Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(13)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(22)
Autor
Czekaj Krzysztof
(5)
Zieliński Zbigniew E
(4)
Grabiński Tadeusz
(3)
Żylicz Marek
(3)
Falecki Janusz
(2)
Niesporek Andrzej
(2)
Rokita Jerzy
(2)
Zawartka-Czekaj Monika
(2)
Bartoszek Adam
(1)
Blicharz Rafał
(1)
Deniszczyk Elżbieta
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Grabowski Jan
(1)
Grzeszczyk Tadeusz
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jędralska Krystyna
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kotlorz Dorota
(1)
Kupczyk Teresa
(1)
Maj Gerard
(1)
Morawiecki Wojciech
(1)
Pawełczyk Mirosław
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Pyka Jacek
(1)
Płonka-Bielenin Katarzyna
(1)
Płużański Tadeusz (1920-2002)
(1)
Serafin Krystyna
(1)
Szaflarski Krzysztof
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Wagner Paweł
(1)
Wolski Dominik
(1)
Zawartka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Harmonizacja prawa
(2)
Informatyka
(2)
Kadry
(2)
Lotnictwo
(2)
Marketing polityczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nałóg
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Public relations
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Atrakcyjność turystyczna
(1)
Bezrobocie
(1)
COVID-19
(1)
Chrześcijańska demokracja
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Edukacja prawnicza
(1)
Filozofia
(1)
Historia filozofii
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Kadry -- polityka -- poradnik
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konkurencja
(1)
Korfanty, Wojciech (1873-1939)
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Listy polskie
(1)
Marketing
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Miasta
(1)
Ochrona zabytków
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Odszkodowanie
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
PHARE -- zagadnienia -- Polska
(1)
Podróże
(1)
Polityka
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polska
(1)
Popiel, Karol (1887-1977)
(1)
Pożarnictwo
(1)
Praca
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo turystyczne
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo -- zatrudnienie -- organizacja
(1)
Przestępczość
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Ratownictwo
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama
(1)
Reklamacja
(1)
Ruda Śląska (woj. śląskie)
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorealizacja
(1)
Siła robocza
(1)
Socjologia
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Sukces
(1)
Swobodny przepływ osób
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Służby specjalne
(1)
Turystyka
(1)
Turystyka piesza
(1)
Umowa sprzedaży
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Wolność gospodarcza
(1)
Wolność poruszania się
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarzadzanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zatrudnienie
(1)
Śląskie, województwo
(1)
Świętochłowice (woj. śląskie)
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
1918-
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czechy
(1)
Słowacja
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1.Sytuacja kobiet w zarządzaniu; 2. Czynniki, które mogą zwiększyć szanse kobiet w zarządzaniu- przegląd poglądów; 3. Sytuacja kobiet w zarządzaniu- wyniki badań własnych; 4. Czynniki sukcesów kobiet w zarządzaniu w opinii badanych kobiet- menedżerów- wyniki badań; 5. Wnioski końcowe i podsumowanie wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wybrane pojęcia z obszaru zarządzania kryzysowego; 2. Typologia i charakterystyka zagrożeń; 3. Monitoring zagrożeń; 4. System zarządzania kryzysowego w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Służby specjalne w systemie zarządzania kryzysowego; 2. Systemy ratownicze i powiadamiania ratunkowego; 3. Podmioty ratownicze i pozarządowe organizacje o charakterze ratowniczym; 4. Podmioty interwencyjne; 5. Podmioty kontrolno-wspomagające; 6. Siły zbrojne RP w zarządzaniu kryzysowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: I. Marketing wyborczy: Manipulacja – wpływ czy perswazja?; Typy i style przywództwa w polskiej komunikacji politycznej; Rola PR w kształtowaniu wizerunku politycznego. Doświadczenia krajów Wspólnoty Niepodległych Państw; Kształtowanie wizerunku partii politycznych i polityków – podstawowe zadania public relations w polityce; Media jako element gry politycznej w kreowaniu wizerunku. II. Public relations, reklama, lobbing: Etyka public relations i reklamy jako etyka komunikacji; Granice wolności słowa w prawie polskim i orzecznictwie Europejskiego Trybunału Praw Człowieka; Public relations. Świadomość oraz znaczenie działań z punktu widzenia menedżerów i organizacji; Zarządzanie relacjami z klientem w kontekście komunikacji marketingowej; Jak to się je, czyli wstęp do teorii lobbingu; Jak zmierzyć efekty komunikacji marketingowej?; Między reklama a public relations; Public relations jako funkcja zarządzania w polskich przedsiębiorstwach w warunkach rozwoju technologii informacyjnej. III. Marketing w globalnym rynku: Czy promocja marketingowa prowadzi do dyfuzji kultury?; Język demokracji: o uzasadnieniu przez konsensus w etyce biznesu i etyce polityki; Stosowanie marketingu w dychotomicznych warunkach rynkowych; Problemy wykorzystania promocji marketingowej w warunkach działań na skalę globalną; Komunikacja marketingowa a sukces rynkowy firmy w dobie globalizacji; Pisma polonijne jako narzędzie komunikacji na rynku londyńskim; Kreowanie wizerunku kraju – szansa czy pobożne życzenie?; Kształtowanie wizerunku w społeczeństwie konsumpcyjnym; Kulturowy proces „Due Diligence” warunkiem sukcesu międzynarodowych korporacji; Konsumenci wszystkich krajów łączcie się. Reklama narzędziem globalizacji. IV. Dialog czy manipulacja?: Od 3 M do #R, czyli od mediów masowych, marketingu, manipulacji do relacji, rynku i rozmowy; Merchandising – narzędzie komunikacji marketingowej czy manipulacja? Marketing inwazyjny. Czy kreowanie nowych potrzeb jest społecznie odpowiedzialne?; Świat wartości przedstawiony w reklamie – analiza zawartości reklam prasowych z 2004 r.; Informacja w przekazie reklamowym; Fikcja i manipulacja w przekazie reklamowym; Rozumienie przekazu, przyczyny nieporozumień a anatomia informacji; Dziecko jako odbiorca przekazu marketingowego. V. Narzędzia komunikacji marketingowej: Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej; Komunikacja marketingowa w Internecie – nadzieje a rzeczywistość; Wybrane techniki wywierania wpływu na klienta i ich wykorzystanie w sprzedaży osobistej; Serwis internetowy banku jako kanał komunikacji marketingowej; Targi jako narzędzie komunikacji marketingowej w opinii wystawców; Targi i wystawy jako narzędzie komunikacji marketingowej; Komunikacja marketingowa jako instrument marketingu usług edukacyjnych; Konsumpcja usług kulturalnych na przykładzie teatru; Czy polskie muzea mogą nadal funkcjonować w oderwaniu od potrzeb publiczności?; Komunikacja nieformalna jako determinanta decyzji nabywców usług bankowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Informatyka jako czynnik rozwoju społeczno-gospodarczego: Etyczno-moralna perspektywa wychowania do krytycznego korzystania z Internetu; Wpływ gier internetowych prezentujących agresję na funkcjonowanie dzieci i młodzieży w społeczeństwie; Netoholizm pułapką na ścieżce dorastania; Społeczny, polityczny i ekonomiczny wymiar społeczeństwa informacyjnego; Zjawisko nietolerancji w Internecie jako problem społeczny; Wybrane aspekty europejskiej statystyki społeczeństwa informacyjnego. Pomiędzy iluzja a rzeczywistością polskiego społeczeństwa informacyjnego; Wpływ rozwoju technologii informatycznych i globalizacji na rozwój współczesnych stosunków międzynarodowych- szanse i zagrożenia. Przypadek Estonii; Internet narzędziem aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw i administracji; Internet jako instrument popularyzacji transplantacji narządów; Islam a Internet. O przenoszeniu się religijnych granic do cyberprzestrzeni; Nowe technologie informacyjne jako element zagrożenia dzieci i młodzieży; Stan zaawansowanie technologii ICT w III RP; Dziecko w elektronicznym świecie mediów; Działania z obszaru informatyki podejmowane przez japoński National Institute of Advenced Industrial Science and Technology; 2. Rola informatyki w innowacyjnym podejściu do nauk społecznych, humanistycznych i technicznych: Pacjent jako e-klient; Nauka administracji wobec wyzwań społeczeństwa informacyjnego; Innowacyjne wykorzystanie technologii informacyjnych w przedsiębiorstwach rynku NewConnect; Znaczenie przedsiębiorczości społecznej w funkcjonowaniu organizacji opartej na wiedzy; Kierunki rozwoju uczelni wyższych a oczekiwania sektora biznesu; Psychospołeczne uwarunkowania wykorzystania informatyki (mechatroniki w budownictwie); Rynek pracy w kontekście rozwoju Internetu; Informatyzacja a koncepcja work-life balance; Wybrane aspekty metodyki kształcenia technologii informacyjnej wśród seniorów jako wyznacznik humanizacji informatyki; "Koniec pracy"? O przemianach sfery pracy i zatrudnienia w społeczeństwie informacyjnym i cywilizacji wiedzy; Positive Organizational Scholarship jako nowe spojrzenia na funkcjonowanie organizacji; Ergonomia interfejsów; Wewnętrzny Ośrodek Outplacementu w warunkach więzienia; 3. Narzędzia informatyczne a efektywność zarządzania organizacją: Praktyka wdrażania zmian w organizacjach- etapy, konsekwencje; Narzędzia informatyczne wsparciem dla działań audytowych; Automatyzacja procesu prognozowania; Systemy informacyjne w zarządzaniu wiedzą a rachunkowość; Metody pozyskiwania informacji i zarządzania wiedzą z uwzględnieniem środków informatyki; Wykorzystanie technologii agendowej w procesach zarządzania łańcuchem dostaw; Technologie agentowe, wspomaganie komunikacji i kreatywność na przykładzie Genin Bank; Ocena informatyzacji służby zdrowia w Polsce na tle wybranych krajów skandynawskich; Czynniki sukcesu wdrożenia systemów e-biznesu; Wykorzystanie technologii informatycznej w zarządzaniu relacjami z klientem banku; Analiza oprogramowania do komputerowego wspomagania metody FMEA; 4. Systemy informacyjne w zarządzaniu: System WMS- sposób na nowoczesną gospodarkę magazynowa; Znaczenie technologii informatycznych w budowaniu przewag konkurencyjnych w przedsiębiorstwach; Zarządzanie zmianami w projektach informatycznych wykorzystujących UML; Systemy informacyjne zarządzania w świetle teorii agencji; System informacji przestrzennej i system zarządzania jakością jako narzędzie informatyczne wykorzystywane w zarządzaniu; Zasoby relacyjne- ich znaczenie dla kreowania wiedzy w przedsiębiorstwie; Informacyjne systemy zarządzania, a innowacyjność przedsiębiorstw; Skutki asymetrii dla funkcjonowania podmiotów rynkowych; Związki między technologią informatyczną a jakością usług jako źródłami przewagi konkurencyjnej; Modelowanie procesów biznesowych w inżynierii wymagań wobec zintegrowanych systemów informatycznych zarządzania; IT jako czynnik rozwoju kart bankowych; Zmiana organizacyjna jako domena projektu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
5. Technologie informacyjne w marketingu: Marketing społeczny w środowisku internetowym; CRM 2.0- wykorzystanie blogów i serwisów społecznościowych do budowania trwałych relacji z klientem; E-marketing jako nowoczesna źródło promocji miast; Metodyka wdrożenia mobilnego CRM elementem skutecznego wykorzystania systemu; Zastosowanie systemów ERP w zarządzaniu marketingiem; Neuromarketing internetowy jako metoda promocji przedsiębiorstw w wirtualnej sieci Internet; E-mail marketing a budowanie lojalności wśród klientów przez polskie przedsiębiorstwa; Internetowe badania marketingowe szansą rozwoju polskich przedsiębiorstw w warunkach globalizacji; Współczesny konsument- pasywny czy aktywny prosument?; Wpływ rozwoju Internetu na zmiany w funkcjonowaniu systemu komunikacji marketingowej organizacji; Wykorzystanie Internetu w marketingu szkół wyższych , jako element niezbędny do budowania przewagi konkurencyjnej w zmiennych warunkach otoczenia; 6. Wykorzystanie Internetu w nowoczesnym nauczaniu: E-lerning w kształceniu komunikowania społecznego. Refleksje poeksperymentalne; Znaczenie platformy Moodle dla wspierania kształcenia matematycznego na studiach ekonomicznych i inżynierskich (w świetle opinii studentów); Rola organu prowadzącego szkoły i placówki oświatowe w informatycznym wspomaganiu nowoczesnego nauczania- wybrane aspekty na przykładzie powiatu tarnowskiego; Przygotowanie fotografii dydaktycznej w nauczaniu przez Internet; Efektywność kształcenia w systemie nauczania blended lerning; Wspomagania procesu nauczania matematyki przez e-lerning; Wykorzystanie portali społecznościowych w edukacji; Analiza samodzielności pracy studentów w trakcie kursu prowadzonego metodą e-lerningową; Internet w bibliotece jako narzędzie poprawy jakości obsługi klienta; Hybrydowe nauczanie matematyki na kierunkach ekonomicznych; Encyklopedie internetowe w języku polskim, jako źródło informacji w dziedzinie nauk humanistycznych; Czy strony internetowe mogą pomóc w nauce języka polskiego?; E-lerning w kształceniu studentów zarządzania (na przykładzie Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego); Nauczanie komplementarne w świetle projektu MOODLE-LAMS-WZIEU w latach 2007-2009; Kontekst ekonomiczny wdrożenia systemu e-lerning w warunkach uczelni wyższej; 7. Analizy ilościowe w naukach ekonomicznych i społecznych: Ocena relacji pomiędzy determinantami zachowań żywieniowych metodą skalowania wielowymiarowego; Makroekonomiczne uwarunkowania przestępczości: ujęcie ekonometryczne; Klasyfikacja zjawisk ekonomicznych zależnych od wielu parametrów na przykładzie wyboru kredytu hipotecznego; O pewnych problemach testowania hipotez statystycznych w badaniach ekonomiczno-społecznych; Optymalizacja zużycia materiałów w procesie produkcji rolet antywłamaniowych- studium przypadku; Znaczenie ekorozwoju w mikroprzedsiębiorstwach regionu świętokrzyskiego- wyniki badań; Zastosowanie metodyki rozwiązywania wieloaspektowych problemów decyzyjnych w programowaniu wyniku finansowego; Wpływ czynników społeczno-ekonomicznych na liczebność populacji firm w Polsce; Badania ilościowe w zarządzaniu: podstawowe zagadnienia metodyczne; Przestrzenne zróżnicowanie poziomu życia mieszkańców województwa podkarpackiego; Wykorzystanie zmodyfikowanych sieci neuronowych typu SOM w analizie danych; Wpływ publikacji amerykańskich danych makroekonomicznych na zmienność polskiego rynku akcji; Zomma- współczynnik wrażliwości opcji; Zastosowanie metody Monte Carlo w statystyce matematycznej na wybranych przykładach; Estymacja indeksu szeregów finansowych w oparciu o rekordowe zwroty; Zastosowanie metod ilościowych do oceny kondycji finansowej przedsiębiorstwa na przykładzie P.P.U.H. "Domex" Sp. z o.o.; Trójsektorowa struktura zatrudnienia w województwie łódzkim jako miernik rozwoju społeczno-gospodarczego; Analizy statystyczne i graficzna prezentacja danych z wykorzystaniem programu R w nauczaniu statystki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak dojrzałe są public relations. Jakie media, takie public relations. Siedem najczęściej spotykanych grzechów głównych polskiego biznesu w podejściu do public relations. Public relations w marketingu politycznym. Public relations jako element komunikacji politycznej. Niewerbalne zachowania polskich polityków, wyraz wrodzonych zdolności czy wyrafinowana manipulacja? Metamorfoza polityczna i wartościowanie w kształtowaniu wizerunku na wybranych przykładach posiedzeń sejmu. Sejmowa Komisja Śledcza - reality czy show? Przygotowanie do zarządzania w sytuacjach kryzysowych - analiza procesu i wyniki badań. Monitoring mediów. Lobbing z perspektywy Polski powiatowej. Sposoby i konsekwencje działań grup interesu w Polsce w okresie transformacji. Kształtowanie tożsamości firmy. Wewnętrzne public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów" S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1/2009 (163, [1] s.: rys.; tab.; wykr.); 2/2009. - Tom 1 / red. nauk Tadeusz Grabiński (429, [1] s.: rys.; tab.); Tom 2 / red. nauk Tadeusz Grabiński (366 s.: rys.; tab.; wykr.).
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Technologie informacyjne: E- lerning; Open e-lerning- otwarte zasoby e-nauczania; Opis wybranych polskich i zagranicznych programów komputerowych oraz stron internetowych wspomagających nauczania matematyki; Promocja ofert edukacyjnej poprzez witryny internetowe na przykładzie polskiego systemu edukacji; E-biznes i nowe technologie informacyjne: Znaczenie elektronicznych kanałow dystrybucji usług bankowych na światowym rynku finansowym; Rola Data Miting w systemach Business Intelligence w zastosowaniu dla sektora MSP; Jak Web 2.0 stymuluje amatorskie dziennikarstwo i co z tego wynika dla społeczeństwa obywatelskiego; Kompetencje medialne seniorów w erze społeczeństwa digitalnego; W dobie nieustającej informatyzacji życia, mózg człowieka bezpośrednim źródłem informacji dla komputera; Zastosowanie wybranych metod analitycznych i prognostycznych do przewidywania przyszłości gospodarstwa agroturystycznego; 2. Ekonomia i nauki społeczne: Ekonomia: Teoretyczne ramy niezależności Europejskiego Banku Centralnego; Przepływy kapitału bezpośredniego jako jeden z głównych elementów globalizacji; Wpływ importu surowców energetycznych z Rosji na Wspólną politykę zagraniczną i bezpieczeństwa unii Europejskiej w latach 2004-2009; Marketing: Atrakcyjność interpersonalna i jej wpływ na budowanie wizerunku i interakcje z innymi; Interakcje międzyludzkie jako gra; Ścieżki wariantów odpowiedzi jako instrument kontrolny jakości kwestionariusza; Timesharing w świetle Dyrektywy 94/97/WE i Prawa polskiego; Prawo pracy jako narzędzie służące ochronie miejsc pracy; Zakład Opieki Zdrowotnej jako świadczeniodawca w systemie ochrony zdrowia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. Uwagi koordynatora programu. Przekazanie Wspólnotom Europejskim i ich sądom kompetencji suwerennego państwa w świetle Konstytucji RP. Wdrażanie prawa europejskiego na tle Konstytucji RP. Przykład prawa lotniczego. Ograniczenia inwestycji podmiotów zagranicznych we własność przewoźników lotniczych w systemie światowym i unijnym. Zakaz praktyk ograniczających konkurencję w prawie unijnym. Odpowiedzialność przewoźnika lotniczego w razie niewykonania umówionego przewozu pasażera; problemy związane ze stosowaniem prawa UE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przekazanie Wspólnotom Europejskim i ich sądom kompetencji suwerennego państwa w świetle wyroku Trybunału Konstytucyjnego RP. Pojęcie regionu w prawie europejskim i polskim. Polityka Zagraniczna UE wobec Azji. Implikacje dla Polskie. Członkostwo Polski w Unii Europejskiej a polityka zagraniczna RP wobec krajów Afryki, Karaibów i Pacyfiku. Wdrażanie prawa europejskiego w zakresie transportu drogowego. Zagadnienia wybrane. Zasady pomocy finansowej dla portów regionalnych i na rozpoczęcie działalności przewoźników lotniczych.. Dostęp do porów lotniczych Unii Europejskiej - przydział czasów operacji. Ewolucja odpowiedzialności przewoźnika lotniczego w prawie międzynarodowym i europejskim - od kompromisów do konsumeryzmu. Wdrażanie formuły "fractional ownership" do polskiego i wspólnotowego porządku prawnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej