Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(22)
Książki
(8)
Forma i typ
E-booki
(22)
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(6)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(1)
Autor
Antonowicz Paweł
(7)
Howorus-Czajka Magdalena
(2)
Pisarewicz Piotr
(2)
Wycinka Ewa
(2)
Andrzejewski Marek
(1)
Bednarczyk Teresa H
(1)
Bielawska Kamila
(1)
Bizon Wojciech
(1)
Bęben Robert
(1)
Chmielewski Mariusz
(1)
Galiński Paweł
(1)
Jackowska Beata
(1)
Jastrzębska Maria
(1)
Jezierski Andrzej
(1)
Konefał Sebastian Jakub
(1)
Książkiewicz Dorota
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Maśniak Dorota
(1)
Mendel Maria
(1)
Poszewicki Andrzej
(1)
Próchniak Joanna
(1)
Płoska Renata
(1)
Reszek Leszek
(1)
Romanowski Marcin
(1)
Sadkowska Joanna
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Stańczak-Strumiłło Kamila
(1)
Stańczyk Piotr
(1)
Szczepaniak-Sobczyk Laura
(1)
Szlachetko Jakub. H
(1)
Szmelter-Jarosz Agnieszka
(1)
Szreder Mirosław
(1)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(1)
Urbański Jacek
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Włodarski Józef
(1)
Zwolińska Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Przedsiębiorstwo
(6)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Jakość usług
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Obligacje korporacyjne
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Analiza PEST
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Catalyst (rynek obligacji)
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Demokracja uczestnicząca
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Energetyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Europa 2020
(1)
Faktoring
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Franczyza
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Gospodarka
(1)
Informatyzacja
(1)
Interesariusze
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klauzule umowne
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej (MSSF)
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Model biznesowy
(1)
Muda (zarządzanie)
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Prawo miejscowe
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysł odzieżowy
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Płynność finansowa
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sieć handlowa
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Start-up
(1)
Strefa czasowa
(1)
Służba celna
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Upadłość
(1)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)
(1)
Venture capital
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie przez wartości
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie środowiskowe
(1)
Zmowa cenowa
(1)
Zmowa przetargowa
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Niemcy
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(9)
Materiały pomocnicze
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja „społecznie ukierunkowana” – zmieniający się paradygmat kluczowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw; Psychologiczne aspekty transformacji cyfrowej przedsiębiorstw; Media społecznościowe w działalności marketingowej przedsiębiorstw; Identyfikacja społeczności w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail przy użyciu modularności; Rola CSR w budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstw; CSR w Polsce na tle rynku europejskiego – analiza komparatywna; Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw; Storytelling w social mediach jako czynnik kreowania wartości marki; Badanie aktywności banków spółdzielczych w mediach społecznościowych w aspekcie budowania relacji z klientem; Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych w oparciu o badania własne; Prosumpcja w działalności firm rodzinnych – ujęcie teoretyczne i praktyczne; Koncepcje badawcze kapitału intelektualnego i społecznego we włoskich spółdzielniach socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Publikacja jest owocem fakultetu, którego głównym celem było utrwalenie na fotografiach wybranych przez studentów dzieł street artu z terenu Trójmiasta. Ma zatem charakter inwentaryzacyjny służący przyszłym pokoleniom. Zgromadzony w niej materiał ilustracyjny wkrótce stanowić będzie jedyny zapis utrwalonych tu dzieł, jako że naturą tej dziedziny sztuki jest jej nietrwałość... Z czasem stanie się zatem podstawą do badan nad rozwojem trójmiejskiego street artu. Omawiane prace są zlokalizowane w Gdańsku: • Śródmieściu, • Chełmie, • Suchaninie, • Wrzeszczu, • Zaspie, • Przymorzu, oraz wzdłuż trasy SKM Gdańsk–Sopot–Gdynia.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka udziału podmiotów spoza systemu administracji publicznej w realizacji zadań publicznych z pozycji nauki administracji i nauki prawa administracyjnego; 2. Pozaprawne uzasadnienie udziału podmiotów spoza systemu administracji publicznej w stanowieniu aktów prawa miejscowego przez organy jednostek samorządu terytorialnego; 3. Prawne uwarunkowania udziału podmiotów spoza systemu administracji publicznej w stanowieniu aktów prawa miejscowego przez organy jednostek samorządu terytorialnego; 4. Prawnie uregulowane formy udziału podmiotów spoza systemu administracji publicznej w stanowieniu aktów prawa miejscowego przez organy jednostek samorządu terytorialnego; 5. Prawna ochrona udziału podmiotów spoza systemu administracji publicznej w stanowieniu aktów prawa miejscowego przez organy jednostek samorządu terytorialnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Album z wystawy Wiktora Tołkina. Ślady... Wiktor Tołkin – rzeźbiarz i architekt – zasłynął jako twórca wielu wybitnych pomników. Większość jego prac poświęcona została uczestnikom krwawych walk z hitlerowskim najeźdźcą. Taka tematyka pomników powstających w czasach Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej nie dziwi współczesnych badaczy. W tych badaniach jednym z kluczowych wątków jest aspekt uczynienia z państwa dominującego zleceniodawcy, co szczególnie rzutowało na rozwój rzeźby. Również zagadnienie wybiórczego traktowania historii najnowszej, np. traktowanie tematu walk z faszystowskimi Niemcami, jako „bezpiecznego” politycznie i odciągającego uwagę opinii publicznej od drugiego najeźdźcy – Związku Radzieckiego, ma swoją reprezentację w literaturze. To polityczne uwikłanie nie przekreśla jednak realnej potrzeby społeczeństwa na upamiętnienie bohaterstwa ludzi przeciwstawiających się niemieckiemu okupantowi. Mając na względzie polityczną zależność sztuki okresu powojennego, nie ma wątpliwości jednocześnie w szczere intencje wielu artystów, którzy podejmowali w swojej twórczości temat martyrologiczny, wiedzeni czystymi intencjami uhonorowania heroizmu ofiar nazistowskiego terroru. Do tej grupy twórców należy niewątpliwie Wiktor Tołkin. Jego przeżycia wojenne świadczą o szczerości serca, a zaprzeczają pomówieniom, iż były dyktowane koniunkturalnymi pobudkami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Publikacja obejmuje artykuły ponad sześćdziesięciu autorów i zawiera szeroki zakres aktualnych problemów rozwoju gospodarki światowej. Czytelnik zainteresowany problematyką międzynarodowej współpracy gospodarczej znajdzie w niej wiele ciekawych materiałów prezentujących oryginalne przemyślenia i naukowo uzasadnione poglądy poszczególnych współautorów tej publikacji. Dotyczą one takich tematów jak: • międzynarodowy kryzys ekonomiczny, • współczesne tendencje w stosunkach międzynarodowych, • funkcjonowanie sektora finansowego w gospodarce globalnej, • przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym, • tendencje w rozwoju bezpośrednich inwestycji zagranicznych, • funkcjonowanie wybranych rynków.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Druga część numeru 31 Prac i Materiałów stanowi efekt naukowej współpracy, realizowanej pomiędzy Wydziałem Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego a Wydziałem Ekonomiczno-Informatycznym w Wilnie, będącym filią Uniwersytetu Białostockiego. Z uwagi na tematykę i objętość poszczególnych tekstów za-mieszczono je w odrębnym tomie, stanowiącym wraz z częścią pierwszą numeru 31 Zeszytów Naukowych integralną całość. Autorzy poszczególnych tekstów analizują wybrane zjawiska, występujące w gospodarkach Litwy i Polski, w kontekście kryzysu, w którym pogrążona jest od kilku już lat, w różnym co prawda stopniu, część gospodarki światowej. Litwa i Polska to przykłady krajów sukcesu transformacji społeczno-polityczno-gospodarczej, krajów, które w tym samym mniej więcej czasie rozpoczynały proces przebudowy nieefektywnych struktur gospodarek planowych (socjalistycznych), wprowadzając w ich miejsce model nowoczesnej gospodarki rynkowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Innowacyjne studiowanie na specjalności; Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa – wprowadzenie; Rozdział 1. Zasoby - znaczenie i klasyfikacja Rozdział 2. Zarządzanie majątkiem trwałym przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zarządzanie majątkiem obrotowym Rozdział 4. Istota zarządzania przez wartość - źródła danych i podstawy formułowania rekomendacji zarządczych (studium przypadku) Rozdział 5. Budowa i operacjonalizacja strategii generalnej lub obszarowej organizacji złożonej strukturalnie - metodyka i wytyczne do opracowania projektu Rozdział 6. Etyka biznesu - istota i poziomy Rozdział 7. Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 8. Standardy i wytyczne z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem Rozdział 10. Instrumenty rynku pieniężnego - weksel Rozdział 11. Jak przekonać inwestora venture capital do pomysłu biznesowego - czyli jak przygotować skuteczny pitch deck? Rozdział 12. Kultura doskonałości i pomiar poziomu jej dojrzałości w organizacji (studium przypadku) Rozdział 13. Droga przedsiębiorstwa w procesie certyfikacji obowiązkowej i dobrowolnej wyrobów Rozdział 14. Instrumentarium zarządzania jakością (studium przypadku) Rozdział 15. Rola auditu w procesie doskonalenia (studium przypadku) Rozdział 16. Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie (studium przypadku) Rozdział 17. Relacje w biznesie - typologia Rozdział 18. Analiza makrootoczema organizacji z wykorzystaniem modelu PEST - metodyka cyklicznego monitonngu otoczenia organizacji Rozdział 19. Franczyza jako forma współdziałania przedsiębiorstw Rozdział 20. Podejmowanie decyzji menedżerskich na poziomie ujednolicania procesów w jednostce biznesowej w pionie IT - procesy, controlling (studium przypadku) Rozdział 21. Key Performance Indicators (Joanna Próchniak) Rozdział 22. Wykorzystanie zarządzania projektem do osiągania celów przedsiębiorstwa Rozdział 23. Lean Management w przedsiębiorstwie (zadanie, gra symulacyjna) Rozdział 24. Metoda FMEA i jej zastosowanie Rozdział 25. Prognozowany rachunek przepływów pieniężnych - finansowa część biznesplanu przedsięwzięcia gospodarczego (arkusz kalkulacyjny) Rozdział 26. Pomiar wartości wykreowanej. Nośniki wartości i źródła tworzenia zysku (studium przypadku) Rozdział 27. Nadużycia w przedsiębiorstwie Rozdział 28. Ocena zagrożenia niewypłacalnością kontrahenta - systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw (analityka finansowa) Rozdział 29. Identyfikacja i klasyfikacja kosztów jakości (studium przypadku) Rozdział 30. Ocena jakości usług (studium przypadku) Rozdział 31. Trendy w konsumpcji żywności Rozdział 32. Zastosowanie metody Kano w ocenie cech jakości usług świadczonych przez dziekanat Rozdział 33. Zasady wdrożenia systemu HACCP w placówce gastronomicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Determinanty i kierunki rozwoju badań w naukach o zarządzaniu i jakości; Determinanty wartości przedsiębiorstwa; Tworzenie i przechwytywanie wartości jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa; Zarządzanie jakością w rozwoju przedsiębiorstwa; Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Analiza sektorowa we współczesnej gospodarce; Wybrane problemy zwiększenia poprawności wyceny przedsiębiorstwa z perspektywy właścicielskiej; Granice społecznego charakteru i jego pomiar w działalności przedsiębiorstw; Key Performance Indicators (KPI) – kluczowe mierniki pomiaru działalności przedsiębiorstw na przykładzie portów morskich; Praktyczny wymiar KPI – granice opomiarowania procesów w dużej, złożonej strukturalnie organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości; Wiedza i kultura organizacyjna jako główne filary zasobów niematerialnych w przedsiębiorstwie; Wielowymiarowa ocena zarządzania majątkiem i kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; Rozwój organizacji ukierunkowanej na reaktywne zarządzanie odchyleniami - typologia i rola systemów wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw; Lean management w przedsiębiorstwie; Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości; Porozumienia ograniczające uczciwą konkurencję na polskim rynku; Ewolucja pozabankowych form finansowania dłużnego przedsiębiorstw w Polsce; Zarządzanie projektami - perspektywa sukcesu; Zarządzanie projektami europejskimi - perspektywa interesariuszy; Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Metody ilościowe w ubezpieczeniach odgrywają współcześnie ważną rolę. Umiejętność analizy danych jest niezbędna w procedurze underwritingowej, marketingowej czy w szeroko rozumianym zarządzaniu. Wszystkie działy zakładów ubezpieczeń wykorzystują metody ilościowe w pozyskiwaniu wiedzy. Dane o rynku ubezpieczeń są ważne także dla prawidłowego funkcjonowania organów nadzoru, instytucji wspomagających funkcjonowanie rynku, w tym pośredników ubezpieczeniowych. Autorzy niniejszej monografii postawili sobie za cel przybliżenie czytelnikom zastosowań metod ilościowych w ubezpieczeniach, koncentrując się głównie na zastosowaniach innych niż aktuarialne. Pierwsza część książki, na którą składają się rozdziały 1 – 7, przedstawia możliwości analizy rynku ubezpieczeń i zagadnień ubezpieczeniowych przy pomocy metod statystycznych oraz metod rachunku prawdopodobieństwa. W rozdziałach tych omówione zostały zarówno podstawowe elementy statystyki opisowej stosowane w ubezpieczeniach, jak i zagadnienia wnioskowania na podstawie określonych rozkładów zmiennych charakteryzujących zjawiska ubezpieczeniowe. W drugiej części książki autorzy skoncentrowali się na ważnej w sektorze ubezpieczeń problematyce finansowej. Współczesny rynek ubezpieczeń jest częścią rynku finansowego, a w ubezpieczeniach trudną do przecenienia rolę odgrywa funkcja oszczędnościowa. Z tego powodu w rozdziałach 8 – 11 scharakteryzowano zagadnienia zmiany wartości pieniądza w czasie, rachunku rent i ratalnej spłaty długów. Książka finansowana w ramach Programu ProUG.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej