Audiobooki
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(17)
ebookpoint BIBLIO
(13)
Forma i typ
Książki
(22949)
E-booki
(4634)
Publikacje naukowe
(2119)
Publikacje fachowe
(1976)
Publikacje dydaktyczne
(700)
Audiobooki
(30)
Poradniki i przewodniki
(154)
Proza
(152)
Czasopisma
(131)
Publikacje informacyjne
(90)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(89)
Publikacje popularnonaukowe
(43)
Druki ulotne
(14)
Dramat (rodzaj)
(3)
Poezja
(3)
Artykuły
(2)
Pliki i bazy danych
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(1)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Kapuściński Ryszard (1932-2007)
(4)
Karbowski Marcin
(3)
Nehrebecki Krystian
(3)
Motylski Maciej
(2)
Abramow-Newerly Jarosław (1933- )
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Bocheński Artur
(1)
Bonk Krzysztof
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Błaszczyk Beata
(1)
Carew Donald
(1)
Chlabicz Barbara
(1)
Chyra Andrzej (1964- )
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Czubówna Krystyna
(1)
Dorociński Marcin (1973- )
(1)
Edington D.W
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Grodziski Stanisław (1929-2020)
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Haniszewski Mirosław
(1)
Holloway Christopher J. (1934- )
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jabłoński Maciej
(1)
Jenner Elizabeth
(1)
Kowalewski Paweł
(1)
Krzemińska-Wiśnieska Iwona
(1)
Lorber Robert
(1)
Machnicka Zyta
(1)
Marcinkowski Maciej
(1)
Meyer Paul J. (1928-2009)
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Mądry Jan
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Niemczyk Anna
(1)
Nowak Katarzyna T
(1)
Oncken William
(1)
Parsi-Carew Eunice
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Piasek Marek
(1)
Pietrzak Agata
(1)
Pinnell Izabela
(1)
Pinnell Mateusz
(1)
Pomadowska Dorota
(1)
Radziwiłowicz Jerzy (1950- )
(1)
Roberts Nia
(1)
Robinson Chris
(1)
Ruhe Dick
(1)
Stenka Danuta (1961- )
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Szejnert Małgorzata (1936- )
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tochman Wojciech (1969- )
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Waszkiewicz Marian J
(1)
Wilson Kate
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wodzisławska Justyna (1978- )
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Wommack Andrew
(1)
Wrona Bartosz M
(1)
Wręga Michał
(1)
Zapasiewicz Zbigniew
(1)
Zapasiewicz Zbigniew (1934-2009)
(1)
Zigarmi Drea
(1)
Zigarmi Patricia
(1)
Śledź Andrzej
(1)
Żeromski Mateusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Zarządzanie
(5)
Kadry
(4)
Menedżerowie
(3)
Praca
(3)
Przywództwo
(3)
Motywacja pracy
(2)
Abramow-Newerly, Jarosław (1933- )
(1)
Akcyza
(1)
Hajle Syllasje I (cesarz Etiopii ; 1892-1975)
(1)
Higiena
(1)
Historia prawa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Ludobójstwo w Rwandzie (1994)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Mohammad Reza Pahlawi (szach Iranu ; 1919-1980)
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Państwo
(1)
Perswazja
(1)
Pisarze polscy
(1)
Podatek
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Postępowanie podatkowe
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Produktywność pracy
(1)
Rewolucja irańska (1979)
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Socjotechnika
(1)
Sukces
(1)
Turystyka
(1)
Ustrój polityczny
(1)
Ustrój społeczny
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wojna domowa w Rwandzie (1990-1994)
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zobowiązanie podatkowe
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
1801-1900
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Etiopia
(1)
Iran
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Żoliborz (Warszawa ; część miasta)
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Audiobooki
(6)
Reportaż
(5)
Podręcznik
(3)
Literatura polska
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Pamiętniki mówione
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Historia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Podróże i turystyka
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Audiobook
W koszyku
Polskie prawo podatkowe / Jan Głuchowski. - Wyd. 5 zm. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2004. - 592 s. : tab. ; 24 cm.
R.1 Ogólna charakterystyka podatków, R.2 Zobowiązania podatkowe, R.3 Postępowanie podatkowe, R.4 Organy podatkowe oraz czynności kontrolne, R.5 Legalne i nielegalne zachowania podatkowe, R.6 Nieujawnione źródła przychodów oraz przestępstwa i wykroczenia skarbowe, R.7 Podatek od towarów i usług, R.8 Podatek akcyzowy, R.9 Podatek dochodowy od osób fizycznych, R.10 Ryczałtowe i uproszczone opodatkowanie dochodów osób fizycznych, R.11 Podatek dochodowy od osób fizycznych, R. 12 Inne podatki, R.13 Księgi prowadzone dla celów rozliczenia podatkowego, R.14 Opodatkowanie w stosunkach z zagranicą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Audiobook
W koszyku
I. Państwo średniowieczne: Monarchia patrymonialna; Monarchia stanowa. II. Państwo nowożytne: Epoka wielkich odkryć i jej konsekwencje ustrojowe; Zarys dziejów: Hiszpania, Włochy, Francja, Anglia, Niemcy, Polska, Rosja; Monarchia absolutna jako forma ustroju; Mieszana forma ustroju; Republika; Ustroje władz centralnych i lokalnych; Rozwój parlamentaryzmu: Francja, Kraje niemieckie, Anglia, Polska; Sądownictwo; Reformy i upadek Rzeczpospolitej III. Ku państwu nowoczesnemu: Zarys dziejów: Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, Upadek imperium hiszpańskiego, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Niemcy, Austria, Austro- Węgry, Rosja, Kryzys imperium tureckiego i Bałkany; Odbudowa państwowości polskiej: Spadek po Pierwszej Rzeczpospolitej, Polska zniewolona, Polska odrodzona; Konstytucjonalizm, Monarchia a republika i demokracja; Państwo totalitarne: Włochy, Niemcy, Związek Radziecki, "Państwo dobrobytu", Organizacja zbiorowego bezpieczeństwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Jak to wygrać? Zastanawiało Cię kiedyś, co właściwie podlega negocjacjom? Otóż istotą negocjacji jest konflikt. W procesie mającym doprowadzić do porozumienia należy w mądry, satysfakcjonujący dla obu stron sposób zrealizować cele, które dla każdej z nich są różne. Muszą być różne - gdyby były identyczne, nie byłoby czego negocjować. Oto pierwsza prawda, którą należy zrozumieć przed przystąpieniem do negocjacji. Druga brzmi następująco: negocjacje zaczynają się o wiele wcześniej niż w momencie, gdy do nich siadamy. Podstawą do negocjowania kontraktu, porozumienia, ustaleń na przyszłość jest przeszłość - historia dotychczasowych negocjacji, marka, z jaką siadamy do stołu rozmów, pozycja na rynku, reputacja itd. Skutki negocjacji nie będą się ograniczać do warunków samego kontraktu. Będą długotrwałe, może nawet wpłyną na kształt firmy w kolejnych latach. To tylko dwie z wielu negocjacyjnych prawd, które trzeba sobie uświadomić, nim się przystąpi do negocjowania czegokolwiek w pracy, życiu prywatnym czy też przestrzeni społecznej. Bo negocjujemy nieustannie. Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść. Jako wieloletni szef HR w największych firmach w Europie coraz bardziej doceniam sztukę profesjonalnych negocjacji wewnętrznych. W książce Pawła Kowalewskiego Profesjonalne negocjacje można znaleźć wiele praktycznych rad dotyczących tego obszaru. Z pełną odpowiedzialnością mogę ją polecić pracownikom każdej firmy, a w szczególności działom HR, managementowi i działom handlowym. Beata Paluchowska, Head of HR Poland & CEE Jako RSM współpracuję z Pawłem Kowalewskim od wielu lat. Dzięki jego poradom i rekomendacjom negocjacyjnym wielokrotnie udawało mi się rozwiązywać bardzo trudne problemy, a w konsekwencji sprzedawać szybciej i więcej. Moim zdaniem książka Profesjonalne negocjacje powinna być obowiązkową lekturą każdej osoby, która dba o efektywność i skuteczność procesu sprzedaży. Monika Malec, RSM TOP Thimm Opakowania Doceniam bardzo praktyczne doświadczenie Pawła Kowalewskiego i mnóstwo odniesień do sytuacji z życia wziętych, które możemy znaleźć w książce. To podejście pozwala z pełną świadomością zastosować zdobytą wiedzę w biznesie. Książkę polecam wszystkim, niezależnie od działu, w którym pracują, czy roli, jaką spełniają. Komunikacja, w tym negocjacje, to klucz do porozumienia, efektywności, a także satysfakcji. Magdalena Szaroleta, Sales Director, Raben Transport sp. z o.o. Paweł Kowalewski to według mnie najlepszy ekspert w dziedzinie negocjacji w Polsce. Od lat współpracujemy w ramach innowacyjnych studiów podyplomowych Akademia Menedżera. Warsztaty Pawła zachwycają słuchaczy. Jego podejście do negocjacji jest nowoczesne, odnosi się do aktualnych odkryć psychologii, zmian społecznych i komunikacyjnych, a także nade wszystko jest esencją praktyki najskuteczniejszych negocjatorów. I taka też jest jego wyjątkowa książka: wyczekana, niezmiernie aktualna - myślę, że stanie się magnum opus wśród opracowań poświęconych negocjacjom w naszym kraju! Tomasz Gordon, ekspert w zakresie psychologii zarządzania, pomysłodawca i koordynator Akademii Menedżera, autor bestselleru Nowa psychologia zarządzania
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Audiobook
CD
W koszyku
Szachinszach [Książka mówiona] : postscriptum / Ryszard Kapuściński ; czyta Jerzy Radziwiłowicz. - Warszawa : Agora SA , 2008. - 1 płyta (CD-MP3) (4 godz. 50 min 54 s) : digital, stereo ; 12 cm + książeczka : 39,[1] s. : fot. ; 22 cm.
(Biblioteka Gazety Wyborczej. Kolekcja Wybranych Dzieł Ryszarda Kapuścińskiego ; 15)
Ryszard Kapuściński opowiada jak powstał Szachinszach; Esej teherańskiego korespondenta "The Economist" Christophera de Bellaigue; Kronika rewolucji irańskiej Artura Orzecha; Fotograficzna opowieść o współczesnym i rewolucyjnym Iranie w obiektywie fotografów Agencji Magnum/EK Pictures; Dziewczyny i chłopcy z Bulwaru Afryki- reportaż Mariusza Zawadzkiego z 'Gazety Wyborczej".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol; 2. Biblioteka jednominutowego menedżera; 3. Pytania; 4. Jednominutowy menedżer; 5. Łatwiej powiedzieć, niż zrobić; 6. Aktywatory, zachowania i konsekwencje; 7. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania; 8. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania- podsumowanie; 9. Zarządzanie najlepszymi pracownikami; 10. Efektowne reprymendy; 11. Teoria w praktyce; 12. Wprowadzenie do systemu pięciu kroków; 13. System pięciu kroków; 14. Precyzowanie obszarów wydajności; 15. Pomiar bieżącej wydajności; 16. Zaangażowanie; 17. Instruowanie; 18. Ocenianie postępów; 19. System pięciu kroków- podsumowanie; 20. Henryk robi pierwszy krok; 21. Końcowe przemyślenia; 22. Waga zobowiązań; 23. Jednominutowe zarządzanie w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Wstęp; 2. Problem; 3. Brakujące ogniwo; 4. Siła powtarzania; 5. Powód nr 1 zalew informacji; 6. Zasada "mnie, ale częściej" w praktyce; 7. Powód nr 2 negatywny filtr; 8. Słuchanie a pozytywny sposób myślenia; 9. Myślenie przez pryzmat zielonego światła; 10. Powód nr 3 Brak kontynuacji; 11. Pomoc innym dzięki akcentowaniu tego, co pozytywne; 12. Większa dyscyplina, większe wsparcie, większe poczucie odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Wojna futbolową [Książka mówiona] : postscriptum / Ryszard Kapuściński ; czyta Krystyna Czubówna. - Warszawa : Agora SA , 2008. - 1 płyta (CD-MP3) (7 godz. 29 min 49 s) : digital, stereo ; 12 cm + książeczka : 71,[1] s. : fot. ; 22 cm.
(Biblioteka Gazety Wyborczej. Kolekcja Wybranych Dzieł Ryszarda Kapuścińskiego ; 14)
Ryszard Kapuściński o historii Wojny futbolowej; Fotograficzna opowieść o reporterze w wyborze Izabeli Wojciechowskiej; Czterokrotnie rozstrzelany. Wywiad szkic Wojciecha Giełżyńskiego; Esej Wojciecha Jagielskiego; Wiosna ludów latynoskich. Rozmowa Artura Domosławskiego z Ryszardem Kapuścińskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?; Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji?; Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?; Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników' specjalistów od reklamy i marketingu, prawników' ekonomistów' wykładowców i nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1. Nakryj do stołu; 2. Planuj każdy dzień z wyprzedzeniem; 3. Stosuj zasadę 80/20 gdzie się da; 4. Zastanów się nad konsekwencjami; 5. Zwlekanie kontrolowane; 6. Nieustannie stosuj metodę ABCDE; 7. Koncentruj się na zagadnieniach kluczowych; 8. Prawo trzech zdań; 9. Dobrze się przygotuj, zanim rozpoczniesz; 10. Krok po kroku, czyli od beczki do beczki; 11. Podwyższaj swoje kwalifikacje; 12. Okaż swoje szczególne zdolności; 13. Rozpoznaj swoje główne ograniczenia; 14. Zmobilizuj się; 15. Maksymalne wykorzystanie energii; 16. Zmuś się do działania; 17. Nie daj się uzależnić technice; 18. Plasterki salami i ser szwajcarski; 19. Strategia wydzielania czasu; 20. Stan wyższej konieczności; 21. Każde zadanie traktuj indywidualnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
E-book
W koszyku
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Kulisy Sukcesu: GDY KOMORNIK PUKA DO DRZWI - JAK POZBYĆ SIĘ DŁUGU? 2 MLN, 10 miesięcy, by spłacić DŁUG. Opowiada Marek Piasek Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia. Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług. Dowiedz się, jak: Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn) Rosnijwsile.pl: Zrozum marketing. Kto jest Twoim klientem? Forcemedia.pl: Jak efektywnie prowadzić działania marketingowe?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej