Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(218)
Forma i typ
Książki
(208)
Publikacje naukowe
(68)
Publikacje fachowe
(38)
Poradniki i przewodniki
(11)
Czasopisma
(9)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(157)
dostępne
(148)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(153)
Czytelnia
(158)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(13)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(12)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(12)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(11)
Rott Dariusz (1965- )
(11)
Gierula Marian
(9)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(9)
Furman Wojciech (1946- )
(7)
Borkowski Igor
(6)
Godzic Wiesław (1953- )
(6)
Mielczarek Tomasz
(6)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(5)
Dzierżyńska Jolanta
(5)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(5)
Michalczyk Stanisław
(5)
Brzoza Katarzyna
(4)
Gierula Joanna
(4)
Guzek Damian
(4)
Jachimowski Marek
(4)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Sokół Zofia
(4)
Woźny Aleksander (1953- )
(4)
Chudziński Edward (1940- )
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Dudek Krystian
(3)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(3)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(3)
Ostaszewski Aleksander
(3)
Ruta Przemysław
(3)
Sarna Paweł
(3)
Szostok Patrycja
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Dobrzycki Jarosław
(2)
Gralczyk Aleksandra
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Höffner Marta
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(2)
Kall Jacek (1962- )
(2)
Kornacka-Grzonka Monika
(2)
Koroczenskij Aleksandr
(2)
Koroczyński Aleksander
(2)
Krawczyk Dariusz
(2)
Kwasik Kamila
(2)
Küng Lucy
(2)
Lakomy Mirosław
(2)
Lis Wojciech
(2)
Lupa Iwona
(2)
Mielczarek Anna
(2)
Mielnik Galina
(2)
Nęcka Agnieszka
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Oniszczuk Zbigniew
(2)
Pawłowska Ilona
(2)
Piwnicka Anna
(2)
Polińska Karolina
(2)
Ptaszek Grzegorz
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Szostak Patrycja
(2)
Urbas Michał
(2)
Wasilewski Krzysztof
(2)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźniakowska Anna
(2)
Wójcik Włodzimierz
(2)
Abramczyk Gerald S
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamowski Janusz (1952- )
(1)
Adamowski Janusz W. (1952- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Aksamit Radosław
(1)
Alantiejewa Tatiana
(1)
Allen Robert E. (1950- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Anderson Peter J
(1)
Anusz Andrzej (1965- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bajor Agnieszka (1973- )
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barański Michał
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bartnik Monika (1978- )
(1)
Baryło Waldemar (1980- )
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Białek-Szwed Olga
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Bielski Łukasz
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bohdan Tomasz
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(87)
2000 - 2009
(93)
1990 - 1999
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(37)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(217)
Czechy
(4)
Słowacja
(1)
Język
polski
(218)
Temat
Środki masowego przekazu
(102)
Komunikacja społeczna
(53)
Public relations
(31)
Dziennikarstwo
(30)
Reklama
(21)
Prasa (wydawnictwa)
(19)
Media społecznościowe
(17)
Internet
(16)
Telewizja
(15)
Dziennikarze
(14)
Społeczeństwo informacyjne
(14)
Komunikacja marketingowa
(13)
Kultura masowa
(13)
Etyka dziennikarska
(12)
Marketing cyfrowy
(11)
Antropologia mediów
(10)
Komunikacja interpersonalna
(10)
Konwergencja mediów
(10)
Nowe media (komunikacja)
(9)
Teoria komunikacji i mediów
(9)
Gatunki medialne
(8)
Marketing społecznościowy
(8)
Socjologia
(8)
Marketing
(7)
Polityka medialna
(7)
Autoprezentacja
(6)
Komunikacja polityczna
(6)
Marketing polityczny
(6)
Prawo mediów
(6)
Public relations w internecie
(6)
Regionalne środki masowego przekazu
(6)
Reklama internetowa
(6)
Czasopisma
(5)
Kreowanie wizerunku
(5)
Multimedia
(5)
Portal społecznościowy
(5)
Prawo prasowe
(5)
Publicystyka
(5)
Radiofonia
(5)
Retoryka
(5)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(5)
Czasopismo regionalno-lokalne
(4)
Dziennikarstwo internetowe
(4)
Historia
(4)
Interakcje społeczne
(4)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Kultura audiowizualna
(4)
Media mobilne
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Perswazja
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Psychologia mediów
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rzecznicy prasowi
(4)
Socjotechnika
(4)
Sztuka pisania
(4)
Wolność słowa
(4)
Zachowanie
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Blog
(3)
Cenzura
(3)
Demokracja
(3)
Dzieci
(3)
Dziennikarstwo śledcze
(3)
Edukacja medialna
(3)
Etyka
(3)
Fotografia prasowa
(3)
Język
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Konsumenci
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing mobilny
(3)
Negocjacje
(3)
Opinia publiczna
(3)
Pedagogika medialna
(3)
Pluralizm mediów
(3)
Prawo reklamy
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Socjologia kultury
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Studenci
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Wizerunek uczelni
(3)
Wolność mediów
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zastosowanie i wykorzystanie
(3)
Cyberprzestępczość
(2)
Dyskusja
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Google Analytics
(2)
Grupy społeczne
(2)
Image
(2)
Informacja
(2)
Informacja publiczna
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Temat: dzieło
Big Brother
(1)
Kod YouTube
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
2001-
(43)
1901-2000
(15)
1989-2000
(15)
1945-1989
(7)
1801-1900
(3)
Temat: miejsce
Polska
(52)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Europa
(7)
Niemcy
(5)
Ukraina
(5)
Zagłębie Dąbrowskie
(5)
Czechy
(4)
Górny Śląsk
(4)
Rosja
(4)
Wielka Brytania
(4)
Węgry
(3)
Ameryka Północna
(2)
Europa Zachodnia
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Francja
(2)
Hiszpania
(2)
Kazachstan
(2)
Słowacja
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Armenia
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Białoruś
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Estonia
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Grecja
(1)
Japonia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Norwegia
(1)
Portugalia
(1)
Rumunia
(1)
Włochy
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(64)
Praca zbiorowa
(44)
Opracowanie
(36)
Monografia
(27)
Poradnik
(14)
Czasopismo naukowe
(12)
Czasopismo prasoznawcze
(12)
Materiały konferencyjne
(10)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
Esej
(2)
Publicystyka
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuły
(1)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Encyklopedia
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Polemika
(1)
Program telewizyjny
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2088)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1929)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1505)
Zarządzanie i marketing
(1257)
Edukacja i pedagogika
(765)
Media i komunikacja społeczna
(218)
Socjologia i społeczeństwo
(713)
Psychologia
(516)
Informatyka i technologie informacyjne
(337)
Medycyna i zdrowie
(308)
Filozofia i etyka
(207)
Językoznawstwo
(198)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(183)
Historia
(182)
Matematyka
(108)
Transport i logistyka
(97)
Nauka i badania
(87)
Kultura i sztuka
(72)
Ochrona środowiska
(67)
Inżynieria i technika
(47)
Literaturoznawstwo
(47)
Biologia
(34)
Religia i duchowość
(27)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(23)
Etnologia i antropologia kulturowa
(21)
Podróże i turystyka
(20)
Architektura i budownictwo
(15)
Rolnictwo i leśnictwo
(15)
Fizyka i astronomia
(13)
Kultura fizyczna i sport
(9)
Chemia
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Archeologia
(4)
Rozwój osobisty
(3)
218 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wyjątkowe cechy książki; Szczególne cechy trzeciego wydania; Szczególne cechy każdego rozdziału; Podziękowania; Część I. Podstawy komunikacji. Rozdział 1. Wprowadzenie do komunikacji 1. Czym jest komunikacja?; 2. Modele komunikacji; 3. Założenia dotyczące komunikacji; 4. Znaczenie komunikacji; Rozdział 2. Model kompetencji komunikacyjnej 1. Czym jest kompetencja komunikacyjna?; 2. Składniki modelu kompetencji komunikacyjnej; 3. Procesualny model kompetencji komunikacyjnej; Rozdział 3. Percepcja, kultura i Ja 1. Czym jest spostrzeganie?; 2. Wpływ kultury na spostrzeganie; 3. Rozwijanie struktury Ja; 4. Ujawnianie Ja innym; 5. Sprostanie wyzwaniom dla spostrzegania. Rozdział 4. Kompetencja językowa 1. Czym jest język?’ 2. Funkcje języka; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji językowej. Rozdział 5. Kompetencje w komunikacji niewerbalnej 1. Czym jest komunikacja niewerbalna?; 2. Funkcje komunikacji niewerbalnej; 3. Typy przekazów niewerbalnych; 4. Sprostanie wyzwaniom dla komunikacji niewerbalnej. Rozdział 6. Kompetencje w słuchaniu 1. Czym jest słuchanie?; 2. Rodzaje słuchania; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji w słuchaniu. Część II. Komunikacja interpersonalna. Rozdział 7. Komunikacja interpersonalna: wiedza 1. Czym jest komunikacja interpersonalna?; 2. Wiedza deklaratywna a komunikacja interpersonalna; 3. Pokonywanie trudności w relacjach interpersonalnych. Rozdział 8. Komunikacja interpersonalna: umiejętności 1. Istota umiejętności interpersonalnych; 2. Pokonywanie trudności związanych z umiejętnościami komunikacji interpersonalnej. Część III. Komunikacja w małej grupie i przywództwo. Rozdział 9. Małe grupy i podejmowanie decyzji. Wiedza i umiejętności 1. Czym jest mała grupa?; 2. Podejmowanie decyzji przez grupę; 3. Umiejętności zadaniowe w procesie decyzyjnym; 4. Przezwyciężanie trudności związanych z podejmowaniem decyzji. Rozdział 10. Przywództwo w małych grupach. Wiedza i umiejętności 1. Co to jest przywództwo?; 2. Radzenie sobie z trudnościami związanymi z kompetentnym przywództwem. Część IV. Wystąpienia publiczne. Rozdział 11. Przygotowanie wystąpienia publicznego. Rozwijanie wiedzy 1. Retoryka i historia wystąpień publicznych; 2. Czym jest wystąpienie publiczne?; 3. Analiza publiczności i sytuacji; 4. Wybór i zawężenie tematu; 5. Określenie celu i sformułowania tezy wystąpienia; 6. Zebranie materiałów pomocniczych; 7. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia. Rozdział 12. Prezentacja wystąpienia. Rozwijanie umiejętności 1. Kompetentna i wiarygodna prezentacja; 2. Użycie słów; 3. Użycie głosu; 4. Poprawne i właściwe mówienie; 5. Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych; 6. Zastosowanie pomocy wizualnych; 7. Przezwyciężanie trudności związanych z kompetentnym prezentowaniem wystąpień publicznych. Rozdział 13. Wystąpienia informacyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień informacyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia informacyjnego; 3. Materiały pomocnicze w wystąpieniu informacyjnym; 4. Etyka a wystąpienia informacyjne; 5. Radzenie sobie z trudnościami dotyczącymi wystąpień informacyjnych. Rozdział 14. Wystąpienia perswazyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień perswazyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia perswazyjnych; 3. Wzmocnienie perswazyjności argumentacji; 4. Wystąpienia perswazyjne a etyka; 5. Radzenie sobie z wyzwaniami dla wystąpień perswazyjnych. Część V. Komunikacja XXI wieku Rozdział 15. Komunikacja masowa i konwergencja mediów 1. Media i komunikacja masowa: od modelu jeden-do-jednego do modelu jeden-do-wielu; 2. Konwergencja mediów: od modelu jeden-do-wielu do modelu jeden-do-kogokolwiek; 3. Kompetencje w zakresie komunikacji za pośrednictwem komputera; 4. Przezwyciężanie trudności w komunikowaniu się za pośrednictwem komputera. Słowniczek; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliotekarskie problemy komunikacji: Nie tylko brak windy, czyli o problemach komunikacji bibliotecznej; Użytkownik dla biblioteki, czy biblioteka dla użytkownika? Czyli jak to robią Brytyjczycy; Bibliotekarz biznesowy w bibliotece publicznej XXI wieku; Biblioteka Naukowa Głównego Instytutu Górnictwa miejscem komunikacji różnych grup użytkowników; Biblioteki jako ośrodki komunikacji w środowiskach anarchistycznych. Informacja jako komunikacja: Informacja naukowa. Szkic o ewolucji nazwy dyscypliny i pola działalności praktycznej; Pojęcie informacji prawnej i początki zautomatyzowanej informacji o prawie na świecie oraz w Polsce; Internetowe systemy informatycznego zarządzania zbiorem bibliotecznym; Digitalizacja w globalnej skali, czyli projekt firmy gogle; Możliwości Europeany i jej przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Istota dziedziny public relations: Podstawowe definicje; Grupy docelowe działań public relations; Znaczenie public relations dla działalności współczesnych przedsiębiorstw; Public relations jako proces komunikacji. R. 2 Przestrzeń Internetu jako platforma przedsięwzięć public relations: Proces komercjalizacji Internetu; Charakterystyka medium; Przegląd narzędzi internetowych; Wpływ Internetu na specyfikę przedsięwzięć public relations; Modele prowadzenia przedsięwzięć public relations w przestrzeni Internetu; Analiza i planowanie internetowych przedsięwzięć public relations. R. 3 Tradycyjny model komunikacji z otoczeniem przedsiębiorstwa wsparty narzędziami internetowymi: Wykorzystanie Internetu przez przedstawicieli mediów; Narzędzia internetowe w kontaktach z przedstawicielami mediów. R. 4 e-PR - nowa forma prowadzenia przedsięwzięć public relations: Czym jest e-PR?; Targeting e-PR; Narzędzia internetowe w przedsięwzięciach e-PR; Witryna WWW platformą przedsięwzięć e-PR; Jak zwiększyć liczbę odwiedzin witryny WWW przedsiębiorstwa?; Poczta elektroniczna w przedsięwzięciach e-PR; Listy i fora dyskusyjne w przedsięwzięciach e-PR; Komunikatory w przedsięwzięciach e-PR; Globalne aspekty przedsięwzięć e-PR; Jak oceniać efektywność przedsięwzięć e-PR? R. 5 e-Społeczności: Definicja e-społeczności; Tworzenie e-społeczności; Zarządzanie e-społeczności. R. 6 Internet w kryzysowym public relations: Definicja i typologia sytuacji kryzysowych; Kryzysowe public relations wykorzystujące narzędzia tradycyjne; e-PR w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw; Internet przyczyną sytuacji kryzysowych. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Wstęp; Cz. I Komunikacja wizualna: R. 1 Autoprezentacja i jej elementy; R. 2 Style autoprezentacji; R. 3 Ulegać czy nie ulegać stereotypom? R. 4 Wizerunek własny a wizerunek organizacji. Cz. II Public relations: R. 1 Co to jest Public relations?; R. 2 Kontakty z mediami; R. 3 Udział w życiu społecznym. Cz. III Reklama: R.1 Co to jest reklama?; R. 2 Krótka historia reklamy; R.3 Budowa przekazu reklamowego; R. 4 Najpopularniejsze formy reklamy. Cz. IV Branding: R. 1 Co to jest branding?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Public relations. Definicje, cele, zasady, narzędzia: Definicje public relations, Rola i cele public relations; Grupy docelowe działań public relations; Arsenał środków i działania public relations; Public relations jako proces komunikacyjny; Czym public relations nie jest; Prawidła public relations. R. 2 Sytuacje kryzysowe. Definicje, typy, etapy, udziałowcy: Definicje sytuacji kryzysowej; Typy sytuacji kryzysowych; Etapy sytuacji kryzysowych; Udziałowcy sytuacji kryzysowych; Konflikt medialny. R. 3 Public relations w sytuacjach kryzysowych: Rola opinii publicznej; Public relations w czasach spokoju; Plany działań w sytuacjach kryzysowych; Działania w trakcie sytuacji kryzysowej; Reguły działań public relations w zależności od typy sytuacji kryzysowej; Działania po opanowaniu kryzysu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikatorzy : wpływ, wrażenie, wizerunek / Gerald S. Abramczyk [i in.]. - Warszawa ; Bydgoszcz : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2000. - 403 s. : fot. kolor., wykr. ; 21 cm.
Sztuka dyskretnego podpowiadania i pośrednictwa; Public relations - made in USA; Marketing polityczny - uwagi praktyczne; O mówieniu publicznym; Przed kamerą; Radio jako medium w procesie komunikowania; Zaciekawić dziennikarza; Fotografia kreacja czy manipulacja; Rzecznik prasowy w świetle postanowień regulujących działalność mediów; Politycy i media w działalności publicznej; Etyka zawodów medialnych, czyli jak zachowywać się przyzwoicie w świecie mediów; Multikomunikacja - przyszłość czy utopia?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Logika instytucji: R. 1 Media jako sfera publiczna - ponowna analiza; R. 2 Żegnaj, Hildy Johnson! - upadek „poważnej prasy”; R. 3 Sprzedaż poparcia w kampaniach społecznych - sfera publiczna jako rynek telewizyjny; R. 4 Wyjście poza zrównoważony pluralizm - media elektroniczne w Niemczech. Cz. II Polityka a dziennikarstwo: R. 5 Skrawki i migawki - pocięte newsy, gadające głowy i rozwidlenie polityki amerykańskiej; R. 6 Sfera publiczna i sposób wykorzystywania informacji w "koalicyjnym” systemie rządów; R. 7 „Zabawa w krzesła”? - trzy sfery publiczne w Polsce; R. 8 Dyskurs polityczny - rozważania o sprawach publicznych w Stanach Zjednoczonych i w Danii. Cz. III Praktyka dziennikarska: Globalna redakcja informacyjna - globalizacja wiadomości telewizyjnych: podobieństwa i różnorodność; Tyrania intymności? Kobiety, kobiecość i wiadomości telewizyjne; Opowieści z telelandii - prasa popularna i telewizja w Wielkiej Brytanii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Proces komunikowania się: Pojęcie procesu komunikowania się; Modele interpersonalnego komunikowania się; Rodzaje przekazów w komunikowaniu się; Umiejętność przekonywania w komunikowaniu się; 2. Społeczne zachowanie się: Jednostka i jej zachowania; Grupa społeczna i jej zachowania; Zachowania zbiorowości; Niektóre aspekty osobowości w relacjach społecznych; Błędy przy opisywaniu i wyjaśnianiu przyczyn zachowania społecznego; 3. Specyficzne formy komunikowania się: Komunikowanie się w związkach; Komunikowanie się w grupach społecznych; Komunikowanie się poprzez konflikt społeczny; Komunikowanie się międzykulturowe; Komunikowanie się dla wywierania wpływu dla ludzi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Wstęp I. Socjologiczny aspekt konfliktu społecznego 1. Konflikty tożsamości w społeczeństwie współczesnym: w niewoli władzy i wolności? 2. Konflikt językowy. Studium porównawcze obszarów Arktyki II. Pedagogiczny aspekt konfliktu społecznego 3. Konflikty interpersonalne - sens, przebieg i przezwyciężanie 4. Spostrzeganie interpersonalne w sytuacjach konfliktu 5. Konflikt jako sytuacja wychowawcza 6. Konflikty w szkole w ujęciu interakcjonizmu symbolicznego. Perspektywa postrzegania szkoły jako organizacji 7. Źródła konfliktów szkolnych i ich znaczenie dla procesu edukacji młodzieży 8. Lęk komunikacyjny u uczniów a ich sposoby reagowania w sytuacji konfliktu w klasie szkolnej III. Psychologiczny aspekt konfliktu społecznego 9. „Przetrwać razem” – małżeństwo z perspektywy psychologii analitycznej 10. Konflikty interpersonalne w związkach kohabitacyjnych 11. Co oznacza skuteczność i satysfakcja stron z udziału w mediacjach rodzinnych? 12. Style i efekty rozwiązywania konfliktów w relacji rodziców z adolescentami a przekonanie adolescentów o skuteczności rodziny 13. Zadowolenie vs. rozczarowanie z komunikacji z matką z perspektywy adolescsenta 14. Konflikt jako czynnik kompozytowy relacji między rodzeństwem w okresie dorosłości a kompetencje społeczne 15. Rola reakcji emocjonalnych w regulacji strategii radzenia sobie młodzieży w wieku dorastania w sytuacji konfliktu społecznego 16. Agresywność w konfliktach społecznych a style radzenia sobie ze stresem 17. Potencjalne przyczyny konfliktów zawodowych w dobie globalizacji; Noty o autorach; Streszczenie; Abstract.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz I.: Elementy konfliktu: 1. Natura konfliktu; 2. Postrzeganie konfliktu; 3. Cele i interesy; 4. Władza. Struktura konfliktu; 5. Style i taktyki; Cz. II.: Interwencja: 6. Ocena konfliktów; 7. Moderowanie własnych konfliktów; 8. Negocjowanie wspólnych korzyści; 9. Interwencje osób trzecich; 10. Uzdrawianie złamanej gałęzi: przebaczenie i pojednanie; 11. Zapobieganie destruktywnemu konfliktowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
Wstęp: "Adoracja przy ołtarzu konwergencji": nowy paradygmat myślenia o przemianie mediów. 1. Spojlowanie programu "Robinsonowie": anatomia wspólnoty wiedzy. 2. Wkupując się do "Amerykańskiego idola": jak nas sprzedano w reality tv. 3. W poszukiwaniu papierowego jednorożca: "Matrix" i opowiadanie transmedialne. 4. "Quentin Tarantino's Star Wars"? Twórczość ludowa a przemysł medialny. 5. Jak Heather nauczyła się pisarstwa: alfabetyzm medialny i wojny o "Harry'ego Pottera". 6. Photoshop dla demokracji: nowe związki polityki i kultury popularnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mapy recepcji reklamy / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne , 2013. - 210, [2] s. : rys. ; 24 cm.
1. Modele hierarchii efektów reklamy; 2. Postawa jako zaawansowany efekt reklamy; 3. Reklama a proces poznawczy; 4. Świadomość i uwaga w percepcji reklamy; 5. Zainteresowanie jako czynnik skuteczności odbioru reklamy; 6. Czynniki afektywne w oddziaływaniu reklamy; 7. Zaangażowanie jako czynnik oddziaływania reklamy; 8. Kontekst i peryferia; 9. Krytyka modelu FCB; 10. Bohater reklamy; 11. Koncepcja map recepcji reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas rewolucji: Czas na rozwój twojej firmy; Szybkość kontra ospałość- meldunki z frontu; Czas rzeczywisty rządzi się swoimi prawami; Nastawienie na czas rzeczywisty; Za duże, żeby odnieść sukces?; Współpracuj z mediami na ich zasady; Komunikacja kryzysowa i media; Co w tej chwili mówią inni?; Szukaj inspiracji w tłumie; 2. Połącz się ze swoim rynkiem: Kontakt z klientami w czasie rzeczywistym; W urządzeniach mobilnych czas rzeczywisty trwa cały czas; Chcę tego natychmiast; 3. Czas na rozwój twojej firmy: Pozwól im komunikować się teraz; W jaki sposób twoja strona internetowa staje się machina czasu rzeczywistego; Dokonaj sprzedaży; Biznes w tempie teraźniejszości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zawiera: O autorach; 1. Wstęp; 2. Wstęp do strategii marketingowej: 2.1. Grupa docelowa; 2.2. Wyznacz cele; 2.3. Co? Gdzie? Kiedy? Dlaczego?; 2.4. Jak robi to konkurencja?; 2.5. Jak chcesz "kusić" użytkownika w różnych okresach roku?; 2.6. Budżet; 2.7. Współpraca z agencją - zlecam i zapominam?; 2.8. Podsumowanie; 3. Reklama w Google Ads: 3.1. SEO + PPC = sukces; 3.2. Co to jest Google Ads; 3.3. Słowa kluczowe i dopasowania; 3.4. Teksty reklamowe i rozszerzenia reklam; 3.5. Landing pages - strony docelowe; 3.6. Reklama w sieci wyszukiwania; 3.7. Reklamy produktowe i dynamiczne; 3.8. Podsumowanie; 4. Reklama w sieci reklamowej Google: 4.1. Co to jest GDN?; 4.2. Dlaczego warto z tego korzystać; 4.3. Model See-Think-Do-Care; 4.4. Formaty reklamowe; 4.5. Możliwości targetowania w sieci reklamowej; 4.6. Znajdź swojego użytkownika; 4.7. Płatności; 4.8. Opcje dodatkowe; 4.9. Remarketing - specjalna forma kierowania reklamy; 4.10. Reklama w YouTube; 4.11. Reklamy Discovery; 4.12. Podsumowanie; 5. Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads: 5.1. Model See-Think-Do-Care; 5.2. Ustawienia konwersji do poszczególnych kampanii; 5.3. Optymalizacja kampanii reklamowej; 5.4. Podsumowanie działań optymalizacyjnych; 5.5. Narzędzia dodatkowe i automatyzacja; 5.6. Egzaminy i partnerzy Google; 5.7. Klient vs. agencja; 6. SEO: 6.1. Pozycjonowanie – wstęp; 6.2. Podstawy SXO - użyteczność a SEO; 6.3. Podsumowanie SXO; 6.4. Wybór domeny i jej konfiguracja; 6.5. Elementy optymalizacji treści; 6.6. Content marketing - przykłady działań; 6.7. Duplicate content; 6.8. Core Web Vitals; 6.9. Google Search Console; 6.10. Popularność strony, czyli link building; 6.11. Zaawansowana analiza SEO: crawlery; 6.12. Podsumowanie; 7. Google Analytics: 7.1. Dlaczego potrzebuję analityki internetowej?; 7.2. Era Big Data; 7.3. Dane ilościowe i jakościowe; 7.4. Jak działa Google Analytics?; 7.5. Wersje Analytics - Universal vs. GA4; 7.6. Jak są zbudowane raporty?; 7.7. Struktura konta i instalacja kodu śledzenia; 7.8. Podstawowa konfiguracja w sekcji administratora; 7.9. Cele i zdarzenia; 7.10. Raportowanie; 7.11. Najważniejsze raporty w GA i wnioski z nich płynące; 7.12. Raporty niestandardowe; 7.13. Alerty niestandardowe; 7.14. Analityka w audycie SEO; 8. Analityka - wdrożenie i aspekty zaawansowane: 8.1. Google Tag Manager (GTM); 8.2. Inne zaawansowane funkcje Analytics; 8.3. Dodatkowe narzędzia; 8.4. Inne narzędzia Google; 8.5. Podsumowanie Google Analytics; 9. Podsumowanie całej książki: 10. Dodatki: 10.1. Źródła wiedzy w sieci; 10.2. Narzędzia; 10.3. Kursy; 10.4. Wydarzenia branżowe SEM; 10.5. Odpowiedzi do testów; 10.6. Spis filmów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
WSTĘP; ROZDZIAŁ 1. TEORETYCZNE ASPEKTY SYMBOLIZMU W ZARZĄDZANIU: 1.1. Paradygmatyczny zwrot w naukach społecznych 1.2. Postmodernizm i ponowoczesność 1.3. Interakcjonizm symboliczny 1.4. Konstruktywizm społeczny 1.5. Zagadnienie wyboru w naukach społecznych 1.6. Szkoły psychologiczne i program psychologii kulturowej 1.7. „Zwrot lingwistyczny” oraz rola myślenia metaforycznego w naukach społecznych 1.8. Symbolizm i symbolizm organizacyjny 1.9. Symbolizm organizacyjny w świetle paradygmatów nauk społecznych 1.10. Ewolucja teorii organizacji oraz jej warunki ROZDZIAŁ 2. MODERNIZM W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ. KLASYCZNE SYSTEMY POZYCJONOWANIA W UJĘCIU KRYTYCZNYM: 2.1. Teorie komunikacji. Szkoła procesu komunikacyjnego i szkoła semiotyczna 2.2. Perspektywa znaczeniowa i perspektywa informacyjna w komunikacji marketingowej 2.3. Reklama – między nauką a sztuką 2.4. Podstawowe schematy pozycjonowania w reklamie. ELM, hierarchia efektów, macierz FCB 2.5. Kapitał marki w orientacji funkcjonalnej 2.6. Segmentacja konsumentów 2.7. Marka korporacyjna jako praktyka „kapitalizmu interesariuszy” 2.8. Tożsamość organizacyjna. Wizerunek i reputacja 2.9. Symbolizm w modernistycznych modelach komunikowania ROZDZIAŁ 3. MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO: 3.1. Założenia modelu marketingu kulturowego 3.2. Rynek w rozumieniu kulturowym 3.3. Stanowisko pozycjonowania i brief kulturowy 3.4. Organizacja pracy strategicznej. Biurokracje marketingowe i studia kulturowe 3.5. Marka kulturowa jako sieć społeczna 3.6. Rola tekstów kultury w budowie marki tożsamościowej 3.7. Kulturowa teoria innowacji 3.8. Strategia kulturowa 3.9. Korporacyjny marketing symboliczny 3.10. Model dostosowawczy VCI (Vision-Culture-Image Alignment Model). Dialog tożsamościowy 3.11. Ograniczenia w stosowaniu modelu kulturowego ROZDZIAŁ 4. MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO I STRATEGIA KULTUROWA W KOMUNIKACJI MAREK W POLSCE: 4.1. Metodyka badania 4.2. Historyczno-hermeneutyczna analiza polskich kampanii reklamowych 4.3. Kulturowe innowacje polskich marek 4.4. Aplikacja modelu kulturowego; ZAKOŃCZENIE; BIBLIOGRAFIA; ZAŁĄCZNIKI; 1. Scenariusz Szumisie Kochanie; 2. Scenariusz Szumisie Ciało; 3. Scenariusz Szumisie Praca; 4. Fotoreportaż Revolt of Nature Lato; SPIS RYCIN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Odbiorcy i publiczność; Treść, Infromacje, Relaks, Konflikt i negocjacje; Twórcy mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Uzależnienia - fakty i mity / pod red. Iwona Niewiadomska, Dariusz Sikorski)
R.1 Środki masowego przekazu; R.2 Media i kultura; R.3 Nadużywanie środków masowego przekazu; R.4 Szkody wywołane używaniem i nadużywaniem mediów; R.5 Profilaktyka nadużywania środków masowego przekazu; R.6 Mity związane z mediami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej