Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1251)
Forma i typ
Książki
(1205)
Publikacje naukowe
(406)
Publikacje fachowe
(319)
Poradniki i przewodniki
(48)
Publikacje dydaktyczne
(38)
Czasopisma
(37)
Publikacje informacyjne
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Audiobooki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Dostępność
dostępne
(871)
tylko na miejscu
(828)
wypożyczone
(43)
nieokreślona
(17)
Placówka
Wypożyczalnia
(918)
Czytelnia
(841)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(36)
Penc Józef (1939-2017)
(27)
Chodyński Andrzej
(22)
Grabiec Olimpia (1975- )
(22)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(22)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Borkowska Stanisława (1939- )
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(18)
Mruk Henryk (1948- )
(17)
Dzieńdziora Joanna
(16)
Bakonyi Jadwiga
(13)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(13)
Kożuch Barbara (1950- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(12)
Armstrong Michael (1928- )
(11)
Jabłoński Marek
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(11)
Antonowicz Paweł
(10)
Garbarski Lechosław
(10)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(10)
Szymonik Andrzej (1952- )
(10)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(9)
Jabłoński Adam
(9)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(9)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(9)
Trocki Michał (1945- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Bugdol Marek (1966- )
(8)
Fleszer Dorota (1971- )
(8)
Obłój Krzysztof (1954- )
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(8)
Rosa Grażyna (1968- )
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(8)
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Marciniak Jarosław
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Rostkowski Tomasz
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Suchar Marek (1954- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(6)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(6)
Gajewska Paulina
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Maison Dominika (1966- )
(6)
Perenc Józef (1945- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(6)
Sitek Marcin
(6)
Wolniak Radosław
(6)
Zasępa Piotr
(6)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(6)
Adamiec Sabina
(5)
Berliński Lechosław (1944- )
(5)
Borkowski Stanisław (1945- )
(5)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(5)
Huczek Antoni
(5)
Janczewski Jerzy
(5)
Jeziorski Leopold
(5)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Klimek Jan (1952- )
(5)
Kochmańska Magdalena
(5)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(5)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Listwan Tadeusz (1940- )
(5)
Malinowska Ewa
(5)
Nowak Edward (1951- )
(5)
Rusiński Michał
(5)
Supernat Jerzy (1951- )
(5)
Szewczyk Irena
(5)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(5)
Trojanowski Tomasz
(5)
Wojtaszek Henryk
(5)
Wziątek-Staśko Anna
(5)
Armstrong Gary
(4)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(4)
Borkowski Stanisław
(4)
Chodyńska-Kukułka Agata
(4)
Dudzik-Lewicka Irena
(4)
Golnau Wiesław (1965- )
(4)
Gregor Bogdan (1943- )
(4)
Jabłoński Marek Marian
(4)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(4)
Kocot Maria
(4)
Rok wydania
2020 - 2024
(149)
2010 - 2019
(401)
2000 - 2009
(484)
1990 - 1999
(213)
Okres powstania dzieła
2001-
(345)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(1227)
Rosja
(8)
Stany Zjednoczone
(8)
Wielka Brytania
(6)
Ukraina
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(1228)
angielski
(13)
rosyjski
(10)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(255)
Zarządzanie
(219)
Kadry
(148)
Marketing
(140)
Organizacja
(119)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(118)
Zarządzanie strategiczne
(98)
Kultura organizacyjna
(82)
Zarządzanie jakością
(75)
Menedżerowie
(68)
Motywacja pracy
(68)
Innowacje
(58)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(54)
Przywództwo
(52)
Zatrudnienie
(52)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(47)
Komunikacja marketingowa
(44)
Praca
(44)
Ocena pracowników
(43)
Marketing strategiczny
(42)
Zarządzanie wiedzą
(41)
Badania marketingowe
(40)
Planowanie strategiczne
(40)
Public relations
(40)
Reklama
(40)
Zarządzanie projektami
(40)
Decyzje
(39)
Polityka zatrudnienia
(39)
Płaca
(39)
Logistyka gospodarcza
(37)
Zachowanie organizacyjne
(31)
Konsumenci
(30)
Konkurencyjność
(26)
Teoria organizacji
(26)
Zarządzanie ryzykiem
(26)
Motywacja
(25)
Usługi
(25)
Finanse przedsiębiorstwa
(24)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(24)
Kapitał ludzki
(24)
Marketing cyfrowy
(24)
Analiza strategiczna
(23)
Otoczenie firmy
(23)
Rekrutacja pracowników
(23)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(23)
Strategia marketingowa
(23)
Szkolnictwo wyższe
(23)
Psychologia pracy
(21)
Komunikacja społeczna
(20)
Promocja handlowa
(20)
Relacje międzyludzkie
(20)
Segmentacja rynku
(20)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(20)
Controlling
(19)
Jakość usług
(19)
Obsługa klienta
(19)
Zarządzanie finansami
(19)
Konkurencja
(18)
Organizacja pracy
(18)
Organizacja ucząca się
(18)
Rynek pracy
(18)
Zarządzanie kryzysowe
(18)
Banki
(17)
Globalizacja
(17)
Informacja gospodarcza
(17)
Praca zespołowa
(17)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Instytucje nonprofit
(16)
Mentoring
(16)
Polityka płacowa
(16)
Przedsiębiorczość
(16)
Przedsiębiorczość (postawa)
(16)
Siła robocza
(16)
Zarządzanie publiczne
(16)
Łańcuch dostaw
(16)
Etyka biznesu
(15)
Gospodarka oparta na wiedzy
(15)
Jakość
(15)
Jakość produktu
(15)
Konsumenci (ekonomia)
(15)
Rynek (ekonomia)
(15)
Administracja publiczna
(14)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(14)
Zachowania konsumentów
(14)
Zarządzanie zmianą
(14)
Płynność kadr
(13)
Satysfakcja zawodowa
(13)
Sektor publiczny
(13)
Strategia organizacyjna
(13)
Turystyka
(13)
Usługi turystyczne
(13)
Zaangażowanie pracowników
(13)
Innowacje organizacyjne
(12)
Media społecznościowe
(12)
Produktywność pracy
(12)
Przedsiębiorstwo usługowe
(12)
Przydatność zawodowa
(12)
Rachunkowość zarządcza
(12)
Systemy informatyczne zarządzania
(12)
Szkolenie zawodowe
(12)
Temat: czas
2001-
(256)
1989-2000
(60)
1901-2000
(38)
1945-1989
(10)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(235)
Kraje Unii Europejskiej
(25)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Czechy
(4)
Europa
(4)
Niemcy
(3)
Japonia
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Holandia
(1)
Irlandia
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Szwecja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląsk
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(481)
Opracowanie
(284)
Praca zbiorowa
(171)
Poradnik
(125)
Monografia
(108)
Czasopismo naukowe
(40)
Materiały pomocnicze
(37)
Raport z badań
(30)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Case study (studium przypadku)
(24)
Materiały konferencyjne
(14)
Ćwiczenia i zadania
(11)
Encyklopedia
(10)
Wydawnictwa popularne
(9)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Wzory dokumentów
(4)
Słownik angielsko-polski
(3)
Artykuły
(2)
Biografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Synteza
(1)
Szkic
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Tezaurus
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2076)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1916)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1489)
Zarządzanie i marketing
(1251)
Edukacja i pedagogika
(756)
Socjologia i społeczeństwo
(702)
Psychologia
(516)
Informatyka i technologie informacyjne
(335)
Medycyna i zdrowie
(308)
Media i komunikacja społeczna
(214)
Filozofia i etyka
(207)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(183)
Historia
(182)
Językoznawstwo
(181)
Matematyka
(108)
Transport i logistyka
(97)
Nauka i badania
(87)
Kultura i sztuka
(71)
Ochrona środowiska
(67)
Inżynieria i technika
(47)
Literaturoznawstwo
(47)
Biologia
(32)
Religia i duchowość
(27)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(23)
Etnologia i antropologia kulturowa
(21)
Podróże i turystyka
(20)
Rolnictwo i leśnictwo
(15)
Architektura i budownictwo
(14)
Fizyka i astronomia
(13)
Kultura fizyczna i sport
(9)
Chemia
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Archeologia
(4)
Rozwój osobisty
(3)
1251 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; CZĘŚĆ I. Kryzys - perspektywa zarządzania organizacją Rozdział 1. Kryzys i sytuacje kryzysowe 1.1. Podstawowe definicje 1.2. Źródła kryzysu 1.3. Źródła kryzysu w przedsiębiorstwie Rozdział 2. Wybrane aspekty zarządzania w kryzysie 2.1. Zarządzanie kryzysowe 2.2. Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie Rozdział 3. Zarządzanie informacją w warunkach kryzysu 3.1. Informacja i jej rola w podejmowaniu decyzji 3.2. Komunikacja w warunkach kryzysu 3.3. Wspomaganie informatyczne zarządzania informacją 3.4. Bezpieczeństwo informacji CZĘŚĆ II. Kryzys - perspektywa psychologiczna Rozdział 4. Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys 4.1. Rola czynników osobowościowych i poznawczych 4.2. Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys - rola wcześniejszych doświadczeń, kompetencji społecznych oraz dojrzałości emocjonalnej i społecznej Rozdział 5. Problem przetwarzania informacji i funkcjonowanie jednostki w sytuacji stresu i kryzysu 5.1. Funkcjonowanie człowieka w warunkach stresu 5.2. Znaczenie relacji interpersonalnych w działaniach zapobiegających sytuacjom kryzysowym; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Zmieniający się świat pracy - wymagania i zasoby 1.1. Ewolucja wymagań związanych z pracą we współczesnych organizacjach w kontekście zmian technologicznych i dostępnych zasobów 1.2. Praca oparta na wiedzy na tle nowych wymagań i zjawisk w jej wykonywaniu - intensyfikacja, upodmiotowienie, złożoność, praca „bez granic” 1.3. Granice pracy i „praca bez granic” - konsekwencje przemian w zakresie pracy dla wydajności i poczucia dobrostanu pracowników oraz poszukiwanie zasobów Rozdział 2. Przekształcanie pracy - perspektywa zachowań organizacyjnych 2.1. Istota przekształcania pracy - definicja i koncepcje teoretyczne 2.2. Przekształcanie pracy jako przejaw proaktywności i adaptacyjności pracowników 2.3. Przegląd wybranych badań nad związkiem JCB z postawami, zachowaniami i wynikami w organizacji Rozdział 3. Rola przekształcania pracy w funkcjonowaniu zawodowym pracownika 3.1. Potrzeby i wartości jako kluczowe mechanizmy motywacyjne do modyfikowania pracy 3.2. Kapitał psychologiczny jako zasób indywidualny pracowników generujący korzystne efekty zawodowe w obliczu wymagań w miejscu pracy 3.3. Przekształcanie pracy a dopasowanie do pracy, organizacji i zespołu 3.4. Poczucie sensu pracy jako efekt modyfikowania granic pracy 3.5. Zaangażowanie w pracę i organizację jako efekt przekształcania pracy  Rozdział 4. Jak budować w organizacji proaktywne zaangażowanie pracowników, czyli od projektowania pracy do job crafting behaviors 4.1. Klasyczne praktyki ZZL służące zmianie treści pracy - job enrichment i job (work) design 4.2. Rola praktyk zarządzania zasobami ludzkimi w stymulowaniu zachowań modyfikujących pracę 4.3. Przywództwo i jego rola w stymulowaniu proaktywności pracowników Rozdział 5. Metodyka badania 5.1. Cele, pytania badawcze i hipotezy 5.2. Zmienne i narzędzia pomiaru 5.3. Procedura badań oraz charakterystyka próby 5.4. Etapy badania - badanie ilościowe i jakościowe (wywiady FGI) 5.5. Metody analizy danych i procedury kontroli jakości badań Rozdział 6. W jaki sposób stosowanie praktyk ZZL sprzyja przekształcaniu pracy - wyniki badań własnych 6.1. Związek praktyk ZZL z przekształcaniem pracy 6.2. Przejawy i motywy przekształcania pracy w narracjach respondentów firm sektora KIBS w świetle badań jakościowych 6.2.1. Przejawy JCB w firmach wiedzochłonnych 6.2.2. Motywy przekształcania pracy w firmach wiedzochłonnych 6.3. Omówienie wyników Rozdział 7. W jaki sposób menedżerowie przyczyniają się do job craftingu - wyniki badań własnych 7.1. Analiza wpływu przywództwa na przekształcanie pracy 7.1.1. Przywództwo a JCB 7.1.2. Wartości a JCB 7.2. Omówienie wyników; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wybrane zjawiska w przedsiębiorstwach sektora KIBS; 2. Produktywność pracowników wykonujących pracę oparta na wiedzy o wysokim stopniu intensywności - perspektywa zachowań i wyników; 3. Rola zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania wiedzą w stymulowaniu produktywności pracowników wiedzy; 4. Dopasowanie człowieka 0 organizacja jako kluczowa determinanta produktywności indywidualnej; 5. Postawy i przekonania wspierające uzyskanie pożądanych efektów zawodowych; 6. Rola ZZL i dopasowania człowiek-organizacja we wspieraniu produktywności pracowników wiedzy w świetle badań własnych - ogólna strategia badawcza; 7. Praktyki ZZL oraz ich bezpośredni i pośredni wpływ na produktywność pracowników wiedzy - model I; 8. Mechanizmy wpływu praktyk ZZL na produktywność pracowników - model II; 9. Czynniki decydujące o wpływie praktyk ZZL na produktywność pracowników wiedzy - model III; 10. Od teorii i badań do praktyki zarządzania pracownikami wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawodoznawstwo : wiedza o współczesnej pracy / Zdzisław Wołk. - Warszawa : Difin , 2013. - 245, [1] s. : tab. ; 23 cm.
1. Zawód jako następstwo społecznego podziału pracy; 2. Człowiek w obliczu pracy zawodowej; 3. Praca zawodowa w warunkach poprzemysłowego społeczeństwa wiedzy; 4. Zakład pracy w dobie poprzemysłowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
Rekrutacja : teoria i praktyka / Jacek Woźniak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2013. - 345 s. : rys., tab. ; 23 cm.
(HR / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Rekrutacja i jej cele; 2. Przygotowanie profilu rekrutacyjnego i planu rekrutacji; 3. Planowanie komunikowania się; 4. Rekrutacja internetowa i jej możliwe wykorzystanie; 5. Praktyka rekrutacji internetowej; 6. Metody selekcji oparte na kwestionariuszach; 7. Metody selekcji oparte na wywiadzie; 8. Metody selekcji oparte na ocenie działania; 9. Adaptacja nowego pracownika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wykaz skrótów; Wstęp; Rozdział 1. Monitorowanie jako obszar badań w zarządzaniu Rozdział 2. Cele i rodzaje monitorowania Rozdział 3. Powody monitorowania pracy i jego rodzaje na przykładzie problemu gapowicza i jego współczesna wersja w pracy w postaci serfowania po sieci Rozdział 4. Tradycyjne i współczesne monitorowanie pracy, czyli o monitoringu elektronicznym Rozdział 5. Sposoby wdrażania monitorowania pracy w różnych kontekstach; Zakończenie; Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne systemy motywacyjne : teoria i praktyka / Jacek Woźniak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2012. - 335, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(HR / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Teoria i praktyka współczesnych systemów motywacyjnych: Wiedza o motywacji, systemy motywacyjne i podstawowe teorie motywacji; Wskaźnik stanu motywacji; Systemy motywacyjne a wynagrodzenie; Motywujące środowisko pracy; Systemy motywacyjne związane rozwojem zawodowym; 2. Trzy zastosowania systemów motywacyjnych: Systemy motywowania Kadry kierowniczej najwyższego szczebla; Zarządzanie systemami motywacji dla pracowników wiedzy; Zarządzanie motywacją handlowców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp; Rozdział 1. Kapitał ludzki w gospodarce przyszłości w Polsce: Zarządzanie ludźmi i jego cele; Zarządzanie tradycyjne; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie kapitałem ludzkim i jego źródła; Rynek pracy, jaki powstaje w konsekwencji outsourcingu – „koniczynka Handy’ego” Segmentacja rynku pracy i jej dynamika; Zarządzanie kapitałem ludzkim – od zarządzania wiedzą do zwinnego zarządzania kapitałem ludzkim; e-HRM jako postulowane wykorzystywanie ICT w HR; Rozdział 2. Systemy ICT w zarządzaniu i zarządzaniu ludźmi: Reprezentacja informacji – nośniki danych i bazy danych; Systemy informatyczne w zarządzaniu organizacjami; Model klasyczny; Systemy transakcyjne (OLTP); Systemy decyzyjne i analityczne (OLAP) – hurtownie danych, data mining; Paradoks informatyzacji, czyli czy i kiedy informatyzacja jest szkodliwa dla efektywności działania; Wspomaganie zarządzania ludźmi w organizacji przez systemy ICT; Rozdział 3. Rekrutacja pracowników i działania wizerunkowe: Rekrutacja i jej definiowanie w ramach procesu doboru pracowników; Cele w rekrutacji kandydatów aktywnych i biernych; Budowanie wizerunku firmy jako pracodawcy i inne przejawy kultu cargo; Formy komunikacji w rekrutacji; Narzędzia do samodzielnej preselekcji kandydatów; Budowanie wizerunku firmy jako pracodawcy poprzez cechy symboliczne i funkcjonalne – kontrowersje; Systemy wspierania rekrutowania (ATS); Gry rozrywkowe jako narzędzie marketingu marki firmy jako pracodawcy; Rekrutacja mobilna; Rozdział 4. Selekcja pracowników: Selekcja – definicja, cele oraz specyficzne trudności, jakie wywołane są przez zastosowanie narzędzi bazujących na komunikacji zapośredniczonej technologicznie (ICT); Kwestionariusze jako tradycyjne i współczesne narzędzie preselekcyjne; Testy sytuacyjne i zdolności poznawczych; Kwestionariusze biograficzne (biodane) i ich właściwości jako narzędzi selekcyjnych; Testy osobowości i dyskusje wokół ich użycia w selekcji pracowników; Gra komputerowa jako technika adaptacyjna, preselekcyjna oraz narzędzie wykorzystywane w pomiarze cech osobowości’ Wywiad selekcyjny – jego podstawowe rodzaje i możliwości przeniesienia ich do Internetu; Sprawdzanie referencji i jego odpowiedniki w Internecie; Dostosowanie tradycyjnych i internetowych narzędzi selekcyjnych do kanału mobilnego; Akceptacja stosowania przez organizacje narzędzi selekcyjnych – wyniki badań; Rozdział 5. Zapewnienie działania i utrzymanie zaangażowania pracowników: Retencja jako problem zarządzania; Wynagrodzenie całkowite i jego składniki; Dlaczego ludzie odchodzą – tradycyjne i współczesne teorie fluktuacji; Z czego wynika zadowolenie i niezadowolenie z wynagrodzenia; Budowanie zaangażowania, gdy udało się nie wywołać niezadowolenia; Rozdział 6. Zarządzanie talentami: Zarządzanie talentami – problemy definicyjne; Identyfikowanie osób o dużym potencjale; Czy ujawnianie, kto jest talentem, jest szkodliwe?; Krytyka elitarnych programów zarządzania talentami; Różnice pomiędzy działaniami związanymi z planowaniem sukcesji a zarządzaniem talentami; Jak można typologizować programy zarządzania talentami; Rozdział 7. Rozwój kompetencji w organizacji: Definiowanie działań rozwojowych w ramach programów zarządzania talentami; Rozwiązania stosowane w rozwoju kompetencji talentów w firmach międzynarodowych; Model 70-20-10 jako podstawa dla planowania działań rozwojowych; Wyzwania rozwojowe jako narzędzie uczenia się; E-coaching, coaching hybrydowy i inne formy coachingu korzystające z ICT; Mentoring i jego warianty; Zakończenie; Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing ; Zeszyt 2)
Nieregularne
Zarządzanie rozwojem firmy wobec wyzwań XXI wieku; Instrumenty strategicznego organizowania; Wspieranie lokalnej i regionalnej przedsiębiorczości przez Górnośląski Bank Gospodarczy SA w Katowicach; Ocena poziomu jakości tkanin; Sfera wyższego szkolnictwa jako system marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Tradycyjne koncepcje instytucji akademickiej, 2.Założenia ustrojowe publicznej instytucji akademickiej, 3. System źródeł prawa w szkolnictwie wyższym, 4.Struktur a i organizacja szkoły wyższej, 5.Zasoby szkoły wyższe j, 6.Rola finansów, mienia i budżetu w zarządzaniu sz kołą wyższą, 7.Rola banków w realizacji strategii fina nsowej instytucji akademickiej, 8.Dyscyplina finansowa w publicznej szkole wyższej, 9.Załozenia systemów zad aniowych i płacowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi w publicznej szkole wyższej, 10.Pożądane instrumenty p olityki zatrudnienia w zarządzaniu publiczną szkołą wy ższą, 11.Podatki i opłaty obciążające szkoły wyzsze or az ich pracowników i studentów, 12.Kryteria efektywnoś ci instytucji akademickich, 13.Zapewnienie elastyczno ści systemu kształcenia akademickiego, 14.Organizacja systemu i jakość badań naukowych w instytucji akademi ckiej, 15.Związki uczelni z partnerami zewnętrznymi, 1 6.Współpraca międzynarodowa oraz mobilność pracowników i studentów jako czynniki stymulujące rozwój i jakość dzieła instytucji akademickiej, 17.Zapewnienie jakość kształcenia w systemie szkolnictwa wyższego, 18.Zało żenia wewnętrznych systemów jakości kształcenia, 19.Mi sje i strategie szkół wyzszych, 20.Organizacja i zadan ia administracji uczelni, 21.Systemy informacyjne w za rządzaniu szkołą wyższą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
1. Reklama i jej efekty; 2. Wyznaczanie celów reklamy; 3. Pomiar i ocena efektów reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koszty jakości : wybrane aspekty / Grażyna Paulina Wójcik. - Warszawa : Difin , 2014. - 233 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania kosztami jakości; 2. Analiza ekonomiczno-organizacyjna kosztów jakości; 3. Koszty jakości jako element wartości dla organizacji; 4. Wybrane narzędzia analizy kosztów jakości w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w instytucjach kultury / red. Łukasz Wróblewski. - Dodruk. - Warszawa : CeDeWu , 2018. - 201 s. : ilustracje ; 24 cm.
Zawiera: Część I Zarządzanie projektami w instytucjach kultury; Rozdział 1. Warunki skutecznego zarządzania projektem w kulturze - Agnieszka Orankiewicz; Rozdział 2. Klaster kultury i turystyki przemysłowej w województwie śląskim jako przykład współpracy marketingowej na rynku dóbr i usług kultury - Joanna Kurowska-Pysz; Rozdział 3. Marketingowa współpraca sieci lokalnych punktów informacji kulturalnej w warunkach wykorzystania funduszy Unii Europejskiej - Joanna Kurowska-Pysz. Część II Zarządzanie strategiczne i marketingowe w instytucjach kultury; Rozdział 4. Czynniki utrudniające samodzielne opracowywanie planów strategicznych przez pracowników instytucji kultury - Mateusz Lewandowski; Rozdział 5. Operacjonalizacja modelu sprawności w zarządzaniu strategicznym instytucjami kultury - Mateusz Lewandowski; Rozdział 6. Adaptacja i zakres stosowania koncepcji marketingowej w muzealnictwie w świetle wyników badań empirycznych - Magdalena Sobocińska; Rozdział 7. Marketing mediów społecznościowych w instytucjach kultury - szansę i bariery - Iwona Lupa; Rozdział 8. Wpływ konwergencji instrumentów marketingu na marketing mix na rynku rozrywki -Adam Grzegorczyk; Rozdział 9. Młodzież szkolna i akademicka jako specyficzny rynek docelowy instytucji kultury - Łukasz Wróblewski; Rozdział 10. Strategie marketingowe filharmonii jako element upowszechniania kultury wysokiej wśród młodzieży szkolnej i akademickiej - Łukasz Wróblewski. Część III Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury - case studies; Rozdział 11. Zastosowanie strategii marketingowych w polskich teatrach - Karna Pawłicka; Rozdział 12. Finansowanie działalności instytucji kultury - studium przypadku: instytucje kultury samorządu województwa łódzkiego - Paweł A. Nowak; Rozdział 13. Wykorzystanie wybranych narzędzi PR w promocji instytucji kultury na przykładzie zrealizowanego projektu Opery Krakowskiej "Opera w Małopolsce" - Anna Kościelna; Rozdział 14. Innowacje w zarządzaniu w Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu - Marek Pijanowski; Rozdział 15. Uwarunkowania skuteczności organizacji transgranicznych wydarzeń kulturalnych na przykładzie 15. Edycji Przeglądu Filmowego "Kino na granicy" - Maciej Rendaszka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy efektywności marketingu, 2. Efektywność marketingu-mix, 3. Wpływ orientacji rynkowej na efektywność marketingu, 4. Wpływ pozyskiwania i utrzymywania nabywców na efektywność marketingu, 5. Wpływ zjawiska niepewności na efektywność marketingu, 6. Wpływ przepływów informacji na efektywność marketingu, 7. Wpływ zasobów i umiejętności na efektywność marketingu, 8. Wpływ konkurentów na efektywność marketingu, 9. Wpływ dostawców i pośredników na efektywność marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota strategii marketingowych, Formułowanie i wybor strategii marketingowych, Staregie wobec konkurentów, Strategie wobec dostawcow i pośredników, Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku, Strategie produktowo-rynkowe, Stategiwe promocyjno-reklamowe, Staregie marketingowe w sferze usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Istota strategii marketingowych : 1. Treść strategii i marketingowych, 2. Proces kształtowania strategii marketingowych, 3. Decyzje marketingowe, 4. Miejsce strategii marketingowych w strukturze strategii przedsiębiorstwa, 5. Konflikt i zgodność strategii, 6. Kryteria wyodrębniania strategii marketingowych, 7. Zmiany strategii marketingowych. R.2 Formułowanie i wybór strategii marketingowych : 1. Podstawy formułowania i wyboru strategii marketingowych, 2. Informacja jako podstawa formułowania i wyboru strategii marketingowych, 3. Wybór rynku docelowego. 4. Wybór sposobów postępowania, 5. Wybór instrumentów marketingowych, 6. Podstawy informacyjne zmian strategii marketingowych. R.3 Strategie wobec konkurentów : 1. Podstawy wyboru strategii, 2. Unikanie konkurencji lub konkurowanie, 3. Strategie obronne, 4. Strategie aktywne, 5. Strategie adaptacyjne, 6. Strategie globalne i selektywne, 7. Różnicowanie strategii. R.4 Strategie wobec dostawców i pośredników : 1. Podstawy kształtowania strategii wobec dostawców i pośredników, 2. Strategie wobec dostawców i pośredników jako strategie marketingowe, 3. Rodzaje strategii wobec dostawców, 4. Rodzaje strategii wobec pośredników, 5. Różnicowa nie strategii wobec dostawców i pośredników, 6. Zmiany strategii wobec dostawców i pośredników. R.5 Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku : 1. Fazy rozwojowe rynku, 2. Strategie marketingowe wejścia na rynek, 3. Strategie marketingowe na rynku wzrostowym (w fazie ekspansji), 4. Strategie marketingowe na rynku dojrzałym, 5. Strategie marketingowe na rynku schyłkowym. R.6 Strategie produktowo-rynkowe : 1. Istota i podstawy kształtowania strategii produktowo-rynkowych, 2. Strategie produktu na dotychczas obsługiwanym rynku, 3. Strategie produktu skierowane na nowe segmenty rynku, 4. Strategie produktu na nowym rynku, 5. Kierunki zmian strategii produktowo-rynkowych. R.7 Strategie komunikacji marketingowej : 1. Istota i rodzaje strategii komunikacji marketingowej, 2. Uwarunkowania strategii komunikacji marketingowej, 3. Ograniczania wykorzystania strategii komunikacji marketingowej. R.8 Strategie marketingowe usług : 1. Działalność usługowa jako przedmiot strategii marketingowej, 2. Cechy usług i ich wpływ na strategie marketingowe, 3. Kryteria wyodrębniania strategii marketingowej usług, 4. Rodzaje strategii marketingowej usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp do polskiego wydania; Wprowadzenie; Udało nam się!; Część 1. Zrozumieć wzmocnienie, aby osiągnąć zmianę zachowania Rozdział 1. Ochota na złoto Rozdział 2. Czym jest wzmocnienie? Rozdział 3. Zmiana zachowania jest decydująca Rozdział 4. Oddziaływanie na zmianę zachowania Część 2. Tworzenie fundamentów Rozdział 5. Ogólne informacje na temat 7 zasad wzmocnienia Rozdział 6. Zasada 1: Opanuj 3 fazy, aby uzyskać rezultaty Rozdział 7. Zasada 2: Zlikwiduj 5 luk wzmocnienia Rozdział 8. Zasada 3: Osiągnij mierzalną zmianę zachowania Rozdział 9. Podsumowanie tworzenia fundamentów Część 3. Zaangażowanie Rozdział 10. Zasada 4: Zapewnij idealny efekt push and pull Rozdział 11. Zasada 5: Wytwórz tarcie i wyznacz kierunek Rozdział 12. Zasada 6: Płyń z przepływem wzmocnienia Rozdział 13. Podsumowanie zaangażowania Rozdział 14. Zasada 7: Umieść uczestnika szkolenia centrum Część 4. Analiza twojego programu wzmocnienia Rozdział 15. Znajdowanie równowagi dzięki dźwigni wzmocnienia Rozdział 16. Tworzenie komunikatów wzmacniających Rozdział 17. Wzmocnienie dla różnych rodzajów szkoleń Rozdział 18. Wprowadzanie Twojego programu wzmocnienia Rozdział 19. Sore -Made Załącznik. Narzędzia do stworzenia programu wzmocnienia; Źródła; O autorach; O Mindmarker; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Teoretyczne podstawy zarządzania globalnym łańcuchem dostaw 1.1. Istota koncepcji zarządzania globalnym łańcuchem dostaw 1.2. Integracja w zarządzaniu globalnym łańcuchem dostaw 1.3. Tendencje rozwojowe w zarządzaniu strumieniami podaży i popytu w globalnym łańcuchu dostaw 1.4. Efektywny i zorientowany na klienta globalny łańcuch dostaw Rozdział 2. Istota i mechanizm kształtowania nowoczesnych form pracy w globalnym łańcuchu dostaw 2.1. Znaczenie zasobów ludzkich w globalnym łańcuchu dostaw 2.2. Zmiany i wyzwania w obszarze zasobów ludzkich łańcucha dostaw 2.3. Istota nowoczesnych form pracy w globalnym łańcuchu dostaw 2.4. Przesłanki wyboru nowoczesnych form pracy w globalnym łańcuchu dostaw Rozdział 3. Wirtualna praca w globalnym łańcuchu dostaw 3.1. Strumienie informacji jako czynnik rozwoju wirtualnej pracy w łańcuchu dostaw 3.2. Znaczenie i rozwój wirtualnej pracy 3.3. Przejawy zastosowań wirtualnej pracy w obszarach łańcucha dostaw 3.4. Koszty i korzyści oraz zagrożenia i potencjały wirtualnej pracy w globalnym łańcuchu dostaw - próba identyfikacji Rozdział 4. Czynniki konkurencyjności a wyzwania globalnego łańcucha dostaw 4.1. Globalny wymiar konkurencji łańcucha dostaw 4.2. Wyznaczniki konkurencyjności efektywnego i elastycznego łańcucha dostaw 4.3. Uwarunkowania wirtualnej pracy jako czynnika konkurencyjności elastycznego i efektywnego łańcucha dostaw Rozdział 5. Wirtualna praca w globalnych łańcuchach dostaw - studia przypadków 5.1. Problem badawczy i kryteria doboru przypadków 5.2. Wirtualna praca w elastycznych i efektywnych łańcuchach dostaw 5.2.1. Elastyczny łańcuch dostaw producenta stolarki okiennej - studium przypadku 5.2.2. Elastyczny łańcuch dostaw huty - studium przypadku 5.2.3. Efektywny łańcuch dostaw producenta półosi napędowych - studium przypadku 5.2.4. Efektywny łańcuch dostaw producenta armatury sanitarnej - studium przypadku 5.3. Podsumowanie badań empirycznych; Zakończenie; Wykaz skrótów; Literatura; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – PODSTAWY. Rozdział 1. Czym jest projekt? Definicja projektu. Sekwencja działań. Niepowtarzalne działania. Złożone działania. Powiązane działania. Jeden cel. Określony czas realizacji. Bez przekraczania budżetu. Zgodnie z wymaganiami. Biznesowa definicja projektu. Intuicyjne ujęcie wachlarza projektowego. Czym jest program? Czym jest portfel projektów? Poziom przedsiębiorstwa. Trójkąt zakresu projektu. Klasyfikowanie projektów i jego znaczenie. Współczesne otoczenie projektowe. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 2. Czym jest zarządzanie projektami? Podstawy zarządzania projektami. Wyzwania związane ze skutecznym zarządzaniem projektami. Zarządzanie chochlikami. Czym tak naprawdę są wymagania projektu? Modele cyklu zarządzania projektami – wprowadzenie. Wybór najlepiej dopasowanego modelu PMLC. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 3. Grupy procesów w ramach zarządzania projektami. Definiowanie pięciu grup procesów. Definiowanie dziesięciu obszarów wiedzy. Mapowanie obszarów wiedzy na grupy procesów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ II. TRADYCYJNE ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI. Rozdział 4. Wyznaczanie zakresu projektu TPM. Narzędzia, schematy i procesy stosowane w wyznaczaniu zakresu projektu. Zarządzanie oczekiwaniami klienta. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 5. Planowanie projektu TPM. Narzędzia, schematy i procesy w planowaniu projektu. Znaczenie planowania. Pakiety oprogramowania w planowaniu projektów. Wspólne sesje planowania projektowego. Tworzenie struktury podziału pracy. Szacowanie. Tworzenie diagramu sieci projektu. Pisanie skutecznej propozycji projektu. Zgoda na uruchomienie projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 6. Uruchamianie realizacji projektu TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne do rozpoczęcia prac projektowych. Rekrutacja zespołu projektowego. Prowadzenie spotkania inicjującego. Ustalanie zasad pracy w zespole. Zarządzanie zmianami zakresu projektu. Zarządzanie komunikacją w zespole Alokacja zasobów. Strategie poziomowania zasobów. Finalizacja harmonogramu projektu. Pakiety robocze. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 7. Monitorowanie i kontrola postępów prac nad projektem TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne w monitorowaniu i kontrolowaniu postępów prac. System raportowania o postępach. Stosowanie graficznych narzędzi raportowania. Zarządzanie bankiem zakresów. Tworzenie i prowadzenie rejestru problemów. Spotkania monitorujące postępy prac. Zarządzanie eskalacją problemów. Zgoda na zakończenie projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 8. Zamykanie projektu TPM. Narzędzia, szablony i procesy niezbędne w monitorowaniu i kontrolowaniu postępów prac. Procedury akceptacji rezultatów projektu przez klienta. Zamykanie projektu. Uzyskanie akceptacji rezultatów projektu przez klienta. Dostarczanie zamówionych elementów. Kompletowanie dokumentacji projektu. Zgromadzone informacje będą pomocne przy wprowadzaniu późniejszych zmian do produktu. Na podstawie zapisów historycznych możemy dokładniej i szybciej prognozować czasy trwania działań i zadań oraz koszty przyszłych projektów. Dokumentację możemy wykorzystywać jako materiały szkoleniowe dla przyszłych menedżerów projektów. W dokumentacji mogą poszukiwać wskazówek zespoły pracujące nad przyszłymi projektami. Na podstawie dokumentacji kierownicy liniowi mogą udoskonalać metody oceny pracy członków zespołów projektowych. Audyt powdrożeniowy. Raport zamykający. Świętowanie sukcesu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ III. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI ZŁOŻONYMI. Rozdział 9. Ogólny obraz projektu a jego stopień skomplikowania i niepewność. Stopień skomplikowania i niepewność a zarządzanie projektami. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 10. Zwinne zarządzanie projektami. Na czym polega zwinne zarządzanie projektami? Zwinne zarządzanie projektami w wydaniu lean. Iteracyjny model cyklu zarządzania projektem. Adaptacyjny model cyklu zarządzania projektem. Adaptacja i integracja narzędzi, szablonów i procesów APM. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 11. Ekstremalne zarządzanie projektami. Na czym polega ekstremalne zarządzanie projektami? Na czym polega zarządzanie projektami emertxe? Stosowanie narzędzi, szablonów i procesów w celu maksymalnie efektywnego wykorzystania modelu xPM. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 12. Porównanie liniowych, stopniowych, iteracyjnych, adaptacyjnych i ekstremalnych modeli PMLC. Liniowy model cyklu zarządzania projektem Stopniowy model cyklu zarządzania projektem. Iteracyjne modele PMLC. Adaptacyjny model PMLC. Ekstremalny model PMLC. Wyzwania związane z przygotowaniem i wykonaniem projektu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji, CZĘŚĆ IV. ZARZĄDZANIE REALIAMI PROJEKTÓW. Rozdział 13. Strategie prewencyjne i interwencyjne w przypadku projektów zagrożonych. Definicja projektu zagrożonego. Zarządzanie zagrożonymi projektami. Role i obowiązki PSO w odniesieniu do zagrożonych projektów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 14. Organizacja projektów wielozespołowych. Definicja projektu wielozespołowego. Wyzwania związane z zarządzaniem projektami wielozespołowymi. Klasyfikacja projektów wielozespołowych. Struktura biura projektu. Struktura zespołu głównego. Struktura superzespołu. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 15. Biuro wsparcia projektów. Przesłanki tworzenia biur zarządzania projektami. Czym jest biuro wsparcia projektów? Nazewnictwo biur wsparcia projektów. Definiowanie misji biura wsparcia projektów. Formułowanie celów PSO. Funkcje PSO. Struktura organizacyjna PSO. Miejsce PSO w organizacji. Jak zorientować się, że PSO jest nam potrzebne? Tworzenie PSO. Trudności związane z tworzeniem PSO. Biuro wsparcia projektów przyszłości. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 16. Tworzenie programu ciągłego doskonalenia procesów i zarządzanie nim. Praktyki i procesy w zarządzaniu projektami. Dojrzałość procesów i praktyk. Ocena dojrzałości procesu i praktyki zarządzania projektami. Macierz jakości procesów i mapa strefowa. Jakie procesy zdefiniowano dotychczas? Stosowanie modelu ciągłego doskonalenia procesów (CPIM). Rola i zakres obowiązków PSO. Narzędzia, szablony i procesy w doskonaleniu procesów biznesowych. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. CZĘŚĆ V. STAN DOCELOWY: MODEL ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI NA POZIOMIE CAŁEGO PRZEDSIĘBIORSTWA. Rozdział 17. Zarządzanie portfelem projektów. Wprowadzenie do zarządzania portfelem projektów. Główne etapy zarządzania portfelem projektów. Rola i funkcje PSO w zarządzaniu portfelem projektów Przygotowanie projektu do zgłoszenia go do portfela. Zwinne zarządzanie portfelem projektów. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Rozdział 18. Praktyczny model przedsiębiorstwa opartego na projekcie. Otoczenie biznesowe - spojrzenie odgórne. Proces decyzyjny dotyczący portfela projektów w modelu EPPM. Analiza przypadku. Tworzenie centrum rozwoju pracowniczego i biznesowego. Podsumowanie. Pytania do dyskusji. Słowniczek skrótów. Strona internetowa książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój i charakterystyka nowego modelu „gospodarki usług” na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 2. Usługi biznesowe oparte na wiedzy w wybranych krajach Unii Europejskiej; 3. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na innowacyjność gospodarki - przegląd badań i analiza empiryczna na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 4. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na wzrost produktywności i produkcji w gospodarce - stan badań i opis metody badawczej zastosowanej w pracy; 5. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na wzrost produktywności i produkcji w gospodarce - analiza empiryczna na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 6. Intensywność wykorzystania w gospodarce krajowych usług biznesowych opartych na wiedzy a ich konkurencyjność międzynarodowa na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej