Poradniki i przewodniki
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(154)
Forma i typ
Książki
(22949)
E-booki
(4642)
Publikacje naukowe
(2119)
Publikacje fachowe
(1976)
Publikacje dydaktyczne
(700)
Poradniki i przewodniki
(154)
Proza
(152)
Czasopisma
(131)
Publikacje informacyjne
(90)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(89)
Publikacje popularnonaukowe
(43)
Audiobooki
(30)
Druki ulotne
(14)
Dramat (rodzaj)
(3)
Poezja
(3)
Artykuły
(2)
Pliki i bazy danych
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(111)
tylko na miejscu
(65)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(114)
Czytelnia
(65)
Autor
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(4)
Bień Witold (1927-2018)
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Sałbut Bartosz
(3)
Adryjanek Anna
(2)
Babiel Tadeusz B
(2)
Baranowski Marian
(2)
Bieniasz Dorota
(2)
Bień Andrzej
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Fisher Roger (1922-2012)
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(2)
Kuchlewski Tomasz
(2)
Kulczycka Luiza
(2)
Leigh Andrew
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Okuniewski Juliusz
(2)
Patton Bruce
(2)
Rządca Robert A
(2)
Sadowska Magda
(2)
Sadowski Tomasz
(2)
Suchar Marek (1954- )
(2)
Tołoczko Aleksander
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Ury William
(2)
Uścińska Gertruda (1958- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Airey David
(1)
Anderson Gail (1962- )
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Banaszczyk Izabela
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Barański Robert
(1)
Barkley Russell A. (1949- )
(1)
Bartosiewicz Adam
(1)
Bekas Robert
(1)
Berne Eric (1910-1970)
(1)
Bielińska Inga
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Bloch Michał
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(1)
Borowicz-Sierocka Beata
(1)
Borowiec Tomasz
(1)
Boryczka Bożena
(1)
Braksal Katarzyna
(1)
Bral Wiesław
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Bryńska Anita (1964- )
(1)
Budzińska Anna
(1)
Buffett Warren (1930- )
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Carew Donald
(1)
Casse Pierre
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chełpa Stanisław (1962-2007)
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chromik-Kovačs Joanna
(1)
Chęcińska Katarzyna
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciesielski Mateusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Conley Randy
(1)
Cuff Kathy
(1)
Czajkowska Anna
(1)
Czechowska Anna
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Daszewski Aleksander
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Demarest Garry
(1)
Derda Aneta
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dróżdż Paweł
(1)
Dudar Grzegorz
(1)
Dudel Barbara
(1)
Dusiński Michał
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dweck Carol S. (1946- )
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dzierżanowski Włodzimierz
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(33)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(30)
Okres powstania dzieła
2001-
(54)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(153)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(154)
Temat
Relacje międzyludzkie
(9)
Negocjacje
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Zatrudnienie
(7)
Marketing
(6)
Praca zespołowa
(6)
Sukces
(6)
Marketing cyfrowy
(5)
Osoby w wieku starszym
(5)
Prawo pracy
(5)
Zarządzanie
(5)
Kariera
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Perswazja
(4)
Poszukiwanie pracy
(4)
Praca
(4)
Przywództwo
(4)
Reklama
(4)
Retoryka
(4)
Rozwiązywanie konfliktów
(4)
Rozwój osobisty
(4)
Samorealizacja
(4)
Ubezpieczenia społeczne
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Zespół ADHD
(4)
Autyzm
(3)
COVID-19
(3)
Coaching
(3)
Dziecko z ADHD
(3)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Leczenie
(3)
Mentoring
(3)
Metody wychowawcze
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nieruchomości
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Programy pomocowe UE
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Rynek (ekonomia)
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Agresywność
(2)
Aspiracje zawodowe
(2)
Autoprezentacja
(2)
Bilans księgowy
(2)
Bogactwo
(2)
Decyzje
(2)
Dyskusja
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Emeryci i renciści
(2)
Emerytura
(2)
Gniew
(2)
Google
(2)
Google Analytics
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konflikt
(2)
Konsumenci
(2)
Kredyt
(2)
Logotypy
(2)
Lokata
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Matematyka finansowa
(2)
Metody nauczania
(2)
Motywacja
(2)
Nauczanie
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja pracy
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Papiery wartościowe
(2)
Prawo socjalne
(2)
Prawo zamówień publicznych
(2)
Procent
(2)
Produktywność pracy
(2)
Programowanie zwinne
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia zarządzania
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Rynek nieruchomości
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Socjotechnika
(2)
Stres
(2)
Tarcza antykryzysowa (pakiet rządowy)
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Telepraca
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Uczucia
(2)
Umowa o pracę
(2)
Wycena nieruchomości
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Temat: czas
2001-
(25)
1901-2000
(3)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(27)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Poradnik
(143)
Opracowanie
(5)
Wzory dokumentów
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Akty prawne
(2)
Analiza i interpretacja
(2)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Tablice i wzory
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Komentarz
(1)
Porady internetowe
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(48)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(46)
Psychologia
(39)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(18)
Edukacja i pedagogika
(17)
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Media i komunikacja społeczna
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Medycyna i zdrowie
(6)
Architektura i budownictwo
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
154 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe definicje 1.1. Czym jest pożar? 1.2. Jak powstaje pożar? 1.3. Najczęstsze przyczyny pożarów w zakładach pracy 2. Organizacja ochrony przeciwpożarowej w miejscu pracy 2.1. Klasyfikacja i odporność pożarowa budynków 2.2. Obowiązki pracodawcy w zakresie ochrony ppoż. 2.3. Drogi pożarowe i ewakuacyjne 2.3.1. Drogi pożarowe 2.3.2. Drogi ewakuacyjne 2.4. Instrukcje bezpieczeństwa pożarowego, znaki ewakuacyjne i oświetlenie awaryjne 2.4.1. Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego 2.4.2. Znaki ewakuacyjne i oświetlenie awaryjne 2.5. Strefy zagrożenia wybuchem 2.6. Prace niebezpieczne pod względem pożarowym 2.7. Podręczny sprzęt gaśniczy - rodzaje, zastosowanie, przeglądy 2.7.1. Gaśnice 2.7.2. Podział gaśnic ze względu na budowę 2.7.3. Jak używać gaśnicy? 2.7.4. Wyposażenie zakładów pracy w gaśnice 2.7.5. Przeglądy konserwacyjne gaśnic 2.7.6. Inny podręczny sprzęt gaśniczy 3. Urządzenia i instalacje przeciwpożarowe 3.1. Wodociągowa instalacja przeciwpożarowa 3.2. System sygnalizacji pożaru (SSP) 3.3. Stałe urządzenia gaśnicze (SUG) 3.4. Dźwiękowy system ostrzegawczy (DSO) 3.5. Klapy oddymiające 3.6. Pasywne zabezpieczenia przeciwpożarowe 4. Zachowanie podczas ewakuacji 4.1. Praktyczne sprawdzenie organizacji oraz warunków ewakuacji 4.2. Co zrobić, gdy zauważymy pożar? 4.3. Podstawowe zasady bezpiecznej ewakuacji 4.4. Niebezpieczne zjawiska podczas pożaru 4.5. Pierwsza pomoc osobom poszkodowanym w pożarze 4.6. Podsumowanie; Załącznik. Znaki ewakuacyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Wprowadzenie; Część I. Coaching zespołowy jako metoda wspierania zespołów Rozdział 1. Istota i warunki coachingu zespołowego Rozdział 2. Zastosowania coachingu zespołowego Rozdział 3. Kompetencje coacha zespołowego Część II. Proces coachingu zespołowego Rozdział 4. Struktura procesu coachingu zespołowego Rozdział 5. Przygotowanie do coachingu zespołowego Rozdział 6. Sesja otwierająca Rozdział 7. Sesja diagnostyczna Rozdział 8. Sesja ustalania celów Rozdział 9. Dalsze sesje - poszerzanie świadomości zespołu i praca nad wyzwaniami Rozdział 10. Sesje zamykające proces coachingu Rozdział 11. Utrzymanie efektów coachingu Część III. Modele, techniki i narzędzia wykorzystywane w coachingu zespołowym Rozdział 12. Model GROW Rozdział 13. Proces grupowy Rozdział 14. Dysfunkcje pracy zespołowej Rozdział 15. Wywiad motywujący Rozdział 16. Ćwiczenia interakcyjne Rozdział 17. Umowy w zespole Rozdział 18. Analiza pola sił Rozdział 19. Profilowanie zespołu i psychometria Rozdział 20. Warsztaty wartości Rozdział 21. Perspektywa systemowa w pracy z zespołem Rozdział 22. Psychoedukacja Rozdział 23. Sesje informacji zwrotnej Rozdział 24. Rytuały w pracy z zespołem Rozdział 25. Gadżety i karty coachingowe Rozdział 26. Gamestorming Rozdział 27. HPI - Human Performance Improvement Rozdział 28. Design Thinking Rozdział 29. Team Canvas Rozdział 30. Zespoły X Rozdział 31. Ewaluacja Rozdział 32. Technika wspierająca zespół Część IV. Superwizja i rozwój coacha zespołowego Rozdział 33. Drogi rozwoju coacha zespołowego Rozdział 34. Superwizja w coachingu zespołowym Część V. Przykłady procesów coachingu zespołowego; Zakończenie; Spis rysunków; Spis tabel, arkuszy i ćwiczeń; Literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Rzeczpospolita Businessman Book)
Promocja jako element marketingu; Uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa; Promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; Charakterystyka form promocji i zasady skutecznego ich oddziaływania; Zakres decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa; Image firmy i kompleksowa wizualna identyfikacja przedsiębiorstwa; Organizacja promocji w przedsiębiorstwie i współpraca z wyspecjalizowanymi agencjami reklamowymi; Kampanie promocyjno-reklamowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Placówki dzienne i całodobowe w systemi pomocy społecznej / Magdalena Szochner-Siemińska. - Stan prawny na marzec 2018. - Warszawa : C.H.Beck, 2018. - XVI, 281, [1] s. : tab. ; 24 cm. + Dysk optyczny (CD).
(Sektor Publiczny w Praktyce. Pomoc Społeczna)
Zawiera: O Autorce; Wykaz skrótów; Część I. Placówki dzienne Rozdział I. Dzienne domy pomocy 1. Podstawa funkcjonowania dziennych domów pomocy jako dziennych ośrodków wsparcia 2. Organizacja dziennego domu pomocy 2.1. Organizacja pracy 2.2. Zakres i standardy świadczonych usług 2.3. Kwalifikacje kadry dziennego domu pomocy 2.4. Zasady odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia 3. Finansowanie domów dziennego pobytu dla seniorów (Senior-WIGOR i Senior+) 3.1. Program Senior-WIGOR 3.2. Program Senior+ 4. Poradnik praktyka 4.1. Dotacja dla dziennego domu pomocy dla osób starszych z programu Senior+ 4.2. Otwarcie klubu samopomocy przez stowarzyszenie – obowiązki gminy 4.3. Godziny otwarcia dziennego domu pomocy Rozdział II. Środowiskowe domy samopomocy 1. Podstawa funkcjonowania środowiskowych domów samopomocy 1.1. Zagadnienia ogólne 1.2. Cele i zadania środowiskowego domu samopomocy 2. Środowiskowe domy samopomocy jako jednostki organizacyjne 2.1. Organizacja środowiskowych domów samopomocy 2.2. Utworzenie nowego środowiskowego domu samopomocy oraz uruchomienie nowych miejsc 2.3. Krąg osób uprawnionych do wsparcia w środowiskowych domach samopomocy 2.4. Wymagania stawiane środowiskowym domom samopomocy jako jednostkom organizacyjnym w gminie i powiecie 2.5. Zakres i standardy oferowanych świadczeń 2.6. Kwalifikacje kierownika i pracowników środowiskowego domu samopomocy 2.7. Powierzenie prowadzenia środowiskowego domu samopomocy 3. Charakterystyka typów środowiskowych domów samopomocy 4. Forma działalności i źródła finansowania 4.1. Zagadnienia ogólne 4.2. Ustalenie odpłatności za usługi świadczone w ośrodkach wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi 4.3. Zwolnienie z ponoszenia odpłatności 4.4. Właściwość miejscowa i rzeczowa organu uprawnionego do wydania decyzji o skierowaniu oraz ustalenia odpłatności za pobyt w ośrodku wsparcia 4.5. Dotacja na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia ośrodków wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi 5. Poradnik praktyka 5.1. Opłata za pobyt w środowiskowym domu samopomocy i usługi w nim świadczone 5.2. Upoważnienie kierownika ośrodka pomocy społecznej do wydania decyzji o skierowaniu do środowiskowego domu samopomocy 5.3. Kierowanie do środowiskowego domu samopomocy osób z zapewnioną opieką 5.4. Odmowa ponownego skierowania do środowiskowego domu samopomocy 5.5. Zasadność skierowania do środowiskowego domu samopomocy 5.6. Turnus rehabilitacyjny – uchylenie decyzji o skierowaniu do środowiskowego domu samopomocy 5.7. Osoba niezdolna do pracy a skierowanie do środowiskowego domu samopomocy 5.8. Zwolnienie z opłat w czasie urlopu Rozdział III. Warsztaty terapii zajęciowej 1. Podstawa prawna funkcjonowania warsztatów terapii zajęciowej 1.1. Geneza wprowadzenia rehabilitacji zawodowej i społecznej 1.2. Rehabilitacja zawodowa i społeczna osób niepełnosprawnych 1.3. Cele i zadania warsztatów terapii zajęciowej 1.4. Uzyskiwanie dochodu z działalności warsztatów terapii zajęciowej 2. Organizacja pracy 2.1. Rada programowa warsztatów terapii zajęciowej 2.2. Uczestnicy warsztatów terapii zajęciowej 2.3. Utworzenie i funkcjonowanie warsztatów terapii zajęciowej 2.4. Zasady realizacji terapii w warsztatach terapii zajęciowej 3. Forma działalności i źródła finansowania Rozdział IV. Ogrzewalnie 1. Podstawa funkcjonowania ogrzewalni 1.1. Zagadnienia ogólne 1.2. Pojęcie osoby bezdomnej 1.3. Zagwarantowanie schronienia mieszkańcom jako zadanie własne gminy 2. Organizacja pracy 3. Poradnik praktyka 3.1. Ogrzewalnie jako placówki koedukacyjne 3.2. Udzielenie schronienia osobie bezdomnej będącej pod wpływem alkoholu Część II. Placówki całodobowe Rozdział I. Domy pomocy społecznej 1. Podstawa funkcjonowania domów pomocy społecznej 2. Utworzenie domu pomocy społecznej 2.1. Podmioty uprawnione do utworzenia domu pomocy społecznej 2.2. Obowiązek uzyskania zezwolenia na prowadzenie domu pomocy społecznej 3. Charakterystyka typów domów pomocy społecznej 4. Organizacja pracy 4.1. Katalog i standardy świadczonych usług 4.2. Standardy dotyczące potrzeb bytowych w domach pomocy społecznej 4.3. Wymagania wobec personelu 4.4. Regulamin organizacyjny domu pomocy społecznej 5. Zasady kierowania do domu pomocy społecznej i ustalania odpłatności za pobyt 5.1. Procedura kierowania i umieszczenia w domu pomocy społecznej 5.2. Postępowanie w razie braku zgody na umieszczenie w domu pomocy społecznej 5.3. Ustalenie odpłatności za pobyt w domu pomocy społecznej 5.4. Zwolnienie z opłaty za pobyt w domu pomocy społecznej 6. Poradnik praktyka 6.1. Kierowanie do domu pomocy społecznej odpowiedniego typu, zlokalizowanego jak najbliżej miejsca zamieszkania 6.2. Odmowa skierowania do domu pomocy społecznej osoby, która ma dzieci 6.3. Bezdomność a obowiązek skierowania do domu pomocy społecznej 6.4. Egzekucja opłat za pobyt w domu pomocy społecznej od dzieci mieszkających za granicą Rozdział II. Zakłady opiekuńczo-lecznicze 1. Podstawa prawna działalności zakładów opiekuńczo-leczniczych 1.1. Zagadnienia ogólne 1.2. Tworzenie podmiotów leczniczych 2. Zasady kierowania do zakładu opiekuńczego i ustalania odpłatności za pobyt 2.1. Przesłanki skierowania oraz niezbędne dokumenty 2.2. Zasady ponoszenia odpłatności za pobyt w zakładzie opiekuńczym 3. Organizacja w zakładach opiekuńczych i źródła finansowania 3.1. Rodzaj i zakres świadczonych usług 3.2. Wymagania wobec personelu oraz pomieszczeń i wyposażenia w zakładach opiekuńczych 3.3. Regulamin zakładu opiekuńczego 3.4. Źródła finansowania 4. Poradnik praktyka 4.1. Zatrudnianie lekarzy na dyżurach całodobowych 4.2. Przebywanie w zakładzie opiekuńczo-leczniczym a uczestnictwo w środowiskowym domu samopomocy 4.3. Odmowa przyjęcia do zakładu opiekuńczo-leczniczego Rozdział III. Schroniska dla bezdomnych 1. Podstawa funkcjonowania 1.1. Zagadnienia ogólne 1.2. Rejestr placówek zapewniających miejsca noclegowe 1.3. Schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi 2. Zasady kierowania osób bezdomnych do schroniska 3. Organizacja pracy i standardy świadczonych usług 3.1. Standardy świadczonych usług 3.2. Wymagania wobec pracowników 3.3. Standardy pomieszczeń w schronisku dla bezdomnych 3.4. Regulamin schroniska dla osób bezdomnych 4. Forma działalności i źródła finansowania 5. Poradnik praktyka 5.1. Odmowa udzielania wywiadu a odmowa udzielenia wsparcia w formie schronienia 5.2. Właściwość miejscowa gminy w sprawie udzielenia schronienia 5.3. Koszt pochówku bezdomnego na terenie innej gminy Część III. Pozainstytucjonalne formy wsparcia Rozdział I. Usługi opiekuńcze 1. Podstawa prawna i zasady realizacji usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania 1.1. Pojęcie usług opiekuńczych 1.2. Katalog podstawowych potrzeb 1.3. Katalog przesłanek uprawniających do przyznania usług opiekuńczych 2. Formy i tryb realizacji usług opiekuńczych 3. Usługi opiekuńcze a specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi 3.1. Organizacja i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi 3.2. Cel i zakres specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi 3.3. Kwalifikacje osób uprawnionych do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych 3.4. Zgoda wojewody na realizację specjalistycznych usług opiekuńczych z zaburzeniami psychicznymi przez gminę 3.5. Ustalenie kosztu świadczonych usług i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowaniem zadania 4. Poradnik praktyka 4.1. Brak środków finansowych na realizację zadania a odmowa przyznania usług opiekuńczych 4.2. Kwalifikacje osób realizujących usługi opiekuńcze 4.3. Wniosek o świadczenie usług opiekuńczych przez konkretny podmiot Rozdział II. Teleopieka 1. Zasady realizacji teleopieki 1.1. Pojęcie teleopieki 1.2. Zasady realizacji teleopieki 1.3. System teleopieki jako zdalna opieka medyczna 1.4. Wdrożenie teleopieki jako system uzupełniający system usług opiekuńczych 2. Formy realizacji i możliwości finansowania teleopieki 2.1. Zagadnienia ogólne 2.2. Realizacja i finansowanie usług teleopieki jako uzupełnienie systemu usług opiekuńczych 2.3. Realizacja i finansowanie usług teleopieki jako część programu profilaktyki zdrowotnej 2.4. Realizacja i finansowanie usług teleopieki ze środków unijnych 2.5. Realizacja usług teleopieki jako programu osłonowego Rozdział III. Kluby seniora i uniwersytety trzeciego wieku – aktywizacja osób starszych 1. Aktywizacja osób starszych 1.1. Singularyzacja starości 1.2. Koncepcja aktywnego starzenia się 2. Kluby seniora 3. Uniwersytety trzeciego wieku 4. Forma działalności i źródła finansowania 4.1. Forma działalności a możliwości 4.2. Program ASOS 4.3. Program FIO.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wykaz skrótów; Tytułem wstępu; Rozdział 1. Dwa poziomy kontroli zarządczej Rozdział 2. Monitorowanie jako standard kontroli zarządczej 2.1. Monitorowanie w jednostce nadrzędnej 2.2. Monitorowanie w jednostce organizacyjnej 2.3. Monitorowanie z perspektywy kierownika jednostki 2.4. Zagrożenia dla monitorowania Rozdział 3. Kontrola jako blok standardów kontroli zarządczej 3.1. Kontrola w jednostce nadrzędnej 3.2. Kontrola w jednostce organizacyjnej 3.3. Zagrożenia środowiska kontroli Rozdział 4. Audyt wewnętrzny 4.1. Podwójna rola audytu wewnętrznego w systemie kontroli zarządczej 4.2. Kontrola to czy audyt? 4.3. Audyt wewnętrzny – adwokat diabła Rozdział 5. Przydatne narzędzia; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dylematy rozwoju zawodowego / Zbigniew Ściborek. - Warszawa : Wydawnictwo PTM, 2009. - 144 s. : tab. ; 24 cm.
1.Znaczenie personelu dla współczesnych organizacji; 2. Charakterystyka wybranych teorii rozwoju zawodowego; 3. Typy i etapy karier zawodowych; 4. Uwarunkowania rozwoju zawodowego; 5. Implikacje pracy zawodowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka / Radosław Śliwka, Wojciech Rokicki, Tomasz Lus. - Wyd. 1 - dodruk 3. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2020. - 151, [1]1 s. : il. ; 21 cm.
(Casebook : studia przypadków prezentujące wybrane problemy z firm rozwiązane na podstawie rzeczywistych danych)
Wstęp; 1. Jak zredukować koszty dystrybucji poprzez zwiększenie wypełnienia pojazdów 2. Impuls do rozwoju, czyli jak usprawnić procesy magazynowe 3. Jak obniżyć poziom zapasów przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego poziomu obsługi klienta 4. Jak zapanować nad procesem prognozowania w firmie 5. Jak udrożnić przepływ i zmniejszyć ilość materiału w dziale produkcji oraz zwiększyć produktywność magazynu 6. Zwinna organizacja i zmotywowani pracownicy, czyli jak usprawnić procesy i opracować system premiowy w środowisku projektowym 7. Jak zbudować kulturę Lean Management w obszarze planowania wysyłek 8. Jak planować rozwój firmy na przykładzie uruchomienia nowego magazynu centralnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo wstępne; Przedmowa do drugiego wydania; Z przedmowy do pierwszego wydania; 1. Filozofia pragmatyczna: To jest Twoje życie; Kot zjadł mój kod źródłowy; Entropia oprogramowania; Zupa z kamieni i gotowane żaby; Odpowiednio dobre oprogramowanie; Portfolio wiedzy; Komunikuj się!; 2. Postawa pragmatyczna: Istota dobrego projektu; DRY - przekleństwo powielania; Ortogonalność; Odwracalność; Pociski smugowe; Prototypy i karteczki samoprzylepne; Języki dziedzinowe; Szacowanie; 3. Podstawowe narzędzia: Potęga zwykłego tekstu; Powłoki; Efektywna edycja; Kontrola kodu źródłowego; Debugowanie; Operowanie na tekście; Dzienniki inżynierskie; 4. Pragmatyczna paranoja: Projektowanie kontraktowe; Martwe programy nie kłamią; Programowanie asertywne; Jak zrównoważyć zasoby; Nie prześcigaj swoich świateł; 5. Zegnij lub złam: Eliminowanie sprzężeń; Żonglerka realnym światem; Programowanie transformacyjne; Podatek od dziedziczenia; Konfiguracja; 6. Współbieżność: Wszystko jest współbieżne; Eliminowanie związków czasowych; Współdzielony stan jest zły; Aktorzy i procesy; Czarne tablice; 7. Kiedy kodujemy...: Słuchaj swojego jaszczurczego mózgu; Programowanie przez koincydencję; Szybkość algorytmu; Refaktoryzacja; Kod łatwy do testowania; Testowanie na podstawie właściwości; Pozostań w bezpiecznym miejscu; Nazewnictwo; 8. Przed projektem: Kopalnia wymagań; Rozwiązywanie niemożliwych do rozwiązania łamigłówek; Praca zespołowa; Istota zwinności; 9. Pragmatyczne projekty: Pragmatyczne zespoły; Nie próbuj przecinać kokosów; Zestaw startowy pragmatyka; Wpraw w zachwyt użytkowników; Duma i uprzedzenie; Posłowie; Bibliografia; Możliwe odpowiedzi do ćwiczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Plan lotu : prawdziwy sekret sukcesu / Brian Tracy ; przekład Konrad Pawłowski. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes sp. z o.o., 2018. - 157 s. ; 21 cm.
Wstęp od partnera wydania polskiego Wprowadzenie. Prawdziwa tajemnica sukcesu Rozdział 1. Wybierz cel podróży Rozdział 2. Przeanalizuj warianty lotu Rozdział 3. Sporządź plan lotu Rozdział 4. Przygotuj się do podróży Rozdział 5. Wystartuj pełną mocą Rozdział 6. Przygotuj się na turbulencje Rozdział 7. Dokonuj ciągłych poprawek kursu Rozdział 8. Przyspiesz swój rozwój i proces nauki Rozdział 9. Uruchom nadświadomy umysł Rozdział 10. Unikaj drogi na skróty i kierowania się złudzeniami Rozdział 11. Zapanuj nad strachem Rozdział 12. Wytrwaj, dopóki nie osiągniesz sukcesu Zakończenie. Sukces to nie przypadek; O autorze; Przypisy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przywództwo / Brian Tracy ; przekł. Michał Lipa. - Dodruk - Warszawa : MT Biznes sp. z o.o., 2017. - 96, [2] s. ; 21 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Wprowadzenie; 1. Przywódcą się stajemy, nie rodzimy; 2. Poczucie misji; 3. Orientacja na działanie; 4. Odwaga; 5. Przywódca jako strateg; 6. Umiejętność inspirowania i motywowania; 7. Zobowiązanie do wygrywania; 8. Przywódca jako komunikator; 9. Wyciąganie wniosków z porażek; 10. Budowanie zespołu mistrzów; 11. Skupianie się na wynikach; 12. Pragnienie przywództwa; 13. Przywództwo a poczucie własnej wartości; 14. Przywództwo przez dawanie przykładu; 15. Motywacja wewnętrzna przywódcy; 16. Rozwijanie cech przywódczych; 17. Siła dzięki współpracy; 18. Przywództwo przez konsensus; 19. Przywództwo przez słuchanie; 20. Żyj jak przywódca; 21. Prawość: najistotniejsza cecha przywództwa. O autorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Część kluczowe jako warunek i wynik uczenia się przez całe Życie: Istota i rodzaj kompetencji kluczowych; Konstruktywizm poznawczy i społeczny jako podstawa teoretyczna nabywania kompetencji kluczowych; Uczenie się dzieci jako warunek ich rozwoju i nabywania kompetencji kluczowych; 2. Rozwijanie kompetencji kluczowych w przedszkolu i szkole: Porozumiewanie się w języku ojczystym; Porozumiewanie się w językach obcych; Kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne uczniów klas młodszych; Kompetencje informatyczne; Kompetencje uczenia się; Kompetencje społeczne i obywatelskie; Inicjatywość i przedsiębiorczość; Świadomość i ekspresja kulturalna; Dbanie o zdrowie i sprawność fizyczna; 3. Nauczyciel XXI wieku- wybrane aspekty działalności edukacyjnej: Rodzaje interakcji wychowawczych w procesie uczenia się dziecka; Praca zindywidualizowana z dziećmi o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biuletyn RPO. Materiały ; nr 74)
1. Stosunek pracy: Rodzaje umów o pracę; Nawiązanie stosunku pracy; Zmiana stosunku pracy; Obowiązki pracodawcy; Obowiązki pracownicze; Prawo do urlopu; Wynagrodzenie za pracę; Inne świadczenia związane z pracę; Ochrona pracy; Ustanie stosunku pracy; Obowiązki pracodawcy w związku z ustaniem stosunku pracy; Kontrola i nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy; 2. Praca w oparciu o umowy cywilnoprawne: Umowa o dzieło; Umowa zlecenia; 3. Użyteczne kontakty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biuletyn RPO. Materiały ; nr 83)
1. Wyjazd do państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Podstawy prawne; Koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego; Wyjazd przed nabyciem prawa do emerytury lub renty; Emeryci i renciści; Prawo do świadczeń zdrowotnych; Rzeczowe świadczenia medyczne w przepisach o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego; Rzeczowe świadczenia medyczne dla emerytów i rencistów oraz członków ich rodzin; Rzeczowe świadczenia medyczne w przepisach dyrektywy 2011/24/UE w sprawie stosowania praw pacjentów w trans granicznej opiece zdrowotnej. 2. Wyjazd do państw spoza Unii Europejskiej: Wyjazd do państwa - strony umowy dwustronnej; Transfer (przekazywanie) świadczeń; Transfer (przekazywanie) świadczeń do drugiego państwa; Wyjazd do państwa, z którym nie została zawarta umowa o zabezpieczeniu społecznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa; CZĘŚĆ I. JAK DZIAŁA UMYSŁ: 1. Decyzja i podjęcie działania: Zmiana zachowania...; ...i nauki o zachowaniu; Wstęp do nauk behawioralnych: jak działa umysł; Co może pójść nie tak; Mapa procesu podejmowania decyzji; Krótkie podsumowanie pojęć; 2. Tworzenie działania: Od problemów do rozwiązań; Prosty model tego, kiedy i dlaczego działamy; Model działania CREATE; Krótkie podsumowanie pojęć; 3. Powstrzymywanie chybionych działań: Wykorzystywanie modelu CREATE do tworzenia przeszkód w działaniu; Zmiana istniejących nawyków; Pochopne decyzje i godne pożałowania działania; Krótkie podsumowanie pojęć; 4. Etyka zmiany zachowania: Szczególnie narzędzia cyfrowe manipulują użytkownikami; Co poszło nie tak: cztery typy zmiany zachowania; Behawioryzm etyki; Idziemy za pieniędzmi; Dalsze kroki: samodzielne korzystanie z nauk o zachowaniu; Dlaczego projektowanie zmiany zachowania to temat szczególnie drażliwy; Krótkie podsumowanie pojęć; CZĘŚĆ II. PLAN ZMIANY ZACHOWANIA: 5. Podsumowanie procesu: Zrozumienie nie wystarczy - potrzebujemy procesu; Proces jest powszechny; Szczegóły mają znaczenie; Skoro też jesteśmy ludźmi: praktyczne wskazówki i arkusze robocze; Trochę praktyki; 6. Definiowanie problemu: Gdy zespoły produktowe nie zdefiniują jasno problemu; Rozpocznij od wizji produktu; Sprecyzuj oczekiwany rezultat; Kto podejmuje działanie?; Spisz swój początkowy pomysł działania; Hipoteza zmiany zachowania; Przykłady z różnych dziedzin; Przypomnienie: działanie != rezultat; Trochę praktyki; 7. Badanie kontekstu: Co wiesz o swoich użytkownikach?; Mapa behawioralna: jakie mikrozachowania prowadzą do działania?; Czy jest lepsze działanie?; Diagnozowanie problemu przy użyciu modelu CREATE; Trochę praktyki; 8. Zrozumienie naszej pracy: krótka historia o rybce: Zrób to za nich, gdy możesz; Kiedy nie możesz działać za nich, używaj modelu CREATE; Trochę praktyki; 9. Tworzenie ingerencji: wskazówka, reakcja i ocena: Wskazówki do działania; Reakcja intuicyjna; Świadoma ocena; Kilka uwag na temat podejmowania decyzji; Trochę praktyki; 10. Tworzenie ingerencji: zdolność, czas, doświadczenie: Zdolność użytkownika do działania; Właściwy czas; Zarządzanie wcześniejszym doświadczeniem; Trochę praktyki; 11. Tworzenie ingerencji: tematy zaawansowane: Ingerencje wieloetapowe; Kształtowanie nawyków; Utrudnianie działania; Trochę praktyki; 12. Implementacja w produkcie: Dokonaj oceny etycznej; Zostaw miejsce na kreatywność; Twórz wskaźniki behawioralne od pierwszego dnia; Trochę praktyki; 13. Określanie wpływu za pomocą testów A/B i eksperymentów: Testy: jak i dlaczego; Projektowanie eksperymentalne w szczegółach; Analizowanie rezultatów eksperymentów; Rodzaje eksperymentów; Trochę praktyki; 14. Określanie wpływu, gdy nie można przeprowadzić testów A/B: Inne sposoby określenia wpływu; Co, jeśli rezultatu nie można zmierzyć w produkcie?; Trochę praktyki; 15. Ocena kolejnych kroków: Określ, jakie zmiany zaimplementować; Mierz wpływ każdej dużej zmiany; Kiedy jest "wystarczająco dobrze"?; Trochę praktyki; CZĘŚĆ III. ZBUDUJ SWÓJ ZESPÓŁ I ODNIEŚ Z NIM SUKCES; 16. Obecny stan wiedzy: Co zrobiliśmy: światowe badania zespołów behawioralnych; Kogo tam mamy?; Co nas interesuje; Szeroki zakres zastosowań; Wyzwania; Trochę praktyki; 17. Czego będziesz potrzebował dla swojego zespołu: Od tego, co zrobiono, do tego, co Ty zrobisz; Udowodnienie swojej wartości; Umiejętności i ludzie, których potrzebujesz; Trochę praktyki; 18. Wnioski: Jak podejmujemy decyzje i działania; Kształtowanie zachowania przez produkt: model CREATE; Model DECIDE i budowanie ingerencji behawioralnej; Inne tematy; Często zadawane pytania; Spojrzenie w przód; Słowniczek pojęć; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pracodawca i pracownik / C.H.Beck)
1. Poszukiwanie pracownika; 2. Definicje i zasady prawa pracy; 3. Czynności poprzedzające nawiązanie stosunku pracy; 4. Umowy o pracę; 5. Praca tymczasowa; 6. Telepraca; 7. Umowa o zakazie konkurencji; 7. Prawa cywilne; 9. Samozatrudnienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademickie warsztaty dziennikarskie)
Wstęp. Teoria: Systematyka fotograficznych gatunków dziennikarskich. Charakterystyka fotograficznych gatunków informacyjnych. Charakterystyka Fotograficznych gatunków publicystycznych. Praktyka: Wokół zagadnień praktycznych. Modyfikacje obrazu cyfrowego. Prawo: Ochrona prawa fotografii przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Podnieś się; Rozdział 2. Przygotuj się; Rozdział 3. Działaj; Dodatki; Bibliografia; Podziękowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wycena nieruchomości / Mirosław Żak. - Warszawa : C.H.Beck , 2012. - XXI, [1], 285, [1] s. : rys., tab. ; 29 cm.
(Nieruchomości / C.H.BECK)
1. Nieruchomość jako twór geometryczny; 2. Nieruchomość jako twór prawny; 3. Nieruchomość jako twór ekonomiczny; 4. Matematyka finansowa; 5. Operat szacunkowy; 6. Problematyka podejścia dochodowego; 7. Problematyka wyceny podejściem kosztownym; 8. Technika ustalania zużycia technicznego obiektów budowlanych; 9. Żywotność techniczna budowli; 10.Problematyka podejścia mieszanego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. SPO WKP działanie 2.1- zasady progrmu, 2. Akredytacja wykonawców do programu - działanie 2.1, 3. SPO WKP 2.3, 4. SPO RZL 2.3 A, 5. ZPORR 2.5, 6. ZPORR 3.4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej