Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(72)
Forma i typ
Książki
(72)
Publikacje naukowe
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(65)
dostępne
(41)
Placówka
Wypożyczalnia
(41)
Czytelnia
(65)
Autor
Dobija Dorota (1968- )
(4)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(4)
Góralczyk Wojciech (1951- )
(3)
Kołodko Grzegorz W
(3)
Kuzińska Hanna
(3)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gierszewska Grażyna
(2)
Jackowicz Krzysztof
(2)
Kamiński Marek B
(2)
Kieżun Witold
(2)
Kwiatkowski Stefan
(2)
Lewicka-Strzałecka Anna
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Oniszczuk Jerzy
(2)
Runiewicz Małgorzata
(2)
Sopoćko Andrzej
(2)
Szczepankowski Piotr J
(2)
Tomkiewicz Jacek
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Addison Herbert J. (1932- )
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Bąk Dariusz
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Dobija Mieczysław (1943- )
(1)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(1)
Dyczewski Leon
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Glinka Beata
(1)
Goryńska Anna
(1)
Grabowski Zbigniew
(1)
Gruszecki Tomasz
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Gwiazda Tomasz D
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Hoff Waldemar
(1)
Kalwasińska Monika
(1)
Karpiński Jakub
(1)
Korzeb Zbigniew
(1)
Kosikowski Cezary (1942- )
(1)
Kostera Monika
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalewski Oskar
(1)
Kowalewski Tadeusz
(1)
Kowalik Tadeusz (1926-2012)
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kubin Jerzy
(1)
Lee Nancy (1945- )
(1)
Magdison Jason (1964- )
(1)
Marciniszyn Marcin
(1)
Mucha Joanna
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Ożyński Antoni
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Piasecki Stanisław
(1)
Planavova-Lantowicz Jana
(1)
Podrez Ewa
(1)
Postuła Marta
(1)
Rok Bolesław
(1)
Rządca Piotr
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Szmigielska Teresa Urszula
(1)
Sztompka Piotr (1944- )
(1)
Szulczewski Grzegorz
(1)
Walczak Krzysztof
(1)
Wawrzyniak Bogdan
(1)
Wind Yoram (Jerry)
(1)
Woźniakowski Artur
(1)
Wyczański Andrzej
(1)
Zacher Lech W
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(59)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(72)
Język
polski
(72)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(12)
Gospodarka
(7)
Organizacja
(6)
Banki
(5)
Etyka biznesu
(5)
Finanse publiczne
(5)
Polska
(5)
Zarządzanie
(5)
Marketing
(4)
Przywództwo
(4)
Decyzje
(3)
Finanse
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Kadry
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Motywacja pracy
(3)
Podatek
(3)
Prawo
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Normy ISO 9000
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Państwo dobrobytu
(2)
Praca
(2)
Rachunkowość
(2)
Rynek finansowy
(2)
Sektor publiczny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Styl kierowania
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Unia Europejska
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Akcjonariusze
(1)
Akcyza
(1)
Analiza finansowa
(1)
Banki inwestycyjne
(1)
Banki uniwersalne
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Demokracja
(1)
Edukacja
(1)
Ekonomia
(1)
Estonia
(1)
Etyka
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europa
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Informacje niejawne
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość
(1)
Kobieta
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konstytucja Europejska
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kredyt
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Litwa
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Metodologia
(1)
Metody badawcze
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka
(1)
Nauki społeczne
(1)
Obrót pieniężny
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oświata
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Państwo
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Polityka
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Opracowanie
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka polityczna
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Zarządzanie i marketing
(6)
Filozofia i etyka
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
72 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Część I: Etos urzędnika administracji publicznej. Co to jest dobra administracja? Służba (publiczna): cnota zapomniana; Herberta A. Simona teoria administracji; Pozycja urzędnika we współczesnej administracji; Pomiędzy sługą i panem - dylemat urzędnika nowoczesnego państwa; Swoistość etyki zawodowej urzędnika; O możliwości kreowania etosu urzędnika; Aspekty normatywne wzorca osobowego urzędnika publicznego; Etos twórczy w administracji publicznej; Jan Paweł II o pracy ludzkiej - wskazówki dla urzędników administracji publicznej; Etos decyzji i odpowiedzialność za nią w kreowaniu nowego modelu relacji interpersonalnej. Część II: Infrastruktura etyczna w administracji publicznej. Etos urzędników administracji samorządowej a etos urzędników administracji rządowej. Elementy wspólne i różnice; Charakter prawny kodeksów etycznych oraz kodeksów postępowania etycznego urzędników publicznych i wybieralnych przedstawicieli do organów administracyjnych; Kodeksy etyczne w samorządach. Wnioski po akcji "Przejrzysta Polska"; Stosowanie kodeksów etycznych w "Gminach fair Play"; Europejskie standardy postępowania administracyjnego jako normy kreujące wzorce postaw etycznych urzędnika; Uwarunkowania etyczne procesu rekrutacji i selekcji urzędników samorządowych; Prakseologiczne aspekty decyzji podejmowanych przez urzędników samorządowych; Bezstronność jako zasada działań mediatora w postępowaniu sądowoadministracyjnym; Tworzenie procedury przyznawania dotacji jako element budowania infrastruktury etycznej urzędu. Doświadczenia Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Konkurowanie w płaskim świecie; 1. Imperatyw orkiestracji; Przedmiot uwagi: firma i sieć; Orkiestruj sieć; Konkuruj z sieciami; 2.Zarządzanie: sprawowanie kontroli i upełnomocnianie: Przyjmuj odpowiedzialność za całą sieć- niezależnie od tego, czy jest Twoją własnością czy nie; Upełnomocnij "małych Jonów Wayne'ów" do tworzenia dużych-małych firm; Wprowadź napięte plany trzyletnie, aby doprowadzić do równowagi między stabilizacją i odnową; Buduj firmę wokół klienta; Stosuj regułę 30/70, aby tworzyć organizacje luźno-ścisłe; 3. Tworzenie wartości- specjalizacja i integracja; Przechwyć "3 miękkie dolary" dzięki spojrzeniu poza fabrykę; Sprzedawaj u źródła, budując mosty między marketingiem marketingiem operacjami; 4. Wnioski dotyczące polityki i praktyki: Polityka: budowanie biznesu bez granic w świecie państw narodowych; Praktyka: dźwignia do poruszania ziemi; Zakończenie: czy jesteś gotów iść na całość w konkurowaniu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Cz.I Rola marketingu w sektorze publicznym: 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli, 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia. Cz.II Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym: 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług, 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających, 5. Optymializaja kanałów dystyrbucji, 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki, 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresatów, 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększenie jego zadowolenia, 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny, 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne. Cz.II Zarządzanie procesem marketingu: 11. Zbieranie od obywateli danych, pogladów i informacji zwrotnych, 12. Monitorowanie i ocena wyników, 13. Opracowanie aktrakcyjnego planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Cz.I Projektowanie ideału - podstawy: 1. Etapy projektowania ideału, 2. Organizowanie procesu projektowania ideału, 3. Przygotowanie do projketowania ideału. Cz.II Projektowania ideału: aplikacje - proces w działalniu: 4. Przedsiębiorstwa, 5. Organizacje niekomercyjne oraz instytucje państwowe, 6. Ulepszanie procesów, 7. Zapobieganie problemom, 8. Projektowanie pomieszczeń i urządzeń, 9. Skocz na głęboką wodę. Cz.III Projektowanie ideału bez organiczeń - zastosowania w odniesieniu do wyzwań stojących przed światem: 10. Wyzwanie miejskie, 11. Wyzwanie dotyczące opieki zdrowotnej, 12. Wyzwania stojące przed rządami państw. Cz.IV Pełne projekty idealne: 13. Energetics (przedsiębiorstwo), 14. Academy of Vocal Arts (organizacja niekomercyjna), 15. White House Communications agency (agencja rządowa)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Raport z badań ankietowych: 1. Charkaterystyka badanych firm, 2. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Dobór pracowników, 4. Ocenianie pracowników, 5. Motywowanie pracowników, 6. Szkolenie pracowników, 7. Stosunki międzyludzkie, 8. Tendencje zmian planowanych, 9. Konkurencyjność badanych przedsiębiorstw, Cz.II Raport z badań pogłębionych - analiza przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej