Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(18)
Autor
Kall Jacek
(3)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Day Derek
(1)
Edwards Helen
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jeznach Maria
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Kobylańska Anna
(1)
Kostański Piotr (1979-2018)
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Luchowski Paweł
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Post Penelope N
(1)
Post Richard S
(1)
Promińska Urszula
(1)
Rojek Roman
(1)
Sagan Adam
(1)
Sieńczyło-Chlabicz Joanna (1965- )
(1)
Szczepanowska-Kozłowska Krystyna (1965- )
(1)
Szulce Halina
(1)
Tichy Maciej
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Żelechowski Łukasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Znaki towarowe
(16)
Firma (nazwa)
(11)
Znak towarowy
(6)
Własność przemysłowa
(5)
Marka*
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Marketing
(3)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Patenty
(2)
Prawo własności przemysłowej
(2)
Reklama
(2)
Zarządzanie
(2)
Adresy domenowe
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Autorskie prawa osobiste
(1)
Baza danych
(1)
Ceny
(1)
Domeny internetowe
(1)
Dzieła osierocone
(1)
Firma(nazwa)
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja wizualna
(1)
Internet
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Logotypy
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mobilne systemy operacyjne
(1)
Opakowania
(1)
Oznaczenia geograficzne
(1)
Papier firmowy
(1)
Plagiat
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo z rejestracji wzoru przemysłowego
(1)
Programy komputerowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rynek
(1)
Smartfon
(1)
Symbole
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Wizytówki
(1)
Wynalazki
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Znaki graficzne
(1)
Żywność
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i atrybuty silnej marki; 2. Prawne aspekty zarządzania marką; 3. Charakterystyka podstawowych decyzji z zakresu zarządzania marką; 4. Produkt, cena i dystrybucja jako narzędzia kształtowania silnej marki; 5. Promocja jako narzędzie kreowania siły marki; 6. Zastosowanie Internetu w kreowaniu silnej marki; 7. Programy lojalnościowe jako narzędzie kreowania marki; 8. Marka w świecie znaków. Semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki; 9. Zarys marketingu Marek luksusowych; 10. Zarządzenie marką na rynku instytucjonalnym oraz marką pośrednika; 11. Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym; 12. Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zasobowe podejście do przedsiębiorstwa. 1. Przewaga konkurencyjna jako podstawowe pojęcie strategii konkurowania. 2. Koncepcja zasobowego podejścia do przedsiębiorstwa. Część II: Charakterystyka zasobów niematerialnych. 4. Wiedza. 5. Kultura organizacyjna. 6. Reputacja przedsiębiorstwa. 7. Marki produktów. 8. Sieci relacji (architektura). 9. Prawa własności intelektualnej. Część III: Zarządzanie zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa. 10. Znaczenia zasobów niematerialnych dla pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa. 11. Ogólny model współzależności między zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa. 12. Koncepcje zarządzania zasobami niematerialnymi. 13. Zarys modelu zarządzania zasobami niematerialnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej