięk?; Poszukiwania na łące; Znajdź jedzenie; Podążaj za latawcami; Narysuj psa; Myśli, uczucia i działania; Dopasuj kształty; Ile?; Zabawa z gliną; Małpi labirynt; Tukan Tomek; Gra w pytania; Tęczowy tamburyn; Pokoloruj gwiazdę; Pomieszane kształty; Magiczna butelka na uspokojenie; Skaczący króliczek; Zabawa taneczna; Pudełka sensoryczne; Jedziemy pod namiot!; Pudełko na prezenty; Zimowy dzień; Zabawa z bębenkiem; Kto pierwszy posprząta?; Obraz i słowo; Wydruki z liści; Sztuka ze sznurka; Moje zbiory. Odpowiedzi; Materiały.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychiatria i Psychoterapia / Uniwersytet Jagielloński)
Zawiera: Przedmowa; Wstęp; Struktura książki? Podręcznik; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Kto w rzeczywistości napisał ten podręcznik? O czym trzeba pamiętać, kiedy posługujemy się pomysłami z tej książki. Rozdział 1. Wprowadzenie: Mogę mieć pytania; Lektura tej książki; To podręcznik; Pisanie w tej książce; Praktyka zaznaczania tego, co jest prawdą; Strona z ćwiczeniami; Przedstawianie się; Mocne strony i talenty; Autyzm to jedna z moich cech; Czym jest autyzm? Dlaczego autyzm? Czy urodziłem się z autyzmem? Z myślą o starszych czytelnikach; Samowiedza; Autyzm i samowiedza; Neuroróżnorodność; Wyrażenia opisujące mnie i autyzm: „tożsamość przede wszystkim” ...; Więcej informacji o wyrażeniach opisujących mnie i autyzm: „osoba przede wszystkim”; Dobór słów nie ma dla mnie znaczenia; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Zaznaczanie tego, co jest prawdą; Podręcznik wymaga twojej współpracy i pomocy; Co zrobić, jeśli młody czytelnik chce zaznaczyć wszystkie opcje albo nie zaznaczy żadnej? Zachęć czytającego, by za pomocą kawałka papieru wskazywał istotny fragment, przysłaniając resztę tekstu, co pomoże mu się skupić; Wybierz strony do przeczytania; Jak to powiedzieć? Język: „osoba przede wszystkim” i „tożsamość przede wszystkim”. Rozdział 2. Doświadczenie zmysłowe: Pięć zmysłów; Głośne lub niespodziewane dźwięki; „Ciche” dźwięki, których inni nie słyszą; Dotyk; Powonienie; Wzrok; Smak; Ból fizyczny; Manieryzmy ruchowe: jak to robię? Manieryzmy ruchowe: dlaczego to robię? Zrozumieć manieryzmy ruchowe; Z myślą o starszych czytelnikach; Tiki; Ból emocjonalny; Współczucie emocjonalne; Samookaleczanie; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Strefa ciszy; Ograniczanie stymulacji wzroku; Kontrolowanie stymulacji słuchu; Kierowanie stymulacją dotyku; Zapachy; Stymulacja sfery oralnej i narządów artykulacyjnych; Jedzenie; Preferencje wizualne i rozpraszanie uwagi; Manieryzmy ruchowe; Ocena integracji sensorycznej; Ból fizyczny; Współczucie emocjonalne; Tiki; Samookaleczanie. Rozdział 3. Sposoby myślenia: Szczególne zainteresowania; Szczegóły; Sposoby uczenia się; Perfekcjonizm; Perfekcjonizm a robienie wszystkiego, na co cię stać; Rutyna i przyzwyczajenia; Zmiany; Planowanie może pomóc mi być elastycznym; Zmiany w ostatniej chwili; Z myślą o starszych czytelnikach; Skupianie się i niepodzielność uwagi; Uwaga i wielozadaniowość; Rozpraszanie uwagi; Organizacja; Co to znaczy „uczyć się na błędach”? Plan siedmiu kroków: kiedy znajdę błąd; Niepewność; Dla rodziców i nauczycieli; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Potrzeba odnoszenia sukcesów; Błędy; Ocena; Codzienna nieformalna ocena; Brak konsekwencji; Nauka oparta na bodźcach wizualnych; Plan; Sześć przykładów planów. Rozdział 4. Talent i twórcze wyrażanie siebie: Muzyka; Teatr; Rysowanie; Malowanie; Fotografowanie i kręcenie filmów; Pisanie; Komiksy; Majsterkowanie i robótki ręczne; Gotowanie; Projekty mechaniczne; Komputery, tablety i inne technologie; Wiele innych sposobów; Z myślą o starszych czytelnikach; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Dlaczego uważasz, że kreatywne wyrażanie siebie jest ważne? W jaki sposób rodzice mogą wpłynąć na rozwój talentu swojego dziecka? Czy masz jakieś inne refleksje na temat osób z autyzmem i talentów? Jakie jest twoje osobiste doświadczenie związane z rozwijaniem swojego talentu? Rozdział 5. Ludzie: Ludzie; Członkowie mojej rodziny; Więcej informacji o członkach mojej rodziny; Nowi lub inni ludzie w domu; Drzewo genealogiczne mojej rodziny; Nowi lub inni ludzie w szkole; Inni ważni ludzie; Zwracanie uwagi na więcej niż jedną osobę; Bezpieczeństwo; Więcej o bezpieczeństwie; Przyjaciele; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Wpisywanie nowych osób do planu; Posługiwanie się kalendarzem; Zapisywanie planu wydarzeń, gdy spodziewasz się gości; Goście, którzy zostają na noc; Rodzice poza domem; Rozumienie zmian zachodzących w rodzinie; Nauczyciel na zastępstwie; Zapisywanie historyjek społecznych; Historyjka społeczna: dni, kiedy mamy zastępstwo; Wyrabianie nawyku proszenia o pomoc. Rozdział 6. Rozumienie: Kontakt wzrokowy; Słowa: znaczenie dosłowne i przenośne; Więcej przykładów wyrażeń o znaczeniu przenośnym; Język ciała i mimika twarzy; Więcej informacji o języku ciała i mimice twarzy; Więcej przykładów typowych wyrazów twarzy wyrażających stan szczęścia; Więcej przykładów typowych wyrazów twarzy wyrażających smutek; Zrozumienie mojej mimiki twarzy; Trudności w rozumieniu ludzi; Lepiej rozumieć ludzi; Zrozumieć, o co im chodzi; Wyłączanie się; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Ogromna przepaść między mówieniem a rozumieniem; Przyjrzyj się bliżej; Kontakt wzrokowy; Dobór słów; Tempo i pauzy; Bądź świadomy czynników rozpraszających uwagę; Kształtowanie czasu na słuchanie; Język ciała; Zapisz to; Wyłączanie się. Rozdział 7. Myśli: Czym są myśli? Kto myśli? Marzenia to myśli; Obawy to myśli; Wyobraźnia: świat fantazji; Myśli innych ludzi; Kto zna moje myśli? Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Założenia; Komiksowe rozmówki; Rozdział 8. Komunikacja: Komunikacja za pomocą mowy jest naturalna dla wielu ludzi; Komunikacja nie zawsze przychodzi łatwo; Proces komunikacyjny; Ubieranie myśli w słowa; Jak rozpocząć zdanie; Pewność, że ktoś słucha; Więcej informacji o byciu pewnym, że ktoś słucha; Więcej informacji o byciu pewnym, że ktoś słucha; Z kim się komunikować? Słuchanie i odpowiadanie na to, co ktoś mówi; Dlaczego rozmowa może wprawiać w zakłopotanie; Mówić dużo; Zadawać to samo pytanie; Milczeć; Style wypowiadania się; Zakończenie rozmowy; Mówienie do siebie; Proszenie o pomoc; Bycie szczerym i uprzejmym; Więcej o byciu szczerym i uprzejmym; Poczucie humoru; Więcej o poczuciu humoru; Dlaczego ludzie się śmieją, kiedy nie żartuję; Komunikacja poprzez sztukę; Z myślą o starszych czytelnikach; O co chodzi z tą całą komunikacją? Nieporozumienie; Co powinienem robić, jeśli doszło do nieporozumienia? Skąd mam wiedzieć, że mam coś do zakomunikowania? Kategoria pierwsza: wyrażanie potrzeby zmiany (na lepsze); Co może się zdarzyć, gdy poproszę o pomoc? Kategoria druga: pozytywne doświadczenia i wyrażanie wdzięczności; Kategoria trzecia: dzielenie się pomysłami, myślami i uczuciami; Komunikacja: istnieją możliwości wyboru! Odkryj ulubiony sposób na rozmowę; Komunikuj się szczerze i życzliwie; Upominanie się o swoje prawa; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepty wprowadzone w tym rozdziale; Język i komunikacja to dwie różne sprawy; Mowa nie świadczy o tym, że dziecko jest komunikatywne; Znaczące różnice pojawiają się już we wczesnych latach; Dokonaj oceny rozwoju mowy i języka; Korzystaj z tej książki; Eksperyment z pisaniem odręcznym lub na komputerze; Dostarczaj wskazówek wizualnych; Proszenie o pomoc, przy mojej błękitnej bufiastej kurtce; Wypróbuj to! Ułatw rozmowę; Korzystaj z formuł komunikacyjnych; Strony stworzone „z myślą o starszych czytelnikach”. Rozdział 9. Szkoła: Różne rodzaje szkół; Świadomość tego, co się dzisiaj stanie; Miejsce do pracy; Moje własne biuro; Więcej informacji o moim własnym biurze; Dlaczego może być trudno pracować samodzielnie; Bycie samodzielnym i zorganizowanym w systemie pracy; Wskazówki pisemne; Świadomość tego, co jest najważniejsze; Pisanie odręczne; Wykorzystywanie moich szczególnych zainteresowań; Technologia; Prace szkolne; Czas wolny; Wiedzieć więcej o czasie wolnym; Zasady; Więcej o zasadach; Praca domowa; Dobre oceny; Więcej informacji o dobrych ocenach; Strefa ciszy; Uczenie innych dzieci o mnie; Co myślę o szkole; Z myślą o starszych czytelnikach; IN (indywidualne nauczanie); IN: co i kto? Moja lista na spotkanie na temat IN; Informacje, jakich potrzebuje zespół do spraw IN; Formularz komunikacyjny IN; Więcej informacji na temat zespołu do spraw IN; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Środowisko edukacyjne; Pamiętaj o planie! Problemy w nabywaniu umiejętności samodzielnej pracy; Osobisty asystent; Tworzenie biura; Jak mam stosować tryb pracy, by nauczyć dziecko pracować samodzielnie? Zapewnianie wskazówek pisemnych; Pisemne wskazówki można też stosować w domu; Organizowanie miejsca pracy, przyborów i materiałów; Modyfikowanie arkuszy; Zadania z wykorzystaniem papierowych teczek; Satysfakcja i motywacja ucznia; Włączanie szczególnych zainteresowań; Konspekty, rysunki, modele, notatki i mapy; O tworzeniu mapy umysłu; Jak stworzyć mapę umysłu; Dziewięć sposobów adaptowania lekcji; Instrukcje grupowe; Komputer: środki bezpieczeństwa; Praca domowa; Jakie są najważniejsze umiejętności, których powinienem nauczyć dziecko? Strefa ciszy; Dlaczego on taki jest? Programy, które uczą rówieśników o różnicach; Rozmawianie o autyzmie i twoim dziecku; Autentyczne uczestnictwo w IN. Rozdział 10. Przyjaciele: Kim jest przyjaciel? Zabawa; Zabawa na niby; Zabawa na świeżym powietrzu; Bieganie i inne umiejętności motoryczne; Wygrywanie i przegrywanie; Bycie dobrym graczem; Drużyny; Przyjaciel przychodzi do mnie do domu; Dogadywanie się z przyjacielem; Bycie przyjacielskim; Zastanawiam się, dlaczego; Czy przyjaciele powinni wiedzieć o autyzmie? Szukanie autystycznych przyjaciół; Przyjaciel-zwierzątko; Mieć mentora; Przyjaciele i internet; Z myślą o starszych czytelnikach; Przyjaciele, których znamy osobiście; Znajomi; Kim jest znajomy z sieci? Czy znajomi z internetu nie są niebezpieczni; Odpowiedzialność podczas czatowania; Sześć zasad dotyczących znajomych z sieci; Dlaczego nawiązywanie kontaktów w sieci może być łatwiejsze; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Zacznij od szacunku; Ocena; Zbadaj, co jest fajne z perspektywy twojego dziecka; Ocena 1: Co jest fajne? Oceń poziom komfortu społecznego; Ocena 2: Poziom komfortu społecznego; Zapewnij niezbędną strukturę; Ocena 3: Struktura; Wzór na udane doświadczenie społeczne; Pomocnicy z grupy rówieśniczej i inne formy współpracy; Indywidualizacja wydarzenia towarzyskiego: duże przyjęcie nie zawsze jest przyjemne! Historyjki społeczne; Wszyscy jesteśmy w tym razem; Prawdziwi przyjaciele; Grupy społeczne; Ostatnie słowo o rozwoju społecznym; Przyjaciele-zwierzęta; Bezpieczeństwo w Internecie: apel. Rozdział 11. Mieć zły humor: Odczuwanie emocji; Nazywanie emocji; Odczuwanie niepokoju; Co się dzieje, kiedy odczuwam niepokój; Robić na przekór; Robienie sobie krzywdy; Robienie krzywdy innym; Odczytywanie emocji innych ludzi; Emocjometr dla mojego rodzica; Emocjometr dla mnie; Doradztwo; Czuć się lepiej; Z myślą o starszych czytelnikach; Wyrażanie emocji; Co to znaczy, gdy ktoś mówi, że; Te wyrażenia mogą wejść w nawyk; Co naprawdę mogą oznaczać nawykowe wyrażenia; Depresja; Dlaczego powinienem powiedzieć komuś, że mam depresję? Co robić; Wybierz jeden albo kilka sposobów komunikowania się z tej listy; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepty wprowadzone w tym rozdziale; Zapobieganie; Samoakceptacja; Podczas ataku; Po ataku; Uważaj przy wychodzeniu z pociągu; Korzystanie z emocjometru; Ponowna ocena; Ogranicz stymulację zmysłową; Częste przerwy; Strefa ciszy; Doradztwo; Środki farmakologiczne; Specjalna wzmianka o dorastaniu; Depresja i lęk. Rozdział 12. Szczęście – poczucie dobrostanu: Czym jest szczęście? Ćwiczenie mięśnia sercowego; Rozciąganie; Relaks; Sen; Zdrowa dieta; Bycie uprzejmym; Czym jest szacunek? Wszyscy są jednakowi; Czy na świecie istnieją inne osoby autystyczne? Jak wiele osób z autyzmem mieszka w moim województwie lub kraju? Dopasowanie się lub bycie tym niepowtarzalnym sobą; Wdzięczność; Mówienie o tym, jak się czuję; Jak się dzisiaj czuję (przykład codziennego formularza komunikacyjnego do wykorzystania w szkole); Więcej o szczęściu; Z myślą o starszych czytelnikach; Słowa wyrażające szczęście; Więcej o relaksie; Więcej o ćwiczeniach; Dlaczego ćwiczenia fizyczne tak pomagają? Stwórz plan aktywności fizycznej; Akceptacja; Przebaczenie; Wdzięczność; Po co odczuwać i wyrażać wdzięczność? Odwaga; Życzliwość; Związki; Więcej o związkach; Miłość; Wiara; Żyj tylko jednym dniem; Więcej o życiu tylko jednym dniem; „Wzloty i upadki”; Pozytywne nastawienie; Wypracowanie pozytywnego nastawienia; Żyj pełnią życia; Sprawiać, by świat był lepszym miejscem; Dla rodziców, nauczycieli i terapeutów; Koncepcje wprowadzone w tym rozdziale; Ćwiczenia; Relaks; Dieta; Sen; Badania na temat szczęścia; Autorzy ilustracji i inni; Podziękowania; O autorce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyj- nych w konstrukcji biznesplanu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyjnych w konstrukcji biznesplanu, Podejmowanie decyzji na rynku kapitałowym; Budowa rankingu obiektów w swietle ocen wielokryterialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyjnych w konstrukcji biznesplanu, Podejmowanie decyzji na rynku kapitałowym; Budowa rankingu obiektów w swietle ocen wielokryterialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej