Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(14)
IBUK Libra
(13)
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
E-booki
(16)
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(5)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(10)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(12)
Autor
Lewicka Maria
(3)
Sankowska Anna
(2)
Wańtuchowicz Monika
(2)
Baran Beata
(1)
Bednarek Dorota
(1)
Białkowska Paula
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Chmielewski Jan
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Ciechorski Jan
(1)
Drozdek Adam
(1)
Ejdys Joanna
(1)
Feczko Piotr
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gardocka Teresa (1947- )
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grudecki Michał
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Iwanek Jan
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kamiński Robert
(1)
Kapusta Monika
(1)
Kil Jan (1991- )
(1)
Klimczak Joanna
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Konieczny Jerzy
(1)
Koredczuk Józef
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krasuń Aneta
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Liwo Marian Andrzej
(1)
Machalica-Drozdek Katarzyna
(1)
Madalińska-Michalak Joanna
(1)
Majewski Kamil
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Mandes Sławomir
(1)
Marcinkowska Monika
(1)
Margoński Marek
(1)
Mastrogiacomo Stefano
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Mikołajczyk Marian
(1)
Miśkowicz Tomasz
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Mularska-Kucharek Monika
(1)
Nancka Grzegorz
(1)
Nikodemska Marta
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Osterwalder Alexander
(1)
Papadakos Trish
(1)
Papis Wojciech
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Pokora Andrzej
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Romanowska Elżbieta
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Skawińska Małgorzata
(1)
Smith Alan (1982- )
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Stawarska-Rippel Anna
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szczygieł Tomasz
(1)
Szlachta-Kisiel Katarzyna
(1)
Sztompka Piotr
(1)
Słysz Aleksander
(1)
Tkacz Sławomir
(1)
Tomaszuk Anna
(1)
Trutkowski Cezary
(1)
Uruszczak Wacław
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wasiluk Anna
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Wójcicka Ewa
(1)
Wąsowicz Marek
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Zieliński Marek
(1)
Zientara Anna
(1)
Śladkowski Mariusz
(1)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(29)
angielski
(1)
Temat
Zaufanie
(10)
Zarządzanie
(3)
Kadry
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Nadużycie zaufania
(2)
Organizacje
(2)
Praca zespołowa
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
BHP
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Demokracja
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka lekarska
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Historia prawa
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Inicjatywa ludowa
(1)
Innowacje
(1)
Interesariusze
(1)
Internet
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Lityński, Adam (1940- )
(1)
Miasta
(1)
Motywacja pracy
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Organizacja
(1)
Polityka
(1)
Postawy
(1)
Postępowanie administracyjne
(1)
Pozwolenie na budowę
(1)
Praca
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo do ochrony zdrowia
(1)
Prawo kanoniczne
(1)
Prawo karne gospodarcze
(1)
Prawo karne procesowe
(1)
Prawo medyczne
(1)
Prawo ochrony zdrowia
(1)
Prawo rzymskie
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przywództwo
(1)
Psycholodzy
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Socjologia organizacji
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Strajki
(1)
Studenci
(1)
Subsydiarność
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sąd Najwyższy (Polska)
(1)
Służba celna
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ustrój majątkowy małżeński
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wiarygodność
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wycena nieruchomości
(1)
Władza państwowa
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
Zawód zaufania publicznego
(1)
Związki zawodowe
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(5)
Opracowanie
(4)
Monografia
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Filozofia i etyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Anatomia zaufania organizacyjnego / Barbara Kożuch. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 154 s. : il., wykresy ; 24 cm.
Wprowadzenie; Rozdział 1. Organizacje jako podmioty zaufania: 1.1. Cele i wartości organizacyjne przedsiębiorstw 1.2. Organizacje publiczne w służbie swoich interesariuszy 1.3. Wartości organizacji społecznych Rozdział 2. Zaufanie w naukach społecznych: 2.1. Zaufanie jako obiekt badań analiz 2.2. Zaufanie społeczne w świetle przykładowych badań 2.3. Zaufanie w ekonomii i zarządzaniu Rozdział 3. Zaufanie organizacyjne, jego istota i rodzaje: 3.1. Rozumienie zaufania organizacyjnego 3.2. Rodzaje zaufania organizacyjnego i ich cechy 3.3. Współzależność pomiędzy zaufaniem organizacyjnym a ryzykiem Rozdział 4. Zaufanie organizacyjne jako proces: 4.1. Wiarygodność organizacyjna i jej źródła 4.2. Tworzenie zaufania początkowego 4.3. Wzmacnianie i utrzymywanie zaufania organizacyjnego Rozdział 5. Zaufanie w tworzeniu i pogłębianiu relacji organizacyjnych 5.1. Podstawy teoretyczne przewagi kooperacyjnej 5.2. Menedżerowie i liderzy a relacje współpracy 5.3. Zaufanie organizacyjne - skuteczne przywództwo − współpraca wewnątrz- i międzyorganizacyjna Rozdział 6. Zaufanie organizacyjne w cyfrowych kontekstach: 6.1. Zrozumieć erę cyfryzacji 6.2. Zaufanie cyfrowe w relacjach organizacyjnych 6.3. Modele zaufania cyfrowego Rozdział 7. Zaufanie organizacyjne − współczesne wyzwania: 7.1. Zaufanie jako katalizator sprawności organizacyjnej 7.2. Ograniczenia i dalsze kierunki badań nad zaufaniem organizacyjnym; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Jeszcze w latach 70. ubiegłego wieku pojęcia innowacji, a tym bardziej gospodarki opartej na wiedzy używane były sporadycznie. Operowano raczej terminem „postęp ekonomiczny”, którego składowymi były: postęp techniczny i postęp organizacyjny. Postęp ekonomiczny oznaczał postępowe zmiany w procesach gospodarczych, w których eksponowano przede wszystkim procesy produkcyjne. Wprowadzenie pojęcia innowacji istotnie zmieniło dotychczasowe, tradycyjne podejście do owych „postępowych zmian w procesach gospodarczych” i stało się zalążkiem innego myślenia o wdrażaniu nowości w procesach wytwórczych. Przede wszystkim zaś innowacja, w sensie przedmiotowym, nie odnosi się tylko do działalności wytwórczej. Pole innowacji obejmuje zmiany w znacznie szerszym obszarze i odnosi się do rozlicznych dziedzin działalności człowieka, łącznie z takimi dziedzinami, jak: służba zdrowia, wojskowość, nauczanie itp. Drugą istotną zmianą w omawianym zagadnieniu jest rozszerzenie analiz innowacji o związaną z nimi wiedzę i edukację. Współcześnie jest to bardzo znaczący nurt badań, który dotyczy gospodarki jako całości (gospodarka oparta na wiedzy) oraz układu mikroekonomicznego(zarządzanie wiedzą). Nurt ten został wzbogacony badaniami przedsiębiorczości jako czynnika wzrostu i rozwoju struktur ekonomicznych. Obejmuje on badania przedsiębiorczości zewnętrznej oraz przedsiębiorczości wewnętrznej, tzn. przedsiębiorczości, z którą spotykamy się w ramach różnych instytucji gospodarczych. W prezentowanej pracy czytelnik znajdzie również rozważania na temat przedsiębiorczości rozproszonej, do której należy zaliczyć grona przemysłowe, parki technologiczne czy też przedsiębiorczość w układzie regionalnym. Dodajmy, że sygnalizowane problemy są rozpatrywane z punku widzenia wielu zagadnień, ważnych szczególnie dla naszej gospodarki. Są nimi: partycypacja bezpośrednia, zaufanie jako zasób gospodarczy, rynek UE i efektywność procesów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Zaufanie 1.1. Pojęcie zaufania 1.2. Typologia zaufania 1.3. Kształtowanie się zaufania 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania Rozdział 2. Przywództwo 2.1. Pojęcie przywództwa 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji Rozdział 4. Praca zespołowa 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 4.2. Podstawowe typologie zespołów 4.3. Role w zespole 4.4. Organizacja pracy zespołowej 4.5. Praca zespołowa a efektywność 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 5.2. Typologia form zaangażowania 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji Rozdział 6. Satysfakcja z pracy 6.1. Satysfakcja pracownika 6.2. Modele satysfakcji pracownika 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji 7.1. Kultura w organizacji 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej; Literatura; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy i zaakcentowano wpływ zainteresowanych stron na jej wyniki i wartość. W pierwszym tomie rozprawy scharakteryzowano istotę kapitału relacyjnego banku oraz zaprezentowano zagadnienia dotyczące procesu zarządzania relacjami instytucji z interesariuszami. W drugim tomie przedstawiono funkcjonowanie banku z perspektywy relacji z kluczowymi interesariuszami: nadzorem, właścicielami, kierownictwem, pracownikami, klientami, wierzycielami, konkurentami (kooperentami), kooperantami (dostawcami i partnerami), państwem i społeczeństwem. Z kolei ostatni tom poświęcono zagadnieniu oceny kapitału relacyjnego banku, czyli analizy relacji banku z jego interesariuszami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Opis socjologicznych i psychologicznych mechanizmów życia zbiorowego. Takie ujęcie problemu jakości życia wzbogaca rozumienie fenomenu zarówno kapitału społecznego, jak i samej jakości życia. Publikacja ukazuje nowy, nie w pełni dotąd dobrze zanalizowany, mechanizm działania kapitału społecznego, jak i genezy powstawania wyższej jakości życia. Omówienie określonych koncepcji teoretycznych i ich weryfikacja. Autorka przedstawia w swej pracy własne badania ilościowe z wykorzystaniem przygotowanych przez siebie narzędzi badawczych. Analizy ilościowe zostały pogłębione przez badania jakościowe, tworząc razem interesującą i uzupełniającą się całość.
Tematyka monografii należy w ostatnich latach, nie tylko w Polsce, do wiodących w obszarze nauk społecznych, zwłaszcza zaś w socjologii. Wnioski z badań i ustaleń Autorki należy rekomendować, a w konsekwencji aplikować na poziomie różnych polityk społecznych. M. Mularska-Kucharek ukazała w książce nie tylko wzajemne związki i zależności między kapitałem społecznym a jakością życia mieszkańców Łodzi, ale również podjęła udaną próbę po-łączenia perspektywy teoretycznej z aplikacyjną. W odniesieniu do znaczących części mono-grafii wyniki przeprowadzonych badań mają charakter reprezentatywny, co z pewnością w sposób istotny podnosi jej rangę. W tym przypadku mamy do czynienia z zarówno z rozwiniętą samoświadomością metodologiczną, jak i umiejętnością interpretacyjną dotyczącą uzyskanego materiału empirycznego.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
1. Demokracja i społeczeństwo obywatelskie przed rokiem 1989 i później, 2. Kapitał społeczny, 3. Studia przypadków, 4. Stowarzyszenia jako źródło kapitału społecznego, 5. Kto rządzi w gminie?, 6. O kulturze nieufności i polityce zaufania, 7. Kapitał społeczny w małych miastach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Działalność biznesowa przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych wymaga nawiązywania i utrzymywania relacji. W efekcie współpracy i rosnącej współzależności tworzą się powiązania sieciowe, które ułatwiają dostęp i rozwój zdywersyfikowanych zasobów. Wraz z rozwojem współpracy tworzą się i umacniają relacje, co w efekcie prowadzi do zmiany poziomu zaufania, który w znaczącym stopniu determinuje charakter współpracy podmiotów i przyczynia się do transformacji tych powiązań. Celem artykułu jest analiza transformacji relacji, która nastąpiła w efekcie rozwoju zaufania między kooperującymi podmiotami działającymi w powiązaniu sieciowym na rynku zagranicznym. Do analizy wykorzystano studium przypadku firmy Euroflorist na rynku włoskim. Wyniki z przeprowadzonej analizy przyczyniły się do stworzenia modelu wpływu zaufania na relacje i współpracę między kooperantami w powiązaniu sieciowym na rynku zagranicznym. Ponadto potwierdziły pozytywny wpływ zaufania na rozwój relacji w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Zmiana kultury organizacyjnej - paradygmaty, modele i metody zarządzania; 2. Kierunki zmian w kulturach organizacyjnych; 3. Kultura organizacyjna w perspektywie poznawczej. Próba operacjonalizacji; 4. Metodyka badań nad kulturą organizacyjną; 5. Pragmatyka kształtowania kultury organizacyjnej w aspekcie międzynarodowym; 6. Tożsamość organizacyjna w organizacjach wielokulturowych; 7. Budowanie kultury prawości akademickiej - przykład DePaul University; 8. Komunikacja jako element kultury organizacyjnej; 9. Kultura sieci; 10. Rola kultury organizacyjnej w procesie budowania wysokiej jakości środowiska pracy; 11. Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autorzy podejmują niezwykle ważne i aktualne problemy związane z pedagogiką i edukacją w obliczu coraz silniej zaznaczającego się kryzysu zaufania, wspólnotowości i autonomii w różnych sferach życia. Na podstawie badań, kierując się troską o polskie społeczeństwo, a zwłaszcza o młode pokolenie, które doświadcza życia w warunkach podziałów i destrukcji wspólnoty obywatelskiej, postulują podejmowanie działań na rzecz poprawy jej kondycji i jakości oraz rewitalizacji życia społeczno-edukacyjnego z wykorzystaniem kanonu wartości edukacyjnych, społecznych i kulturowych, a także regeneracji i wzmocnienia więzi społecznych. Książka jest adresowana do odbiorców ze środowiska akademickiego i oświatowego, szczególnie do naukowców zajmujących się pedagogiką i naukami pokrewnymi, nauczycieli, dyrektorów szkół, studentów studiów pedagogicznych i nauczycielskich, oraz do przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej. Inicjatywa wydania tomu wiąże się bezpośrednio z jubileuszowym X Ogólnopolskim Zjazdem Pedagogicznym „Pedagogika i edukacja wobec kryzysu zaufania, wspólnotowości i autonomii”, który odbył się w dniach 18–20 września 2019 roku w Warszawie. Prezentowane na Zjeździe referaty skłoniły do namysłu nad kondycją polskiej pedagogiki i edukacji. Odsłoniły „janusowe oblicze” zjawiska kryzysu, złożoność uwarunkowań kryzysu zaufania, wspólnotowości i autonomii, w tym w instytucjach edukacyjnych, oraz sposoby jego przezwyciężania. The authors call for taking measures to improve the state and the quality of civic community and to revitalize socio-educational life, using the canon of educational, social and cultural values, as well as to regenerate and strengthen social bonds. The book is addressed to scholars, especially those whose main fields of study are pedagogy and related sciences, to teachers, school headmasters, students of pedagogy and education and to local and government administration members.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Tytuł niniejszego zeszytu Prac Naukowych „Ekonomia – finanse – bankowość” sugeruje, że artykuły w nim opublikowane dotyczą szerokiego spektrum zagadnień. Autorzy skorzystali z potencjału wynikającego z takiego sfomułowania tytułu i opracowali zestaw artykułów związanych z każdym z wymienionych obszarów. Dodatkowo część prac ma charakter interdyscyplinarny, co utrudnia ich jednoznaczne zaklasyfikowanie. Ponieważ autorzy wywodzą się głównie z Uniwersytetu Opolskiego, część prezentowanych artykułów dotyczy regionu opolskiego jako obszaru badawczego.W obrębie ekonomii mieszczą się teksty autorstwa M. Buckiej i A. Zagórowskiej, J. Pieczonki oraz J. Platje, R. Poskarta i D. Rokity-Poskart. Duża część prac dotyczy finansów, jednak odnoszą się one do różnych ich obszarów. Do obszaru tematycznego dotyczącego finansów przedsiębiorstw zaliczają się opracowania S. Kauf i A. Tłuczak, A. Bruskiej i I. Pisz oraz M. Krasuckiej. Druga grupa zagadnień w obrębie finansów dotyczy finansów publicznych i samorządowych. W tym nurcie mieszczą się prace K. Ćwieląga i J. Olejniczaka. Kolejnym uwzględnionym w publikacji obszarem finansów są finanse osobiste, których dotyczy artykuł M. Maciejasz-Świątkiewicz. Ostatnia grupa artykułów jest poświęcona bankowości i ubezpieczeniom. Można do niej zaliczyć prace A. Czerwińskiego oraz M. Willmann.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej